Ja myslel ze ked mas na nieco cooldown napriklad 5 sekund a pouzijes inu abilitu, tak na tom nemas 7 sekund ale stale len 5 sekund, ktore sa normalne odcitavaju, takze vo finale tam mas 3 sekundy ked vyprsi ten global CD.
jj taky se mi to jevi takto
ad global - discord na tlacitkach ukazuje odpocitavani 2 - 1 - rdy a i kdyz jsem to nemeril, tak si troufam rict, ze to je 2 sec.
no ja akurat vidim ze sa mi zvysi cislo co mi ukazuje cct o 1 sekundu, ale nebudem tvrdit ze je to 1sec, akurat mam ten pocit z toho co mi to ukazuje no. taktiez som to nemeral.
a ked mas abilitu kde je cd 5 sec tak ti to myslim neukaze 7 ked sa spusti global cd, takto:
multishot ma 10 sec cd, ked sa mi to odpocitava a ma to napriklad uz len 2 sec a ja dam nieco co spusti global cd tak mi tam naskoci cislo 3 a zase odpocitava z toho som usudzoval. tot vsjo. ono tam trbea brat do uvahy vpvp aj reakcie hraca/lagy tak ten global cd az taky problem neni (ja na to myslim len ked prepinam aspecty a pod.)
2grewen: mrkni patch notes k 1.10 neviem presne link teraz.
1) pri strelne aimed/multi shotu v novom patchi nebude dmg zavisiet od rychlosti zbrane(tj. pomalsia zbran vacsi dmg) ale bude sa tam vo vzorci pouzivat fixna rychlost 2.8
2) dimnish return na pasci znamena to iste co u polymorphu - ovecky cize viacnasobne pouzitie na ten isty target znizuje ucinnost.
2) dimnish return na pasci znamena to iste co u polymorphu - ovecky cize viacnasobne pouzitie na ten isty target znizuje ucinnost.
Tohle meli mit pasti uz davno. Asi jako kazdej recastable CC. No kazdopadne to urcite neni takova hruza. S magem se pri dobrem nacasovani da clovek udrzet v ovci kurevsky dlouho (z vlastni zkusenosti - 3 minuty - pak dotycny odlognul, sice nebyl 100% casu v ovecce, ale proste neudelal nic - ani pokusy o utikani mu nepomohly)
2grewen: mrkni patch notes k 1.10 neviem presne link teraz.
1) pri strelne aimed/multi shotu v novom patchi nebude dmg zavisiet od rychlosti zbrane(tj. pomalsia zbran vacsi dmg) ale bude sa tam vo vzorci pouzivat fixna rychlost 2.8
2) dimnish return na pasci znamena to iste co u polymorphu - ovecky cize viacnasobne pouzitie na ten isty target znizuje ucinnost.
1) takze vsecky strelny zbrane zachovaji svy dps a horni/dolni hranice dmg se prizpusobi rychlosti 2,8? to imho docela oslabi zbrane ala blastershot launcher nebo ta kus z chromaguse, naopak nezasahne rhok delar, takze z vybornyho luku se stane nejlepsi strelna zbran :)
2) to je docela logicky. na druhou stranu mi bude chybet zabijeni waru autoshotem bez ztraty jedinyho hp :/
2Grewen: 1)ano rychle zbrane sa zlepsia, pomale sa zhorsia, idealny bude rhok ale kusa z chromagga bude stale lepsia len uz nebude davat taky dmg.
2) ostane ti moznost kitovat - zapnut cheetah a strielat sting+arcane cez jumpshoty, ak to vies tak war ma 100% smrt. cakam ako to zas blizzard opravi:)
2seth: neviem ci vies ako funguje ovca a jej dimnish return ale podla toho co pises tak nie. nejde vobec o cas, akonahle ho ovcnes znovu a ma 50% hp,tak do par sekund ma full hp -> o tom je ten dimnish return.
u pasce je ten dimnish return o tom ze sa mi ho uz nepodari dat do pasce, co je trosku rozdiel. uznavam ze to tak malo byt dokonca je to bug fix, ale mohli to radsej riesit dlzkou freeznutia, teraz si ti huntri fakt budu davat skor survvival ak budu bojovat proti warom a pod.
