Author |
Topic  |
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 09:19:40
|
Solo hraci si vykriceli to, ze dnes je update jiz po zabiti moba a ne az celeho encounteru.
Bohuzel (bohidik ) to ma sideefekt, ktery nebyl asi zamyslen a je to zjevny exploit ve hre.
Vcera jsme ho overili. Popisi: V hq na Screaming mace je predposledni step sehnat klic z fiendu v CT. Jedna se o rare autoupdate, v CT je 5 spawn mist, na 4 vzdy 1 ^^, na jednom dle spavnu 1 ^^ nebo 2 ^ nebo 3 normalove. Spawnuji se nahodne 3 druhy fiendu, pouze z jednoho druhu je update hlaska. Spawn time je cca 15 minut V cem je exploit? V nedeli jsme zde byli cca 5 hodin a zabili asi jen 5 spravnych fiendu. Ale vcera jsme vymysleli fintu - vycihali jsme si u toho jednoho jineho spawnu, az budou 2, pulnuli zabili 1 (spravneho) a s druhym ten kdo mel agro utikal k zone. Po urcite dobe (tesne pred zonou, 10 sec behu) se brejkne encounter, mob se depopne a IHNED se repopne spawn, ktery puler rovnou puluje. Takto jsme zabili asi 20 az 25 spravnych fiendu za cca 1 hodinu a dostali update - usetreny cas diky exploitu odhadem 4 az 8 hodin...
Stejny exploit se da vyuzit i u mobu s dropem na tele, napr. Stileto. Stileto se popne s 2 guardama. Prvni char ho napadne a zabije, necha guardy, lootne drop z tela a jde LD. Jakmile je LD, spawn se restartne vcetne Stileta a druhy clovek muze opet kydlit. Lze opakovat nekonecne, pouze drop je lore, ale grupa tak udela 6 dropu np. Stejne vyuziti je u vsech group mobu, kteri jsou na auto update nebo na drop z tela.
Hnus, ale funguje. A je to posrany sideefekt kvuli solo hre, ktery by jinak nebyl... (a bylo by to dobre, ze by nebyl)
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
|
| |
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 09:24:47
|
stiletto uz je delsi cas bez ochranky ale ^^ |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 09:43:31
|
quote: Originally posted by Jaris
V cem je exploit? V nedeli jsme zde byli cca 5 hodin a zabili asi jen 5 spravnych fiendu. Ale vcera jsme vymysleli fintu - vycihali jsme si u toho jednoho jineho spawnu, az budou 2, pulnuli zabili 1 (spravneho) a s druhym ten kdo mel agro utikal k zone. Po urcite dobe (tesne pred zonou, 10 sec behu) se brejkne encounter, mob se depopne a IHNED se repopne spawn, ktery puler rovnou puluje. Takto jsme zabili asi 20 az 25 spravnych fiendu za cca 1 hodinu a dostali update - usetreny cas diky exploitu odhadem 4 az 8 hodin...
oznacujes to za exploit a hnus ale klidne to pouzivas misto toho, abys to nahlasil? Tak proc si stezujes? |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 09:53:33
|
Že toto bude výsledkem toho solo contentu jsem říkal hned. Jinak právě z tohoto důvodu dali update questu az po celem encounteru. První zneužívání se začalo dělat v betě při AQ z queynosu, kde bylo potřeba zabít 5 (či kolik) elder gnollu, kteří měli rare spawn po vytili PH (5 group). Což nebylo zrovna nejjednodušší. A hrači to vyřešili právě tímto stylem...zabili eldery, utekli, vratili se atd.
Jakékoli usnadňování hry vede jen k ničení hry a lidé, kteří si to vykřičí stejně odejdou do dalších her. Nicméně hra už zmršená zůstane. |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 09:55:54
|
Jiste ze je to hnus a jiste ze to vyuzivam, jsem evil ne? Taky jsme si vcera libovoli, jake jsme vychcane svine, jak to dokazeme vymyslet hehe.
A taky to nahlasim jako bug, i kdyz nevim, co s tim udelaji, imho jedina oprava je dat tu zmenu pryc z5 do puvodniho stavu. Druha moznost je nechat zabiteho 1 moba z encounteru, coz je proti filosofii nerozdelitelneho encounteru, ktera je v cele hre.
BTW, ty by jsi ho nevyuzil? (kdyby te to napadlo ..)
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 10:00:44
|
no on obdobnej bug fungoval i v pripade kdy to nebylo za celej encounter slo o pripad kdy to bylo z spravnyho moba a jeste ne vzdy taky stacilo zabit dotycnyho moba a podle hlasky bud dobit encounter nebo zdrhnout a grupa se repopla znovu a byla nova sance |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 10:09:06
|
quote: Originally posted by Jaris
BTW, ty by jsi ho nevyuzil? (kdyby te to napadlo ..)
ne, nevyuzil, je mi to proti srsti. vic nez pul roku jsem delal gamemastera v rubies of eventide a muzu ti rict, ze lidi, co zneuzivaji nedokonalosti herniho designu hru dokazi absolutne zdegradovat. i kdyz v pripade rubies byla nejvetsi chyba v tom, jak dlouho nektere exploitable veci zustaly ve hre. |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 10:10:10
|
quote: Originally posted by Pertha
no on obdobnej bug fungoval i v pripade kdy to nebylo za celej encounter slo o pripad kdy to bylo z spravnyho moba a jeste ne vzdy taky stacilo zabit dotycnyho moba a podle hlasky bud dobit encounter nebo zdrhnout a grupa se repopla znovu a byla nova sance
Jasne, ale ted je to dovedene k "dokonalosti", nebot pokud tech updatu potrebujes vice, tak ten encounter nikdy nemusis dobit uplne.
