Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 World of Warcraft
 World of Warcraft - General
 WoW vs EQ2 vs DAoC vs X vs Y vs Z
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 25

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 10/05/2005 :  18:03:54  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
Je tady par velkych rozdilu mezi tim co pisete a skutecnosti.

1) ty hry jsou herne dost odlisne
2) uz rok pred vydanim EQ2 bylo upozornovano, ze to neni pokracovani EQ1 a projekt EQ1 nekonci
3) EQ1 ma stale probihajici vyvoj - nove datadisky

Takze samozrejme - lidi si mohou myslet co chteji, je to jejich pravo, ale je mi dost lito, kdyz lide bez informaci delaji zavery, "protoze je to prece jasne ne?"...

Tragedy - pokracovani u hry beru napriklad u vam znameho Warcraftu offline , druhy dil byl pouhe rozsireni prvniho na stejnych principech. EQ2 odkazuje na svet, neni to pokracovani - prvni dil nekonci, hra je to jina a opakuji primarne pro jinou skupinu lidi. Pokracovani se vetsinou delaji pro stejnou skupinu lidi ze (napr. na zaklade uspechu)?

PS : ony taky vsechny hry ze sveta AD&D taky nejsou pokracovani ze?



Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ


Edited by - Jaris on 10/05/2005 18:06:07
Go to Top of Page

Stilgar
Average Member

1971 Posts

Posted - 10/05/2005 :  18:11:27  Show Profile  Send Stilgar an ICQ Message Send Stilgar a Private Message  Reply with Quote
quote:
WoW je dle toho, co mi rikali aktivni hraci WoW udelano tak, ze ho lze hodne moc solovat, i kdyz samozrejme lze vyuzit grupu.



to je proste blbost, uplna ..

wow je v endgame PvE uplne normalni grup /raid hra .. s tim rozdilem ze do top instancise chodi ve 40 (ne 24) a na outdoor spawny hustomobu pocet neni technicky omezen a muze prijit i nekolik full raidu (loot samo jen 1)

solo se tak muzes tocit na ... pred auction housem nebo farmit naky easy moby ...


[Stilgar]
Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
Go to Top of Page

Threepio
nic

126 Posts

Posted - 10/05/2005 :  18:15:44  Show Profile  Send Threepio an ICQ Message Send Threepio a Private Message  Reply with Quote
Jarisi, vetsina lidi by ti asi rekla to co ja, nebo Tragedy, schvalne se zeptej a poskytni jim presne tu porci informaci co ma k dispozici clovek co se o EQ moc nezajima, taky ti reknou ze si mysli ze je to pokracovani, pokud budou chytri vsunou tam jeste sluvko pravdepodobne...
Me je to po pravde ale jedno, rohliky kvuli tomu zejtra levnejsi nebudou :)

Tak trosku...klokan
Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 10/05/2005 :  18:24:54  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Stilgar

to je proste blbost, uplna ..

wow je v endgame PvE uplne normalni grup /raid hra .. s tim rozdilem ze do top instancise chodi ve 40 (ne 24) a na outdoor spawny hustomobu pocet neni technicky omezen a muze prijit i nekolik full raidu (loot samo jen 1)

solo se tak muzes tocit na ... pred auction housem nebo farmit naky easy moby ...



Ja nezpochybnuju, ze v endgame jsou i group/raid akce. Ale az do endgame se lze dostat "udajne" solo.

A druha vec, ktera se me osobne nelibi, je prave neomezeny pocet lidi na moba (nebo alespon nevim, ze by pocet lidi na moba byl omezen). To je pak bohuzel o tom, ze kvalitni hraci toho moba zabijou v 10 zatimco looseri ho utlucou ve 40 cepicema. To je vec, ktera me se nelibi a kterou shodou okolnosti v EQ2 }na rozdil od EQ1) celkem vyresili.


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 10/05/2005 :  18:25:20  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris
EQ2 odkazuje na svet, neni to pokracovani - prvni dil nekonci, hra je to jina a opakuji primarne pro jinou skupinu lidi.



Hmm :) Heh. Obe hry jsou urcene pro stejnou skupinu lidi. Pro group PvE hrace ... Fakt nechapu o co se ted snazis :)


Edited by - VT on 10/05/2005 18:32:00
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 10/05/2005 :  18:28:40  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris
A druha vec, ktera se me osobne nelibi, je prave neomezeny pocet lidi na moba (nebo alespon nevim, ze by pocet lidi na moba byl omezen). To je pak bohuzel o tom, ze kvalitni hraci toho moba zabijou v 10 zatimco looseri ho utlucou ve 40 cepicema. To je vec, ktera me se nelibi a kterou shodou okolnosti v EQ2 }na rozdil od EQ1) celkem vyresili.



Ne, pletes se.

Omezeni hracu na raidech je i ve WOW samozrejme ... Omezeni hracu na raid je i v EQ1. Vse kvuli jiz mnou zminovanemu challengi a hlavne zachovani contentu.

OVSEM, toto omezeni je dynamicke a netyka se vsech zon a mobu tak jako v zadratovanem EQ2. Kde je toto omezeni kvuli enginu, ktery proste vic hracu neutahne.

Edited by - VT on 10/05/2005 18:29:15
Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 10/05/2005 :  18:35:56  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel
Hmm :) Heh. Obe hry jsou urcene pro stejnou skupinu lidi. Pro PvE hrace ... Fakt nechapu o co se ted snazis :)


EQ1 je predevsim urceno pro hrace kteri jiz EQ hraji ci hrali (novych hracu v EQ1 nejsou primarni cilovou skupinou), je to pro lidi co dopredu pocitaji v velkyma epic raidama v endgame (40+ lidi), lidi hrajici EQ1 vedi, nebo by meli vedet, ze hra je temer nesolovatelna, a nebo je tam solo content minimalni. EQ1 je porad casove nejnarocnejsi MMORPG, jelikoz vse trva kvuli sve slozitosti dele nez v jinych hrach a raidy, a dungy nejsou otazkou par hodin. Kempovani mobu je dost casto i otazka nekolika mesicu.

Kdezto EQ2 je hra urcena primarne novym hracum. V EQ2 neni tak dulezite cas straveny ve hre a kdo chce, nemusi se logovat dyl jak na hodinu/dve. Raidy jsou pro 24 maximalne, takze je zde kladen i mensi duraz na komunitu a spolupraci. Ve hre je spousty solo contentu. Stylove i obsahove jsou EQ1 a EQ2 odlisne, i kdyz podobnosti se najdou. Jako je treba stejny svet Norrath atp.

Takze PvE hraci jednoznacne dokazi rozpoznat markantni rozdil mezi EQ1 a EQ2.... A vzhledem k rozdilnemu zamezeri pro cilovou skupinu jsou ty hry urcene pro jine typy hracu.
Zjednodusene EQ1 je pro hardcore PvE hrace, kdezto EQ2 je urcene pro casual playery.

