musim rict, ze jsem si to predstavoval trochu jinak. Oni proste jedimu ubrali bonusy za postup profesi a nahazeli to do "expertise systemu". Asi jsem byl naivni, ale cekal jsem neco vic.
musim rict, ze jsem si to predstavoval trochu jinak. Oni proste jedimu ubrali bonusy za postup profesi a nahazeli to do "expertise systemu". Asi jsem byl naivni, ale cekal jsem neco vic.
já už myslel, že se vrátil starý systém to bych naběhl i se starým kompem
To je sračka - myšlenka je dobrá, ale to by ten system musel pridat NOVE skilly, ne ukrast ty co uz mame a pak nam je prodat jinak, a jeste dat jenom usranych 45 bodu (kde je tech 250 skill pointu, ktere jsme driv meli?) Kde je slibovana moznost temi body pokryt 1,5 stromu?
Jebou hru cim dal vic, nedivim se ze pri tvorbe postavy maji vsechny servery Population Light...
No co, vyzkoušíme, "pochválíme", dáme si zase na čas prázdniny a po půl roce to tu zase nepoznáme.. nový combat, nové skilly, nové staty u zbraní :) To bude krásný ježíšek...
no ja jsem docela zvedavej jak ten to novej system bude fungovat, fakt je ten ze se jedna stale o nerf a ze jedi nebude umet zase vse ale to uz tady jedno bylo, vzdyt po publishi jedi umel jen to co si zvolil a tak treba neumel blesky atd... Dim to krokem se rozlisej jedi na spatny a dobry a ne nikoliv vsichni stejni... Pokud se budes chtit vcitit do defendera tak si nahazis veskere bodiky do defenzi a na sebaer bloku budes mit pasivne 80% coz bude mazec takovej Defender template... a Healer template no to je jasny davas zase bodiky do healu a healnes si s jednim healem vse.. jak to bylo u total healu. Mam takove tuseni ze se vraci v mensi podobe to co uz tady jedno bylo jen stim rozdilem ze ve WoW maji taky cca 45 talentovych bodu a my je v SWG budeme mit taky
k zahozeni tato myslenka urcite neni jsem zvedav co stim udelaji, ale jednotvarnost tohoto systemu a kord u jedi mez uz leze krkem, vsichny bojuji stejne no fujjj
You have to make CHOICES. You will now have STRENGTHS and WEAKNESSES that smart opponents can ACT ON. This means that unless you PLAY YOUR CHARACTER INTELLIGENTLY, you might lose some battles from now on! You need to DEVELOP A BRAIN STRUCTURE that is capable of analysis of a player's STRENGTHS and WEAKNESSES and HOW BEST TO ACT ON THOSE TO MAKE YOUR CHANCES OF VICTORY THE HIGHEST.
Are you following me here? Any good cook will tell you that you cannot make an omelette without breaking eggs, and in Latin "Iactura Paucourm Serva Multos" rings true (You must sacrifice the few to save the many). You just might have to lose some abilities to become better in others - you can no longer have them all.
Time to make some hard decisions, Jedi. Hard decisions indeed.
Bohuzel Enni problem je v tom ze SOE slibili ze neudelaji to co udelali to jest ze vezmou specky ktery jsme uz meli a daji je do tech expertise vetvi. Udelali proste to, ze ojebali jedi profesi a nahazeli to do tohodle uzasnyho expertise systemu. Docilili sice toho ze kazdej jedi nebude stejnej ale tradicni SOE cestou - zadna namaha s vymyslenim novych veci, proste neco prevezmou odjinud a nahazi to tam jako supermegaubercool novinku. Zacina se nam ten novej tym pekne vybarvovat - a to jsem se chtel zase vratit
no ono nezalezi na tom jako to ted vypada ale snazi se podle me vratit do starych koleji a to si myslim ze je spravne, nove specky hmm myslim si ze tam jsou staci se jen lepe podivat mas tam force cloack a improved force cloack.. hmm co mi to pripomina hmmm nebylo to u u wieldera na 0040? myslim si ze bylo.... a po ztvoreni NGE to zmenili...a zrusili, vzdyt je to prece jen trochu dobre nac ti je hromada specek ktere nepouzivas. Je to trochu o zamysleni a poohlednuti na WoW jejich system se mi zda jako velice vhodny vsichni jsou si rovni a za na talentove body kde pak zalezi kam jak sisi to rozmistil a podle toho jsi zarazen a uznavanym hracem. Pokud neumis hrat za postavu jako mas tak je to slozity a naucit se hrat prosti silnejism je hrdinstvy a to ted je ve hre. Toto jse spasa a zavedenim saber blocku z 20% zpet an 80%.
