Author |
Topic  |
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 11:36:56
|
quote: Originally posted by Brum Nekdo rika, ze SOE vzalo napady ze vsech vyslych i nevyslych her, zasadilo je do konceptu sveho sveta z EQ1 a bum EQ2 bylo v prodeji. A je to pravda. Ale me se to libi :p
UO, AO2, CoH, AC2, SWG, Horizons ... vsechno tohle nesaha EQ2 temer nikam.
Ale prd, ze si to vzalo to nejlepsi z tech her.. Ja bych treba prevzal system boje z AC, spravu charakteru z AO (skilly, equip) a craft z SWG. PvP nedelam tak to nevim z ceho prevzit... A ze nesaha tem vyse uvedenym hram temer nikam... no to je fakt odvazne tvrzeni . Ale je to tvuj nazor a ja jsem si jenom dovolil oponovat. |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 11:38:21
|
quote: Originally posted by spajdr reyden : to mi chybělo taky, že bylo málo typů brnění a malá variabilita statů na věcech, WOW tohle všechno řeší 
Pls prestan nam tu porad cpat to tve "bozske" WOW.... |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 11:53:17
|
quote: Originally posted by Pedro
quote: Originally posted by spajdr reyden : to mi chybělo taky, že bylo málo typů brnění a malá variabilita statů na věcech, WOW tohle všechno řeší 
Pls prestan nam tu porad cpat to tve "bozske" WOW....
dyk ho nech :) on se dostane ve wow na lvl 60 pak twinka na lvl 40 a pujde zas nekam dal a bude nam cpat neco jinyho |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 11:59:02
|
quote: Originally posted by Pedro
quote: Originally posted by spajdr reyden : to mi chybělo taky, že bylo málo typů brnění a malá variabilita statů na věcech, WOW tohle všechno řeší 
Pls prestan nam tu porad cpat to tve "bozske" WOW....
Božské není, ale říkám že to co chybí reydenovi, WOW má, tak o co ti jde? Proč mu neříct, že jinde to co chce, je? Máš snad strach že ti všichni utečou k WOW? 
Pertha : já se za levelem nehoním, snažím se spíš grupám pomáhat, někdy i bez toho abych vůbec nějaký exp měl. Což se u EQII dost dobře dělat nedalo, když se tam každý honil za levelama a pokud pár dnů odpadnul, tak mu mezitím ostatní utekli, tady to prostě nepozoruju. |
Edited by - spajdr on 10/01/2005 11:59:33 |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 12:01:29
|
quote: Originally posted by spajdr
Což se u EQII dost dobře dělat nedalo, když se tam každý honil za levelama a pokud pár dnů odpadnul, tak mu mezitím ostatní utekli, tady to prostě nepozoruju.
no jenom si proste hral za spatnou stranu :) ja v fp fakt nemam problem, ze kdyz par dnu neleveluju, ze by me vsichni utekli |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 12:03:28
|
quote: Originally posted by Pedro
quote: Originally posted by Brum Nekdo rika, ze SOE vzalo napady ze vsech vyslych i nevyslych her, zasadilo je do konceptu sveho sveta z EQ1 a bum EQ2 bylo v prodeji. A je to pravda. Ale me se to libi :p
UO, AO2, CoH, AC2, SWG, Horizons ... vsechno tohle nesaha EQ2 temer nikam.
Ale prd, ze si to vzalo to nejlepsi z tech her.. Ja bych treba prevzal system boje z AC, spravu charakteru z AO (skilly, equip) a craft z SWG. PvP nedelam tak to nevim z ceho prevzit... A ze nesaha tem vyse uvedenym hram temer nikam... no to je fakt odvazne tvrzeni . Ale je to tvuj nazor a ja jsem si jenom dovolil oponovat.
No také si myslím, že i ostatní hry měli a mají své super stránky. Jen zrovna AO equip typu Pistol003 kvalita 1-200 podle toho, z ceho padla mi neprisel idealni. Dobrá byla kombinace implantátů s požadavkz zbraně. Stejně tak AC systém boje mě zrovna vůbec nevyhovoval (AC jsem hrál ještě v betě, tak nevím, jak se to později změnilo, ale na mě to bylo moc rychlé moc akční ala Heretic 2). Osobně jsem zastáncem více taktického boje, klidně tahového ala RPG a nebo naopak v případě realtime boje tedy i možností míření na různé části těla, uhýbání atp. Pokud je Realtime boj ořezán, moc mě nebere. V AC mě zaujal systém kouzel s ingrediencí a pak také síla kouzla závislá na počtu lidí, kteří ho znaly. U SWG se mi fakt líbíl craft - hlavně suroviny. Myslím si, že kombinace surovin ala SWG (místa těžby) spolu s aktivním craftem ala EQ2 by bylo super. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 12:03:31
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by spajdr
Což se u EQII dost dobře dělat nedalo, když se tam každý honil za levelama a pokud pár dnů odpadnul, tak mu mezitím ostatní utekli, tady to prostě nepozoruju.
no jenom si proste hral za spatnou stranu :) ja v fp fakt nemam problem, ze kdyz par dnu neleveluju, ze by me vsichni utekli
Asi na tom něco bude, s tím porovnáváním tady radši přestanu, na flamy je tu kurik 
|
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 12:05:36
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by spajdr
Což se u EQII dost dobře dělat nedalo, když se tam každý honil za levelama a pokud pár dnů odpadnul, tak mu mezitím ostatní utekli, tady to prostě nepozoruju.
no jenom si proste hral za spatnou stranu :) ja v fp fakt nemam problem, ze kdyz par dnu neleveluju, ze by me vsichni utekli
přesně tak, já už 14 dní v podstatě neleveluju a pořád mám s kým hrát. Prostě si doděláváme questy, plácáme se po různých místech atp. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 12:14:37
|
craft z SWG Co porad lidi s tim craftem v SWG mate? Me to zazracny neprislo...
