Author |
Topic  |
GuuK
Starting Member
63 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 10:21:52
|
quote: Originally posted by ZiELL
a ted jak me nasiraj strasne healeri pred OG kdyz me davaj na duelu, to se jim dost podarilo, silne me to demotivuje hrat warra dal. Disc priest kterej ma velmi slusny healy, ma velkou staminu, ma velkej spell dmg v heal setu a co udela? Spamuje SW: D na cd, a jen rebuffuje pain a stit. Tak takovejhle ez mod jsem jeste nezral a to jsem nezkousel jeste proti palatovi, shamanovi. Ta hra jde cim dal tim vic do sracek.
To mas uplne to sami kdyz si komplet merciless resto shaman stoupne v duelu na jedno misto, rozhaze totemy, porad dokola spamuje healy a snazi se te ubit earth shockem :D bez prdele ala uz nekolikrat se mi stalo ze jsem v AV bg narazil na resto shamana kterej byl AFK !!! a ja ho rubal asi 4 minuty !!! pritom on tam jenom stal a nic nedelal a ja ho proste nemohl zabit !! pritom bych rekl ze spatnej equip nemam (1305 ap, 10250 hp a 360 resilence), zda se mi to trochu hardcore, kdyby ten hrac hral a healoval se a zaroven me spamoval ES tak me asi ubyje protoze ho nemam sanci zabit... |
*Counter strike: Source - 5 years World of Warcraft - 3 years Neverwinter Nights - 2 years Guild Wars - 1 year Age of Conan - 4 months Lineage 2 - 2 months EvE online - 2 months
* = still playing |
Edited by - GuuK on 21/11/2007 10:23:50 |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 10:29:39
|
quote: Originally posted by GuuK pritom bych rekl ze spatnej equip nemam (1305 ap, 10250 hp a 360 resilence), zda se mi to trochu hardcore, kdyby ten hrac hral a healoval se a zaroven me spamoval ES tak me asi ubyje protoze ho nemam sanci zabit...
Asi si jeste nepochopil ze resilience a HP ti dmg neprida. PVP gear je staveny na to abys co nejdele vydrzel, rozhodne ne k tomu abys zabil na solo co nejrychleji resto shaman.
Srovnavat 23% crit a 1300AP s PVP gearem a 33%crit a 1900AP s PVE equipem ktery je staveny primarne na dmg a ne na preziti nema moc smysl. Navic predpokladam ze stejne jako cely vlak po 2.3 jedes hemo, ktere opravdu neni top dmg spec, jeste navic s 2.6 zbrani. |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 10:55:21
|
Pred 2.3 jsem nemel problem dat resto shamana.. 5x sunder, udrzovat MS, nicit hamstringem vsechny totemy krome searing, ten se obcas hodi jako malej zdroj prisunu rage a nemel jsem problem. Top geared holy pala byl pri trose smuly problem (cti castej stun ressist) a priest smesnej. Ted se uz neodvazim zkouset duel, tohle je bullsh1t. Nebudu nikde na forech whinovat, proste reroll class. S3 ale hrat budu i tak.
jinak ja nestavim equip na max hp nebo resil, jedu takovou smes vseho. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 10:59:15
|
Takze dokud si rozsekal kazdeho jak nic bylo vse v poradku, v momente kdy tebe zacnou davat ostatni classy, je to rozhodne jenom classou ;) |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 11:17:03
|
Jako kdybych rekl neco o tom "jak nic". Dobrej shaman mi vzal 10k hp a treba i vic, paladin taktez. Priest temer nic, jen vydrzel.
Proc by mne mel davat healer velkou dmg a hrat tak klidne i solo PvP? To jim chteli ulehcit farmeni? Tak at si respecn ou a nasadej si tomu adekvatni equip. Nic bych nerekl kdybych neznal classy proti kterym hraju, jenze ja vim jak to presne odehrajou a neda se s tim nic delat. Na disc priesta negenerujes zdaleka tolik rage jako oproti SP a on ma k tomu jeste ohromnou vydrz. Zapne PS a spamuje swdeath a gg. Nechutnej ez mod. Rikam ze problem neni ve mne, ani v moji classe ale v healdmghyperdmnc equipu.
pochybuju, ze bys vyvratil moje tvrzeni kdybych ti pujcil warra a porazil treba "jen" toho priesta. Paladin se shamanem nestojej za rec. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 11:53:30
|
... čili přesně to, co psal Little. Když nezabiju všechno, je probém?
FYI disc priest zase nemá šanci proti warlockovi, dobře zahrané roguně, teď po patchi hunterovi, melee šamanovi...
Kromě toho duely jsou... No... duely 
P.S. "velkou dmg"? Zkoušel sis někdy po tom duelu spočítat dmg kterou jsi ty dal do priesta, a priest do tebe? Hu? P.P.S. "spamovat" SWD proti warovi není úplně nejlepší nápad Snad jedině v Pain Suppression, a to ho "spamuješ" přesně jednou. |
Edited by - Marigold on 21/11/2007 11:55:04 |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 12:56:56
|
Ja samozrejme netvrdim ze plne souhlasim s upravou prevodu healing -> dmg, nicmene blizzard to tak udelal a nezbyva nic jineho nez to akceptovat nebo whinovat na jinych forech nez je imperium.
