Dámy a pánové, dneska by se mělo dojít k tomu velkému show a konečně se dočkáme 1.05 pače. The EU servers will come down for Update 1.05 on Wednesday, 24th June at midnight GMT (02:00 am CET). The downtime is scheduled to last around 12 hours. __________________
Funcom Oliver 'Tarib' Kunz Senior Community Manager
Opraveny naky bugy (nefunguje uz sprint+jump ve vode, nejde plavat nahoru do vodopadu, par veci s chatem).
Pro priznivce hausnumer se taky neco najde (+1400 armor, +700000 DPS big doomage). Mnohem vic ted zalezi na vybaveni, takze to je jednoznacne negativum pro vsechny pvp hrace. Ale zase musim rict, ze pvp bitky ted trvaji dele a prijde mi, ze jsou o neco taktictejsi.
Lze si zvolit alternativni resspad, coz se hodi napr. pri setkani s gildou Cult of pain, ktera gankuje resspady 3v1 na pravidelne bazi.
GUI je porad prisernej chaos. Debilni system HoT/DoT, kdy neni vyjimkou, ze v pvp na sobe mate i 20 blikajicich ikonek a ted odhadnout, jestli v pristich sekundach explodujete nebo ne. Navic to ani neni sjednoceny, takze nektery ticky se vyhodnocujou po sekunde, jiny po 2. Proste tohle by uz melo jit do kytek jednou provzdy a vzit ty regen sipky z GW. Porad nejsou nijak dobre reseny imunity, takze netusim, zda davam knock na typka, co ma treba knock imunitu.
Patrne probehla dalsi optimalizace. Na DX9 high mam na nekterych mistech i o 10-20 vic FPS.
Masivni class balance, ale to se da hodnotit az za delsi dobu (nicmene skilleri v global chatu uz meli 5 minut po vydani patche jasno, ktera classa je OP a co nerfnout).
Ja ted leveluju svou masivni korbu s halapartnou. Ale treba PoM dostal peknej skill, kterej ho posouva jeste vic k hybridnimu archetypu. Cim vic do nekoho prazis, tim vetsi pasivni heal dostava 1 pratelsky target v tve blizkosti (ten s nejmensim HP). Taky zkrouhli treba shielding lithany a dalsi retardovane skilly typu "po ressu si to na hodinu nahod" a nahradili je situacnimi zalezitostmi kratsiho trvani. To je urcite krok vpred a je videt, ze novy game director vi, co dela.
Skoda jen toho WoWkateni gearu. Snad to nakonec nedopadne tak, ze pve farmari budou ostatni davat na jednu ranu.
k těm OP classám... jsou to jen výkřiky, hned odpoledne, jak jsem dotahal, tak jsem vyrazil na duel plácek a zkoušel- barba na svým levelu jsem dal bez problémů, lvl4 mě porazil, ale ne nijak výrazně... naopak mě zklamalo, že pořád velice silné je ToSko, i co jsem zkoušel, i co jen koukal, tak v duelech stále neprohrávají... asík, guard, demon mi přišli tak nastejno, jako před patchem... bohužel tam nebyl žádný DT, hodně se mluví o tom jak byl posílen, tak jsem na něj zvědav, budu muset co nejdřív nějakého vyzvat, u conquerora se nic zásadního pro pvp nezměnilo, ale velká změna je 10 min cooldown pro furious resurgence, na raidech to nechci vidět.
Tarantia Commons mě ničím neuchvátilo, navíc na Aquilonii tam hned začal řádit scum a podobná verbež, takže si to ani nejde nějak pořádně projít
statistiky jsou pro mě zatím zmatek nad zmatek, měli nechat jen armor a protection, moc k tomu nechápu to mitigation
co se týče armoru, není už takový rozdíl mezi pvp armorem a t2 equip, respektive rozdíl je hlavně v protection, ne tolik v armor, což je dost podivné a zvýhodňuje to podle mého na nižších pvp levelech castery
Nedostal jsem se včera do hry a tak by mě zajímalo, jestli je možnost si vytvorit tu 50 lvl postavu a jaká jsou pro to pravidla. Jestli muzes jen jednu nebo víc.. atd. Díky za info
Nedostal jsem se včera do hry a tak by mě zajímalo, jestli je možnost si vytvorit tu 50 lvl postavu a jaká jsou pro to pravidla. Jestli muzes jen jednu nebo víc.. atd. Díky za info
novej char lvl 50 si muzes vytvorit kdekoliv, ale jen jeden podminka je mit aspon jeden char na lvl 50+
Feagil: tak class balance nesmis brat podle duelu. Kolem duelu se hra nikdy nebalancuje.