"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!"
Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 10/05/2005 :  18:37:32  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel
OVSEM, toto omezeni je dynamicke a netyka se vsech zon a mobu tak jako v zadratovanem EQ2. Kde je toto omezeni kvuli enginu, ktery proste vic hracu neutahne.


Muzes nejak podlozit toto tvoje tvrzeni o EQ2, ze je tohle omezeni kvuli enginu??

"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!"
Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 10/05/2005 :  18:39:27  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel

Ne, pletes se.

Omezeni hracu na raidech je i ve WOW samozrejme ... Omezeni hracu na raid je i v EQ1. Vse kvuli jiz mnou zminovanemu challengi a hlavne zachovani contentu.

OVSEM, toto omezeni je dynamicke a netyka se vsech zon a mobu tak jako v zadratovanem EQ2. Kde je toto omezeni kvuli enginu, ktery proste vic hracu neutahne.




To je pekna blbost. 24 hracu bylo anoncovano jiz v dobe, kdy zadny engine neexistoval.

A nevim, co je dynamicke na tom, kdyz (dle vyse uvedeneho postu) muze na moba utocit neomezeny pocet hracu a je jedno, ze jsou ve 4 raidech... Rozdil neni v omezenem poctiu do raidu, ale v omezeni, kolik lidi muze napadnout v jednom okamziku moba. Takove omezeni myslim v WoW neni ne?

A to, ze nechapes rozdil mezi velkyma a malyma guildama me prekvapuje. Staci si precist fora (a ty zrovna ty ctes hodne) jak psali v dobe anoncovani EQ2 clenove velkych guild prave kvuli omezeni 24 lidi v raidu. To jsou proste 2 rozdilne skupiny hracu - neni jen PvP a PvE nebo solo a group, prave od dob raidu je cleneni o dost vetsi



Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 10/05/2005 :  18:46:24  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kuzmik
EQ1 je predevsim urceno pro hrace kteri jiz EQ hraji ci hrali (novych hracu v EQ1 nejsou primarni cilovou skupinou), je to pro lidi co dopredu pocitaji v velkyma epic raidama v endgame (40+ lidi), lidi hrajici EQ1 vedi, nebo by meli vedet, ze hra je temer nesolovatelna, a nebo je tam solo content minimalni. EQ1 je porad casove nejnarocnejsi MMORPG, jelikoz vse trva kvuli sve slozitosti dele nez v jinych hrach a raidy, a dungy nejsou otazkou par hodin. Kempovani mobu je dost casto i otazka nekolika mesicu.



Mno :) Chapu, ze clovek nemuze znat a hrat vetsinu mmorpg na trhu, ale tohle fakt ne ). Casove nejnarocnejsi? Znas ty vubec treba Lineage 1, Lineage 2? Nebo vis co je to maximalni level v AC, ktery bude za mesic jeste zdablovan? Vis co je to hard cap rpts v DAOCu? Tezko, proto si dej pozor na to, kdyz rikas, ze je EQ1 casove nejnarocnejsi mmorpg :)


quote:

Zjednodusene EQ1 je pro hardcore PvE hrace, kdezto EQ2 je urcene pro casual playery.



K, s tim souhlasim. Ovsem SOE by s tim nesouhlasila.
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 10/05/2005 :  18:49:05  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kuzmik

quote:
Originally posted by Van Tassel
OVSEM, toto omezeni je dynamicke a netyka se vsech zon a mobu tak jako v zadratovanem EQ2. Kde je toto omezeni kvuli enginu, ktery proste vic hracu neutahne.


Muzes nejak podlozit toto tvoje tvrzeni o EQ2, ze je tohle omezeni kvuli enginu??



Fotky a dokumenty potvrzene od notare ti bohuzel neukazu. Stejne jako ti neukazu podobne potvrzene dokumenty o gimplem enginu SWG. Je to proste obecne znama vec a jiste o ni kazdy hrac EQ2 vi. Nebo ty snad tvrdis, ze EQ2 bez problemu zvladnes 100 hracu na jednom malem fleku? Treba u "vaultu" ci neceho podobneho?
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 10/05/2005 :  18:54:01  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris
To je pekna blbost. 24 hracu bylo anoncovano jiz v dobe, kdy zadny engine neexistoval.



Ooops? WTH? V jakem case? Jak muzes vedet, ze uz dva roky pred nejakou press news engine nebezel na vyvojovem prostredi SOE devu?

quote:

A nevim, co je dynamicke na tom, kdyz (dle vyse uvedeneho postu) muze na moba utocit neomezeny pocet hracu a je jedno, ze jsou ve 4 raidech...

Rozdil neni v omezenem poctiu do raidu, ale v omezeni, kolik lidi muze napadnout v jednom okamziku moba. Takove omezeni myslim v WoW neni ne?



Ne.

1. Omezeni raidu ve wow se tyka jen vybranych instanci
2. Prave vstup do techto instanci je omezen na urcity pocet lidi.





Edited by - VT on 10/05/2005 18:54:11
Go to Top of Page

Tragedy
Moderator

Bunny_tragedy

2637 Posts

Posted - 10/05/2005 :  19:23:45  Show Profile  Visit Tragedy's Homepage  Send Tragedy an ICQ Message Send Tragedy a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris

Je tady par velkych rozdilu mezi tim co pisete a skutecnosti.

1) ty hry jsou herne dost odlisne
2) uz rok pred vydanim EQ2 bylo upozornovano, ze to neni pokracovani EQ1 a projekt EQ1 nekonci
3) EQ1 ma stale probihajici vyvoj - nove datadisky

Takze samozrejme - lidi si mohou myslet co chteji, je to jejich pravo, ale je mi dost lito, kdyz lide bez informaci delaji zavery, "protoze je to prece jasne ne?"...

Tragedy - pokracovani u hry beru napriklad u vam znameho Warcraftu offline , druhy dil byl pouhe rozsireni prvniho na stejnych principech. EQ2 odkazuje na svet, neni to pokracovani - prvni dil nekonci, hra je to jina a opakuji primarne pro jinou skupinu lidi. Pokracovani se vetsinou delaji pro stejnou skupinu lidi ze (napr. na zaklade uspechu)?

PS : ony taky vsechny hry ze sveta AD&D taky nejsou pokracovani ze?



Takze Warcraft 2 je pokracovani Warcraftu 1, ale Warcraft 3 je uplne nova hra (rozumej neni poracovani niceho), protoze vyuziva jiny herni engine a pozmeneny herni system? No heh...

