To já taky netvrdím, ale proč bys měl umírat? Stačí nejet mind-blast Ale mě třeba vůbec nedělá problém mít v grupě 2 priesty(z toho jeden shadow). Udělá stejný dmg, jako kterýkoliv jiný class a navíc může v kritické situaci dopomoci healem. Ale já sám radši teda healuju, než dávám dmg :) Ale jakmile mi někdo řekne, že se mám soustředit pouze na heal, tak se většinou dost naseru
proc ? protoze toho shadow priesta overdamagnu (kdzy on pojede primarne dmg) a overhealnu (kdyz pojede hodne dmg) se shamanem (tj combat healerem)
s poradnym priestem uz srovnani healem "neustojim" ... to je role priesta ne, nezalezi tak zasadne na tom estli je shadow nebo holy ale musi jit na healy a ne na dmg ... a kdyz jede na healy je zbytecny mit shadow (i kdyz "pamaetrove" ve srovnani shadow priest a muj heal spec sham s heal vybavou ... no nekdy porovnam na papire (max healed bez restu, heal / sec ..¨))
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
Stilgu to neřeš, to záleží hodně na situaci a na tom jak se to hraje.
Když jsou priesti dva, Shadow priest může jet damage v lehčích částích dungu, a když jde do tuhého shodit shadowform a jet druhého healera.
S použitím Vampiric embrace může jet damage a současně i slušně healovat (protože část jeho damage funguje zároveň jako group heal). A když v tomu v nouzi nahodí Devouring Plague (pokud je undead, samozřejmě), tak to healuje grupu dost znatelně. Místy jsem tuším (dle statistického addonu) healoval víc než přítomný holy priest... Ale jen mimořádně.
Jinak shadow priest nehealuje nijak radikálně hůř než holy (talent na +heal je dost nízko na holy stromě a nejpsíš ho bude mít taky), má stejný healy (včetně group heal), jen mu dřív dojde mana.
Prostě záleží na situaci, někdy ho předamaguješ, někdy ho nejspíš i přehealuješ... Nijak bych to neřešil. Shadow je fun, zvlášť na PVP, ale stejně pojedu holy.
Jinak až budeš počítat ten heal/sec, tak vem full group, nahozené renew na každém členovy party a spamování group heal ;) Samozřejmě pokud pomineme to že ten priest kvůli agru zhebne.
To já taky netvrdím, ale proč bys měl umírat? Stačí nejet mind-blast Ale mě třeba vůbec nedělá problém mít v grupě 2 priesty(z toho jeden shadow). Udělá stejný dmg, jako kterýkoliv jiný class a navíc může v kritické situaci dopomoci healem. Ale já sám radši teda healuju, než dávám dmg :) Ale jakmile mi někdo řekne, že se mám soustředit pouze na heal, tak se většinou dost naseru
No to se divim ze se tebou nekdo chce hrat, a ze udelas stejny dmg jao jine klasy? tak to je for dne..
Ale já nikde nepsal, že JÁ udělám stejný dmg jako jiné classy. Jen sem napsal, že toho je shadowpriest schopen. Jen tak btw, priesta jsem zabalil na 53 a momentálně hraju wara. Ale za tím, že shadow-priest má stejnou dmg jako jiný class (samozřejmě kromě AE), si stát budu i nadále. A proč by semnou nehráli? Jen prostě nesnáším, když nějaký random noob mi řekne, že mám jen healovat. A co bych jako jiného dělal? (byl jsem holy spec). Asi je nechám schválně chcípnout...
V groupe je rozhodne lepsi Holy priest, protoze, jak rikate, tak i specnuty shadow neda takovou ranu jako pure dmg dealer. Ale v pvp 1 vs 1 nebo solo pve muze byt kombinace vcelku slusne rany s jeho dalsima abilitama (shield,fear,heal)drtici.
Nevite nekdo jestli na sebe muzu hodit renew a pak shadow form, pricemz by renew stale fungoval?
A co rikate na kouzla odvozena od rasy? Ja bych rekl ze nejlepsi je devourning plague. Ale nej kombinaci maj imho dwarfove. Fear Ward a Desperate prayer.
no možná sem něco sělal špatně, ale jako shadow priest jsem na 60tce dával Mind blastem normálně kolem 650 dmg a 1100 max v critical. mage da normale 1600-2000 v critiku jeste vic.
