Otazka na PW:S. Cet sem, ze kdyz to pouzijete jeste pred bojem tak no negeneruje agro. A ze i kdyz uz to nejaky agro produkuje tak jen pulku zachranenych HP. Obecne jsem to zkousel a neco na tom bude. Tim se to jevi skoro lepsi nez healy...
aggro (hovorove) = angry = hnev = kdo ma nejvetsi aggro, na toho utoci potovra(y) prebrat agro (ukol tanka) = strhnout na sebe pozornost monster tank = hrac s velkym armorem a hodne hitpointama, ktery se snazi nabirat maximum agra (aby tak chranil zbytek party), dava v teto pozici minimum dmg
pro tebe jako priesta je docela dulezita tato informace: kdyz healujes tanka, delej to mensima healama pokud je to mozne, protoze healovanim generujes hodne agra a muze se stat, ze great healem vygenerujes tolik agra, ze se prisera zacne "venovat" tobe (teda nekteri priesti mi rikali, ze se jim to takhle zda lepsi) a kdyz ma tank zrovna vyplacane vsechny tauntovaci ability, muze chvili trvat, nez ho z tebe zase sunda...
Taunt = okamzite prebrani aggra na sebe Detaunt = opak tauntu
Dovolim si nesuhlasit, pretoze vela malych healov = jeden velky heal. Jediny rozdiel je v tom, ze ked das velky heal, tak mas aggro okamzite a s malymi healmi postupne. Avsak male healy su dost mana inefficient.
no to je trochu mimo, to by byla pravda kdyby mezitim co davam nekolik malych healu na moba nikdo neutocil, ale pokud dam great heal, jde potvora hned po me, kdyz dam 3 mensi, aggro udelam taky, jenze mezitim ho v parte svihnou 3x 3 jini hraci a moje healy přebiju, tudiz na me potovora nepujde.
Neni podstatne, kolik aggra udelaj jini hraci, podstatne je, kolik aggra vyplodi tank.
Zhruba od levlu 20 vys se mi nikdy nestalo, ze by moje healy pretauntovaly tanka na mobovi, do ktereho tank mlati (a je jedno jestli tankuje warr nebo paladin).
Jediny problem s aggrem u healovani jsou addi, a tam je uplne jedno jakym healem tanka healuju, ja si proste nemuzu vybirat hps. Heal output priesta musi byt vzdy dostatecny, aby tank prezil ;-) V techle situacich ale ma docela smysl pouzivat fade. Jakkoliv jsem pod levlem 20 mel zkusenost, ze fade prakticky nefungoval, tak nad levlem 40 uz potvrzuju Johnyho pozorovani, ze minimalne v 90% vhodnych pouziti fade zafunguje.
Heal dela cca polovicni threat ako dmg. ovsem udela ho na vsech cilech co maji na agro liste cil leceni.
takze priklad tank ma na sebe 3 prisery na 1 udela agrro cca 1000 na 2 udela aggro cca 1000 na 3 aggro cca 500
priest utoci po prisere 2 a udela dmg za 400 potom tanku dojdu zzivoty a priest ho healne za 1,5k(je to jedno esstli postupne alebo naraz) vygeneruje tim threat 750 takze 1. prisera ostane utocit na tanka 750 < 1000 2. prisera 750(heal)+400(dmg)=1150>1000 pujde po priestovi (ocividne jeho chyba ;) 3. 750 > 500 prisera pojde tiez po priestovi (zase chyba tanka) ;))
Who is General Failure? and why is he reading my disk?
Tohle je pravda jen pokud nemas talenty na redukci heal aggra a damage specky generujici additional aggro. S charama na levlu 5 je to skutecne tak, ze 1 hp healnute = 1 hp damage.
