Nazdarek. Taky bych prosil pristup do hidden fora.
Diky, Solon
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired
Mam Athlona 2200, 1GB RAM, ATI RADEON 9200 64MB. Tak jsem chtel zjistit jestli to pred upgradem, ktery nebude moc brzy ma cenu vubec objednavat. Takze pokud se nekomu doma vali nevyuzity account sem s nim pls.Nebo aspon reknete na cem to kdo hraje a jak to jede.
Mam Athlona 2200, 1GB RAM, ATI RADEON 9200 64MB. Tak jsem chtel zjistit jestli to pred upgradem, ktery nebude moc brzy ma cenu vubec objednavat. Takze pokud se nekomu doma vali nevyuzity account sem s nim pls.Nebo aspon reknete na cem to kdo hraje a jak to jede.
CPU - ok RAM - ok VGA - hmm pojede to ale zadna slava...
stacil by mensi upgrade grafiky a pojede to pekne...
Vice a vice (cim vyssi lvl mam) zjistuji, ze ta hra je v pozdejsich fazich solo nehratelna.
To ze high mobove jsou tuzsi ja jen jeden aspekt. Horsi je, ze questy ktere clovek dostava, se solo nedaji splnit. Bude skutecne hodne zajimave jak se tohle v releasu podari v gilde vyresit. Tech Q je tam tolik, ze je nemozne aby meli vsichni stejny Q a zaroven ho plnili v jeden okamzik. Bude to neustale o kompromisech, ze se domluvi par lidi a ti si budou defakto neustale pomahat s plnenim Q. Narazi to samozrejme na problem, ze nekdy musi crafti craftit a ti co jsou na nizsim lvl (vlastne vsichni) ziskavat XP.
V bete je to zatim tak, ze o tom ktere Q se budou delat rozhoduje 'drzejsi' hrac. Ten kdo ma male slovo nebo neni priliz obliben nebo nerad lidi do neceho nuti, nema ve hre sanci.
edit: nebude to mozne i kvuli tomu, ze lide hraji ruzne casto a v ruznou dobu. Tezko bude clovek ktery ma rodinu ve hre kazdy den 5 hodin. Ten clovek na tom bude tezce bit.
Vice a vice (cim vyssi lvl mam) zjistuji, ze ta hra je v pozdejsich fazich solo nehratelna.
To ze high mobove jsou tuzsi ja jen jeden aspekt. Horsi je, ze questy ktere clovek dostava, se solo nedaji splnit. Bude skutecne hodne zajimave jak se tohle v releasu podari v gilde vyresit. Tech Q je tam tolik, ze je nemozne aby meli vsichni stejny Q a zaroven ho plnili v jeden okamzik. Bude to neustale o kompromisech, ze se domluvi par lidi a ti si budou defakto neustale pomahat s plnenim Q. Narazi to samozrejme na problem, ze nekdy musi crafti craftit a ti co jsou na nizsim lvl (vlastne vsichni) ziskavat XP.
V bete je to zatim tak, ze o tom ktere Q se budou delat rozhoduje 'drzejsi' hrac. Ten kdo ma male slovo nebo neni priliz obliben nebo nerad lidi do neceho nuti, nema ve hre sanci.
edit: nebude to mozne i kvuli tomu, ze lide hraji ruzne casto a v ruznou dobu. Tezko bude clovek ktery ma rodinu ve hre kazdy den 5 hodin. Ten clovek na tom bude tezce bit.
jo presne tak.. neni mi moc jasny proc neudelali quest sharing pro groupu.. sice by to nebylo tak jednoduchy jako v jinych hrach kde sou questy generovany, ale verim tomu ze by to nejak rozumne vyresit slo... ono solovat by asi i slo.. sou v podstate solo moby pro kazdej lvl.. ale plnit questy proste solo nejde
quote:Originally posted by Atronach V bete je to zatim tak, ze o tom ktere Q se budou delat rozhoduje 'drzejsi' hrac. Ten kdo ma male slovo nebo neni priliz obliben nebo nerad lidi do neceho nuti, nema ve hre sanci.
MMORPG je reflexí RL ať chceme nebo ne. Takže tohle není nijak vyjímečné :)
quote: edit: nebude to mozne i kvuli tomu, ze lide hraji ruzne casto a v ruznou dobu. Tezko bude clovek ktery ma rodinu ve hre kazdy den 5 hodin. Ten clovek na tom bude tezce bit.