To same muzes rict o enhancement shamanovi ktery ziskava spell dmg na shocky z attack poweru. Zkratka je to zmena, ktere bud prizbusobis svuj playstyle nebo budes hrat tak jako doted a pak to bude vypadat tak jak to vypada.
WoW uz davno neni 1vs1 game, kdy se rezali dva hraci pri levelovani na stejnem spotu. Takze 1vs1 situace je to posledni co bych resil jako nevybalancovane.
Vidim v tom dalsi vyhodu, alespon ubyde dementiku, kteri te spammujou vyzvou na duel (uz si konecne budu muset na to nainstalovat addon). |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 13:16:53
|
Vsak za warriora jsi nikdy nedaval vse kdyz jsi hral proti kvalitnim souperum, rogue te muze dat, enha shaman taktez, warlock, sp, frost mage je tezkej souper, skilled feral druid je temer nezabitelnej, balance druid je dost tezkej na duelu. Warr je ez mod proti lamkam.
Jenze ja vidim problem v tom, ze me rychle rozdrti pve paladin s 2k healing, nesedi mi ze roseka pvp specnutyho warra.
ad priest: skoro bych si dovolil tvrdit, ze dal vic dmg nez ja. Ani jednou se nemusel healnout, nedal zadnej smite, mind blast a stejne jsem lehnul rychle..
No ja to vyresim tim, ze se pred og dlouho neukazu. Rogue mam zatim 25 |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 13:24:09
|
ehm, tady nekdo pomeruje pvp podle duelu ? |
Jerzee <Mor do Kuli> |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 13:31:50
|
quote: Originally posted by JerzeeG
ehm, tady nekdo pomeruje pvp podle duelu ?
Farmim, zabiju moba, zbyde mi 95% hp a CD na trinketu, 0 rage ale uz shout. Napadne me priest, kterej ma vsechny CD a buffy, v cem se to pro me zmeni krome toho, ze mam horsi startovni pozici?
ano, muzu si lecit komplex tim, ze budu zabijet dmghealery az budou mit na sobe moby nebo 50% many, ale tohle me nebere. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 14:08:28
|
quote: Originally posted by ZiELL ad priest: skoro bych si dovolil tvrdit, ze dal vic dmg nez ja. Ani jednou se nemusel healnout, nedal zadnej smite, mind blast a stejne jsem lehnul rychle..
To tě zabil přes dotku a jednou za 10 sekund SW:D za 1000, který dá stejný damage jemu jako Tobě... Aniž by se musel healnout? FYI SW:P mu teď bude tikat za 350, před patchem za 250.
Tak to jsi byl buďto AFK, nebo teď dej tu o červené karkulce 
Jako já chápu, že rage je pro wara problém (nicméně štít za 1600 jednou za 15 sekund, to musíš dát víc dmg i kdybys jel autoattack). A Pain Supporession je na 8 sekund jednou za dvě minuty...
Jako já netvrdím že disc priest není momentálně proti warovi v obdobném equipu 1:1 ve výhodě, ale jako fakt to není tak že by jen stál, házel si štít a warovi dotku. To ani náhodou. Už jen proto že war je prakticky nefearnutelná klasa (no dobře, za minutu a půl fear poprvé zabere, pokud není resist)... |
Edited by - Marigold on 21/11/2007 14:11:41 |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 14:35:27
|
Ja mu dal 5x sunder armor nez jsem zacal s dmg protoze takhle normalne dueluju, nebo jsem aspon dueloval ve 2.2 proti "natahovacum". Necekal jsem, ze ted budu natahovac ja. Mozna to byla lamerina, ale zkousel jsem jen jeden duel nez jsem hned odlogoval. Zkusim dalsi bez sunderu a uvidime. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
Edited by - Shatteren on 21/11/2007 17:21:34 |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 14:45:39
|
quote: Originally posted by Marigold
Jako já chápu, že rage je pro wara problém (nicméně štít za 1600 jednou za 15 sekund, to musíš dát víc dmg i kdybys jel autoattack). A Pain Supporession je na 8 sekund jednou za dvě minuty...
never tomu kdyz si nenechas rage pred stitem, tak je nekdy opravdu problem white swingama se dostat pod stit nehlede na to, ze duel/gank zacina priest se stitem a clovek nemuze charge stit ma ted taky bonus z +healu a rozhodne s talentem 3/3 absorbuje opravdu kotel - coz war jen tak neprekona za 13s
13s jsou 4 white attacky, takze clovek opravdu musi mit stesti na crit aby stit prekonal a navic pak potrebuje dalsi autoattack na nejakou dmg aby dal cim vic toho pisu tim je mi jasne, ze je to tak jak pise Ziel
nehlede na to, ze war je ted porad a bohuzel stale koncipovanej tak, aby mel healera za zadkem 100% casu coz ted s pridani +dmg k healu bude jeste min casu nez pred patchem.