Ze by to bylo tim, ze moje povolani melo craft totalne rozmrcasenej? Na kvalite vstupnich surovin nezalezelo. Z 50 receptu byly uzitecny tri a prodavat sel jeden... ts ts ts...
   |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 12:17:16
|
říkal jsem z SWG vzít těžbu surovin :) |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 12:28:22
|
me craft v swg prisel az zbytecne slozitej , pricemz stejne ve vysledku se tato slozitost vyberu eliminovala na to koupit nekde co nejlepsi suroviny a pomoci experimentace udelat schema a narvat to do tovarny
ale jo bylo prima, ze clovek mohl ovlivnovat vyrobu co jak kde delalo bonusy atd |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 12:28:42
|
quote: Originally posted by Khostri ... případě realtime boje tedy i možností míření na různé části těla, uhýbání atp.
A to prave v AC bylo... |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 12:37:24
|
vyvoj postavy v EQ2? blizky nule variabilita equipu? blizka nule alespon na na prvnich dvou desitkach urovni, nemluve o nemoznosti si vybaveni alespon nechat obarvit crafting - fajn, ale jsou tam nesmysly jako pouzivani mystickejch counteru pri vyrobe u tkalcovskyho stavu nebo magickejch pri vyrobe obycejny cinovy prsky na opasek/batoh gathering - absolutne debilni, random spawny resource nodu nedavaji smysl, o zelezne rude na vrcholu gryphon toweru nemluve souboje - standard, chybi vetsi rozptyl dmg, chybi zony zasahu, HO je zajuimave, ale aplikace ve skupinahc pokulhava, pri hre solo vyborny zpusob jak usetrit power PvP - neni, ve rhe rozdelene na dobrou a zlou cast je absence dobrovolneho PvP absolutne nesmyslna
|
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 12:44:37
|
to nejsou nesmysly , kdyz chces aby vysledek byl magickej , tj napriklad u batohu redukce vahy, tak samozrejme i soucasti z kterych to delas jsou magicky |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Reyden
Senior Member
   

2747 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 12:53:06
|
Je jasny ze ty countery tam jsou proto aby nebyl craft o tom ze u toho budes cist knizku (nebo se koukat na TV) a jen obcas zmacknes tlacitko na novou vyrobu ..
s tim barvenim souhlasim, ale treba v Horizons to taky pridali az casem, uvidime |
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!" |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 13:03:12
|
Kuriku bez urazky - dyk do 20. lvl je to vsechno newbie hra. Dyk si to neodhral ani k herritage questum, ani pokrocilym zonam. Nedohral si to tam, kde to zacina byt opravdu hra.
Kritizujes neco, co jsi nezahral ani tam, kde ta hra vicemene zacina... |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 13:15:10
|
quote: Originally posted by Genagen
Kuriku bez urazky - dyk do 20. lvl je to vsechno newbie hra. Dyk si to neodhral ani k herritage questum, ani pokrocilym zonam. Nedohral si to tam, kde to zacina byt opravdu hra.
Kritizujes neco, co jsi nezahral ani tam, kde ta hra vicemene zacina...
dostal sem se do zon kolem antonicy, delal dva heritage questy (ten 100 lumber, 100 ore je vzhledem ke stylu tezby v EQ2 skutecn ebozi, run is half the fun mos legracni taky nebyl)
nicmene pro me byl ten lvl 21 a kus plus dalsi low level postavy mesic a kus casu, nevim, proc byhc mel mesic cekat na to "az zacne zabava". Ty mi jinymi slovy rikas, ze musim mesic drit, abych se mohl bavit.
nehlede na to, ze po prekroceni lvl 20 mi to prislo jako akorat vetsi grind. Jako priklad jsem uvadel guildovni tasky, ktery jsou snad stejny pro cely rozpeti deseti levelu, coz znamena, ze dingnes na 20, dostanes task, kterej skupina, ktrou moje guilda dala dohromady, nebyla schopna rozume udelat, i proto, ze vetsina gryphawnu je ve skupine a kolem s emotaji dalsi agresivni silny potvory. nemas moznost vybrat si mezi nekolika ruzne obtiznymi ukoly pro guildu s rozdilnou vyis odmeny, nehlede na to, ze lvl 10 task prinese stejne guildpontu jako lvl 40 task...
proto rikam, EQ2 je ok, pokud mas silnou skupinu a nevadi ti se ji podrizovat a podrizovat se dikratu hry, pokud se chces "jen" bavitm tak podle me EQ2 vhodny neni.
