Author |
Topic |
Krvezbrote
New Member
344 Posts |
|
Genagen
Junior Member
589 Posts |
Posted - 24/02/2005 : 16:27:13
|
Aby som to zhrnul ja od hry vyzadujem aby kedykolvek ked sa nalogujem co i len na hodinku, som mohol nieco dosiahnut nieco vyriesit
No prave tohle me na eq2 hrozne bavi. Vzdycky je tam co delat, at uz sem solo nebo hraju ve skupine.
Kdyz jsem solo - muzu delat solo questy, zelene questy. Muzu se vrtat v craftu. Zkusit spekulaci na marketu. Ale hlavne: delat ty casti narocnejch questu, ktery jsou evidentne solo. Zvlaste herritage questy maji velmi dlouhe casti, ktere se delaji solo. A to nemluvim o tezeni :-) Trenovani skillu.
Vzdycky je co delat. |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 24/02/2005 : 17:52:40
|
quote: Originally posted by Genagen
No prave tohle me na eq2 hrozne bavi. Vzdycky je tam co delat, at uz sem solo nebo hraju ve skupine.
Kdyz jsem solo - muzu delat solo questy, zelene questy. Muzu se vrtat v craftu. Zkusit spekulaci na marketu. Ale hlavne: delat ty casti narocnejch questu, ktery jsou evidentne solo. Zvlaste herritage questy maji velmi dlouhe casti, ktere se delaji solo. A to nemluvim o tezeni :-) Trenovani skillu.
Vzdycky je co delat.
z meho pohledu se moc povedl ten posledni live update - moznost skutecne solove crafti je skvela, jen ten gathering je protivnej... ale pochybuju, ze by nekdy brzy zmenili system nahodneho rozmisteni nodu :(
a solo questu mezi lvl 10-20, ktery by sly udelat v idealni chvili, kdyz jsou bile, moc neni. ale chapu, ze vetsinu tohodle obsahu dali na lvl 20+ uz to nemam tak daleko |
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 24/02/2005 : 18:21:50
|
quote: Originally posted by Kurik
quote: Originally posted by Genagen
No prave tohle me na eq2 hrozne bavi. Vzdycky je tam co delat, at uz sem solo nebo hraju ve skupine.
Kdyz jsem solo - muzu delat solo questy, zelene questy. Muzu se vrtat v craftu. Zkusit spekulaci na marketu. Ale hlavne: delat ty casti narocnejch questu, ktery jsou evidentne solo. Zvlaste herritage questy maji velmi dlouhe casti, ktere se delaji solo. A to nemluvim o tezeni :-) Trenovani skillu.
Vzdycky je co delat.
z meho pohledu se moc povedl ten posledni live update - moznost skutecne solove crafti je skvela, jen ten gathering je protivnej... ale pochybuju, ze by nekdy brzy zmenili system nahodneho rozmisteni nodu :(
a solo questu mezi lvl 10-20, ktery by sly udelat v idealni chvili, kdyz jsou bile, moc neni. ale chapu, ze vetsinu tohodle obsahu dali na lvl 20+ uz to nemam tak daleko
doufam ze takovou hovadinu jako zruseni random nodu SOE neudela... To pak vopravdu uz je jen kousek od toho ze budes mit v kazdy zone jednu skalu a do ty budes mlatit permanentne krompacem jak magor a obcas neco vypadne... |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 07:20:06
|
quote: Originally posted by Marwyn doufam ze takovou hovadinu jako zruseni random nodu SOE neudela... To pak vopravdu uz je jen kousek od toho ze budes mit v kazdy zone jednu skalu a do ty budes mlatit permanentne krompacem jak magor a obcas neco vypadne...
To uz je jen krucek, ze abilitka na tezbu se zmeni na abilitku "fill all bags with ores" ... ne pardon, to taky zdrzuje, lepsi bude "make highest possible item from recipes". To uz by mohlo vyhovovat. I kdyz, taky musis kliknout mysi..no ale jo mozna by to proslo...
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
Edited by - Atronach on 25/02/2005 07:21:04 |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 09:02:57
|
quote: Originally posted by Marwyn doufam ze takovou hovadinu jako zruseni random nodu SOE neudela... To pak vopravdu uz je jen kousek od toho ze budes mit v kazdy zone jednu skalu a do ty budes mlatit permanentne krompacem jak magor a obcas neco vypadne...
ono to fakt dava smysl prijit do dolu, kde kopou gnollove jak cernosi, a ty nemas narok tam najit ani trochu hlusiny...
