Author |
Topic  |
Eskel
New Member

390 Posts |
Posted - 15/09/2006 : 21:14:05
|
Jsem v bete od zacatku faze 3 a zda se mi ze na grafice a hlavne animacich pracujou celkem dost, napriklad pohyb zenskych postav pred mesicem vypadal, jako by byli podelany a ted se na to da i divat :) |
Eskel - Sith Marauder of Golden Circle (SWTOR) Rune-Keeper of Sid eb Yside (LOTRO) Dark Templar of Xanadu (AoC) Brigand of Xanadu (EQ2)
|
 |
|
hRoch
Moderator

360 Posts |
Posted - 17/09/2006 : 03:45:34
|
Dalsi animacky... http://www.bradmcquaid.com/Movie1.avi http://www.bradmcquaid.com/MovieII.avi http://www.bradmcquaid.com/MovieIII.avi http://www.bradmcquaid.com/MovieIV.avi http://www.bradmcquaid.com/MovieVI.avi http://www.bradmcquaid.com/MovieVII.avi
Vanguard coverage |
DAoC, AC2, SWG, WoW, EQ2, VG, AO, Rift, SWToR, GW2, WildStar. |
Edited by - hRoch on 18/09/2006 21:34:58 |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 18/09/2006 : 00:43:11
|
Ja se hlavne modlim za optimalizaci tech baraku pac chodit kolem baraku nebo i stanku to jehruuza jak to swapuje.. mam 1.2gb ram a nerikejte mne, ze je to malo ;-D Je to to same jako v SWG kdysi ;-D ale tam se na optimalizaci vysrali..
Stejne tak mi zatim moc nesedi boje.. zkusil jsem ted rangera a nevim.. cekal jsem ze jako ranger budu pouzivat hlavne luk..zatim je to tak, ze stacim vystrelit 1x a nez to znova natahne tak uz to nemuze vystrelit kvuli moc kratke vzdalenosti a tak to musim upizlat dykama.
Myslim si, ze nemeli zakazovat strilet z luku na malo metru (podle ukazetele to odmita strilet kdyz je potvora bliz jak 15m coz je hovadina..), meli tam dat spis postih na dmg.. treba dat 50% atp. Nejsem sice fanda luku v realite, ale mam dojem ze na 5M+ se strilet da celkem solidne. Navic jde tady spis o hratelnost a o to, ze magove muzou kouzla strilet klidne z 1 metru.. Ale celkove mne ten boj prijde takovej.. divnej.. ale to muze bejt lagama. zatim sem nikdy nemel v te newbie zone ping pod 800ms :(
|
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
hRoch
Moderator

360 Posts |
Posted - 18/09/2006 : 03:22:28
|
quote: Originally posted by Rodier
Ja se hlavne modlim za optimalizaci tech baraku pac chodit kolem baraku nebo i stanku to jehruuza jak to swapuje.. mam 1.2gb ram a nerikejte mne, ze je to malo ;-D Je to to same jako v SWG kdysi ;-D ale tam se na optimalizaci vysrali..
Stejne tak mi zatim moc nesedi boje.. zkusil jsem ted rangera a nevim.. cekal jsem ze jako ranger budu pouzivat hlavne luk..zatim je to tak, ze stacim vystrelit 1x a nez to znova natahne tak uz to nemuze vystrelit kvuli moc kratke vzdalenosti a tak to musim upizlat dykama.
Myslim si, ze nemeli zakazovat strilet z luku na malo metru (podle ukazetele to odmita strilet kdyz je potvora bliz jak 15m coz je hovadina..), meli tam dat spis postih na dmg.. treba dat 50% atp. Nejsem sice fanda luku v realite, ale mam dojem ze na 5M+ se strilet da celkem solidne. Navic jde tady spis o hratelnost a o to, ze magove muzou kouzla strilet klidne z 1 metru.. Ale celkove mne ten boj prijde takovej.. divnej.. ale to muze bejt lagama. zatim sem nikdy nemel v te newbie zone ping pod 800ms :(
- Ranger ma Critical Shot na lvl8, tim sestreli vetsinu 2dot modrejch na jednu ranu. Takze nevidim problem, proc nestrilet jen z luku. Sice to nerfnou, ale to je uz vec jina. A ranger neni jen o pobihani s lukem... Ranger ma: snare, root, stealth, charm, heal, summon, parry, doty, debuffy, buffy atd. A samozrejme to chce taky normalni equip, na lvl15 mam ted bez buffu 90 melee rating, takze autoattack +- 100dmg - 2x Azebaj legy (42dmg, 5.5spd), takze pak to melee jde taky trochu jinak...
- Newbie zony sou zalagovany dost, ale jinde mam vetsinou ping normalni - +-250.
|
DAoC, AC2, SWG, WoW, EQ2, VG, AO, Rift, SWToR, GW2, WildStar. |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 18/09/2006 : 06:41:35
|
quote: Originally posted by hRoch - Ranger ma Critical Shot na lvl8, tim sestreli vetsinu 2dot modrejch
Predevcirem nam chvili tankoval Ranger u ToD. Dostaval sileny kapky, tak ho vystridal sorc a slo to lip 
Pak jsme meli Palyho L13 a kdyz jsme ho nabirali, nekdo psal ze L13 paly je jako L40 war 
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
hRoch
Moderator

