Author |
Topic  |
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 30/04/2004 : 21:27:54
|
quote: Originally posted by Dargnon
vsechny postavy? <<<- v tom je nějaká chyba??
je to lepsi? |
 |
|
Jorssk
Moderator
   

2991 Posts |
Posted - 02/05/2004 : 12:53:23
|
takze bude potreba dva datadisky kdyz to budu chtit mit aktivovana na oba accaunty? |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 02/05/2004 : 13:06:17
|
quote: Originally posted by Jorssk
takze bude potreba dva datadisky kdyz to budu chtit mit aktivovana na oba accaunty?
Ano. Ale nebude potreba mit 2 instalace  |
 |
|
Jorssk
Moderator
   

2991 Posts |
Posted - 03/05/2004 : 05:49:59
|
Asi na tohle udelam novy topic protoze se me s tim nechce tydy otravovat. Kdyz jsi totiz koupim tu druhou hru tak co si z ni vlastne vemu pro ten druhej accaunt? |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 03/05/2004 : 06:58:31
|
quote: Originally posted by Jorssk
Asi na tohle udelam novy topic protoze se me s tim nechce tydy otravovat. Kdyz jsi totiz koupim tu druhou hru tak co si z ni vlastne vemu pro ten druhej accaunt?
CDKey. Nic víc. Stejné je to s datadiskem, budeš potřebovat dva datadisky pro dva accounty, ale hru ti stačí mít nainstalovanou jen jednou.
V login screen jen budeš měnit, který account chceš použít. |
 |
|
Dargnon
Moderator

441 Posts |
Posted - 03/05/2004 : 11:53:58
|
jak to vidíte s HW náročností? bude to krutější než SWG? |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
 |
|
Dargnon
Moderator

441 Posts |
Posted - 12/05/2004 : 17:09:59
|
Zrovna taková zajímavá otázka a nikdo se neozývá.... Esi se v tom někdo trochu vyznáte napište svůj názor. Mě napadá že pohyb vesmírem by neměl bejt pro počítač taková zátěž jako pohyb po nějaký planetě - jak je tomu dnes. Nebo nevim esi prázdnej prosotor okolo je nějak náročnej - pokud zrovna nebude honička mezi asteroidy. Ale to co ušetří na samotném pohybu asi nacpou do detailů a efektů takže pak v boji ty fps třeba rapidně klesnou.
Koukal sem dneska na to oficiální asi pětivteřinový video... haha, já teda nikdy žádnej online simulátor nehrál, ale co si opravdu nemyslim je že nějakej blbec poletí rovně dyž za nim poletí nepřítel. Sem zvědavej esi bude docházet ke komickejm "točičkám"  (tedy že oba se snaží dostat za nepřítele a tak se točí v kruhu, no myslim že X Wing v tomhle manévrování TIE nepřekoná). |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 12/05/2004 : 17:46:03
|
Hral jsi Freelancera? Ten by docela hustej na hardware a to byla normalni game. Takze to vidim na optimum 3GHz + 1024+ MB RAM, R9800Pro (FX 5900) a lepsi. My zname SOE a oni neznaji optimalizace, tak je mi predem jasny, ze to bude peknej narocne na hadware. Pri trose stesti srovnatelne se SWG. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 12/05/2004 : 17:50:38
|
quote: Originally posted by Dargnon
Zrovna taková zajímavá otázka a nikdo se neozývá....
Vše na toto téma je totiž pouhá spekulace. |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 12/05/2004 : 18:20:57
|
quote: Originally posted by Dargnon
Koukal sem dneska na to oficiální asi pětivteřinový video... haha, já teda nikdy žádnej online simulátor nehrál, ale co si opravdu nemyslim je že nějakej blbec poletí rovně dyž za nim poletí nepřítel. Sem zvědavej esi bude docházet ke komickejm "točičkám"  (tedy že oba se snaží dostat za nepřítele a tak se točí v kruhu, no myslim že X Wing v tomhle manévrování TIE nepřekoná).
No, tohle sou pravděpodobně NPC. AI vždycky krátkou chvíli letí rovně a zatím jsem neviděl simulátor, kde by se tak alespoň na pár vteřin nestalo. A ohledně toho manévrování - vyplatí se mít lepší joy umožňující nejenom pohyb lodí do stran, ale i pohyb lodí samotnou. Tím myslím otáčení kolem vlastní osy. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
Edited by - Jedi_Knight on 12/05/2004 18:23:24 |
 |
|
Dargnon
Moderator

