Hehe. To mi pripomina vtip: Vite co je nejvetsi nesmysl na svete? Cikan studujici pri zamestnani. Jesli je to odnekud z tohoto fora, tak sorry, ze je tu znova.
Klub Status Online je nejdulezitejsi. [Senior member].
Hehe. To mi pripomina vtip: Vite co je nejvetsi nesmysl na svete? Cikan studujici pri zamestnani. Jesli je to odnekud z tohoto fora, tak sorry, ze je tu znova.
rodier je cigan?
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
Mno, nejak nevim proc bys to mel zavirat. To ze jsem tam psal ja, znamena ze tam psali i ostatni ;] takze si to klidne muzes precist ;] nebo dozen Tibora ad konecne nainstali nejaky normalni forum s modama jako je ignore ;] - ja se nikomu nevnucuju.
Nebo se proste jenom nauc normalne brouzdat fora a neklikat na Active Topics jako c[cenzored]k
Jinak jo, plati mne Gamezone + Gameparadise + za vedeni nejvetsi mmorpg serveru ve stredni evrope taky lecccos mam. = uzivim se sedenim u kompu a danim toho co mne bavi. Coz je pro vetsinu z vas neco naprosto nestravitelneho.
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Pointa? V tom nehledej pointu, prostě máš podpis dlouhej jak tejden před vejplatou a má to trochu rušivý efekt. Co do délky podpisu s Rodierem nezadáš, naštěstí to doháníš obsahem. Ale radši si vem taky život, myslim, že to nikomu vadit nebude.
Klub Status Online je nejdulezitejsi. [Senior member].
rodiere, z tvyho podpisu seru maggi v kostkach. beznadejnej dement.
No, to ze je Rodier dement vime. Tvuj podpis ma sice hezkej obsah, ale trosku velkej.
Proc velkej? Nechapu co vam kurfa vadi ... radsi zakazte podpise, avatare a ono klidne muzete i prispivani na tohle forum, protoze to ma pro thomika rusivy efekt ;)
No, to ze je Rodier dement vime. Tvuj podpis ma sice hezkej obsah, ale trosku velkej.