Kolik das jednim spellem je irelevantni, dulezite je DPS. Nicmene tady zda se nikdo netvrdi, ze priest da stejnou damage jako mag (jeste aby dal) ;-)
/ot
gratz
edit: no vzhledek k tomu ze na 60 nedelas defatko nic solo (to co ma smysl) ... jako prostredek k levelovani do te 56-60 budiz, jinak nemam shadow priesty rad... posledni co chcu od priesta v grupe aby se snazil delat vyraznej dmg
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
Mohli by jste prosím okomentovat můj build? Nejlépe samozřejmě někdo kdo se v tom alespoň trochu vyzná:) Záměrem bylo vytvořit něco co by bylo dobré jak solo tak group, PvP i PvE. Tenhle build mi přijde skvělý jak no solo tak i vcelku jako healbot (+10% mana). Hlavně bych potřeboval názor jestli je lepší 2% many nebo inner focus, u toho stále ještě nejsem rozhodnut.
Discipline Talents (20 points)
Unbreakable Will - 5/5 points Increases your chance to resist Stun, Fear, and Silence effects by 15%
Improved Power Word: Shield - 3/3 points Reduces the duration of your Power Word: Shield's Weakened Soul effect by 15 seconds.
Improved Power Word: Fortitude - 2/2 points Increases the effect of your Power Word: Fortitude spell by 30%.
Mental Agility - 5/5 points Reduces the mana cost of your instant cast spells by 10%.
Mental Strength - 5/5 points Increases your maximum Mana by 10%.
Shadow Talents (31 points)
Spirit Tap - 5/5 points Gives you a 100% chance to gain a 100% bonus to your Spirit after killing a target. For the duration, your Mana may regenerate at a 50% rate while casting. Lasts 15 seconds.
Improved Shadow Word: Pain - 2/2 points Increases the duration of your Shadow Word: Pain spell by 6 seconds.
Shadow Focus - 3/5 points Reduces your target's chance to resist your Shadow spells by 6%.
Improved Mind Blast - 4/5 points Reduces the cooldown of your Mind Blast spell by 2 seconds.
Improved Psychic Scream - 2/2 points Reduces the cooldown of your Psychic Scream ability by 4 seconds.
Mind Flay - 1/1 point Assault the target's mind with Shadow energy, causing 75 damage over 3 seconds and slowing the target to 50% of their movement speed.
Shadow Reach - 3/3 points Increases the range of your Shadow damage spells by 20%.
Silence - 1/1 point Silence the target, preventing them from casting spells for 5 seconds.
Vampiric Embrace - 1/1 point Afflicts your target with Shadow energy that causes all party members to be healed for 20% of any Shadow damage you deal for 1 minute.
Shadow Weaving - 5/5 points Your Shadow damage spells have a 100% chance to cause your target to be vulnerable to Shadow damage. This vulnerability increases the Shadow damage dealt to your target by 3% and lasts 15 seconds. Stacks up to 5 times.
Darkness - 3/5 points Increases your Shadow spell damage by 6%.
Shadowform - 1/1 point Assume a Shadowform, increasing your Shadow damage by 15% and reducing Physical damage done to you by 15%. However, you may only cast Shadow and Discipline spells while in this form.
Standardny Shadowpriest build... chyba ti inner focus.
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Ok dik za komentare. Ja bral shadow priesta jako neco s vic bodama v shadow nez jen 31. Ale jinak sem zjistil ze ta moje otazka je bezpredmetna ono to ani nejde narvat tam ten Inner focus kdyz ma clovek shadowform. Obecne pocitam s tim ze na vyssim lvlu respecnu na Holy/disc...
Ok dik za komentare. Ja bral shadow priesta jako neco s vic bodama v shadow nez jen 31. Ale jinak sem zjistil ze ta moje otazka je bezpredmetna ono to ani nejde narvat tam ten Inner focus kdyz ma clovek shadowform. Obecne pocitam s tim ze na vyssim lvlu respecnu na Holy/disc...
Hmmm ja by som povedal ze 31 bodov z 51 je viac ako vacsina :P
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Chtěl bych se zeptat, jelikož hraju priesta nově - řekli bystě, že je lepší preferovat ve statech int > sta > spirit nebo int > spirit > sta??? Chci mít primárně co nejvíc many a zajímá mě, jestli je lepší mít radši třeba +30 spirit nebo víc HP.....
Chtěl bych se zeptat, jelikož hraju priesta nově - řekli bystě, že je lepší preferovat ve statech int > sta > spirit nebo int > spirit > sta??? Chci mít primárně co nejvíc many a zajímá mě, jestli je lepší mít radši třeba +30 spirit nebo víc HP.....
Zavisi od toho, comu sa chces venovat aktivnejsie. PvP alebo instancom?
