Author |
Topic  |
Dark Doomer
New Member

390 Posts |
Posted - 04/03/2005 : 19:35:41
|
quote: Originally posted by Yennefer ja s tim souhlasim ale v postu jsi kritizoval prave "ochuzeni" o vetsi strategicnost diky tomu ze tve AE spelly zranuji i tvou grupu/guildu s cimz ja nesouhlasim a rikam ze pocet strategii ktere hra prinasi kdyz tahle IMUNITA je implementovana, je vetsi, nez pocet strategii ktere jsou ve hre kdyz tahle imunita neni :)
Ale k takovemu obecnemu pojednani prece nemuzes pouzit konkretni realie z AoE nastaveni DAoCu. To, ze je tam AoE damage "situacni" ci "weak" (a tak bez "imunity skoro k nicemu") urcite nijak nedokazuje, ze obecne tato "imunita" omezuje takticnost boju. V konkretni implementaci DAoC PvP systemu mozna, nicmene ti muzu zase ukazat spousta systemu, kde je to jednoznacnym prinosem (z FPS Enemy Territory, z MMOG Planetside...). A byt jsem jeste nehral mmoRPG, ktera by duraz na AoE kouzla spojila s FFA pravidly, verim, ze by to mohlo byt opravdu dobre. Alfou a omegou jeho uspechu by byl samozrejme zpusob targetovani ranged AoE, ale uz letity AC1 ukazal, ze zivaci auto-aim vetsiny dnesnich MMORPG neni rozhodne jedinou moznosti. |
I'm a warrior. This was the nearest war.
Yourmom Darkfall map |
 |
|
Strakosh
Starting Member
14 Posts |
Posted - 04/03/2005 : 22:43:48
|
quote: Originally posted by Rashaverak
quote: Originally posted by Strakosh
A jelikoz to bylo prvni MMORPG, co jsem hral, tak jsem spoustu chyb bral jako normalni veci.
myslim, ze jako clovek, ktery se nejak dobu tvorbou her zivil, dokazu rozeznat, co je zbytecny bug a co dan za komplexnost soucasnych her.
moc tomu nerozumim
Tim mam na mysli, treba to, ze pred rokem mi pripadal system souboju v SWG normalni, rikal jsem si, ze ty onlajnovky to asi takhle maji, taky se mi nezdal divnej loot, tak jak tenkrat byl atd. Na druhou stranu dokazu pochopit, ze obcas dojde k nejkymu technickymu problemu atd. Proste mam, nejaky povedomi o tom jak se hry delaji a k cemu to vede a do MMORPG nijak zvlast nevidim. |
 |
|
Strakosh
Starting Member
14 Posts |
Posted - 04/03/2005 : 22:48:30
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Strakosh
A tak ja si taky prisadim. EQ jsem sice nehral, ale hral jsem SWG, takze aspon tohle muzu srovnat - SWG mne ze zacatku hodne nadchlo, hral jsem s partou lidi, ktery osobne znam atd. A jelikoz to bylo prvni MMORPG, co jsem hral, tak jsem spoustu chyb bral jako normalni veci. I kdyz jsem ale hral docela casto, porad jsem mel pocit, ze nejak moc nepostupuju, skilly se zvedali pomalu a tak nejak mne to prestalo bavit. Nedavno jsem se k SWG vratil, prilogoval jsem se asi 3x a nemelo to dal smysl hrat. WoW hraju tyden, mam lvl 23 a zatim se mi moc libi. Delam sposutu questu, ktere se nedaji srovnavat s nicenim vlajecek v SWG, mam docela slusny equip z instanci, planuju jak budu trenovat peta, chodim i do PvP a obcas nekoho zabiju (nebo jdeme v bande a obcas nam nekdo utece :)), toulam se po svete a vyborne se bavim. Vsechno je sice mnohem jednodussi nez v SWG, ale o to je to lip udelane - myslim, ze jako clovek, ktery se nejak dobu tvorbou her zivil, dokazu rozeznat, co je zbytecny bug a co dan za komplexnost soucasnych her. SWG ma obrovskou devizu ve svete Star Wars, ale hra moc zabavna neni, oproti tomu svet Warcraftu ma taky neco do sebe (i kdyz je to jen vykradeny Warhammer) a hra samotna je chytlava a zabavna. Hry obecne uz hraju asi 15 let a v posledni dobe jsem si pristihl, ze mne nejvic bavi jednoduche hry postavene na jednoznacne hratelnosti - takze se singl veci jsem si za posledniho pul roku nejlip zahral Sid Meier's Pirates !, coz je ostatne predelavka hodne stare klasicke hry. WoW ma pro mne podobnou pritazlivost starych klasik s jednoznacnymi propracovanymi pravidly, oproti prekombinovanym SWG, kde je sice vsechno, ale nic poradne.
swg ti prijde pomaly a wow rychly ? mas to pomotany chlape , v swg mas char na max za vikend, vcetne nadprumernyho equipu a ackoliv je wow na me moc rychla tak takhle hodne rychla neni
No SWG mi prijde pomaly ve chvili, pokud jenom negrindujes jako trouba nejaky povolani - kdyz jsem se nekde potuloval, staral se o extraktory atd., tak proste zadny expy, nebo jak to tam je, nesly a nedelo se nic. Nepochopim, jak nekoho muze bavit hra, kde jak jsem se tady docetl, mastrujes povolani a koukas pri tom na filmy. To je divny. Ve WoW si proste delam co chci a expy jdou tak nejak samy :) A to se mi libi :) |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 00:54:54
|
quote: Originally posted by Yennefer
quote: Originally posted by Lim-Dul
Hral sem UO na DP to me celkem bavilo pokud zrovna nevraceli tyden stare zalohy. Hral sem taky DAOC na Mordredu to uz byla nuda protoze to bylo stylem delej at uz mas 50 nebo s tebou nebudu hrat. WOW je v klidku tady se bavim od zacatku provozuju PVP uspesne i neuspesne ale bavim se u toho. Qesty super instance taky.
lol ty jses srandovni... pripomina me to moji situaci... protoze jsem propasnul prvni vlnu obednaval jsem si wow az po releasu, bohuzel v anglii pac v cechach nikde nic nebylo a doslo to az za 14dni, anglicka posta je nevim proc 10x pomalejsi nez posta z kanady :)
z tohoto duvodu jsem zacal o cca 3 nedele pozdeji nez ostatni, jsem lvl 16 a kdyz udelam za den "solo" level jsem rad... pve solo me nudi, grupovani je nahovno pac tu nejsou zadne bonusy - solo expa je vyhodnejsi, moje guilda pracuje na levelech 50+ toz..... jsem odkazan na nekonecnej kolobeh zabijeni stupidnich mobu a delani stupidnich kvestu zabij prines pripadne zbirani kyticek lol
neskutecna nuda ale rikam si mozna ze to za to pvp ktere mozna nekdy v budoucnu bude stoji ?
ci je to chyba ? samozrejme ze moje (tak jako tvuj problem v daocu byl ciste tvoje chyba) tahle hra nema zadnej zabavnej content na solo stejne jako daoc , levelovani je picovina ktera akorat nafukuje zisk provozovatele :) moje chyba je v tom ze jsem sel do hry o ktere se vedel ze tam tohle je, a moje chyba je ze hraju tam kde hraju s lidma se kterejma hraju a vubec.. proste ze nemam grupu kolem sebe stejnej lvl hracu. easy ...
ja s timhle nesouhlasim .. pokud je to ciste tvuj nazor (jako ze predpokladam ze ano) tak fajn, ale neni to tak u kazdyho .. ja se lvlovanim, equipovanim etc (proste build charu) i celkem bavim, stravil sem tim nemalej cas v AO... jak to myslim .. no kdyz mi v PvE padne nakej uber rare item, mam z toho radost .. a radost (zabava) to je proc to hraju ne ?
|
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
 |
|
YonY
Starting Member
17 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 01:21:51
|
quote: radost (zabava) to je proc to hraju ne ?
Tak 13 stránek fakt číst nebudu ale každopádně potvrdím že valná většina lidí co znám tak se levelováním a rozvíjením charu náramě baví a opravdu je to to o co nam jde = zábava. |
 |
|
imhotep
Moderator