A jinak ano, prist, ktery se snazi v grupe delat damage a jeste navic necemu jinemu nez co mlati tank je zraly tak akorat na hrbitov ;)
Hm, proč by priest nemohl dělat dmg? Mindflay je ideální na podpůrnou dmg(super poměr dmg/mana). Navíc to nedělá tak hrozné agro a určitě je to lepší, než kdyby tam ten priest jen čuměl do blba... Jako jasně, většinou jsou plné ruce healování, ale když náhodou nejsou, tak proč ne?
Ale jako doty se daj davat,obcas nahodit MB taky,sekani holi/wandou je samozrejmost .Ja ete pouzivam na bossy touch of weaknes(kdyz neni dostatek lepcich debuffu samozrejme)
Ex - UO,AO,WoW,AoC,WHO,RoM,Aion,HoN,Lol,GW 2,PoE, D III, DotA 2
No jo, ale na MF nepotřebuješ být shadowpriest... Co já si dával talenty, tak jsem jel tri spec a v pohodě to na všechno vyšlo. Ale Shadowpriest sux, o tom žádná ;)
docela ma stve ze mi mizne pri respec spell MF. ;]/musim znovu kupovat/ ted sem se naucil prayer of fortitude 2rank. a ked mi to tiez zmizne pri najblizom respece tak se naseru... ohladne shieldu. neni lepsi jak heal ;] bo mana a 15s cooldown. ted jedu 20/10/21 a docela spokojenost. inak cela moja damage v instanci je MF na runera..:]
Hm, proč by priest nemohl dělat dmg? Mindflay je ideální na podpůrnou dmg(super poměr dmg/mana). Navíc to nedělá tak hrozné agro a určitě je to lepší, než kdyby tam ten priest jen čuměl do blba... Jako jasně, většinou jsou plné ruce healování, ale když náhodou nejsou, tak proč ne?
Neni nic horsiho nez prilis aktivni priest :) Alespon do doby nez Blizzardi zvednou max pocet debuffu. Momentalne je to 8, a to veru neni mnoho. 2-3 nahodi TANK, 4 ja coby warlock, (Curse of neco, coruption, imolate, siphon life) osmej naskoci z maga ci shamana a pak uz se navajem vyhazujou. Coz je docela problem, obzvlast kdyz ti takhle "prepisou" Curse of doom :) (teda, ne ze bych ho uz mel :)
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
Hm, proč by priest nemohl dělat dmg? Mindflay je ideální na podpůrnou dmg(super poměr dmg/mana). Navíc to nedělá tak hrozné agro a určitě je to lepší, než kdyby tam ten priest jen čuměl do blba... Jako jasně, většinou jsou plné ruce healování, ale když náhodou nejsou, tak proč ne?
Vsak rikam damage, mlaceni zbrani/wandou je spis tak pro zabiti dlouhe chvile ;-) Naproti tomu PW: Pain muze nadelat docela dost skody, zvlast kdyz neni uplne sehrana grupa. Zalezi na situaci, je dost mist, kde zadna damage od priesta je o dost lepsi nez jakakoliv.
No ja ted jedu Shadow priesta s tim ze nad 40 ho respecnu. A myslim si ze na vylevelovani tech malejch lvlu je shadow idealni. Co vy na to? Jaky mate zkusenosti s expenim do lvlu 40?
no od noveho patchu ,a posunuti a 5sekundoveho pravidla zo zaciatku kuzla na koniec sa hodnota great heal o dost zvysila, z nevyhody sa stala vyhoda
....jedine nevyhoda v great healu je crit, pretoze priest sa na crit spoliehat nemoze,takze u flashu vacsinou plne vyuzije HP navyse ziskane crit-om, zatial co u great healu casto stane ze sa ciel vdaka critu prehealuje.
ps: PW:S vobec nemusi byt mana neefektivne ako vyzera, len treba ho vediet spravne pouzit .. nakolko umoznuje zvysit HP pool cielu a je inst ;)
Ja osobne si myslim,ze az do lvlu rekneme 56-60 staci shadow build.Az do Sunken Templu se to da uhealovat v pohode.Dire Maul,Brd a dal uz zacina bejt s shadow buildem trochu problemovejsi. Ten rozdil v rychlosti lvleni je fakt znat co se tyce shadow a holy buildu.