navic nad lvl 20 se nemeni to s vybavenim, mozna se meni loot tim, ze muzes na raidy, ale normalni potvory dropujou kulovy, a kdyz uz to kulovy dropnou, tak je to pokazdy stejny kulovy. marne pocitam, kolik cordovan tunik mi vypadlo z burroweru, desitky...
osobne me na EQ2 proste skutecne oslovila pouze jedina vec - voiceovery.
pertha - sou to nesmysly, kdzy vyrabim magickej batoh, pouzivam akorat obycejnou krejcoviny, u te vyroby je tam magickej counter proot, ze tea prezka patri podle vyvojaru mezi sperky... totez s myty u vyroby strihu na saty, pouziva papir a ten se vyrabi pomoci u sholar table... nekdo si proste hoodne zjednodusil praci, je to videt u remesel i u gatheringu... that sloni maso z krecci nory je opravdu hodne inteligentni. pardon, ona je to M-A-G-I-E, to mi nedoslo. |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 13:22:05
|
nicmene pro me byl ten lvl 21 a kus plus dalsi low level postavy mesic a kus casu, nevim, proc byhc mel mesic cekat na to "az zacne zabava". Ty mi jinymi slovy rikas, ze musim mesic drit, abych se mohl bavit.
Nerikam. Rikam, ze lvl 20 je velmi snadno a rychle dosazitelny. A je designove v nem podrizeno, aby hrac pochopil ja hra funguje, jak funguje ktere povolani, groupa, boj atd.
Po teto casti, se ti otevre ohromny prostor pro hru. Nove zony, veci, questy loot. Treba herritage questy a access questy jsou naprosto super. Loot z nich taky.
MMORPG neni hra na tyden, na mesic ale na roky v idelanim pripade. Me se jen nelibi, ze tu neco strhavas (recenzi jsem cetl), aniz by si prekrocil aspon tu newbie areu. |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 13:35:05
|
vic nez mesic hrani neni newbie area, newbie area je isle of refugee. navic nic nestrhavam, EQ2 dostal 7/10 coz je porad vyrazn ynadrumer na stupinici od 1 do 10.
s timhle pristupem to neobhajis, rikam, delal sem dva heritage questy (nedodelal), sledoval, jak si vedou ostatni v guilde... pokud me hra nechytne od zacatku a dokonce ani po mesici, tak s ni neoc neni v poradku. Ano, lvl 20 se da jiste udelat za nekolik dni, pokud mas dost casu, ale bezny hrac netravi v EQ2 10 hodin denne. Navic jsem tady vznesl nejake fakticke pripominky, k nim se nevyjadrujes, kritizujes akorat mou troufalost vyjadrovat se k hrani EQ2
a technicky detail, z questu neni loot, ale quest revard. loot v EQ2 proste z velke casti absentuje. Kolik znas lidi, kteri pouzivaji nejake vybaveni, ktere skutecne vypadlo z potvory a neziskal ho jako odmenu za splneni ukolu nebo si ho nekoupil od crafta? |
 |
|
Reyden
Senior Member
   

2747 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 13:39:51
|
jednu vec kurikovi uprit nemuzete a to to ze na to ze to je recenze ktera asi moc odklad nesnese hral tu hru docela dlouho i presto ze se mu do ni nechtelo, me uprime by takova prace nebavila ale to uz je druha vec :)
jina vec je pokud nekdo napise after recenzi treba za rok a shrne tam svoje zkusenosti za ten rok hrani s caplou postavou |
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!" |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 13:40:07
|
quote: Originally posted by Kurik
Navic jsem tady vznesl nejake fakticke pripominky, k nim se nevyjadrujes, kritizujes akorat mou troufalost vyjadrovat se k hrani EQ2
protoze nema smysl ti argumentovat, protoze ty delas magickej batoh obycejnou krejcovinou |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 13:43:59
|
quote: Originally posted by Pertha protoze nema smysl ti argumentovat, protoze ty delas magickej batoh obycejnou krejcovinou
ROFL |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 13:44:03
|
Porad rikam, ze si nepochopil koncepci EQ2 a navic to neni hra pro tebe (o co to, ona muze byt hra i pro nekoho jinak smyslejiciho, jak si to mohli dovolit!!!)
K tomu lootu. Lootu je dost, neco nosim z lootu, ale primarne se nosi od craftu, protoze ty maji byt lepsi. Jsou tak udelany (nepocitam nekolik rewardu z questu) |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 13:45:37
|
s timhle pristupem to neobhajis, rikam, delal sem dva heritage questy (nedodelal), sledoval, jak si vedou ostatni v guilde
No takze si nedodelal zadnej herritage quest. S craftem si se dostal na lvl 14 (tj ani ne na sub classu, ci jak se to u crafteru jmenuje. Se zon jsi byl v zonach designovanych max do 20 (mozna 25) lvl (antonika a okoli) takze vetsinu hry jsi ani nevidel.
Kolik znas lidi, kteri pouzivaji nejake vybaveni, ktere skutecne vypadlo z potvory Hodne. Ja mam lootlou super helmu (lvl 30), V neku treba pada super stit (lvl25). AFAIK na techto levelech to jsou asi nejlepsi veci co muzes dostat.