pokud budes mit nody soustredeny do nejaky smysluplny oblasti, tak jediny, co se zlepsi je dostupnost beznych komponent - timesink to bude stejne - vzdyt jedinej rozdil bude v tom, ze nebudes muset behat jak cukot a/nebo težzit vsechno, co nechces, aby se ti respawnulo to, co potrebujes. navic se to da vzdycky osetrit tim, ze se tam obcas objevi nejakej silnejsi mob, aby to nebyla "nuda". soucasnej system proste nedava smysl a ani mi neprijde zabavnej. |
|
|
Genagen
Junior Member
589 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 09:49:35
|
pokud budes mit nody soustredeny do nejaky smysluplny oblasti, tak jediny, co se zlepsi je dostupnost beznych komponent - timesink to bude stejne - vzdyt jedinej rozdil bude v tom, ze nebudes muset behat jak cukot a/nebo težzit vsechno, co nechces, aby se ti respawnulo to, co potrebujes. navic se to da vzdycky osetrit tim, ze se tam obcas objevi nejakej silnejsi mob, aby to nebyla "nuda". soucasnej system proste nedava smysl a ani mi neprijde zabavnej.
Pokud se nad tim zamyslim, tak mi z hediska gamedesignu nenapada lepsi reseni, nez je ted.
Chod gatherovat do zon, kde jsou na tebe cerveny potvory :-) To pak uvidis jaka je to zabava :-) |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
|
|
Marwyn
Junior Member
792 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 10:01:30
|
quote: Originally posted by Kurik
quote: Originally posted by Marwyn doufam ze takovou hovadinu jako zruseni random nodu SOE neudela... To pak vopravdu uz je jen kousek od toho ze budes mit v kazdy zone jednu skalu a do ty budes mlatit permanentne krompacem jak magor a obcas neco vypadne...
ono to fakt dava smysl prijit do dolu, kde kopou gnollove jak cernosi, a ty nemas narok tam najit ani trochu hlusiny...
pokud budes mit nody soustredeny do nejaky smysluplny oblasti, tak jediny, co se zlepsi je dostupnost beznych komponent - timesink to bude stejne - vzdyt jedinej rozdil bude v tom, ze nebudes muset behat jak cukot a/nebo težzit vsechno, co nechces, aby se ti respawnulo to, co potrebujes. navic se to da vzdycky osetrit tim, ze se tam obcas objevi nejakej silnejsi mob, aby to nebyla "nuda". soucasnej system proste nedava smysl a ani mi neprijde zabavnej.
na to uz sem si zvykl ze ti NIC nedava v EQ2 smysl :)) jako napriklad kontrasty realita vs nerealita :) na jednu stranu chces realne (a pohodlne) tezit na jednom fleku a na druhe strane chces mit inventory s 50000 okinkama a unest 10 tun (zase pohodlnost) tim sem chtel naznacit ze si jen chces prispusobit hru dle svich predstav a pohodlnosti. Faktem je ze implementace GM interface ala sada prikazu: /insta_kill( target ) /make_item( name ) /make_invincible( self ) zrejme SOE neimplementuje ze zjistnych duvodu
doufam ze se zase na chvili odmlcis a budes se snazit hrat hru takovou jaka je a ne brecet jak je to na hovno :)) (ne, sem rad ze kritizujes, aspon se porad utvrzuju v tom, ze EQ2 neni pro "Kuriky" a tim padem je mensi sance je ve hre potkat... :) ) Btw. klidne prud do HW debaty, tam me je jedno co mas za nazor, protoze tam se daji jednoduse dolozit fakta a argument typu ME OSOBNE vyhovuje Pentium vic nez A64 je zcestnej a jednoduse popiratelnej (pokud neni clovek masochysta a neni typ co ma radsi pomalejsi topeni) |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 10:02:43
|
quote: Originally posted by Genagen Chod gatherovat do zon, kde jsou na tebe cerveny potvory :-) To pak uvidis jaka je to zabava :-)
a budou ty potvory a nody na tezbu kovu v dolech a nody na zradlo v polich? jediny, co dava smysl jsou ryby ve vode, alespon neco :) |
|
|
vtmar6n
New Member
379 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 10:20:11
|
No, je pravda ze nemoct vytezit v dole ani kaminek je docela pruda. To s tim gatherovanim vseho aby se mi spawnula komponenta kterou chci (nebo collectable) je pravda, ale v soucasne dobe mne moc nenapada jak by to slo resit jinaka hlavne lip. Soustredeni materialu na jedno misto by skoncilo campovanim materialu a to uz jsem zazil jinde. Dekuju nechci. Myslim ze to co je je z toho co jsem zazil asi nejlepsi (necti idealni ani vyborne, ale jen to co je napsano) |
Exhumus - 70 neurotik / 70 švadlenka / 44 tink Tyfus - 32 mystík / 31 ármorer Wellkey - 38 klaďas / 30 klenot Gonad - 16 deflorer / 70 nadbytečník |
|
|
Raady
New Member
396 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 10:22:07
|
Kuriku ty jsi fakt pripad. Tobe se nejde zavdecit. Vzdycky neco najdes. Zkus veci brat takovy jaky jsou a nepolemizovat na tema "kdyby" a "proc". V RL taky neresis proc system funguje tak jak funguje (napr. pravni system). Proste tady zijes a nemuzes s tim nic delat. Leda se 29x bodnout (a to i do zad) a pak se jit obesit |
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired |
|
|
Genagen
Junior Member
589 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 10:22:19
|
a budou ty potvory a nody na tezbu kovu v dolech a nody na zradlo v polich? jediny, co dava smysl jsou ryby ve vode, alespon neco :)
No vis - hra je vzdycky abstrakce. A shoda s realitou ustupuje tomu, aby to bylo maximalne hratelne.
