Že je to o lidech se kterýma hraješ a o komunitě, je jasný už hned na začátku. Pokud si někdo hraje jen for fun s lidma sobě rovnýma a hraje proti sobě rovným, nevidím v tom žádný problém.
Co ale stojí za zmínku (a zase HoN vs LoL vs DoTa 2), je že pokud někdo bude chtít hrát solo LoL a bude nic moc, tak si pořád zahraje protože ta hrá má na to přizbůsobený ruleset a mentalitu komunity. V HoN se bude jen setkávat s nadávkama a na tom opravdu low ratingu jsou borci co vám jdou rovnou do rodiny. Takže musíte hodně pracovat s ignore listem
Stejný to bude i u DoTa 2, také tam bude špatná komunita i když ten system tutorialu a leavu vypadá dost dobře.
Tím chci říct, že kdo je spokojenej se svým průměrným výkonem v LoL, by tam měl i zůstat (což pravděpodobně udělá) a nebo nehrát nikdy solo. Tyhle 2 další hry jsou herně někde jinde a už to nebývá tolikrát 4fun jako o nervy a rozbité klávesnici.
Tak to by byla ta omáčka již několikrát omletá a teď k tomu, proč vlastně vznikla ta debata ?
hlavní problém Doty bude získávání nových hřáčů, v releasu bude 100+ hrdinů a 100+ itemu, fakt nechápu jak by se tohle všechno mohl naučit za nějakou rozumnou dobu, vůbec by nebyl špatnej nějakej omezenej mód, kde by třeba bylo jen 30 jednoduchejch hrdinů
Tak do bety sme snad prihlaseni vsichni ne? Teda jestli myslis tu co se registrovala pres steam. Zakladl sem kvuli tomu novej ucet.
Jinak proc by mel byt problem v tech 100 hrdinech a itemech? Ano 90% hracu budou lidi z norm doty, kteri si jen zvyknou na novy skiny, efekty a obrazky. Ti novi zacnou tak jako sem zacinal ja nebo kdokoli jinej kdo dotu nehral od uplnyho zacatku. Pickne jednoho hrdinu a bude par her lamit nez se vubec zorientuje. Nova dota je navic mnohem jednodussi co se nakupovani a hrani tyce. Takze myslim ze normalni clovek po par hrach zacne chapat zaklady hry a mezitim stihne spadnou na uroven, kde ho to bude hazet s lidma jemu rovnejma. Postupne se pak vyskrabe nahoru. Jako ja kdyz sem zacinal znovu s HoN. Spadnul sem hned kamsi k 1350 a dnes se s prehledem drzim na 1680 a casto skocim i k 1750MMR coz uz neni uplne low.
Dynty a zkusel jsi nekdy ranked? A tam dat na elu treba 1300 25 killu?
To snad nemuzes myslet vazne, ze v normalu beres neco vazne?
---
Dej 10 ranked her za sebou, a posli screen jak se ti darilo. :)
normal 5v5 uz rekneme od 300+ vyher nehrajou zadny newbici co by si zkouseli blbiny jsou to full 5v5 premady s komplet grupou na TS/VT a v 99% z jednoho naroda (PL vs CZ atd),a my hrajem casto s lidma co maj 500+ vyher,i 600+..blbiny si lidi zkousej v solofronte Ja naopak neberu moc vazne tu solo ranked...a ne ze bych ji nikdy nehral,mam tam tusim 60 vyher a o neco malo vic proher (tj 120x),nejsem zadny eso a nikdy jsem to netvrdil,ale nejsem zrovna novacek a vim co pisu :)
a ja hraju povetsinou tanky a tech 20killu nedam :)
Dynty a zkusel jsi nekdy ranked? A tam dat na elu treba 1300 25 killu?
To snad nemuzes myslet vazne, ze v normalu beres neco vazne?