Tragedy
"Killing is my business...
...and business is good!"
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 10/05/2005 :  19:44:39  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
Nevidim duvod, proc by se v EQII nedalo dosolovat na level 60.
Stejne tak se da ve WoW snadno dolevlit na lvl 60, aniz by char opustil grupu (mineno bude hrat ciste group content).

A Prumerny hrac WoW imho stravi tak 50% casu solo hrou a 50% group hrou. A to az do dosazeni level capu, kde bud prejde na pvp, nebo na group (raid) based cooperative multiplayer.

Osobne nevidim problem v tom, ze existuji encountery (oudoor bossove), ktere nemaji omezeni na maximalni pocet hracu. Stezejni stale zustavaji instance, ktere jsou site na miru presnemu poctu hracu a daji se najit instance pro ruzne pocty (tj nepotrebujes mit vzdycky 24 hracu online a k dispozici).
Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 10/05/2005 :  22:58:33  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel
Nebo ty snad tvrdis, ze EQ2 bez problemu zvladnes 100 hracu na jednom malem fleku? Treba u "vaultu" ci neceho podobneho?


Ano, tvrdim ze vzladne.. nerikam 100, nerikam 30.... proste na jednom malem fleku vzladne stejny pocet hracu, ktery muze bejt na jednou v jedne zone. Naopak je jednodusi pro beh hry kdyz je 100 hracu na jednom malem miste, nez kdyz jich je 100 roztrousenych po cele velke zone, kde je milion NPC a jinych sragor.

"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!"
Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 10/05/2005 :  23:10:19  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

Nevidim duvod, proc by se v EQII nedalo dosolovat na level 60.
Stejne tak se da ve WoW snadno dolevlit na lvl 60, aniz by char opustil grupu (mineno bude hrat ciste group content).

A Prumerny hrac WoW imho stravi tak 50% casu solo hrou a 50% group hrou. A to az do dosazeni level capu, kde bud prejde na pvp, nebo na group (raid) based cooperative multiplayer.

Osobne nevidim problem v tom, ze existuji encountery (oudoor bossove), ktere nemaji omezeni na maximalni pocet hracu. Stezejni stale zustavaji instance, ktere jsou site na miru presnemu poctu hracu a daji se najit instance pro ruzne pocty (tj nepotrebujes mit vzdycky 24 hracu online a k dispozici).



To co jsi napsal je podle me presny rozdil mezi EQ2 a WoW. Ve WoW (mozna) stravi prumerny hrac 50 procent solo a 50 ve grupe. To urcite lze i v EQ2 az na to, ze pokud bude hrat solo, ma silene mensi expu z mobu. To neni postih, to je proste vyhoda toho, ze 2 a vice hracu zmasi moba mnohem rychleji. Druha vec je, ze spousta hracu hraje EQ2 pouze pres questy (aha, tady mozna nazev Everquest ) a na spoustu questu (hlavne ty premiove, tzv heritage, proste nemuzes bez grupy). To je imho zasadni rozdil mezi EQ2 a WoW (samozrejme krome PvP a toho, ze warcraft je znamejsi svet v herni komunite).

Druhy pak je v tom, ze (jak podotkl VT) pokud jedes striktne PvE, na max level se dostanes za 2 az 3 krat vice casu (nevim, zda neni ve WoW expa i za PvP). Pro me osobne je dobra MMORPG tehdy, pokud me (prumernemu hardcore hraci ) vydrzi pul roku az rok. To EQ2 splnilo.


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 10/05/2005 :  23:13:33  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
Jeste k omezeni hracu na moba - ano, jsem jesitny PvE hrac a chci, aby se projevila kvalita a ne kvantita. Proto chci, aby byl dan max pocet hracu na moba a take max level na moba, coz je (podle me) super balanc hry.

(ty co zazily v posledni dobe nase raidy asi vedi, o co jde - po 3 raidech a cca 12 pokusech s ruznou strategii jsme moba sejmuli - to je to, co me tesi)


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

Herbicid
Junior Member

XBL2

885 Posts

Posted - 10/05/2005 :  23:26:14  Show Profile  Visit Herbicid's Homepage  Send Herbicid an ICQ Message Send Herbicid a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris

Jeste k omezeni hracu na moba - ano, jsem jesitny PvE hrac a chci, aby se projevila kvalita a ne kvantita. Proto chci, aby byl dan max pocet hracu na moba a take max level na moba, coz je (podle me) super balanc hry.

(ty co zazily v posledni dobe nase raidy asi vedi, o co jde - po 3 raidech a cca 12 pokusech s ruznou strategii jsme moba sejmuli - to je to, co me tesi)




Myslim, ze tuhle podminku ti Onyxie ci Ragnaross splni vice nez dostatecne :))))))

A rekl bych, ze ani zaverecny boss v Uldamanu neni na prvni pokus :))))

Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok]
@Herbicid - Champions Online, Star Trek Online

There are many worlds where I visited already
Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
Go to Top of Page

Stilgar
Average Member

1971 Posts

Posted - 10/05/2005 :  23:49:18  Show Profile  Send Stilgar an ICQ Message Send Stilgar a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris

quote:
Originally posted by Rahman

Nevidim duvod, proc by se v EQII nedalo dosolovat na level 60.
Stejne tak se da ve WoW snadno dolevlit na lvl 60, aniz by char opustil grupu (mineno bude hrat ciste group content).

A Prumerny hrac WoW imho stravi tak 50% casu solo hrou a 50% group hrou. A to az do dosazeni level capu, kde bud prejde na pvp, nebo na group (raid) based cooperative multiplayer.

Osobne nevidim problem v tom, ze existuji encountery (oudoor bossove), ktere nemaji omezeni na maximalni pocet hracu. Stezejni stale zustavaji instance, ktere jsou site na miru presnemu poctu hracu a daji se najit instance pro ruzne pocty (tj nepotrebujes mit vzdycky 24 hracu online a k dispozici).



To co jsi napsal je podle me presny rozdil mezi EQ2 a WoW. Ve WoW (mozna) stravi prumerny hrac 50 procent solo a 50 ve grupe. To urcite lze i v EQ2 az na to, ze pokud bude hrat solo, ma silene mensi expu z mobu. To neni postih, to je proste vyhoda toho, ze 2 a vice hracu zmasi moba mnohem rychleji. Druha vec je, ze spousta hracu hraje EQ2 pouze pres questy (aha, tady mozna nazev Everquest ) a na spoustu questu (hlavne ty premiove, tzv heritage, proste nemuzes bez grupy). To je imho zasadni rozdil mezi EQ2 a WoW (samozrejme krome PvP a toho, ze warcraft je znamejsi svet v herni komunite).