cloack byl u jediho i pred expertise, neslo se u nej sice hybat (coz neni jiste jestli to vubec pujde i tady) ale to byla jedna z veci, co se mi na NGE libila, cloack v CU byl proste moc OP - stejne jako je ted u spyu. Navic spousta techhle novejch "skillu" je jen rozdeleni specky - napriklad snare u force lightningu, sance snarnout u choke... Navic ve WoW jsou vsechny ty ability v talentech nejak uciny - v SWG jsou veci jako strength, accuracy a agility vpodstate na hovno.. Pochybuju, ze budou jedijove nejak extra jini, protoze si vsichni stejne daj na max heal, snare proc u force throw a imho maelstorm na AOE snare effect.. Nejaky rozdily tam samozrejme budou, ale nebude to tak markantni, jak asi kazdej doufal
Carme to se mi libi odsuzujes neco co jsi jeste nehral, co vys jak to presne bude fungovat kdyz na nem budes mit extra bodiky.. ono nynejsi force cloack a imrpved force cloack ma neco do sebe a dale jasne sance ze se ti to povede je miziva ale kdyz na nem budes mit bodiky tak tva sance zvrusta... a co tak ze si to nechas defaultne a budes se rozcilovat proc ti ten snare nejde
[17:34] <Brannoc> *ArkonisMaximus* What is being done to better the combat/targeting system? [17:36] <Helios_SOE> Auto-aiming is making a comeback to SWG. You'll have a choice between manual aiming (the way it is now) and auto-aiming (classic MMO targeting).
No a pokud se zadari Colision system tak by se to dalo uz i hrat za Jediho
Expertise system je zvlastni potreboval by trochu jeste domyslet , to co tam nadhodili , je pry verze ktera pujde na TC tak snad do vydani Chapter/Publish na tom zapracuji a vyladi to (treba tim zvysenim bodu)
Kazdopadne Expertise system postihne vsechna combat povolani postupne takze se mame na co tesit. Nejvic na tom vydela asi povolani smuggler pac expertise system ma prijit v dalsi chapter/publish po jedim a bh , spolecne s Officerem a ma byt konecne revamp smudlu
no ja jsem docela zvedavej jak ten to novej system bude fungovat, fakt je ten ze se jedna stale o nerf a ze jedi nebude umet zase vse ale to uz tady jedno bylo, vzdyt po publishi jedi umel jen to co si zvolil a tak treba neumel blesky atd... Dim to krokem se rozlisej jedi na spatny a dobry a ne nikoliv vsichni stejni... Pokud se budes chtit vcitit do defendera tak si nahazis veskere bodiky do defenzi a na sebaer bloku budes mit pasivne 80% coz bude mazec takovej Defender template... a Healer template no to je jasny davas zase bodiky do healu a healnes si s jednim healem vse.. jak to bylo u total healu. Mam takove tuseni ze se vraci v mensi podobe to co uz tady jedno bylo jen stim rozdilem ze ve WoW maji taky cca 45 talentovych bodu a my je v SWG budeme mit taky
k zahozeni tato myslenka urcite neni jsem zvedav co stim udelaji, ale jednotvarnost tohoto systemu a kord u jedi mez uz leze krkem, vsichny bojuji stejne no fujjj
Ve wow taky povolani ztrati veskere skilly a jedine co bude mit budou z talentovych bodu?