---
Dej 10 ranked her za sebou, a posli screen jak se ti darilo. :)
normal 5v5 uz rekneme od 300+ vyher nehrajou zadny newbici co by si zkouseli blbiny jsou to full 5v5 premady s komplet grupou na TS/VT a v 99% z jednoho naroda (PL vs CZ atd),a my hrajem casto s lidma co maj 500+ vyher,i 600+..blbiny si lidi zkousej v solofronte Ja naopak neberu moc vazne tu solo ranked...a ne ze bych ji nikdy nehral,mam tam tusim 60 vyher a o neco malo vic proher (tj 120x),nejsem zadny eso a nikdy jsem to netvrdil,ale nejsem zrovna novacek a vim co pisu :)
a ja hraju povetsinou tanky a tech 20killu nedam :)
Tak dal bych nekdy proti vam custom. Mas na sebe nejaky rozumny kontakt?
Zkusim zorganizovat 5v5. Nejvic sanci je kolem vecera, tak 21:00 - 22:00.
Taky nechapu co se natom isacovi nezda :). Me se to vcelku libi a popravde by mi vubec nevadilo, kdyby zachovali ikony z normalni doty jen ve vyssim rozliseni a trosku lepsi grafice.
PS: Yasha vypada nahodou pekne, takovej spravnej kuchynskej nuz na krájení cibule z Ikea.
nahodou to zeleny vypada skoro stejne jako zalamovaci kudla na picoviny co mam v kanclu na stole :) to se do takovy hry pro HC mandoraleny hodi podle me by byl uplne idealni jenom nejakej hexakod
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Taky nechapu co se natom isacovi nezda :). Me se to vcelku libi a popravde by mi vubec nevadilo, kdyby zachovali icony z normalni doty jen ve vyssim rozliseni a trosku lepsi grafice.
cože ?
chceš mi říct, že by si poznal co je tohle
kdyby ti někdo neřekl co to je ? mi to příjde jak prodlužka na elektriku
je jasný, že ty původní ikony nebudou, na ty má copyright Blizzard, ale od firmy jako je Valve bych čekal něco dokonalýho a grafický úžasnýho
nahodou to zeleny vypada skoro stejne jako zalamovaci kudla na picoviny co mam v kanclu na stole :) to se do takovy hry pro HC mandoraleny hodi podle me by byl uplne idealni jenom nejakej hexakod
Presne tak Pertho, protoze ja tu hru planuju hrat kvuli uplne jinejm vecem nez jsou ikonky itemu, ktery vubec nic neresi. Osobne bych se spokonjil i s item shopem, kde by byl pouze jmenny seznam bez ikon.
Nakonec se na to stejne vubec nedives a nakupujes jen pomoci klavesovych zkratek...
Taky nechapu co se natom isacovi nezda :). Me se to vcelku libi a popravde by mi vubec nevadilo, kdyby zachovali icony z normalni doty jen ve vyssim rozliseni a trosku lepsi grafice.
cože ?
chceš mi říct, že by si poznal co je tohle
kdyby ti někdo neřekl co to je ? mi to příjde jak prodlužka na elektriku
je jasný, že ty původní ikony nebudou, na ty má copyright Blizzard, ale od firmy jako je Valve bych čekal něco dokonalýho a grafický úžasnýho
tohle bych bral u nějaký indie hry ...
No nepoznal. Me to pripomina spis nejakej mikrofon, ale jak sem rekl, je mi to uplne jedno. Hlavni je aby to splnilo ucel. Az budes mit v hlave vsechny ikony a budes vedet co ktera je za item, uz se nad tim nebudes vubec pozastavovat. Spis at predelaji efekty nekterejch skillu, treba voidovy ulty.
Edit: navic se mi libi jednoduchost tech ikon. Prijdou mi dost prehledny coz je podstatny. Dulezity jsou jen aby si je rychle poznal a zjistil co kdo stavi. Myslim, ze nikdo se nebude pri hrani rozplyvat nad tim jak vypada ktera ikonka itemu. I kdyz kdo vi, mozna sou lidi co dotu hrajou prave kvuli tomuhle :D.
Nevim proc, ale ve mne to vzbuzuje vzpominky na Dungeon Mastera. Asi to cerny pozadi nebo co. Nadhera
AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje
Tady musím jít s většinou. Mně se ta jednoduchá grafika u itemů líbí. A jména jsou většinou totožná. Někdy zkrácená a někdy je to přezdívka, ale nenašel jsem žádný, u kterého bych nevěděl o co jde.
