Author |
Topic  |
brutus
Average Member
  

1833 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 13:59:33
|
Rad bych dal dokupy co se mi na EQ2 libi a co ne:
1) Grafika - asi nejsklonovanejsi "advantage" nad zbytkem onlinovek. Je sice pravda ze staticka grafika je moc pekna, voda dokonce asi nejhezci co jsem videl ve hre, ale bohuze animace nekterych ras jsou naprosto tragicke (oblibeny "priposrany" beh ;) a v okamziku kdy jsem se morfnul do vlka a skusil plavat tak jsem neveril vlastnim ocim.... kdyz uz se snazili udelat uber grafiku tak tomuhle mohli chvili taky venovat.
2) Rasy Tohle je pro mne asi nejvetsi zklamani - je totiz v podstate jedno za co clovek hraje, pocatecni rozdily statu se smazou uz cca kolem lev 20 a staty ve vecech/buffech maji radove vetsi vliv. Tohle skutecne nechapu - proc teda neudelali jen humana a meli to z krku rychlejs ze....
3) Povolani a vyvoj charu Jelikoz jsem hracicka tak jsem vyskousel cca 6 charu a z toho jsem 3 vytah na lev 20+. A bohuzel narazil jsem na neco co asi nezkousnu. Clovek dostava obrovske mnozstvi skillu, ktere delaji v podstate totez - takze jako healer mam hafo healu, ale pouzivam jen 2-3. A co hur kdyz dostanu upgrade (spell na stejnem timeru) tak je dost casto stejnej/horsi jako jeho puvodni varianta. On vubec ten system vyvoje skillu je podivnej a pokud s tim neco zasadniho neprovedou tak to hodne lidi odradi (staci se podivat na fora). Dalsi veci je ze hodne skillu nefunguje vubec/castecne, spatne se stackui/nestackuji, interface ma bugy, takze clovek nevidi jestli DoT jeste bezi nebo uz ne, pripadne jestli ten aktivni HoT je na tom ci onom cloveku etc...
4) Bugy Ne ze bych ocekaval mesic po startu bezproblemovost, ale neviditelna NPC ve mestech, bugle questy, moby ktere mne otloukaji aniz je vidim a mam sanci s tim neco delat, mob ktery je videt kdyz stojim tady ale o 3 cm dal uz ne..... To ze mne to obcas pri zonovani vykopne do character selectu prekousnu, ale kdyz to udela pri Callu a po logu jsem na vychozi pozici s callem na plnem timeru..... no comment.
5) Komunita Bohuzel se v EQ2 sesla klasicka pre/post pubertalni demence a grupy podle toho vypadaji (ding and run dopracovany k dokonalosti tak ze v boji nasledujicim po dingu hodi healer bezeslova Call a leavne ve meste neni az takovou vzacnosti).
6) Herni system Bezny prumer - nic co by mne nadchlo, ale ani mne nijak zvlast neurazi - s vyjimkou Group Debtu - naprosto nechapu proc mam dostat debt kdyz teprve letim na gryphovi ke grupe a oni tam pochcipaj...
No zkratka pro mne je EQ2 pomerne znacne zklamani.
|
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
|
| |
Duncan
New Member

175 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 15:08:35
|
quote: Originally posted by brutus
Rad bych dal dokupy co se mi na EQ2 libi a co ne:
1) Grafika - asi nejsklonovanejsi "advantage" nad zbytkem onlinovek. Je sice pravda ze staticka grafika je moc pekna, voda dokonce asi nejhezci co jsem videl ve hre, ale bohuze animace nekterych ras jsou naprosto tragicke (oblibeny "priposrany" beh ;) a v okamziku kdy jsem se morfnul do vlka a skusil plavat tak jsem neveril vlastnim ocim.... kdyz uz se snazili udelat uber grafiku tak tomuhle mohli chvili taky venovat.
2) Rasy Tohle je pro mne asi nejvetsi zklamani - je totiz v podstate jedno za co clovek hraje, pocatecni rozdily statu se smazou uz cca kolem lev 20 a staty ve vecech/buffech maji radove vetsi vliv. Tohle skutecne nechapu - proc teda neudelali jen humana a meli to z krku rychlejs ze....
3) Povolani a vyvoj charu Jelikoz jsem hracicka tak jsem vyskousel cca 6 charu a z toho jsem 3 vytah na lev 20+. A bohuzel narazil jsem na neco co asi nezkousnu. Clovek dostava obrovske mnozstvi skillu, ktere delaji v podstate totez - takze jako healer mam hafo healu, ale pouzivam jen 2-3. A co hur kdyz dostanu upgrade (spell na stejnem timeru) tak je dost casto stejnej/horsi jako jeho puvodni varianta. On vubec ten system vyvoje skillu je podivnej a pokud s tim neco zasadniho neprovedou tak to hodne lidi odradi (staci se podivat na fora). Dalsi veci je ze hodne skillu nefunguje vubec/castecne, spatne se stackui/nestackuji, interface ma bugy, takze clovek nevidi jestli DoT jeste bezi nebo uz ne, pripadne jestli ten aktivni HoT je na tom ci onom cloveku etc...
4) Bugy Ne ze bych ocekaval mesic po startu bezproblemovost, ale neviditelna NPC ve mestech, bugle questy, moby ktere mne otloukaji aniz je vidim a mam sanci s tim neco delat, mob ktery je videt kdyz stojim tady ale o 3 cm dal uz ne..... To ze mne to obcas pri zonovani vykopne do character selectu prekousnu, ale kdyz to udela pri Callu a po logu jsem na vychozi pozici s callem na plnem timeru..... no comment.
5) Komunita Bohuzel se v EQ2 sesla klasicka pre/post pubertalni demence a grupy podle toho vypadaji (ding and run dopracovany k dokonalosti tak ze v boji nasledujicim po dingu hodi healer bezeslova Call a leavne ve meste neni az takovou vzacnosti).
6) Herni system Bezny prumer - nic co by mne nadchlo, ale ani mne nijak zvlast neurazi - s vyjimkou Group Debtu - naprosto nechapu proc mam dostat debt kdyz teprve letim na gryphovi ke grupe a oni tam pochcipaj...
No zkratka pro mne je EQ2 pomerne znacne zklamani.
1. Grafika - suhlas je pekna ale ale ak ma clovek pri tom aj nieco robit, najmä kuzla pri boji tak lag lag lag, ak si tiahnem skoro vsetko na minimum tak je to hnusne, a po case stejne lag lag a lag, aj ked mam GeForce 4 TI 4200 (nic moc) pocuvam ze na lepsich stejne po case laguju alebo stahuju detaily :-( Animacie sa mi pacia - vlk plave naozaj ako pes, skus sa na neho pozret z inej postavy. Nepaci sa mi skor proporcia/velkost kona (trpaslik na koni je tak vysoky jak ostatny, alebo jak morfnuty vlk, co je dost nerealisticke, nehovoriac o tom ze vsetky podoby su graficky rovnake. 2. Rasy - suhlasim ze po par lvl sa rozdiely zmazu, ale tusim to bol aj zamer, inak mne sa grafika postav paci - maly su maly, vysoky su vysoky, farebny su farebny, celkom dobre sa da rozlisit aj z dialky rasa, mozny by to chcelo o nieco viac rozlisit npc (zabiaci sa mi zdaju vsetci rovnaky), a mozno viac uprav pri vybere postavy (ale to uz mi je jedno). 3. Povolanie a vyvoj charu - suhas mnoho skillov je prakticky rovnakych, napr. nechapem naco je mi tolko skilov na obranu - buckler, round shield, parry, defense a mozno dalsie, nevidim medzi nimi vyrazny rozdiel ci uplatnenie. Niektore skilly sa zvysuju automaticky niektore pouzivanim, niektore su nefunkcne :-( Spell/abilit - mnoho kuzel na jednu cinnost resp. v praxi nevidiet medzi nimi rozdiel :-( mozno sa to zlepsi alebo bude vidiet rozdiel ked budu na urovni master. 4. Bugy - nieje nic horsie ako nevidiet qestovnu postavu, nevidiet qestovneho barmana za pultom je fakt des. V boji este to ide ospravedlnit ze si dali invis. ale aj to iba u niektorych. Vyhadzovanie zo zony uprostred boja zas dost serie mna a najmä ked je grupa je to otras, ak si niekde kde sa neda rychlo prezonovat a znova sa spojit, grr. Ale najviac ma serie ze nejde dorobit niektore qesty, niet npc/item a pod. 5. Komunita - vecsinou solujem alebo guild grupa, pri nahodnych je to rozdielne , jedna z prvych akcii bola v nahodnej grupe a bola to super akcia, ale zazil som aj grupu kde sa to stale menilo. Zalezi aj od guild jak sa usporiadaju vo vnutry vztahy a potom ich vztah k inym guildam. 6. Herny system - celkom vyhovuje, kady moze byt cim chce, je zamerany na vseobence pouzitie a siroku kominitu, proste dostat viac ludi - viac prachov, stare casy su prec. bud sa s tym zmieris alebo budes stale nadavat, ale to smerovanie bude ja v dalsich hrach. Vadi mi skor interface, nemoznost si urobit zalozky okien s mnou definovanou velkostou, na mape pri dlhych nazvoch nevidiet v ktorej si zone, guild okno je totalne o nicom, akurat na to ci je niekto v hre a kde asi, chybaju mi niektore klavesove skratky (aspon som ich zatial nenasiel), waipoint to sa radsej nevyjadrujem oproti EQ1 je to ... 7. Qesty - myslim ze to je zaklad a mne uplne vyhovuju, az na tie bugy :-( nerozumiem preco sa niektorym ludom nepacia q dones/zabi, je to zaklad vo vsetkcyh hrach najmä na zaciatok su velmi vytane(a aj velke q su vlastne do toho zamaskovane). Skor sa mi zda ze je malo q na niektore itemy - napr. armor q je v Q iba jeden od jedneho npc ??? takze po chvili vidiet ludi v rovnakom obleceni.