219 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 02:33:37
|
pekna tuna sraček, Tragedy si musi mnout ruce |
_________________________ Mummy returns...
|
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 03:39:57
|
quote: Originally posted by Stilgar
ja s timhle nesouhlasim .. pokud je to ciste tvuj nazor (jako ze predpokladam ze ano) tak fajn, ale neni to tak u kazdyho .. blablabla...
covece, ac je to k nevire podepsal jsem se pod to, a zrejme je dost pravdepodobne ze to teda bude "asi" muj nazor coz ? :) stava se to ze zdravy inteligentni clovek si dela sve nazory a ty pak popripade prezentuje...
nechapu vubec ten "ton" jakym jsi to napsal, absolutne nechapu reakce lidi na VT atd.. on ma taky svuj nazor muzes mit jinej tak proc lidi nepisete o vasem nazoru a porad se snazite nekoho napadat ?
je naprosto samozrejme ze jsou lidi ktery bavi samotnej vyvoj, mlaceni mobu ci hratky s pseudo random generatorama (item hunt), kazdeho preci bavi neco jineho ne ? ja jsem pouze napsal ze me to nebavi a ze to je MOJE CHYBA ! nikoliv HRY tak jak to prezentoval Lim-Dul ktery si zajiste na daocu zalozil char udelal 5 levelu a prohlasil ze to je onicem, stejne tak jako jistej velmi vazenej a znamej hrac za CzH (jmeno cenzored) mel pujceny nejaky acc po 3 hodinach prohlasil ze to je onicem kdyz se majitel lognul zjistil ze byla pouze vytvorena postava a nebylo sni ani pohnuto :)
chci tim rict jen to ze na hodnoceni hry nemate nikdo dostatek podkladu vzdyt to teprva vyslo, vite hovno o end game vzdyt jeste ani nevznikla - end game u pvp hry tvori predevsim hraci jenze na to je potreba level 60 a vybava a hlame vyvoj cele herni komunity a nalady kolem hry za rok budem moudrejsi... ted maji zne chudaci co kempujou na hrbitovech o lvl 20 slabsi
takze piste svoje nazory a diskutujte a zapomente na kecy typu "VT si urcite o sobe mysli ze je pvp buh" - velmi inteligenti ze pane Julian ? |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
Edited by - Yennefer on 05/03/2005 03:49:10 |
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 03:59:48
|
quote: Originally posted by Dark Doomer
quote: Originally posted by Yennefer ja s tim souhlasim ale v postu jsi kritizoval prave "ochuzeni" o vetsi strategicnost diky tomu ze tve AE spelly zranuji i tvou grupu/guildu s cimz ja nesouhlasim a rikam ze pocet strategii ktere hra prinasi kdyz tahle IMUNITA je implementovana, je vetsi, nez pocet strategii ktere jsou ve hre kdyz tahle imunita neni :)
Ale k takovemu obecnemu pojednani prece nemuzes pouzit konkretni realie z AoE nastaveni DAoCu. To, ze je tam AoE damage "situacni" ci "weak" (a tak bez "imunity skoro k nicemu") urcite nijak nedokazuje, ze obecne tato "imunita" omezuje takticnost boju. V konkretni implementaci DAoC PvP systemu mozna, nicmene ti muzu zase ukazat spousta systemu, kde je to jednoznacnym prinosem (z FPS Enemy Territory, z MMOG Planetside...). A byt jsem jeste nehral mmoRPG, ktera by duraz na AoE kouzla spojila s FFA pravidly, verim, ze by to mohlo byt opravdu dobre. Alfou a omegou jeho uspechu by byl samozrejme zpusob targetovani ranged AoE, ale uz letity AC1 ukazal, ze zivaci auto-aim vetsiny dnesnich MMORPG neni rozhodne jedinou moznosti.
myslim ze ET jsi vzal jako spatnej priklad, AEcka v tehle hre jsou 10x silnejsi nez jakejkoliv nejvetsi dmg v daocu tj je jasne ze to musi mit i nejake negativa typu friendlyfire (i ten se da ale vypnout hehe) v ET muzes umrit na onehit ci doublehit to v daocu neni stale si myslim ze omezeni na grupu/guildu zlepsuje herni prostredi pro ucely pvp a prinasi vice moznosti nez uplny FF, ale je faktem ze jsem AC1 nehral ani planetside takze se rad poucim konkretnim prikladem :) |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 08:15:12
|
quote: Originally posted by Yennefer
quote: Originally posted by Gabriel
IMHO nejlepší a skutečné fullPvP bylo v AC :-) Tam se dokonce nerozlišovalo ani v rámci guildy. Prostě absolutně všechno je RED a navíc citelný postih možný jak na vybavení, tak na statech :-)
to je relativni, nevim jak v AC ale v novejch hrach kategorie wow jsou ruzne formy AE (area) damage, takze pokud by to bylo 100% ffa mimo omezeni napr. na grupu/guildu tak by jsi prisel o zajimavou (strategickou) cast pvp hry viz legendarni PBAE zabijeni zergu v daocu ktere mohutne prispelo rozvoji "filmareni" pvp akci hracema
V AC1 bylo sice AoE, ale s tak mizerným efektem (damage efekt. Naopak grafiky to vypadalo skvěle - Ring of Fire, Acid, Light a Cold), že se stejně nepoužívalo. |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 08:20:40
|
quote: Originally posted by Yennefer
samozrejme ze moje (tak jako tvuj problem v daocu byl ciste tvoje chyba) tahle hra nema zadnej zabavnej content na solo
Možná bych to doplnil - tahle hra nemá pro Tebe žádný zábavný solo kontent. Mě naopak to brutálně baví, téměř jako kdysi AC1, které toho PvE kontentu jak pro solo, tak grupu mělo přeci jen o něco víc. |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 08:33:19
|
Co se tyce contentu/obsahu: s druidem (po tom co jsem retairnul sveho shamana) se bavim a leveluji pouze pres questy. Na zacatku jsou skutecne jednoduche, sem tam se objevi jednodussi i pozdeji, ale vetsina questu zacina byt casem slozitejsi, zabavne, maji myslenku a fakt se u nich bavim (imho tak 20 procent questu jsou tzv. pokracujici, navazujici na sebe, otevrou se az na urcitem levelu, ale s podminkou splneneho jineho questu, drzi si zaroven linii "pribehu" neco asi jako heritage z EQ2?).
Sice je to asi 10x pomalejsi nez grindovani (je mi jedno, ze kazdy rika, ze levelovani pres questy je rychlejsi - neni, brutalnim grindingem+random plneni questu pri prebihani z jednoho exp spotu na druhy dinguju mnohem rychleji), ale komu to vadi, ze?
Nikam nepospicham bo se chci u wow bavit co nejdele a zaroven tak trochu pocitam s tim, ze WoW by mela byt moje posledni "vazna mmorpg znamost" a pak to zabalim :)
edit: jeste jsem zapomnel dodat, ze za moji zmenu uhlu pohledu na levelovani ve wow (z rychleho levelovani - shaman versus questovni - druid) muze hlavne Tauron  |
Edited by - VT on 05/03/2005 08:53:02 |
 |
|
Aramir
ex sejra
  