Ja chapu, ze healeri maji problem se solovanim, ale proc je zvyhodnovat na ukor vsech misto slevneni respecu? Navic rozdil mezi pure dmg a heal/+dmg gearem neni zase tak drastickej - staci jeden enchant na +dmg a clovek je +-na stejne +dmg jako pure dmg dealer az na to ze ma navic +2k healing |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 14:54:36
|
Trosku jsem hledal a pak pocital stit hodnoty +Heal - old - new - talents 3/3
0000 1315 1265 1455 0500 1415 1415 1627 1000 1515 1565 1800 1500 1615 1715 1972 2000 1715 1865 2145 2500 1815 2015 2317
nepredpokladam, ze ma nekdo 2500 healing, nicmene 1k healing je tak minimul, spise bych to videl, ze 1500 je standard. To znamena, ze takovej priest absorbuje 1972 dmg kazdych 13s. Pridejme renew/mending... Zavery necham na vas, ale milerad si prectu dalsi diskuzi o tom, jak je war OP  |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 15:03:54
|
No, ja jsem snad uz support PURE classa v PvP specu. Je to smutny, ale tak to ted je (mluvim o arenach). Ted co si predstavuju pod support dmg classou, vidim to tak jako ze spada do skupiny enha shaman a retribution paladin. Ma dmg, ma MS effect, zpomaluje, hodi shout. Bez healu je o dost slabsi a umre velmi rychle.
"OMFG co to kecas mas plate, ja shaman jsem mail !!!!"132"
Grammar Police me zabijou do 3sec i kdyz mam def stance,kk? A to je sakra pravda, warr s top gearem, coz zni trosku paradoxne, lehne stejne hned. A na vetsich ratingach (takovej o kterym mluvim jsem ani nemel) je main target warr, ale ne hned ze zacatku, "az bude vse pripravene". Muj nazor je, ze je warr jak z papiru i kdyz mi to vetsina z vas neuzna. Nebudu ani mluvit o tom jakej ma silenej bordel ta classa v telentech a abilitach, to by bylo na dyl.
Warr neni 1v1 OP classa, zacinam citit, ze patri mezi ty "slabsi". Mluvim o sobe rovnych souperich. To ze kdyz mam za prdeli WF a instantuju vsechno v AB nic neresi, tam chodej casto alti a lidi bez gearu, na tom se neda stavet.
Dejme paladinum MS effect a rad se s nim vystridam v arene, proc? Protoze me bavi mnohem vic a budu to ja kdo ho bude hrat Ta burst dmg je vyborna, ale taky je tam dost, ve vetsine pripadech bohuzel velmi neprijemnych mezer. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
Edited by - Shatteren on 21/11/2007 15:07:28 |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 15:27:03
|
quote: Originally posted by Seth
Trosku jsem hledal a pak pocital stit hodnoty +Heal - old - new - talents 3/3
0000 1315 1265 1455 0500 1415 1415 1627 1000 1515 1565 1800 1500 1615 1715 1972 2000 1715 1865 2145 2500 1815 2015 2317
nepredpokladam, ze ma nekdo 2500 healing, nicmene 1k healing je tak minimul, spise bych to videl, ze 1500 je standard. To znamena, ze takovej priest absorbuje 1972 dmg kazdych 13s. Pridejme renew/mending... Zavery necham na vas, ale milerad si prectu dalsi diskuzi o tom, jak je war OP 
A ted dodelej dps waru, kdy normal hit je za 600-800. Je videt, ze to war opravdu nesunda. Chces log z BG, jak war nema rage na sundani stitu a zabiti priesta? 1500 healing je navic celkem bez resilience, wari maji solidni krit rate, taky jsi nezohlednil. A pokud jede priest do wara (coz tady porad rikate), tak ma dost rage na to, aby ten stit sundal na 2, maximalne 3 rany. Mortal dava bez kritu za 1500-2000. Asi bude nejlepsi aby sis to sam odzkousel misto teoretizovani. |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 15:31:34
|
quote: Originally posted by Khaot
quote: Originally posted by Seth
Trosku jsem hledal a pak pocital stit hodnoty +Heal - old - new - talents 3/3
0000 1315 1265 1455 0500 1415 1415 1627 1000 1515 1565 1800 1500 1615 1715 1972 2000 1715 1865 2145 2500 1815 2015 2317
nepredpokladam, ze ma nekdo 2500 healing, nicmene 1k healing je tak minimul, spise bych to videl, ze 1500 je standard. To znamena, ze takovej priest absorbuje 1972 dmg kazdych 13s. Pridejme renew/mending... Zavery necham na vas, ale milerad si prectu dalsi diskuzi o tom, jak je war OP 
Mortal dava bez kritu za 1500-2000.
Tady bych byl bejt tebou trosku opatrnej
Mluvime o top gearu, takze kolem 2K jsem rad za crit. A co treba focused will? Se ti to stackne a je to to vyreseny, redukce dmg jako krava + redukce crit rate pres resiliencei. Hity davam sakra maly proti takovymu priestovi.
Ale at si Seth da klidne duel treba s Misshkou a myslim, ze to nazor nijak neovlivni k "lepsimu" . |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
Edited by - Shatteren on 21/11/2007 15:36:29 |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 15:51:35
|
quote: Originally posted by Khaot
Mortal dava bez kritu za 1500-2000. Asi bude nejlepsi aby sis to sam odzkousel misto teoretizovani.
Kde se takovej rank MS kupuje? Rad bych si ho poridil...