Ale to nemeni nic na tom ze sa mi hra celkovo paci a zas ma pochytila hracska horucka jak v pradavnych casoch UO :-) |
Duncan/ius : UO, AO, EQ, EQ2, WoW, AoC - off LOTRO: Snowburn - Duncanius/champion (officer), Allia/minstrel, Trezorik/burglar, Volundori/runekeeper - kinship Rest in Peace For the Masurito |
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 16:45:14
|
1) Grafika - pekna. Hraju na nejhorsi moznym stupni, stejne se mi libi. Vlk ve vode se pohybuje podobne jako pes v RL, nevidim problem. Priposrany beh je ovsem zoufalej. To ze se to vetsine lidi cuka, je ok, protoze jak uz bylo asi milionkrat receno engine EQ2 je navrzen na hardware, kterey jesne neni ani v prodeji, takze ....
2) Rasy - ja osobne mam taky radsi striktnejsi vyber classu a povolani. Jak to bylo v EQ1 mi docela stacilo. Ze maji veci vetsi vliv, nez statsy samotne je ale dobre, ponevadz to poskytuje nekonecne vetsi moznost variant o rozvoje hry do budoucna. EQ hra jako takova se proslavila prave mnozstvim veci, ktery na sebe muzes hodit.
3) Povolani a vyvoj charu - ja zkousel jenom druida. Neprijde mi, ze by to bylo nejak zoufale. Pro me vicemene funguje vsechno tak jak ma. Kdyz dostanu novej skill, vetsinou ho hned pouziju (cti: koupim adepta). Obcas sem dostal neco, o cem sem si myslel ze je uplna blbost, ale casem se ukazalo, ze se to hodi. Klasicky priklad je regen. REgrowth leci za 101 a dostal sem ho hodne brzo. Na 23 se, dostal Blessing of grove, coz je taky regen, kterej stoji vic power leci neco jako za 70 na lvl 34 a ma elemental dmg restance. Nikdy sem ho nepouzil az do vcerejska, kdy mi natrh prdel lvl 30^^ zelenej caster v RoV. S Bessing of Grove se moje elemental resistance vysplhala z 1500 na 1700 a nedal na me uz ani kouzlo na druhej pokus. Takze jako druid sem dost happy a skilly ktery meli upgradnout ty predesly, ale nestalo se tak bych spocital na prstech jedny ruky nejakyho mrzaka. Ale kamos je Guardian a jeho skilly jsou prej dost buggly (ty co by meli chranit lidi v grupe). Fungujou prej jenom nejaky. Vyvoj postavy ... no ... neni idealni, ale ja sem spokojenej
4) Buggy - nestalo se mi ze bych nevidel NPC ve meste. Nemam problem s viditelnosti mosnter (mozna mas neco blbe nastaveny). Nestalo se, ze by to vykoplo pri zonovani. To ze obcas fightis moby ktery nevidis, protoze si je pulnul treba z 1. patra do prizemi a jsou ve strope, nez se warpnou, sux, ale je to spis kosmeticka zalezitost.
5) Komunita - v EQ je uplne stejna komunita jako ve vsech MMORPG, nebo hrach pres battlenet. Jejich shoutovani, proste ignoruju a neresim to. Grupovani s nima je trochu jiny, ale mam 2 regular grupy, jednu guildovni jednu z random lidi, ktery sem poznal az v eq2 v runnyeye. A jsem spokojenej. Lidi co sme dobirali do grupy kvuli poctu byli vetsinou ok, az na jenoho moulu z asie, kterej se disbandnul a gatnul pryc, kdyz sme byly dole u Torturers v RE. Byl to scout, ale my tam zustali v 5 jeste 3 hodky a neresili sme to.
6) Herni system - no on je to takovej hybrid ze vsech moznejch her. Ale jak rikas ty, nicim me vyslovene nezaujal, nicim neurazil. Docela mi sedi, ale asi sem si na to uz proste zvyknul. Klavesovy zkratky si nastav v options podle sebe, ja je uplne prekopal, mam je podobne jako sem je mel v City of Heroes. Interface se zmeni casem. Pamatujes zmeny interface EQ1? Waiponty .. no ve starym EQ1 to nebylo nekolik let a vubec mi to nevadilo. Co schvaluju sou waiponty od straze k NPC ve meste. To v tom mnozstvi NPC pomuze a hodne setri cas komukoliv. Ale jinde nejdem moc fanda nejakejch waypontu. Klidne bych je zrusil venku z mesta
7) Me se questy taky libi. EQ1 = Neverquest, EQ2 = Everquest ... aspon zatim. Ze sou nektery questy buggly je opruz, ale ty zakladni fachaj.
Zaverem ... ja sem spokojenej, a ani neplanuju zkusit WoW, i kdyz vim, ze by me WoW bavilo. Otazkou je jakou dobu :).
A na uplny konec dve vety. Everquest 2 je od SOE. Evequest 2 bude tudiz jeste par mesicu pripominat betu.
|
Edited by - Brum on 06/01/2005 16:51:11 |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 17:49:03
|
quote: Originally posted by brutus
Rad bych dal dokupy co se mi na EQ2 libi a co ne:
1) Grafika - asi nejsklonovanejsi "advantage" nad zbytkem onlinovek. Je sice pravda ze staticka grafika je moc pekna, voda dokonce asi nejhezci co jsem videl ve hre, ale bohuze animace nekterych ras jsou naprosto tragicke (oblibeny "priposrany" beh ;) a v okamziku kdy jsem se morfnul do vlka a skusil plavat tak jsem neveril vlastnim ocim.... kdyz uz se snazili udelat uber grafiku tak tomuhle mohli chvili taky venovat.
2) Rasy Tohle je pro mne asi nejvetsi zklamani - je totiz v podstate jedno za co clovek hraje, pocatecni rozdily statu se smazou uz cca kolem lev 20 a staty ve vecech/buffech maji radove vetsi vliv. Tohle skutecne nechapu - proc teda neudelali jen humana a meli to z krku rychlejs ze....
3) Povolani a vyvoj charu Jelikoz jsem hracicka tak jsem vyskousel cca 6 charu a z toho jsem 3 vytah na lev 20+. A bohuzel narazil jsem na neco co asi nezkousnu. Clovek dostava obrovske mnozstvi skillu, ktere delaji v podstate totez - takze jako healer mam hafo healu, ale pouzivam jen 2-3. A co hur kdyz dostanu upgrade (spell na stejnem timeru) tak je dost casto stejnej/horsi jako jeho puvodni varianta. On vubec ten system vyvoje skillu je podivnej a pokud s tim neco zasadniho neprovedou tak to hodne lidi odradi (staci se podivat na fora). Dalsi veci je ze hodne skillu nefunguje vubec/castecne, spatne se stackui/nestackuji, interface ma bugy, takze clovek nevidi jestli DoT jeste bezi nebo uz ne, pripadne jestli ten aktivni HoT je na tom ci onom cloveku etc...