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Mno jak se to veme,kdyz mas talent meditace tak ti pomuze spirit i v boji. Do 60ky jed imo int/sta a pak v high lvl instancich uvidis ,jestli ti bude rychle dochazet mana ci ne
Ex - UO,AO,WoW,AoC,WHO,RoM,Aion,HoN,Lol,GW 2,PoE, D III, DotA 2
Aby nedoslo k mylce, mana regeni i v boji. Neregeni jen 5s po dokonceni castu posledniho kouzla, ale pokud mas mezi dvema casty mezeru treba 10s tak mas (5s + casting time druheho kouzla) na regeneraci many.
Aby nedoslo k mylce, mana regeni i v boji. Neregeni jen 5s po dokonceni castu posledniho kouzla, ale pokud mas mezi dvema casty mezeru treba 10s tak mas (5s + casting time druheho kouzla) na regeneraci many.
Jj mas pravdu, spatne sem se vyjadril, neni to 5 sec po boji ale 5 sec po poslednim kouzlu...
ja preferuju Intelect/Spirit jelikoz jedu hlavne raidy a instance. takze potrebuju hodne many a a rychlej manaregen, rekl bych, ze stamina je na prd i v PvP, protoze k cemu ti bude ze mas hodne health kdy uz nemas manu, stejne te umlati.
stamina na PvE : kdyz chytnes agro a ses jedinej healer, tak se nemuzes sam lecit, protoze by si zpusobil dalsi agro. Vic life da tankovi vice casu prebrat agro a ty se pak muzes v klidu dolecit.
stamina na PvP : komba od jinych charakteru te muzou zabit jeste nez se zacnes lecit (stunlock rogue, fear + silence priest...). S vetsi staminou mas sanci se z toho dostat a zacit se lecit..
Netvrdim ze spirit je naprd ale rikat to o stamine je proste blbost:)
Mno jak se to veme,kdyz mas talent meditace tak ti pomuze spirit i v boji. Do 60ky jed imo int/sta a pak v high lvl instancich uvidis ,jestli ti bude rychle dochazet mana ci ne
Jo jo, díky všem za názory...asi to tak udělám, zatím int/sta, už jen proto, že PvP si člověk užije pomalu víc než instancí i na low lvl - alíci sou totiž všude a neustále votravujou :D A jako nejlepší talent strom se mi jeví disc, takže sem disc/shadow a naprostá spokojenost...
Discipline Talents (24 points) Unbreakable Will - 5/5 points Increases your chance to resist Stun, Fear, and Silence effects by 15%.
Improved Power Word: Shield - 3/3 points Reduces the duration of your Power Word: Shield's Weakened Soul effect by 15 seconds.
Improved Power Word: Fortitude - 2/2 points Increases the effect of your Power Word: Fortitude spell by 30%.
Mental Agility - 5/5 points Reduces the mana cost of your instant cast spells by 10%.
Improved Inner Fire - 3/3 points Increases the effects of your Inner Fire spell by 45%.
Mental Strength - 5/5 points Increases your maximum Mana by 10%.
Inner Focus - 1/1 point When activated, reduces the Mana cost of your next spell by 100% and increases its critical effect chance by 25% if it is capable of a critical effect.
Holy Talents (10 points)
Improved Renew - 5/5 points Increases the amount healed by your Renew spell by 15%.
Spiritual Healing - 5/5 points Increases the amount healed by your healing spells by 10%.
Shadow Talents (17 points)
Spirit Tap - 5/5 points Gives you a 100% chance to gain a 100% bonus to your Spirit after killing a target. For the duration, your Mana may regenerate at a 50% rate while casting. Lasts 15 seconds.
Blackout - 3/5 points Gives your Shadow damage spells a 6% chance to stun the target for 3 seconds.
Improved Shadow Word: Pain - 2/2 points Increases the duration of your Shadow Word: Pain spell by 6 seconds.
Improved Mind Blast - 2/5 points Reduces the cooldown of your Mind Blast spell by 1 second.
Improved Psychic Scream - 2/2 points Reduces the cooldown of your Psychic Scream ability by 4 seconds.
Mind Flay - 1/1 point Assault the target's mind with Shadow energy, causing 75 damage over 3 seconds and slowing the target to 50% of their movement speed.
Improved Fade - 2/2 points Increases the duration of your Fade ability by 10 seconds.
- Inner Fire je víceméně zbytečný - když už cpeš body do Shadow, dožeň to až po Silence
Je to takový divný hybrid, v Shadow máš málo bodů na to aby to bylo znát, v discipline taky. Není to ani damage dealer, ani healer (ve smyslu holy priesta), myslím že se budeš chtít trochu vyhranit jedním nebo druhým směrem.