1083 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 09:44:16
|
Teď si chudák musí trhat vlasy, co že to provedl  |
 |
|
Awer
Starting Member
92 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 09:57:06
|
quote: Originally posted by YonY
quote: radost (zabava) to je proc to hraju ne ?
Tak 13 stránek fakt číst nebudu ale každopádně potvrdím že valná většina lidí co znám tak se levelováním a rozvíjením charu náramě baví a opravdu je to to o co nam jde = zábava.
většina lidí co znám tak se levelováním a rozvíjením virtuálního charu absolutně nudí a nesnáší čím dál větší časové nároky na čas strávený u MMORPG. Asi proto hrajem jen "stupidní a jednoduché" UT2004 či ROME TOTAL WAR a náramně se bavíme páč to je to pravé PvP 
|
SWG - retired |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 11:37:02
|
quote: Originally posted by Yennefer
quote: Originally posted by Stilgar
ja s timhle nesouhlasim .. pokud je to ciste tvuj nazor (jako ze predpokladam ze ano) tak fajn, ale neni to tak u kazdyho .. blablabla...
covece, ac je to k nevire podepsal jsem se pod to, a zrejme je dost pravdepodobne ze to teda bude "asi" muj nazor coz ? :) stava se to ze zdravy inteligentni clovek si dela sve nazory a ty pak popripade prezentuje...
nechapu vubec ten "ton" jakym jsi to napsal, absolutne nechapu reakce lidi na VT atd.. on ma taky svuj nazor muzes mit jinej tak proc lidi nepisete o vasem nazoru a porad se snazite nekoho napadat ?
...blablabla
to sis to vylozil dost spatne ... ona ta zavorka tam byla podstatna, zadny napadani nebylo zamysleny ... jen ciste informace ze spoustu lidi tohle bavi
me treba taky muze urazet tvoje "...blablabla" a nebudu tu kvuli tomu brecet  |
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
 |
|
Tharn
New Member