2Grewen: 1)ano rychle zbrane sa zlepsia, pomale sa zhorsia, idealny bude rhok ale kusa z chromagga bude stale lepsia len uz nebude davat taky dmg.
2) ostane ti moznost kitovat - zapnut cheetah a strielat sting+arcane cez jumpshoty, ak to vies tak war ma 100% smrt. cakam ako to zas blizzard opravi:)
2seth: neviem ci vies ako funguje ovca a jej dimnish return ale podla toho co pises tak nie. nejde vobec o cas, akonahle ho ovcnes znovu a ma 50% hp,tak do par sekund ma full hp -> o tom je ten dimnish return.
u pasce je ten dimnish return o tom ze sa mi ho uz nepodari dat do pasce, co je trosku rozdiel. uznavam ze to tak malo byt dokonca je to bug fix, ale mohli to radsej riesit dlzkou freeznutia, teraz si ti huntri fakt budu davat skor survvival ak budu bojovat proti warom a pod.
Chulo tak ted ses krapet mimo :)
Diminishing u ovce opravdu neni o tom ze se vyleci target na full. To je vlastni "abilita" ovce ze vyleci sheepnuty target. Diminishing return je o tom, ze po opakovanem zaovcovani do urcite doby (nevim presne jak dlouho) jeji ucinek je jiz o dost kratsi. Ne ze healuje vic ci min :). A po nejake dobe ovcvani bez prestavky jiz je target immuni pokud tam nejsou pauzy.
Stejen tak u pasti. Nikde sem necetl nic o tom ze by nemeli jit dat po sobe, jen jiz na ne bude aplikovan diminishing return. Tzn pokud budes nekoho opakovane pastovat, jiz ti v pasti nevydrzi celych x sec kolik past trva ale o neco min a po xtem pouziti pasti v danem casovem intervalu uz bude target na past immuni. To je diminishing return.
A samozrejme ze se target da drzet permanentne od tela v pripade maga je to frost nova, sheep, proc z frost kouzel atd atd. Pri spravnem casovani se da i diminishing returnum vyhnout
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
2seth: neviem ci vies ako funguje ovca a jej dimnish return ale podla toho co pises tak nie. nejde vobec o cas, akonahle ho ovcnes znovu a ma 50% hp,tak do par sekund ma full hp -> o tom je ten dimnish return.
u pasce je ten dimnish return o tom ze sa mi ho uz nepodari dat do pasce, co je trosku rozdiel. uznavam ze to tak malo byt dokonca je to bug fix, ale mohli to radsej riesit dlzkou freeznutia, teraz si ti huntri fakt budu davat skor survvival ak budu bojovat proti warom a pod.
mno tu ses trochu mimo, heal v ovci neam co delat s dimishing returs, to je proste vlastnost toho kouzla, dimishing returns u ovce snizuje dobu trvani, afaik po treti ovci je cil imunni
ok sorac, nevidel som to u toho kuzla napisane, iba ze sa aplikuje dimnish return, tiez som si myslel ze je to o case, ale nejak som nemal moznost to tak uplne vyskusat jedine co som videl bola 100% ovca a ten heal a z toho som usudil ze je to ten efekt.
inak samozrejme ja suhlasim s tym DR, je to koniec koncov bugfix ze ano;p
dufam ze sa ten target bude v pasci healovat nech je to dokonale:)))
jo a ked sme uz u toho huntra, este pisali v patch notes toto:
Hunter's Mark - This spell no longer triggers procs on the spell caster. This was being abused to land debuffs without getting on the creature's hate list.
dokaze to niekto nejak rozumne prelozit/vysvetlit? cital som a hladal po forach a vraj opakovane pouzivanie hunter's mark mohlo procnut napriklad ten last bonus z dragonstalker armoru(zvyseny AP). ak je to pravda tak podla tohto to uz nebude mozne resp. bude ale dostanem agro tak to ako nebudem uz hunter marku pouzivat aby som nieco nenaagroval alebo ako?