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 10:19:23
|
quote: Originally posted by Jaris
quote: Originally posted by Pertha
no on obdobnej bug fungoval i v pripade kdy to nebylo za celej encounter slo o pripad kdy to bylo z spravnyho moba a jeste ne vzdy taky stacilo zabit dotycnyho moba a podle hlasky bud dobit encounter nebo zdrhnout a grupa se repopla znovu a byla nova sance
Jasne, ale ted je to dovedene k "dokonalosti", nebot pokud tech updatu potrebujes vice, tak ten encounter nikdy nemusis dobit uplne.
njn :) a pritom o tom vedi, bo to uz jednou spravovali v bete , tak nejak nechapu proc si to nepamatuji
Edit: asi to spravi tak, ze se grupa repopne kompletne znovu, tedy i s generovanim memberu takze se to nevyplati nedobijet
Edit2: no ted me napadlo zneuziti predchozi opravy :) takze asi fakt jedine to zmenit zpet na update po celym encounteru :) |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
Edited by - Pertha on 01/03/2005 10:21:48 |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 10:25:03
|
quote: Originally posted by Pertha Edit2: no ted me napadlo zneuziti predchozi opravy :) takze asi fakt jedine to zmenit zpet na update po celym encounteru :)
jenze dobit celej encounted pak znamena, ze alespon u beznejch questu typu zabij xxx by museli predesignovat osidleni zon, aby to bylo pristupny i solistum. mozna by bylo nejjednodussi nechat to u obyc questu, jak to je a mit malinko odlisny pravidla u heritage a raidu |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 10:29:34
|
jeste lepsi by bylo se na solisty vykaslat, protoze hybrid proste nefunguje a vratit se k puvodnimu designu hry |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 10:34:22
|
quote: Originally posted by Pertha
jeste lepsi by bylo se na solisty vykaslat, protoze hybrid proste nefunguje a vratit se k puvodnimu designu hry
to zas nefunguje z obchodniho hlediska |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 10:38:27
|
ale funguje staci se podivat na trzni podily her EQ1 EQ2 FF dohromady maji velmi slusnou cast trhu, u ktere se da predpokladat ze nema zajem hrat solo hru
pridanim solocnotnentu lidi neprichazi maximalne jich par odejde o mesic pozdeji a vyrazne vic o nekolik let drive |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 10:53:13
|
quote: Originally posted by Pertha
ale funguje staci se podivat na trzni podily her EQ1 EQ2 FF dohromady maji velmi slusnou cast trhu, u ktere se da predpokladat ze nema zajem hrat solo hru
pridanim solocnotnentu lidi neprichazi maximalne jich par odejde o mesic pozdeji a vyrazne vic o nekolik let drive
ono je to spis tak, ze HC trh je rozdelenej a je potreba oslovit nove trhy. soe neni charitativni organizace, museji mit v merku zisk |
 |
|
Klattu
New Member

462 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 10:57:44
|
Kurik, uz toho nechej, zacina to byt unavne ... EQ2 ma v popisu MMO, pokud nekdo chce hrat solo hru, je zde hromada skvelych RPG, ktere to umoznuji ale ne EQ2.
Pokud prosazujes ideu EQ2 jako single hry, kde muzes hrat i multiplayer, tak ses minul vyberem a pokud to tak dopadne, tak zjistis, ze sice hrajes hru podle svych predstav ale hrajes ji sam protoze ostatni budou davno pryc. Uvidime, jak te to pak bude bavit....
|
Klattu, Runnyeye, EQ2 Klattu, Eclipse, SWG Klattusun, Atlantean, AO
|
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 10:58:09
|
trh neni nafukovaci a oslovit novy trh se neda hybridem ale novym projektem, kterej je ciste pro ten trh , hybrid proste nefunguje nese to ssebou spoustu problemu bugu a chyb , ktere nejsou nutne a navic se tim hybridem zcela opousti ta cast trhu , kterou uz hra mela "jistou" a uvolnuje se konkurenci a to zcela jiste neni zamerem obchodniho tymu
protoze je trh rozdelen mel by se tym zajimat jak zabrat misto konkurence - tedy zacit uvazovat proc ma mnohem vice hardcore FF tolik platicich hracu - cca soucet EQ1 + EQ2 dohromady a snazit se ukousnout jeji dil
bohuzel obchodni tym nema k dispozici dostatek informaci od hardcore hracu , ale zato ma tuny balastu od kuriku na forech |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
Edited by - Pertha on 01/03/2005 11:00:21 |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 11:55:11
|
No FF ma tolik hracu, protoze je moc asiatu 
A jinak SOE prece zkusilo proniknout na trh solo online pomocu SWG, nema duvod delat druhou stejnou hru.