Ze je uhli na poli, ve lese o padlej strom obcas nezavadis, je presne takovej ustupek aby gathering plnil co nejlepsi zabavni roli a co nejlepe zapadal do gemadesignu. Ja kdyz nad tim premyslim, tak me nanepada - zatim - lepsi reseni, ktere by po strance game designu bylo lepsi.
Lamentovat nad tim, ze jsi jednou videl resource na vezi a ze v lese najdes kamen a ne parez je IMO streckovani. |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
|
|
vtmar6n
New Member
379 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 10:41:24
|
Něco z trochu jiného soudku. Rád bych věděl, jestli při hraní (ať už adventuření nebo craftění) používáte nějaké elixiry a nebo jedy a případně jaké. Zaprvé chci celkem sobecky zjistit co by se dalo vyrábět na prodej (ne že bych chtěl prodávat lidem třeba z gildy ;))) ale hlavně si chci ověřit moje neblahé tušení, že většina elixirů je víceméně na ***** a nikdo je nepoužívá a jen občas někdo použij jed. Vede mně k tomu to, že jsem na levelu 25 udělal snad všechny elixíry a jedy do se od levelu 20 daly a (kromě jedů který mám logicky červený) všechno (i to co je v craftingu bílý) je zelený s tim, že popsaný účinky jsou podle mýho dost o ničem - třeba u exlixíru level 24 heal 35hp s recastem po 15sec - to je dost směšný. Napište mi prosím nějaké svoje zkušenosti s lahvičkami a názvy věcí které používáte a myslíte si že vám jsou alespoň na něco. Btw. taky by mně zajímalo jestli elixíry jsou použít i jinak než kontextovou nabídkou v inventoráři, třeba makrem, nebo přetažením do baru. |
Exhumus - 70 neurotik / 70 švadlenka / 44 tink Tyfus - 32 mystík / 31 ármorer Wellkey - 38 klaďas / 30 klenot Gonad - 16 deflorer / 70 nadbytečník |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 10:46:48
|
gathering - unika mi, co je na soucasnem systemu zabavne - mozna, kdyz vezmes za vdek tremi pokusy o sebrani veci, nez se ti doplni power/zdravi jinak je to spis oprus plny behani a sbirani zbytecnosti, mnohem lepsi mi prisel system v horizons nebo jeste lepsi v rubies of eventide - vykopany gnome legs a podobny legracky maji proste neco do sebe.
co se tyka lahvicek - nepouzivam zadne, nejak se v nich nevyznam - zatim sem byl linej prochazet nabidku alchymistu a zkoumat kazdej zvlast. ale jestli existuji power potiony, tak urcite pouzivat zacnu.
raady: polemizuju i v RL |
|
|
vtmar6n
New Member
379 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 11:18:53
|
No co jsem prohlížel jedy a lahvičky, tak jsou jedy co snižujou AC nebo útok, jedy co generujou jednu velkou ránu po zásahu a potom v čase malej úbytek, nebo jednu střední ránu a potom v čase střední úbytek, jedy co snižujou odlnost potvory na různý typy melee nebo magic damage (to jak se daj jedy kombinovat by asi mohli vysvětlit assasini, ale tušim že ASI dvě stejný barvy jedu se přebijou - rozuměj barvy lahvičky / někdo mi to potvrďte nebo vyvraťte). U elixírů jsem narazil na štíty co dávaj po zásahu potvoře static pulse damage s časem, věci na rychlejší heal regen a power regen, věci na zbavení se následků nebo trvalejších účiknů mental, disease, divine, poison následků, věci na heal i věci na zlepšení top HP (dokonce snad i pro celou groupu jestli sem se nepřehlíd). Škála je poměrně široká - občas to podělávaj bugový popisky, kdy je třeba v popisu napsáno že je to heal a v detailu že to zmenší AC potvory o XX. VNa výběr je toho docela dost (i když jsem třeba zatim nenašel něco na dýchání pdo vodou), ale účinky asi budou o dost slabší než u podobných kouzel od specialistů (to je logické) U jedů je to asi úplně o něčem jiném. Pokud nepoužíváte lahvičky tak alespoň napište že ne, nebo tak, ať vim že jsou opravdu na nic a neni tu tajná skupina která uctívá Elixir of healing cloud nebo tak. Díky.