Psal jsem ti to uz asi 100x - zaloz si prosim warra, otestuj ho, pak se muzeme bavit co je a co neni mozne. Nehlede na cisla, ktere tu prezentujes. |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 17:04:03
|
ale bavime se tady celou dobu o tom, jak jde war na priesta s holymi pestmi, ze ? |
Jerzee <Mor do Kuli> |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 17:57:55
|
quote: Originally posted by Seth Ja chapu, ze healeri maji problem se solovanim, ale proc je zvyhodnovat na ukor vsech misto slevneni respecu? Navic rozdil mezi pure dmg a heal/+dmg gearem neni zase tak drastickej - staci jeden enchant na +dmg a clovek je +-na stejne +dmg jako pure dmg dealer az na to ze ma navic +2k healing
Kde se dá sehnat ten +400-450 spelldmg enchant? Já zatím našel nejvíc +40 na zbraň...
Kdo má v pvp gearu 2k healing? |
Edited by - Rakhen on 21/11/2007 18:06:59 |
 |
|
Sorrow
Junior Member
 
877 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 20:24:54
|
quote: Originally posted by Rakhen
quote: Originally posted by Seth Ja chapu, ze healeri maji problem se solovanim, ale proc je zvyhodnovat na ukor vsech misto slevneni respecu? Navic rozdil mezi pure dmg a heal/+dmg gearem neni zase tak drastickej - staci jeden enchant na +dmg a clovek je +-na stejne +dmg jako pure dmg dealer az na to ze ma navic +2k healing
Kde se dá sehnat ten +400-450 spelldmg enchant? Já zatím našel nejvíc +40 na zbraň...
Kdo má v pvp gearu 2k healing?
Seth psal o solovani. Nepredpokladam, ze myslel solovani PvP ale spis grind a to muzes delat i v PvE equipu. A verim, ze v nem muzes mit 2K healing |
Darraque [MdK] |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 20:33:05
|
Na co PvP equip, Meeo ma 2k healing s paladinem, kolem 800 spell dmg a solne si kazdyho jak prd a nejvic smesnej je warr 
Proste gj Blizz. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 21:24:57
|
quote: Originally posted by ZiELL
Na co PvP equip, Meeo ma 2k healing s paladinem, kolem 800 spell dmg a solne si kazdyho jak prd a nejvic smesnej je warr 
Proste gj Blizz.
a) Meeo má nějakejch 750 spelldmg b) jistě sám uznáš že pokud narazíš na castera tak je to druid, shaman nebo priest, určitě ne paladin c) resto shaman má cca 600-650 spelldmg v heal gearu, druid kolem 550 spelldmg a priesti 500-550. Když to porovnám třeba s vaším Raxxem (1020) tak mi to přijde jako dost znatelnej rozdíl i bez toho že nevytalentovaný damage má jiné crit modifiery, podstatně nižší damage, delší casty, pushbacky a desítky dalších věcí. |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 21/11/2007 : 22:24:54
|
Ja to nezkoumal, mne meeo rikal ze ma kolem 800 kdyz flexoval v AB :) Resto druida bych se ani moc nebal, ale shamanovi na me ten spell dmg musi stacit, nezkousel jsem. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 22/11/2007 : 00:47:12
|
Nic proti, ale mám arms wara i disc priesta, a oba momentálně aktivně hraju v PVP.
Priest v PVE (pure heal) gearu lehne proti warovi do 30 sekund (pokud si okamžitě nahodí pain suppression hned na začátku), spíš dřív (crit crit normal hit crit crit bye). To, že má 1700-2000 +heal, současně znamená že má 0 resilience a 7000 hp.
Pokud mají oba PVP gear, tak skutečně NENÍ pravda že by se war nepropálil štítem. Prostě tomu tak není. To že si disc priest wara momentálně spíš dá pravda je, ale fakt mu na to nestačí házet si štít a spamovat SWD. |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 22/11/2007 : 07:39:14
|
Rikam, vem warra, dej si duel s Misshkou a uvidis, ze lehnes do par sec a nebudes ani vedet jak. Ja to zkousel se sunder armor, zkus to bez nich, na nich se uz stavet asi neda. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 22/11/2007 : 07:46:01
|
quote: Originally posted by Seth
quote: Originally posted by Khaot
Mortal dava bez kritu za 1500-2000. Asi bude nejlepsi aby sis to sam odzkousel misto teoretizovani.
Kde se takovej rank MS kupuje? Rad bych si ho poridil...
Psal jsem ti to uz asi 100x - zaloz si prosim warra, otestuj ho, pak se muzeme bavit co je a co neni mozne. Nehlede na cisla, ktere tu prezentujes.
Jak psal Mari, je velky rozdil me zi PvP a PvE gearem u priesta. U wara, ktery jede utok to takovou roli nehraje, protoze ani jeden set neni orientovany na resisty proti priestovi, hlavne na holy resist. Rozdil je pouze u priesta a to neprimo umerne - vice hp a resilience, mene + healu. War ma maximalne vice/mene kritu (ale porad je to nad 20%) a mohou se lisit jeho HP (misto 10K ma 12K).