Nejlip se to pozna v anihilacnich minihrach na stejnym levelu.
Ty novy staty nevim. Zas je to opticky lepsi nez +0.01% neceho, ale je toho mozna zbytecne moc.
PvE jsem vcera taky hral (dungeony) a prijde mi, ze vsechno umira dyl a dava vetsi dmg. Je celkem zajimavy, ze kazdej ted ma zhruba 2-3x vic HP, ale healy zustaly prakticky nedotceny. Takze kdyz mam treba 4000HP a muj party heal mi dava 24 HP/s tak nevim, co si mam myslet.
Jo a nevite nekdo, jestli ta akce s volnou padesatkou plati i pro ty, co svuj char teprve vyleveluji? Nebo je to jednorazovka.
Jace: duel má dobrou výpovědní hodnotu pro porovnání jednotlivých class, vyberu si někoho na stejném pvplvl, nejlíp někoho, s kým jsem duelil před patchem a můžu trochu posoudit co se změnilo, navíc pokud je classa silná v duelu bude silná všude :-P
minihry jsou silně závislý na složení týmu, na tom jestli máš premade nebo random, na skillu hráčů a jejich sehranosti, to bych mohl zkoumat měsíce, navíc je to zas úplně něco jiného než mass pvp
Ziju v presvedceni, ze novodoby MMO jsou porad zalozeny na tom vohranym kamen, nuzky, papir systemu. Pokud by v duelu mohla kterakoli classa dat kohokoli, tak by to do group pvp nebylo vubec zdravy.
Myslel jsem teda spis areny nez random minihry. Ze v duelu se tezko projevi pasivni featy pro groupu a group skilly.
Ted koukam, ze dost healeru vyhrozuje, ze quitne. Healy jsou porad stejny a HP masivne vzrostlo. Ale DPS taky snizili no. Cely je to takovy utahany.
tak já ti to přesvědčení neberu, na druhou stranu si myslím, že právě v Conanovi platilo víc než kde jinde, že hra byla hodně o skillu hráče a bylo možno dát se svým charem jakoukoliv classu... žádný kámen nůžky papír
jinak další postřehy: podle (nejen) mého názoru nevyvážené classy - necro s petama - je jak tank a zároveň killer ToS - jediný z casterů, co přede mnou ani neutíká, prostě stojej a castí HoX - neskutečnej dmg, navíc s avatarem maj prý i kolem 10000hp, když nahodí ten phoenix cloak nebo jak se to jmenuje není šance je utlouct
-daleko víc záleží na equipu -hra je neskutečně nestabilní, mini spadnou tak 2 ze 3, dnes nám to spadlo i na raidu a resetlo instu, naštěstí hned na začátku, prošli jsme W1, nepřišlo mi to moc těžší nebo jiný než před patchem
Zas tak doslova me neber, ale asi vis, kam mirim. V group pvp maji ruzny classy ruzny role, a tak proste ne vzdy by byl duel fer. Nemel by byt.
Co jsem si ja vsiml, tak npc guardi se chovaji dost divne. Zautocili na me 3 lowbies, a kdyz jsem dobehl ke guardovi, tak agresora nesejmul (ac je to jasne napsane v patch notes). Kdyz jsem na nej zakouzlil neco, co diky splash dmg nahodilo i ostatni, tak jsem cekal, ze me na miste rozreze, ale nic se nedelo. Ovsem kdyz jsem to udelal asi potreti, tak me sejmul.
Casterum ted udajne staci stat na miste a spammovat dmg (to mohu potvrdit). Asik useless, guard k nicemu a snad vsichni maji dmg nerf.