Carme to se mi libi odsuzujes neco co jsi jeste nehral, co vys jak to presne bude fungovat kdyz na nem budes mit extra bodiky.. ono nynejsi force cloack a imrpved force cloack ma neco do sebe a dale jasne sance ze se ti to povede je miziva ale kdyz na nem budes mit bodiky tak tva sance zvrusta... a co tak ze si to nechas defaultne a budes se rozcilovat proc ti ten snare nejde
jelikoz tento system je postavenej na tom ze se specka povede vzdycky (pokud se samozrejme nebugne) a body v tom expertise systemu pridavaji jenom dobu kterou bude force cloack na tobe tak bude force cloack na picu - stejne jako v CU. Samozrejme by ho mohli udelat tak, aby nebyl, ale jelikoz je to SWG tym (ikdyz novej) a jelikoz vidim, jak sprasili stealth u spy, tak tomu moc neverim. A proc to odsuzuju pred tim nez jsem to hral? Jsem zklamanej z toho jak pohrbili tuhle sanci dostat SWG nekam vys a taky znam SWG tym. Snad to dopadne tak jak rika Jorssk
Mno, ted sem na to koukal poradne, zas tak blbe to neni, ja myslel ze do te ktere specky muzes nasalatovat pocet bodu, co jsou ve sloupci napravo (tj 17, 10, apod), pak zarucene by mi ani tech 250 nestacilo. Ted to vypada trosku lip, i kdyz stejne nechapu, jestli si budu moct vzit i skilly z light tree (ten root imunity laka), nebo jenom z dark (tam je zase tolik toho na vyber, ze nevim do ceho jit driv)
Mno, ted sem na to koukal poradne, zas tak blbe to neni, ja myslel ze do te ktere specky muzes nasalatovat pocet bodu, co jsou ve sloupci napravo (tj 17, 10, apod), pak zarucene by mi ani tech 250 nestacilo. Ted to vypada trosku lip, i kdyz stejne nechapu, jestli si budu moct vzit i skilly z light tree (ten root imunity laka), nebo jenom z dark (tam je zase tolik toho na vyber, ze nevim do ceho jit driv)
hm..moj jedi je fajn chlapik ale do tohoto ho nenecham ist..je to take zmetene..
..pockam ako sa to tu vyvinie a zatial budem hrat KO - onedlho vyjde novy patch ktory je pastvou pre oci aj pre PvP (ktore je v KO uz jednoznacne najlepsie a snad sa este zlepsi)
..mozno som divny ale tento "system" je omnoho viacej mimo
uz aby to tu bylo, uz me nudi mit jen 3 specky, jinak almych ma recht, ten jejich target system, furt kvedlat tou mysi a doufat, ze trefim BH, kterej prede mnou beha doprava doleva (s buglym snarem), to neni moc zabavne
Jo, všehovšudy 3 specky, navíc jako melee (jedi a spol) musíš až k útočníkovi, který pobíhá okolo jako píďalka jablečná, doufat že se trefíš (většinou se netrefíš), jednou rukou ovládáš šipky, druhou myš na míření a třetí (ti šťastnější mutanti mezi námi) ovládáš klávesy F1-F12 se speckama. Nebo se musíš zastavit, přechytnout ze šipek (sorry, na ASDW jsem to nikdy neovládal, je to pro mě opruz a začínat kvůli debilitě devů s tím nebudu) a zmáčknout specku - mezitím většinou jdeš pod kytičky, protože se zastavíš...
Jo, všehovšudy 3 specky, navíc jako melee (jedi a spol) musíš až k útočníkovi, který pobíhá okolo jako píďalka jablečná, doufat že se trefíš (většinou se netrefíš), jednou rukou ovládáš šipky, druhou myš na míření a třetí (ti šťastnější mutanti mezi námi) ovládáš klávesy F1-F12 se speckama. Nebo se musíš zastavit, přechytnout ze šipek (sorry, na ASDW jsem to nikdy neovládal, je to pro mě opruz a začínat kvůli debilitě devů s tím nebudu) a zmáčknout specku - mezitím většinou jdeš pod kytičky, protože se zastavíš...