Jelikoz porad neveris, ze se war promlati bezproblemu stitem (hlavne kdyz jej ten priest "zabiji", TO JE DETAIL KTERY TU PORAD VYNECHAVATE, TAKZE WAR MA RAGE na specky), je pouze tvuj problem. Narazim-li dnes solo na wara, poslu ti log, aby ses presvedcil, jak je na tom ten war spatne. MS za 1500-2000 non crit je bezna rana a jestli ty nosis v rukach nozicek, tak si zmen zbrane. |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 22/11/2007 : 08:23:56
|
Takovejhle non-crit soberovnymu priestovi nedam. Nemam skillherald a ani cataclysm, ale to takovou roli nehraje.
abych daval nejaky rany, tak musim zapnout death wish a hadam, ze focused will procuje i ze stitu (?), tak nez zacnu s dmg, ktera se ma k svetu, tak to rozhodne nebude 2k- non-crit, ne proti full merciless priestovi. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
sleglik
Average Member
  
1779 Posts |
Posted - 22/11/2007 : 16:12:41
|
bez urážky, ale vy tady křičíte, že warr je na nic, ale já mu závidím, že má šanci zabít warlocka
vůbec nechápu jak ho mám zabít, hodí fear a je konec... dokonce mne porazil warlock o 30 levelů menší, hodil mi fear a já vůbec nemohl nic dělat, insožku jsem sebou neměl, žádný kouzlo jsem mu neresistnul, ale on mě dával naplno
nevím jaká je situace v pvp, ale osobně považuju afli locka za asi to nejlepší co je |
- |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 22/11/2007 : 16:28:03
|
quote: Originally posted by sleglik
bez urážky, ale vy tady křičíte, že warr je na nic, ale já mu závidím, že má šanci zabít warlocka
   |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 22/11/2007 : 18:58:53
|
quote: Originally posted by ZiELL
Na co PvP equip, Meeo ma 2k healing s paladinem, kolem 800 spell dmg a solne si kazdyho jak prd a nejvic smesnej je warr 
Meeo má tenhle healing ve dvojkách, tam je PvE gear lepší, ale věř mi, každej rozumnej 5v5 tým jamile uvidí paladina v PvE gearu, srovná ho se zemí. Má po bublině a alles gute. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 22/11/2007 : 19:47:21
|
quote: Originally posted by Jedi_Knight
quote: Originally posted by ZiELL
Na co PvP equip, Meeo ma 2k healing s paladinem, kolem 800 spell dmg a solne si kazdyho jak prd a nejvic smesnej je warr 
Meeo má tenhle healing ve dvojkách, tam je PvE gear lepší, ale věř mi, každej rozumnej 5v5 tým jamile uvidí paladina v PvE gearu, srovná ho se zemí. Má po bublině a alles gute.
jedi, rekl jsi to presne naopak  a main target byvam ja nebo raxx (balance druid), healer je zbytecnej target. Cc, cs a kill. V 5v5 si muzes dovolit kombinovat pvp s par pve vecickama. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 22/11/2007 : 19:56:09
|
quote: Originally posted by ZiELL jedi, rekl jsi to presne naopak  a main target byvam ja nebo raxx (balance druid), healer je zbytecnej target. Cc, cs a kill. V 5v5 si muzes dovolit kombinovat pvp s par pve vecickama.
Paladin + warr je duo, kde se palátovi vyplatí nosit i PvE věci, speciálně do mirrorů healer + warr, které jsou vždy o maně.
2K healing nedosáhneš kombinací "pár věciček". V PvP gearu s trinketem máš 1750... těch 250 navíc znamená, že máš na sobě spíš PvE gear než PvP. A není nic jednoduššího, než zabít v 5v5 paladina, kterej nemá nabitou bublinu. Freedom mu purgneš a on nemá jinou obranu.
Nemluvím tady z větru, ale z vlastní zkušenosti. Jednak jsme na to už prohráli, když me soupeři nukli poté, co sem použil bubble, jednak jsme my sami neměli s killem paladinů nijak velký problém, jakmile má po bublině. PvP gear mu v takové situaci výrazně pomůže. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 22/11/2007 : 23:23:52
|
1) 2k healing = 1v1 2) ve 2v2 ti pve gear na nejaky comba nepomuze, fight proti Athene byl o dopijeni a o vydrzi, kdyby mel pve gear, tak jsme vyhrali jeste driv. 3) nukuje se pres counter spell, jestli te zabili jako prvni target, tak to nebyl moc dobrej souper. Paladin v nasem slozeni umira jako 2. nebo 3. a nebo jako posledni kdyz to tak vyhovuje. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 23/11/2007 : 00:03:34
|
quote: Originally posted by ZiELL
1) 2k healing = 1v1 2) ve 2v2 ti pve gear na nejaky comba nepomuze, fight proti Athene byl o dopijeni a o vydrzi, kdyby mel pve gear, tak jsme vyhrali jeste driv. 3) nukuje se pres counter spell, jestli te zabili jako prvni target, tak to nebyl moc dobrej souper. Paladin v nasem slozeni umira jako 2. nebo 3. a nebo jako posledni kdyz to tak vyhovuje.
ad 1 - Vysvětlit, to jsem moc nepochopil. Odkdy má 1v1 co dočinění s arénama ad 2 - na některý komba ti nepomůže ve 2v2 nic. Výdrž ve dvojkách má upaladina smysl proti casterům, kde ti to snižuje dmg z dotek, ale warr má vrozenou nevýhodu díky tvému armoru, a přidaný healing a mana regen ti bohatě vynahradí pár případných critů navíc. ad 3 - Situace... hráli jsme proti Happy Pandas. Dokázali udržet naživu svého šamana přes všechen nuke co jsme tam napálili, ale já jsem byl nucen použít bublinu abych zabránil jim zabít našeho šamana. Pak vznikl status quo - oba týmy bez Heroismu, neschopní vyprodukvoat takovou dmg, aby zabili jeden target. Já, jakožto paladin, bez bubliny s Freedomem na CD.