Healovani stoji neuveritelne many. Neustale musim tocit podpurny skilly a chlastat lahvicky. Ovsem red bary nejdou nahoru ani pri tom jednom big healu. Proste healovani je spis uz jen podpurne a na pvp nema prakticky zadny vliv (po healerech se uz moc nechodi takez).
PVP uz proste neni tak brutalni a rychly jako prepatch, ale podle me to nezvladli. Chce to najit nejakou stredni cestu a hlavne healy by mely mit smysl. Pokud ho mit nebudou, tak akorat odpadne dalsi taktickej prvek. I kdyz zas musim rict, ze pve je ted docela narez. Musi se chainovat knocky a feary a i tank si obcas musi za roh odbehnout a prehodit agro na nekoho jinyho. Healer ho neudrzi ani nahodou. Takze ac jsem pve vzdy vylozene nesnasel, ted mu prichazim na chut (tohle je ted spis o tech 6man dungeonech).
OT EDIT: porad nemuzu prijit na to, jak a kdy pouzivat ty 3 zluty stity. Proti rangerovi dat vsechno do stredu a dal? Nejaky realtime vykryvani mi prijde dost neproveditelny, kdyz ty stity se presouvaj zhruba stejne rychle jako utok. Naucit se komba jinych class a podle toho to pred bitkou nastavit? Co kdyz pak ale budou jen rezat normal utokem do nechranenych mist? Pouziva to teda vubec nekdo?
Zas tak doslova me neber, ale asi vis, kam mirim. V group pvp maji ruzny classy ruzny role, a tak proste ne vzdy by byl duel fer. Nemel by byt.
Co jsem si ja vsiml, tak npc guardi se chovaji dost divne. Zautocili na me 3 lowbies, a kdyz jsem dobehl ke guardovi, tak agresora nesejmul (ac je to jasne napsane v patch notes). Kdyz jsem na nej zakouzlil neco, co diky splash dmg nahodilo i ostatni, tak jsem cekal, ze me na miste rozreze, ale nic se nedelo. Ovsem kdyz jsem to udelal asi potreti, tak me sejmul.
Casterum ted udajne staci stat na miste a spammovat dmg (to mohu potvrdit). Asik useless, guard k nicemu a snad vsichni maji dmg nerf.
Healovani stoji neuveritelne many. Neustale musim tocit podpurny skilly a chlastat lahvicky. Ovsem red bary nejdou nahoru ani pri tom jednom big healu. Proste healovani je spis uz jen podpurne a na pvp nema prakticky zadny vliv (po healerech se uz moc nechodi takez).
PVP uz proste neni tak brutalni a rychly jako prepatch, ale podle me to nezvladli. Chce to najit nejakou stredni cestu a hlavne healy by mely mit smysl. Pokud ho mit nebudou, tak akorat odpadne dalsi taktickej prvek. I kdyz zas musim rict, ze pve je ted docela narez. Musi se chainovat knocky a feary a i tank si obcas musi za roh odbehnout a prehodit agro na nekoho jinyho. Healer ho neudrzi ani nahodou. Takze ac jsem pve vzdy vylozene nesnasel, ted mu prichazim na chut (tohle je ted spis o tech 6man dungeonech).
OT EDIT: porad nemuzu prijit na to, jak a kdy pouzivat ty 3 zluty stity. Proti rangerovi dat vsechno do stredu a dal? Nejaky realtime vykryvani mi prijde dost neproveditelny, kdyz ty stity se presouvaj zhruba stejne rychle jako utok. Naucit se komba jinych class a podle toho to pred bitkou nastavit? Co kdyz pak ale budou jen rezat normal utokem do nechranenych mist? Pouziva to teda vubec nekdo?
m tak tohle s tim healem a vyssima hp je totalne spatne
Lol balance je fakt uplne v prdeli. Mam 40lvl PoM, nabehl na me stejnej lvl guardian a vubec nic mi nedelal. Proste ja jsem jen stal, tocil smity a on chcipnul.
Soldier by mel clothaka na blizko uplne roztrhat.
EDIT: tak ted jsem stejnym stylem dal typka o 13 levelu vejs (no dobre, to jsem i uskakoval a menil wep sety). Failcom by asi mel neco zacit delat.