Ano, to je právě třeba můj problém. Proto se víc orientuju na WoW a EQ2 si nechám jako imho technicky nejlépe provedenou MMORPG jakou jsem kdy viděl. Takže na kochání :)
quote:Originally posted by Stormer jo presne tak.. neni mi moc jasny proc neudelali quest sharing pro groupu.. sice by to nebylo tak jednoduchy jako v jinych hrach kde sou questy generovany
Ve World of Warcraft muzou byt questy sharovane a pritom nejsou generovane. Staci odmacknou text 'Share Quest' :)
quote:MMORPG je reflexí RL ať chceme nebo ne. Takže tohle není nijak vyjímečné :)
jj, je to ale smutne. Kvuli tomuhle rada lidi eq2 hrat nebude. Neustale ignorovani dotazu a zadosti o pomoc = 1 mesic hry a bye bye. Povysenost a namistrovanost lidi imho poatri do pvp ne do guildovniho zivota. Ale to uz bych zase zacal psat neco za co by me nekteri cenzori nemuseli mit radi, takze CUT.
quote:MMORPG je reflexí RL ať chceme nebo ne. Takže tohle není nijak vyjímečné :)
jj, je to ale smutne. Kvuli tomuhle rada lidi eq2 hrat nebude. Neustale ignorovani dotazu a zadosti o pomoc = 1 mesic hry a bye bye. Povysenost a namistrovanost lidi imho poatri do pvp ne do guildovniho zivota. Ale to uz bych zase zacal psat neco za co by me nekteri cenzori nemuseli mit radi, takze CUT.
Reseni a schaneni pomoci pro plneni questu apod je samozrejmosti v kazde 'kvalitnejsi' mmorpg. Neprijde mi, ze by EQ2 byla v tomto necim vyjimecna.
Ignorovani dotazu a zadosti o pomoc? Heh. Neni nici povinnost ti odpovidat a pomahat ti. Smir se s tim.
Vsechno ma svuj cas a neni nutne plnit denne 15 questu. Proste pokud nemas charisma, stesti na lidi, stesti obecne atd., tak budes delat 1 quest za mesic.
Tak to proste ale je a vzdycky bude. Lidi jsou kurvy, s tim se neda nic delat. Vcera jsem leavnul guildu Awakening. Absolutni sraci s leaderem, ktere je navic jeste idiot. Jejich pohled na vec je pro me uplne spatnej, rozumnej honba za levely, neustale harvestovani zvirat po CL a aby zasli do nejakeho dungu nebo udelali raid to je ani nenapadne. Nemluvim ani o tom, co se stalo, kdyz jsem je zadal, aby mi pomohli s questem. Jedinej normalni clovek tam byl Button.
Joinul jsem samozrejme jinou guildu, ktera mi dala nabidku po nasem spolecnem 5 hodinovem questu v Serpent Sewers pod Freeportem. Clenu je pouze 22, ale muzu rict naprosto super. Leader je pekne prisnej, da ti to pekne sezrat, kdyz neco poseres. Vytahnes omylem agrro moby atd. Nekdo to muze povazovat jako buzeraci, ale ja to beru jako pripominka k tomu, ze delam neco spatne a jedina chyba muze zabit a vetsinou zabije zbytek grupy. Zvlast, kdyz jsem cleric.
Jeho pohled a zaroven pohled cele guildy je trosku jinej, poradaji se raidy, questy, zkoumaji se nove lokace apod. Vcera jsme byli v enemy territory v Thundering Steppes a to jen proto, abychom nasli nejakou novou vhodnou lokaci pro groupu.
Awakening lvl 1 guild 80 members Sshieng...a dal nevim je to elfsky , lvl 3 RP guild 22 members.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
navic obecne je zkusennost takova, ze shanet pomoc neadresne na kanale je dost neefektivni, lepsi je rikat konkretnim lidem
Ano souhlas ono to v praxi totiz vetsinou vypada takhle:
1. lidi co jsou nekde na akci a nestaci cist a reagovat na miliony dotazu 2. lidi co ten chat vetsinou nemaj jako solo okno a zanikne jim to v balastu vypisu dmg 3. lidi co odpoved na otazku nevi a nez aby rikali porad nevim tak proste mlci
- tech co vi a ignorujou dotazy je mizive procento a alespon z tech co znam to nedela podle me nikdo
Cas ktery bude potreba venovat hrani EQ2 aby clovek udrzel krok s temi co by rad grupoval bude nejspis problem i u me alespon to tak vypada uz i v bete. V tomhle ohledu je EQ2 asi nejvic HC co jsem mel moznost zatim zkusit, naopak na opacne strane jsou nonlvl hry jako UO nebo SWG (opet zacinam dost vazne premyslet o aktivaci SWG jelikoz to je asi jedina casove "neomezujici" hra ktera za neco v dnesni dobe stoji i pres vsechny zapory ktere v ni jiste jsou)
Ale to uz bych zase zacal psat neco za co by me nekteri cenzori nemuseli mit radi, takze CUT.