190 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 01:16:03
|
quote: Originally posted by Dark Doomer
Moje pointa se ale nevztahovala k konkretnim DAoC strategiim, ale obecnemu nahledu na PvP. Ze nejlepsi PvP system je system bez umelych omezeni. Jakychkoliv omezeni. Aspon pro me, a rekl bych vsechny, kdo zazili Darktide.
Ano, je to docela zábavné. Osobně jsem si s tímhle hodně vyhrál když jsem hrál AD&D, ať už papírově nebo např. v Baldur's Gate. Tam když člověk hodí fireball na někoho metr před ním, tak schytá plnou fireball damage taky. Jenže pokud by friendly-fire byl, tak PBAoE efekty nebudou ve hře. |
 |
|
Elensar
Starting Member
14 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 15:22:23
|
Tak po hodince čtení jsem se dostal na konec tohodle velmi zajímavého topicu :).
Chtěl bych se vrátit k PVP ve WOW. Někdo tady řekl že nechápe proč tam to PVP teď je, a proč ho někdo provozuje(když není dodělané). Na EU serverech je PVP proto aby se to hráči naučily a byli potom zkušenější na připravované Battlegroundy apod. (podle mého názoru) To proč někdo zabíjí low lvl je imho jen pro zábavu, také jsem nechápal proč mě pořád kosí Paladin lvl 40 když jsem o 20 lvl menší. Ale je to proto že on je ALli a já jsem Horda. dvě na SMRT znepřátelené strany, které nikdy nic nesmíří. Proste jsme ve Válce a kdo by se chtěl bratříčkovat s Ušákama...tak tomu přeju krátký život :).Abych to schrnul hry jsou dělané pro zábavu, tudíž PVP=zábava, PVP ve WOW je vlastně hraní si na člena HORDY nebo ALiance, to znamená že se máte vžít do situace Human Paladina který je ochráncem Aliančního dobra (pro hordu zla), a co by udělal paladin který by viděl "20 lvl" Trolla? Prostě by ho zabil, i kdyby to bylo dítě...přeci nemůže tohoto Trolla dospět aby on pak mohl zabíjet lidské děti :). No prostě takhle by všichni hráči na PVP serverech v WOW měli přemýšlet.
Další věc: Včera jsme s gildou dělali Raid na Loch Modan bylo nás cca 25 z toho pár lvl 55+ jinak kolem 30....a řeknu vám lepší zábavu jsem nezažil, ikdyž na nás z Loch modanu vyběhlo snad 100 stáží ( NPC lvl 40) tak to bylo hnusné :), ale pak se začali scházet alianční hráči a to pak byla sranda, tuhá řežba na život a na smrt....bylo jednu že jsem zabíjel i o 20 lvl menší hráče, neměli přeci chodit za náma do lesa :). No tento raid trval asi přez 2 hoďky a bylo při něm zmasakrováno asi 100 Aliančáků (dále jen Ušáků). Takže vřele doporučuji RAIDY... i když z toho zatím nejsou žádné odměny ve hře tak na duši potěší :)
Zdar a SLÁVA HORDĚ!!!!!!!!! |
-----------------------------------------------------
Ultima Online (Dark Paradise) Ratman- Paladin ----------------------------------------------------- World of Warcraft-Dragonmaw Vochomurka-Troll-Rogue (Fiary Tale)
|
Edited by - Elensar on 06/03/2005 15:26:58 |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 16:13:29
|
jsem fakt rad, ze v EQ2 neni PVP, libilo by se mi consensual pvp jak je udelane treba v AO, SWG, RoE, ale full PvP vami popisovaneho typu je akorat ke zbliti - lecit si komplexy na virtualnich postavach, kde neni zadne riziko. nejspis takhel hrajou lidi, co nemaji na to, aby hrali dobre FPS v online... |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 17:51:54
|
quote: Originally posted by Kurik
jsem fakt rad, ze v EQ2 neni PVP, libilo by se mi consensual pvp jak je udelane treba v AO, SWG, RoE, ale full PvP vami popisovaneho typu je akorat ke zbliti - lecit si komplexy na virtualnich postavach, kde neni zadne riziko. nejspis takhel hrajou lidi, co nemaji na to, aby hrali dobre FPS v online...
Příspěvek hodný mistra....
Jsem rád, že ve WoW je možnost volby. PvP, PvE, RP server. Naopak, nemít možnost volby, je imho pěkně k zblití. |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 18:38:45
|
quote: Originally posted by Gabriel
Příspěvek hodný mistra....
Jsem rád, že ve WoW je možnost volby. PvP, PvE, RP server. Naopak, nemít možnost volby, je imho pěkně k zblití.
ja nerikam, ze wow nema volby, jen rikam, ze ten herni styl je mi nepochopitelny |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 18:55:52
|
Nebudu pitvat co jsi vlastně napsal. |
 |
|
Dargnon
Moderator

441 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 19:46:56
|
quote: Originally posted by Kurik
jsem fakt rad, ze v EQ2 neni PVP, libilo by se mi consensual pvp jak je udelane treba v AO, SWG, RoE, ale full PvP vami popisovaneho typu je akorat ke zbliti - lecit si komplexy na virtualnich postavach, kde neni zadne riziko. nejspis takhel hrajou lidi, co nemaji na to, aby hrali dobre FPS v online...
Nevim co myslíš tim "full PvP", nejspíš "free for all". To co je ve WoWu je klasickej svět dvou znepřátelenejch stran, kde když hráči chtěj, můžou si zapnout PvP status a jít si zabojovat.
Pak existujou servery na kterejch máš PvP status zapnutej furt, to pro ty který PvP hodně baví.
Full PvP servery nejsou, zatim.
Léčení si komplexů, agresivity atd. ve virtuálnim světě je v pořádku. Máme si to snad léčit v noci na ulici? Pravda je taková že komplexy si tim nikdo neléčí, nebo jen málokdo, a tomu to psychicky pomáhá. Stejně tak jako ti doktor může doporučit domácí zvíře nebo sport, může ti doporučit online FPS, případně MMORPG (v ČR samozřejmě zatim ne). Co ale doporučit tobě? |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
Edited by - Dargnon on 06/03/2005 19:49:47 |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 22:02:22
|
me, nejspis zakazat cist vyblitky lidi, kteri se vyzivaji v kempeni postav o deset levelu niz, to mi proste nedela dobre |
 |
|
Isac
Moderator
  

2433 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 22:25:18
|
nic neni fer, ani ty fps, lidi co to hrajou x let taky pojížďěj lamky co to maj puštěný 10 hodin, nějak tě nechápu |
 |
|
SHIMI
Junior Member
 
915 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 22:57:37
|
quote: Originally posted by Isac
nic neni fer, ani ty fps, lidi co to hrajou x let taky pojížďěj lamky co to maj puštěný 10 hodin, nějak tě nechápu
jo,ono v CSku nabehnout mezi lidi ktery sou este na startu a kupujou zbrane a nasazet jim vsem hedky taky neni zrovna fer,ale dela se to :) i kdyz je fakt ze ve fps se najdou lidi kery to hrajou chvili a sou lepsi nez treba nekdo kdo to hraje leta...treba proto ze uz predtim nakou jinou fps hrali....coz se o mmorpg rict neda,tam i kdyz si sebevic zkusenej tak proste o hodne vyssi lvly porazit nemuzes... |
i got no time to lose mon, so i prefer having fun in real life ... comprehende ? |
Edited by - SHIMI on 06/03/2005 22:59:32 |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 23:02:36
|
jak pise shimi, ve FPS rozhoduje skill hrace, ne namakanost postavy, v tom je ten boj mnohem ferovejsi. jasne, ze najdes i priklady tohodle chujovskyho chovani i ve FPS (typicky TK), ale kazdej spravce serveru ma moznos tto celkem rychle vyresit, coz u mmorpg neni.
pokud zpet k WOW, tak je fajn, ze je moznost si vybrat. dualy byhc v EQ2 taky docela rad videl. |
 |
|
Black
Moderator
  