|
Exhumus - 70 neurotik / 70 švadlenka / 44 tink Tyfus - 32 mystík / 31 ármorer Wellkey - 38 klaďas / 30 klenot Gonad - 16 deflorer / 70 nadbytečník |
|
|
Kwah
New Member
423 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 11:28:52
|
zadne flasky nepouzivam |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 12:06:29
|
pouzivam jedy, ty jsou podle barvy , pouzivam na sobe cervenej a oranzovej zaroven maj stredni dmg a stredni dot akorat s drobnou odchylkou ve prospech jednoho nebo druhyho podle barvy |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Kromus
New Member
459 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 12:21:51
|
Jde vam lognout do hry? Uz asi 30 min mi to visi (kdyz se pokusim log) na "connecting to zone..." a pak me to hodi do character select obrazovky... |
Kromus, member of Clan of Northern Territory, DP (store administrator/retired) Kromus, lvl 70 Barbarian Berserker <MdK>, Runnyeye server, EQ2 (retired) Thoros, rifleman/sniper 24th panzerbrigade, WWII online (hybernating) Modgud, EVE online (retired) |
|
|
Danilsson
Starting Member
34 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 12:26:36
|
quote: Originally posted by Kromus
Jde vam lognout do hry? Uz asi 30 min mi to visi (kdyz se pokusim log) na "connecting to zone..." a pak me to hodi do character select obrazovky...
Taky mi to nejde,.....asi jim to spadlo |
Magsson - ilusionista <Rytíři lva>
|
|
|
Kwah
New Member
423 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 12:44:07
|
The following EverQuest 2 servers are down. Crushbone, Runnyeye, Befallen, Permafrost, Mistmoore, Oasis, Innothule, Steamfont, and Faydark.
We apologize for this inconvenience and unfortunately have no estimated time when the servers will be back online. - The SOE Operations Team
|
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 12:50:58
|
ze by byl volnej vikend ? |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Kwah
New Member
423 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 12:56:41
|
no, aspon bych se dospal |
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 12:56:55
|
Vítejte v klubu. Mě to tohle dělá už od úterka. Třeba to máte jako já, že vám packety někdo odfiltruje jako by to byl spyware. |
PC, PS3, iPad |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 25/02/2005 : 13:25:18
|
quote: Originally posted by Khostri
Vítejte v klubu. Mě to tohle dělá už od úterka. Třeba to máte jako já, že vám packety někdo odfiltruje jako by to byl spyware.
mno je fakt, ze sem posledne v launcheru nejakou reklamu videl :) cosik na pizzu to bylo |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 17:25:44
|
trochu i vadi, ze zas neco stahuju, ale nikde informace o tom, co to je (zas nejaky voice packy) |
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 17:40:15
|
O Voicepackach někde info je, navíc je k tomu info, že si v kolonce optional downloads máš zapnotu stahování na pozadí a pak u toho nemusíš čekat, jelikož to používá přenosy ala Windowsupdate. |
PC, PS3, iPad |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 18:03:19
|
quote: Originally posted by Khostri
O Voicepackach někde info je, navíc je k tomu info, že si v kolonce optional downloads máš zapnotu stahování na pozadí a pak u toho nemusíš čekat, jelikož to používá přenosy ala Windowsupdate.
o tehle novych info neni, prenosy na pozadi prostrednictvi BITS jsou dobre, pokud linku bezne nevytezujes. ja si ale nestezuju na to, ze byhc mel cekat (pracuju, nemuzu hrat), vadi mi nedostatek informaci. preci by nebyl problem nekam postnout fajn, ted si muzete stahjnout nove zvuky pro tu a tu zonu, celkova velikost souboru je ta a ta, prejeme prijemny poslech. |
|
|
srato
Starting Member
28 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 11:05:53
|
potrebuji poradit, musim provest novou instalaci winu a tak bych ji rad delal na cisty (zformatovany) disk. Na tomtez disku vsak mam nainstalovany Eq2. Mam neco zalohovat abych nemel problemy s avatarem pri opetovne instalaci Eq2? |
AMD A64 3200, GF 6800GT, 1.5 GB RAM |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 11:08:47
|
quote: Originally posted by srato
potrebuji poradit, musim provest novou instalaci winu a tak bych ji rad delal na cisty (zformatovany) disk. Na tomtez disku vsak mam nainstalovany Eq2. Mam neco zalohovat abych nemel problemy s avatarem pri opetovne instalaci Eq2?
