Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Star Wars Galaxies - An Empire Divided
 SWG - Chapters and Updates
 Game Update 3: Jedi Paths...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

robiwan
Moderator

1035 Posts

Posted - 21/04/2008 :  10:15:04  Show Profile  Send robiwan an ICQ Message Send robiwan a Private Message  Reply with Quote
Exploring Expertise: Jedi Paths



"A Jedi's strength flows from the Force." - Yoda

Expertise systém dáva Jediom možnosť zvoliť si cestu, po ktorej sa chcú vydať vo svete Star Wars Galaxies. Vyberte si stranu a vašu úlohu spolu s niekoľkými novými schopnosťami, ktoré prinesie Game Update 3.

Vyberte si cestu

Ľavá strana expertízneho stromu Cesty (Path) predstavuje svetlú stranu Sily a pravá strana zasa temnú. Svetlá strana sa opiera o pokoj (klid) a predvídavosť, aby čo najviac posilnila obranné schopnosti, zatiaľčo zúrivosť a hnev temnej strany sa zameriava na útočnú silu.



Na použitie schopností svetlej strany je potrebné, aby Jedi zaujal postoj (stance), a schopnosti temnej strany si vyžadujú sústredenie pozornosti (focus).

Jediovia, ktorí nie sú úplne pohltení niektorou stranou sily, si môžu vybrať schopnosti z oboch strán. Hoci je možné si vyberať schopnosti z oboch strán Sily, schopnosti a pasívne bonusy jednej strany nie je možné používať, pokiaľ je hráč v opačnom postoji (stance) alebo sústredení (focus).

Svetlá strana Sily

Prostredníctvom sústredenej meditácie a štúdia svetlej strany Sily je Jedi schopný spomaliť svojich nepriateľov, zvýšiť svoju silu a umenie so svetelným mečom, podporiť svojich spojencov a viac.



Cautious Nature (Opatrná povaha): Počas používania tohto postoja sa Constitution zvýši o 10 za každý použitý bod a Glancing Blow (odrazený úder) sa zvýši o 1 % za každý použitý bod.

Pre túto schopnosť nie sú žiadne požiadavky.





Saber Shackle (Okovy z meča): Saber Shackle pridáva 25 % šancu na spomalenie (snare) a 2 % šancu na zastavenie (root) cieľa za každý použitý bod počas jedijského postoja.

Požiadavkou pre túto schopnosť sú štyri body v časti Path a štyri body v Cautious Nature.

Reactive Response (Reaktívna odpoveď): Každý úder, ktorý Jediovi spôsobí poškodenie, zvýši Jediovú action o 2 % za každý použitý bod počas jedijského postoja.

Musíte použiť osem bodov v časti Path a štyri body na Saber Shackle.

Force Clarity (Prirezračnosť Sily): Pridáva 5 % šancu na dvojitý úder so svetelným mečom.

Musíte investovať dvanásť bodov v Path a dva body v Reactive Response.

Anticipate Aggression (Predvídanie útoku): Poškodenie spôsobené Jediovi sa znižuje o 4 % za každý použitý bod pokiaľ je Jedi v postoji.

Podmienkou je šestnásť bodov v časti Path a jeden bod vo Force Clarity.





Riposte (Odvetný úder): Manéver, ktorý dáva 25 % šancu za každý použitý bod na odvetný úder zbraňami na blízko alebo strelnými zbraňami, pokiaľ oponent minie (miss) v päťmetrovej alebo menšej vzdialenosti. Tento úder je možné vykonať len ak je Jedi v postoji.

Požiadavkou je osem bodov v Path a štyri body v Cautious Nature.

Saber Reflect (Odrážanie mečom): Obranný stav mysle, ktorý umožňuje odrážanie útokov zbraní na blízko (melee) a strelných zbraní (ranged) čiastočne naspäť k útočníkovi, keď boli vykryté (parried) do vzdialenosti 64 metrov. Jedi musí byť v postoji.

Musíte investovať dvanásť bodov v Path a dva body do Riposte.

Improved Saber Reflect (Vylepšenné odrážanie mečom): Zvyšuje silu útoku (damage) Saber reflect o 33 % za každý použitý bod a dáva 16 % šancu na aktivovanie Force Alacrity (Pohotovosť Sily) za každý použitý bod. Jedi musí byť v postoji.

Predpokladom pre túto schopnosť je šestnásť bodov v Path a jeden bod v Saber Reflect.







Perceptive Sentinel (Vnímavá hliadka): Zvyšuje obranný kritický úder (critical hit defense) o 1 % za každý použitý bod a naviac o 1 % za každý použitý bod v PvP. Jedi musí byť v postoji.

Musíte použiť štyri body v Path a štyri body v Cautious Nature.

Forsake Fear (Zrieknutie sa strachu): Jedi a členovia jeho party počas 10 sekúnd môžu zregenerovať 6 % ich action za každú sekundu. Údery oponentov tento meditačný stav neprerušia.

Predpokladom na naučenie tejto schopnosti je osem bodov v Path a štyri body v Perceptive Sentinel.

Hermetic Touch (Tajomný dotyk): Uzdravovanie (Self Heal) získa schopnosť liečiť a dočasne imunizovať proti postupným útokom (damage over time - DoT). Jedi musí byť v postoji.