4) Bugy Ne ze bych ocekaval mesic po startu bezproblemovost, ale neviditelna NPC ve mestech, bugle questy, moby ktere mne otloukaji aniz je vidim a mam sanci s tim neco delat, mob ktery je videt kdyz stojim tady ale o 3 cm dal uz ne..... To ze mne to obcas pri zonovani vykopne do character selectu prekousnu, ale kdyz to udela pri Callu a po logu jsem na vychozi pozici s callem na plnem timeru..... no comment.
5) Komunita Bohuzel se v EQ2 sesla klasicka pre/post pubertalni demence a grupy podle toho vypadaji (ding and run dopracovany k dokonalosti tak ze v boji nasledujicim po dingu hodi healer bezeslova Call a leavne ve meste neni az takovou vzacnosti).
6) Herni system Bezny prumer - nic co by mne nadchlo, ale ani mne nijak zvlast neurazi - s vyjimkou Group Debtu - naprosto nechapu proc mam dostat debt kdyz teprve letim na gryphovi ke grupe a oni tam pochcipaj...
No zkratka pro mne je EQ2 pomerne znacne zklamani.
muzu te citovat v recenzi? |
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 17:53:14
|
Kuriku je videt, ze EQ2 chces jenom ublizit... proc mechces citovat ty druhe posty? |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 18:02:05
|
quote: Originally posted by Pedro
Kuriku je videt, ze EQ2 chces jenom ublizit... proc mechces citovat ty druhe posty?
hovno, hovno zlata rybko. dva nejvetsi obdivovatele EQ2 jsem pozadal o napsani par radek obhajoby EQ. khostri chce penize, tibor nema cas.
pokud se ti do toho chce, budu jen rad, kdyz mi behem par hodin posles 2000 naku proc je EQ2 super hra. Je to pro recenzi v levelu, ale prachy za to dat nemuzu, protze o penezich nerozhoduju. a kdyz se mi ozves na icq, tka ti klidne poslu text, kterej mam zaitm pripravenej. fakt me nebavi tohle napadani.
nicmene EQ2 dostane 7/10 )lvl bude mit nove hodnoceni, jen cela cisla) coz je hra, ktera je dobra, ale zaujme jen vyhranenou skupinu uzivatelu a ma nejake bugy. kdybyhc chtel, tak EQ2 klidne narvu i do kategorie 6/10 podle nove definice hodnoceni her,t ak mi tu laskave nevykladej nic o tom, ze chci EQ2 ublizovat |
 |
|
brutus
Average Member
  

1833 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 18:15:16
|
quote: Originally posted by Kurik muzu te citovat v recenzi?
klidne mne cituj - a muzes si pridat i bod 7 (nechapu jak jsem zrovna na tohle mohl zapomenout:
7) Veci u Brokera jdou prodavat jen kdyz je clovek online Tak tohle je vec ktera je vysvetlitelna snad jen tim, ze Sony jako firma co vyrabi elektroniku, ktera zere ve standby uzavrela dalsi zvyhodneny kontrakt s vyrobci elektriny zalozeny na donuceni lidi nevypinat pocitace ;D
Jinak bych rad rekl, ze i kdyz vetsina toho co jsem napsal je negativni, tak se v EQ2 pomerne bavim (kdyby to byla uplna sracka tak asi mesic nezkousim ruzne postavy). Problem je v tom, ze vyrobci online her si zvykli vypoustet nehotove produkty, nedostatecne otestovane a delaji si z platicich zakazniku betatestery (kvalitne provedena beta/dokonceny vyvoj by odstranil v plnem rozsaho moje pripominky v bodech 3,4 a do znacne casti bod 1. Zbytek jsou veci ktere muzou vadit mne a nekomu se libit. |
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 18:41:35
|
Jen asi 2 drobne pripominky k postum
1) Komunita - komunita MMORPG se obecne hodne vyviji a z toho vyplyva jedno zasadni - starsi hraci a dlouhodobejsi hraci maji svoje zabehane grupy/guildy a jsou v pohode, zbytek obcas/casto narazi v pickup grupach na blbce ci newbie, coz je normalni. Ti dobri se postupne uchyti ve stabilni skupine, zbytek bude mit problem vzdy (toto je fakt, vcera a dnes jsem videl hrat svoji zenu v grupe a but na miste tech lidi z grupy, tak ji na miste sejmu/disbandnu; ona neni zla nebo blba, holt je jenom nova a je to jeji prvni hra, tak to proste je)
2) Bugy - mame overeno od lidi okolo nas a primo na sobe, ze clovek casto povazuje za bug neco, co proste jen neumi sam vyresit. Myslim, ze kdo prosel Necropos castle bez navodu vi, o cem mluvim (byli jsme hodne bezradni, ale nakonec to vlastne fungovalo). Dalsim prikladem budiz stiznosti na nefunkcnosti abilit/skilu - nas guardian Dusei opravdu nema prilis problem co vim . To same je NEPOCHOPENI skilu - cast skilu je fixni s levlem (umoznuji pouzivani veci a jsou "pasivni") a druha cast skilu se zlepsuje pouzivanim (jsou aktivni, ovlivnuji boj/vysledek craftu atd.); je to jasne a dobre, neni v tom chyba. Ostatne pokud lide maji 300+ hotovych questu, tak questy asi funguji a pokud jsou jednotky bugle, pravdepodobne dojde k naprave (mozna uz dnes)
3) Rasy a povolani - vse je podrizeno jedne zakladni myslence a ja ji i s odstupem povazuji za super - grupu tvori 4 archetypy plus 2 libovolne dalsi chary. To opravdu plati a je to super, zadny char neni gimp a zadny neni uber. Druhou veci je, ze nikdo nezna kod hry, aby mohl rict, ze zrovna ogre neni lepsi tank nez halfling.
4) Styl hry - podle me je to navazujici na EQ s mnoha vylepsenimi, predevsim velkou vahou kladenou na questy a tradeskily, to musim ocenit
A Kuriku, klidne me cituj 
PS: Nemyslim si, ze je to pro vyhranenou skupinu. Nebo spis jinak, kazda hra je pro vyhranenou skupiny, zadna neni pro vsechny (vyjimkou byl jen Tetris ...)
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 18:57:22
|
quote: Originally posted by Kurik
hovno, hovno zlata rybko. dva nejvetsi obdivovatele EQ2 jsem pozadal o napsani par radek obhajoby EQ. khostri chce penize, tibor nema cas.
Rozhodně se nepovažuju za největšího obdivovatele. Já si prostě vždy na všem beru to lepší a to si užívám. Pokud převáží horší, tak se hrou končím a nezabývám se jí. Prostě se netrápím pro mě minoritníma problémema. Hraju s fajn lidma a užívám si to. To je celé.  |
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 19:04:46
|
Peknej post Jarisi.
K ty recenzi. Ne ze bych chtel nekoho urazit. Ale fakt ze 2 lidi odmitli napsat pozitivni prispevek k EQ znamena, ze teda vyjde negativni, at je treba sebeblbejsi? Wow, to musi bejt casopis :p
Tim nechci rict, ze to co napsal Brutus je blbost. Je to jeho nazor a ja ho plne respektuju. |
Edited by - Brum on 06/01/2005 19:07:02 |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 19:23:38
|
quote: Originally posted by Brum
Peknej post Jarisi.