441 Posts |
Posted - 13/05/2004 : 15:40:53
|
quote: Originally posted by Gabriel
quote: Originally posted by Dargnon
Zrovna taková zajímavá otázka a nikdo se neozývá....
Vše na toto téma je totiž pouhá spekulace.
...a lidi se vyznačují tím že spekulují, proto sem se divil že se nikdo neozývá
quote: Originally posted by Jedi_Knight
quote: Originally posted by Dargnon
Koukal sem dneska na to oficiální asi pětivteřinový video... haha, já teda nikdy žádnej online simulátor nehrál, ale co si opravdu nemyslim je že nějakej blbec poletí rovně dyž za nim poletí nepřítel. Sem zvědavej esi bude docházet ke komickejm "točičkám"  (tedy že oba se snaží dostat za nepřítele a tak se točí v kruhu, no myslim že X Wing v tomhle manévrování TIE nepřekoná).
No, tohle sou pravděpodobně NPC. AI vždycky krátkou chvíli letí rovně a zatím jsem neviděl simulátor, kde by se tak alespoň na pár vteřin nestalo. A ohledně toho manévrování - vyplatí se mít lepší joy umožňující nejenom pohyb lodí do stran, ale i pohyb lodí samotnou. Tím myslím otáčení kolem vlastní osy.
Tak to je jasný že ať už je to NPC nebo ne pro potřeby videa potřebujou hezký záběry a ne nějaký zběsilí otáčení když se oba pokoušej dostat dozadu... doufám že použijou "reálný" modely ze SW, tam X Wing neni zrovna "nejmanévrovatelnější"...
Ten pohyb do stran sem nepochopil co myslíš... Otáčení kolem vlastní osy do stran to je přece normální zatáčení - čim větší rychlost a horší manévrovatelnost tim větší oblouk při tom opíšeš, při nulový rychlosti se otočíš na místě, esi to myslíš jinak popiš to  |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
Edited by - Dargnon on 13/05/2004 15:42:50 |
 |
|
Dargnon
Moderator

441 Posts |
Posted - 13/05/2004 : 15:44:55
|
Vřele doporučuju gamesky z www.bruneras.com ! Více v topicu Battle of Yavin. |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 13/05/2004 : 18:42:49
|
quote: Originally posted by Dargnon
Ten pohyb do stran sem nepochopil co myslíš... Otáčení kolem vlastní osy do stran to je přece normální zatáčení - čim větší rychlost a horší manévrovatelnost tim větší oblouk při tom opíšeš, při nulový rychlosti se otočíš na místě, esi to myslíš jinak popiš to 
De o to, že loď se může pohybovat 2 způsoby: a) měnit svou pozici - tzn. zatáčet, dělat otočky, uhýbat do stran, snažit se setřást pronásledovatele, dogfight apod. b) otáčet se kolem své vlastní osy - tzn. letět stále stejným směrem, ale otáčet lodí samotnou.
A co se týče SW reality, taky doufám, že TIE bude trošku lépe manévrovatelný než X - Wing.
|
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 14/05/2004 : 11:46:43
|
quote: Originally posted by Dargnon
opravdu nemyslim je že nějakej blbec poletí rovně dyž za nim poletí nepřítel.
cece asi si fakt nehral treba za druhe svetove kdyz to vemes 109 litala rychlej jak spit zato spit mel veci tocivost pri mensi rychlosti tzn ze 109 se sice mohla tocit ale jen do urcite rychlosti pak ju spit pretocil tzn ze 109 litala spis rovne i kdyz za nou byl nepritel |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 14/05/2004 : 11:58:15
|
Nejake male info
http://swvault.ign.com/articles/515/515507p1.html
The group leader will be pilot by default. The YT-1300 has two gun turrets (lower and upper) and they can be populated by other passengers flying inside the YT-1300
Skill points for pilot classes are separate from the standard 250 SPs for the terrestrial professions.
Ships are fully customizable with over 100 different modules (including more- and less-powerful versions of module types) including weaponry, armor, shielding, and propulsion. |
Edited by - Khaot on 14/05/2004 12:17:45 |
 |
|
Patas
Senior Counsellor