Jinak z potvor padaji svitky, adepty, veci na language questy, na mastery. A predmety na (nejen) herritage questy, ktere se postupem pri splnovani ukolu vylepsuji, takze jdou pouzivat behem questu. je to potom loot nebo quest reward? |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 14:42:48
|
adepty jsou jedinej pouzitelnej loot, na kterej sem narazil. co se tyka zon, tak jsem samozrejme byl v tech kolem antonicy, tezko byhc jinak mohl delat guild writs na lvl 20. nevim, jak hodnotis vetsinu, antonica plus zony kolem plus freeport a jeho okoli...
z lootlejch veci si mi jmenoval dve... cordovan tunika je mozna taky pro nekoho super nebo maple shield v ST, padaji porad stejne, stitu sem prodal asi pet, tech tunik desitky... proste se nekona zadny vzruso pri cekani na loot okno a zkoumani itemu. nerikam, ze na vyssich levelech to nemuze byt jinak, ale co jsme videl ja, bylo v tomhle ohledu tristni.
navic tim, ze jsme se nedostal na dostatecne vysoky level tezko obhajis absenci dobrovolneho pvp, system gatheringu nebo absenci barveni veci. ja ti preci EQ2 neberu, nerikam, ze te nesmi bavit, kdyz nebavil me, ty mi ale rikas, ze nemam rpaco si po sesti tydnech hrani udelat vlastni nazor... |
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 16:14:00
|
No nejak moc rychle se tady objevou reply. Nebavi me to cist. Ale jenom jedna poznamku, kterou si nemuzu odpustit. Kuriku newbie hra konci kolem lvl 20, kde des do fallen gate nebo v pripade qeynosu asi to stormholdu, do ty doby se skoro negrupujes a vis uplny houby o hre. A az potom co zacnes fightit lvl 20+ mosntra muzes rict ze si o krok dal, protoze pokud sis vsim lvl na lvl 20 se hra dost podstatne meni, kvuli subclassum a hlavne kvuli o dost vetsi narocnosti monster. No nic Isle of Refugee byl taky good :p |
Edited by - Brum on 10/01/2005 16:16:08 |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 16:42:53
|
quote: Originally posted by Brum
No nejak moc rychle se tady objevou reply. Nebavi me to cist. Ale jenom jedna poznamku, kterou si nemuzu odpustit. Kuriku newbie hra konci kolem lvl 20, kde des do fallen gate nebo v pripade qeynosu asi to stormholdu, do ty doby se skoro negrupujes a vis uplny houby o hre. A az potom co zacnes fightit lvl 20+ mosntra muzes rict ze si o krok dal, protoze pokud sis vsim lvl na lvl 20 se hra dost podstatne meni, kvuli subclassum a hlavne kvuli o dost vetsi narocnosti monster. No nic Isle of Refugee byl taky good :p
lvl 20+ monstra jsem fightil, groupoval sem vetsinu casu od lvl 15 do lvl 21, jako pro druida pro me rozdeleni classu znamenalo akorat to, ze sem dostal vizaz lva, kterej si neumi ani sednout. ale to je jedno. proste mam ke hre vyhrady, ty jsem vyjadril a vy si hrajte dal. zkuste to ale bez toho, abyste mi vysvetlovali, jak vubec nicemu nerozumim a ze sem vlastne EQ2 vubec nehral. |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 16:51:58
|
quote: Originally posted by Kurik
quote: Originally posted by Brum
No nejak moc rychle se tady objevou reply. Nebavi me to cist. Ale jenom jedna poznamku, kterou si nemuzu odpustit. Kuriku newbie hra konci kolem lvl 20, kde des do fallen gate nebo v pripade qeynosu asi to stormholdu, do ty doby se skoro negrupujes a vis uplny houby o hre. A az potom co zacnes fightit lvl 20+ mosntra muzes rict ze si o krok dal, protoze pokud sis vsim lvl na lvl 20 se hra dost podstatne meni, kvuli subclassum a hlavne kvuli o dost vetsi narocnosti monster. No nic Isle of Refugee byl taky good :p
lvl 20+ monstra jsem fightil, groupoval sem vetsinu casu od lvl 15 do lvl 21, jako pro druida pro me rozdeleni classu znamenalo akorat to, ze sem dostal vizaz lva, kterej si neumi ani sednout. ale to je jedno. proste mam ke hre vyhrady, ty jsem vyjadril a vy si hrajte dal. zkuste to ale bez toho, abyste mi vysvetlovali, jak vubec nicemu nerozumim a ze sem vlastne EQ2 vubec nehral.
fajn a ty prestan ostatnim vysvetlovat ze je neco chyba , kdyz to jsou proste pravidla hry me se taky nelibi ze v sachach skace kun za roh jak magor , a prece kvuli tomu nebudu rvat aby to zmenili |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 16:54:16
|
promin, al epodivej se na to, co jsem napsal puvodne, nevim, co ma napriklad barveni veci spolecneho s pravidly hry. navic nerikam, ze to maji zmenit, tak neprehanej. |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 17:01:18
|
quote: Originally posted by Kurik
promin, al epodivej se na to, co jsem napsal puvodne, nevim, co ma napriklad barveni veci spolecneho s pravidly hry. navic nerikam, ze to maji zmenit, tak neprehanej.
myslis puvodne za celou dobu co sem postujes ? tedy od toho ze ranger muze strilet lukem od lvl 10 po to, ze se u vyroby batohohu pouziva magie aby redukovaly vahu ? |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Kromus
New Member

459 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 17:28:51
|
quote: Originally posted by Kurik
nicmene pro me byl ten lvl 21 a kus plus dalsi low level postavy mesic a kus casu, nevim, proc byhc mel mesic cekat na to "az zacne zabava". Ty mi jinymi slovy rikas, ze musim mesic drit, abych se mohl bavit.