360 Posts |
Posted - 18/09/2006 : 11:09:59
|
quote: Originally posted by Atronach Predevcirem nam chvili tankoval Ranger u ToD. Dostaval sileny kapky, tak ho vystridal sorc a slo to lip  Pak jsme meli Palyho L13 a kdyz jsme ho nabirali, nekdo psal ze L13 paly je jako L40 war 
Tak ocividne neumel mackat jedno tlacitko ;) Pal dokaze udelat nejvic AC, takze co se tyce melee mitigace, tak je na tom nejlip no. War ma zase vic dmg nez paly a DK zas spis debuffuje. |
DAoC, AC2, SWG, WoW, EQ2, VG, AO, Rift, SWToR, GW2, WildStar. |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 18/09/2006 : 11:50:21
|
quote: Originally posted by hRoch Tak ocividne neumel mackat jedno tlacitko ;) Pal dokaze udelat nejvic AC, takze co se tyce melee mitigace, tak je na tom nejlip no. War ma zase vic dmg nez paly a DK zas spis debuffuje.
Myslis tlacitko POWER?  
DKcko dela taky solidni dmg. Otazkou je, jak je jeste z nich kdo odolnej vuci stunum treba.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
Eskel
New Member

390 Posts |
Posted - 18/09/2006 : 12:34:34
|
quote: Originally posted by Rodier
Ja se hlavne modlim za optimalizaci tech baraku pac chodit kolem baraku nebo i stanku to jehruuza jak to swapuje.. mam 1.2gb ram a nerikejte mne, ze je to malo ;-D Je to to same jako v SWG kdysi ;-D ale tam se na optimalizaci vysrali..
Stejne tak mi zatim moc nesedi boje.. zkusil jsem ted rangera a nevim.. cekal jsem ze jako ranger budu pouzivat hlavne luk..zatim je to tak, ze stacim vystrelit 1x a nez to znova natahne tak uz to nemuze vystrelit kvuli moc kratke vzdalenosti a tak to musim upizlat dykama.
Myslim si, ze nemeli zakazovat strilet z luku na malo metru (podle ukazetele to odmita strilet kdyz je potvora bliz jak 15m coz je hovadina..), meli tam dat spis postih na dmg.. treba dat 50% atp. Nejsem sice fanda luku v realite, ale mam dojem ze na 5M+ se strilet da celkem solidne. Navic jde tady spis o hratelnost a o to, ze magove muzou kouzla strilet klidne z 1 metru.. Ale celkove mne ten boj prijde takovej.. divnej.. ale to muze bejt lagama. zatim sem nikdy nemel v te newbie zone ping pod 800ms :(
Tak to si nevidel rangera v EQ2, pred prvnim revampem Byl to na 95% meele DPS bez utilit |
Eskel - Sith Marauder of Golden Circle (SWTOR) Rune-Keeper of Sid eb Yside (LOTRO) Dark Templar of Xanadu (AoC) Brigand of Xanadu (EQ2)
|
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 19/09/2006 : 16:53:36
|
hm a kdy konecne daji do mmorpg normalniho rangera archera co proste strili z luku a meelee je pro nej temer smrtelne? Zatim jsem to videl jen v Lineage2 a tam sou archeri opravdu pani... maji obrovske luky, nejpomalejsi zbrane ve hre, ale vetsinou davaji vsecko na svem levelu tak na 2-3 rany.
Samozrejme na blizko jsou dost v prdeli.. Proste ja chci hrat klasickyho archera, DD na dalku... :( |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
nekrotyrael
Senior Member
   