2371 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 07:13:16
|
Duel je z prominutim o hovne. Stoupnout si naproti sobe a vysazet do sebe celej "zasobnik" a cekat kdo padne. Proste PvP bez momentu prekvapeni, bez neustaleho pocitu nebezpeci neni ono.
Ano jsem rad ze jsem WoW dal sanci, takovou zabavu jako ted o vikendu, kdyz jsme vyrazili poprve do PvP zon jsem nezazil ani v dobach UO. A nebyl jsem sam kdo to konstatoval. Jsou proste lidi co je PvP nebavi (vetsinou se toho boji protoze to jeste nezkusili) ale jsou lidi co je to bavi. A za ty dik ze v dnesni dobe mirumilovnych MMORPG neco jako WoW vzniklo. Jelikoz takovej mix zabavy se hned tak nevidi. |
Black |
 |
|
Tharn
New Member

190 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 09:33:38
|
quote: Originally posted by Kurik
me, nejspis zakazat cist vyblitky lidi, kteri se vyzivaji v kempeni postav o deset levelu niz, to mi proste nedela dobre
Hraješ vůbec WoW? Kdyby ano, věděl bys, že se corpse-campí minimálně. Většinou tě prostě někdo sejme a jde dál za svým. Vzhledem k tomu, že komunikace je možná jenom přes emotes, tak si ani nadávek moc "neužiješ" (ostatně komunikaci mezi fakcemi zrušili právě z toho důvodu, že používala v 99% případů akorát k nadávání durhé straně).
Za smrt nejsou postihy, takže když už se tak děje, opraš svou znalost jazyků, a požádej o pomoc - obvykle se dostaví. |
 |
|
ripptor
Starting Member
76 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 09:35:52
|
Kedysi som bol znechuteny z kemeperov na telo, alebo kemperov v BB ked si clovek ide po quest reward. Neznasal som zabijanie o 10 lev nizsich hracov a brojil som proti tomu. Postupom casu ale pozorujem ze si na to zvykam, ze mi to prestava vadit a ked ma zabije partia 3x lev 45 nightelfov, tak proste mavnem rukou a idem dalej, ked na mna kempuju tak proste idem do inej zony. Este som nebol v situacii, ze by mi niekto nedovolil uniknut ani na 3 pokus (keby aj, tak sa resnem na cintorine). PvP ma momentlne nebavi, pretoze je bez rewardov a proste nevidim v nom tym padom zmysel. PvP server som si vybral v ocakavani neskorsieho PvP obsahu (myslim si ze Blizzard ma velke problemy vymysliet system ktory by bol co najviac fair). |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 09:47:47
|
quote: Originally posted by Tharn ostatně komunikaci mezi fakcemi zrušili právě z toho důvodu, že používala v 99% případů akorát k nadávání durhé straně
Ja jsem zacal hrat bohuzel wow az od close bety, takze alphu a nejaky dev verze jsem nehral. Fakt byla komunikace mezi ally a horde nekdy povolena? |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 10:15:54
|
Neni nad to si rypnout, kdyz to zrovna jde :-)
Nevim proc porad resite jestli Vas nekdo na "nepravem" PvP serveru kempi... podle me je to celkem v pohode... Posledni dobou mam z potkavani Highlevel aliancniku spis dobre nez spatne zkusenosti.... vcera na me zrovinka v moonglade maval o 15 levelu vyssi druid, kdyz jsem si byl pro bear form. A kdo nema zaludek nechat se jednou za cas pojet v contested zone bez lootu a bez HK ;-) tak nema lozit na PvP server. Pvp me na Endoru vazne prudilo, protoze full a HK a X hodin shaneni vybavy... ale ta desna "ztrata" ve wow je tak smesna, ze me absolutne netrapi jestli me da nekdo uprostred pullu moba... |
no mmo
|
 |
|
ripptor
Starting Member
76 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 10:27:04
|
Aj moje skusenosti s high level Alianciou su viac pozitivne ako negativne. Plus je tu aj fakt ze od 40ky sa uz clovek predsalen citi bezpecnejsie. Ale extra neznasam nightelf rogues medzi nimi je nenormalna koncentracia k*****v, ked vidim nejakeho aj o 20 lev nizsie mam co robit aby som ho nedal. Mate aj vy take skusenosti? |
 |
|
Tragedy
Moderator
   

2637 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 10:46:20
|
quote: Originally posted by ripptor
Aj moje skusenosti s high level Alianciou su viac pozitivne ako negativne. Plus je tu aj fakt ze od 40ky sa uz clovek predsalen citi bezpecnejsie. Ale extra neznasam nightelf rogues medzi nimi je nenormalna koncentracia k*****v, ked vidim nejakeho aj o 20 lev nizsie mam co robit aby som ho nedal. Mate aj vy take skusenosti?
Jojo... mam stejne zkusenosti :)) Zajimave. Nicmene ja nikdy o 20 levelu nizsiho NE-R nevidel. To by totiz musel mit level 3 :)) |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
 |
|
Tharn
New Member

190 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 10:52:47
|
quote: Originally posted by Van Tassel
Ja jsem zacal hrat bohuzel wow az od close bety, takze alphu a nejaky dev verze jsem nehral. Fakt byla komunikace mezi ally a horde nekdy povolena?
Tohle nevím z první ruky, ale Undeadi uměli Common. A dle lidí co to zažili se to užívalo tak akorát k nadávkám a urážkám druhé strany a jen výjimečně k něčemu produktivnímu, tak Blizzardi zrušili undeadům Common a dali jim Gutterspeak.
Jo, včera jsme si u Ghostwalker Postu zatancovali s nějakými trpoši (jinak to bylo 3v2, oni trošku vyšší level). Docela sranda dokud tam nepřiběhl Warlock a nezačal na ně rovnou útočit. |
 |
|
Reyden
Senior Member
   

2747 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 12:08:58
|
nahodou to nadavani mi tam docela chybi :) mohly se dat aspon posilat mejly s tim ze to nejakej specialista prelozi :)
keci jako ze si me najde v RL a rozkope mi drzku by to jeste vi okorenili :)
aspon ze se tam korektne zobrazuji smajlove ... |
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!" |
 |
|
Dark Doomer
New Member