Hmm mesic na lvl 20? Cos delal, hrals 30 min denne? Na 20 jsem byl za tejden a 3 dny v bete (co jsem nevedel jeste co a jak) v ostre verzi za tejden (protoze jsem delal kazdej podelanej quest) takze ten zacatek se da prekousnout velice rychle |
Kromus, member of Clan of Northern Territory, DP (store administrator/retired) Kromus, lvl 70 Barbarian Berserker <MdK>, Runnyeye server, EQ2 (retired) Thoros, rifleman/sniper 24th panzerbrigade, WWII online (hybernating) Modgud, EVE online (retired) |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 18:18:50
|
[quote]Originally posted by Pertha ne, myslel sem ten posledni seznam. ale to je jedno, ze nemuzes pouzivat luk pred lvl 10 a prvni specku ma sna lvl 14 je smutny fakt. ze se neda kitovat je taky fakt. magicke countery nepouzivas pri vyrobe kouzelnych batohu, ale naprosto nemagicke prezky nebo nemagickeho strihu na nemagickou tuniku. tobe to mozna prijde normlani, me to smysl nedava, stejne jako fakt, ze z krecci nory tahas kusy sloniho masa nebo ze zelezna ruda buji z vrcholku drevene veze.
jen se divim, ze do me rejes zrovna ty, kdyz si cetl celou tu recenzi
kromus: a kdyby, tak co? pro me jsou dve hodiny hrani kazdy den docela luxus, protoze mam casove narocnou praci. Mel sem par dni mezi svatky, kdy jsem v EQ2 travil deset hodin denne. nektery dny jsem se k tomu nedostal vubec. ale nechapu, proc bych mel vysvetlovat jak nebo proc hraju. ja taky nikomu nerikam, jak ma hrat. |
Edited by - Kurik on 10/01/2005 18:24:02 |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 10/01/2005 : 21:38:40
|
navic tim, ze jsme se nedostal na dostatecne vysoky level tezko obhajis absenci dobrovolneho pvp, system gatheringu nebo absenci barveni veci. ja ti preci EQ2 neberu, nerikam, ze te nesmi bavit, kdyz nebavil me, ty mi ale rikas, ze nemam rpaco si po sesti tydnech hrani udelat vlastni nazor...
Nazor si udelat muzes. Akorat neni relevantni. A prijde mi jako nestastne, kdyz takovy nazor vyjde jako recenze v Levelu to je vsechno. |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
Demawend
Moderator
  
1259 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 01:42:56
|
Hodim sem svuj nazor, nikomu ho nevnucuji nikoho nechci urazit ani nasrat. :)
Pokud se mi hra libi tak travim cas hranim hry a ne postovanim na foru. Pokud se mi hra libi tak mi je jedno, co kdo o ni pise, protoze me se libi a proto ji hraju.
Ale pokud misto abych hral hru, ktera se mi libi, tak postuju na foru o tom,jak je ta hra super, tak to zavani trochu tim, ze vlastne balamutim sam sebe, ze se vlastne snazim presvedcit sam sebe, ze ta hra je dobra a ze rozhodne neztracim cas kdyz ji hraju.
|
Ultima Online, Dark Age of Camelot, EVE Online, Everquest 2, Vanguard, Age of Conan, Hellgate London, Dungeons & Dragons, Warhammer Online, LOTRO, Star Trek Online, SWG, Darkfall, Dofus, Guild Wars, WoW,... a myslim, ze ja debil, tak aspon pulku z toho porad platim :) |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 07:38:54
|
quote: Originally posted by Demawend
Hodim sem svuj nazor, nikomu ho nevnucuji nikoho nechci urazit ani nasrat. :)
Pokud se mi hra libi tak travim cas hranim hry a ne postovanim na foru. Pokud se mi hra libi tak mi je jedno, co kdo o ni pise, protoze me se libi a proto ji hraju.
Ale pokud misto abych hral hru, ktera se mi libi, tak postuju na foru o tom,jak je ta hra super, tak to zavani trochu tim, ze vlastne balamutim sam sebe, ze se vlastne snazim presvedcit sam sebe, ze ta hra je dobra a ze rozhodne neztracim cas kdyz ji hraju.
Pomuze ti udaj, kolik hodin denne to hrajem? (nemyslim prodej, myslim hrani hry) |
 |
|
Noe
Moderator
  
2217 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 08:21:51
|
Kuriku sorry ale k recenzi přistupuješ hrozně zaujatě už od začátku a stále svůj evidentní odpor táhneš jak hovno na botě. Když jsem ti před měsícem cca napsal, že to je hrozně neprofesionální přístup dělat recenzi na něco co již předem odsuzuješ napsal jsi, že to vyjde jako recenze na Bonuswebu a že se tomu se šéfredaktorem spolu řehtáte. No bylo mě to upřímně fuk protože o Bonuswebu si myslím své. Nicméně teď když se ukázalo, že to doopravdy vyjde v Levelu jsem docela v šoku. Taky se tvému přístupu šéfredarktor Levelu směje? Taky mu vůbec nevadí, že děláš recenzi na něco co jsi odsoudil už předem? Docela by mě tohle zajímalo, protože podle mě tahle causa si přímo říká o zveřejnění.