3896 Posts |
Posted - 19/09/2006 : 17:11:09
|
quote: Originally posted by Rodier
hm a kdy konecne daji do mmorpg normalniho rangera archera co proste strili z luku a meelee je pro nej temer smrtelne?
mno to je pak normalni archer, ne normalni ranger ;p |
RL: LVL 1 S/S/S AO: Ineea, Airashii, Nekrotyrael, Nanorexia @ RK5 Dune: Nanorexia @ Persephone
|
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 20/09/2006 : 08:21:28
|
OT
Jestli on Rodier nemysli toho nesmrtelneho texaskeho rangera Caka Norise... |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 20/09/2006 : 08:42:44
|
quote: Originally posted by Pedro
OT
Jestli on Rodier nemysli toho nesmrtelneho texaskeho rangera Caka Norise...
ten ale taky chodi na melee |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 20/09/2006 : 09:12:58
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Pedro
OT
Jestli on Rodier nemysli toho nesmrtelneho texaskeho rangera Caka Norise...
ten ale taky chodi na melee
Kdepak, na ranged ma veeeelkou pistolku.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
Kuzmik
Ganja farmer
  
1328 Posts |
Posted - 20/09/2006 : 10:22:57
|
Tak to prrrr.... do Chucka mi nikdo delat nebude! Je to neskutecnej borec... ostatne i Superman nosi na triku jeho fotku a nekolikrat napocital do nekonecne... viz. jeden z davnych postu v "neco pro zasmani"  |
"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!" |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 20/09/2006 : 18:08:55
|
quote: Originally posted by nekrotyrael
quote: Originally posted by Rodier
hm a kdy konecne daji do mmorpg normalniho rangera archera co proste strili z luku a meelee je pro nej temer smrtelne?
mno to je pak normalni archer, ne normalni ranger ;p
presne tak. Takze kdy daj do hry normalniho originalniho archera? proc se vsichni opicej po trapnym wowku a x dalsich starsich mmorpg a cpou do hry trapny rangery se zvirectvem pripadne kudlou a buffama/debufama/dotama? |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 20/09/2006 : 20:24:21
|
Jediného skutečného archera jsem hrál v AC1 a AC2. Taky mě neuvěřitelně sere, proč se nedá střílet z luku na blízko a musí se přehazovat na meče nebo podobné hovadiny. Snad v LoTRu to opět půjde, protože to dělá Turbine. |
 |
|
Aramir
ex sejra
  
1083 Posts |
Posted - 20/09/2006 : 20:52:53
|
Ještě pořádný archer byl scout v DAoC. |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 20/09/2006 : 21:56:31
|
a treba strilet dva sipy najednou, davat se sipama headshoty a z kopce a schodu jezdit na stitu byste nechteli ? Strileni lukem nablizko dava opravdu velky smysl, moc koukas na legolase. |
lastfm |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 20/09/2006 : 22:14:50
|
No hypoteticky by to (na rozdíl od multishotu dvěma najednou) šlo, jen tím lukem člověk nevykreje když po něm někdo rubne mečem  |
 |
|
nekrotyrael
Senior Member
   