Jen piš, nemám tě rád stejně. Nechápu co furt prudíš s tím cenzorováním. Teď jsem se koukal ja se maže v EQ2 beta foru za posledních 14 dní tam byly smazány čtyři příspěvky z nichž dva si smazal ty.
Cas ktery bude potreba venovat hrani EQ2 aby clovek udrzel krok s temi co by rad grupoval bude nejspis problem i u me alespon to tak vypada uz i v bete. V tomhle ohledu je EQ2 asi nejvic HC co jsem mel moznost zatim zkusit, naopak na opacne strane jsou nonlvl hry jako UO nebo SWG (opet zacinam dost vazne premyslet o aktivaci SWG jelikoz to je asi jedina casove "neomezujici" hra ktera za neco v dnesni dobe stoji i pres vsechny zapory ktere v ni jiste jsou)
ja to nevidim tak cerne , zakladni lvl 15 se da udelat strasne rychle , a grup rozsah je dost velkej na to jak pomalu pozdeji levely skacou a hodne expy je z questu, ktery kdyz ti vyssi lvl pomuzou splnit razem mas treba o dva levely navic
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
quote:Lidi jsou kurvy, s tim se neda nic delat. Clenu je pouze 22, ale muzu rict naprosto super.
Jo to zni dobre. Mas stesti. Ale snad se to nejak pohne i u nas.
Jde o to, ze novejm clenum muzu pomahat sam (protoze na to mam ne-uplne-gimp postavu). Protoze mi prijde celkem lito kdyz nekdo prosi o pomoc s necim kam se nekteri se svym lvl preci nebudou obtezovat chodit. Ano v tomhle jsou lidi svine.
Skoda ze se obtiznost Questu nedeli na to zda ho delas solo nebo v grupe.
Prijde mi celkem neprijemne kdyz se musim ja nebo nekdo z mych znamych doprosovat kazde pomoci. To plati v jakekoliv onlajnovce. Asi je to porad ta naivni predstava ze od techto druhu pomoci je prave gilda, tak si clovek rika preci nebudu joinovat cizi grupu.... ale asi to tak proste dopadne. A degraduje to guildu na spolecny chat (To je vyhled, zatim to neni tak kriticke)
Asi je to porad ta naivni predstava ze od techto druhu pomoci je prave gilda, tak si clovek rika preci nebudu joinovat cizi grupu.... ale asi to tak proste dopadne. A degraduje to guildu na spolecny chat (To je vyhled, zatim to neni tak kriticke)
Víceméně souhlas, proto je důležité koukat na to s kým si (nebo koho invituješ do) v guildě.
quote:Originally posted by Atronach Nebudu to komentovat, lidi jsou mstive svine ...
No pokud k tomu maji duvod tak se jim nediv, jsou to lidi , jinak souhlas s Tiborem. Na tomhle prikladu je jasne videt jak je hrani online her skodlive.
quote:Možná bys měl vyhledat odbornou pomoc, tvá paranoia je opravdu příkladná.
Aha a jak si to predstavujes? Musim ti lest strasne moc nekam abys me vratil pristup na fora? Nebo pozadujes nejaky financni obnos? Pochop, ja nevim jak to tu s mocipanama chodi.
quote:No pokud k tomu maji duvod tak se jim nediv, jsou to lidi , jinak souhlas s Tiborem. Na tomhle prikladu je jasne videt jak je hrani online her skodlive.
Nene. Vse zacalo tim, ze jsem napsal svuj nazor na formu kterou se zobrazuji informace o questech. Vysledkem bylo ze mi dane formum bylo odstrizeno. Me se to moc koser nezda. Vsechno co nasledovalo byly pouze provokace za ucelem otestovani nervu par lidi .