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 11:58:43
|
quote: Originally posted by Klattu
Kurik, uz toho nechej, zacina to byt unavne ... EQ2 ma v popisu MMO, pokud nekdo chce hrat solo hru, je zde hromada skvelych RPG, ktere to umoznuji ale ne EQ2.
myslim, ze nechapes muj pohled na vec, ja neprosazuju solo hru, ja vitma moznost solo hry - protoze me svet EQ2 oslovuje, ale mam z ruznych duvodu problem hrat ve skupine, nejvetsim duvodem je nedostatek casu v exponovanych casech. fakt nevim, co je na tom tak nepochopitelne. Ale hlavne si nemyslim, ze solo instance predstavuji nejake ohrozeni integrity EQ2 - vzdyt s kazdym solo obsahem prichazi dalsi obsah pro grupi a pro raidy |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 12:00:25
|
no jak vidis nazorne nahore tak to ohrozeni prineslo a to dost zasadni bug , kterej nelze osetrit jinak nez tuto solovymozenost zrusit a nebo naprosto zmenit koncept hry |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 12:02:32
|
quote: Originally posted by Pertha
no jak vidis nazorne nahore tak to ohrozeni prineslo a to dost zasadni bug , kterej nelze osetrit jinak nez tuto solovymozenost zrusit a nebo naprosto zmenit koncept hry
to je exploit, kterej se imho da nejak osetrit. vetsina solo obsahu nijak HC hrace neohrozuje, nemluve o tom, ze solo ty grupovy raid moby nedas tak ani tak |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 12:05:53
|
ale da to tlupa solo lam
da se to osetrit zrusenim updatu po zabiti jednoho moba |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
Edited by - Pertha on 01/03/2005 12:06:20 |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 12:26:21
|
Jinak exploit, to je slozite. Takto presne byla ta funkcnost popsana - zabij jednoho, dostan update a nech zbytek byt.
Cili principielne to exploit neni, i kdyz moralne vsici citi, ze to exploit je. Ale z hlediska SOE my nic neporusili, pouze jsme vyuzili nove featury a prohlasujeme, ze to muze dost poskodit hru...
Ono proc by to jinak mel vyuzit jen solo hrac a grupa ne? To je blbost, imho je resenim zrusit tuto blbost.
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 12:35:40
|
Kurik toho nikdy nenecha, protoze ON je ten kdo ma/musi mit pravdu a konecne slovo.... |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 12:47:08
|
quote: Originally posted by Pedro
Kurik toho nikdy nenecha, protoze ON je ten kdo ma/musi mit pravdu a konecne slovo....
no, ostatni narozdil od tebe v tomhle pripade alespon arguentuji, ty jen urazis. |
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 12:59:50
|
quote: Originally posted by Kurik
quote: Originally posted by Pedro
Kurik toho nikdy nenecha, protoze ON je ten kdo ma/musi mit pravdu a konecne slovo....
no, ostatni narozdil od tebe v tomhle pripade alespon arguentuji, ty jen urazis.
Ja to davno vzdal na rozdil od ostatnich... fakt se s tebou neda rozume bavit, kdyz porad meles jenom tu svou... |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Marwyn
Junior Member
 
792 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 09:06:50
|
neni to exploit, ale spatne odvedena prace SOE :) podle me by to melo byt ze kdyz breaknes encounter ze ktereho uz byla zabita potvora, tak ty potvory despawnou a spawnou se az po case, po kterem by se spawly normalne po zabiti vsech clenu. Jednoduse jako v NC proste nemuzes breaknout encounter s tim panem dole :) (lord Everling) pac se nenastartuje novej trigger a uz se s tebou nebavi = nezautoi na tebe. To ze clovek dostane update po zabiti potvory je podle me v poradku, nevim proc by to melo bejt vazany na celej encounter :P |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 09:19:12
|
To zase jednou SOE dalo na rady tech posranejch whinneru, ktery nejsou schopny hrat ani tetris sami. Opravdu vyborne udelany.
Vcera me to napadlo taky kdyz sem pro book quest mel zabijet veterany v Zeku a vim o jedny jediny grupe, kde jsou 2. Jenze vcera taam byl named mist grupy a tak sem zabil seer a jednoho veterana a utek, ponevadz ten kill by mi trval roky. A oops napad byl na svete. A jo, imho to je exploit. Nebo takhle .. neni ponevadz to SOE primo podporuje svym kurevskym pomahanim solo hracu. |
Edited by - Brum on 02/03/2005 09:26:59 |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 09:19:59
|
quote: Originally posted by Marwyn
neni to exploit, ale spatne odvedena prace SOE :) podle me by to melo byt ze kdyz breaknes encounter ze ktereho uz byla zabita potvora, tak ty potvory despawnou a spawnou se az po case, po kterem by se spawly normalne po zabiti vsech clenu. Jednoduse jako v NC proste nemuzes breaknout encounter s tim panem dole :) (lord Everling) pac se nenastartuje novej trigger a uz se s tebou nebavi = nezautoi na tebe. To ze clovek dostane update po zabiti potvory je podle me v poradku, nevim proc by to melo bejt vazany na celej encounter :P
Jenze tvoje rada je jen dalsi exploit...