Někdy je ten paladin opravdu nejjednodušší target. CSko je na 6s a někdy se člověku podaří ho evadnout... jen málokdo byl schopen vyprodukovat takovou dmg, že přes jedno CS target zabil - soupeři až příliš často zapomínají, že i elemental shaman může healovat.
Ujasněme si pojmy - Paladin je mnohem jednodušší, když je v CC. Je to samozřejmě nejschůdnější řešení. Ale pokud tomu týmu dělá problém sundat jiný target, stačí paladina donutit dát si bublinu a pak ho zabít. Nemá žádnou jinou obranu a tj jeho slabina, která se dá velmi jednoduše využít. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
Edited by - Jedi_Knight on 23/11/2007 00:06:51 |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 23/11/2007 : 10:32:12
|
quote: Originally posted by Jedi_Knight
ad 3 - Situace... hráli jsme proti Happy Pandas. Dokázali udržet naživu svého šamana přes všechen nuke co jsme tam napálili, ale já jsem byl nucen použít bublinu abych zabránil jim zabít našeho šamana. Pak vznikl status quo - oba týmy bez Heroismu, neschopní vyprodukvoat takovou dmg, aby zabili jeden target. Já, jakožto paladin, bez bubliny s Freedomem na CD.
Někdy je ten paladin opravdu nejjednodušší target. CSko je na 6s a někdy se člověku podaří ho evadnout... jen málokdo byl schopen vyprodukovat takovou dmg, že přes jedno CS target zabil - soupeři až příliš často zapomínají, že i elemental shaman může healovat.
Ale to mluvis uplne o jinych vecech To, ze jsi pouzil bublinu driv nez jejich paladin je defakto otazkou taktiky a sehranosti teamu. A jestli ty uz bublinu nemas a jejich team jeste jo, tak to svedci o tom, ze oni udelali neco lip nez vas team a tudiz si zaslouzi vyhrat.
Nehlede na to, ze best target je defakto vzdy war -> vic dmg jen z principu Berzerk stance a defakto nemoznost ucinne hrat svou ulohu pod focusem. V momente kdy je war dole je to game over. A staci jen force na wara -> palat musi dat bublinu -> a uz je celej team ve srackach. Palat je spatny 1st target ale jako 2nd je jeden z nejlepsich (jak si sam psal) |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 23/11/2007 : 10:38:24
|
quote: Originally posted by Jedi_Knight
ad 1 - Vysvětlit, to jsem moc nepochopil. Odkdy má 1v1 co dočinění s arénama
Odkdy ma clovek vzdy za prdeli healera? Postavy nemuzou byt balancovany na 1v1 ale uz minimalne od 2v2 by to melo byt vybalancovany. War doplaci na to, ze ho vsichni berou jako best group char, ale pritom na solo, ci low-scale pvp je naprosto smesnej. |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 23/11/2007 : 12:45:53
|
quote: Originally posted by Seth Postavy nemuzou byt balancovany na 1v1 ale uz minimalne od 2v2 by to melo byt vybalancovany.
Dle Blizzardu ne - podle toho co psali tak balancujou tak někde od 4v4...  |
 |
|
sleglik
Average Member
  
1779 Posts |
Posted - 23/11/2007 : 13:00:19
|
4 warriorové proti 4 priestům?  |
- |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 23/11/2007 : 15:19:58
|
quote: Originally posted by Seth To, ze jsi pouzil bublinu driv nez jejich paladin je defakto otazkou taktiky a sehranosti teamu. A jestli ty uz bublinu nemas a jejich team jeste jo, tak to svedci o tom, ze oni udelali neco lip nez vas team a tudiz si zaslouzi vyhrat.
Nikde jsem nepsal, že jejich paladin měl bublinu nabitou.
Warr má cenu zabíjet jako první, pokud ho stihneš nuknout. V momentě, kdy hodí defense stance, je to nesmysl pálit do něj dál (pokud ho hodí na 30%, cenu to má, ale ne když switchne na 70%). První target je prioritně elemental shaman, ten toho pod focusem udělá mnohem míň než warr - do warra jen pumpuješ rage.
Navíc opkauji, není problém s CD počkat až pala použije bublinu a pak switchnout na něj. To, do koho se jde jako prvního se ne vždy rovná tmou, kdo jako první lehne.
quote: Originally posted by Seth Postavy nemuzou byt balancovany na 1v1 ale uz minimalne od 2v2 by to melo byt vybalancovany.