Aby ste sa mohli naučiť túto schopnosť, musíte investovať dvanásť bodov v Path a jeden bod do Forsake Fear.

Soothing Aura (Upokojujúca aura): Uzdravovanie (Self Heal) sa zvyšuje o 25 % za každý použitý bod. Jedi musí byť v postoji.

Musíte investovať šestnásť bodov v Path a jeden bod v Hermetic Touch.





Jedijské ovládanie mysle

Svetlí aj temní Jediovia môžu ovládnuť slabé mysle svojich oponentov prostredníctvom schopnosti Mind Trick (Triky s mysľou) a Cloud Minds (Zahmlenie mysle).

Cloud Minds (Zahmlenie mysle): Poskytne schopnosť používať triky s mysľou (Mind Tricks). Mind Trick na krátky čas zmätie oponentov v blízkom okolí. Oponenti nebudú počas tejto doby vnímať hráča ako hrozbu.

Musíte použiť osem bodov v Path.

Expansive Trickery (Vylepšená lstivosť): Zvýši dosah Cloud Minds o dva metre za každý použitý bod.

Dvanásť bodov v Path a jeden bod v Cloud Minds sú podmienkou pre túto schopnosť.

Lethargy (Letargia): Trvanie Mind Trick a Cloud Minds sa predlžuje o dve sekundy za každý použitý bod.

Musíte investovať šestnásť bodov v Path a tri body do Expansive Trickery.







Temná strana Sily

Jedi, ktorý sa necháva unášať svojim hnevom, môže využívať temnú stranu na blesky zo Sily, vysávanie života z oponentov a zvýšenie sily svojich úderov.



Remorseless Nature (Krutá povaha): Počas sústredenia (focus) sa stamina zvyšuje o 10 za každý použitý bod.

Pre túto schopnosť nie sú žiadne požiadavky.





Brutality (Brutalita): Šanca na kritický úder (critical strike) sa zvyšuje o 1 % za každý použitý bod. Jedi musí byť sústredený (focus).

Podmienkou sú štyri body v Path a štyri body v Remorseless Nature.

Dark Lightning (Temné blesky): Poskytne schopnosť používať Dark Lightning. Force Shock transformuje Sily do elektrického úderu, ktorý začne spaľovať vášho oponenta.

Musíte použiť osem bodov v Path a štyri body v Brutality.

Maelstrom: Poskytne schopnosť používať Maelstrom. Maelstrom je priestorová verzia bleskov.

Musíte použiť dvanásť bodov v Path a jeden bod v Dark Lightning.

Wracking Energy (Zničujúca energia): Pre Force Lightning, FOrce Maelstrom a Force Drain zvyšuje šancu na prekonanie zbroje (armor penetration) oponenta o 25 % za každý použitý bod. K Force Lightning pridáva spomaľovacú účinok (Snare) a zvyšuje jeho trvanie o dve sekundy za každý použitý bod.

Podmienkou je investovanie šestnástich bodov v Path a jedného bodu do Maelstrom.






Tempt Hatred (Zvádzanie k nenávisti): Jedi získa 2 % action za každý investovaný bod z poškodenia spôsobeného oponentom, tým, že uňho vyprovokuje nenávisť. Jedi musí byť sústredený.

Podmienkou je osem bodov v Path a štyri body v Remorseless Nature.

Force Drain (Vysávanie Sily): Dáva Jediom schopnosť vysávať z oponentov život. Jedi musí byť sústredený. Tento útok nie je možné vykryť (parry).

Musíte použiť dvanásť bodov v Path a dva body v Tempt Hatred.

Improved Force Drain (Vylepšené vysávanie Sily): Zvyšuje liečivé účinky Force Drain o 33 % za každý použitý bod.

Aby ste sa mohli naučiť túto schopnosť, musíte použiť šestnásť bodov v Path a jeden bod na Force Drain.





Ruthless Precision (Nemilosrdná presnosť): Umožňuje zvýšenie sily krutých úderov o 2 % za každý použitý bod. Jedi musí byť sústredený.

Podmienkou je investícia štyroch bodov v Path a štyroch bodov v Remorseless Nature.

Force Choke (Škrtenie Silou): Dáva schopnosť škrtiť silou.

Musíte použiť osem bodov v Path a štyri body v Ruthless Precision.

Improved Force Choke (Vylepšené škrtenie Silou): Sila útokov Force Choke sa zvýši o 10 % za každý použitý bod. Rovnako sa o 10 % za každý použitý bod zvýši DoT zo škrtenia.

Predpokladom je dvanásť bodov v Path a jeden bod vo Force Choke.

Strangulation (Uškrtenie): Zníži silu útokov oponenta o 5 % za každý použitý bod.

Musíte investovať šestnásť bodov v Path a dva body v Improved Force Choke.





Po Game Update 3 budú všetky jedijské expertise body vyresetované.


I have waited and planned and built my strength for fifteen thousand years. I have evolved. It is time.
(Omnius Evermind)
---------------------------
Feyd'Rautha Saresh (Medic, Rebel Alliance, Europe-Chimaera), Robe Saresh (Force Sensitive, Rebel Alliance, Europe-Chimaera)


Edited by - robiwan on 21/04/2008 10:18:55
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,11 seconds. on eygor Snitz Forums 2000