pokud si chces schovat nastaveni ui tak zazalohovat napr runnyeye_srato_eq2_uisettings.ini |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 11:21:50
|
ono neni v podstate problem zazalohovat si cely adresar s EQ (pokud mas extra disk) a pak ho nakopirovat pres instalaci nebo neinstalovat, nakopirovat a jen spustit launcher tedy eq2.exe v adresari se hrou |
|
|
vtmar6n
New Member
379 Posts |
Posted - 03/03/2005 : 09:24:07
|
Jojo, Kurik má recht - zazálohuj si celej folder a je to. Naštěstí si EQ2 nezapisuje při instalaci nic do registry (nebo nic co by mu chybělo ;)) takže stačí zkopčit jen adresářovou strukturu (kdo hraje na testu tak ví že to funguje). Navíc podle mejch zkušeností je to rychlejší než instalace z DVD a další plus je, že už nemusíš patchovat. |
Exhumus - 70 neurotik / 70 švadlenka / 44 tink Tyfus - 32 mystík / 31 ármorer Wellkey - 38 klaďas / 30 klenot Gonad - 16 deflorer / 70 nadbytečník |
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
|
Krvezbrote
New Member
344 Posts |
Posted - 04/03/2005 : 23:33:35
|
quote: Originally posted by Kurik
http://bonusweb.idnes.cz/pc/recenze/online/everquest2.html kdo chce kritizovat, ma moznost
Kritizovat? A proč? Změní to text té recenze? Ne. Už je mezi lidmi a jestli se někdo rozhodoval jestli s EQ začít, tak už určitě neuvažuje. To není recenze, to je rozsudek smrti. Kdybych nevěděl o čem je řeč, nikdy bych se k takové hře ani nepřiblížil.
Řekl bych, že SOE by za něco takového musela autora milovat. Ještě, že neumí česky. |
"Nemá žádný význam umět se přenést kamkoli, když je někdo kretén všude." Roger Zelazny, Znamení Chaosu
Aktuálně jen Defiance V alpha verzi: Landmark (Galerie) pár poznámek z historie: Krvezbrote, Stistko & spol - EQ, EQ2, Vanguard, Age of Conan, EVE .. (mimo craft v EQ2 a Vanguard vše pohřbeno)
|
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 04/03/2005 : 23:39:09
|
rozsudek smrti? nemam ten pocit. myslim, ze jsem se snazil o vyrovnany pohled. nicmene 350 tisic aktivnich uctu (cislo podle pr textu soe) je dost slaby i bez me recenze... |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 04/03/2005 : 23:40:56
|
quote: Originally posted by Kurik
rozsudek smrti? nemam ten pocit. myslim, ze jsem se snazil o vyrovnany pohled. nicmene 350 tisic aktivnich uctu (cislo podle pr textu soe) je dost slaby i bez me recenze...
myslim,ze neni :) je to treti nejhranejsi mmorpg neasijskyho trhu a to je vzhledem k tomu ze je zacilena na hardcore pve dost sila |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Krvezbrote
New Member
344 Posts |
Posted - 04/03/2005 : 23:47:27
|
To jsi psal ty? No, když vezmu v potaz tvé názory tady na foru, musím říct, že jsi se ještě krotil. Nicméně stále trvám na tom, že ten text vyznívá natolik negativně, že být na místě člověka, který se rozhoduje, šel bych hledat jinou hru. A to je podle mého (čistě soukromého) názoru, škoda. |
"Nemá žádný význam umět se přenést kamkoli, když je někdo kretén všude." Roger Zelazny, Znamení Chaosu
Aktuálně jen Defiance V alpha verzi: Landmark (Galerie) pár poznámek z historie: Krvezbrote, Stistko & spol - EQ, EQ2, Vanguard, Age of Conan, EVE .. (mimo craft v EQ2 a Vanguard vše pohřbeno)
|
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 00:03:22
|
quote: Originally posted by Krvezbrote
To jsi psal ty? No, když vezmu v potaz tvé názory tady na foru, musím říct, že jsi se ještě krotil. Nicméně stále trvám na tom, že ten text vyznívá natolik negativně, že být na místě člověka, který se rozhoduje, šel bych hledat jinou hru. A to je podle mého (čistě soukromého) názoru, škoda.
promin, ale nehodlam psat hype recenze. osobne nechapu, jak muze treba WoW dostavat vsude v prumeru 90+. eq2 dostava hodnoceni mezi 70-90 coz je dost velky rozptyl 75 nebo kolik to ma na BW je vysoky nadprumer. |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 09:32:39
|
quote: Originally posted by Kurik
quote: Originally posted by Krvezbrote
To jsi psal ty? No, když vezmu v potaz tvé názory tady na foru, musím říct, že jsi se ještě krotil. Nicméně stále trvám na tom, že ten text vyznívá natolik negativně, že být na místě člověka, který se rozhoduje, šel bych hledat jinou hru. A to je podle mého (čistě soukromého) názoru, škoda.