K ty recenzi. Ne ze bych chtel nekoho urazit. Ale fakt ze 2 lidi odmitli napsat pozitivni prispevek k EQ znamena, ze teda vyjde negativni, at je treba sebeblbejsi? Wow, to musi bejt casopis :p
Tim nechci rict, ze to co napsal Brutus je blbost. Je to jeho nazor a ja ho plne respektuju.
demagogie je tu asi hobby... vis co? hodnot text, az vyjde, do ty doby si spekulace laskave vetkni ve svou rit. |
 |
|
Noe
Moderator
  
2217 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 19:47:36
|
Grafika - velmi dobrá, nemám žádné výhrady Bugy - nevybavuji si jediný bug co by mě vyloženě kazil hru, oproti SWG či jiným hrám co jsem byl u jejich startu nesrvonatelně méně bugů. Kouzla, skilly - trchu mě vadí, že některý kouzla vyšších levelů jsou relativně slabší na Aprentice než kouzla z nižších levelů ale kdo ví jak tomu bude na Masterech :) Rasy - naprosto mi systém vyhovuje viz. post Jarise Komunita - dva konkrétní lidi mě neuvěřitelně zklamaly, jinak velmi dobrá klasika Herní systém - když shrnu můj celkový dojem tak jediný co se mi na ssystému nelíbí je omezení grupy a expů výší levelu nicméně chápu proč to tak je (zamezení powerlevelingu) i když by to podle mě šlo vyřešit mnohem lépe. Bohužel po 3 týdnech kdy jsem nemohl hrát jsem po dvou dnech následné hry s lítostí konstatoval, že na to hrát dále tuhle jinak podle mě uber hru po většinu doby s noname grupama náhodně sestavených lidí a být díky tomu pemanentně v debtu nemám sílu a rezignovaně jsem cancelnul subcription.
2Kurik: již jsem to napsal dříve ale tvůj přístup jako recenzenta je podle mého silně neprofesionální čímž mě dalšíma a dalšíma postama jen a jen utvrzuješ. |
Noe
|
 |
|
Dorlas
Moderator
   

2785 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 19:59:25
|
clovek si i na bugech musi najit neco pozitivni treba tenkrat v UO kdy se to v Trinsiku zblaznilo a clovek udelal grandmaster meditation za 10min Nebo v daoc v dungeonu spindelhall kde bylo jedno misto ktere vas prekoplo do mesta nebo v swg kde se dalo vlezt do hnizda a vydelat sileny prachy. To sou ale svinstva a ja to pouzival? no fuj!    |
Dorlas EQ2 CzH, MdK, ReD, Ragnarok, Pohodari, Multa Nocent UO, SWG, WoW, VG, AoC, DF, TESO, Rift, Swtor, GW2, Daoc - inactive
|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 20:02:19
|
quote: Originally posted by Noe
2Kurik: již jsem to napsal dříve ale tvůj přístup jako recenzenta je podle mého silně neprofesionální čímž mě dalšíma a dalšíma postama jen a jen utvrzuješ.
soudis me jako clovek anebo soudis mou praci? pokud ti vadi to, jak se vyjadruju, fajn, pokud hodnotis moji praic rped tim, nez vidis vysledky, tak je neco spatne. na druhou stranu me tvuj nazor zrovna netrapi. reknu ti jen jedno - rozhodne neni zvykem recenzovane hre venovat 6 nedel casu.
|
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 20:25:18
|
No ja bych k tomu rekl asi tolik - kdo nevidel hru na nejake nadupanejsi sestave GF6800GT/ultra nebo adekvatni model od radeonu - nemel by hru hdonotit z hlediska grafiky. Ten rozdil, treba jenom oproti radeonu 9700/9800 na gf5700 (tam vsude jsem hru videl behat) je radovy.
soudis me jako clovek anebo soudis mou praci? pokud ti vadi to, jak se vyjadruju, fajn, pokud hodnotis moji praic rped tim, nez vidis vysledky, tak je neco spatne. na druhou stranu me tvuj nazor zrovna netrapi. reknu ti jen jedno - rozhodne neni zvykem recenzovane hre venovat 6 nedel casu.
Nikdo te nesoudi podle recenze, protoze ji krome tebe nikdo jeste necetl. :-) Nicmene z toho co tu pises mi prijde, ze jsi hru moc nepochopil a ani moc nezahral.
Co se tyce hodnoceni - 7/10 je IMO dost malo. Nevzpominam si na MMORPG (a nehral jsem vsechny, natoz jsem nevidel vsechny po spusteni), ktera by byla v den spusteni tak dobra a tak dodelana. Vzpomente na AO... na EQ1... Na SWG, ktery jeste po roce nabizi zlomek toho, co EQ2 den po spusteni...
Co se tyce druhe strany micne - rad ji napisu. Juz jsem neco v tom smyslu napsal drakenovi. Takze jestli bude zajem, ja se nebranim. |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 20:30:34
|
quote: [i]Co se tyce hodnoceni - 7/10 je IMO dost malo. Nevzpominam si na MMORPG (a nehral jsem vsechny, natoz jsem nevidel vsechny po spusteni), ktera by byla v den spusteni tak dobra a tak dodelana. Vzpomente na AO... na EQ1... Na SWG, ktery jeste po roce nabizi zlomek toho, co EQ2 den po spusteni...
Co se tyce druhe strany micne - rad ji napisu. Juz jsem neco v tom smyslu napsal drakenovi. Takze jestli bude zajem, ja se nebranim.
pis barde
co se tyka hodnoceni, rikam, ze ma Level novou tabulku na tohle. nemluve o tom, ze ve starem hodnoceni byhc dal stejne jen 75. neni to masovka, v textu si to hodnoceni hezky podlozim fakty a velice rad priznam, ze mi hrou vyzadovany herni styl nesedi a ze mi u online hry vadi, ze si nejaky herni styl vubec vynucuje. kdyz s epodivas na web, tak EQ2 dostal nekolikrat hodnoceni pod 80, nekde myslim 73, takze moje rozhodnuti celkem odpovida obecnejsimu nazoru na hru mezi recenzenty. nemluve o tom, ze i tam, kde je vyssi ciselne hodnoceni je v textu velke mnozstvi pomerne zavaznych vytek. |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 20:40:07
|
jeste k tomu hodnoceni
7 Velmi dobré hry, které zaujmou především fanoušky žánru, ostatním mohou připadat komplikované, popřípadě málo zajímavé. Hra obsahuje několik chyb, které ale nemají zásadní vliv na hratelnost, nicméně zabraňují tomu, aby šlo o skutečný hit.
myslim, ze tuhle definici naplnuje EQ2 presne, ve srovnani s WoW to hit neni, hit je to, ze wow je neustale vyprodany ve vetsine obchodu ne hromady lidi odchazejicich z EQ2 po predplacenem mesici z ruznych duvodu.
muze se EQ2 zdar vetsine komplikovany? 100%, nuti hrace do urciteho stylu hry, pro rozumny postup potrebujes perma grupu, kdyz te lidi z ni outlevelnou, ses v haji...
Chyby - ono ve hre jsou, stejne jako vylozene nesmysly (viz ryby pronasledujici utocnika kilometr na pevninu) nebo pouzivani magickych counteru pri vyrobe cepice nebo cinove prezky
je EQ2 dobra hra? pro skupinu fanousku urcite, u nas to masovka nebude, takovou sanci ma WoW a mozna GW pokud se povedou. nicmene jedinej skutecne prinos a inovace je u EQ2 kompletni namluveni a vylepsena grafika, to podle me na spickove hodnoceni nestaci. |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 21:22:38
|
genagen : já měl tu možnost kouknout na úryvek z recenze a myslím že je to velmi dobře napsáno. Žádné vyložené napadání hry jsem tam neobjevil. Chtěl jsem tu něco napsat o porovnání EQII vs WOW, ale radši né, nechci flameware, ale kdo je zklamán sólováním v EQII, bude ve WOW naprosto spokojen  brutus : taky mě překvapilo že chybí zvířatům animace při plavání ve vodě, tohle u WOW je. |
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 22:00:03
|
quote: Originally posted by spajdr ... ale kdo je zklamán sólováním v EQII, bude ve WOW naprosto spokojen 
Chces porovnavat hrusky s jablkama? Pochopt uz, ze EQ2 je grupoidni (pro me naprosto vyhovujici a proto ji hraji) hra narozdil od WOW, kde si muzes slovat do aleluja... |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 22:10:39
|
quote: Originally posted by Pedro
Chces porovnavat hrusky s jablkama? Pochopt uz, ze EQ2 je grupoidni (pro me naprosto vyhovujici a proto ji hraji) hra narozdil od WOW, kde si muzes slovat do aleluja...
hele, a nemyslis si, ze lepsi je hra, ktera nabidne zabavu jak hracum skupinove orientovanym tak hracum, kteri preferuji solo? |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 22:10:57
|
quote: Originally posted by Pedro
quote: Originally posted by spajdr ... ale kdo je zklamán sólováním v EQII, bude ve WOW naprosto spokojen 
Chces porovnavat hrusky s jablkama? Pochopt uz, ze EQ2 je grupoidni (pro me naprosto vyhovujici a proto ji hraji) hra narozdil od WOW, kde si muzes slovat do aleluja...