3896 Posts |
Posted - 20/09/2006 : 22:34:42
|
quote: Originally posted by Rashaverak
a treba strilet dva sipy najednou, davat se sipama headshoty a z kopce a schodu jezdit na stitu byste nechteli ? Strileni lukem nablizko dava opravdu velky smysl, moc koukas na legolase.
mne by stacil luk s full autem |
RL: LVL 1 S/S/S AO: Ineea, Airashii, Nekrotyrael, Nanorexia @ RK5 Dune: Nanorexia @ Persephone
|
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 21/09/2006 : 00:03:35
|
quote: Originally posted by Rashaverak
a treba strilet dva sipy najednou, davat se sipama headshoty a z kopce a schodu jezdit na stitu byste nechteli ? Strileni lukem nablizko dava opravdu velky smysl, moc koukas na legolase.
Ale plosím tě....
Střílet ve fantasy online hře s lukem na půl metru má vztah k logice stejný, jako firebolt nebo cokoliv jiného, co se v takové hře odehrává. Takže nevidím jediný důvod, proč by to nešlo. Ano, je to nereálné. Jako je nereálné dávat si buff na staminu. Například. |
Edited by - Gabriel on 21/09/2006 00:08:00 |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 21/09/2006 : 08:54:10
|
ranger ve vanguardu muze byt stejne ucinnej archer jak meller takze si muzes svobodne vybrat co chces delat je to stejne group oriented hra takze tak nejak nepredpoklada ze nekdo necha toho moba k tobe dojit
viz z interview o rangerech s Darrin "Talisker" McPhersonem jednim z game designeru http://vgrangers.com/forums/showthread.php?t=168 1) The role of the ranger has varied a lot through the years. From computer games, pen and paper RPGs, to famous rangers in literature. What can you compare Vanguard's ranger to that players may be familiar with? The Vanguard Ranger is the ranger of tradition. A mix of Drizzt and Legolas, if you will. They excel at martial and ranged combat equally. Players may have a preference of style, but there will be times when one of the two is more appropriate. They are also closely tied to nature and will have the abilities to match those ties. |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 21/09/2006 : 10:27:12
|
quote:
Ale plosím tě....
Střílet ve fantasy online hře s lukem na půl metru má vztah k logice stejný, jako firebolt nebo cokoliv jiného, co se v takové hře odehrává. Takže nevidím jediný důvod, proč by to nešlo. Ano, je to nereálné. Jako je nereálné dávat si buff na staminu. Například.
to je presne pristup pana jacksona kdyz tocil pana prstenu. je to fantasy svet, logika a fyzika v nem neexistuji, ale to je pristup velmi spatny, alespon podle me. Ano existuje magie a kouzelnik umi udelat fireball (samozrejme je kravina aby ho mohl vykouzlit i kdyz do nej nekdo seka) nebo dokaze pomoci magie podporit vytrvalost cloveka, rozpor s logikou nevidim, ale nesedi mi predstava ze do tebe nekdo rube mecem a ty natahujes luk abys do nej vystrelil
|
lastfm |
Edited by - Rashaverak on 21/09/2006 10:28:28 |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 21/09/2006 : 10:58:30
|
quote: Originally posted by Rashaverak
quote:
Ale plosím tě....
Střílet ve fantasy online hře s lukem na půl metru má vztah k logice stejný, jako firebolt nebo cokoliv jiného, co se v takové hře odehrává. Takže nevidím jediný důvod, proč by to nešlo. Ano, je to nereálné. Jako je nereálné dávat si buff na staminu. Například.
to je presne pristup pana jacksona kdyz tocil pana prstenu. je to fantasy svet, logika a fyzika v nem neexistuji, ale to je pristup velmi spatny, alespon podle me. Ano existuje magie a kouzelnik umi udelat fireball (samozrejme je kravina aby ho mohl vykouzlit i kdyz do nej nekdo seka) nebo dokaze pomoci magie podporit vytrvalost cloveka, rozpor s logikou nevidim, ale nesedi mi predstava ze do tebe nekdo rube mecem a ty natahujes luk abys do nej vystrelil
Žádná fantasy hra nemá nic společného s realitou a potažmo logikou. Proto jestliže v ní existují kouzla, může klidně i archer střílet na jeden metr. Od toho je to HRA. |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 21/09/2006 : 18:10:24
|
klasicky rozpor
logika, fyzika, realicnost vs hratelnost
kdyz zmixujes prvni tri veci tak vysledna hratelnost je pro kazdeho jedince jina.
Osobne mi moc nesedi veci jako mag pohybujici se, pojidajici sunku v plate armoru, uprostred jezera a kouzlici firebally.
Ale uznavam ze to je hra a zalezi na autorech jak to nastavi. Davam prednost situaci kdy z luku strilet na blizko nejde nebo mozna jeste lepe jde ale pokud soupere nezabijes nez k tobe dojde tak umri na prvni ranu. |
lastfm |
 |
|
Mucus
Starting Member
69 Posts |
Posted - 22/09/2006 : 09:48:20
|
quote: Originally posted by Rashaverak
mag pohybujici se, pojidajici sunku v plate armoru, uprostred jezera a kouzlici firebally.
/bow firemages
|
 |
|
Reyden
Senior Member
   