promin, ale nehodlam psat hype recenze. osobne nechapu, jak muze treba WoW dostavat vsude v prumeru 90+. eq2 dostava hodnoceni mezi 70-90 coz je dost velky rozptyl 75 nebo kolik to ma na BW je vysoky nadprumer.
to je desne jednoduchy :) protoze wow je z kratkodobyho hlediska zajimavejsi nez eq2 a recenzenti uz davno nepisou recenze ale rychlokvasky |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 13:23:47
|
quote: Originally posted by Pertha to je desne jednoduchy :) protoze wow je z kratkodobyho hlediska zajimavejsi nez eq2 a recenzenti uz davno nepisou recenze ale rychlokvasky
pak musis zakonite ocenit, kolik casu jsem EQ2 venoval :-D a to jsem tu recenzi upravoval asi trikrat, jak se odkladalo jeji vydani a ve hre byly nove veci. |
|
|
srato
Starting Member
28 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 13:28:02
|
quote: Originally posted by Kurik
quote: Originally posted by Pertha to je desne jednoduchy :) protoze wow je z kratkodobyho hlediska zajimavejsi nez eq2 a recenzenti uz davno nepisou recenze ale rychlokvasky
pak musis zakonite ocenit, kolik casu jsem EQ2 venoval :-D a to jsem tu recenzi upravoval asi trikrat, jak se odkladalo jeji vydani a ve hre byly nove veci.
Ty si ji mel napsanou drive nez hra vysla? btw: podle mne taky neodpovida pravde, ale tvuj nazor respektuji EDIT: aha az ted mne doslo ze se odkladalo vydani recenze :) sry |
AMD A64 3200, GF 6800GT, 1.5 GB RAM |
Edited by - srato on 05/03/2005 15:03:03 |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 14:08:33
|
quote: Originally posted by Kurik
quote: Originally posted by Pertha to je desne jednoduchy :) protoze wow je z kratkodobyho hlediska zajimavejsi nez eq2 a recenzenti uz davno nepisou recenze ale rychlokvasky
pak musis zakonite ocenit, kolik casu jsem EQ2 venoval :-D a to jsem tu recenzi upravoval asi trikrat, jak se odkladalo jeji vydani a ve hre byly nove veci.
no nevim, me prijde defacto stejna jako prvni verze co jsi me posilal, takze na ni zadny posun nevidim - krome doplneni par faktu a samozrejme jejich okamzityho zpruzeni a doplneni ze je to ve wow lepsi |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 05/03/2005 : 16:06:42
|
myslim, ze je tam toho vic, a rozhodne jsem ty veci nezpruzoval. nebo alespon ne zamerne. az vyjdou komplet bloodline a ja budui na levelu, kdy to budu moct dobre popsat, tak bude dalsi text, mozna trochu nadseneejsi, protoze me v tuhle chvili EQ2 bavi cim dal vic. |
|
|
Krvesaj
Starting Member
6 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 09:44:54
|
quote: Originally posted by Krvezbrote
quote: Originally posted by Kurik
http://bonusweb.idnes.cz/pc/recenze/online/everquest2.html kdo chce kritizovat, ma moznost
Kritizovat? A proč? Změní to text té recenze? Ne. Už je mezi lidmi a jestli se někdo rozhodoval jestli s EQ začít, tak už určitě neuvažuje. To není recenze, to je rozsudek smrti. Kdybych nevěděl o čem je řeč, nikdy bych se k takové hře ani nepřiblížil.
Řekl bych, že SOE by za něco takového musela autora milovat. Ještě, že neumí česky.
Nevím co se komu na tom zdá špatného, podle mě je ta recenze dost oběktivní, jsou tam pojata všechna pro i proti. SoE udělala jednu zasadní chybu za těch pár let co dělá mmorpg a to že nechala odejít Verant. Podle mě pokud by dělal EQ2 Verant tak by spousta lidí neodcházelo jinam atdatd. Stou recenzí souhlasím i z hodnocením. Byla tady někde otázka proč má EQ2 všude hodnocení takový jaký má. Jestli ono to není tím že si ho zaslouží (WoW sem nehrál tak nevím jestli hodnocení warcraftu je objektivní) |
|
|
Krvezbrote
New Member
344 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 13:07:39
|
quote: Originally posted by Krvesaj Nevím co se komu na tom zdá špatného, podle mě je ta recenze dost oběktivní, jsou tam pojata všechna pro i proti.