Hrál si vůbec WOW? spousta questu se dá udělat solo, ale je taky spousta elite questů, kterou sám neuděláš, jde o to že tady ve WOW máš na výběr, ale EQII tě omezuje jenom na jedno víceméně, hlavně pro support classy. |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 22:32:02
|
quote: Originally posted by spajdr
quote: Originally posted by Pedro
quote: Originally posted by spajdr ... ale kdo je zklamán sólováním v EQII, bude ve WOW naprosto spokojen 
Chces porovnavat hrusky s jablkama? Pochopt uz, ze EQ2 je grupoidni (pro me naprosto vyhovujici a proto ji hraji) hra narozdil od WOW, kde si muzes slovat do aleluja...
Hrál si vůbec WOW? spousta questu se dá udělat solo, ale je taky spousta elite questů, kterou sám neuděláš, jde o to že tady ve WOW máš na výběr, ale EQII tě omezuje jenom na jedno víceméně, hlavně pro support classy.
hral sem wow , a souhlasims pedrem, ze je to srovnavani hrusek s jabkama wow je zamereny na velmi rychlou dynamickou hru, u ktere se ale pocita take s velkou odpadovosti - viz neprodavani hry dokud nezacne prvni upadek bo zaplatit ted novy servery a pak je mit prazdny se proste nevyplati naopak EQ2 spis pocita s hraci co hru budou hrat treba 3 roky , proto je to hra vyrazne obtiznejsi nez wow solovanim ani omylem nedosahnes toho co v grupe , ve wow udelas level 60 za mesic az dva na solo s prstem v nose a druhou rukou muzes pit caj a level je taky 99.9 procent naplne cele hry ten zbytek je zerg pvp |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 22:49:11
|
K hodnoceni.
Podle me je zakladni nesmysl hodnotit tuto hru podle pravidel pro offline hry, coz samozrejme pravidla Levlu jsou. Napriklad chybovost je v KAZDE online hre jasne, je to dano instantnim vyvojem. Dalsi veci je masovost. Jak hodnotit hru, kterou si napr. kvuli reklame koupi silene moc lidi, ale zahodi ji po par dnech. A nebo mas mmorpg jako napr EQ, kterou po 5 ci 6 let hralo neustale cca 300k lidi, presto to neni masova hra; ale financne uspesnejsi nez ty predtim uvedene (a i zabavnejsi).
To je proste blbost, jiz napsana definice pro 7 budu je zhovadilost nehlede na to, ze v Cechach nema mmorpg nikdy sanci masovosti jako offline kvuli HW a pripojeni a co je nejhorsi PLACENI, cili pravidla pro 7 budu jsou picovina uplatnovat na online. Proste hra muze byt super a presto se v Cechach proste masovou nestane.
A jeste je zde jedna podstatna vec - naprosta vetsina offline her je pro deti a nactilete, online hraji prevazne lide nad 20 let. proto to proste nelze srovnavat. A mezi onliny je EQ pro me zatim prvni (UO, EQ1, AO, DAOC, SWG, EQ2 - mnou hrane hry, krome UO od startu)
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 22:52:48
|
max level se dá v EQII udělat podle mě taky za měsíc, takže o tom to není, kdo si chce hodit levely, tak se mu do měsíce nebo dvou podaří udělat max. level :-) Prodávat se pořád prodává, jenomže se dává přednost větším firmám, než těm menším jako je například cdromshop a tak se na některé nedostane, protože nechtějí platit šílené poštovné, stejně je ale pořád gamestop třeba vyprodán, dokonce i dražší edice. Půlka US serverů stejně jsou poloprázdné, teda záleží na době, ale jde většinou o PvP typy. Dále, je rozhodně je ve WOW větší výběr věcí třeba pro mága nebo priesta, větší než tomu bylo u EQII, copak vám nepřijde ten loot hrozný u EQII? mě ano. A ani tam nikomu nemůžete dát po hubě když vás nasere a že jich u EQII bylo :-) Všechno je v EQII takové "chci tě nasrat na všech frontách" včetně tím že nemůžeš prodávat věc u brokera, pokud nejsi v baráku, tady se nic takového neřeší, koupíš, dojde ti to do schránky, je někdo daleko? prodáš mu to taky přes poštovní schránku, dá se tam i nastavit částka kterou daný člověk musí zaplatit a jede se dále, questy se od začátku s tebou nikde daleko netahají, to až později. O tom že hra nežere tolik paměti a nemusíte každých pár hodin restartovat hru ani nemluvím. Lokace nepůsobí tak sterilně jako je třeba antonica, nestává se že by jako ve stormhold něco někde zalezlo do stropu a ty jsi to neviděl, nikde nejsou nesmyslné stavby, jako je zase stormhold, který svým stylem stavby je totálně mimo (to počítám i to že se tam zhroutil strop. Nestane se jak jsem psal už dřív, že by se někde příšera schovala do země a ty jí neviděl a pak kvůli tomu zařval. A je toho více. No nic, uvidíme se časem ve WOW, zdar   |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 06/01/2005 : 23:00:01
|
quote: Originally posted by Jaris
K hodnoceni.
Podle me je zakladni nesmysl hodnotit tuto hru podle pravidel pro offline hry, coz samozrejme pravidla Levlu jsou. Napriklad chybovost je v KAZDE online hre jasne, je to dano instantnim vyvojem. Dalsi veci je masovost. Jak hodnotit hru, kterou si napr. kvuli reklame koupi silene moc lidi, ale zahodi ji po par dnech. A nebo mas mmorpg jako napr EQ, kterou po 5 ci 6 let hralo neustale cca 300k lidi, presto to neni masova hra; ale financne uspesnejsi nez ty predtim uvedene (a i zabavnejsi).
To je proste blbost, jiz napsana definice pro 7 budu je zhovadilost nehlede na to, ze v Cechach nema mmorpg nikdy sanci masovosti jako offline kvuli HW a pripojeni a co je nejhorsi PLACENI, cili pravidla pro 7 budu jsou picovina uplatnovat na online. Proste hra muze byt super a presto se v Cechach proste masovou nestane.
A jeste je zde jedna podstatna vec - naprosta vetsina offline her je pro deti a nactilete, online hraji prevazne lide nad 20 let. proto to proste nelze srovnavat. A mezi onliny je EQ pro me zatim prvni (UO, EQ1, AO, DAOC, SWG, EQ2 - mnou hrane hry, krome UO od startu)
znovu opakuji, i v ramci online hracu v CR je EQ2 urcen vyhranene skupine rhacu, kteri preferuji urcity herni styl, EQ2 se nestara dostatecne o solisty, tezce postihuje lidi bes perma grupy a nejvetsim trestem je, kdyz ti permagroupa utece na levely.
chybovost ani hratelnost nehodnotim s ohledem na offline hry, onlinovek jsme si za posledni dva roky zahral uz docela dost, abxhc si umel vytvorit nazor, skutecnost, ze pro tebe je EQ2 nejlepsi neznamena vubec nic, stejne jako pro vysledne hodnoceni neni urcujici, ze pro me neni EQ2 ani v mem top 5 |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 00:11:40
|
quote: Originally posted by Kurik
znovu opakuji, i v ramci online hracu v CR je EQ2 urcen vyhranene skupine rhacu, kteri preferuji urcity herni styl, EQ2 se nestara dostatecne o solisty, tezce postihuje lidi bes perma grupy a nejvetsim trestem je, kdyz ti permagroupa utece na levely.