Docela by mě zajímalo, jak k tomuhle přistupují študentíci co vyklopěj třeba většinu svýho měsíčního kapesnýho za Level v domnění, že si přečtou seriozní recenze. Myslíš, že takový študák co si kupuje LEVEL by se taky řehtal kdyby věděl, že čte recenzi, kterou dělal evidentně zaujatý recenzent s odporem k dané hře. Člověče začínám mít chuť se na to v Levelu optat nebo možná lépe se na to optat ve SCORE jestli mají také takové povedené recenzenty. Něco mi říká, že článek o tomhle by byl 100x přínosnější než samotná recenze.
|
Noe
|
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 08:27:47
|
quote: Originally posted by Demawend
Hodim sem svuj nazor, nikomu ho nevnucuji nikoho nechci urazit ani nasrat. :)
Pokud se mi hra libi tak travim cas hranim hry a ne postovanim na foru. Pokud se mi hra libi tak mi je jedno, co kdo o ni pise, protoze me se libi a proto ji hraju.
Ale pokud misto abych hral hru, ktera se mi libi, tak postuju na foru o tom,jak je ta hra super, tak to zavani trochu tim, ze vlastne balamutim sam sebe, ze se vlastne snazim presvedcit sam sebe, ze ta hra je dobra a ze rozhodne neztracim cas kdyz ji hraju.
Sledujes casy tech postu? Jsou vetsinou do 16. hodiny kdy jsou jidi v praci, skole... Ne vsichni si muzou dovolit hrat v praci aby nemuseli reagovat na takove posty... |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 09:10:13
|
quote: Originally posted by Noe
Kuriku sorry ale k recenzi přistupuješ hrozně zaujatě už od začátku a stále svůj evidentní odpor táhneš jak hovno na botě. Když jsem ti před měsícem cca napsal, že to je hrozně neprofesionální přístup dělat recenzi na něco co již předem odsuzuješ napsal jsi, že to vyjde jako recenze na Bonuswebu a že se tomu se šéfredaktorem spolu řehtáte. No bylo mě to upřímně fuk protože o Bonuswebu si myslím své. Nicméně teď když se ukázalo, že to doopravdy vyjde v Levelu jsem docela v šoku. Taky se tvému přístupu šéfredarktor Levelu směje? Taky mu vůbec nevadí, že děláš recenzi na něco co jsi odsoudil už předem? Docela by mě tohle zajímalo, protože podle mě tahle causa si přímo říká o zveřejnění.
Docela by mě zajímalo, jak k tomuhle přistupují študentíci co vyklopěj třeba většinu svýho měsíčního kapesnýho za Level v domnění, že si přečtou seriozní recenze. Myslíš, že takový študák co si kupuje LEVEL by se taky řehtal kdyby věděl, že čte recenzi, kterou dělal evidentně zaujatý recenzent s odporem k dané hře. Člověče začínám mít chuť se na to v Levelu optat nebo možná lépe se na to optat ve SCORE jestli mají také takové povedené recenzenty. Něco mi říká, že článek o tomhle by byl 100x přínosnější než samotná recenze.
level mi nabidnul, abych napsal recenzi i pro ne, hodnoceni jsme opet probirali kolektivne, 7/10 je tezko odsouzeni hry. Nicmene mas k dispozici rubriku dopisy, muzes si postezovat. Ale docela sranda tomu rikat kauza, zvlast, kdyz jsi ten text necetl.
K EQ2 jsem pristupoval bez predssudku, dokonce sem se na nej tesil, pak jsem hral betu a na EQ2 si vytvoril predbezny nazor, ktery plna verze nezmenila. Ze mas na hru jiny nazor je tvoje vec, nic ti nebrani napsat recenzi svoji a nabidnout ji komu chces. No a jestli to chces zverejnit, muzu ti dat cislo na dramaturga poradu Na vlastni oci.
|
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 09:16:22
|
recenzi jsem četl a je dobře napsána, sám bych to jinak po měsíci nenapsal, kdybych aktivně hrál pak dále  |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 09:31:31
|
ale nechapu, proc bych mel vysvetlovat jak nebo proc hraju. ja taky nikomu nerikam, jak ma hrat.
To jakozto recenzent preci nemyslis vazne, ze ne? |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 09:32:35
|
quote: Originally posted by Kurik
adepty jsou jedinej pouzitelnej loot, na kterej sem narazil. co se tyka zon, tak jsem samozrejme byl v tech kolem antonicy, tezko byhc jinak mohl delat guild writs na lvl 20. nevim, jak hodnotis vetsinu, antonica plus zony kolem plus freeport a jeho okoli...