Heh, Gorfe, nebylo by lepší hrát teda MUD? Tam je to optimum, jen text a zkratky, to pravé hardcore pvp
Jinak souhlas s Isacem, je to grafika na úrovni beta verze wowka, pokud ne ten DM1...
Nevim co to je MUD a nehodlam to ani hledat. Presto dekuji za nabidku, ale ne, dekuji. Vim naprosto presne o cem je dota 2 a vim naprosto presne, ze to je hra presne pro me. Jediny co jeste nevim a zajima me je jakej bude obchodni model a to jestli bude mit S&Y ikonku kuchynskeho noze skrizenou se sekackem na maso nebo jestli to bude Ashandi skrizeny s crrupted ashbringerem je mi uplne u zadku.
Hm, MUD je dost zásadní věc v historii MMOček. Divím se, že to neznáš.
No ja se naopak vubec nedivim. Nicmene jsem se poinformoval a musim rict ze webovky me nikdy nezajmali, takze me logicky nezajmalo ani to, ze se jim ve zkratce rika MUD. Ja zustanu u doty 2 a ty si di klidne hrat MUDy.
Jo a kdyz uz sme u te grafiky, ktera ti pripomina vydani wow nebo dm1 tak mi prosim rekni do jakeho obdobi by si zasadil tohle? Nerikam, ze dota 2 je na tom lepe, jen rikam, ze jak dota tak lol sou v tomhle +- na stejne urovni a myslim ze 99% hracu krome Isaca a Stiriuse to vubec neresi.
tak to si se poinformoval špatně, protože MUDy nejsou webovky
League of Legends vypadá tak jak vypadá, tu hru udělala firma s pár lidma a omezenejma zdrojema, a to zrovna není případ Valve, tak jsem prostě čekal víc :) ale není to nic co by mi trhalo žíly
Hm, MUD je dost zásadní věc v historii MMOček. Divím se, že to neznáš.
Tak je pravda , ze kdyz u nas jely MUDy tak byl jeste internet za 0,40 h za minutu v levnym pasmu. Zive si pamatuju na svuj ucet za telefon 2800+ v roce 97 po kterym jsem to byl nucen omezit
Hm, MUD je dost zásadní věc v historii MMOček. Divím se, že to neznáš.
Tak je pravda , ze kdyz u nas jely MUDy tak byl jeste internet za 0,40 h za minutu v levnym pasmu. Zive si pamatuju na svuj ucet za telefon 2800+ v roce 97 po kterym jsem to byl nucen omezit
ale prd tenkrat jeste byl internet za 2 kc na spojeni :)
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
tak to si se poinformoval špatně, protože MUDy nejsou webovky
League of Legends vypadá tak jak vypadá, tu hru udělala firma s pár lidma a omezenejma zdrojema, a to zrovna není případ Valve, tak jsem prostě čekal víc :) ale není to nic co by mi trhalo žíly
No cerpal sem z Wiki a trosku si to mozna i jinak vylozil. V dobe kdy vy ste tu hrali MUDy tak ja si o PC nejspis jeste nechaval zdat a porad hral loderunnera na svym Didaktiku. Internet mel v te dobe otec maximalne tak ve firme. Co si pamatuju tak sem nemel pristup k internetu jeste ani v dobe, kdy byla v Levelu prvni recenze na Ultimu Online.
Pertha: to platilo u těch šťastnějších, u nás do revoluce nebyla ústředna (nahrazovala ji vojenská "pojízdná") a po revoluci byla postavená fungl nová a ta už počítala za impulzy
Mandorallen: Stirius si tu jen honí triko, MUDy si u nás zahrálo možná pár šťastlivců na školních linkách, v tý době kdy to frčelo za hranicema by to u nás normální člověk jen těžko uplatil ...
na co beta u neceho co je mapa do hry stare temer 10 let s novym launcherem
Hmm jestli ono tam třeba nebude víc věcí než jen nový launcher. Nebo že by vážně vzali kód Warcrftu 3 a jen přidali launcher? No Pertha určitě ví, o čem mluví, takže asi ano...