Ex - UO,AO,WoW,AoC,WHO,RoM,Aion,HoN,Lol,GW 2,PoE, D III, DotA 2
Ja osobne si myslim,ze az do lvlu rekneme 56-60 staci shadow build.Az do Sunken Templu se to da uhealovat v pohode.Dire Maul,Brd a dal uz zacina bejt s shadow buildem trochu problemovejsi. Ten rozdil v rychlosti lvleni je fakt znat co se tyce shadow a holy buildu.
Tak já jsem na 60tce naopak respecnul do shadow priesta, je to zábavnější a nepřipadá mi v healování výrazně horší, přitom můžu udělat i nějaký slušný dmg. Dokud sem byl pouze holy priest byl jsem jen automat na léčení což mi příliš zábavné nepřipadá, stát na místě mačkat tři heal kouzla a to několik hodin pořád dokola je silná nuda.
renew heal si můžete přidat o 10% v talentech což není žádný zázrak holy nova je naprosto k ničemu i po patchi kdy se pomocí ní da i healnout, ale v průměru za 300 na osobu, zas na nic. O dmg ani nemluvim.
ostaní vylepšení na heal kouzla jako 10% navíc na všechny heal kouzla nic moc , redukovat mana cost na great heal a heal o 15%, který já při boji nepoužívám, protože je to generátor na aggro, reduce mana cost 20% na prayer of healing ujde. vše ostatní ale nestojí za řeč.
suma sumárum jako shadow priest jsem dejme tomu o 15-20% horší healer, ale díky tomu zas získám na obraných kouzlech a univerzálnosti. mind flay + improved SW:pain + improved FADE a silence , je daleko větší výhra než těch pár procent k heal kouzlům.
shadow priest má šanci na stun, může udělat velice užitečnou silence, prodloužit snad nejlepší útočné DoT kouzlo SW:Pain, vylepšit si fade, bez kterého si instance nedokážu představit, mám s fade 90% úspěšnost na lose aggro.
Shadow priest rules :)
PS: party v instancích se mnou umírají opravdu málo. Prakricky beze změny i po respec..
Ja osobne si myslim,ze az do lvlu rekneme 56-60 staci shadow build.Az do Sunken Templu se to da uhealovat v pohode.Dire Maul,Brd a dal uz zacina bejt s shadow buildem trochu problemovejsi. Ten rozdil v rychlosti lvleni je fakt znat co se tyce shadow a holy buildu.
Tak já jsem na 60tce naopak respecnul do shadow priesta, je to zábavnější a nepřipadá mi v healování výrazně horší, přitom můžu udělat i nějaký slušný dmg. Dokud sem byl pouze holy priest byl jsem jen automat na léčení což mi příliš zábavné nepřipadá, stát na místě mačkat tři heal kouzla a to několik hodin pořád dokola je silná nuda.
renew heal si můžete přidat o 10% v talentech což není žádný zázrak holy nova je naprosto k ničemu i po patchi kdy se pomocí ní da i healnout, ale v průměru za 300 na osobu, zas na nic. O dmg ani nemluvim.
ostaní vylepšení na heal kouzla jako 10% navíc na všechny heal kouzla nic moc , redukovat mana cost na great heal a heal o 15%, který já při boji nepoužívám, protože je to generátor na aggro, reduce mana cost 20% na prayer of healing ujde. vše ostatní ale nestojí za řeč.
suma sumárum jako shadow priest jsem dejme tomu o 15-20% horší healer, ale díky tomu zas získám na obraných kouzlech a univerzálnosti. mind flay + improved SW:pain + improved FADE a silence , je daleko větší výhra než těch pár procent k heal kouzlům.
shadow priest má šanci na stun, může udělat velice užitečnou silence, prodloužit snad nejlepší útočné DoT kouzlo SW:Pain, vylepšit si fade, bez kterého si instance nedokážu představit, mám s fade 90% úspěšnost na lose aggro.