Dalsi pouzitelnej loot jsou treba advanced booky a nebo kupodivu i equip. Jinak samo je pseudo loot na questy a zbytkovy loot na penize (oni josu potreba na dobre jidlo a piti, cestovani a nakup od craftu)
quote: Originally posted by Kurik
navic tim, ze jsme se nedostal na dostatecne vysoky level tezko obhajis absenci dobrovolneho pvp, system gatheringu nebo absenci barveni veci. ja ti preci EQ2 neberu, nerikam, ze te nesmi bavit, kdyz nebavil me, ty mi ale rikas, ze nemam rpaco si po sesti tydnech hrani udelat vlastni nazor...
Napisi to snad jiz naposled. V teto hre neni PvP zamerne!!!. A duvod je velmi jednoduchy - pri spusteni PvP je treba se starat o balancovani povolani/ras. Vzhledem k tomu, ze EQ 2 je group base PvM hra, tak misto balancovani klasu (lide by samozrejme u PvP silene rvali jak je jejich zvykem) se mohou soustredit pouze na balanc jednotlivych archetypu dle jejich ulohy v grupe (aby splnili to, ze do grupy staci libovolny char z kazdeho archetypu plus dva dle vyberu) a nemusi resit vzajemny boj v ramci krizove matice. Az toto pochopis, pak treba uznas, ze to ma logiku. Dnes se totiz nikdo nemusi zajimat o to, zda priest porazi scouta diky healu nebot o to vubec nejde. A myslim, ze vim o cem mluvim - hral jsem hodne dlouho EQ (ciste PvM) i celkem dlouho DAOC (hodne PvP), abych mohl posoudit tento problem.
Jo a barveni armoru, k cemu ze to je? Oni to asi udelaji (nekdy), ale asi na uvod povazovali za dulezitejsi, aby hra fungovala v zakladnich vecech (kupodivu). Vis, jak zde jiz bylo napsano, MMORPG neni hra na jedno odpoledne nebo na tyden, je to hra o komunite, vyvoji a tak cca nekolika letech zabavy (ruzne kvality dle konstelace hvezd...). A takova hra drzi lidi tak dlouho i proto, ze krome vyssiho levlu a noveho equipu a lokaci dostanou obcas i novou featuru - treba barveni armoru. Nechapu, proc by to tak nemelo byt, me bavi tesit se na nove veci, je to celkem prirozene.
A samozrejme, MMORPG se diky delce zivota a neustalemu vyvoji potyka i s pernamentnimi chybami (nove, oprava starych, nova oprava starych atd). To je zcela normalni, i kdyz to lide, kteri nedelali nikdy SW vyvoj mohou jen tezko pochopit (osobne s tim mam velke zkusenosti u dost velkych projektu a tak proste na spatne/chybova patche nenadavam, protoze vim, jake to je to delat).
Ja mam neustale pocit, ze spousta lidi hodnoti a chce od her MMORPG to same co od offlinu, ale to proste nejde, protoze aplikace MMORPG je radove slozitejsi a tim i nachylnejsi k chybam. Nehlede na to, ze interaktivita tisice lidi se hure predvida nez omezena cinnost jednotlivce. Osobne mi to tak prijde i u postu Kurika, u Spajdera spise vidim nejakou mladickou nerozvaznost a horkokrevnost , neumi proste fungovat normalne v komunite 
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 09:55:27
|
quote: Originally posted by spajdr
recenzi jsem četl a je dobře napsána, sám bych to jinak po měsíci nenapsal, kdybych aktivně hrál pak dále 
Recenzi jsem cetl a neni to spatne napsano jako popis uvodu hrani bez souvislosti. Osobne bych to nazval "Prvni kroky ve hre" nez "Recenze".
Zasadni veci se mi jevi hlavne to, ze cast veci je bud zamlcena nebo chybne interpretovana (nyni bez vlivu levlu recenzenta). Osobne si treba myslim, ze dat proti u PvM group hry to, ze nema PvP a je to postavene na grupu je stejne, jako koupit si FIFA a napsat, ze proti je to, ze nameji hokejky a je jich tam zbytecne 11, stacilo by 6 . Ostatne u tohoto typu her by se spise mela recenzovat mechanika, princip a hlůavne pozadi hry (komunita atd.). Ostatne opet jsem to uz nekde psal, ale osobne bych zduraznil, ze hra je urcena spise pro dospelejsi nez pro deti a nactilete (preve kvuli socialnimu aspektu hry - nutnost spoluprace s ostatnimi lidmi). To se sice nekomu nemusi libit, ale je to pravda a kazdy si vybere sve.
Pokud to zhodnotim, recenze neni zcela spatne napsana, az na to, ze je zvadejici a navadejici , autorovi by svedcilo vice nadhledu a trochu delsi hrani (pokud to ma opravdu byt recenze a ne prewiev)
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 10:03:25
|
/agree |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 10:11:07
|
nikde na krabici neni "toto je zamerne pvm hra, protoze nemame dost casu balancovat povolani" pvp ve hre, ktera jasne rozdeluje svet na dve strany, ktere jsou proit sobe, proste chybi, melo by tam byt. dobro a zlo, ktere spolu nemuzou jit do stretu proste nedava smysl, je to neverohodny.
barveni veci by snad nebylo ani tolik rpace a alespon by lidi stejnyho povolani na stejnym levelu vypadali trochu jinak, t auniformita vzhledu v EQ2 je proste priserna.
