Podstatne je, ze krom 100% redukce manacostu take rusi 5s regeneration cooldown od toho kouzla. Pri dobrem pouziti se tim da zregenerovat hooodne many (pravda ja jedu full spirit priesta).
Podstatne je, ze krom 100% redukce manacostu take rusi 5s regeneration cooldown od toho kouzla. Pri dobrem pouziti se tim da zregenerovat hooodne many (pravda ja jedu full spirit priesta).
jeste si to rozmyslim, ale uz sem respecul tolikrat, ze to leze do penez :) kdyby byl cooldown 1 min tak bych do toho sel hned, ale 5 minut se mi zda moc
Podstatne je, ze krom 100% redukce manacostu take rusi 5s regeneration cooldown od toho kouzla. Pri dobrem pouziti se tim da zregenerovat hooodne many (pravda ja jedu full spirit priesta).
jeste si to rozmyslim, ale uz sem respecul tolikrat, ze to leze do penez :) kdyby byl cooldown 1 min tak bych do toho sel hned, ale 5 minut se mi zda moc
5min je moc aj pre mna /inak jeto super skill/ + martydom+inerfocus bolo pre mna zbytocne. okrem toho je na kazdy tento skill global cooldown co mi pride nepouzitelne. mam radsi silence pedro> dik
Skilled priest muze healit i bez talent stromu..Imo je to o skillu ne o tom kterej talent tree je na hovno a kterej neni (Zahraj si priesta a pak pis co je na hovno a co neni).
Skilled shadow -> lama holy?..V holy tree jsou 2 talenty ktery se vyplati dat a nastesti jsou to hned dva prvni (imp renew + spirit heal). Tzn ze pokud pojedu shadow 31 disc 10(ImpPW:s a ImpPW:f)a holy 10 o kolik na tom budu hure? (rozdil je v tom ze insta spells budou levnejsi + 10% many navic..)
Pro me vyhrava tri-build 21shadow/21disc/9holy. Je v tom zahrnuta vyhoda holy stromu (15% renew,10% do healu),Disc (imp fortitude,shield,10%many + inner focus, shadow (silence,mind flay,imp Fade kterej je imo lepsi nez subtlety)
Ja beru holy s tim ze jde vic do disc a tam je 10% many navic,15% mana regen v boji,levnejsi insta casty.Improved flash se taky vyplati,mensi agro z healu rekneme taky.
Ex - UO,AO,WoW,AoC,WHO,RoM,Aion,HoN,Lol,GW 2,PoE, D III, DotA 2
Ano, je rozhodne lepsi jit cestou disc + nakej ten point do holy (staci kouknout co je na vrcholu holy tree). Imp flash heal se muze hodit, ale mensi agro pro heal imo nepotrebujes pokud je v parte tank, kterej vi jak ma hrat (a pokud ne, mas Fade, nebo lepe imp fade) Btw jakej je tvuj manaregen per tick? Bo jak jsem cetl, psals ze jedes primarne INT...
Asi 80,takze 12/sec v boji + mam naky ty itemy na manu za 5 sec.Ono vis co,v instancich kde se bojuje s 1-2 mobama je to pohoda bez agra,ale treba v ubrs uz se to muze hodit.Ale fade je fade... To me z shadow tree mrzi nejvic,ze nemam improved fade.
Ex - UO,AO,WoW,AoC,WHO,RoM,Aion,HoN,Lol,GW 2,PoE, D III, DotA 2
Takze 12/tick?..1tick neni 1sec ..je pravda ze pro PVE je z shadow tree(nepocitam solovani)pouzitelnej hlavne Fade, ikdyz silence proti casterum, nebo mind flay proti runerum se taky muze hodit.
Edit: takhle nejak je to se spiritem a regen many: 3 spi = 1 mana every 2 sec, 6 spi = 1 mana/sec
To je otazka vkusu. Poslednich 20 levlu se mi nestalo, ze by byl wipe na tom, ze mi dosla mana. Krom toho smerem k levlu 60 pribyvaji itemy se trema statama, takze ten intellect celkem i dohanim.
Takze 12/tick?..1tick neni 1sec ..je pravda ze pro PVE je z shadow tree(nepocitam solovani)pouzitelnej hlavne Fade, ikdyz silence proti casterum, nebo mind flay proti runerum se taky muze hodit.
Edit: takhle nejak je to se spiritem a regen many: 3 spi = 1 mana every 2 sec, 6 spi = 1 mana/sec
Kde si prisel na to, ze 1 regeneracni tik netrva sekundu? Onehda jsem to meril a vychazelo mi to tak.