2747 Posts |
Posted - 22/09/2006 : 10:15:58
|
Rashi jak muzes ve fantasy mluvit o logice a fyzice? Vzdy je to takovy jaky si to autor urci .. od toho je to fantasy |
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!" |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 22/09/2006 : 14:19:44
|
proste se mi nelibi kdyz te nekdo bodne dykou do bricha aby ti explodovala hlava a kdyz te nekdo pretahne obrim kladivem ze zhora pohlave aby te to vystrelilo 20 metru nahoru, uznavam autor ma tu moznost ale me by se takova hra zrejme moc nelibila. |
lastfm |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 22/09/2006 : 14:43:00
|
quote: Originally posted by Rashaverak
proste se mi nelibi kdyz te nekdo bodne dykou do bricha aby ti explodovala hlava a kdyz te nekdo pretahne obrim kladivem ze zhora pohlave aby te to vystrelilo 20 metru nahoru, uznavam autor ma tu moznost ale me by se takova hra zrejme moc nelibila.
jen tak mimo :) Rashi ctes obcas icq nebo mail co mas tu na foru ? |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 22/09/2006 : 16:20:29
|
quote: Originally posted by Rashaverak
proste se mi nelibi kdyz te nekdo bodne dykou do bricha aby ti explodovala hlava a kdyz te nekdo pretahne obrim kladivem ze zhora pohlave aby te to vystrelilo 20 metru nahoru, uznavam autor ma tu moznost ale me by se takova hra zrejme moc nelibila.
Pak nechapu, jak muzes hrat WOW  
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 22/09/2006 : 19:57:33
|
pertha : mail ctu denne a na icq jsem online prakticky neustale
atronach : uz ho nehraju a tyhle veci tam prece jen obcas fungovaly spravne |
lastfm |
Edited by - Rashaverak on 22/09/2006 19:57:42 |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 22/09/2006 : 21:43:07
|
quote: Originally posted by Atronach
quote: Originally posted by Rashaverak
proste se mi nelibi kdyz te nekdo bodne dykou do bricha aby ti explodovala hlava a kdyz te nekdo pretahne obrim kladivem ze zhora pohlave aby te to vystrelilo 20 metru nahoru, uznavam autor ma tu moznost ale me by se takova hra zrejme moc nelibila.
Pak nechapu, jak muzes hrat WOW  
Možná proto, že nic takového tam není. |
 |
|
Eskel
New Member

390 Posts |
Posted - 24/09/2006 : 12:43:57
|
Podle me by v dobrem fantasy mela fungovat logika a castecne i fyzika. |
Eskel - Sith Marauder of Golden Circle (SWTOR) Rune-Keeper of Sid eb Yside (LOTRO) Dark Templar of Xanadu (AoC) Brigand of Xanadu (EQ2)
|
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 24/09/2006 : 16:15:10
|
ja jsem s tou fyzikou narazel treba prave na pana prstenu a filmovou verzi, ackoliv fantasy svet tak na konci druheho dilu slo spatrit treba prisernou scenu kdy vyjizdi z pevnosti asi 5 jezdu na konich a na tom mustku srazi skuruty jak kuzelky, to byla otresna scena. |
lastfm |
 |
|
Cotouch
New Member

418 Posts |
Posted - 24/09/2006 : 19:04:24
|
mě se sice LOTR filmy skoro vůbec nelíbily páč mi akorát zničily fantazii, kterou si člověk vytvoří při čtení knížek... ale toho offtopicu bylo už možná asi dost ne? ;) |
offline |
 |
|
l0bos
New Member

133 Posts |
Posted - 24/09/2006 : 20:49:46
|
Chci se zeptat jakou mate zkusenost se stahovanim klienta. Po nejakych peti hodinach, se zrejme zacala stahovat druha varka dat,se smrticim casem 250 hodin, a to mam jeste velky rezervy v lince :(
edit: stazeno mam 17,7GB dat O.o |
Drak'Thul <Cursed Corpses> |
Edited by - l0bos on 24/09/2006 20:53:03 |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 24/09/2006 : 20:55:50
|
quote: Originally posted by l0bos
Chci se zeptat jakou mate zkusenost se stahovanim klienta. Po nejakych peti hodinach, se zrejme zacala stahovat druha varka dat,se smrticim casem 250 hodin, a to mam jeste velky rezervy v lince :(
edit: stazeno mam 17,7GB dat O.o
nemam osobni zkusenost ale lidi tu psali ze snad 17 gb to ma az po rozbaleni, ale stahovat bys nemel vic jak tusim 9 |
lastfm |
 |
|
l0bos
New Member

133 Posts |
Posted - 24/09/2006 : 20:59:27
|
quote: Originally posted by Rashaverak
quote: Originally posted by l0bos
Chci se zeptat jakou mate zkusenost se stahovanim klienta. Po nejakych peti hodinach, se zrejme zacala stahovat druha varka dat,se smrticim casem 250 hodin, a to mam jeste velky rezervy v lince :(
edit: stazeno mam 17,7GB dat O.o
nemam osobni zkusenost ale lidi tu psali ze snad 17 gb to ma az po rozbaleni, ale stahovat bys nemel vic jak tusim 9
Jojo to jsem cetl, ale spis me zarazi ta rychlost,ktera evidentne dost poklesla, no snad se to zase rozjede. |
Drak'Thul <Cursed Corpses> |
 |
|
Black
Moderator
  