mno tu ses trochu mimo, heal v ovci neam co delat s dimishing returs, to je proste vlastnost toho kouzla, dimishing returns u ovce snizuje dobu trvani, afaik po treti ovci je cil imunni
muze mi nekdo vysvetlit co v tomhle pripade znamena afaik ? protoze ted to fakt nechapu ... rikam ... v tomhle pripade
quote:Originally posted by Eagle muze mi nekdo vysvetlit co v tomhle pripade znamena afaik ? protoze ted to fakt nechapu ... rikam ... v tomhle pripade
quote:Originally posted by Eagle muze mi nekdo vysvetlit co v tomhle pripade znamena afaik ? protoze ted to fakt nechapu ... rikam ... v tomhle pripade
Osobne me vic nastve, jestli Scatter shot bude branej do Freezing trap diminishing, jak tomu byvavalo, nez na pasti zrusili diminishing. Tzn ze z klasickyho comba scatter>FD>freezing trpi uz past za diminishing od scatteru. A naopak kdyz jste dali nekoho do pasti 3x a pak zkusite scatter tak se objevi *immune* => wtf is that. V realu pokud clovicek nerezistne past uplne(ani past nedostane), castecne(dostane se ven za 3sec) tak po tom diminishingu jste radi ze je v ni 10 sekund, a o retrapu ani nepremejslejte. To ani nestaci na to odejit od clovicka na nejakou range.
Osobne si scatter setrim na heal proti healerum, neprijemnymu CC (sheep,fear) nebo huge dmg(pokud to jde) Pokud ma clovicek addon, neco jako *keep target* tak ani FD mu nezrusi cast(vyzkouseno 10x v duelu, zazil nekolikrat v pvp), takze scatter shot je jediny(snad nepocitate s 20%sanci na concuss stun) spolehlivy prerusovatel nepratelskych kouzel, takze varuju pred neuvazenym pouzitim .)
Do pvp je 21 v MM podle myho 100% must have. Pro zacinajici huntery muzu doporucit 31MM 20 survival, da se dosahnout velice dobrych dps vysledku i s blue equipem. BM je zalezitosti osobnich preferenci, ja radsi posiluju sebe, nez abych spolihal na peta, kterej je v raid instancich jaxi naprd.
no beldor podla prispevkov na forach wow od hracov hrajucich na test serveri bude scattershot zdielat dimnish return s pascou.
cize ak strelis scattershot nasledne das fd-> polozis pascu a oponent sa do nej chyti tak uz sa aplikuje dimnish return lebo si strelil predtym scattershot.
podobne ak zacnes pascou a v boji urobis scatter/fd/pasca tak ta pasca uz bude mat dimnish return ako keby si ju polozil treti a nie druhykrat.
totiz davno davno kedysi mali huntri dimnish return na pasci, ktory bol zdielany zo scatershotom a blizz to zrejme len odkomentoval v zdrojaku tak to vyzera:-)
no beldor podla prispevkov na forach wow od hracov hrajucich na test serveri bude scattershot zdielat dimnish return s pascou.
cize ak strelis scattershot nasledne das fd-> polozis pascu a oponent sa do nej chyti tak uz sa aplikuje dimnish return lebo si strelil predtym scattershot.
podobne ak zacnes pascou a v boji urobis scatter/fd/pasca tak ta pasca uz bude mat dimnish return ako keby si ju polozil treti a nie druhykrat.
totiz davno davno kedysi mali huntri dimnish return na pasci, ktory bol zdielany zo scatershotom a blizz to zrejme len odkomentoval v zdrojaku tak to vyzera:-)
to ze po pouziti SS jsou DP na pasti je mi naprosto ukradene.Hlavne aby to nebylo naopak.Ja bych pokladani pasti v boji zarazil uplne!
no podla toho co som cital je to sharovane takze je to jedno, dufam ze to blizzard nejak upravi, ja sa uz snazim pasce obmedzovat aby som to moc nepocitoval po patchi.
sem vcera sledoval duel rogue vs hunter ... hunter se sliknul do naha a ten rogue ho ani neskrab ... hunter ho drzel 10 minut v pastech ... a este u toho tancoval :)
sem vcera sledoval duel rogue vs hunter ... hunter se sliknul do naha a ten rogue ho ani neskrab ... hunter ho drzel 10 minut v pastech ... a este u toho tancoval :)
tak to byl urcite hodne zkusenej rogue pac nepotrebuje videt pasti, natoz je nicit :) nedejboze pouzit icy reflector jestli to je/byl engineer
sem vcera sledoval duel rogue vs hunter ... hunter se sliknul do naha a ten rogue ho ani neskrab ... hunter ho drzel 10 minut v pastech ... a este u toho tancoval :)
tak to byl urcite hodne zkusenej rogue pac nepotrebuje videt pasti, natoz je nicit :) nedejboze pouzit icy reflector jestli to je/byl engineer
ten hunter byl fakt frajer.. i kdyz opsat si z webu makro a cheatovat s nim umi i cvicena opice..