Druhy pak je v tom, ze (jak podotkl VT) pokud jedes striktne PvE, na max level se dostanes za 2 az 3 krat vice casu (nevim, zda neni ve WoW expa i za PvP). Pro me osobne je dobra MMORPG tehdy, pokud me (prumernemu hardcore hraci ) vydrzi pul roku az rok. To EQ2 splnilo.



uz mu prosimte si radsi narvi hadru do repraku ...
spousta hracu ve WoW expi jen prez questy a ty nejlepci (Elite, Dungeon, Raid) samozrejme bez grupy nedas ...


[Stilgar]
Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 11/05/2005 :  00:21:38  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris

Jeste k omezeni hracu na moba - ano, jsem jesitny PvE hrac a chci, aby se projevila kvalita a ne kvantita. Proto chci, aby byl dan max pocet hracu na moba a take max level na moba, coz je (podle me) super balanc hry.



Uz jsem ti na toto odpovidal.

VT wrote (Posted - 10/05/2005 : 14:50:55) na podobne dokola se opakujici Jarisovy texty:
"No proti gustu zadny disputat. Ale na druhou stranu tvrdim, ze by tu mela byt moznost volby. Moznost uzit si velkeho raidu na nameda namedu. Byt rpg hracem, tak bych byl znechucen omezenim EQ2 POUZE na tzv. male "technicke" pve bitvy."

A zaroven tvrdim, ze tato moznost volby tady neni kvuli nekvalitnimu enginu, ktery nezvlada vetsi pocet hracu na jednom "miste". Je to umele omezeni, nema nic spolecneho s kvalitou placani naskriptovanych medvedu. Vedlejsim efektem nekvalitniho EQ2 enginu a zaroven vec, ktera srazi placani medvedu na safe nenarocnou zalezitost je existence zon (hry bez "zon", popr. s minimem zonovani jsou tady uz nekdy od roku 2000). Je mi lito.

EQ2 by byla paradoxne mnohem lepsi hra, kdyby bezela treba prave na WoW enginu :)

Edited by - VT on 11/05/2005 01:14:36
Go to Top of Page

Warlord
Junior Member

Miralis

892 Posts

Posted - 11/05/2005 :  08:29:14  Show Profile  Send Warlord an ICQ Message Send Warlord a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris

Ja nezpochybnuju, ze v endgame jsou i group/raid akce. Ale az do endgame se lze dostat "udajne" solo.

dalo se to pred zavedenim honoru, ted je to nemozne... anebo bys musel mit opravdu hodne silne nervy a casu bys na to imho potreboval minimalne jednou tolik....
Go to Top of Page

Gabriel
Moderator

2156 Posts

Posted - 11/05/2005 :  08:50:20  Show Profile Send Gabriel a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Warlord

quote:
Originally posted by Jaris

Ja nezpochybnuju, ze v endgame jsou i group/raid akce. Ale az do endgame se lze dostat "udajne" solo.

dalo se to pred zavedenim honoru, ted je to nemozne... anebo bys musel mit opravdu hodne silne nervy a casu bys na to imho potreboval minimalne jednou tolik....



Nebo být na PvE serveru, které nabírají na popularitě.

Ale v tom je právě genialita WoW. Nabízí dostatek všeho a žádná z cest není zjevně diskriminována.
Go to Top of Page

Khostri
prudič

2210 Posts

Posted - 11/05/2005 :  09:52:39  Show Profile  Send Khostri an ICQ Message Send Khostri a Private Message  Reply with Quote
Viděl a hrál jsem obojí (WoW, EQ2), hrál jsem i EQ1 a spoustu jiných her.

Včera jsem si znova prošel některá místa v EQ2 na základě čtení a dohadování se nad screenshoty. Můj názor v téhle polemice a srovnávání:

EQ2
EQ2 má velmi hezky provedené modely a podle hardware se dá kvalita modelů (množství polygonů, atp.) docela měnit od hranatých až po super provedené a s detaily. A modely nejsou určeny jen texturou. Toto se mi na EQ2 líbí.

Líbí se mi také provedení vody. Narozdíl od různých "zrdcadel" a umělých vod, které odráží i nemožné mi EQ2 voda přijde taková přirozená - pokud je klidná, odráží hodně, zvlněné moře je trošku bílé pěnou, tak odazivost není tak hrozná a i vlny jsou opravdu plastické a postava po nich skutečně plave nahoru a dolů.

Ohledně oddělených zon - na jednu stranu chápu, že v různých situacích je dobré mít oddělenou zonu, kdy se nemusí řešit grafické přechody mezi nimi, kdy se dá přesně odstupňovat množství a sílu mobů na danou skupinu atd. ALe osobně si myslím, že pokud by udělali svět bez zon, který se za běhu streamuje, že by to hráče více pohltilo.

Zóny jsou provedeny spíše v konzervativním stylu - klasické prostředí s florou a faunou, spoty s moby, atd. V Adventure packu se začali objevova věci jako rozbíjení zdí, ale stále to podle mého názoru ještě nemá na nějaké RPG offline dungeony s mačkáním tlačítek v určitém pořadí, illusionárními zdmi, posouvacími kvádry atp. Chápu, že vzhledem k tomu, že jde o stejný svět jako v EQ1 (sice po katastrofě, ale historie stejná), tak by bylo nevhodné a nesmyslné rvát do světa nějakou techniku, jen i v kalsických fantasy dimenzích mohli přihodit něco zajímavějšího.

U EQ2 se mí líbí taková postupná zažití jednotlivých zon. Vzhledem k tomu, že jsou pouze dvě města a člověk se do nich neustále vrací ať je na levelu 10 nebo 50, nastává taková situace, kdy už začíná znát každý kámen. To mě osobně připadá hodně dobré. Prostě jakoby v reálu procházím krajinou, kterou důvěrně znám, vím, že musím jít 100 kroků rovně, za dvěma stromy to vzít trošku doleva, podél potoka az ke skále.
Já osobně kdysi běhal závodně orienťák a tehle pocit, kdy důvěrně znám krajinu, že se orientuju na základě význačných míst v krajině, mi přijde fakt super.

U EQ2 mi trošku vadí campování, což je sice způsob, kterak prodloužit dobu hraní, ale mě nepřijde moc vhodný. Místo aby některé questy byly výzva, tak jsou o to, kdo má jak pevné nervy každých 30 minut kontrolovat, jestli spawnul správný mob nebo placeholder, placeholdera killnout a pokračovat v čekání.
Nechápu, proč nemůže být spawn závislý na různých triggerech - návazný na jiné situace, na in game datum, denní či noční dobu, atd., ale prostě ne pouze random s malou pravděpodobností.