PS: Kdyby nekdo nekde vyhrabal nejake dveryhodne vypadajici vzorce na efekt statu v zavislosti na classe, celkem by mne to zajimalo. Mam totiz neprijemny pocit, ze se to krom jineho meni i s levlem, nebo alespon s vyskou statu.
edit:Tak ne,udajne je to kazdy 2 sec,holt blbe odhaduju sekundy,sorry
No a s tim spiritem uvidis na 60ce no... Ale treba v Mc/Onyx se spirit vyplati mozna vic nez int(tak 6,5K many s buffama a hodne spiritu bude na tydle long fighty imo nejlepci)
Ex - UO,AO,WoW,AoC,WHO,RoM,Aion,HoN,Lol,GW 2,PoE, D III, DotA 2
DM mana regeneracne itemy su good, najma priest trinket, mana regen trinket etc. Imo sa da spirit build velmi dobre substituovat tymito predmetmi. Ale zasa mam menej many, iba 7k mozno aj preto, ze magister roba sa mi nepaci a mojou oblubenou farbou je modra :P.
Imo Holy je v PvP trosku horsi ako Shadow, pretoze co nedozenie damagom, to prehealuje. Ide len o odlisny sposob boja :P
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Trosku horsi? 40%dmg navic, silence, rychlejsi cooldown u fearu, rychlejsi cast time u mind blastu a WE mi naopak prijde jako podstatny rozdil oproti holy.
Trosku horsi? 40%dmg navic, silence, rychlejsi cooldown u fearu, rychlejsi cast time u mind blastu a WE mi naopak prijde jako podstatny rozdil oproti holy.
no 40% to si dost prehnal, dmg je vetsi tak o 20%, v shadow forme jeste o neco vic, ale zas je tam nevyhoda, ze se nemuzes healovat. Shadow form sucks.
Trosku horsi? 40%dmg navic, silence, rychlejsi cooldown u fearu, rychlejsi cast time u mind blastu a WE mi naopak prijde jako podstatny rozdil oproti holy.
Odlisny sposob boja :P Koho som porazil ako shadow, tak toho som porazil aj ako Holy. Mozno to trvalo dlhsie ale vyhral som tak ci tak. PvP v shadowform? nepomoze proti casterovi silence? dobre nacasovany fear urobi to iste rychlejsi cooldown pri feare? hmm az tak kozu nezachrani ak chain castujes fear, navyse trinket riesi pre rogua dost vela :P Rychlejsi MB, ano toto je dobry dovod, rychlejsie spalis manu, rychlejsie ho das alebo prehealujes jeho damage. Uhol pohladu. WE v PvP? maly bonus nic viac
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
edit:Tak ne,udajne je to kazdy 2 sec,holt blbe odhaduju sekundy,sorry
No a s tim spiritem uvidis na 60ce no... Ale treba v Mc/Onyx se spirit vyplati mozna vic nez int(tak 6,5K many s buffama a hodne spiritu bude na tydle long fighty imo nejlepci)
z buffama mam ted 6997 many, s lepsi vybavou, kterou chci, ale nepada mi, bych se z bufama mel dostat na 9000, pak to teprve bude mazec
* Inner Fire - Now stacks with other effects that increase attack power and armor. * Holy Nova - Cooldown decreased. * Feedback - Casting a higher rank of the spell will now replace an existing, lower level effect. * Unbreakable Will - Fixed a bug that caused many abilities to ignore the additional resistance
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Ty mindblastem palis manu a ja snim nicim nepritele, uhled pohledu jak rikas [:) + Dobre nacasovany Fear neurobi to iste, bo musis stat primo u nej abys ho pouzil a mag do tebe asi holi nepujde.
Noo neviem ako ty, ale ja casting classy obieham dookola, aby to mali tazsie... Cize blizko toho maga urcite som. Nestojim ako tupec pred nim a nekukam sa ako na mna kuzli fireball.
Nepochopil, vacsi damage, viac many spotrebujes. Mensi damage, menej many spotrebujes, viac ti zostane na healy. Uhol pohladu.
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Co jineho nez shadow kouzla (MB + minflay) bych mel kouzlit (snad ne Smite?)? ad SW: Your Shadow damage spells have a 100% chance to cause your target to be vulnerable to Shadow damage. This vulnerability increases the Shadow damage dealt to your target by 3% and lasts 15 seconds Tzn. kdyz na nekoho zakouzlis 5x shadow kouzlo jsi na 15%dmg navic (mind blast,pain + mind flay a hned mas 10%)
Oh boze... Manaburnovat Maga ktory ma 7k many s 3 (2.5 sekundovym castom) a stat pred nim ako blb kym on do teba smazi ...
Nepochopil: MB s 6.5 sec cooldownom = davas vacsi damage, tiez zerie kopu many celkovo. MB s 8 sec cooldownom = davas sice menej damage celkovo ale spotreboval si aj menej many. Viac many ti zostalo na healy.
Healing is more mana/hp efficient than damage. Edit: Silence: 5 sekund kazdych 45 sekund za 225 (203) many. Tolko k nemoznosti kuzlenia.