Berte to jako fakt - WoW není a nebude vybalancovaný pro 1v1 a 2v2. Jediný důvod, proč arény 2v2 byly zavedené je fakt, že se lidem dobře shání jeden člověk do party aby mohli jít. Ale brát jako bernou minci situace 1v1 je nesmysl a 2v2 jakbysmet. O tom to není - 2v2 je tak maximálně aréna for fun (s některými classami). 3v3 a 5v5 už je do značné míry o taktice. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 23/11/2007 : 21:12:41
|
quote: Originally posted by Jedi_Knight
Berte to jako fakt - WoW není a nebude vybalancovaný pro 1v1 a 2v2. Jediný důvod, proč arény 2v2 byly zavedené je fakt, že se lidem dobře shání jeden člověk do party aby mohli jít. Ale brát jako bernou minci situace 1v1 je nesmysl a 2v2 jakbysmet. O tom to není - 2v2 je tak maximálně aréna for fun (s některými classami). 3v3 a 5v5 už je do značné míry o taktice.
ano taky jsem cetl ten Blizzardi kec... Jenze situace 1v1 a 2v2 jsou v "realnem" pvp klicove, defakto normalni clovek takhle bojuje porad Je jen Blizzardi demence, ze to proste nevybalancuji - a taky mozna jejich smula -> bude to znamenat odliv lidi do jine hry. |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 23/11/2007 : 21:23:08
|
quote: Originally posted by Jedi_Knight
quote: Originally posted by ZiELL
1) 2k healing = 1v1 2) ve 2v2 ti pve gear na nejaky comba nepomuze, fight proti Athene byl o dopijeni a o vydrzi, kdyby mel pve gear, tak jsme vyhrali jeste driv. 3) nukuje se pres counter spell, jestli te zabili jako prvni target, tak to nebyl moc dobrej souper. Paladin v nasem slozeni umira jako 2. nebo 3. a nebo jako posledni kdyz to tak vyhovuje.
ad 1 - Vysvětlit, to jsem moc nepochopil. Odkdy má 1v1 co dočinění s arénama ad 2 - na některý komba ti nepomůže ve 2v2 nic. Výdrž ve dvojkách má upaladina smysl proti casterům, kde ti to snižuje dmg z dotek, ale warr má vrozenou nevýhodu díky tvému armoru, a přidaný healing a mana regen ti bohatě vynahradí pár případných critů navíc. ad 3 - Situace... hráli jsme proti Happy Pandas. Dokázali udržet naživu svého šamana přes všechen nuke co jsme tam napálili, ale já jsem byl nucen použít bublinu abych zabránil jim zabít našeho šamana. Pak vznikl status quo - oba týmy bez Heroismu, neschopní vyprodukvoat takovou dmg, aby zabili jeden target. Já, jakožto paladin, bez bubliny s Freedomem na CD.
Někdy je ten paladin opravdu nejjednodušší target. CSko je na 6s a někdy se člověku podaří ho evadnout... jen málokdo byl schopen vyprodukovat takovou dmg, že přes jedno CS target zabil - soupeři až příliš často zapomínají, že i elemental shaman může healovat.
Ujasněme si pojmy - Paladin je mnohem jednodušší, když je v CC. Je to samozřejmě nejschůdnější řešení. Ale pokud tomu týmu dělá problém sundat jiný target, stačí paladina donutit dát si bublinu a pak ho zabít. Nemá žádnou jinou obranu a tj jeho slabina, která se dá velmi jednoduše využít.
Nevim co bych mel objasnovat, ja jsem doposud ve wow nebyl vsechen cas v arenach, ale semtam dueluju a hlavne farmim farmery (nebo jednoduse gankuju), proto mluvim treba o 1v1 kde je tohle naprosto OP (2K heal).
A neni neni pravdou, ze def stanci je warr "zachranen". Tak to vubec nefunguje, muzes mit def a reflectovat a stejnak lehnes. Paladin CS, secondary healer CC. Warr dole. Kdyz se nepovede zabit warra a bude do nej velkej focus = nedela dmg = jim silne dochazi mana.
V 5v5 aby ses dostal vysoko, mas 2 moznosti: Team, kterej umi focusnout neco pres CS nebo team, kterej je postavenej tak, aby vyhraval rychle na manu a nebyl nejak ohrozen. Elemental shamana chodime treba na zacatku aby toho moc nedelal a pak switchnem.
Grammar Police maj proste strasne jednoduchou taktiku, ale jsou tak sehrany, ze i full merc team vymlatej rychle. Kdo proti nim hraje poprvi, tak tomu teamu nedavam vic jak 30 sec. Zezacatku pripravujou, pak CS paladin, CC dalsi healer, nez neco udela. Warr intercept, shaman s bloodlustem a s NS te srazi behem 1 sec na 50% hp, do toho frost mage a warr a je to vyreseny. Mluvi se o tom lehce, ale lehky to neni. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
Edited by - Shatteren on 23/11/2007 21:26:00 |
 |
|
PRIBOO
Average Member
  

1602 Posts |
Posted - 23/11/2007 : 23:44:31
|
quote: Originally posted by Seth
Je jen Blizzardi demence, ze to proste nevybalancuji - a taky mozna jejich smula -> bude to znamenat odliv lidi do jine hry.
No tak to už kurva doufám  |
 |
|
-Mike-
Average Member
  
1308 Posts |
Posted - 23/11/2007 : 23:52:04
|
quote: Originally posted by Seth jejich smula -> bude to znamenat odliv lidi do jine hry.
ale do jake? |
Krabice je zaklad. |
 |
|
vlkodlak
Junior Member
 

556 Posts |
Posted - 24/11/2007 : 01:04:45
|
quote: Originally posted by Seth
Postavy nemuzou byt balancovany na 1v1 ale uz minimalne od 2v2 by to melo byt vybalancovany.