Ty jsi mu Tibore vzal pristup do te hidnute sekce? To fakt nechapu. Podle me je trosku usmevne ze ta sekce je paranoidne schovana. A opravdu nechapu duvod odebirat nekomu pristup. Vzlaste kdyz to porad hraje(ehm ja myslel betatestuje). Aby to tu nedopadlo jako v Rubies, kde Guild master vyhodil clena guildy jen proto ze si dovolil verejne rict, ze tu hru si asi v P2P verzi platit nebude.
quote:Originally posted by Van Tassel Proste drzkoval, imho trpi nejakym pve stressem.
Se nediv. Kilovani mobu porad dokola, aby se me zvedla cislice o jeden rad, je poradna zabiracka na bednu. Ahmed s lvl 28 je podle me tak akorat zralej na sveraci kazajku
quote:Aby to tu nedopadlo jako v Rubies, kde Guild master vyhodil clena guildy jen proto ze si dovolil verejne rict, ze tu hru si asi v P2P verzi platit nebude.
Jak jsem napsal vejs. Vadila mi forma toho fora coz jsem dal najevo a nasledoval smik. Je zvlastni, ze sem jedinej kdo o ten pristup prisel. Ale jak rikam nema to smysl rozebirat. Ja sve projevy nazoru patricne poupravim.
Nerad bych to tady nějak rozmazával, ale jelikož to trošičku překrucuješ vyjádřím se k tom boufám už naposledy. Několik lidí mi napsalo, že bysme měli nějak dát dokupy popis questů. Vše v jenom topicu mi přijde krajně nepřehledné. Proto jsem založil forum jenom pro popis questů. Ty si se vyjádřil, že je to pěkněj bordel. A když se ti někdo snažil vysvětlit, že on si to nemyslí napsal si ať to smažem. Z toho všeho jsem usoudil, že tě toto forum obtežuje a proto jsem ho pro tebe schoval.
Z tvého dnešního postu jsem pochopil, že bys tam stejně měl rád přistup tak jsem ti ho zase dal. Nic jiného zatím nehledej.
quote:Ty si se vyjádřil, že je to pěkněj bordel. A když se ti někdo snažil vysvětlit, že on si to nemyslí napsal si ať to smažem.
Nejsem puntickar, ale postni mi sem zpravu kde jsem TOTO napsal. Je mozne ze mam sklerozu, ale tohle jsem nemel duvod psat.
Pochop, ze pokud zjistim ze se to 10 lidem libi a pouze me ne, tak ztichnu. To ale ze vyjadrim svuj nazor ze se mi to optimalni nezda, neznamena ze to nechci cist nebo prispivat.
Posty od Atronarcha: Proc dalsi nove forum, kdyz na questy uz tam jedno bylo? To je saskec
nj jsi moderator mas na to pravo, imho je to pouze bordel. 100 topiku misto jednoho kde clovek najde vse.
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Attro, ale tohle už odporuje zdravému rozumu. --------------------------------------------------------------------------------
Tvemu... Me se lepe hleda v jednom threadu.
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Hergot uklidni se a přestaň plácat. Nikomu a ničemu tím nepřispíváš. --------------------------------------------------------------------------------
Tobe taky vadi cizi nazor? No tak to smazte, stejne jsem preci ten nejvetsi vyvrhel ja.
Máš k tomu Atro další dotaz? Jinak všichni si mohou pročíst celý thread, který je sticknutý.
quote:Lidi jsou kurvy, s tim se neda nic delat. Clenu je pouze 22, ale muzu rict naprosto super.
Jo to zni dobre. Mas stesti. Ale snad se to nejak pohne i u nas.
Jde o to, ze novejm clenum muzu pomahat sam (protoze na to mam ne-uplne-gimp postavu). Protoze mi prijde celkem lito kdyz nekdo prosi o pomoc s necim kam se nekteri se svym lvl preci nebudou obtezovat chodit. Ano v tomhle jsou lidi svine.
Skoda ze se obtiznost Questu nedeli na to zda ho delas solo nebo v grupe.
Prijde mi celkem neprijemne kdyz se musim ja nebo nekdo z mych znamych doprosovat kazde pomoci. To plati v jakekoliv onlajnovce. Asi je to porad ta naivni predstava ze od techto druhu pomoci je prave gilda, tak si clovek rika preci nebudu joinovat cizi grupu.... ale asi to tak proste dopadne. A degraduje to guildu na spolecny chat (To je vyhled, zatim to neni tak kriticke)
ja kdyz uz tu hrupustim se chci bavit a zabave pro me neni delat quest po 10ty kde neni nic novyho ani nebezpecnyho. a nejvic me serou lidi kteri chtej porad s necim pomoct porad nekoho otravujou ackoliv by to klidne mohli udelat sami a jeste pak ani poradne nevi co vlastne potrebujou a takovejch je vetsina.