304 Posts |
Posted - 14/05/2004 : 15:41:30
|
Hehe to zni zajimave, kazdopadne si zamlouvam flek ve spodni strelecke vezi bo me vzdy zajimalo jak bylo tomu chlapkovi v ty proskleny kouli pod trupem B17ky. :-) |
Patas member of CzH, CzA, BoH & MdK |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 14/05/2004 : 15:48:22
|
je to tam dost budi, letis pozadu a strilet i kdyz letadlo leti za tebou neni prdel to rikam na rovninu mam to oskouseny, ja budu urcite litat mam joy za 4 tacy tak ho aspon vyuziju :) |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Dargnon
Moderator

441 Posts |
Posted - 15/05/2004 : 00:58:59
|
otáčení okolo vlastní osy... jako že se otočíš do strany ale furt letíš stejnym směrem?? to je přece nemožný... pochybuju že třeba TIE má do všech stran dost silný trysky na to aby letěla bokem... nebo snad by se dalo otočit se do boku pomocí manévrovacích trysek - ty určitě má - a těsně před tim vyřadit hlavní trysky a tak bys setrvačností - ve vesmíru teda dost stálou rychlostí letěl třeba pozadu...
separate from 250 skilll points... separate.... oddělit, oddělovat... JOOOO! Tak to vypadá že nebudu zakládat postavu ménem Dargnons Pilot :) |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
Edited by - Dargnon on 15/05/2004 01:07:58 |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
|
Tragedy
Moderator
   

2637 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 16:21:14
|
nice |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 18:13:59
|
quote: Originally posted by Dargnon
otáčení okolo vlastní osy... jako že se otočíš do strany ale furt letíš stejnym směrem?? to je přece nemožný... pochybuju že třeba TIE má do všech stran dost silný trysky na to aby letěla bokem... nebo snad by se dalo otočit se do boku pomocí manévrovacích trysek - ty určitě má - a těsně před tim vyřadit hlavní trysky a tak bys setrvačností - ve vesmíru teda dost stálou rychlostí letěl třeba pozadu...
LOL. Musíš si uvědomit, že JTL nebude založeno na realistické fyzice (jako například Babylon 5: IFH), ale spíše na tom, aby se dalo pořádně zalítat. Co říkáš je samozřejmě pravda, problém je ale v tom, že ta fyzika bude prostě vokrouhnutá, a to dost. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
Edited by - Jedi_Knight on 17/05/2004 18:16:47 |
 |
|
juf
Moderator
  