Pokud se mi po brejku encounter despawne, pak si predstav situaci: 1) V ceste mi stoji ^^^ mob s ochrankou slabou (v encounteru) 2) zabiju rychle jednoho slabeho z ochranky a brejknu 3) cely encounter depopne a ja muz v klidu projit.
To preci take neni dobre ne? Imho ma byt veskery loot (vcetne tela) a quest update az po zabiti celeho encounteru. Navic respawn by mel byt uplne stejny jako predchozi a to vcetne lootu a quest updatu (coz nyni neni ...).
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 09:32:06
|
Pred tim to o tooolik lepsi. Nechapu proc to menili. Jediny u ceho mi to vadilo byli book questy, kde se obcas wastnul nejaky kill update, ale to je prkotina proti tydle zkurvenosti, co predstavili. Fakt uz mi dochazi trpelivost s tema whinnerama.
Marwyn predvedl dalsi TYPYCKOU VYBORNOU radu a navrh na zlepseni. Nechci te nejak urazet, beru to jen jako priklad. Takovedlech vybornejch napadu jsou na webu stovky od ruznejch moulu. Bohuzel SOE se obcas necha nachytat a skoci na spek. Nejdriv to vypada supr, ale nakonec kdyz se nad tim clovek aspon 3 vteriny zamysli, prijde na milion duvodu, proc to nechat tak jak to je. |
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 09:36:26
|
Driv si to bud dal nebo nedal. Kdyz se encounter breaknul ne tvoji vinou ale kvuli nejakzmu buggu, tak se hnde popne novy. Tak to je. JA uz primo vidim, jak SOE tuhle blbost cco udelali fixne tim, ze po breaknuti ecounteru bude repop jako po zabiti. Coz jak napsal Jaris povede jenom k dalsimu exploitu. Navic pokdu se ti treba Kuriku pak breakne named kvuli nejakzmu buggu a budes cekat 4 hodky na respawn, di za roh a dej si facku. |
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 09:46:16
|
K zhluboka sem se nadejchal. Tak tedka vazne. Muze mi nekdo logicky vysvetlit proc se to menilo? Zvlast kdyz pridavaj solo moby kam se podivas (ze to delaj bez rozmyslu ala Zek je vec jina). Co bylo na starym systemu spatne? |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 09:47:56
|
quote: Originally posted by Brum
K zhluboka sem se nadejchal. Tak tedka vazne. Muze mi nekdo logicky vysvetlit proc se to menilo? Zvlast kdyz pridavaj solo moby kam se podivas (ze to delaj bez rozmyslu ala Zek je vec jina). Co bylo na starym systemu spatne?
udajne to, ze soloeri nebyli schopni plnit group questy |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
Edited by - Pertha on 02/03/2005 09:56:22 |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 09:53:09
|
quote: Originally posted by Pertha Co bylo na starym systemu spatne? udajne to, ze soloeri nebyli schopni plnit questy
GROUP questy bych dodal.... Je to nahovno. Neudelas grupu mobu tak tam nelez. Chces je udelat? Sezen si grupu a nebo bez hrat wow.
Fakt me s tim taky serou.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 10:02:44
|
quote: Originally posted by Atronach
GROUP questy bych dodal.... Je to nahovno. Neudelas grupu mobu tak tam nelez. Chces je udelat? Sezen si grupu a nebo bez hrat wow.
Fakt me s tim taky serou.
[/quote]ty questy, o kterych je rect nejsou nikde oznacene jako group questy. mit quest na zabiti triceti potvor a moct ho delat az, kdyz zesednou, je torchu dost blby. nerikam, ze zvoleny reseni je idealni - mohli proste jen pridat solo spawny dotycnejch potvor - jenze to neni chyba solo hracu. ono typicky group questy nadale zustavaji treba vybiti tech pruvodu orcu v commonlands, kdy je v grupe svad dvaced mobu + named - tam pokud sem pochopil dobre journal musis zabit vsechno.
Proste jde o nastaveni,m ne o problem solo hry jako takove, to, ze nekdo je schopnej levelovat solo a bavit se pritom neublizuje hre jako takove. mozna sere vas, stejne jako si lidi stezujou, ze bude zvysena omena za questy kdyz oni uz sou na levelu 50 a maji jich hotovejch nekolik set.
|
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 10:03:44
|
Hmm tak to je teda supr. Z EQ2 low challenge je EQ no chalenge. Supr. Jeste by mohli udelat instanced zonu se solo Lady Vox a Nagafenem s jejich high lvl loot tablem a bude to uplny. To jenom aby vsichni moulove co nejsou schopny dat jednu grupu dohromady mohli zazit pocit "jaky to je zabit draka". |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 10:07:47
|
quote: Originally posted by Kurik
quote: Originally posted by Atronach GROUP questy bych dodal.... Je to nahovno. Neudelas grupu mobu tak tam nelez. Chces je udelat? Sezen si grupu a nebo bez hrat wow.