Když z recenze odstraníš obecný základní popis hry, rozvláčně popsaný tutoriál, který zběžného čtenáře dost těžko zaujme, odstavce popisující zhoršení oproti EQ1 a další negativně vyznívající odstavce - zbyde ti malé plus v příslibu změn k solo hraní, dobré technické zpracování a podpis. Celý článek mi navíc připadá psaný tak nějak strojově bez většího zájmu o popisovaný objekt (což vím, že není pravda, ale z textu mi to tak připadlo). Pokud na základě této recenze prohlásíš, že byly prezentovány všechny pro i proti, zákonitě si musím myslet, že se ti EQ2 nelíbí. Recenze má vykazovat objektivnost a neměl bys se v ní moc ukazovat subjektivní pohled na věc. Já se klidně přiznám, že bych v tomto případě nebyl objektivní a nemohl bych tedy recenzi na tuto hru napsat ... a o Kurikovi si myslím totéž - nepodařilo se mu odstínit svůj subjektivní názor na hru.
Kdybych měl říct, která recenze na EQ2 mě osobně zaujala, asi bych uvedl tu prezentovanou na tiscali z poloviny prosince. Je to, řekl bych, protipól k této od Kurika. Vědomě bych lhal, kdybych tvrdil, že je tato objektivní, ale alespoň se na EQ2 dívá jako optimista a ne jako pesimista. |
"Nemá žádný význam umět se přenést kamkoli, když je někdo kretén všude." Roger Zelazny, Znamení Chaosu
Aktuálně jen Defiance V alpha verzi: Landmark (Galerie) pár poznámek z historie: Krvezbrote, Stistko & spol - EQ, EQ2, Vanguard, Age of Conan, EVE .. (mimo craft v EQ2 a Vanguard vše pohřbeno)
|
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 13:14:43
|
sorry, ale po 14 dnech hrani to neni recenze, to je pohled z rychliku. chapu, ze pokud se na to divas z pohledu cloveka, ktery chce do hr ynalakat maximum lidi, tak ti bude vic pochuti...
spis se me vic dotyka, ze ti to prijde psane strojove :-/ |
|
|
Krvezbrote
New Member
344 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 14:04:30
|
quote: Originally posted by Kurik
sorry, ale po 14 dnech hrani to neni recenze, to je pohled z rychliku. chapu, ze pokud se na to divas z pohledu cloveka, ktery chce do hr ynalakat maximum lidi, tak ti bude vic pochuti...
spis se me vic dotyka, ze ti to prijde psane strojove :-/
Na konci autor píše, cituji: "Dělat závěry v případe MMORPG je po čtrnácti dnech hraní vskutku odvážné a proto raději celou recenzi berte spíše jako podrobnější první dojmy."
Nic jiného jsem od tebe nečetl a tak ber prosím moje posouzení tvého psaní s rezervou. Ani v nejmenším tě nechci posuzovat dle jednoho článku o kterém navíc vím, že popisuješ věc co tě nechytla za srdce. Alespoň v tomto případě jsi to nenapsal tak aby to čtenáře (čti "mě") udrželo při plné pozornosti do konce článku (a nezáleží jestli je výsledkem kladný či negativní pohled na popisovanou věc). Trošku mi to připadalo jako povinný zápis v čtenářském deníku. Musel jsem vynaložit úsilí a přečist si to několikrát abych byl schopen si to v duchu "převyprávět" - vzpomenout si, kde jsi co a jak popsal.
Jak jsem řekl, je to třeba jen u tohoto článku a jinak dokážeš psát velmi dobře. Neodsuzuji, jen říkám jak na mě článek působil.
Co se týče toho přilákání lidí kladnou recenzí - to jsem teď opravdu neměl na mysli. Kdybych si prošel weby, určitě bych našel dost příladů recenzí se kterými sice silně nesouhlasím a při jejichž čtení jsem možná i zamračeně mručel, ale vždy je se zaujetím přečetl do konce. V tom vidím to velké plus dobré recenze. |
"Nemá žádný význam umět se přenést kamkoli, když je někdo kretén všude." Roger Zelazny, Znamení Chaosu
Aktuálně jen Defiance V alpha verzi: Landmark (Galerie) pár poznámek z historie: Krvezbrote, Stistko & spol - EQ, EQ2, Vanguard, Age of Conan, EVE .. (mimo craft v EQ2 a Vanguard vše pohřbeno)
|
|
|
Kurik
Average Member
1444 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 14:37:51
|
diky, ona je takovahle kritika dobra, protoze rozumne vyjadrujes svuj nazor. nevim, jestli byhc dokazal napsat tu recenzi ted jinak, poutaveji. on je to dost problem a hlavne neuspokojis kazdeho - nejmene uspokojis cloveka, ktery hru zna, takze mu predkladana fakta prijdou naprosto nezajimava. kazdopadne pocitam, ze napisu extra text o bloodlines, tam bude i vic prostoru na slovni ekvilibristiku, protze nebude nutne toho obsahnout tolik. |
|
|
Krvesaj
Starting Member
6 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 15:18:10
|
quote: Originally posted by Krvezbrote
quote: Originally posted by Krvesaj Nevím co se komu na tom zdá špatného, podle mě je ta recenze dost oběktivní, jsou tam pojata všechna pro i proti.
