Tak ty 2 posledni screeny ukončili mojí cestu po Cairn a to doslova, ale to je fuk, kazdopadne je na nich videt jaci jsou v Aventurine MEGALOMANI ta velka sediva skala na tom prvnim screenu je zrejme MESTO !! ty rozvaliny predtim jsou nepostavene hradby, protoze jsou popsane jako "human vall 002" stejne jako jsou popsane hradby u ostatnich hracskych mest .. TO je totoalni narez tohle .. oni si proste zabrali OBROVSKY skalni masiv na kterem maji mesto, do ktereho vede pristupova cesta tunelem ve skale s vytahem ..
Vydal jsem se prozkoumat jihovýchodni ostrov, tak vám poslu pár obrázků z cesty ...
Pěkné, jen jeden dotaz, co to je zaúroveň nastavení kvality (low,med,high) a da se v DF zapnout vyhlazování?
Vsem na max, ale vypnute stiny, protoze to nejak zlobi, vypnuty AA, protoze se me vypina nejak sam .. a densita porostu nekde na polovine, pac v tom jsou pak e vyssich porostech spatne videt hroby.
quote:Originally posted by M.C warior Vsem na max, ale vypnute stiny, protoze to nejak zlobi, vypnuty AA, protoze se me vypina nejak sam .. a densita porostu nekde na polovine, pac v tom jsou pak e vyssich porostech spatne videt hroby.
Když se podívate na ty bary zivota a cast bary. No, ale Lineage se mi líbí do dnes.
L2 běží na upraveném unrealu, nedá se tam dělat nic krom emote, prostředí je naprosto neinteraktivní, postava také. Věci které umí darkfall si na tom nedovedu představit. Ale grafika je pěkná.
A human and an Elf get captured by Skaven. The rat-men are getting ready to shoot the first hostage with Dwarf-made guns when he yells, "Earthquake!" The naturally nervous Skaven run and hide from the imaginary threat. He escapes. The Skaven regroup and bring out the Elf. Being very smart, the Elf has figured out what to do. When the Skaven get ready to shoot, the Elf, in order to scare them, yells, "Fire!" Mrs. Svine, Reservoir Dogs
quote:Originally posted by Eagle ]gay pivipi je to proto ze se tam honej? hele a neni to trochu nuda? ...
ne proto ze se tam honej, ale proto ze takhle muze delat pivipi jen mongol, co to hral a komentuje to tim prihratym hlasem. Kdyby byl co k cemu, tak ten borec je dole asi tak 10x za tu dobu co tocil to homevideo
ta parodie na to byla vazne vyborna a fakt vtipna....
quote:Originally posted by Eagle ]gay pivipi je to proto ze se tam honej? hele a neni to trochu nuda? ...
ne proto ze se tam honej, ale proto ze takhle muze delat pivipi jen mongol, co to hral a komentuje to tim prihratym hlasem. Kdyby byl co k cemu, tak ten borec je dole asi tak 10x za tu dobu co tocil to homevideo
ta parodie na to byla vazne vyborna a fakt vtipna....
Urcite hraje skvele, o tom zadna. Jenze taky se zde ukazuje jak to dopada, kdyz nekdo muze mit ode vseho vsechno namaxovany a v horsim pripade, kdyz to ten hrac dobre umi vyuzit.
1v8, kde bere ten klid. Ja bych si musel neco pichnout
Jo, vypadá to dobře... Jen škoda, že je to nakonec vážně max/max/max, podle mě se skill capem to mohla být mnohem zajímavější hra. I přes určitou míru "specializace" kteoru se teď pokusili zavést (i když nevím, jak to v praxi vyšlo), výhoda z toho mít všechny skilly je příliš evidentní
To zas neni tak uplne pravda, jasne ze narazis na silnejsi protivniky v pvp, ale i ti casto nemaji skill. Ale ted po patchi, kdy me prijde ze zacalo hodne novych hracu nebo i lidi co resubnuli, se daji docela v pohode potkat lidi kteri nemaji kdovijake skilly a dobre si za PvPkovat, rozhodne je to lepsi nez v themepark MMO, kde si zahrajes solidne jen s max lvl a vybavou... tu mas proste moznost jit na silnejsiho ve vice lidech, atp. Je to proste sandbox, se vsemi klady i zapory.
http://www.youtube.com/watch?v=mSDTaS07gYs N Námrd, má to 10 minut je to den v Darkfallu .. ( a ne zrovna nějakýho nooba ) Začíná to sestřelením red dragona a končí útokem lodě na pobřežní město ..
To zas neni tak uplne pravda, jasne ze narazis na silnejsi protivniky v pvp, ale i ti casto nemaji skill. Ale ted po patchi, kdy me prijde ze zacalo hodne novych hracu nebo i lidi co resubnuli, se daji docela v pohode potkat lidi kteri nemaji kdovijake skilly a dobre si za PvPkovat, rozhodne je to lepsi nez v themepark MMO, kde si zahrajes solidne jen s max lvl a vybavou... tu mas proste moznost jit na silnejsiho ve vice lidech, atp. Je to proste sandbox, se vsemi klady i zapory.