2371 Posts |
Posted - 24/09/2006 : 21:32:32
|
Ono se to rozbaluje prubezne. |
Black |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 24/09/2006 : 21:42:05
|
To je zcela samozrejme. V kazdem kvalitnim dile musi fungovat zakony fyziky i logiky. Podle toho se ostatne pozna kvalitni dilo. Dilo, kde je vsechno mozne a nic se neda odpostatnit/logicky vysvetlit je proste hovadina.
Jinymi slovy, lidsky rozum je zalozen na logice a vetsina lidi proste neco tak abstraktniho jako je exploze hlavy pri zasahu do bricha neustoji.
Nehlede na to, ze jestlize hitboxy mohl mit uz Duke3D, proc by to nemohla mit nova MMORPG? A videli ste napriklad nekdo videa z fantasy fps dark messiah of M&M? Co tam dokazou delat s navadenejma kouzlama a source engine + havoc fyzic. engine? Napriklad shodit moba tim, ze pred nej nakouzlite ledovou zem..atp..
Holt MMORPG si musi projit obdobi kdy lidi skocej na vsechno a jeste nejakejch 10 let potrva, nez se zacnou tvorit kvalitni tituly s kvalitnim fyzikalnim enginem, kvalitni AI kde proste skrz stromy a zem strilet nepujde, potvora bude muset zabradli obihat a hra nebude mit jasne vymezene mantinely. .
Co ale nechapu, proc uz to neni v MMORPG dneska, kdyz v single hrach to jde. Vzdyt tohle maji ty hry spolecne.. copak to je fakt otom, ze jsou tvurci MMORPG natolik lini, ze si rikaji "udelame to shit ono se to chytne?" Mne se treba wowko moc libi..ale nezkutecne mne tam (ostatne jako na vsech mmorpg) sere system zamkni target a mackej Fka.. bez jakehokoliv snazeni..zadne manualni mireni, zadna moznost se rane vyhnout, hodit moba na zem jedine ve forme specialniho uderu misto naprosto normalni fyzicke zakonitosti atp.. |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 24/09/2006 : 21:52:33
|
quote: Originally posted by Rashaverak
klasicky rozpor
logika, fyzika, realicnost vs hratelnost
kdyz zmixujes prvni tri veci tak vysledna hratelnost je pro kazdeho jedince jina.
Osobne mi moc nesedi veci jako mag pohybujici se, pojidajici sunku v plate armoru, uprostred jezera a kouzlici firebally.
Ale uznavam ze to je hra a zalezi na autorech jak to nastavi. Davam prednost situaci kdy z luku strilet na blizko nejde nebo mozna jeste lepe jde ale pokud soupere nezabijes nez k tobe dojde tak umri na prvni ranu.
No ja osobne si myslim ze to se strelbou na blizko by melo byt podle druhu luku/kuse. Z pistole lze taky strilet na blizko.. je to jen o sile vystrelu.. a co se tyce fireballu - na to uz jsem cetl spoustu pojednani. Ono zalezi jaka magie to je. Pokud je to magie fyzicka - potom samozrejme by fireball nemel jit ve vode ale naopak by mel zapalit hrdinu a ten by mel mit dost velke poskozeni k boji, k tomu co vidi atp.. Co se tyce vzdalenosti - mam takovej dojem ze fireball ma konstantni rychlost, neni to fyzicky hmotny predmet, tudiz ho lze pouzit i na blizko. Samozrejme to predpoklada, ze mag ho nevykouzli pokud do nej nekdo mlati - maximalne vykouzli neco, co uz zvlada tak perfektne ze to dela mimodek.. (do tebe kdyz bude nekdo mlatit taky neprestanes dejchat nebo mluvit.. nemusis se na to soustredit..)
Na druhou stranu nekdy ve fantasy svete je magie ciste spiritualni a proste fireball je neco nehmatatelneho.. je to proste symbol a proto ho lze zakouzlit i pod vodou.. asi neco jako voodoo panenky..tam zpusobujes bolest bez zadnejch znamek ze by k tobe neco letelo.. proste najednou citis bolest a nevis odkud..co..kde..jak..
Zaver : strilet z luku vice ran - proveditelne, na blizko - zalezi jaka strela, jaka zbran - kouzleni pri boji a pri chozeni opet..zalezi na slozitosti kouzla........... jenze na tohle plati muj predchozi povzdech. Tohle nikdo nikdy do hry neda, kazdej radsi jednoduchou rub rub sekacku. |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Eskel
New Member