Když z recenze odstraníš obecný základní popis hry, rozvláčně popsaný tutoriál, který zběžného čtenáře dost těžko zaujme, odstavce popisující zhoršení oproti EQ1 a další negativně vyznívající odstavce - zbyde ti malé plus v příslibu změn k solo hraní, dobré technické zpracování a podpis. Celý článek mi navíc připadá psaný tak nějak strojově bez většího zájmu o popisovaný objekt (což vím, že není pravda, ale z textu mi to tak připadlo). Pokud na základě této recenze prohlásíš, že byly prezentovány všechny pro i proti, zákonitě si musím myslet, že se ti EQ2 nelíbí. Recenze má vykazovat objektivnost a neměl bys se v ní moc ukazovat subjektivní pohled na věc. Já se klidně přiznám, že bych v tomto případě nebyl objektivní a nemohl bych tedy recenzi na tuto hru napsat ... a o Kurikovi si myslím totéž - nepodařilo se mu odstínit svůj subjektivní názor na hru.
Kdybych měl říct, která recenze na EQ2 mě osobně zaujala, asi bych uvedl tu prezentovanou na tiscali z poloviny prosince. Je to, řekl bych, protipól k této od Kurika. Vědomě bych lhal, kdybych tvrdil, že je tato objektivní, ale alespoň se na EQ2 dívá jako optimista a ne jako pesimista.
Za prvé - neříkám že se mi EQ2 nelíbí ale jsem s něj trochu sklamaný tak jako ostatně spousta dalších lidí. Prostě sem čekal trochu něco jiného, o tom že mi to občas připadá jako placený beta test nemluvě. V tom sem od SoE očekával trochu víc profesionality. Byl sem u začátku a ostatně i u konce EQ1 a nikdy mi nepřipadlo že míra problémů, bugů byla taková jako v EQ2. Ale na druhou stranu je tu spousta dalších věcí který semi na EQ2 líbí. Za druhé - Máš pravdu v tom že ta recenze je subjektivní. Ale ukaž mi jedinou, jakoukoliv jinou objektivní recenzi, článek (s pohledu více lidí, názorů) Objektivnost téhle recenze se mi zdá právě v tom že opravdu napsal všechna hlavní pro a proti. Napřp roč ji nesrovnávat s EQ1. Ty jsi nikdy nesrovnal první díl hry, filmu, knihy s dalším? Je pravda že to srovnání je negativní jak si psal ale mě osobně, stejně jako spoustě lidí kteří EQ1 nějakej ten rok hráli EQ připadá horší (mám na mysli celkový pocit ze hry, míru zábavy) což ostatně můžeš porovnat sám. Takhle bych mohl pokračovat do nekonečna. Jen sem tím chtěl říct, že pokud se tobě líbila mírně optimistická recenze na tiscali (taky mi tak připadá) tak proč by se zase mě a dalším lidem neměla líbít mírně pesimistická recenze jiná. Ale rozhodně si myslím že v ní opravdu čtenáři sdělil to co by měl vědět a nic zbytečně moc nevyzdvihoval ani nesrážel. Rozhodně sem četl už spousty daleko horších a o moc suběktivnějších recenzí. A "rozsudek smrti" jak píšeš nahoře mi připadá jako hodně silný a subjektivní slovo |
|
|
Isac
Moderator
2433 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 16:17:23
|
EQ2 nehraju
přečet jsem si tu recenzi a ?
příjde mi tak podivně neutrální, taková směs všemožnejch postřehu ze hry, nějak si nevybavuju, že bych v recenzi čet něco negativního, ale ani jsem tam nenašel nic vyloženě pozitivního, proč EQ hrát
kdyby se rozhodoval o nějakej online hře, tak po přečtení tédle recenze bych měl na EQ stejnej názor jako před přečtením |
|
|
VT
Moderator
4191 Posts |
Posted - 06/03/2005 : 23:25:17
|
K BW recenzi EQ2:
Gilda se jmenuje Mor do Kuli (daoc, eq, swg, eq2, wow), cti [mordokuly]. To dlouhy mekky í je pekna hovadina :)
(vyznam techto tri slov se postupne od doby vytvoreni gildy v daocu vytratil a ted uz to proste nejsou koule, je to jen jmeno gildy; neco jako spuntkvane :)). |
Edited by - VT on 06/03/2005 23:29:27 |
|
|
Topic |
|
|
|