1304 Posts |
Posted - 17/05/2004 : 21:37:20
|
quote: Originally posted by Patas
Hehe to zni zajimave, kazdopadne si zamlouvam flek ve spodni strelecke vezi bo me vzdy zajimalo jak bylo tomu chlapkovi v ty proskleny kouli pod trupem B17ky. :-)
Skoda ze budeme asi na stejne lodi kazdopadne me vzdycky zajimalo jak je chlapkovi ktery, ze sveho zera, vystreli ze spodni strelecke veze B17ky toho parchanta co se ho snazi zasahnout.  |
DarkFall - Mr Juf |
 |
|
hRochSWG
Starting Member
52 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 02:18:28
|
Q & A nejen o JtL: I went to the E3 expo this year, and had a blast. My employer sent me there (ok I asked) to demo one of our games. During my off time, I wanted to ask a bunch of questions to any Dev that would listen.
I was lucky enough to be stationed in the "Gaming for Windows" area. In that area, there were games from all differnt companies to show off all the types of games that Windows can handle. The guy working the SWG demo was community representative Kurt "Thunderheart" Stangl. I asked him some questions that came from the Ahazi formus, and some that I thought up during the day. He was very willing and helpful in answering anything I asked. He even stayed a few minutes after closing to keep answering my questions.
When I told TH that some of these questions were from the forums (Ahazi), he asked me to let everyone know he says Hi. I also met another Sony Exec named Rod Humble (He rocks). He heard me and my friend complaining about how hard/lame it was to get into the SoE booth at previous E3's so he gave us his card and told us to swing by and tell them he sent us. EQ2 looks nice as well =) Unfortunately there was no SWG demo in that big black booth.
Anyways, on to the questions... (All answered by TH). Please note that there are not eqact quotes, but my own paraphrased answers.
The common practice is to steal faction base vuln time. Will this ever be changed to something such as personal ownership/admin so only the base owner and freinds can check the vuln time?
This is something that will be addressed in the future. We are currently working on it / discussing it.
Will Jedi Robes be comparable to 90% composite armor?
During the combat revamp, mostly everything will be brought down in scale, and 90% comp armor will also be toned down. Jedi robes will be comparable to the "new" high end comp armor.
Will classes other than shipwrights participate in ship building?
Currently, it hasn't been decided what resources will be needed to craft starships, and so it's also unclear what other professions (if any) will also contribute components. We still need to balance the materials needed.
Will Jetpacks have the same profession restrictions as Bounty Hunter / Mandolorian armor?
No, Jetpacks will be used as a vehicle.
Does BZB's Guildhall in the Krayt Graveyard affect Krayt spawning?
No, it does not. We were also thinking of possibly turning that area into a no-build zone at some point in the future. And boy do I hate BZB. - (ok I added that last part, not TH)
How is Pearl / Crystal decay different than Lightsabre decay?
(I didn't ge the info I wanted here, and I couldn't squeeze much more out of him) Only the crystals or Pearls will decay, so you can keep the actual Lightsaber if the components become too decayed.
Some people sell CH1 super BE Pets. Are these pets bugged, and will they ever be nerfed, and in what way?
Yes they are bugged. At some point in the future we will assess/adjust those creatures.
Besides the Corellian YT-1300, will there be any more multi-player ships available to fly?
Not currently, but that is something we can add in the future. (Not sure if he said "can add" or "will add")
Can players ever drive Star Destroyers, or control them in any way whatsoever?
The only interaction players can have with Star Destroyers is to assault them in a raid level encounter. The SD will keep launching waves of TIE's and things for the players to destroy.
Will any loot come from these types of encounters? What kind of loot?
Yep, possibly ship upgrades or credits.
Will Firespray's be included at any point for players to pilot?
Possibly this summer.
Will there be any resource gathering in space?
No. That would affect the surface economy.
When does the Space beta start, and how long will it last?
It will begin approx 1.5 months before it's release. It's going to be a short beta.
Can players acquire Modified Dreadnaughts?
Not at this time.
Will smugglers have an expanded role in space?
Yes, there is a Privateer system.
What role will droids play on starships?
Your droid can go in and out of any ship with you, and when used like R2 in Luke's X-Wing, the droid can help manage / control different aspects of piloting. (Sorry I cant be more specific, I didn't any more info)
Is there a plan to remove vendors from players who no longer have the merchant skills necessary to have them?
Yes, we are talking with the Merchant coorespondant and that is one of their main issues.
How will Light Jedi voting be used, and how often will it come into play?
(I'm kind of unclear on the first part of this answer so it'll seem kind of vague) The voting is used to determine if/which Jedi will move up in rank. It will come into play often.
Thats it for the questions. Now I'm just going to throw some other random facts I picked up on.
A joystick can be used to pilot your vessle. When you change thrust, it doesn't automatically pick up to the new speed, you can see the "thrust meter" adjust to match your new speed setting. Kind of like when you slam on the gas in your car, it takes a few seconds to get to 60mph.
You can fly in 1st or 3rd person mode, and you can also look around inside the cockpit and see all the instruent panels and things. In larger ships, you can get out of your chair and walk around the ship. You can also decorate your ship like a house.
Jump to Lightspeed is not really an Expansion, but pretty much an entirely new game. It is completely separate from the planetary system. This means that when you die in space, you get Battle Fatigue, but you do not get wounds or item decay. Also, from my understanding, Jedi should be able to not worry about dieing in space. I specifically ased about Jedi death in space and TH said "Jedi will not be accected."
X-Wings can open or close their wings, for different manuverability I'm assuming. There are also asteroid fields with full collision for people to hide in. There are also huge clouds called Nebulas to fly through. They look like giant, Lightning-filled, purple clouds. You can hide in them, but watch out for the lightning!
There are different skill levels for AI pilots. There are also 3 new professions which do not require skill points. Rebel/Neutral/Imperial piolt. You have to be the same faction as you are on the ground. But you can be overt on the ground but covert in space I think. You advance through these new professions by just "doing stuff" not by getting xp. When you complete a mission for example, you could unlock a new skill box that you immediatly get without the need for training.
The ship building class "Shipwright" takes skill points like all other elite artisan classes. I'm sure there's more, but that's all I can remember for now. If I remember more, I'll add it. Hope you learned something, I know I did. See you all in-game =) |
 |
|
hRochSWG
Starting Member
52 Posts |
|
Dargnon
Moderator