390 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 12:55:06
|
Fakt ta hra absenci inter-faction komunikace dost ztraci. Jako by nestacilo, ze PvP neni bojem hracu za idealy sve (tzn. zabijet lidi na zaklade nejakeho ingame duvodu a mit v tom svobodnou volbu), ale za idealy developeru (musis zabijet cerveny, zeleny nesmis). Absence komunikace to jeste dale odosobnuje a anonymizuje...kdo kdy z vas pouzil jmeno nekoho z alliance? Ne, vzdycky to byl "38 pala" nebo "42 rogue", jmeno je v teto situaci prece uplne burt. Kdyby za druhou stranu hrali boti, ani by si lidi nevsimli. Coz je imho docela dost skoda. Jestli je pro nekoho nejsilnejsi emocionalni zazitek ze hry, ze si zatancoval ci zamaval s nepritelem...to je docela smutny, kam az ty "PvP" MMORPG od dob AC dospely.
Pro ty kdo videli film Equilibrium...neprijde vam, ze se tomu stavu MMORPG svety stale vice blizi? U ceho se ve WoW daji prozit nejake silne emoce? Mozna tak ze spatneho rollu a nevyhrani rare dropu...ci naopak vyhrani rare dropu. V zadne jine casti hry neexistuje risk a moznost ztraty / vyhry. A bohuzel, kdyz neexistuje risk, tezko se da radovat z uspechu. Pouze z prezivani, ktere driv nebo pozdeji kazdeho omrzi... |
I'm a warrior. This was the nearest war.
Yourmom Darkfall map |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 13:07:49
|
Vsadim boty, ze "jednou" bude ffa server. Za mesic, za tri, za rok to je fuk. Ale urcite bude.
Blizzard si ho asi nemuze dovolit releasnout dnes. Ten prepokladany napor hracu by se nedal zvladnout a stat frontu dlouhou 30 tisic hracu bych nechtel (je jedno jestli by ten server byl jeden ci x). Takze soucasne hrani na "pvp" wow serveru beru jako rozcvicku, jako training mode :) (neresim technicke otazky, jako nastaveni cross faction questu apod.).
Co se tyce "jmen" hracu z druhe fakce. Je prilis brzy na to, aby se jmena dali 'zapamatovat'. Chce to cas a imho za nekolik tydnu se proste nekolik jmen kvalitni souperu objevi, lide si je zapamatuji a imho nebude vyjimkou videt v shm horde general chatu texty typu: "Pozor! Bullwayova fg of 60lvl utoci na xroad" apod :) |
Edited by - VT on 07/03/2005 13:09:34 |
 |
|
Dark Doomer
New Member

390 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 13:23:14
|
Porad, jediny obraz, ktery o takove 'Bullwayove fg' budou hraci druhe strany mit, je, ze bud maji nebo nemaji vyvinute PvP skilly. Nic vic.
Nebudou je znat, nebudou jim rozumet, nebudou se jich bat, nebudou se s nimi snazit neco vyjednat. Protoze nesmeji. Bull a jeho grupa budou pro ne akorat 'verzi 2.0' PvP botu.
Trochu malo na pokus o virtualni svet, nemyslis? |
I'm a warrior. This was the nearest war.
Yourmom Darkfall map |
Edited by - Dark Doomer on 07/03/2005 13:26:24 |
 |
|
Tharn
New Member

190 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 13:39:30
|
quote: Originally posted by Dark Doomer
Fakt ta hra absenci inter-faction komunikace dost ztraci. Jako by nestacilo, ze PvP neni bojem hracu za idealy sve (tzn. zabijet lidi na zaklade nejakeho ingame duvodu a mit v tom svobodnou volbu), ale za idealy developeru (musis zabijet cerveny, zeleny nesmis). Absence komunikace to jeste dale odosobnuje a anonymizuje...kdo kdy z vas pouzil jmeno nekoho z alliance? Ne, vzdycky to byl "38 pala" nebo "42 rogue", jmeno je v teto situaci prece uplne burt. Kdyby za druhou stranu hrali boti, ani by si lidi nevsimli.
Ale všimli. Právě boti by se po tobě akorát bezhlavě vrhali. A přečti si někdy fórum svého realmu - lidé o sobě vědí, zvlášť gildy si lidé velmi dobře pamatují.
Je něco zajímavého, o čem by sis chtěl s aliancí povídat? Mimo nadávek, výhružek a vysmívání, pochopitelně.
FFA nebude.
quote: Coz je imho docela dost skoda. Jestli je pro nekoho nejsilnejsi emocionalni zazitek ze hry, ze si zatancoval ci zamaval s nepritelem...to je docela smutny, kam az ty "PvP" MMORPG od dob AC dospely.
Můj taneček s nepřítelem rozhodně nebyl silný emocionální zážitek, spíš jsem byl celou dobu ve střehu, kdy se to zvrhne. Spíš to byla zajímavá změna oproti obvyklému průběhu těchto střetnutí. |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 13:42:52
|
quote: Originally posted by Dark Doomer Nebudou je znat, nebudou jim rozumet, nebudou se jich bat, nebudou se s nimi snazit neco vyjednat. Protoze nesmeji. Bull a jeho grupa budou pro ne akorat 'verzi 2.0' PvP botu.
No znat je budou vic nez vlatni matku. Moc dobre si pamatuji z MLF v daocu co jsem mel za pocity kdyz v chatu sla hlaska, ze se blizi grupka nejake hibickeho hera (jmeno si uz nepamatuji). A asi dvakrat jsem ho mel na tele (byl celej ruzovej, mozna si na jeho jmeno nekdo vzpomenete). Ten clovek pouzival jako jeden z prvnich krafteny zbrane a umrel jsem na dve tri rany jeho palice (byl jsem plech ..).
Proste ziskat si respekt neni a nebude problem. PvP boti? Ne, kdepak.
Vyjednavat? :) Co by to melo v ramci WoW byt? Nemuzes chtit po hre bez postihu a rewardu (zatim) implementaci nejake formy vyjednavani, nebudou existovat 'paky' a 'motivace'. |
Edited by - VT on 07/03/2005 13:48:53 |
 |
|
Tharn
New Member