Shadow priest rules :)
PS: party v instancích se mnou umírají opravdu málo. Prakricky beze změny i po respec..
no jasny, neni nad shadow priesta v molten core....
Mas tak o 1K min many,mas slabsi a prerusitelny healy,mas horsi mana regen,instanty te stoji vic atd atd.Shadow priest v mc nema co delat
tak 1K many je naprostej nesmysl kdes to vzal? a horzi mana regen? dalsi nezmysl, v talentech nic na vic intelectu an sprit neni, ten zustava stejnej...
A preruseni heal? jestli myslis martydrom ten mam. A to je jedniny talent na nepreruseni kouzel, mel by sis trochu projit talent tree
ja jsem holy priest byl, a opo respecu na shadow, jsem o zadny 1k many neprisel
Mas tak o 1K min many,mas slabsi a prerusitelny healy,mas horsi mana regen,instanty te stoji vic atd atd.Shadow priest v mc nema co delat
Na to se da rict jen jedno, ty bys mozna do MC shadow priesta nevzal, ale nektere gildy (mimo jine i ta co zabila ragnarose) ho tam sebou bezne berou a neni sporu o tom ze vysledky maji, takze veta "Shadow priest v mc nema co delat" je kec.
Mas tak o 1K min many,mas slabsi a prerusitelny healy,mas horsi mana regen,instanty te stoji vic atd atd.Shadow priest v mc nema co delat
Na to se da rict jen jedno, ty bys mozna do MC shadow priesta nevzal, ale nektere gildy (mimo jine i ta co zabila ragnarose) ho tam sebou bezne berou a neni sporu o tom ze vysledky maji, takze veta "Shadow priest v mc nema co delat" je kec.
Jako main healera? :)
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
Ja osobne si myslim,ze az do lvlu rekneme 56-60 staci shadow build.Az do Sunken Templu se to da uhealovat v pohode.Dire Maul,Brd a dal uz zacina bejt s shadow buildem trochu problemovejsi. Ten rozdil v rychlosti lvleni je fakt znat co se tyce shadow a holy buildu.
Tak já jsem na 60tce naopak respecnul do shadow priesta, je to zábavnější a nepřipadá mi v healování výrazně horší, přitom můžu udělat i nějaký slušný dmg. Dokud sem byl pouze holy priest byl jsem jen automat na léčení což mi příliš zábavné nepřipadá, stát na místě mačkat tři heal kouzla a to několik hodin pořád dokola je silná nuda.
renew heal si můžete přidat o 10% v talentech což není žádný zázrak holy nova je naprosto k ničemu i po patchi kdy se pomocí ní da i healnout, ale v průměru za 300 na osobu, zas na nic. O dmg ani nemluvim.
ostaní vylepšení na heal kouzla jako 10% navíc na všechny heal kouzla nic moc , redukovat mana cost na great heal a heal o 15%, který já při boji nepoužívám, protože je to generátor na aggro, reduce mana cost 20% na prayer of healing ujde. vše ostatní ale nestojí za řeč.
suma sumárum jako shadow priest jsem dejme tomu o 15-20% horší healer, ale díky tomu zas získám na obraných kouzlech a univerzálnosti. mind flay + improved SW:pain + improved FADE a silence , je daleko větší výhra než těch pár procent k heal kouzlům.
shadow priest má šanci na stun, může udělat velice užitečnou silence, prodloužit snad nejlepší útočné DoT kouzlo SW:Pain, vylepšit si fade, bez kterého si instance nedokážu představit, mám s fade 90% úspěšnost na lose aggro.