Ted budu trosku oponovat. - 3 specky u Jedie ? Je to mozne, ja osobne Jedie nikdy hrat nebudu a ani jsem nechtel ale kdyz to sectu, tak pouzivam priblizne 20 ruznych maker (jako medic) - premapuj si klavesy, pokud to nejde, udelej si makra - nauc se pouzivat WASD, nebude linej - jasne, jedi musi k protivnikovi. Takze pouzit force maelstrom, zpomal si protivnika, dobehni k nemu, a je tvuj .... co je na tom tezkeho ? Z me zkusenosti medica je pro me nejvetsi hrozba (a zrejme i jedina vazna) jedi
K tem F1-F12 ..... premapuj si to ! V zadne hre neni ovladani, ktere vyhovuje vsem, vzdy si musis neco upravit.
Ja mam smer na WASD, na Q mam heal, na E mam area heal, na R mam over time heal, na F mam bacta tank, na G mam shard, na B mam dalsi shard, na Y(Z) mam intended target, CTRL Y(Z) mam auto buff (nutr inj,must globe,flameout,favou of elders), CTRL A S D ruzne armory, 1 2 3 specka specka trauger gas, 4 proton granaty, 5 stimpack, 6 kneel, 7 8 9 10 11 12 blbosti, SHIFT Q E R T ruzne zbrane atd
Predelej si to k obrazu svemu a prestan pindat, ze to je na hovno
jedimu jsou makra docela k hounu, ma akorat ten zasah (nevim jak se to menuje - myslim shanshi nebo tak nejak ) pak ma force maelstrom a pak ma tu area specku. To je vse co dela dmg. Jeden heal, saber block. Pak ma ty stance. To dela 5 specek pouzitelnych v boji (stance nepocitam), jen 3 delaji damage, saberblock pouzijes v tom boji jen jednou, pac ma ultradlouhy CD. K tomu area attack v pvp moc nepouzijes, akorat sezere action a s tim shanshi (nebotaknejak) strikem udelas vic dmg. Jenze samozrejme jen v tom pripade, ze tvuj target ti taky nedal snare - v tom pripade muzes samozrejme nahodit force run, jenze ten je jen na 10 (nebo 12?) sekund, potom ma taky docela dlouhej CD, takze pokud ti hodi snare po tom, cos vyflakal force run, tak ses v riti. Samozrejme ho muzes snarnout taky, ale stejne k nemu nedojdes, sekat s LS jde pouze v 5ti metrech. Muzes sice strilet zbrani, ale to je k hounu, protoze stejne ti nepritel udela vic damage - holt nemas specky. Ale to jsem zasel moc daleko od puvodniho tematu - kolik ma jedi pouzitelnych specek EDIT: A to jsem jeste zapomnel zminit, ze pokud tvuj target pred tebou beha s buglym snarem doprava a doleva, tak je temer nemozne ho s jedim trefit (otocit kamerou, dobehnout k nemu, seknout - posledni krok ale vetsinou nejde stihnout, protoze je target nekde jinde)
jedimu jsou makra docela k hounu, ma akorat ten zasah (nevim jak se to menuje - myslim shanshi nebo tak nejak ) pak ma force maelstrom a pak ma tu area specku. To je vse co dela dmg. Jeden heal, saber block. Pak ma ty stance. To dela 5 specek pouzitelnych v boji (stance nepocitam), jen 3 delaji damage, saberblock pouzijes v tom boji jen jednou, pac ma ultradlouhy CD. K tomu area attack v pvp moc nepouzijes, akorat sezere action a s tim shanshi (nebotaknejak) strikem udelas vic dmg. Jenze samozrejme jen v tom pripade, ze tvuj target ti taky nedal snare - v tom pripade muzes samozrejme nahodit force run, jenze ten je jen na 10 (nebo 12?) sekund, potom ma taky docela dlouhej CD, takze pokud ti hodi snare po tom, cos vyflakal force run, tak ses v riti. Samozrejme ho muzes snarnout taky, ale stejne k nemu nedojdes, sekat s LS jde pouze v 5ti metrech. Muzes sice strilet zbrani, ale to je k hounu, protoze stejne ti nepritel udela vic damage - holt nemas specky. Ale to jsem zasel moc daleko od puvodniho tematu - kolik ma jedi pouzitelnych specek EDIT: A to jsem jeste zapomnel zminit, ze pokud tvuj target pred tebou beha s buglym snarem doprava a doleva, tak je temer nemozne ho s jedim trefit (otocit kamerou, dobehnout k nemu, seknout - posledni krok ale vetsinou nejde stihnout, protoze je target nekde jinde)
Ja mam taky neco pres 5 specek pouzitelnych v boji, stejne jako kazde jine povolani. Zbytek maker tvori veci, ktere mi maji v boji pomoct (zbrane, shardy, stimpacky atd.).