190 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 13:43:21
|
quote: Originally posted by Van Tassel
Blizzard si ho asi nemuze dovolit releasnout dnes. Ten prepokladany napor hracu by se nedal zvladnout a stat frontu dlouhou 30 tisic hracu bych nechtel (je jedno jestli by ten server byl jeden ci x).
FFA servery by měly vysokou populaci tak 1-2 měsíce a pak by jim stačil jeden FFA server na region (USA, Evropa, atp.), protože by se většina hráčů naštvala a odešla buď na současné PvP servery nebo úplně pryč z WoWu. |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 13:47:50
|
quote: Originally posted by Dark Doomer Trochu malo na pokus o virtualni svet, nemyslis?
Podobne vyjednavaci a ff_opravdu_all servery a hry neprezijou (SB) ci se musi adaptovat a ztrati tak svoje kouzlo (Darktide-vyjednavani).
Kazdopadne mne momentalni situace taky zcela nevyhovuje (jiz jsem to psal), resp. oddychove si prochazim hru a tesim se na ffa, po kterem ale nechci nejake vyjednavani, na to opravdu vecer po praci nemam cas :) (nee fps hrat nechci)
oddychove = smrt v pvp mne nesere a adrenalin se mi v krvi nevytvari ... |
Edited by - VT on 07/03/2005 13:54:48 |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 13:48:15
|
quote: Originally posted by Tharn
quote: Originally posted by Van Tassel
Blizzard si ho asi nemuze dovolit releasnout dnes. Ten prepokladany napor hracu by se nedal zvladnout a stat frontu dlouhou 30 tisic hracu bych nechtel (je jedno jestli by ten server byl jeden ci x).
FFA servery by měly vysokou populaci tak 1-2 měsíce a pak by jim stačil jeden FFA server na region (USA, Evropa, atp.), protože by se většina hráčů naštvala a odešla buď na současné PvP servery nebo úplně pryč z WoWu.
1-2 mesice? Nejake numero z praxe? |
 |
|
Dark Doomer
New Member

390 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 13:58:56
|
quote: Originally posted by Tharn Je něco zajímavého, o čem by sis chtěl s aliancí povídat? Mimo nadávek, výhružek a vysmívání, pochopitelně.
Ano, mnoho. Rad si vztahy s lidmi tvorim sam misto nechani si je vnutit developery. Pak totiz nejsou potreba nejake 'body' k tomu, aby interakce s nimi 'mela smysl'. |
I'm a warrior. This was the nearest war.
Yourmom Darkfall map |
 |
|
Dargnon
Moderator

441 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 14:02:22
|
quote: Originally posted by Dark Doomer
Fakt ta hra absenci inter-faction komunikace dost ztraci. Jako by nestacilo, ze PvP neni bojem hracu za idealy sve (tzn. zabijet lidi na zaklade nejakeho ingame duvodu a mit v tom svobodnou volbu), ale za idealy developeru (musis zabijet cerveny, zeleny nesmis). Absence komunikace to jeste dale odosobnuje a anonymizuje...kdo kdy z vas pouzil jmeno nekoho z alliance? Ne, vzdycky to byl "38 pala" nebo "42 rogue", jmeno je v teto situaci prece uplne burt. Kdyby za druhou stranu hrali boti, ani by si lidi nevsimli. Coz je imho docela dost skoda. Jestli je pro nekoho nejsilnejsi emocionalni zazitek ze hry, ze si zatancoval ci zamaval s nepritelem...to je docela smutny, kam az ty "PvP" MMORPG od dob AC dospely.
Pro ty kdo videli film Equilibrium...neprijde vam, ze se tomu stavu MMORPG svety stale vice blizi? U ceho se ve WoW daji prozit nejake silne emoce? Mozna tak ze spatneho rollu a nevyhrani rare dropu...ci naopak vyhrani rare dropu. V zadne jine casti hry neexistuje risk a moznost ztraty / vyhry. A bohuzel, kdyz neexistuje risk, tezko se da radovat z uspechu. Pouze z prezivani, ktere driv nebo pozdeji kazdeho omrzi...
Co ztrácí? Nadávky? Já se se smradlavejma elfama, nebo chlupatejma pupkáčema, povrchníma humáčema, nebo zakrslíčkama vybavovat nechci. Ty máme zabíjet.
A jestli potřebuješ ména tak si zahraj něco ve stylu The Sims, třeba SWG.... mě stačí level nepřítele a mám jasno jestli útok nebo zdrh, případně taktické příměří...
Jestli ti válka nepříde jako dostatečnej důvod zabíjet, hm... Mě to velice vyhovuje, a za nějakej FFA server o ničem bych to rozhodně neměnil. To pak můžeš opravdu rovnou hrát FPS.
Ve WoWu si moc velký radosti neužiješ, ale prakticky žádný zklamání, takže výsledně je to lepší než jiný "emočně bohatý" hry. |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
 |
|
Tharn
New Member

190 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 14:09:16
|
quote: Originally posted by Van Tassel
quote: Originally posted by Tharn
quote: Originally posted by Van Tassel
Blizzard si ho asi nemuze dovolit releasnout dnes. Ten prepokladany napor hracu by se nedal zvladnout a stat frontu dlouhou 30 tisic hracu bych nechtel (je jedno jestli by ten server byl jeden ci x).
FFA servery by měly vysokou populaci tak 1-2 měsíce a pak by jim stačil jeden FFA server na region (USA, Evropa, atp.), protože by se většina hráčů naštvala a odešla buď na současné PvP servery nebo úplně pryč z WoWu.
1-2 mesice? Nejake numero z praxe?
Asi tak přesné, jako těch tvých 30 tis. hráčů.
Ale vidím 3 hlavní důvody, proč FFA servery nebudou (alespoň v dohledné době): 1. "Hardcore PvPeři" budou hrát na současných PvP serverech (pokud dodělají honor systém a battlegrounds + PvP odměny), i když budou kafrat (=žádná/minimální ztráta zákazníků) 2. Pokud by založili FFA servery, tak naopak silně hrozí, že ztratí (platící) hráče, kteří nemají žaludek na to, jak je někdo ustavičně bodá do zad - hráči budou vinit Blizzard a ne svou vlastní špatnou volbu serveru 3. Veškerá rivalita Alliance vs Horde by se úplně vytratila, což je (alespoň pro mne) podstatná část atmosféry ve hře. Pro většinu lidí by byl hlavní nepřítel ne druhá fakce, ale nějaké pitomé gildy z "vlastních" řad. |
 |
|
Dark Doomer
New Member