Fakt me s tim taky serou.
ty questy, o kterych je rect nejsou nikde oznacene jako group questy. mit quest na zabiti triceti potvor a moct ho delat az, kdyz zesednou, je torchu dost blby. nerikam, ze zvoleny reseni je idealni - mohli proste jen pridat solo spawny dotycnejch potvor - jenze to neni chyba solo hracu. ono typicky group questy nadale zustavaji treba vybiti tech pruvodu orcu v commonlands, kdy je v grupe svad dvaced mobu + named - tam pokud sem pochopil dobre journal musis zabit vsechno.
samozrejme staci jen jednoho |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 10:12:41
|
ty questy, o kterych je rect nejsou nikde oznacene jako group questy. mit quest na zabiti triceti potvor a moct ho delat az, kdyz zesednou, je torchu dost blby. nerikam, ze zvoleny reseni je idealni - mohli proste jen pridat solo spawny dotycnejch potvor - jenze to neni chyba solo hracu. ono typicky group questy nadale zustavaji treba vybiti tech pruvodu orcu v commonlands, kdy je v grupe svad dvaced mobu + named - tam pokud sem pochopil dobre journal musis zabit vsechno.
Proste jde o nastaveni,m ne o problem solo hry jako takove, to, ze nekdo je schopnej levelovat solo a bavit se pritom neublizuje hre jako takove. mozna sere vas, stejne jako si lidi stezujou, ze bude zvysena omena za questy kdyz oni uz sou na levelu 50 a maji jich hotovejch nekolik set.
Omyl cislo 1) Ale ty ty questy MUZES delat dyz sou treba oranzovy. Jenom si udelat grupu. To neni takovy problem ne? Pokud si linej, neschopnej, nebo se ti jenom nechce tak to proste udelas az budou zeleny. Mimochodem nemusis cekat az budou sedivy. Zeleny muze solovat kazdej trouba.
Omyl cislo 2) Tahle SOLO zmena ublizila hre jako takove a to kurva hodne.
Ja mam 550 questu a je mi fuk jestli bych dostal reward, kdybych byval byl udeal ten quest za 2 dny. Proste EQ je furt v pocatku a hlavne novy questy a loot se dodavaji do hry furt po desitkach s stovkach. Co me ale sere jsou zmeny systemu, coz tahle zmena o ktery se mi bavime je. A je k horsimu. To snad uzna kazdej po dokonceni ZS. |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 10:20:41
|
quote: Originally posted by Brum Omyl cislo 1) Ale ty ty questy MUZES delat dyz sou treba oranzovy. Jenom si udelat grupu. To neni takovy problem ne? Pokud si linej, neschopnej, nebo se ti jenom nechce tak to proste udelas az budou zeleny. Mimochodem nemusis cekat az budou sedivy. Zeleny muze solovat kazdej trouba.
Omyl cislo 2) Tahle SOLO zmena ublizila hre jako takove a to kurva hodne.
Ja mam 550 questu a je mi fuk jestli bych dostal reward, kdybych byval byl udeal ten quest za 2 dny. Proste EQ je furt v pocatku a hlavne novy questy a loot se dodavaji do hry furt po desitkach s stovkach. Co me ale sere jsou zmeny systemu, coz tahle zmena o ktery se mi bavime je. A je k horsimu. To snad uzna kazdej po dokonceni ZS.
omyl cislo 1 - nevim, v cem je omyl. pokud mam quest na zabijeni potvor a neni oznaceny jako geroic a neodpovida tomu reward, tak by mel imho udelat rozume solo. zabit 4 potvoy ze spawnu a pred patou utyct a nemit za to nic nejak popira zadani questu - zabit urcity pocet potvor - ne vybit celej spawn. POkud je nova implementace pomrvena a obsahuje exploit, melo by s tim neco udelat SOE, nemuzou za to "zkurveny soloisti"
omyl cislo dve se tyka tehoz - neni to chyba solo hracu, chyba soe v implementaci. to, ze EQ2 bude solo friendly neubira nic na dulezitosti grupy pro boje s namedama, group dungy a raid zony, ktere nabizeji lepsi xp a hlavne lepsi loot,. nevim, proc by HC hracum mel vadit solista na lvl 50, kterej ale bude mit vybaveni jak z blesiho trhu, protoze se k tem dobrym vecem nodestane... |
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 10:29:11
|
tak nedriv ke dvojce. Ve vzsledku, ze je nekdo schopnej lvovat sola a bavit se pritiom (jak si psal) ublizil hre jako takove. Ne neni to vina hracu, ja to taky nikde nenapsal.
Ale mas pravdu vuci nekterym lidem si prestavam brat servitky.
K bodu cisla jedna. Tak jinak Kde mas ve questu napsano ze je solo? Ty zkurveny solisti jak rikas, ke kterym se hrde muzes pocitat. Donutili SOe neco zmenit. A ponevadz je system hry uz davno zabehlz je to problem a nejdo jen tak zmenit. Prinese to vic problemu, nez uzitku. A ze neco neni logicky? Ale di s tim do prdele, co je ve hrach logicky? |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 10:34:01
|
quote: Originally posted by Brum
tak nedriv ke dvojce. Ve vzsledku, ze je nekdo schopnej lvovat sola a bavit se pritiom (jak si psal) ublizil hre jako takove. Ne neni to vina hracu, ja to taky nikde nenapsal.