Jo je jich dost, ja ale nemluvim o tech 'tak me tu mate a starejte se o me'. Ja mluvim o tech co potrebuji pomoct s Q ktery kuprikladu ty zvladnes solo ale nekdo jiny by s tim stravil tyden a 10x pri tom chcipnul zcela zbytecne.
Ja chapu ze delat 10x stejny Q ktery ti neda ani XP ani odmenu za Q je trochu nuda. Pokud to ale udela kazdy 1x 2x pro mensi lvl postavy, oni to pak zase muzou udelat pro ty jeste novejsi atd
Cas ktery bude potreba venovat hrani EQ2 aby clovek udrzel krok s temi co by rad grupoval bude nejspis problem i u me alespon to tak vypada uz i v bete. V tomhle ohledu je EQ2 asi nejvic HC co jsem mel moznost zatim zkusit, naopak na opacne strane jsou nonlvl hry jako UO nebo SWG (opet zacinam dost vazne premyslet o aktivaci SWG jelikoz to je asi jedina casove "neomezujici" hra ktera za neco v dnesni dobe stoji i pres vsechny zapory ktere v ni jiste jsou)
Mne to prijde uplne stejne jako v AOcku, proste se musis drzet v level rangi jinak je to naprd. AOcko bylo mozna lepsi v tom, ze smerem k high levelum se level range hodne rozsiroval, na konci to bylo uz 54 levlu (z 200 level capu).
Na druhou stranu tady ti muze nekdo mimo tvuj level range pomoci s tezkym questem za hodne xp...
Nevidel bych to tak zle, lidi s mensim levlem (at uz novi hraci, nebo hraci, kteri nemaji tolik casu) maji vetsinou velkou podporu od vyssich levlu (materialni, ale hlavne rady). Ostatne ve hre tohoto typu je v zajmu kazdeho hrace ktery neni ciste soler aby mel kolem sebe co nejvice kamosu v level rangi.
Myslim, ze v nasi guilde to neni zase az tak spatny. Vzdy, kdyz jsem potreboval pomoc, tak se nekdo ochotny nasel. Sam se snazim taky pomahat dle vlastnich moznosti. To ale neznamena, ze by to nemohlo byt jeste lepsi. Hlavne domluva v grupe je obcas slozita a hlavne zdlouhava.
Taky bych tez rad znovu pozadal, zrejme Tibora - jak jsem pochopil, o zpristupneni hidden fora. Diky
Cleos aka Toodle Noodle <Pohodari> - Everquest II (Nagafen) Cleos <Temp> - Age of Conan (Fury) Sir Zotikus Alexius <Mor do Kuli> - Everquest II (Runnyeye) - retired
Spis mi prijde, ze se spousta lidi neodhodla ozvat ci zeptat. Tymova hra tu funguje uz od nizkych levelu. Lepsi nez doprosovat se pomoci od vyssich levlu je udelat tym srovnatelnych levlu a jit to zkusit vlastnimi silami ;-)
Upcoming Changes to Enhance Character Differentiation and Individuality
Since character individualization in EverQuest II has been a hot topic following the lifting of the NDA, we thought it would be a good idea to share our plan for the all-new features that are going live in the next few weeks to give a greater sense of uniqueness to players. We’ll be releasing more details each day, beginning with the character traits list tomorrow afternoon.
First, let’s talk about what’s changing from its current state.
We’re releasing the final class spells and arts lists. These move away from the standard archetype spells and arts we’ve been using for balance testing and give players access to their class-specific spell selections. The spells and arts you’ll see in the next few updates include new effects, class-specific strengths and flavor, and final names.
These spell changes are taking place across the board and will greatly refine class differences from what they are today. We’ve completed the balancing necessary to give a solid role to each class and now we’re excited to release the new spell and art lists.
To illustrate how these changes work, we'll use the Mage -> Sorcerer -> Wizard progression as an example.
Unlike how it was in the previous spell lists, once you turn level 10 you stop being just a mage. As you choose your path and complete your quest, from that point forward you are a sorcerer. There are no new mage spells after level 10. Each class will be branch off into entirely class-specific spells.