Co s tim buildem chces delat? Na solo exp je lepsi pure shadow build, na partu a instance zas disc//holy... S timhle leda tak small group pvp, ale pak zas na co ten fade? Inner fire dej kazdopadne pryc...
nahore titan, ale zajima me v cem je delenay a jak to usporadani buttonu s kouzlama do tech kolecek, a pak takovej ten "cast party" uprostred dole s moznosti zakouzleni tech kouzel.. takhle nejak bych to potreboval nastavit a nak nemuzu najit co je pouzity..
Pain is inevitable; suffering is optional. Gamca,@D'Thul<Black Division>, Priest Gamicka,@D'Thul<Black Division>, Mage Gamik,@D'Thul<Black Division>, Warrior Behemot,@Kelevar,[Chaos] H.o.K.
- Inner Fire je víceméně zbytečný - když už cpeš body do Shadow, dožeň to až po Silence
Je to takový divný hybrid, v Shadow máš málo bodů na to aby to bylo znát, v discipline taky. Není to ani damage dealer, ani healer (ve smyslu holy priesta), myslím že se budeš chtít trochu vyhranit jedním nebo druhým směrem.
Nesmysl,Inner Fire vůbec není zbytečný.Ale jinak s tím divným hybridem souhlasím:)
kazdopadne bych vyhodil Spirit Tap, ten je k ničemu, inner fire bych taky nezavrhoval. jinak je opravdu potřeba se specializovat do jednhoho tree talentu (31 bodů) a zbytek rozdělit podle potřeby.
Já osobně mám 31disc/11shadow/9holy, hrál sem si s talenty opravdu hodně a taky mě to hodně stálo, a tenhle build se mi zdá ideálně vyvážený na vše.
V holy je užitečná jen Improwen renew a Spiritual healing, pak ještě dobrý Imroved Prayer of healing, jenže je třeba nacpat 20 bodu do Holy tree což se nevyplatí. Zbytek je opravdu k ničemu. Holy Nova- malý dmg, malo heal, Holy Fire dlouhý cast malý efekt, zkracování castu na great heal a na smite o 0,5s zas k ničemu, nemluvě o tom že u great heal není potřeba krátký cast, protože v boji se stejně moc často nepoužívá, smite vůbec nepoužívám jako většina priestů, mind blast dělá větší dmg za kratší dobu. V shadow tree bych nejraději jen imroved PW pain a mind flay, ale bez předchozích investovaných talent bodů do Block out a Sahdow Focus je nezýskám.
nahore titan, ale zajima me v cem je delenay a jak to usporadani buttonu s kouzlama do tech kolecek, a pak takovej ten "cast party" uprostred dole s moznosti zakouzleni tech kouzel.. takhle nejak bych to potreboval nastavit a nak nemuzu najit co je pouzity..
Cerrbione proc chces dojet nejakej strom do konce? Ja jeste nejsem lvl 60 (a urcite sem nerespecoval tolik jak ty),ale vidim to tak ze pojedu shadow priesta az nekam do lvlu 50+ a pak udelam holy/disc. Ale proc jedes na Divine spirit? Vzdyt 23 spirit se pak v tom mnozstvi musi uplne ztratit.
quote:Originally posted by Cerrbion
V holy je užitečná jen Improwen renew a Spiritual healing
A co rikas v holy na Subtlety? Vzdyt to musi tankum v parte hrozne usnadnit praci. Pripadne improved flash heal bych taky nezahazoval..
Ja az udelam vetsi lvl tak bych to videl takhle..
Discipline 26 Pts Unbreakable Will 5/5 Martyrdom 2/2 Improved Power Word: Shield 3/3 Improved Power Word: Fortitude 2/2 Focused Casting 1/1 Mental Agility 5/5 Mental Strength 5/5 Improved Mana Burn 2/2 Inner Focus 1/1
Subtlety je kazdopadne vyborny talent pro healera.
Divine spirit ma ranky, nejvyssi rank pridava 35 spiritu. O uzitecnosti divine spiritu neni zadnych pochyb, rozhodne je to talent, ktery ti pomaha kdyz ho mas. Otazkou ovsem, je, jestli je primerena cena, kterou za nej platis (nutnost mit 31 disc talentu).
Nevim proc by spirit tap mel byt nutnost, s dics/holy priestem nemam pri solovani problem s manou vubec zadny (tzn. nepouzivam ani mana drinky)