chybovost ani hratelnost nehodnotim s ohledem na offline hry, onlinovek jsme si za posledni dva roky zahral uz docela dost, abxhc si umel vytvorit nazor, skutecnost, ze pro tebe je EQ2 nejlepsi neznamena vubec nic, stejne jako pro vysledne hodnoceni neni urcujici, ze pro me neni EQ2 ani v mem top 5
To co pises je prave omyl, tvym ukolem neni hodnotit, jak se libi tobe, ale jaka je to hra, slysis ten zakladni rozdil? Jedno je popis situace, druhe je emotivni nazor bez nadhledu. V tom je prave tvuj problem, ktery ti zde lide vycitaji
A na druhou stranu, pokud jsi za ě roky zahral radu online her, pak jsi asi zadnou nehral poradne. To same je Spajdr, ktery hodnoti z rychliku a mluvi o Antonice, coz je base zona, o lootu vi stejne houby. To mi prijde lehce zcestne
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 00:13:57
|
quote: Originally posted by Jaris
To co pises je prave omyl, tvym ukolem neni hodnotit, jak se libi tobe, ale jaka je to hra, slysis ten zakladni rozdil? Jedno je popis situace, druhe je emotivni nazor bez nadhledu. V tom je prave tvuj problem, ktery ti zde lide vycitaji
A na druhou stranu, pokud jsi za ě roky zahral radu online her, pak jsi asi zadnou nehral poradne. To same je Spajdr, ktery hodnoti z rychliku a mluvi o Antonice, coz je base zona, o lootu vi stejne houby. To mi prijde lehce zcestne
vazne byl mel odlisovat me posty tady a me texty, podivej se treba na moji recenzi anarchy online alien invasion nebo swg:jump to lightspeed nebo s emi ozvi na icq a ja ti dam precit tu recenzi na EQ2, je skoro hotova (mimochodem skoro cela konzultovana s perhou, kterej se mnou nesouhlasi ale nasel si na me cas) |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 01:10:31
|
quote: Originally posted by Kurik
quote: Originally posted by Pedro
Kuriku je videt, ze EQ2 chces jenom ublizit... proc mechces citovat ty druhe posty?
hovno, hovno zlata rybko. dva nejvetsi obdivovatele EQ2 jsem pozadal o napsani par radek obhajoby EQ. khostri chce penize, tibor nema cas.
To je fakt divné, že khostri chce peníze za 1/4 recenze. Navíc při částce kolem 2000,- Kč za recenzi ... že by ten strávený čas něco stál? A zajímavé je,že na ICQ to nejdřív byla druhá strana mince, pak to bylo nějaké info a teď se to smrsklo v postu na pár řádek ... |
PC, PS3, iPad |
 |
|
brutus
Average Member
  

1833 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 07:34:53
|
Chjo... muze to tady nekdo zamknout pls?
Ja jsem zalozil topic ve kterem jsem popsal co mne vadi na EQ a doufal jsem, ze se najdou lidi kteri napisi o tomtez. Bohuzel se to (opet) zvrhlo v stupidni flame topic "Kurik se hada se zbytkem sveta o recenzi kterou jeste nenapsal (opet)"
Brw: ve vcerejsim patchi je toho docela dost - kuprikladu uz vidim NPC v GY (BB skusim - mozna tam konecne budu moct zacit chodit ;) |
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 08:55:25
|
quote: Originally posted by Jaris
quote: Originally posted by Kurik
znovu opakuji, i v ramci online hracu v CR je EQ2 urcen vyhranene skupine rhacu, kteri preferuji urcity herni styl, EQ2 se nestara dostatecne o solisty, tezce postihuje lidi bes perma grupy a nejvetsim trestem je, kdyz ti permagroupa utece na levely.
chybovost ani hratelnost nehodnotim s ohledem na offline hry, onlinovek jsme si za posledni dva roky zahral uz docela dost, abxhc si umel vytvorit nazor, skutecnost, ze pro tebe je EQ2 nejlepsi neznamena vubec nic, stejne jako pro vysledne hodnoceni neni urcujici, ze pro me neni EQ2 ani v mem top 5
To co pises je prave omyl, tvym ukolem neni hodnotit, jak se libi tobe, ale jaka je to hra, slysis ten zakladni rozdil? Jedno je popis situace, druhe je emotivni nazor bez nadhledu. V tom je prave tvuj problem, ktery ti zde lide vycitaji
A na druhou stranu, pokud jsi za ě roky zahral radu online her, pak jsi asi zadnou nehral poradne. To same je Spajdr, ktery hodnoti z rychliku a mluvi o Antonice, coz je base zona, o lootu vi stejne houby. To mi prijde lehce zcestne
Tobě přijde měsíc hraní, každý den 8-10 hodin málo? to není žádný rychlík. Ty si taky vybereš co se ti hodí že?  |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 09:03:05
|
quote: Originally posted by spajdr
Tobě přijde měsíc hraní, každý den 8-10 hodin málo? to není žádný rychlík. Ty si taky vybereš co se ti hodí že? 
Ano, je to malo...zatracene malo. |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 09:18:03
|
quote: Originally posted by Khaot
quote: Originally posted by spajdr
Tobě přijde měsíc hraní, každý den 8-10 hodin málo? to není žádný rychlík. Ty si taky vybereš co se ti hodí že? 
Ano, je to malo...zatracene malo.
Zajímavé že lidi co píší recenzi na MMORPG, aspoň co jsem viděl já, recenzují hru měsíc a myslím že jsem byl celkem za ten měsíc daleko, abych věděl co jak jde jede. A o lootu bych se zrovna radši moc nehádal, protože ve WOW je v daleko širším měřítku  |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 09:27:50
|
quote: Originally posted by spajdr
Zajímavé že lidi co píší recenzi na MMORPG, aspoň co jsem viděl já, recenzují hru měsíc a myslím že jsem byl celkem za ten měsíc daleko, abych věděl co jak jde jede. A o lootu bych se zrovna radši moc nehádal, protože ve WOW je v daleko širším měřítku 
To je prave obecny omyl (neomylnych) recenzentu. Nikdy nehrali zadnou hru na high-end a tak recenzuji newbie casti. A mysli si, ze hra je porad stejna. Bohuzel, nikdo jim to neni schopen vymluvit, protoze tim, ze se nedostali dal, neveri...protoze vi vse nejlepe. Co se me tyce, klidne si recenzujte i podle krabice, o recenzich na MMORPG (pokud to neni po roce atd) si myslim sve (a to i o tech, ktere jsem nehral) a o casopisech/webech, kteri vydavaji tyto predcasne recenze za kompletni take. S nekterymi recenzenty jsem hral a dle meho nazoru jsou to (prevazne, zatim vim o jedne jedine vyjimce) tezke lamy, se kteremi jsem podruhe v grupe nehral (asi jsem elitar a vybiram si lidi se kterymi hraju podle jejich schopnosti) Treba casem pochopi, ze offline a online hra je neco jineho. |
 |
|
ripptor
Starting Member
76 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 09:28:53
|
No ja mam z EQ2 dost zmiesane pocity:
- predavanie to je hroza a des, keby sa dalo predavat ked som online tak to by mi vobec nevadilo, ale clovek musi byt online a nic nerobit iba sediet vo svojej izbe, toto nepotrebuje dalsi komentar
- zbrane na dialku su dobre iba na pull, neda sa nimi nic zabit, prakticky uplne nedotiahnuta cast, som Ranger, hmm skvele a naco?