Také si myslím, že je nešťastné zrušení speed buffů při boji. V PvP to má do určité míry opodstatnění, ale u PvE to moc nechápu. Myslím si, že například kittování v EQ1 bylo krásným příkladem využití kouzel na maximum a určitého skillu hráče. Prostě neustál moba na přímo, tak si našel cestu, jak být od něj dál a využívat kouzla na dálku. Podle mě by to tak mělo být - bojovník se postaví mobovi přímo čelem, vrah ze zálohy na co nejmenší počet úderů, wizzard čelem ale z dálky a ukouzlí ho no a ostatní podle situace - zpomalení potvory, zrychlení hráče, oblbnutí potvory atd. V EQ2 se to trošku zredukovalo na to, že kdokoliv v podstatě zaútočí, tak jde na melee čelem k mobovi. Sice používá nějaké speciály, ale pokud to shrnu a zjednoduším, tak jde v podstatě pouze buď o heal, nebo boost damage a nebo debuff. Ano, jako warden toho dost ustojím a dost dám, ale není to o tom, že budu popobíhat sem tam, sledovat čas, kdy mi vyprší snare atd., ale pouze o tom, že po prvních asi 4 úderech od moba vidím, jestli ho ustojím na manu nebo ne. Pokud ustojím, tak do něj prostě budu třeba 27 minut mlátit (ano, to je extréma soloval jsem RAID moba, ale stejně) a prostě ho umlátím "čepicí". Jo musím různě kombinovat specky a šetřit manu, ale pokud to porovnám s tím, jak jsem v EQ1 naháněl 4 moby do kruhu, dával jim snare, AEčkoval je a popobíhal a mezítím musel sledovat snare break, případně prokládat dotama, tak je to takovej slabej odvar.
Ano, dá se namítnout, že popisuju solo, ale i v grupě to není až taková variabilita. Jde o to, jestli tank bude mačkat taunt, healer bude sledovat 6 HP barů, scout se postaví zezadu a wizard bude masit s pauzami z dálky. Všichni mají buffy, které kouzlí pořád a používají stejné skilly. Maximálně podle situace mění typ damage (poison, cold, atp). Moc jsem také nezažil také to běhání z EQ1, kdy třeba mezzer držel 5 mobů na mezzu, pokud docházela mana, tak necro doplňoval a druid převzal štafetu a místo mezzu je tahal za sebou na provázku sem tam než si zbytek odebral další. Prostě se dala měnit strategie podle druhu potvor.


WoW
WoW má už v existujícím světě více různých druhů a více "prolínajících se světů), takže je možné udělat technické části, fantasy části a nebo to zkombinovat.

WoW má jednodušší modely (těžko říci, jestli to není záměr z důvodu rychlosti) a sází na použití textur. Autoři se nesnažili udělat maximálně perfekcionalistické textury v co nejvyším rozlišení, ale šli na to cestou stylizace. Podle mého názoru není WoW ani lepší ani horší než EQ2, je prostě jiný a používá jiný styl.

Osobně mám velmi rád manga filmy, tak mě nějaké kreslené věci nepřijdou divné. WoW se mi hodně líbí právě tím stylem. Nelíbí se mi trošku, že i když budu mít lepší hardware, tak si nemohu nastavit textury na vyšší rozlišení a modelům přidat množství polygonů.

U WoW se mi nelíbila taková trošku jednoduchost - tím nemyslím, že jsem neumíral, ale tak nějak prostě člověk relativně jednodušeji než v EQ2 získaval levely a sunul se výše a výše. Proto jsem také začal hrát EQ2, protože jsem se rozhodl čistě z hlediska toho, jak dlouho mi hraní vydrží.

U WoW se mi líbí některé nápady v zonach, mechanické levely a vůbec to, jak je krajina v celku - je super zajít do dungeonu plynule z venku, kdy okolí ztmavne.

U WoW se mi nelíbilo, že je velmi málo efektů například kouzlení. Kouzla mají pouze několik pochybů a různé barvy, ale například máchání je skoro pořád stejné, ať kouzlím na levelu 6 nebo 60.

Také se mi tolik nelíbí, že na pohled je variabilita menší například u armoru. Ano, jsou různé barvy atd, ale prostě na dálku jak už tu někdo psal není moc dobře rozeznat, kdo to je. V EQ2 pokdu například vidím v dálce grupu, tak bráchu a další členy grupy poznám na pohled ještě mimo dosah. Stejně tak hodně lidí z guildy. Ano i v EQ2 jsou některá brnění, která nosí všichni ale obecně mi variabilita přišla větší. Možná je to ale nějaký kompromis, kterak zachovat u WoW rychlost i při větším množství postav - to nevím. Ono asi načítak 100 různách textur pro 100 různých lidí by hru trošku zpomalilo.

u WoW mi také obecně nevyhovovalo velké zjednodušení různých akcí - osobně jsem zastáncem toho,m že postava musí jíst, musí si opravovat armor, musí za to platit, musí peníze v bance rozměňovat atp. Někomu ale možná vyhovuje opak - zjednodušení mám také raád ale u her, které hraju doplňkově k něčemu. U hlavní hry my to tak moc nesedí.

U WoW se mi líbilo, že o něco více než v EQ2 se dají hrát takové ty "desetiminutovky". U EQ2 to jde taky, ale je to obtížnější a není to tak efektivní. Ale solovat se dá obojí bez problémů - u EQ2 to jde teď kolem levelu 40 hůř a hůř, ale jde to.

Prostě mi obě hry přijdou ok a každá má něco do sebe. Zatím hraju EQ2, WoW také rozehraju, ale až mě EQ2 omrzí.

PC, PS3, iPad
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 11/05/2005 :  10:00:40  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
engine celkem vpohode zvlada pres 50 hracu na jednom miste :) to jsem uz parkrat zazil pri navalu na novy veci jich tam bylo hlava na hlave

a laglo mi to uplne stejne jako wow pri lognuti do ogrimaru napriklad

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Herbicid
Junior Member

XBL2

885 Posts

Posted - 11/05/2005 :  10:55:27  Show Profile  Visit Herbicid's Homepage  Send Herbicid an ICQ Message Send Herbicid a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

engine celkem vpohode zvlada pres 50 hracu na jednom miste :) to jsem uz parkrat zazil pri navalu na novy veci jich tam bylo hlava na hlave

a laglo mi to uplne stejne jako wow pri lognuti do ogrimaru napriklad



Myslis ten OM kde je v prumeru kolem 100-150 lidi na jednou? :)

Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok]
@Herbicid - Champions Online, Star Trek Online

There are many worlds where I visited already
Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
Go to Top of Page

grim-cz
Starting Member

14 Posts

Posted - 11/05/2005 :  11:03:06  Show Profile  Send grim-cz an ICQ Message Send grim-cz a Private Message  Reply with Quote
to Khostri:

po dlouhy dobe konecne nejakej konstruktivni, "inteligentni" post, s objektivnima argumentama, proc se mi tohle nelibi a tohle jo.