Jak tě to může překvapovat? Vždyt to tu bylo pořád. Barbar onshotoval clothaky na nizkých lvl. Ranger, assasin... Ted bude chvilku zase silný někdo jiný.
Z Healovani stoji neuveritelne many. Neustale musim tocit podpurny skilly a chlastat lahvicky. Ovsem red bary nejdou nahoru ani pri tom jednom big healu. Proste healovani je spis uz jen podpurne a na pvp nema prakticky zadny vliv (po healerech se uz moc nechodi takez).
tak s tímhle nesouhlasím, jak už jsem psal ToSko i BS se mi během souboje dost rychle dohealujou do plnýho zdraví, přestože je stáhnu třeba ke 20% (to spíš toho ToS, BS nemám nárok) Vzhledem k trapnýmu dmg soldierů nemám 1vs1 šanci sundat priesta, magové mě rozthaj na kusy, ranger není šance, pže nemám dost dmg, abych ho sundal během svých CC, takže přede mnou jen utíká a ještě se mi směje Soldiery Funcom totálně dojebal, ani ty DT na tom nejsou slavně (žádný land of templars, jak se jeden čas psalo o test serveru, se nekoná )
co teď nebo před patchem? před patchem byl OP jenom ToS, teď jsou OP všichni casteři, snad prej krom PoM, kterej na tom taky bůhvíjak nevydělal, zatímco soldieři šli dolů; problémem je zejména zvýšení hp a snížení dmg, je sice hezké, že souboje jsou delší, ale s minimálním dmg a tím že já potřebuju staminu na komba, kdežto caster ne, tak mě v klidu uběhá, pže během svých cc ho nesundám
Na ofic forech se mezi radou whinneru objevila teorie, ze failcom s temahle zmenama prisel proto, aby podporil teamplay. Ze ted je nutny peclive debuffovat targety (kazda classa ma debuff na neco jinyho) a to dps pak naroste. Vzhledem k tomu, ze skilly jako imperil dostaly dost masivni buff, nemusi to bejt zas az takovej nesmysl.
Duelovani uz nema prakticky smysl.
Je v pohode, ze nakej nerd z hidu nikoho nemuze dat na jednu ranu, ale zas jsme se dostali do opacnyho extremu.
podporu teamplay ať si funcom strčí někam, tu beru v PvE, ale ne v PvP, premade jsou teď v mini neporazitelný, takže nemáš premade, nezahraješ si, navíc podporujou možná teamplay, ale týmů bez plechovek... casteři vládnou na duelech i v team pvp, tak nevím nevím jestli je tohle ta správná podpora, jak tu psal Jace, PoM sundá guarda ani před ním neběhá, jen stojí, healuje se a smituje
dneska chodil v mini premade attexa bez jediný plechovky, jen dva hoxy jako melee, ToS na heal, POM na nošení vlajky, necra a rangera a ownoval to neskutečným způsobem, jednou s randomem proti nim jsme dali jen dva killy za celou hru, což dřív určitě nebývalo
Pokud se někdo chce vrátit do AoC, tak ať měsíc počká. Jelikož patch sice opravil chyby, ale pár jich přinesl. Grafika je u některých lidí jiná - divná, jinde pokles FPS, jinde zas nárůst FPS. Jinde zas problémy s fonty - blurry. Můj problém.
Plus ještě ten balance. Myslim, že do měsice se ten patch vyladí.
no nevim sice musim souhlasit ze casteri jsou OP, ale zkousel jsem ruzne fighty na TL proti guardianovi s polearmou a hoxovi. A tyhle dva jsou hotove zvire ....
Obzvlast ten guardian ma neskutecne damage a neskutecnou vydrz. Je fakt ze jsem zkousel zrovna rangera takze to bylo predpokladatelne. Kazdopadne to co dela reckoning je vcelku sila.
Jinak jsem zkousel take tempesta proti hoxovi a diky zmene HfB je problem obnovit si i heal, pokazde kdyz flusne ohen vam prerusi kouzlo. Kazdopadne sundat se ten hox s tempestem da:-)
Tak pul na pul, zalezi na tom co se jak kdy vyvede.