Shadow priest rules :)
PS: party v instancích se mnou umírají opravdu málo. Prakricky beze změny i po respec..
no jasny, neni nad shadow priesta v molten core....
herbe tam neni neco jako main healer, tam lecej vsichni - vcetne shamanu a paladinu
shadow priest vs holy priest v mc = crit war vs prot. spec. war
uuuuuuplne stejnej problem
To je mi jasny, ze tam leci i rogues bandazema :) Jen jsem proste nedokazal odolat reagovat na tu cernobilost v tom postu :) Jsem asi trochu moc rozjetej z "xy vs yz" thredu :)
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
Jinak spolehat se jen na priesta v molten core nebo kdekoliv jinde je peknej nesmysl a kdo to dela je velice spatny hrac. Priest neni samospasitelny a jak rika Mega healujou vsichni a nejen v MC ale ve vsech instancich, mana neni bezedna, a pokud jdou do MC a healujou vsichni tak pokud jako shadow priest jsem o tech 15% mene uciny v healu, a to je jedina nevyhoda oproti holy priestovi, tak to v tom davu nema zadny vyznam.
herbe tam neni neco jako main healer, tam lecej vsichni - vcetne shamanu a paladinu
shadow priest vs holy priest v mc = crit war vs prot. spec. war
uuuuuuplne stejnej problem
To je mi jasny, ze tam leci i rogues bandazema :) Jen jsem proste nedokazal odolat reagovat na tu cernobilost v tom postu :) Jsem asi trochu moc rozjetej z "xy vs yz" thredu :)
jakou cernobilost? mam zkusenosti s obemi verzemi priesta a udal jsem jasne pro a proti... Nekomu treba vyhovuje vic holy priest, ja jsem napsal proc jsem shadow, a ze neni v healu o tolik horsi, je hlavne zabavnejsi, protoze neni jen automat na leceni. A o zabavu jde predevsim ne?
herbe tam neni neco jako main healer, tam lecej vsichni - vcetne shamanu a paladinu
shadow priest vs holy priest v mc = crit war vs prot. spec. war
uuuuuuplne stejnej problem
To je mi jasny, ze tam leci i rogues bandazema :) Jen jsem proste nedokazal odolat reagovat na tu cernobilost v tom postu :) Jsem asi trochu moc rozjetej z "xy vs yz" thredu :)
jakou cernobilost? mam zkusenosti s obemi verzemi priesta a udal jsem jasne pro a proti... Nekomu treba vyhovuje vic holy priest, ja jsem napsal proc jsem shadow, a ze neni v healu o tolik horsi, je hlavne zabavnejsi, protoze neni jen automat na leceni. A o zabavu jde predevsim ne?
Nedelej vztahovacneho elfa :) byla to reakce na Threepio, na to ze grupy ktere zabili Ragnarose meli sebou shadow priesta. Ale uz nezminil v jake roli tam ted shadow priest byl, nebo jestli meli jenom shadow priesty, nebo tam byl jeden jenom nahadou atp.
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
porad plati "lepsi shadow priest nez zadnej priest"
taky ta skupina co zabila ragnarose mela hromadu rogues ktery udelali nejvetsi damage, jina vec ovsem je ze s tou vybavou co vsichni ucastnici meli je to uplne jina hra nez ji zname my
quote:Originally posted by MegaDeath s tou vybavou co vsichni ucastnici meli je to uplne jina hra nez ji zname my
To prijde, casem to prijde! :))
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
to jestli tam byl jako main healer nebo ne je irelevantni ne? Proste tam byl a zcela evidentne k necemu byl, jinak by ho s sebou nevzali, protoze pochybuju ze guilda co de dat ragnarose by ho s sebou vzala pokud by jim prekazel v splneni mise, obavam se z v takovem pripade jde prislusnost k gilde stranou a bud by vzali nekoho jineho nebo by mu rekli at si hodi respec, takze podle vseho tam byl jako kombinace nuke/healer
to jestli tam byl jako main healer nebo ne je irelevantni ne?
Je i neni, v souvislosti na to co jsi reagoval to IMHO irelevantni neni.
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
Mas tak o 1K min many,mas slabsi a prerusitelny healy,mas horsi mana regen,instanty te stoji vic atd atd.Shadow priest v mc nema co delat
tak 1K many je naprostej nesmysl kdes to vzal? a horzi mana regen? dalsi nezmysl, v talentech nic na vic intelectu an sprit neni, ten zustava stejnej...