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Co jineho nez shadow kouzla (MB + minflay) bych mel kouzlit (snad ne Smite?)? ad SW: Your Shadow damage spells have a 100% chance to cause your target to be vulnerable to Shadow damage. This vulnerability increases the Shadow damage dealt to your target by 3% and lasts 15 seconds Tzn. kdyz na nekoho zakouzlis 5x shadow kouzlo jsi na 15%dmg navic (mind blast,pain + mind flay a hned mas 10%)
no ty jsi matematik :)))))))))))))))))
pokud dam 5x dmg dejme tomu 500 a pripoctu 3% ke kazdemu kouzlu. takže
5x 500dmg = 2500 dmg +3% 5x 515dmg = 2575 dmg
a tedy
2500/100 = 25 25=1%
75=3%
2500 + 75 = 2575 dmg
celkem tedy pridas 3%, jak je napsano v talentech, vrat se na zakladku :))))))))
Nauc se anglicky, nebo si zjisti co ten talent presne umi...ty % se scitaj - prvni zakouzleni 3%dmg, druhe 6%, treti 9%, pri dalsim to kouzlo ma o 12% vetsi dmg......Po patem zakouzleni ma nasledujici kouzlo o 15% vetsi dmg
Pokud nekdo rekne ze mezi holy a Shadow je PVP jen trosku rozdil, tak nevi o cem mluvi.
Nauc se anglicky, nebo si zjisti co ten talent presne umi...ty % se scitaj - prvni zakouzleni 3%dmg, druhe 6%, treti 9%, pri dalsim to kouzlo ma o 12% vetsi dmg......Po patem zakouzleni ma nasledujici kouzlo o 15% vetsi dmg
Pokud nekdo rekne ze mezi holy a Shadow je PVP jen trosku rozdil, tak nevi o cem mluvi.
beru zpet mas pravdu, scitaji se coz, ale v popisu talentu tedy není příliš jasně popsáno, "Stucks up to 5 times" není zrovna ideální popis.
Ale jak říkáš musíš zasáhout 5x po sobě což se v boji ne vždy povede. za to těch 15% myslím nestojí.
Byl jsem holy, shadow i dic spec priest a mě připadá nejlepší disc specnutej priest, 11/31/9
Taky nerikam, ze Shadow spec je vyhra pro vsechno, ale pro pvp (pokud nechci a nebavi me byt healingbot) je to super. Na druhou stranu ve skupinovem(jsem v parte) boji budu pravdepodobne jako healer daleko uzitecnejsi.
Taky nerikam, ze Shadow spec je vyhra pro vsechno, ale pro pvp (pokud nechci a nebavi me byt healingbot) je to super. Na druhou stranu ve skupinovem(jsem v parte) boji budu pravdepodobne jako healer daleko uzitecnejsi.
me taky nebavi byt healbot, ale jde o to ze jako shadow priest jsem si jako kdovi jakej zabijak nepripadal, a ze me ty shadow specky na dmg zas tak uzasny neprisly. Stejne tak holy priest, vetsina talentu heal zas tak moc nevylepsuje a je to tedy plytvani talent pointy. Nejlepsi je Improved renew a Spiritual healing. Pak improved Prayer of healing, ale k nemu se neda dostat bez investovani talentu do dalsich veci. Takze podle me nejlepsi cesta je Disciplne tree.
Jinak pokud chce nekdo delat dmg a vic se vyziva v PvP nemel byt asi priest, tim nechci rict, ze je priest v PvP na nic, to jiste ne, ale jsou na to lepsi rasy jako rogue nebo shaman.
quote:Originally posted by Cerrbion beru zpet mas pravdu, scitaji se coz, ale v popisu talentu tedy není příliš jasně popsáno, "Stucks up to 5 times" není zrovna ideální popis.
Ale jak říkáš musíš zasáhout 5x po sobě což se v boji ne vždy povede. za to těch 15% myslím nestojí.
Hmhm, to je blbost. Už jen kdyby si to měl naklikat lvl 1 SW:p, tak se to vyplatí(cíl debufne jakýkékoliv shadow kouzlo no a když lvl 1 sw:p stojí řekněmě 50 many tak...). Určitě to za to stojí a věř mi, nastackovat to problém určitě není(jak v pvp, tak v pve)
Kdyz uz toho davani damage umres, tak je ti to plat prtny ;-) Vazne si nemyslim, ze zrovna priest je class, ktera je postavena na co nejrychlejsi damagi :o)
To já taky netvrdím, ale proč bys měl umírat? Stačí nejet mind-blast Ale mě třeba vůbec nedělá problém mít v grupě 2 priesty(z toho jeden shadow). Udělá stejný dmg, jako kterýkoliv jiný class a navíc může v kritické situaci dopomoci healem. Ale já sám radši teda healuju, než dávám dmg :) Ale jakmile mi někdo řekne, že se mám soustředit pouze na heal, tak se většinou dost naseru