A ne jako xxx ostatnich prispivatelu, ktery se tady jenom hadaj, flamujou a spammujou

Bravo
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 11/05/2005 :  11:04:14  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Herbicid

quote:
Originally posted by Pertha

engine celkem vpohode zvlada pres 50 hracu na jednom miste :) to jsem uz parkrat zazil pri navalu na novy veci jich tam bylo hlava na hlave

a laglo mi to uplne stejne jako wow pri lognuti do ogrimaru napriklad



Myslis ten OM kde je v prumeru kolem 100-150 lidi na jednou? :)



ehm az tam bude 150 lidi v auction house tak mi to rekni
ja nemluvil o poctu lidi v oblasti ale na jednom miste - napr u jednoho npccka

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 11/05/2005 :  11:18:59  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Herbicid
Myslis ten OM kde je v prumeru kolem 100-150 lidi na jednou? :)


Co se lagu tyka, mam s nema ve WoW daleko vetsi problemy nez v EQ2.
Jako priklad muzu uvest navstevu instance, kde se pohybovala jen nase grupa (5 lidi) a behem te hodiny, hodiny a pul, co jsem tam byli sme meli 3x - 5x slusnej lag, delsi jak 5 vterin. (meli sme ho vsichni, takze nebyl problem v me lince).

Kdezto v EQ2 v dungeonu, kde bylo 60+ lidi sem mel 2 -3 vterinovej lag tak jednou do tydne.

na druhou stranu je dost mozne, ze za bezlagovemu hrani napomaha kazdodenni udrzba serveru u EQ2, kdezto ve WoW se maintance vyskytuje jednou do tydne, nekdy snad i dele... nejak presne to nesleduju. Musim rict ze nastesti, protoze Blizzard ma s udrzbou a uploadem patchu velkej problem (zatim)
Ale je jasne ze kazdemu kdo plati mesicni poplatky vice vyhovuje co nejmensi udrzba, a aby byli servere co nejvice v provozu, coz je u EQ2 problem kazdodenniho restartu, i kdyz je to otazka 15 minut.




Po zkusenosti z tohohle vikendu jsem dosel k nazoru, ze WoW ma vice zprasenej sitovej kod, nez EQ2. Mam doma nainstalovanoe nove wi-fi pripojeni a s WoW na nem mam velke problemy. Pri vetsim zatizeni (vice hracu na jendom miste, moc lidi v dane zone atp.) je to temer nehratelne a ingmae meric latence mi skace az na neuveritelnych 10k.
Pritom EQ2 mi neustale bezi v naprostem pohode bez jedineho lagu a ping je stabilni.
Musim ovsem rict, ze ten wi-fi spoj neni uplne doladen a pri zatizeni se nechova uplne idealne.... nic to nemeni na faktu ze s WoW problemy mam a s EQ2 ne... i pri zatizeni linky.

Tohle je muj subjektivni nazor a je o to osobitejsi, ze velkej duraz v tomhle problemu je i moje pripojeni k netu. Ale po zkusenostech si troufam tvrdit ze EQ2 je na tom lepe, co se tyka sitoveho kodu a nachylnost na kvalitu pripojeni

"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!"

Edited by - Kuzmik on 11/05/2005 11:20:16
Go to Top of Page

Tragedy
Moderator

Bunny_tragedy

2637 Posts

Posted - 11/05/2005 :  11:26:47  Show Profile  Visit Tragedy's Homepage  Send Tragedy an ICQ Message Send Tragedy a Private Message  Reply with Quote
Kuzmnik: Za sebe musim rict (zcela po pravde), ze za 3 mesice jsem ve WoW zazil snad 2 lagy delsi nez 5 sec. A mnozstvi prenesenych dat klient server je naprosto minimalni (kdyz uvazim, ze nekdy se pohybuju v opravdu zalidnenych mistech). Takze v tomto ohledu jsem s WoW vice nez spokojen.

Je ale fakt, ze kdyz clovek zazil UO, tak mu musi pripadat ok uplne vsechno :) Mnozstvi dat co udelam ve WoW za mesic nebyl problem udelat na OSI za 3 dny :)))

Tragedy
"Killing is my business...
...and business is good!"
Go to Top of Page

Gabriel
Moderator

2156 Posts

Posted - 11/05/2005 :  11:37:14  Show Profile Send Gabriel a Private Message  Reply with Quote
Já mám taky wifi a problémy s připojením jsem měl jen v betě. Lagy ve hře pociťuju málokdy. Ping více méně stabilní 120.

Naopak naprosto paradoxně problémy které popisuješ jsem měl v EQ2 (cca před dvěma měsíci)
Go to Top of Page

Rashaverak
Senior Member

3722 Posts

Posted - 11/05/2005 :  11:45:22  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
ad kuzma : narozdil od eq2 kde instance spadne behem 3 hodin 3x kompletne a ty se probudis mrtvej, to je ten 5ti sekundovej lag fakt udesnej. Nehlede na to zze server lag mam tak jeden za mesic.

ad orgrimar, lagne mi to jednou, par sekund se nacita grafika a pak uz je to plynuly bez lagu. Jednim mistem je predpokladam mysleno, pokud se rozhlidnes kolem sebe kolik hracu kolem sebe napocitas , pak 150 v orgrimaru je velmi realne cislo kdykoliv v prime timu.

lastfm
Go to Top of Page

grim-cz
Starting Member

14 Posts

Posted - 11/05/2005 :  11:47:55  Show Profile  Send grim-cz an ICQ Message Send grim-cz a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gabriel

Já mám taky wifi a problémy s připojením jsem měl jen v betě. Lagy ve hře pociťuju málokdy. Ping více méně stabilní 120.

Naopak naprosto paradoxně problémy které popisuješ jsem měl v EQ2 (cca před dvěma měsíci)



wifiny jsou vseobecne na prd...
co mam kamose s wifinama tak si stezujou ve vsech hrach...
ja s wow mam minimalni problemy, lag jsem za mesic hrani nezazil snad zadnej(pokud nepocitam lag, kdy vystoupim z ptaka v oblasti kde zrovna probiha raid). Adsl 1024/256

Edited by - grim-cz on 11/05/2005 11:49:28
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 11/05/2005 :  11:51:44  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
lagy v dungu nebo i pri hre venku - naprosto beznej stav ve wow na karneval turbo 2000
v ogrimaru no asi spatne pocitam prijdu podivam se pred sebe kdekoliv a vic nez 50 hracu na obrazovce mit nebudu a to je to o cem jsem mluvil a pri tomto nacitani hracu mi to lagne ve wow naprosto stejne jako v eq2 - a to prosim eq2 ma mnohem vyssi HW pozadavky kvuli grafice

samozrejme ze kdyz se budu tocit jak idiot kolem sebe tak napocitam vic lidi ale to napocitam i v eq2