390 Posts |
Posted - 25/09/2006 : 00:19:40
|
S tim souvisi jedna vec. Cas jsou pro vyvojare prachy a to velky, takze na tyhle veci neni cas, kdyz to lidi berou a nikde moc nevidim, ze by se stezovalo na nedoustatecnou fyziku ve hre. A MMORPG hry ten cas potrebuji mnohem vice nez singl, takze tyto "vedlejsi" veci nejsou realizovane |
Eskel - Sith Marauder of Golden Circle (SWTOR) Rune-Keeper of Sid eb Yside (LOTRO) Dark Templar of Xanadu (AoC) Brigand of Xanadu (EQ2)
|
 |
|
Marwyn
Junior Member
 
792 Posts |
Posted - 25/09/2006 : 17:16:54
|
mno, ja bych poznamenal ze se jedna opravdu o lenivost developeru a nevyuziti moznosti daneho enginu, popripade zvoleni spatneho enginu, ktery ma podporu uplne nekde jinde :P Jinak prvky ktere michaji FPS s MMOG se dostavaji do problemu v pripade ze zacne mit nekdo lagy :( proste porad jeste nejde udelat kvalitne gamesu tak, aby meli vsichni stejne sance a byla opravdu zalozena i na umeni se pohybovat a ovladat spravne svoji postavu (neberu v potaz hrani napriklad rougha ve WoW ci jinej "pozicni" boj). Jedina hra ktera pro me mela docela slusnej zaklad bylo AC1 kde se opravdu dalo uhejbat fyzickejm kouzlum (ale drain sel i prez zed, protoze to byla mentalni sila) a stejne tak clovek uhnul strele z kuse i mohl dozadu uskocit pred machnutim mece...
btw. ten dark messiah je fakt hodne husta legracka, tesim se, az takhle bude fungovat fyzika a AI v MMORPG :) Ono hodit po potvore sud, pak ji kopnout do bricha a narazit ji na kopi co tam trci ze zdi je fakt parada... nemluve o tom ze sem trefil hajzlika do hlavy lukem a on zustal prispendlenej na zdi :) Jo a vsiml sis ze to bezi nadherne svizne ? ja to teda zkousel se vsim na max v 1920x1200 a opravdu se to ani neskublo, narozdil treba od EQ2 kterej se s tim neda naprosto rovnat... |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
Edited by - Marwyn on 25/09/2006 17:18:29 |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 25/09/2006 : 18:12:10
|
co si pamatuju tak velkej poprask byl kolem enginu half life 2 a pak se to nejak vyparilo do prazdna |
lastfm |
 |
|
Marcurus
Starting Member
68 Posts |
Posted - 25/09/2006 : 23:19:29
|
quote: Originally posted by Marwin
mno, ja bych poznamenal ze se jedna opravdu o lenivost developeru a nevyuziti moznosti daneho enginu, popripade zvoleni spatneho enginu, ktery ma podporu uplne nekde jinde :P Jinak prvky ktere michaji FPS s MMOG se dostavaji do problemu v pripade ze zacne mit nekdo lagy :( proste porad jeste nejde udelat kvalitne gamesu tak, aby meli vsichni stejne sance a byla opravdu zalozena i na umeni se pohybovat a ovladat spravne svoji postavu (neberu v potaz hrani napriklad rougha ve WoW ci jinej "pozicni" boj). Jedina hra ktera pro me mela docela slusnej zaklad bylo AC1 kde se opravdu dalo uhejbat fyzickejm kouzlum (ale drain sel i prez zed, protoze to byla mentalni sila) a stejne tak clovek uhnul strele z kuse i mohl dozadu uskocit pred machnutim mece...
btw. ten dark messiah je fakt hodne husta legracka, tesim se, az takhle bude fungovat fyzika a AI v MMORPG :) Ono hodit po potvore sud, pak ji kopnout do bricha a narazit ji na kopi co tam trci ze zdi je fakt parada... nemluve o tom ze sem trefil hajzlika do hlavy lukem a on zustal prispendlenej na zdi :) Jo a vsiml sis ze to bezi nadherne svizne ? ja to teda zkousel se vsim na max v 1920x1200 a opravdu se to ani neskublo, narozdil treba od EQ2 kterej se s tim neda naprosto rovnat...