Me prijde jedi docela silnej, pokud me zpomali malestromem tak nemam moc moznosti (jako medic) ho porazit. Tedy hlavne pri vetsim boji, kdy mi bezi cooldown na healu anebo nemam celou action.
Par otazek, mozna pro inspiraci: - muze jedi hazet granaty ? - muze jedi pouzivat sprint stimpacky ?
nevim, granaty se mi nedostaly pod ruku, ale stejne moc nedelaji - zkouseli jsme to s kamosem, ten damage je minimalni, radeji budu strilet z malevolent bowcasteru. Sprint stimpacky zrusi snare? Btw ty mas sice pet specek, ale ses ranged, takze nemusis porad jak vocas za targetem behat - jedi udela min damage nez nekdo ranged. edit: nemluve o tom, ze pokud s jedim beham trochu rychleji (treba s force runem) tak je temer nemozny se do neceho trefit Nevim, jak moc zrychluji ty stimpacky, ale pokud je to podobny, jako s FR, tak do toho radsi ani nepujdu
nevim, KO jsem hral, a zas tak dokonaly mi to neprislo.
ako dlho? ja tiez ked som hral KO chvilu tak som tam dovrzal co sa dalo a pk som siel az ked som dostal zopar rad ako na to, resp. teraz az po roku a pol si uzivam pk kde ma len tak niekto nezabije
quote:Originally posted by Almych
KO jsem hral mesic a prd prd, to ty GW jsou neporovnatelne lepsi, doufam ze udelaj stejnej target system
lol..hrat to mesiac nie je nic..na pk v KO potrebujes aj skill, aj vybavu a aj level..co si dal za mesiac lvl?
edit: expit sa da do 60 (level ked maju vsetci uz slusne skilly) tak 14dni ak to clovek hra 10hodin v kuse, tak mesiac ked sa nikam neponahla, ale vybava sa zhana o moc tazsie..a skill? ja sa este po roku a pol hrania musim ucit co a ako aby som neskapinal na pockanie
Musiš to hrát tak dlouho až tě to začne bavit,to znamená že někomu nebude stačit ani rok
a to se vyplati!
:P ale lepsie ako hrat hru co ta zo zaciatku chyti, ty do nej vrazis kopu prachov a potom odides lebo sa to zosypava coraz viacej :P .. radsej po polroku objavit krasy hry a dalsi pol rok cvicit aby si si aj prdol v PK :P
Musiš to hrát tak dlouho až tě to začne bavit,to znamená že někomu nebude stačit ani rok
a to se vyplati!
:P ale lepsie ako hrat hru co ta zo zaciatku chyti, ty do nej vrazis kopu prachov a potom odides lebo sa to zosypava coraz viacej :P .. radsej po polroku objavit krasy hry a dalsi pol rok cvicit aby si si aj prdol v PK :P
ja hraju SWG uz dva roky, a budu to hrat radsi, nez nejaky KO