- solovanie je extremne fustrujuce na vyssich leveloch, prakticky vsetky zaujimavejsie zony maju nie len ze group mobov, ale clovek tam ani nemoze vojst. Cela hra mi pripada grinduj a potom sa vrat do sedej zony a porob si qeusty aby si si vycistil journal. Jedine na com sa grupy dokazu dohodnut je spolu porobit armor questy a hallmark/access, vsetky ostatne questy killuj desiatky dvojsipkovych mobov, sa prakticky daju urobit, az v dobe ked za ne neni ziadna expa, clovek nema ziadnu radost z urobenia len to ze konecne urobil miesto v journali
- itemy, no v hre je viac materialu na vyrabanie ako vybavy co si mozem dat na seba, dropy v kazdej lokacii sa clovek nauci naspamat po 2 hodinkach v zone, to je jednoducho slabe jak caj, inspectnem osobu lev 25 a dopredu viem co bude mat oblecene, vsetci vyzeraju rovnako, slabe slabe slabe
- bugy, no tie sa snad vyriesia, bo je ich dost
- komunita nema so samotnou hrou nic spolocne, hra ma minimalizovat vplyv komunity, tak aby bola hra zabavna pre kazdeho - vid WoW
urcite je toho viac, ale uz nebudem viac prudit "skalnych" |
Edited by - ripptor on 07/01/2005 11:51:52 |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 09:32:56
|
Khaot : jenomže já když jsem zebral nějaký quest, co dělaly ostatní classy, tak samozřejmě jsem na konci neměl na výběr, co bude jako odměna a dostal jsem většinou něco, co jsem pak mohl prodat tak akorát. U WOW aspoň ten výběr většinou máš. ripptor : podle toho co píšeš za pocity, by ses více bavil u WOW 
Ale musím to hraní omezit, dneska jsem kvůli WOW zaspal do práce  |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 10:00:53
|
quote: Originally posted by spajdr
Khaot : jenomže já když jsem zebral nějaký quest, co dělaly ostatní classy, tak samozřejmě jsem na konci neměl na výběr, co bude jako odměna a dostal jsem většinou něco, co jsem pak mohl prodat tak akorát. U WOW aspoň ten výběr většinou máš. ripptor : podle toho co píšeš za pocity, by ses více bavil u WOW 
Ale musím to hraní omezit, dneska jsem kvůli WOW zaspal do práce 
hehe no divny, ja uz hodne dlouho nenarazil na quest, kde bych bud primo uz nedostal odmenu podle toho co muzu nosit a nebo jsem nemel na vyber a od levlu cca 30 je i rozmanitost mezi postavama docela, prece jen uz se ztraci vyhody armor questu a je potreba ziskat crafteny veci a v tech je slusnej vyber - ale tohle je vec co by mohli dopilovat :) nechapu proc si napr jeweler nemuze vybrat kombinaci na 30+ nausnici aby davala bonus do agi/str misto int/wisdom ale co uz :) aspon maj co smysluplnyho dat do datadisku |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 11:08:53
|
quote: Originally posted by Khaot To je prave obecny omyl (neomylnych) recenzentu. Nikdy nehrali zadnou hru na high-end a tak recenzuji newbie casti. A mysli si, ze hra je porad stejna. Bohuzel, nikdo jim to neni schopen vymluvit, protoze tim, ze se nedostali dal, neveri...protoze vi vse nejlepe. Co se me tyce, klidne si recenzujte i podle krabice, o recenzich na MMORPG (pokud to neni po roce atd) si myslim sve (a to i o tech, ktere jsem nehral) a o casopisech/webech, kteri vydavaji tyto predcasne recenze za kompletni take. S nekterymi recenzenty jsem hral a dle meho nazoru jsou to (prevazne, zatim vim o jedne jedine vyjimce) tezke lamy, se kteremi jsem podruhe v grupe nehral (asi jsem elitar a vybiram si lidi se kterymi hraju podle jejich schopnosti) Treba casem pochopi, ze offline a online hra je neco jineho.
Vis, 6 nedel stravenyhc nejen ve hre, ale i sledovanim for je podle me dostatecne na napsani recenze, je to X krat vic casu nez v pripade offline hry. Tvuj omyl je v tom, ze vidis jen svuj pohled na vec. Zajimave je, ze ti nevadi recenze na zahranicnich webech, ktere vysly po dni, dvou, co byla hra venku. nemluve o tom, ze specialne level dela "revisited" u online her nejakou dobu od jejich vydani. No a novy hrac si samozrejme hru i sma vybere podle toho, jestli ho bavi nebo ne, a protoze zacina na low levelu, tak ho asi ten low level zajimat bude. |
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 11:30:45
|
quote: Originally posted by Kurik Zajimave je, ze ti nevadi recenze na zahranicnich webech, ktere vysly po dni, dvou, co byla hra venku.
Myslim, ze Khaot svuj nazor na recenze online her uz tady napsal... jen to musis lepe precist: Originally posted by Khaot Co se me tyce, klidne si recenzujte i podle krabice, o recenzich na MMORPG (pokud to neni po roce atd) si myslim sve (a to i o tech, ktere jsem nehral) a o casopisech/webech, kteri vydavaji tyto predcasne recenze za kompletni take.) |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
ripptor
Starting Member
76 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 11:59:26
|
2 spajdr:
Ano z WoW mas pravdu mam v plane nanho prejst hned ako vyjde v EU. Len som chcel dat sancu aj EQ2 a obe hry si pekne porovnat. Uz chapem preco ma WoW 90% a EQ2 10%.
Aj ked teraz ma zlanarila guilda, a hra ma bavi, bohuzial WoW ma bavil viac.
Este ku grafike, je strasne sterilna a malo farebna, vsetko ma temne odtiene. Let na Griffonovy je otrasny a fyzikalne nedotiahnuty. WoW posobi prirodzene EQ2 neprirodzene. Ked bezi moja rangerka s vytiahnutymi dykami, tak to vyzera ako zrychlene pustena chodza priposraneho dochodcu. |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 12:32:27
|
quote: Originally posted by ripptor
No ja mam z EQ2 dost zmiesane pocity:
- predavanie to je hroza a des, keby sa dalo predavat ked som online tak to by mi vobec nevadilo, ale clovek musi byt online a nic nerobit iba sediet vo svojej izbe, toto nepotrebuje dalsi komentar
- zbrane na dialku su dobre iba na pull, neda sa nimi nic zabit, prakticky uplne nedotiahnuta cast, som Ranger, hmm skvele a naco?
- solovanie je extremne fustrujuce na vyssich leveloch, prakticky vsetky zaujimavejsie zony maju nie len ze group mobov, ale clovek tam ani nemoze vojst. Cela hra mi pripada grinduj a potom sa vrat do sedej zony a porob si qeusty aby si si vycistil journal. Jedine na com sa grupy dokazu dohodnut je spolu porobit armor questy a hallmark/access, vsetky ostatne questy killuj desiatky dvojsipkovych mobov, sa prakticky daju urobit, az v dobe ked za ne neni ziadna expa, clovek nema ziadnu radost z urobenia len to ze konecne urobil miesto v journali
- itemy, no v hre je viac materialu na vyrabanie ako vybavy co si mozem dat na seba, dropy v kazdej lokacii sa clovek nauci naspamat po 2 hodinkach v zone, to je jednoducho slabe jak caj, inspectnem osobu lev 25 a dopredu viem co bude mat oblecene, vsetci vyzeraju rovnako, slabe slabe slabe
- bugy, no tie sa snad vyriesia, bo je ich dost
- komunita nema so samotnou hrou nic spolocne, hra ma minimalizovat vplyv komunity, tak aby bola hra zabavna pre kazdeho - vid WoW
urcite je toho viac, ale uz nebudem viac prudit "skalnych"
Zase jen MALY komentar
ad prodavani) Na foru se to psalo uz mnohokrat. V EQ (6 let) lidi prodavali jen online a kricenim a nasledne predavanim veci, posledni 2 roky uz fungovala zona, kde z nic ONLINE mohli byt kupci. V EQ2 nemusis ani za nimi do zony (broker), to je vylepseni. Myslim, ze to neni az tak traicka vec, naopak to podporuje rozvoj komunity (nekdo jen prodava, nekdo proda rychle pod cenou atd.) a o komunite prave online hry jsou
ad ranger) Zbran na dalku nedela damage? Ranger asi stejne jako v EQ sam opravdu neustrili moba, ale v grupe muze bojovat tak, ze stoji trochu mimo a strili ne? A to je jeho funkce. Ostatne pokud by sejmul moba, nez by k nemu dorazil, byl by opravdu hodne moc overpowered nemyslis?
ad solovani) Stale nemuzu pochopit, proc nekdo jde hrat hru, ktera je rok dopredu anoncovana jako GROUP PREFERABLE. Solisti si maji vybrat hry pro solisty, grupari hry pro ne ne? Vetsina lidi u nas v guilde nema problem s questama atd, nebot maji ustalenou skupinu lidi, se kterymi hraji a plni veci spolu. A to je pro EQ2 normalni
ad bugy) Ona je nejaka online hra bez bugu??? I o tom online hry jsou, vetsina lidi od IT to pochopi, zbytek asi ne
ad komunita) Tak to je nejvetsi omyl, MMORPG ve svem zaklade je postavena na komunite a proto je nesmysl tvrdit, ze hra ma odstinit vliv komunity. Toto plati tak pro offline, FPS a nebo solisticke hry (a tam to je v poradku)
Ohledne grafiky atd, hra je asi opravdu pro starsi, kteri oceni treba i temnejsi atmosferu oproti barevnosti barbin, o realnosty fantasy PC hry se asi nema cenu bavit ne?
A posledni 2 Kurik - hodnotit hru podle for, kam z 99 procent postuji sve problemy nespokojeni ujeti pubertaci, kterym sebrali kachnicku, mi prije opravdu zcestne. Ostatne vetsina normalnich lidi na forech hleda a postuje jen smysluplne informace a ne narky neschopnych. Fora bych jako zaklad recenzi opravdu nebral (viz oficialni forum, kde ma vyznam asi jen dev tracker). A nebo jinak, z for beres problemy nebo obhajoby? A jak zjistis, kdo ma pravdu (viz treba tento topic)???