Once you turn level 20 and choose the path of a wizard, you are no longer a sorcerer. As before, there are no new sorcerer spells after level 20. You will be gaining wizard subclass spells from there forward.
In other words, there is no longer any such thing as a "level 44 mage spell," because a high-level wizard should never think of himself or herself as a level 44 mage in EverQuest II.
You will still be able to do a number of the same things to keep being useful in your key roles, but with unique and interesting differences that are suitable to each of the classes and subclasses that branch out from the common base.
For example, all priests will continue to receive instant heals, but other heal types will be restricted based on class. Only shamans will get wards, only druids will get regens, and only clerics will get reactive heals.
Classes will also receive a greater assortment of unique spells and arts. These are additional abilities that will likely be purchased off vendors. For example, illusionists will be able to cast racial illusions.
Full spell and art lists for each class will be released in the next few days.
Next, we’d like to outline some brand new features going live in the coming days and weeks. These systems add a tremendous amount of customization to each character and should help you create the unique persona you'll want to play in EverQuest II.
New Feature - Training Specialized Abilities
As you develop your character, you’ll be able to specialize in major aspects of your profession. About every ten levels, you can choose to focus on one of your core abilities and receive advanced training to improve it. For example, a priest could train and receive either a stronger heal, a more potent buff, or a higher-damage nuke. This ability would be of much greater potency than the typical granted spell and may be upgraded even more through adventuring. Each profession gets similar choices that play to their strengths – fighters may choose between offensive and defensive enhancements, or mages may focus on improving a damage spell, a pet, or a stun spell as appropriate to their profession.
New Feature - Character Traits
Character traits allow you to choose an aspect of your character and improve upon it. Traits are independent of your character’s race or profession, and all characters have access to the full list. By the time they’ve reached level 50, every character will gain access to seven traits that help tailor their character to their preferred play style. For example, a given character might choose to become Clever, thereby increasing their intelligence. Another character might choose to become Nimble, thereby increasing their base agility. Traits can improve your character in a variety of areas, such as increasing your statistics, giving more health or power, improving your health or power regeneration speed, and making your more resistant to magic, disease, or different types of melee damage. Traits are generally permanent effects that continuously improve your character during play. Once you’ve selected a trait, you’ll enjoy its benefits permanently.
New Feature - Racial Traditions
As players learn the background and lore of their chosen race, they begin to unlock certain bonuses. This starts with race-specific titles and leads to a choice of racial abilities. By the time they’ve reached level 50, every character will gain access to four racial traditions to help tailor their character to their preferred play style and distinguish themselves from other members of their race. For instance, an iksar could choose from enhanced health regeneration, increased power regeneration, or increased armor class. A ratonga may learn to forage for food or improve his ability to dodge blows. Erudites may learn to summon a magical wisp, guard themselves with a magic-resistant shield, or improve their alchemist crafting abilities. Racial traditions take many forms, but are generally activated abilities that can be used on demand to greatly improve your character for a short period of time. Some traditions give bonuses similar to traits, but with much more powerful effects. Full racial tradition lists will be released for every race in the next few days.
New Feature - Enemy Mastery
During your adventuring career, you’ll be able to learn about the creatures and monsters you’re fighting and use that knowledge to your advantage. Every few levels, players may choose from a selection of enemies and undertake a quest to learn how to exploit their weaknesses. The successful completion of this quest results in an enhanced attack against that type of enemy. By the time they’ve reached level 50, every character will gain access to six enemy masteries to help tailor their character to their preferred play style. Summary
These new kinds of choices allow for greater individualization without creating major imbalances between subclasses. One dwarf templar can have different stats and abilities than another dwarf templar while retaining the core abilities that they need to be successful in their key roles. Approximately every two levels players will receive an additional choice that allows another degree of individualization.
We plan to have the first round of these features showing up in next week's scheduled update (week of 10/25/04) with additional features arriving the week after. We look forward to hearing what you think of these upcoming changes.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
quote:During your adventuring career, you’ll be able to learn about the creatures and monsters you’re fighting and use that knowledge to your advantage. Every few levels, players may choose from a selection of enemies and undertake a quest to learn how to exploit their weaknesses. The successful completion of this quest results in an enhanced attack against that type of enemy. By the time they’ve reached level 50, every character will gain access to six enemy masteries to help tailor their character to their preferred play style.