mas pravdu, zer ecenze onlinovky je neco jinyho, nez recenze singleplayeru, ale pokud vyjde nova hra, tak se o ni napsat musi, ja tomu venoval alespon dost casu - a veci, kde jsem si nebyl jisty, jsem konzultoval. Pertha se mnou prosel celou recenzi odstavec po odstavci, vyhrady mel jen k tomu, ze obcas pouzivam provokativni formulace. Za rok mozna vyjde dalsi text o EQ2 a klidne ho muze napsat kdokoliv z vas.
co se tyka te mladicke nerozvaznosti, to radsi nebudu komentovat, snad jen, ze me tesi, ze jsem ve svem veku takovych veci jeste schopen.
|
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 10:14:43
|
S tou mladickou nerozvážností mě taky pobavil  Taky mi přijde nesmyslné že EQII nemá PvP, když je proti sobě strana dobra a zla, nebo vlastně není. To si pak člověk řekne, když chce bojovat za dobro, že by rád nakopal posluhovačům jednookého žižky ve Freeportu prdel a jéje, ono nám to nejde  |
Edited by - spajdr on 11/01/2005 10:15:35 |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 10:23:03
|
quote: Originally posted by Brum
No nejak moc rychle se tady objevou reply. Nebavi me to cist. Ale jenom jedna poznamku, kterou si nemuzu odpustit. Kuriku newbie hra konci kolem lvl 20, kde des do fallen gate nebo v pripade qeynosu asi to stormholdu, do ty doby se skoro negrupujes a vis uplny houby o hre. A az potom co zacnes fightit lvl 20+ mosntra muzes rict ze si o krok dal, protoze pokud sis vsim lvl na lvl 20 se hra dost podstatne meni, kvuli subclassum a hlavne kvuli o dost vetsi narocnosti monster. No nic Isle of Refugee byl taky good :p
Btw do Fallen Gate muzes uz v grupe kolem 13 - 15 levelu.
Rikat o hre, ze zacina kolem levelu xx a do te doby to neni ono (nebo neco jineho) je prezitek. Hra by mela bavit od levelu jedna (pokud je hra level based). Je logicke, ze hra se v case meni, vyssi levely umozni vstup do novych zon atd. Ale to jsou fakta, jako ze se den strida s noci, takze fakt nechapu, ze to kazdej Kurikovi STALE strka pod nos.
|
Edited by - VT on 11/01/2005 10:23:32 |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 10:35:13
|
Rikat o hre, ze zacina kolem levelu xx a do te doby to neni ono (nebo neco jineho) je prezitek
No to neni. Je rozdil, recenzovat hru z dema, z intra, z prvniho levelu, nebo ji pred recenzi projit celou. Se zabavnosti to nema co delat.
Problem je, kdyz recenzent vytyka hre neco, co je nerelevantni, ale on to nevi, protoze hral jenom zacatek te hry.
A to je problem te recenze. Kurik v ni popisuje jenom totalni zacatky hry. A dela z toho zavery, ktere v kontextu hry jsou nerelevantni. |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 10:50:22
|
quote: Originally posted by Genagen
Rikat o hre, ze zacina kolem levelu xx a do te doby to neni ono (nebo neco jineho) je prezitek
No to neni. Je rozdil, recenzovat hru z dema, z intra, z prvniho levelu, nebo ji pred recenzi projit celou. Se zabavnosti to nema co delat.
Problem je, kdyz recenzent vytyka hre neco, co je nerelevantni, ale on to nevi, protoze hral jenom zacatek te hry.
A to je problem te recenze. Kurik v ni popisuje jenom totalni zacatky hry. A dela z toho zavery, ktere v kontextu hry jsou nerelevantni.
Ale on píše taky o herní mechanice EQII, jak vše funguje, případně nefunguje, to že to nehrál do konce nemusí nutně znamenat že je to pro recenzi špatně, co se později prosím tě jako změní? lepší loot, heritage questy, těžší příšery, RAIDy, těžší craft, nic víc. |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 10:52:36
|
hodnoceni hry je zavisle prave na zabavnosti, pokud je rha technicky dokonala, ale nudna, neni to hra, ale technological preview.
A to nemluvim o prostem matematickem faktu ze 20 levelu z 50 je 40 %, samozrejme, ze casove to tak neni, prvnich 20 urovni (21 a kus v mem pripade) ti zabere vyrazne mene casu nez ten zbytek. Nicmene je to dostatecna cast hry na zjisteni toho, jak hra funguje. Pokud si myslis, ze je mozne psat recenze online her pote, co recenzent dosahne maximalniho levelu, dramaticky se mylis. Nemluve o om, ze online hrani neni pouze o powerlevelingu a levelech obecne. |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 11/01/2005 : 10:53:34
|
ja bych s jarisovym nazorem na tu recenzi vicemene souhlasil, jen bych dodal, ze cela je spise stylisticky podana tak aby vyznela vyrazne v neprospech hry, protoze fakta muzu podat bud jako fakta, a nebo jako veliky drama , ktery zastini vsechno dobre ve hre a kurikovi se podarila pomerne uspesne druha varianta ja osobne mam radeji recenze , ktere jsou vice vecne a mene plne osobnich dojmu |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Topic  |
|
|
|