na to aby tu pascu polozil nepotrebuje to makro vobec:-)))
totiz to makro ti po 1 stlaceni neurobi fd a pascu, musis to mackat viackrat, lebo po 1 stlaceni urobi len fd a az po druhom pascu. stejne elegantne to dokaze hunter polozit ked to klikne rucne;p
na to aby tu pascu polozil nepotrebuje to makro vobec:-)))
totiz to makro ti po 1 stlaceni neurobi fd a pascu, musis to mackat viackrat, lebo po 1 stlaceni urobi len fd a az po druhom pascu. stejne elegantne to dokaze hunter polozit ked to klikne rucne;p
quote:Originally posted by Eagle no oni zkouseli za jak dlouho se ten rogue z ty pasti dostane takze do ni popve vlez umyslne ... pak se z ni uz nedostal
aha takze to bylo pvp vzdaleny jeste vic nez duel :) btw co tim ten hunter chtel dokazat? nak mi to nedochazi
quote:Originally posted by Eagle no oni zkouseli za jak dlouho se ten rogue z ty pasti dostane takze do ni popve vlez umyslne ... pak se z ni uz nedostal
aha takze to bylo pvp vzdaleny jeste vic nez duel :) btw co tim ten hunter chtel dokazat? nak mi to nedochazi
nedochazi ? me to je jasne od zacatku.. chtel si trochu pohonit maleho.. teda male (ego)..
quote:Originally posted by Eagle no oni zkouseli za jak dlouho se ten rogue z ty pasti dostane takze do ni popve vlez umyslne ... pak se z ni uz nedostal
aha takze to bylo pvp vzdaleny jeste vic nez duel :) btw co tim ten hunter chtel dokazat? nak mi to nedochazi
Mno ja nevim ja nemam ani v outdoor pvp problem dostat nekoho do pasti...:) jen to vetsinou nedelam protoze me to pripada trapne a vim ze ho zabiju i tak.:)...jinak pochybuju ze se ted da udrzet clovek 10min v pastech pokud hunter nema improved duration(nejspis ani pak ne,bo rezist).Na mem druidovi past nikdy nevydrzi dele nez 10sec..
quote:Originally posted by beldor5 Mno ja nevim ja nemam ani v outdoor pvp problem dostat nekoho do pasti...:) jen to vetsinou nedelam protoze me to pripada trapne a vim ze ho zabiju i tak.:)...jinak pochybuju ze se ted da udrzet clovek 10min v pastech pokud hunter nema improved duration(nejspis ani pak ne,bo rezist).Na mem druidovi past nikdy nevydrzi dele nez 10sec..
jo jenze kdyz nekoho drzis 10 minut v pastech, tak ho tema mrazicima pastima nezabijes. proto sem nenasel smysl v tom nekoho takhle drzet :) jestli nekoho drzel tak dlouho v pasti, tak musel mit talenty v imp. duration
quote:Originally posted by beldor5 Mno ja nevim ja nemam ani v outdoor pvp problem dostat nekoho do pasti...:) jen to vetsinou nedelam protoze me to pripada trapne a vim ze ho zabiju i tak.:)...jinak pochybuju ze se ted da udrzet clovek 10min v pastech pokud hunter nema improved duration(nejspis ani pak ne,bo rezist).Na mem druidovi past nikdy nevydrzi dele nez 10sec..