Ale mas pravdu vuci nekterym lidem si prestavam brat servitky.
K bodu cisla jedna. Tak jinak Kde mas ve questu napsano ze je solo? Ty zkurveny solisti jak rikas, ke kterym se hrde muzes pocitat. Donutili SOe neco zmenit. A ponevadz je system hry uz davno zabehlz je to problem a nejdo jen tak zmenit. Prinese to vic problemu, nez uzitku. A ze neco neni logicky? Ale di s tim do prdele, co je ve hrach logicky?
promin, ale pokud je z tveho pohledu spatne, ze clovek nepotrebuje grupu na to,a by se ve hre bavil, tak je jakakoliv diskuse zbytecna, protoze vsechno, co reknu, bude automaticky spatne.
a logika? aby byl herni svet strhujici, mel by davat smysl. realismus a fantasy hra nejsou v takovem rozporu, jak si myslis - neda se aplikovat na vsechny herni zakonitosti, ale tam, kde to jde, by na logiku mel byt bran ohled - to je ostatne jeden ze zakladu herniho designu.
PS: kde mam u tech questu napsany, ze sou group? |
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 10:45:07
|
to PS. Nikde Kuriku a to prave jde. Nektery questy udlat solo muzes kdyz jsou treba modrofialovy, ale nektery ne protoze proste jsou tezsi, takze si bud sezenes grupu. nebo pockas az zezelenaj. To mi pripada jako hodne fer moznost .... btw ja sem nekde psal ze jsou questy oznaceny jako group?
Logika.Jo souhlas. Nicmene ted je EQ2 urcite lepsi hrou .....
Ne Kurika me je jedno jestli solujes nebo. Ja jenom soluju se svym twinkem. S Brumlou soluju taky dost. Me to taky bavi. Jenze to co ty rikas jsou jenom blbosti. Ja proboha nemam nejmensi problem solovat. Soloval jsem na lvl 20 s druidem. Soluju s nim i ted na 46 treba v Everfrsotu, kdyz me to chytne. S malym lvl 16 paladinem jenom soluju, a proste nemam problem. Vis Kuriku, ja tomu driv neveril, nebo nechtel verit, protoze sem te ve hre nikdy nepoznal. Ale ted uz zacinam verit tem postum, co rikali, ze jsi nechopny ufnukany budizknicemu.
|
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 10:47:57
|
Heh, questy nejsou imho ani group ani solo, jen grupa (protoze je silnejsi) da quest treba na orange mobech kdezto solista da ten quest na zelenych.
Proc vadi, ze da quest na zelenych? Vzdyt to je ok, zelene jsou exp a pro solo jiste i challenge. A zelenou grupu da vetsina charu...
Proto je ta zmena spatne, i pred ni mohl solo hrac udelat ten quest, jen ne na stejnem levlu jako group hrac (coz je prirozene). A spatne je hlavne proto, ze diky ni vznikly chyby ve hre. Btw, i puvodni koncept mel 2 diry a to loot z tela zabiteho clena encounteru a nestejny repop. To bych jeste osobne pritahl.
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 11:00:44
|
Jarisi, nemame stejny rodice? Se musim nasich zeptat az je nekdy uvidim, jestli me nekoupili v Praze, nebo tak neco. |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 11:19:40
|
quote: Originally posted by Brum
Ne Kurika me je jedno jestli solujes nebo. Ja jenom soluju se svym twinkem. S Brumlou soluju taky dost. Me to taky bavi. Jenze to co ty rikas jsou jenom blbosti. Ja proboha nemam nejmensi problem solovat. Soloval jsem na lvl 20 s druidem. Soluju s nim i ted na 46 treba v Everfrsotu, kdyz me to chytne. S malym lvl 16 paladinem jenom soluju, a proste nemam problem. Vis Kuriku, ja tomu driv neveril, nebo nechtel verit, protoze sem te ve hre nikdy nepoznal. Ale ted uz zacinam verit tem postum, co rikali, ze jsi nechopny ufnukany budizknicemu.
no, skoda,zes s nami nebyl vcera vecer v grupe ve FG, celkem vic nez tri hodiny, group debt jak prase, ale nakonec sme to zvlali , zachranili tela vcetne nasi Zdravotnice(diky muanxi) a nakonec skoro vsichni dingnuli. Nevsiml jsem si, ze bych byl b grupe TAK neschopnej a budizknicemu (nakonec ten invis na clena grupy byl pro zachranu tela docela dobrej). vlastne sme jako grupa byli docela neschopni vsichni, protoze jsme zalezli nekam, kde jsme na to nemeli a pak se snazili soudruzne odtud vytahat tela a znova chvipali.
Ostatne muj druid fury na lvl 21 sice stravil polovinu casu v guild grupe,a le pulku jsem nasoloval, a to vcetne oranzovejch mobu v TS, v podstate to nebyl problem, jen otazka casu.