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
jinak ted zkousim assasina a mam dost problem s hitovanim:-( to mi moc nejde. Kdysi jsem byl zvyklej z hoxe, ze byla hracka trefit se do protivnika a ted mam velke problemy diky malemu dosahu dyk je to vyrazne slozitejsi.
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
antarian: hoxe je také třeba alespoň částečně počítat mezi castery, je to taky mág a co jsem koukal tak i dost teď pužívaj ten tongue of něco, s čímž dávaj dost slušný šlupky. Guard s polerarmou je na tom ze soldierů asi nejlíp, za vše hovoří to, že náš tank na raidu měl větší dmg než my s conquerorama, a to my jsme byli prakticky nonstop ve frenzy. :-/ A že jsi dal HoXe s ToSkem, mno jak říkám, ToS je podle mého pořád na špici mezi pvp classama, i když i oni si stěžujou, že maj menší dmg, asi jim vadí, že už neoneshotujou
Azkaban: ano lidi brečí a brečet budoua žádnej rebalance se nezavděčí všem, ale to, že čistě melee classy jsou teď pěkně zkrouhnutý, to mi nikdo nevymluví
Jako to, ze breci elitni gankeri z fury, podle kterych je true pvp skill cekat v hidu, dat stun a zezadu spustit jedno kombo, se dalo celkem predpokladat. Ale to, ze na foru breci casteri, ze jejich classa je OP a ze si mohou najmout cvicenou vopici, aby za ne mackala smite, je uz celkem zajimavej ukaz.
Vcera ve fields of death kdokoli me napadl a nebyl barbar nebo 10 levelu vejs dostal totalni pwnage. Pak me tam uz nahanely smecky o 5 lidech po cely mape, tak jsem sel radsi questovat jinam :D.
EDIT: jinak ten hlavni typek prohlasil, ze system se menit nebude. Max poupravej par hodnot.
Po prvním šoku jsem spokojen. Při boji a to i proti malé skupince (pokud v ní není caster) mám dost času sledovat timeouty debuffu a přehodnocovat strategii..což předtím během 10 sec suicide útoku rozhodně nebylo možné..:) Navíc comba, která jsem předtím nepoužíval, dostala svůj strategický smysl a navíc většinou dělají i slušnou dmg zvláště u lidí co si nastavují štíty všechny nahoru (dříve výhodné nastavení proti HoX)
Ja s barbarem spokojenost. Zabijim lepe jak dřív (v PVM) V pvp vydržím opravdu hodně a hlavně je to zábavnější. DT je opravdová svině a tak to má byt..Necro je teďka minion boss a to je také klasika a dobře .. Congueror rozhodně není slabej má svoji nesmrtelnost a dělá to co má podporuje hlavní tanky .. Demon je silnej jako kůň ale pošlete na něj assika nebo barbara a musí utikat..... Každej má své místo a to je přesně to co Funcom chtěl.. Navíc chvíli potrvá než si každej svou postavu vybalancuje (na ofiku se dá najít build na každou postavu už tedka ale podle mě to porat není ono.Skoušejte a ono to pujde....
Kamos zacal a ma asi jen 28 DT a je zmatenej, ze prej nevi do ceho davat feat pointy a nejak blbe se mu hraje. Ja jsem taky lamil, tak mi pak nejakej zkusenej BS rekl do ceho davat featy
Wow, rollnul jsem lvl 50 asika a je to naprosto nehratelny. Demo me dava na 3 rany svyma ultramega bleskama, a i kdyz na nej vysolim vsechny mozny komba po snap kicku a grimu, tak ho dam tak na 70%. HoX me dneska dal lvl 35 2x.
Conqueror rozhodně není slabej má svoji nesmrtelnost a dělá to co má podporuje hlavní tanky ..
conqueror není slabej proti ostatním melee krom HoXe, proti casterům je extrémně slabej, když tvrdíš opak, nehrál jsi ho... podotýkám, že mluvím o duelech, v partě se rozdíly trochu mažou... problém conqa je ve snížené dmg a krátkých CC... naopak s conquem se dá velice dobře dát asík, který jako jediný činí teď casterům veliké potíže...
PS: pro ty co tu tvrdí, že všichni jen brečí a balanc class je dobrej, zítřejší hotfix ty vaše vybalancované castery nerfne