441 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 10:47:23
|
tak to teda esi pude lítat pozadu atd tak to bude pěkně trapný.... fanové je pošlou do píp ale chápu že většině se to bude líbit. |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
 |
|
Algul
New Member

140 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 17:28:36
|
Ted me napadlo jestli ten pripravovanej char.transfer system nedelaj proto ze az vyjde JtL tak se pocet hracu na povrchu snizi.Novejch hracu zas tolik asi nebude tak asi zrusi par serveru:) |
WoW - Ragnaros - Algul - Tauren Shaman
Killer 93% Achiever 53% Explorer 53% Socializer 0% A.L.G.U.L. : Anorganický Likvidátor na Genocidu a Utlačování Lidí |
 |
|
Dargnon
Moderator

441 Posts |
Posted - 18/05/2004 : 18:01:56
|
Dargnons Preview : Jump to Lightspeed
http://darg.bloguje.cz/42770_item.php aktualizovaná verze je na http://darg.bloguje.cz/42899_item.php jsem si jist že preview obsahuje chyby, přece jen určitě jsem nečetl vše o SWG:JTL tak vás žádám upozorněte mne na ty chyby a to ZDE v tomto topicu, ať tam nejsou zbytečný komentáře.
Je to pro ostatní potencionální hráče! -Dargs-SWG- |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
Edited by - Dargnon on 20/05/2004 19:03:20 |
 |
|
Jorssk
Moderator
   

2991 Posts |
Posted - 19/05/2004 : 05:40:17
|
Kolik asi bude moct mit hrac u sebe lodi? Poridil bych si imp. stihacku a jeste tu jak se tam vejde hodne lidi. |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 19/05/2004 : 18:34:08
|
quote: Originally posted by Dargnon
Dargnons Preview : Jump to Lightspeed
http://darg.bloguje.cz/42770_item.php
jsem si jist že preview obsahuje chyby, přece jen určitě jsem nečetl vše o SWG:JTL tak vás žádám upozorněte mne na ty chyby a to ZDE v tomto topicu, ať tam nejsou zbytečný komentáře.
Je to pro ostatní potencionální hráče! -Dargs-SWG-
Když ponechám stranou slohovou stránku věci tak je to docela povedné preview, v základě zesumírování všech dosud známých skutečností. Dobrá práce. Jen ta informace o bojích je špatná - bude to klasický dogfight z XWA s podporou ovládání jak pro joy, tak i gamepad, klávesnici či myš. Pokud autoři neumožní ovládání z Freelanceru (což zatím nikdo neví), je joy nebo gamepad celkem jasná volba.
A co se mě týče, nemůžu se překousnout přes 2 věci. To, že chtějí dát Jedie i do vesmíru (to je už absolutně, ale absolutně šílené Jedi šílenství) bych ještě překousl, ale skutečnost, že chtějí dát obyčejným TIE Fighterům, Interceptorům či Bomberům štíty a hypermotory je věc naprosto šílená a nereálná. Nejenom že by každá z těchto stíhaček byla v hyperprostoru rozmetána na kusy (OK, až TAK SW realistický být nemusím), ale s vyjímkou TIE Bomberu ani nejsou schopné unést tyto 2 vymoženosti najednou. Oproti tomu TIE Defendery a Advanced jsou o třídu výš, tam už problém není, ale u základních TIE... Prostě šílenost. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
Edited by - Jedi_Knight on 19/05/2004 20:44:05 |
 |
|
Dargnon
Moderator