Sliz je v podstate taky solovanej - jedinej problem jsme mel mezi 14-20 v tom, ze jsem nemohl najit solo moby, takze jsem se naucil davat zeleny a modry group moby, s petem perify a arcane binding se to dalo, alespon to byla zabava. Ostatne jsem si nikdy zvlast nestezoval na tyhle zabijeci questy. Jen se mi libil ten napad, ze se zabiti potvory proste pocita, at zabijes celej spawn nebo ne. Nelibi se mi, ze thle zmena obsahuje exploit. ale zas a znova - neni to chyba solo hracu a toho, ze chteji mit ve hre zabavu. |
Edited by - Kurik on 02/03/2005 11:20:36 |
 |
|
Krvezbrote
New Member

344 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 11:28:48
|
quote: Originally posted by Jaris
Heh, questy nejsou imho ani group ani solo, jen grupa (protoze je silnejsi) da quest treba na orange mobech kdezto solista da ten quest na zelenych.
Proc vadi, ze da quest na zelenych? Vzdyt to je ok, zelene jsou exp a pro solo jiste i challenge. A zelenou grupu da vetsina charu...
Proto je ta zmena spatne, i pred ni mohl solo hrac udelat ten quest, jen ne na stejnem levlu jako group hrac (coz je prirozene). A spatne je hlavne proto, ze diky ni vznikly chyby ve hre. Btw, i puvodni koncept mel 2 diry a to loot z tela zabiteho clena encounteru a nestejny repop. To bych jeste osobne pritahl.
Myslím, že s tímto se dá bezvýhradně souhlasit. |
"Nemá žádný význam umět se přenést kamkoli, když je někdo kretén všude." Roger Zelazny, Znamení Chaosu
Aktuálně jen Defiance V alpha verzi: Landmark (Galerie) pár poznámek z historie: Krvezbrote, Stistko & spol - EQ, EQ2, Vanguard, Age of Conan, EVE .. (mimo craft v EQ2 a Vanguard vše pohřbeno)
|
 |
|
Marwyn
Junior Member
 
792 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 11:44:05
|
quote: Originally posted by Brum
Pred tim to o tooolik lepsi. Nechapu proc to menili. Jediny u ceho mi to vadilo byli book questy, kde se obcas wastnul nejaky kill update, ale to je prkotina proti tydle zkurvenosti, co predstavili. Fakt uz mi dochazi trpelivost s tema whinnerama.
Marwyn predvedl dalsi TYPYCKOU VYBORNOU radu a navrh na zlepseni. Nechci te nejak urazet, beru to jen jako priklad. Takovedlech vybornejch napadu jsou na webu stovky od ruznejch moulu. Bohuzel SOE se obcas necha nachytat a skoci na spek. Nejdriv to vypada supr, ale nakonec kdyz se nad tim clovek aspon 3 vteriny zamysli, prijde na milion duvodu, proc to nechat tak jak to je.
no jo no :) nejak me to asi po ranu nemysli :P to co rikal jaris je fakt to by se pak bylo vsecko krapatko jednodusi :P ale napadlo me ze by mozna bylo nejrealnejsi nechat grupu potvor tak jak sou a delat castecny spawny na timer spawnu = nekdo pride a killne jednu potvoru ze spawnu + breakne encounter... potvory se vratej na spot ale je jich o jednu min :). Potvore co byla zabita se zacne pocitat timer. Jakmyle timer dobehne do spawn time, tak se zjistit jestly neni grupa v encounteru a pokud ne, tak se jim prispawnuje ta chybejici... po vybiti celihou encounteru se samozrejme resne celej encounter a spawne se celej v pristim kole...
myslim ze by to bylo lepsi nez nekonecny mobove v encounteru a update za celej encounter je taky da se rict na prd :P (obzvlast kvuli kniham kde je potreba rare spawn a zrovna to vyde treba 4/5 a grupa 4 potvor, nacez dalsi entry je znova zabit tydle :P) |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 11:48:01
|
Ja ti Kuriku trochu nerozumim.
Pokud sam rikas, ze delat solo questy i zabijenim group encounteru zelenych je opravdu zabava, proc tam vubec pridavat zmenu na updte za kill neceleho encouteru, coz krome moznych (a jak se ukazalo relnych) chyb i snizuje obtiznost a tim padem i zabavnost???
Trochu si protirecis ne? Bud to jde a je to fun a nebo to nejde a neni to fun a chce to zmenu...
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 11:53:47
|
on je proste divnej :) dyk hraje paladina Paladin |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
Edited by - Pertha on 02/03/2005 11:55:08 |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 11:55:53
|
quote: Originally posted by Marwyn
no jo no :) nejak me to asi po ranu nemysli :P to co rikal jaris je fakt to by se pak bylo vsecko krapatko jednodusi :P ale napadlo me ze by mozna bylo nejrealnejsi nechat grupu potvor tak jak sou a delat castecny spawny na timer spawnu = nekdo pride a killne jednu potvoru ze spawnu + breakne encounter... potvory se vratej na spot ale je jich o jednu min :). Potvore co byla zabita se zacne pocitat timer. Jakmyle timer dobehne do spawn time, tak se zjistit jestly neni grupa v encounteru a pokud ne, tak se jim prispawnuje ta chybejici... po vybiti celihou encounteru se samozrejme resne celej encounter a spawne se celej v pristim kole...
hehe, proc ja jsem ten analytik ...