Ten mesias vypada pekne, ale problem je s vykonem serveru. Dokud nebudou servery vyuzivat pocitace hracu ke svym vypoctum (coz mam pocit jen tak nebudou kvuli moznemu zneuzivani - nezkouseli toto Blizzardi?) tak takovy fyzikalni model neutahnes (samozrejme muzes udelat celej cluster jen pro treba 500 lidi, ale tam je zase problem s penezma). Ac se nam to libi nebo ne, i superpocitace maji v tomhle druhu vykonu strop, a rekl bych ze treba takova EvE ho docela nazorne ukazuje (a to tam nejsou nejaky extra skopiciny, fyzikalni model tam prakticky neni, tam to dela jenom velky pocet hracu. |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 26/09/2006 : 02:08:47
|
To není pravda, massive onlinovka s reálnou fyzikou funguje minimálně jedna (World War 2 Online - je tu na hlavní stránce odkaz na Virtual Fighters kde se o tom dočteš mnohem víc). Je to ostatně na principu se kterým online simulátory fungují už léta.
Fyzika a balistika se samozřejmě počítají na klientovi, na server jde jen způsobené poškození a údaje o vlastním vektoru pohybu.
Dnešní PC bez problémů spočítá balistiku osmi střílejích kulometů Spitfiru, každý střílející 1000 ran za minutu, s dostřelem okolo kilometru, a současně s tím aerodynamiku (letový model) letadla, počítání průraznosti jednotlivých střel při zásahu, a vykreslování dalších 120 nepřátel v okolí, takže ve výkonu problém není. Počítat nějaký uprtěný fireball a jestli trefí strom je proti tomu pakárna 
Co se zneužití týče, taky se to neděje - stačí dobře šifrovat klienta a komunikační protokol, jsou s tím léta zkušeností; byly určité problémy s lidma co urychlovali hodiny v počítači kvůli zrychlení pohybu a tak, ale to se celkem snadno detekuje a není problém dotyčné automaticky kicknout ze serveru a sebrat jim account. |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 26/09/2006 : 08:29:58
|
quote: Originally posted by Marigold Co se zneužití týče, taky se to neděje - stačí dobře šifrovat klienta a komunikační protokol, jsou s tím léta zkušeností; byly určité problémy s lidma co urychlovali hodiny v počítači kvůli zrychlení pohybu a tak, ale to se celkem snadno detekuje a není problém dotyčné automaticky kicknout ze serveru a sebrat jim account.
Tohle je trošku nebezpečné. Pokud spoléháš jenom na bezpečný přenos data mezi klientem a serverem tak ti dřív nebo později někdo začne modifikovat data přímo v paměti tvého počítače. Že se to ve WWII online nedělá (snad) je jiná věc. |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 26/09/2006 : 09:04:36
|
To je přesně důvod, proč všechny současné online hry přešly na model "Never trust client". Počítání na straně klienta by podle mě udělat šlo, jen je otázkou jak budou lidi protestovat ohledně využívání jejich výpočetního času (stačí se analogicky podívat na Wow a jejich bittorrent patcher, že...) Pokud by se toto odladilo, není problé v případě nevyužití nechat počítat klienta nějaké věci nenáročné na odezvu s efektem pro všechny - počasí a pod.
Pokud by nějjaký vývojář statečně zkusil nějaké inovace, dovedu si představit, že by nebyl problém odstranit problém s modifikací v paměti a nechat více práci na klientech (například kontrolním duplicitním přepočtem některých náhodných částí jiným klientem) Ale to je teď spíš takový brainstorming (aneb každý plácá nesmysly a pak z toho něco uděláme :) ) |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 26/09/2006 : 11:00:22
|
Po pravdě nevím jak to dělají, ale fakt je že s tím mají nějakých 12 let zkušeností, a nepamatuju že bych potkal cheatera... Co vím tak cheaty se objevily ze začátku dva nebo tři, ale do týdne byl patch a game over. |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 26/09/2006 : 17:33:52
|
quote: Originally posted by Rashaverak
co si pamatuju tak velkej poprask byl kolem enginu half life 2 a pak se to nejak vyparilo do prazdna
lol engine HL2 - Source je prave jeden z nejlepsich ..viz ten dark messiah of might & magic :) jde tam opravdu vse.. |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Topic  |
|
|
|