Ty si tu isacu rikal, ze mas nejaky zdroje a v SUNu sou lidi co maj naky kontakty, tak z nich kurva vytahni kdy dostanu betaucet ffs. Kazdym dnem ziskavam vetsi a vetsi averzi k HoN.
Jsem si dal dneska HoN, asi fakt po třech týdnech a je to snad poprvé co jsem leavnul matchmaking.. už na to nemám nervy Tisíce nových herů a furt různý nový blbosti a změny rulesetu, to mě fakt štve.
Já jsem rád že jsem betu zatím nedostal a možná ani nedostanu, pochybuju že bych poctivě rozesílal feedback, to jsem možná dělal chvíli jen ve Warhammeru Online ale pak stejně.. měl jsem to jen jako demo na vyzkoušení. Tak proto dobře že to s tou betou dělají opatrně.
Jsem si dal dneska HoN, asi fakt po třech týdnech a je to snad poprvé co jsem leavnul matchmaking.. už na to nemám nervy Tisíce nových herů a furt různý nový blbosti a změny rulesetu, to mě fakt štve.
Já jsem rád že jsem betu zatím nedostal a možná ani nedostanu, pochybuju že bych poctivě rozesílal feedback, to jsem možná dělal chvíli jen ve Warhammeru Online ale pak stejně.. měl jsem to jen jako demo na vyzkoušení. Tak proto dobře že to s tou betou dělají opatrně.
Bejvalej HoN už je mrtvej. Je potřeba to přijmout a začít smurfovat :)
zatím mě to teda moc nenadchlo, ještě mají práce jako na kostele
GUI mi příjde dost tragický, matchmaking prakticky neexistující (což mě teda překvapilo, s ohledem na to, že je to asi nejduležitější věc co bylo potřeba "opravit" na Dote)
uvidíme, moc bych se divil, kdyby tohle vyšlo do půl roku ...
mam podobny pocit jako Isac... nevim jestli to je tim ze je nova dota o tolik jina z meho pohledu horsi - neprehlednejsi ... doufam ze to jeste predelaji
Za me dota teda super. Kdyby to vydali tak jak to je, tak to klidne za 50 dolacu i koupim. Ve stavu v jakym je to je ted to ma aspon pro me vetsi hodnotu nez lol a hon dohromady.
Musi na tom sice jeste zamakat, ale zabava je to super.
Tak zatím se mi to vcelku líbí. Na to, že je to closed beta jim vše šlape dobře. Nemám lagy, reconnect funguje, matchmaking taky. Pořád se mi teda dost nelíbí ta grafika, ale asi je to spíš o zvyku. To, že se vše pomalu otáčí a lítá snad taky překousnu :)
Pozitiva: Je to dota, takže balance relativně zajištěn. Nejsou zde viditelné staty. Jen win/loss. Pokud se vám načte hra matchmakingu a někdo ji nepřijme, vracíte se do fronty s prioritou.
Co mi schází: Není zde concede, jednoznačné hry mě nebaví ani za jednu stranu. Navíc stát u fontány a čekat na konec je skutečně akorát ztráta času pro oba týmy.
Obecně hráči nejsou za nic trestaní. Abuse, Leave, Afk vám projde. To je u komunity MOBA her sebevražda. EDIT: Tak jsem se od Gorfa dozvěděl, že za leave jste trestaní menší prioritou v matchmakingu.
Není vidět oponentova mana, jen po kliknutí na něj. Tohle je podle mě hloupé, modama to půjde upravit. Buď ať je to vidět pořád, nebo vůbec.
Itemy se kupují špatně. Pokud nemám na celý recept, tak se nekoupí součásti, na které mám.
Chybí hotkeye na missy.
Shrnutí: Na closed betu jim to šlape parádně, ale je třeba aby dodělali concede a trestání hráčů. To jsou základní věci.
EDIT: Tak jsem se od Gorfa dozvěděl, že za leave jste trestaní menší prioritou v matchmakingu.