Trocha historie na uvod > V EQ1 byl zakladni pulovaci metodou tzv FD pull. Slo o to, ze byli treba 3 mobove u sebe a na agro se rozebehli. Monk utikal a dal FD, mobove se zastavili a POSTUPNE se vraceli na spawn point. Jak tam mob dosel tak ztratl agro. Monk pockal, az dojdou 2 ze 3 a pak vstal a tak bezel jen posledni, ktery se jeste nevratil a agro mel. A nebo toho posledniho dopulnul treba war, ktery videl, ze mezera mezi odchazejicimi moby je jiz tak velka, ze navzajem nechytnou agro. A ted EQ2 > Tuto metodu pulu chtelo SOE v EQ2 zrusit a tak udelalo svazany encounter, ktery nerozdelis. A prave pomoci tve metody by jsi encounter rozdelil a tim snizil jeho obtiznost, coz SOE nechce. Proste by jsi encounte 4 mobu zabijel postupne po 1.
Proste ne, opet to neni ono. Imho opravdu jedina metoda, jak uchovat puvodni myslenku je, ze dokud neni mrtvy cely encounter, nemas z toho zadny reward - quest update/truhlu/body loot a mozna ani expu ...
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 12:04:37
|
quote: Originally posted by Pertha
on je proste divnej :) dyk hraje paladina Paladin
pekny tricko, ale paladina nehraju, zatim :)
to protireceni je castecne. Opravdu si nemyslim, ze by questy typu zabij xxx orcu mely byt vazany na potrebu skupiny nebo nutnost vybit celej spown najednou. moznost vybit celej spawn 3-5 potvor, byt zelenych, neni uplne trivialni.
ja mel stesti, ze jsem u obou postav mel dobre "relativne" vybaveni, u druida vetsinu kouzel adept 1, u slize mam komplet app IV a akorat soothe recruit mam adept 1 ale i tak je to vyrazne lepsi nez kouzla od vendoru, app III prodavany a adepty jsou na brokerovi desive drahy od toho presunu lidi na splitpaw, takze pro novyho hrace, kterej prijde do EQ2 a kterej je jeste vetsi lama, nez ja, je boj s celou grupou zelenejch tak trochu neresitelnej. Nicmene po tom, co udelal tahle uprava rad souhlasim s tim, ze by bylo mnohem lepsi pridat pouze solo moby, ktere je potreba zabijet. ale teba v antonice byl quest na highwaymany, ale solo byl jeden nebo dva na celou zonu...
|
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 02/03/2005 : 12:12:25
|
quote: Originally posted by Kurik
to protireceni je castecne. Opravdu si nemyslim, ze by questy typu zabij xxx orcu mely byt vazany na potrebu skupiny nebo nutnost vybit celej spown najednou. moznost vybit celej spawn 3-5 potvor, byt zelenych, neni uplne trivialni.
ja mel stesti, ze jsem u obou postav mel dobre "relativne" vybaveni, u druida vetsinu kouzel adept 1, u slize mam komplet app IV a akorat soothe recruit mam adept 1 ale i tak je to vyrazne lepsi nez kouzla od vendoru, app III prodavany a adepty jsou na brokerovi desive drahy od toho presunu lidi na splitpaw, takze pro novyho hrace, kterej prijde do EQ2 a kterej je jeste vetsi lama, nez ja, je boj s celou grupou zelenejch tak trochu neresitelnej. Nicmene po tom, co udelal tahle uprava rad souhlasim s tim, ze by bylo mnohem lepsi pridat pouze solo moby, ktere je potreba zabijet. ale teba v antonice byl quest na highwaymany, ale solo byl jeden nebo dva na celou zonu...
Pockej stop!! PROC BY TO MELO BYT TRIVIALNI.
Uz jsem konecne pochopil rozpor, ty chces trivialni hru, my chceme slozitou hru. Vubec nejde o solo vs group, ale o trivialni vs slozite. To je totiz neco uplne jineho, stejne jako ten equip. My chceme hrat hru, kde postupne ziskavame lepsi vybaveni a schopnosti a tak postupne muzeme delat tezsi veci. My nechceme prijit do hry, kde ihned udelame vse. Takova hra totiz nevydrzi ani mesic...
Ano, EQ2 je celkem jednoducha a doufam, ze casem a v high level hre bude mnohem slozitejsi.
Ano, pokud prijde newbie tak proste ma mit problem cokoliv dat. Ma se snazit, komunikovat s lidmi, zkouset grupy, postupne se vybavovat a tim se zlepsovat. Jakykoliv jiny proces je imho pro 95% lidi v MDK v EQ2 spatny (samo znam vyjimky typu Frantik ...) a hru lidem jen zhnusuje.
Uz jsem te asi pochopil, ale je treba rici, ze zatimco solo + group muze nejak v jedne hre byt (pri zachvani urcitych pravidel) trivialita + slozitost spolu asi nepreziji ...
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Topic  |
|
|
|