441 Posts |
Posted - 19/05/2004 : 20:30:04
|
O tom že střílet bude hráč sem nikde nečet, až dneska na fóru. V Dargnons Preview sem to už opravil.
S těma TIE máš pravdu. Jim de o prachy tak to zjednodušujou. Já bych zavedl systém tří tříd lodí kde A by byla nejslabší, podsvětelná třída zahrnující TIE Fighter a nějakou obdobnou kocábku pro povstalce a neutrály. Interceptor bych si vymyslel že "mark II" už má hyperpohon a tak do třídy B. |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 19/05/2004 : 20:45:45
|
quote: Originally posted by Dargnon
S těma TIE máš pravdu. Jim de o prachy tak to zjednodušujou. Já bych zavedl systém tří tříd lodí kde A by byla nejslabší, podsvětelná třída zahrnující TIE Fighter a nějakou obdobnou kocábku pro povstalce a neutrály. Interceptor bych si vymyslel že "mark II" už má hyperpohon a tak do třídy B.
To je PERFEKTNÍ nápad!!! |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Hosty
Average Member
  
1177 Posts |
Posted - 20/05/2004 : 15:49:22
|
zistil som, ze sa nebude dat pristavat na vesmirnych zakladniach ani na velkych lodiach(napr. Star Destroyer). To nevymysleli dobre.
|
-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free- |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 20/05/2004 : 18:14:37
|
quote: Originally posted by Hosty
zistil som, ze sa nebude dat pristavat na vesmirnych zakladniach ani na velkych lodiach(napr. Star Destroyer). To nevymysleli dobre.
Plánují dodat po vydání... Nejspíš to dopadne stejně jako s pozemní verzí - rok budeme hrát broken hru a čekat na "Space Rebalance". |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
Edited by - Jedi_Knight on 20/05/2004 18:15:42 |
 |
|
Jorssk
Moderator
   

2991 Posts |
Posted - 21/05/2004 : 05:33:53
|
Ve vesmirnych zakladnach pristavat pujde na to tam budou. Rebelska, Imperialni a Neutral. |
 |
|
Dargnon
Moderator

441 Posts |
Posted - 22/05/2004 : 00:16:52
|
tak sem juknul na SWG fórum a o TIE a hyperpohonu tam toho je jak nasr.... Pekelně mě štve že moje angličtina mi nedovolí tam napsat můj názor a nakonec to stejně udělaj jak budou chtít. Základní chyba je v tom že oni tam dávaj takový shity jako je TIE Fighter a TIE Bomber a pak jim nezbyde místo na něco co by se rovnalo X-Wingu. Takže výsledek bude ten že TIE-Fighter = A-Wing, TIE-Interceptor=B-Wing, TIE Bomber=Y-Wing a TIE Advanced = X-Wing. Takže je to o ničem a naprd. Navíc oni šoupnou všem TIE hyperpohon a štíty což ve filmech nemaj a tam je to vyvážený tim že sou rychlejší, ovladatelnější a je jich čtyřikrát víc než rebelů. Takže oni nám daj hyperpohon a sníží rychlost, štíty a sníží manévrovatelnost a protože náš nebude čtyřikrát víc tak nám posílí zbraně. A VOILA!!! TIE = Wing. Navíc B-Wing je silnější než X-Wing ale o tom ve SWG nemůže padnout ani prd protože hádejte kerá loď je nejpopulárnější? (a má nejstarší a nejnudnější design?). |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 22/05/2004 : 19:27:06
|
Já jsem na tohle téma na fórech už svůj názor několikrát prezentoval.
Skutečnost je ale taková, že to nejspíš skutečně dopadne tak jak říkáš a to je dost hrozná představa. A přitom má mnoho hráčů skvělé nápady.
viz třeba http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=lightspeed&message.id=359. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Hosty
Average Member
  
1177 Posts |
Posted - 23/05/2004 : 10:08:41
|
quote: Originally posted by Jorssk
Ve vesmirnych zakladnach pristavat pujde na to tam budou. Rebelska, Imperialni a Neutral.
Asi az v nejakom update, na stranke zatial pisu, ze ne. |
-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free- |
 |
|
Jorssk
Moderator
   