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Tragedy
Moderator

Bunny_tragedy

2637 Posts

Posted - 11/05/2005 :  12:01:54  Show Profile  Visit Tragedy's Homepage  Send Tragedy an ICQ Message Send Tragedy a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

lagy v dungu nebo i pri hre venku - naprosto beznej stav ve wow na karneval turbo 2000
v ogrimaru no asi spatne pocitam prijdu podivam se pred sebe kdekoliv a vic nez 50 hracu na obrazovce mit nebudu a to je to o cem jsem mluvil a pri tomto nacitani hracu mi to lagne ve wow naprosto stejne jako v eq2 - a to prosim eq2 ma mnohem vyssi HW pozadavky kvuli grafice

samozrejme ze kdyz se budu tocit jak idiot kolem sebe tak napocitam vic lidi ale to napocitam i v eq2



Pokud mas lagy bezne, pak je ale chyba opravdu u tebe nebo u providera.

Tragedy
"Killing is my business...
...and business is good!"
Go to Top of Page

Khostri
prudič

2210 Posts

Posted - 11/05/2005 :  12:02:00  Show Profile  Send Khostri an ICQ Message Send Khostri a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak

ad kuzma : narozdil od eq2 kde instance spadne behem 3 hodin 3x kompletne a ty se probudis mrtvej, to je ten 5ti sekundovej lag fakt udesnej.


Nevím, kde jsi hrál, ale já jsem spadnutí instance zažil jednou a to bylo někdy v lednu tuším. Ba ne, ještě v betě mi to tu a tam spadlo - třeba antonika. Ale o betě se bavit nebudeme, nebo jo?

PC, PS3, iPad
Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 11/05/2005 :  12:05:59  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak

ad kuzma : narozdil od eq2 kde instance spadne behem 3 hodin 3x kompletne a ty se probudis mrtvej, to je ten 5ti sekundovej lag fakt udesnej. Nehlede na to zze server lag mam tak jeden za mesic.

ad orgrimar, lagne mi to jednou, par sekund se nacita grafika a pak uz je to plynuly bez lagu. Jednim mistem je predpokladam mysleno, pokud se rozhlidnes kolem sebe kolik hracu kolem sebe napocitas , pak 150 v orgrimaru je velmi realne cislo kdykoliv v prime timu.



Za celou dobu hrani EQ2 (cca pul roku) jsem mel mozna tak 3 - 5 padu v instanci (dungu). Nevybavuju si ze bych se po padu nalogoval z5 a byl mrtvej (ale mozna ze se mi to jednou stalo)

Ve WoW zazivam serverlag pravidlne kazdy den minimalne jednou ci dvakrat.
Hned pri prvni navsteve instance Wailing Caverns to celou grupu 3x vykoplo kvuli padu instance, kazdej minimalne jednou diky padu umrel, nekdo i 2x.

A to jsem jeste nezminil server lotto v primetimu, kdy mi pripada ze si server automaticky nekoho vylosuje a diskonektne... zrejme aby se dostali na radu i lidi cekajici ve fronte

Add Ogrimar.... lagne to jen pri nacitani, pak to mam taky bez problemu.

"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!"
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 11/05/2005 :  12:12:04  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tragedy



Pokud mas lagy bezne, pak je ale chyba opravdu u tebe nebo u providera.




jo a se mnou u provideru vsech lidi v grupe a v zone kteri nadavaji pres yell

proste ty "zony" kde je nejvic hracu maji extremni problemy s lagama a padama cim vys se pohybuju tim jsou problemy min casto

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Tragedy
Moderator

Bunny_tragedy

2637 Posts

Posted - 11/05/2005 :  12:15:07  Show Profile  Visit Tragedy's Homepage  Send Tragedy an ICQ Message Send Tragedy a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

quote:
Originally posted by Tragedy



Pokud mas lagy bezne, pak je ale chyba opravdu u tebe nebo u providera.




jo a se mnou u provideru vsech lidi v grupe a v zone kteri nadavaji pres yell

proste ty "zony" kde je nejvic hracu maji extremni problemy s lagama a padama cim vys se pohybuju tim jsou problemy min casto



Proc mam pocit, ze s lagama a padanim maj problemy jen hraci EQ2? :) Ja hraju od vydani a zadne podobne problemy nemam (a ze bylo ze zacatku v newbie zonach kurva plno.) V zivote sem nevidel zadny yell o lagach. Pertha ja mam pocit, ze jako obvykle kecas.

Tragedy
"Killing is my business...
...and business is good!"
Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 11/05/2005 :  12:18:40  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tragedy
Proc mam pocit, ze s lagama a padanim maj problemy jen hraci EQ2? :) Ja hraju od vydani a zadne podobne problemy nemam (a ze bylo ze zacatku v newbie zonach kurva plno.) V zivote sem nevidel zadny yell o lagach. Pertha ja mam pocit, ze jako obvykle kecas.


A ja mam pocit ze nekeca... v tech WC s nami Pertha prave byl, pokud si to dobre pamatuju. A jak rikam, byly sme tam full grupa, cili jsou na to dalsi svedci.... podotykam ze kazdej s jinym pripojenim a providerem

Yelly o lagach jsou taky na denim poradku, ale to si spis myslim ze je problem nejakejch nOObu, normalni clovek nespamuje trashtalky kvuli par lagum.

"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!"
Go to Top of Page

celdric
Average Member

1613 Posts

Posted - 11/05/2005 :  12:18:54  Show Profile  Send celdric an ICQ Message Send celdric a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tragedy
...
Proc mam pocit, ze s lagama a padanim maj problemy jen hraci EQ2? :) Ja hraju od vydani a zadne podobne problemy nemam (a ze bylo ze zacatku v newbie zonach kurva plno.) V zivote sem nevidel zadny yell o lagach. Pertha ja mam pocit, ze jako obvykle kecas.