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 12:42:26
|
nikde nepisu, ze sleduju whinning thready, ne, beru si info z oficialnich postu a z postuo, ktery poisujou, jak so funguje u veci, ktery sem sam nemohl vyzkouset. vzhledem k tomu, ze ej recenze odevzdana a ted uz jenom vybiram obrazky bych toto tema odlozil do doby, nez se donutim napsat jeste zhodnoceni EQ2 pro bonusweb. |
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 13:11:20
|
quote: Originally posted by Kurik ... nez se donutim napsat jeste zhodnoceni EQ2 pro bonusweb.
Ani nevis jak je mi te lito, ze se musis takhle trapit.... |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Raady
New Member

396 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 13:22:59
|
quote: Originally posted by spajdr A o lootu bych se zrovna radši moc nehádal, protože ve WOW je v daleko širším měřítku 
A to je to, co mi treba moc nevyhovuje. Za par hodin hrani mit char naboostovanej milionem supermocnejch predmetu z lootu, coz ma za nasledek topeni se v penezich, ze ani nevis co s nema. Takovej ekonomickej system uplne znehodnoti hru, protoze smaze rozdil mezi lamou a hracem. |
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 13:50:38
|
quote: Originally posted by Raady
quote: Originally posted by spajdr A o lootu bych se zrovna radši moc nehádal, protože ve WOW je v daleko širším měřítku 
A to je to, co mi treba moc nevyhovuje. Za par hodin hrani mit char naboostovanej milionem supermocnejch predmetu z lootu, coz ma za nasledek topeni se v penezich, ze ani nevis co s nema. Takovej ekonomickej system uplne znehodnoti hru, protoze smaze rozdil mezi lamou a hracem.
No zase se netopíš v miliónu různých věcí, ale člověk si tam prostě vybere to své.
ripptor : jinak grafika ve WOW je později taky ponurá a temná (Duskwood nebo Burning Steppes) |
 |
|
Raady
New Member

396 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 14:00:15
|
quote: Originally posted by spajdr
quote: Originally posted by Raady
quote: Originally posted by spajdr A o lootu bych se zrovna radši moc nehádal, protože ve WOW je v daleko širším měřítku 
A to je to, co mi treba moc nevyhovuje. Za par hodin hrani mit char naboostovanej milionem supermocnejch predmetu z lootu, coz ma za nasledek topeni se v penezich, ze ani nevis co s nema. Takovej ekonomickej system uplne znehodnoti hru, protoze smaze rozdil mezi lamou a hracem.
No zase se netopíš v miliónu různých věcí, ale člověk si tam prostě vybere to své.
To je prave to - nemuzes sbirat a tahat uplne vsechno smeti co najdes. Ale jak rikas: kazdymu vyhovuje neco jinyho. |
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 07/01/2005 : 14:06:11
|
quote: Originally posted by Raady
quote: Originally posted by spajdr
quote: Originally posted by Raady
quote: Originally posted by spajdr A o lootu bych se zrovna radši moc nehádal, protože ve WOW je v daleko širším měřítku 
A to je to, co mi treba moc nevyhovuje. Za par hodin hrani mit char naboostovanej milionem supermocnejch predmetu z lootu, coz ma za nasledek topeni se v penezich, ze ani nevis co s nema. Takovej ekonomickej system uplne znehodnoti hru, protoze smaze rozdil mezi lamou a hracem.
No zase se netopíš v miliónu různých věcí, ale člověk si tam prostě vybere to své.
To je prave to - nemuzes sbirat a tahat uplne vsechno smeti co najdes. Ale jak rikas: kazdymu vyhovuje neco jinyho.
Ale není problém v dané lokaci najít NPC co od tebe věci vezme a místa na harampádí je dost. I v bance máš přece místo dát věci, co se týče craftingu, přesně jak to má i EQII. A zase toho smetí tolik nepadá a co nechceš, tak necháš tam nebo někomu jinému  |
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 01:58:50
|
Ja jsem a asi i budu vernej EQ. Co me ale trochu mrzi jsou statsy na vecech. Vsechny boty maj +sta, +agi atd. Pry to SOE udelali proto aby videli classy v akci, jak jsou silny a zhodnotily jejich vybalancovanost. Casem to urcite zmeni, ale neprijde mi to zrovna jako nejlepsi varianta. Pokud budou menit stary veci, no tak potez koste za ten bordel co to vyvola. Tedka ma ale kazdej totoznej equip i kdyz se ta vec menuje treba jinak a o 1 vic power a o 1 min htps. Prave veci a jejich rozmanitost drzela lidi u EQ1, at uz si to priznali nebo nebo ne.
Jinak ja hral dost onlinovek a v mym malym subjektivnim hodnoceni je eq2 vysoko, hodne vysoko. Kvuli komplexnosti. Nekdo rika, ze SOE vzalo napady ze vsech vyslych i nevyslych her, zasadilo je do konceptu sveho sveta z EQ1 a bum EQ2 bylo v prodeji. A je to pravda. Ale me se to libi :p
UO, AO2, CoH, AC2, SWG, Horizons ... vsechno tohle nesaha EQ2 temer nikam. Zvlast kdyz porovnam pocit z her po dvou mesicich hrani. Jenom CoH (city of heroes) poskytovalu hodne vysokou zabavu, bez bugu a chyb temer, ale jenom prave po ty 2 mesice. Horisons meli napr. hodne vymakanej tradeskill system. Ale vsechny ty hry mely nejaky jeden supr napad ale jako celek nic moc. EQ1 bylo zoufala hra po 2 mesicich hrani mimochodem. Hodne lidi basnilo o DaoC, ale tuhle hru sem nezkusil, takze tezko srovnavat. No a z WoW mam jenom 2 denni zazitek v bete. Urcite by me WoW bavil, ale jeho "jednoduchost" a pohadkova grafika mi moc nevyhovoje, i kdyz mam moc rad Blizzard a Warcrafty sem paril po battlu mesice. No ale to je jenom subjektivni, ani nevim proc to pisu. No vlastne vim, sou skoro 2 ranu a cekam v praci nez sedne to posrany zpozdeny letadlo z Londyna.
PS k recenzi. Jsou dobry k bazenu v lete a pak si s nima vytrit, nevim proc je tady takovy halo kvuli nim. Dyt si stejne muze kazdej skrabat co chce kde chce, ma na to pravo. Ale po letech si asi koupim pristi cislo LVL :) |
Edited by - Brum on 10/01/2005 02:00:22 |
 |
|
maxa25
Starting Member
88 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 08:49:12
|
FFXI rules them all... 
ps: Brute cos to tady rozjel za flame a kde mam svych 500k gillu? 
|
 |
|
Klattu
New Member

462 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 10:43:24
|
quote: Originally posted by Brum . .
UO, AO, CoH, AC2, SWG, Horizons ... vsechno tohle nesaha EQ2 temer nikam. . .
Nesouhlasim... jak rikas, subjektivni nazor ale tohle je trochu prehnane. |
Klattu, Runnyeye, EQ2 Klattu, Eclipse, SWG Klattusun, Atlantean, AO
|
 |
|
Reyden
Senior Member
   

2747 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 10:56:47
|
Me gamesa bavi, jediny co tak me trosku mrzi ze neni vubec zadna variabilita (graficka) brneni, nebo obleceni .. magove jsou vsichni stejni, podle brneni poznam kdo ma jakej level apd. taky staty itemu by se mohli trosku nahodneji urcovat .. snad se to casem zlepsi :) |
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!" |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 11:22:37
|
quote: Originally posted by Klattu
quote: Originally posted by Brum . .
UO, AO, CoH, AC2, SWG, Horizons ... vsechno tohle nesaha EQ2 temer nikam. . .
Nesouhlasim... jak rikas, subjektivni nazor ale tohle je trochu prehnane.
Souhlasím s Klattu, hlavně u Horizons byly super eventy, což né každá MMORPG měla.
reyden : to mi chybělo taky, že bylo málo typů brnění a malá variabilita statů na věcech, WOW tohle všechno řeší  |
 |
|
Topic  |
|
|
|