A preruseni heal? jestli myslis martydrom ten mam. A to je jedniny talent na nepreruseni kouzel, mel by sis trochu projit talent tree
ja jsem holy priest byl, a opo respecu na shadow, jsem o zadny 1k many neprisel
Mental strenght,martyrdom,improved flash,pokud si disc mas lepci mana regen pres meditaci etc etc
Ex - UO,AO,WoW,AoC,WHO,RoM,Aion,HoN,Lol,GW 2,PoE, D III, DotA 2
je to irelevantni, bud je tam k nicemu, potom ho nevezmou, nebo je k necemu a potom je uplne jedno jestli tam jde jako healer, nuker, nebo treba jako pes na voditku ( pokud pes na voditku pomuze k dobyti MC :), nikde jsem nerekl ze tam musi jit jako main healer.
Vsak by to byla pekna nuda, kdyby byli vsichni stejni ;-)
Hlavni je stejnak to co umi hrac, i z relativne gimpnute postavy se da vymacknout mnohem mnohem vic, nez z uber charu v rukou totalni lamy :o)
Jinak muj nazor je, ze nehrat priesta jako main healera je plytvanim moznosti te classy, existuji jine classy, ktere jsou od zacatku koncipovane jako univerzalni a pri snaze byt univerzalni budou mnohem lepsi a zabavnejsi nez priest. Solovani s holy priestem (disc/holy v mem pripade) je uplne v pohode. Nonelite moba sveho levlu sundam o 30% nukama, nez ho dorazim tak doregenim manu, takze muzu zabijet nepretrzite. Ve vysledku muzu zabijet moby zhruba stejne rychle jako warrior nebo paladin. Navic na rozdil od warriora ustojim v pohode dva az tri najednou :) Elite moby sveho levlu solnu, a solnu i podstatnou cast elite bossu/questu (napriklad King Bangalas padnul solo na lvl 45). Opravdu mi neprijde solovani s disc/holy priestem jako jakykoliv problem..
2 Rahman nevim jak presne je to u kouzel+co mas za specky k dispozici, ale treba u rogua spoustu elite bossu (i outdoor questovnich) je immun na cs,ks, kick atd takze se soluji velmi spatne pri stejnem lvlu, ale zase jina classa je da klidne o 1-2 lvly niz podle itemu/talentu protoze proste muzou pouzit vsecko :(
2 Rahman nevim jak presne je to u kouzel+co mas za specky k dispozici, ale treba u rogua spoustu elite bossu (i outdoor questovnich) je immun na cs,ks, kick atd takze se soluji velmi spatne pri stejnem lvlu, ale zase jina classa je da klidne o 1-2 lvly niz podle itemu/talentu protoze proste muzou pouzit vsecko :(
No vsak prave, ja bosse mlatim macem, wandou, na to moc imunit neni ;)
Tak sem respecnul do Discipline a pripada mi to snad nejlepsi co sem mel. delam o trochu mensi DMG nez v shadow specu, ale 10% many navíc je prima, lepsi manaregen a Divine spirit je super...
Pride me skoda,zes vynechal Inner focus,je to vazne dobrej talent
A este,ja jedu int hodne prednostne pred stam i pred spiritem(pride me ze 3K hp self staci v instanci i na pvp) takze s pw:f mam asi 3,2K hp a 7,5K many bez buffu.
Ex - UO,AO,WoW,AoC,WHO,RoM,Aion,HoN,Lol,GW 2,PoE, D III, DotA 2
V podpisu mam equip.Na devout zapomen,nez sezenes set,budes mit lepci veci.Aspon u me to tak bylo,i kdyz moje rolly... no nic
no lepsi veci nez devout, magister nebo dreadmist setovy mi zatim nepadly. mam 3 kusy devout setu a 1 ks magister setu, staff ti dava hodne ja nemuzu lepsi nez mam sehnat..