Nepopiram, ze i tak to muze byt/je. Ale je to prilis individualni. Jen dodam, ze kdyz je nekdo schopnej te dat na 5 sipu, tak neudelas defakto nic i kdyby byl uplna lampa, "erratic moves" jak to nazval sam Valroth, tu smrt treba oddalej rekneme o 15 vterin ? Da se to dobre zdrzet se stitem, ale ve vysledku nebude rozdil pokud nejsi blizko veze.
http://www.youtube.com/watch?v=mSDTaS07gYs N Námrd, má to 10 minut je to den v Darkfallu .. ( a ne zrovna nějakýho nooba ) Začíná to sestřelením red dragona a končí útokem lodě na pobřežní město ..
quote:Originally posted by ShatterenJen dodam, ze kdyz je nekdo schopnej te dat na 5 sipu, tak neudelas defakto nic i kdyby byl uplna lampa
Ano, pokud budeš nahatej, budeš k němu otočenej zády a počkáš až do tebe těch pět šípů nasolí, tak tě každá taková lampa co má za sebou pár měsíců hry a má na sobě equip cenově nesrovnatelnej s tvým na tech pět šípů během pár sekund zabije.
Ale já si myslím, že když nová postava třeba ve WoWku postojí po-pár-měsících-equipnutému hráči, tak ta její smrt bude podstatně rychlejší.
V čem je rozdíl ? V DF se ta lampa musí 5x trefit a vžycky riskuje že klem pojede nějakej namakanější hráč a všechen jeho super equip z něj sundá. A ten nováček nemusí stát a čumět, ale může oběhnout 2 stromy, nahodit si stamina tu healt a vytahnout koně, kteryho si koupí za pár babek a skusit ujet a když umře, tak buď proto, že neumí kličkovat, nebo proto, že útočník je dobrej střelet.
Ve WoW by byla situace jiná .. silnější hráč by tě jen tabnul a zmáčkul nějakej atack, oba by jste o nic nepřišli a nikdyo by z toho nic neměl, takže by se to asi ani nestalo ..
Tak ve WoW, (nicmene podobny pocity jako prvni 3 tydny v DF, jsem nikde jinde nezazil - zkoncil free month a uz to nebylo takove) kvuli herni komunite, na herni svet pomerne velky hracsky zakladne. Tak prvni 3 roky, pak uz semtam radoby comeback s naslednym zjistenim, ze je to na hovno. Z PvP mechanik jsem nebyl Buh vi jak nadsenej, ve Vanilla WoW byla vcelku motivace dokud se to nezesralo carebearstvim
Ono ve WoW te sice hrac da na 3 rany kdyz jsi cerstvej, jenze za tyden HC hrani (u WoW je HC 5h denne, je to prilis casual game) se tomu hraci muzes postavit a mas sanci ho dat, za dalsi tyden hrani uz muze mit dost velky problemy a vlastne v tom je zasadni rozdil, tezko jednoznacne rict, jestli je to dobry ci ne.
Ve WoW v podstate neexistuje zadne "herni veteranstvi", na achievmenty sere pes, PvE je stale lehci kdyz pominu vyjimky hard-modu, herni mechaniky classu se cas od casu pozmenej. Urcite nekdo, kdo theorycraftuje od Vanilla WoW, ma ted vyhodu urcitou a da se rict ze ty hre opravdu rozumi, jenze i tak se to novacek muze velmi rychle a snadno doucit. Takze jediny co se da pokladat za veteranstvi, je Pranduruv "Jiz-neziskatelny brouk", High Warlord/Grand Marshal titul a tim to hasne... je to o gearu, kterej se da velmi rychle dohnat pokud se nebavime o "very high-end PvE". WoW je capnutej, coz je na jednu stranu dobre, na druhou stranu je to celkove velmi jednoducha hra a hrac se muze jen zridka odlisit od ostatnich.
Darkfall neni capnutej, tudiz tu veteranstvi je a takovej hrac ma urcite vyhodu, jenze ta vyhoda je prilis velka, bez systemu, kterej te nebude kontrolovat, te jen sotva novacci nekdy dozenou, pokud nebudou opravdu HC a stejne to bude trvat minimalne 3 mesice hrani (pokud se bavime i o statech). A muj osobni nazor je, ze pokud se nezavede system, kterej ty veterany ztlaci a trochu ovladne situaci, tak ta hra nebude mit nikdy velkou herni zakladnu. Podle for si i lidi stezujou casto na "everything maxable, you'll never catch up".
A taky proc ne, at si kazdej vse namaxuje, ale kdyz uz se zaclo se specializacema, tak by mohli zavest tzv. Buildy, kterej by vzdy povolil 1 bojovou specializaci na max (treba melee) a zbytek by omezil na 50 archery, 50 LM, 50GM a nic vic napriklad. Pak by u trenera prehodil na jinej build a treba 100 archery, 50melee, 50 LM/GM. Kazdej char by mel moznost koupit 2. a 3. build slot za goldy.
Jenze uz je asi pozde na tak zasadni zmenu, dominujicich hracu je pomerne dost at uz hrajou spolu nebo proti sobe a nemyslim si, ze by nekdo z techto lidi takovou zmenu chtel prijmout. Na druhou stranu je to dost motivujici pro novacka, treba nikdy nikoho nedozene ve skillech, ale bude vedet, ze kdyz se nauci hrat a bude ovladat melee na 100, tak bude o dost vic kompetentnejsi.