390 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 14:14:19
|
quote: Originally posted by Van Tassel No znat je budou vic nez vlatni matku. Moc dobre si pamatuji z MLF v daocu co jsem mel za pocity kdyz v chatu sla hlaska, ze se blizi grupka nejake hibickeho hera (jmeno si uz nepamatuji). A asi dvakrat jsem ho mel na tele (byl celej ruzovej, mozna si na jeho jmeno nekdo vzpomenete). Ten clovek pouzival jako jeden z prvnich krafteny zbrane a umrel jsem na dve tri rany jeho palice (byl jsem plech ..).
Proste ziskat si respekt neni a nebude problem. PvP boti? Ne, kdepak.
Respekt z PvP skillu mozna. Nicmene to pro me neni zdaleka to jedine a hlavni, proc si nekoho v MMORPG vazit. Specialne kdyz naprosta vetsina dnesnich MMORPG svetu je zalozena na jednoduche rovnici (character_power = time_ingame). Na DT melo slovo vetsi moc nez zbran. A lide, kteri jim vladli, ti meli muj opravdovy respekt.
quote:
Vyjednavat? :) Co by to melo v ramci WoW byt? Nemuzes chtit po hre bez postihu a rewardu (zatim) implementaci nejake formy vyjednavani, nebudou existovat 'paky' a 'motivace'.
Na to prave narazim, ze je to skoda. Ze by bylo skvely, kdyby ty postihy a rewardy existovaly. |
I'm a warrior. This was the nearest war.
Yourmom Darkfall map |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 14:17:23
|
quote: Originally posted by Tharn 2. Pokud by založili FFA servery, tak naopak silně hrozí, že ztratí (platící) hráče, kteří nemají žaludek na to, jak je někdo ustavičně bodá do zad - hráči budou vinit Blizzard a ne svou vlastní špatnou volbu serveru
Heh ???
Hraci budou moci stale hrat na soucasnych serverech ...
Btw hral jsi uz nejakou jinou mmorpg ci dokonce pvp mmo? Pises tu totiz dost hovadin a nesmyslu.
quote:
3. Veškerá rivalita Alliance vs Horde by se úplně vytratila, což je (alespoň pro mne) podstatná část atmosféry ve hře. Pro většinu lidí by byl hlavní nepřítel ne druhá fakce, ale nějaké pitomé gildy z "vlastních" řad.
No a pro tebe zustanou k dispozici pvp a normal servery a pro pitome gildy tu bude ffa.
|
Edited by - VT on 07/03/2005 14:20:35 |
 |
|
Dark Doomer
New Member

390 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 14:20:58
|
quote: Originally posted by Dargnon Co ztrácí? Nadávky? Já se se smradlavejma elfama, nebo chlupatejma pupkáčema, povrchníma humáčema, nebo zakrslíčkama vybavovat nechci. Ty máme zabíjet.
Ty mame zabijet? Proc? Protoze ti to velky bratr rekl a ty se mu podridis? Protoze to je napsano v manualu? lol...
quote:
Jestli ti válka nepříde jako dostatečnej důvod zabíjet, hm... Mě to velice vyhovuje, a za nějakej FFA server o ničem bych to rozhodně neměnil. To pak můžeš opravdu rovnou hrát FPS.
MOJE valka ano. Valka, kterou vedome zahajim nebo je vedome zahajena na me na zaklade mych akci (at uz pravem ci nepravem), takova valka, ktera se me osobne tyka, ta ano. Nikoliv valka hardcodovana do hry, vnucena mi protoze "to tak devove chteji". FFA server by prave byl o necem (za predpokladu, ze by smrt byla dostatecne bolestna). O nicem je prave to, co ted hrajes.
quote:
Ve WoWu si moc velký radosti neužiješ, ale prakticky žádný zklamání, takže výsledně je to lepší než jiný "emočně bohatý" hry.
Lepsi mozna pro lidi, co se v zivote ani ve hre nedokazi vyrovnat se zklamanim. Nastesti je spousta lidi, co ano, a s takovymi tu hru muzu teprve poradne prozit, mit ji jako opravdu virtualni svet a ne jen levelovaci piskoviste s dozorem pani ucitelky. Bohuzel jen takovou hrou nebude WoW. Kez by Darkfall. |
I'm a warrior. This was the nearest war.
Yourmom Darkfall map |
Edited by - Dark Doomer on 07/03/2005 14:24:48 |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 14:26:05
|
quote: Originally posted by Dark Doomer Respekt z PvP skillu mozna. Nicmene to pro me neni zdaleka to jedine a hlavni, proc si nekoho v MMORPG vazit. Specialne kdyz naprosta vetsina dnesnich MMORPG svetu je zalozena na jednoduche rovnici (character_power = time_ingame). Na DT melo slovo vetsi moc nez zbran. A lide, kteri jim vladli, ti meli muj opravdovy respekt.
To co ve sve dobe predstatoval server Darktide v AC1 se nebude dlouho opakovat. Jeste dnes na nem hraje kolem 600 hracu v prime tajmu (v ocekavani noveho datadisku), coz je safra dobre cislo.
Mozna se o neco podobneho pokusi Mourning, ktery by mel behem nekolika dnu vyjit. (btw v mourningu bude k "dispozici" i permanentni smrt).
Skoda, ze si stejne jako ja propasnul EQ1 pvp server, ktery bezel po dobu 31 dnu a byla zde jen perma smrt, at uz slo o smrt v pve ci pvp (umrel jsi a musel jsi zacinat od levelu 1). Pouze na takovemhle serveru ma imho vyjednavani cenu :) |
Edited by - VT on 07/03/2005 14:28:32 |
 |
|
kotte
Starting Member
96 Posts |
Posted - 07/03/2005 : 14:32:51
|
quote: Originally posted by Dark Doomer kdo kdy z vas pouzil jmeno nekoho z alliance? Ne, vzdycky to byl "38 pala" nebo "42 rogue", jmeno je v teto situaci prece uplne burt.
To neni tak docela pravda.. Ja si jmena ve hre pamatuji velice dobre a spousta guild(stejne tak jako moje) ma kos seznam lidi, kteri zabijeli jejich cleny obzvlastne odpornym zpusobem(gank o 15lvlu nizsich, kempeni mrtvol atd atd) ... to je pro me osobne vetsi ochrana nez nejake dishonor body...vedomi toho, ze pomsta je sladka :) |
 |
|
Topic  |
|
|
|