2991 Posts |
Posted - 23/05/2004 : 12:08:40
|
No ja prave cetl nekde na strankach ze jo.
Btw jasne rikaj ze hrac si bude moct upravovat lod podle sebe takze kdyz si do Tie-fighteru hypermotor a stity nedate tak je mit nebudete a muzete byt spokojeni ne?  |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 23/05/2004 : 13:03:04
|
quote: Originally posted by Jorssk
No ja prave cetl nekde na strankach ze jo.
Btw jasne rikaj ze hrac si bude moct upravovat lod podle sebe takze kdyz si do Tie-fighteru hypermotor a stity nedate tak je mit nebudete a muzete byt spokojeni ne? 
Problem je v tom, že do TIE FIGHTERu by ani jít dát neměly. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 23/05/2004 : 14:02:04
|
Vim ze se projevim jako buran, ale uprimne je mi jedno, jestli TIE bude mit hyper pohon nebo ne. Zajima me jen, jak dobre se to bude hrat. A pokud to bude stejne hratelny jako XWing, Tie fighter nebo x_wing vs. Tie fighter s bonusem kvalitniho ultra multiplayeru, tak budu nadsen :-) |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 23/05/2004 : 14:51:12
|
quote: Originally posted by Genagen
Vim ze se projevim jako buran, ale uprimne je mi jedno, jestli TIE bude mit hyper pohon nebo ne. Zajima me jen, jak dobre se to bude hrat. A pokud to bude stejne hratelny jako XWing, Tie fighter nebo x_wing vs. Tie fighter s bonusem kvalitniho ultra multiplayeru, tak budu nadsen :-)
Prd jako buran.:o) To je střet dvou názorů...
Hratelnost Realismus (SW)
Já osobně považuju možnost vložení hyperpohonu do TIE Fighteru za stejně neskutečnou věc jako kdybych měl najednou možnost létat bez cizího přičinění. Ale halt to budu muset zkousnout. A koupit si Jetpack. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Jorssk
Moderator
   

2991 Posts |
Posted - 01/06/2004 : 05:57:41
|
Kdy jsi uz prestanou hrat s lodickama a vymysli konecne ty dva nove charaktery do datadisku.
Jsou uz nejake nove informace? Napr. zverejnene hardwarove naroky atd.? |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 01/06/2004 : 15:15:53
|
quote: Originally posted by Jorssk
Kdy jsi uz prestanou hrat s lodickama a vymysli konecne ty dvaě nove charaktery rasy do datadisku.
Jsou uz nejake nove informace? Napr. zverejnene hardwarove naroky atd.?
Ticho po pěšině... |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
Edited by - Jedi_Knight on 01/06/2004 15:16:17 |
 |
|
Hosty
Average Member
  
1177 Posts |
|
Hosty
Average Member
  
1177 Posts |
Posted - 17/06/2004 : 16:53:50
|
co nic nepisete ? |
-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free- |
 |
|
Popbob
New Member

100 Posts |
Posted - 17/06/2004 : 17:48:46
|
ja som len zvedavy ako sa to bude hybat na nasich PC.To zas bude mohutny upgrade  |
EQ2 Popbob guardian/alchemyst SWG Popbob Aifi commando WoW Littlemage warlock/alchemyst Vanguard Popbob Necromancer LOTRO Poprandir champion
|
 |
|
Hosty
Average Member
  
1177 Posts |
Posted - 17/06/2004 : 18:04:08
|
podla mna to bude rovnake ako v klasickom SWG. |
-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free- |
Edited by - Hosty on 17/06/2004 18:04:35 |
 |
|
Jorssk
Moderator
   

2991 Posts |
Posted - 18/06/2004 : 05:37:48
|
Vypada to dobre no :) celkem prekvapili. |
 |
|
WereHamster
Junior Member
 

982 Posts |
Posted - 18/06/2004 : 09:22:35
|
Hmmm.. a nebude to jen další Rogue Squadron? Akorát teda masívně multiplayerový?
Stejně nechápu jak to bude v praxi běhat.. Pokud na zemi všechno warpuje a nedokázali to po roce odstranit, jak se s tímhle vypořádají ve vesmírné akci v boji v reálném čase? |
 |
|
Quartax
Junior Member
 

764 Posts |
Posted - 18/06/2004 : 13:32:37
|
No možná když budeš na LAN kde je server (v emerice) a ten lan bude gigovej tak to bude běhat krásně :-) |
Quartax Xarys - SWG.Eclipse
|
 |
|
Topic  |
|