A jak bys to prosimtě chtěl udělat? At už je s tebou healer, melee nebo ranged class, vždycky je to uplě jiná situace, to prostě nejde.
Když tak nad tim uvažuju, teoreticky by pomohlo, kdyby zrušili healing a vyřešila by se spousta problémů... |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 24/11/2007 : 10:05:27
|
Zmensit treba range drain life a drain mana a udelat, ze se to okamzite prerusi kdyz nekdo zabehne za zed. A jinak se toho moc delat s balancem ve 2v2 neda. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
joXerus
New Member

128 Posts |
Posted - 25/11/2007 : 10:22:42
|
to jsou zrovna nejoblibenejsi ability  |
Deathmolda - full affli lock <SAC> Chromaggus realm Joxadin - tankadin <SAC> Chromaggus realm |
 |
|
vlkodlak
Junior Member
 

556 Posts |
Posted - 25/11/2007 : 11:41:35
|
quote: Originally posted by ZiELL
Zmensit treba range drain life a drain mana a udelat, ze se to okamzite prerusi kdyz nekdo zabehne za zed. A jinak se toho moc delat s balancem ve 2v2 neda.
Ja myslel že ti jde o balanc 2v2, ne jak nerfnout locky  |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 25/11/2007 : 12:58:31
|
jak bys balancnul classu (cti locka), ktera je OP pouze 1v1 a jinak je to vlastne dle Blizzardu chudak? |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 25/11/2007 : 19:02:27
|
quote: Originally posted by ZiELL
quote: Originally posted by Jedi_Knight
quote: Originally posted by ZiELL
1) 2k healing = 1v1 2) ve 2v2 ti pve gear na nejaky comba nepomuze, fight proti Athene byl o dopijeni a o vydrzi, kdyby mel pve gear, tak jsme vyhrali jeste driv. 3) nukuje se pres counter spell, jestli te zabili jako prvni target, tak to nebyl moc dobrej souper. Paladin v nasem slozeni umira jako 2. nebo 3. a nebo jako posledni kdyz to tak vyhovuje.
ad 1 - Vysvětlit, to jsem moc nepochopil. Odkdy má 1v1 co dočinění s arénama ad 2 - na některý komba ti nepomůže ve 2v2 nic. Výdrž ve dvojkách má upaladina smysl proti casterům, kde ti to snižuje dmg z dotek, ale warr má vrozenou nevýhodu díky tvému armoru, a přidaný healing a mana regen ti bohatě vynahradí pár případných critů navíc. ad 3 - Situace... hráli jsme proti Happy Pandas. Dokázali udržet naživu svého šamana přes všechen nuke co jsme tam napálili, ale já jsem byl nucen použít bublinu abych zabránil jim zabít našeho šamana. Pak vznikl status quo - oba týmy bez Heroismu, neschopní vyprodukvoat takovou dmg, aby zabili jeden target. Já, jakožto paladin, bez bubliny s Freedomem na CD.
Někdy je ten paladin opravdu nejjednodušší target. CSko je na 6s a někdy se člověku podaří ho evadnout... jen málokdo byl schopen vyprodukovat takovou dmg, že přes jedno CS target zabil - soupeři až příliš často zapomínají, že i elemental shaman může healovat.
Ujasněme si pojmy - Paladin je mnohem jednodušší, když je v CC. Je to samozřejmě nejschůdnější řešení. Ale pokud tomu týmu dělá problém sundat jiný target, stačí paladina donutit dát si bublinu a pak ho zabít. Nemá žádnou jinou obranu a tj jeho slabina, která se dá velmi jednoduše využít.
Nevim co bych mel objasnovat, ja jsem doposud ve wow nebyl vsechen cas v arenach, ale semtam dueluju a hlavne farmim farmery (nebo jednoduse gankuju), proto mluvim treba o 1v1 kde je tohle naprosto OP (2K heal).
A neni neni pravdou, ze def stanci je warr "zachranen". Tak to vubec nefunguje, muzes mit def a reflectovat a stejnak lehnes. Paladin CS, secondary healer CC. Warr dole. Kdyz se nepovede zabit warra a bude do nej velkej focus = nedela dmg = jim silne dochazi mana.
V 5v5 aby ses dostal vysoko, mas 2 moznosti: Team, kterej umi focusnout neco pres CS nebo team, kterej je postavenej tak, aby vyhraval rychle na manu a nebyl nejak ohrozen. Elemental shamana chodime treba na zacatku aby toho moc nedelal a pak switchnem.
Grammar Police maj proste strasne jednoduchou taktiku, ale jsou tak sehrany, ze i full merc team vymlatej rychle. Kdo proti nim hraje poprvi, tak tomu teamu nedavam vic jak 30 sec. Zezacatku pripravujou, pak CS paladin, CC dalsi healer, nez neco udela. Warr intercept, shaman s bloodlustem a s NS te srazi behem 1 sec na 50% hp, do toho frost mage a warr a je to vyreseny. Mluvi se o tom lehce, ale lehky to neni.
Tak to smaž a začni hrát něco jinýho když je ten war tak napiču a ti healeři tak OP, maj navíc vlastně stejnou damage jak všici normální casteři jen se navíc můžou ještě healovat a tak vůbec. |
 |
|
Topic  |
|
|
|