jo jenze kdyz nekoho drzis 10 minut v pastech, tak ho tema mrazicima pastima nezabijes. proto sem nenasel smysl v tom nekoho takhle drzet :) jestli nekoho drzel tak dlouho v pasti, tak musel mit talenty v imp. duration
nahodou to je docela prdel sem takhle asi minutu drzel nejakyho paladina pred MC, pak mi to prislo blby tak sme pod nej past uz nedal a on me pak zabil:), nejak nepochopil srandu:)
potreti sem zabil demonku v ungoru a zas nemela hlavu devka a to nemluvim o me neschopnosti ze me vzdycky evadne / zabije ten ve ws wtb magor co za me ten q udela
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
potreti sem zabil demonku v ungoru a zas nemela hlavu devka a to nemluvim o me neschopnosti ze me vzdycky evadne / zabije ten ve ws wtb magor co za me ten q udela
potreti sem zabil demonku v ungoru a zas nemela hlavu devka a to nemluvim o me neschopnosti ze me vzdycky evadne / zabije ten ve ws wtb magor co za me ten q udela
a nebyl si v grupe ? :p
ne byl jsem solo byl jsem jedinej humanoid v dosahu tracku btw mam dojem ze muze pomahat s questem oposite fakce protoze kdyz me u toho zabijeli vcera dva paladini tak demonka nedespawnula v sobotu jsem na to psal ticket odpoved ze je to mozny ze si ji mam zabit znovu a predtim overit ze nejsem v raidu atd :)
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
2) to mas blbe, ona je pomerne easy:-) tak ze ti despawnuje no mas spatnu karmu.
3) isiel aj ten jej pet do boja? mne bugla tiez, ale inak, prisla sama bez peta. vtedy hlava padla.
4) ten q urob pekne sam, ja som si tiez vytrpel aj ked zo silithus demonom, tie boje su uplne namakane skoda ze toho nebolo viac. problem su jedine dementni alici, dementna horda a dementne bugy. a dost kempene spawny od inych huntrov.
mala rada: -silithus demona si nechaj nakoniec, mozno niekomu sa zdal easy, kazdopadne je imho hard a zere vela goldov
-skus burning steppes demona, je to popri ws demonov jeden z tych kde nezalezi na equipe. je to trosku dlhsi suboj (tak 10 min)ale inak je to pre mna dost easy boss.
-ws demona skus transformovat juhozapadne u takej kopy kamenov odtial ho kituj na cestu a potom az do everlooku. vzdy ked nemas cd na arcane shot tak ho do neho strel nech neevadne (aby nestratil agro), pouzivaj rank 1 kvoli mane. kazde 4 sec strel do neho serpent sting aj ked ho uz na sebe ma, on sa stackuje, kedze blizz sucks tak nepouzivaj ten serpent sting z aq20 pouzi ten max co ta nauci trener. musis robit jump shoty a zo zapnutym cheetahom sa drzat nad 35y inak ti hodi tu cursu
quote:Originally posted by beldor5 Mno ja nevim ja nemam ani v outdoor pvp problem dostat nekoho do pasti...:) jen to vetsinou nedelam protoze me to pripada trapne a vim ze ho zabiju i tak.:)...jinak pochybuju ze se ted da udrzet clovek 10min v pastech pokud hunter nema improved duration(nejspis ani pak ne,bo rezist).Na mem druidovi past nikdy nevydrzi dele nez 10sec..
No Beldore, mě takhle Brusinka udržela v pastech dohromady asi dvě a půl minuty, než mě konečně ukotila. Pořád stejný pokládání pastí, pokaždé samozřejmě s shadowmeldem abych, kdyby se to breaklo dřív, nemohl intercept. To že jí to tak dlouho trvalo moc nechápu, asi se bavila tím jak jdu z pasti do pasti a nemůžu nic, těch 15 sekund jsem si ale vždycky odstál. Prakticky jediná moje šance v takovém fightu je dobrosrdečný damagin co jde tu kurvu přetáh... chci říct jde jí hrdinsky pomoct zabít zlého horďáka a pomůže jí tím, že mi dá buď consecration za 50-60 nebo mě mázne kladivem za 100, takže se konečně dostanu z pasti abych mohl interceptnout, ona mi dá scatter shot a ta dotka z consecration to breakne znovu - nebo mě praští znovu za 100 ;) Naštěstí je podobnejch damaginů hodně, a naštěstí jsou takoví skvělí spoluhráči že mě radši mlátí za 50-100 svým "holynoobstick of -231 int" než aby někoho léčili.
jojo, takovy homodiny mam taky rad, dam seduce, utikam na max range, pribehne bublina prd ho ranu jako krava za 150 a uz mam intercept v zadech se spomalenim nj, neni nad pomoc od ozarenich spolubojovniku