Zcela vyjimecne s tebou nemohu souhlasit....
obcas se mi stava ze velmi zvlastnim zpusobem "castim" instanty... apod. a mam zelenou lajnu...
blizzard proste miva problemy a neni to klientside... nehlede na to, ze v posledni dobe premistujou servery za klimatizaci az prilis casto...
hra je velmi zabavna, ale technicke problemy zacinaji byt obtezujici... veci, ktery se mi za 5 mesicu hrani daoc nestali se u wow berou pomalu jako "bezna" norma...

no mmo
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 11/05/2005 :  12:25:03  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tragedy

quote:
Originally posted by Pertha

quote:
Originally posted by Tragedy



Pokud mas lagy bezne, pak je ale chyba opravdu u tebe nebo u providera.




jo a se mnou u provideru vsech lidi v grupe a v zone kteri nadavaji pres yell

proste ty "zony" kde je nejvic hracu maji extremni problemy s lagama a padama cim vys se pohybuju tim jsou problemy min casto



Proc mam pocit, ze s lagama a padanim maj problemy jen hraci EQ2? :) Ja hraju od vydani a zadne podobne problemy nemam (a ze bylo ze zacatku v newbie zonach kurva plno.) V zivote sem nevidel zadny yell o lagach. Pertha ja mam pocit, ze jako obvykle kecas.



no tak si stoupni ve spicce do lesu nekde pobliz auberdine nebo do silverspine a chvili cti chat uvidis jak lagy nejsou a opravdu to ze motam instakouzlou 3 sec nepovazuju za plynulou hru

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Gabriel
Moderator

2156 Posts

Posted - 11/05/2005 :  12:28:40  Show Profile Send Gabriel a Private Message  Reply with Quote
Je zvláštní a zábavné, jak všichni hrajeme zcela jinou hru.
Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 11/05/2005 :  12:29:43  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gabriel

Je zvláštní a zábavné, jak všichni hrajeme zcela jinou hru.


Hajes World of Warcraft na serveru Shadowmoon?
Pokud ano hrajeme stejnou hru na stejnem serveru

"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!"
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 11/05/2005 :  12:30:05  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gabriel

Je zvláštní a zábavné, jak všichni hrajeme zcela jinou hru.



ne jen je to jak jsem psal, pretizene jsou low lvl zony a v tech jsou lagy nejcastejsi

cim mam vetsi level tim je to vic vpohode, proto samozrejme chapu ze me lidi 40 nebo 50+ absolutne nechapou o jakych lagach mluvim

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 11/05/2005 :  12:42:30  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

quote:
Originally posted by Gabriel

Je zvláštní a zábavné, jak všichni hrajeme zcela jinou hru.



ne jen je to jak jsem psal, pretizene jsou low lvl zony a v tech jsou lagy nejcastejsi

cim mam vetsi level tim je to vic vpohode, proto samozrejme chapu ze me lidi 40 nebo 50+ absolutne nechapou o jakych lagach mluvim



Hmm ja hral v low zonach nekolik hodin po releasu wow v evrope, kdy byla hlava na hlave a problemy jsem zadne nemel ...

--
Kazdopadne jsou zde v threadu k videni zajimave veci:

Tragedy + Gabriel = bez lagu, grafika/engine/ci_co je ok
Kuzma + Pertha = lagy az nehratelne, grafika/engine/sitovy_kod sux

Nabizi se logicka otazka proc vlastne Kuzma a Pertha WoW hraji?
Go to Top of Page

Gabriel
Moderator

2156 Posts

Posted - 11/05/2005 :  12:45:48  Show Profile Send Gabriel a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel


Tragedy + Gabriel = bez lagu, grafika/engine/ci_co je ok
Kuzma + Pertha = lagy az nehratelne, grafika/engine/sitovy_kod sux

Nabizi se logicka otazka proc vlastne Kuzma a Pertha WoW hraji?



Jojo, přesně o tom jsem mluvil. :-)
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 11/05/2005 :  12:48:02  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
Lagy az na extremni vyjimky (asi 2dny po EU startu, a ted jednou asi tejden z5 kdyz byl nejaky problem) v WOW nepozoruju.
Padani zazivam tak v prumeru 1x za 3-5dni coz mne neprijde az tak hrozny.
Co se tyce blabolu Perthy a Kuzmy tak ty neberu vazne uz pekne dlouho.

;)

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 11/05/2005 :  12:50:34  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel
Nabizi se logicka otazka proc vlastne Kuzma a Pertha WoW hraji?



Nabizeji se dve varianty logicke odpovedi:

Jsou to trolove/posthunteri, ktere je radno ignorovat.

Jsou to masochisti, ktere bavi se trapit v debilni hre, a ty je radno litovat.

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 11/05/2005 :  13:07:03  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel
Kuzma = lagy az nehratelne, grafika/engine/sitovy_kod sux

Nabizi se logicka otazka proc vlastne Kuzma WoW hraje?


Mluvim jen za sebe.
Tak zaprve... nechapu VT, proc se snizujes na uroven ubohych posthunteru a vkladas mi do ust slova ktera sem nikdy nerekl.

Nikde sem nenapsal ze je engine WoW = sux.
To ze mam nehratelne lagy, jsem zminil v zavislosti na mem (ne uplne kvalitnim) pripojeni pres wi-fi, kde jsem tento problem pripisoval mene kvalitnimu sitovemu kodu WoW, protoze ve stejne dobe mi EQ2 bezelo hladce a bezproblemove.
V Praze kde hraji vetsinou mam lagy i pady hry, ale ne lagy ze by to bylo nehratelne.

Jeste co se tyka specialne enginu, tak ten predevsim kritizujes ty, ve spojitosti s EQ.... bohuzel tvoje kritika je nepodlozena a bez jakychkoliv dukazu a je to jen tvu pomyleny nazor MMORPG turisty, neschopneho obejktivnich nazoru.
viz. tvuj post s tezi, ze EQ2 engine je pouze upraveny SWG engine.... ze max raid 24 lidi je dusledek toho ze engine nevzlada vice hracu na jednom miste a dalsi nesmysli ktere tu placas.

Nikde sem ani nenapsal, ze grafika WoW = sux.
Pouze konstatuji ze z meho subjektivniho hlediska je grafika EQ2 hezci a pro me libivejsi, nez cartoon grafika WoW, ktera se mi vubec nelibi.

WoW hraju,abych mohl kompetentne srovnav WoW vs EQ2, hraju ho take proto, ze je WoW jako celek zajimava hra na odreagovani a v neposledni rade hraju s lidma, se kteryma chci hrat, takze komunita ma na tom taky velkej podil.

"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!"
Go to Top of Page

Tragedy
Moderator

Bunny_tragedy

2637 Posts

Posted - 11/05/2005 :  13:15:00  Show Profile  Visit Tragedy's Homepage  Send Tragedy an ICQ Message Send Tragedy a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel


Hmm ja hral v low zonach nekolik hodin po releasu wow v evrope, kdy byla hlava na hlave a problemy jsem zadne nemel ...



Presne tak... ja zacal 3. den po releasu a nevim, kdy jindy by melo byt v nube zonach vic lidi a nemel sem vubec zadne problemy. Zrovna nedavno jsem prochazel newbie zony a ze by tam bylo nejak zivo se rict neda... spis sem mel pocit, ze je tam uplne pusto.

Tragedy
"Killing is my business...
...and business is good!"
Go to Top of Page
Page: of 25 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,58 seconds. on eygor Snitz Forums 2000