no mam sice zatim level 24, ale diky mana regeneranci 1500% je to v pohode. Bez problemu dam 2 moby o 2 levely vejs. Kdyz nahodou pulnu 3, tak 1 dam ovci druhymu no a sdalsima se mydlim. vetsinou na 1 potvoru o 2 levely vejs vypotrebuji 1/2 az 2/3 many.. potom nahodim ten talent co dava 1500% regen a a jedu dalsi potvoru (heal doplnim 1 healpotionem, pripadne pouziju mana stit)
Ja hlavne soluju a prijde mi to v pohode.. na 20 levelu sem s level 22 potvorama nemel problemy i kdyz byli 2. Co sem nechapal, ze level 23 potvora uz mi vyrezistila 80% kouzel :( (ten samej druh ten samej spot). To mi prislo divny..
Spis by mne zajimal PvP build zalozenej na Arcane+Fire coz se snazim provozovat.. ve fire mam jen par bodu kvuli pyro kterej budu mit a dal sem do fireball abych mel stun..ale premejslim ze to zrusim abych mel ten pyroblast.. jinak vsecko do arcane.. vas nazor? nebo je frozen cesta lepsi?
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
ad sheep: Ja teda nevim, ale kdyz se pokousim sheepovat ?? postavy, tak to kouzlo resistnou. Myslim, ze kazda postava ma nejakej zpusob, jak utect z boje a mag ma proste ovci, takze fakt nevim co resite. To je jako bych si ja stezoval, ze nemuzu nosit Mail nebo ze nemam neviditelnost jako Rogue. heh
Porid si ToolTips a uvidis levely vseho a vsech ;-) jinak jo.. jak je neco (mob ci hrac) o X levelu vejs.. tak 80% resistnou.. I kdyz na 24 levelu co ted mam sem sheepnul i 32 level hrace ;-DD
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
no mam sice zatim level 24, ale diky mana regeneranci 1500% je to v pohode. Bez problemu dam 2 moby o 2 levely vejs. Kdyz nahodou pulnu 3, tak 1 dam ovci druhymu no a sdalsima se mydlim. vetsinou na 1 potvoru o 2 levely vejs vypotrebuji 1/2 az 2/3 many.. potom nahodim ten talent co dava 1500% regen a a jedu dalsi potvoru (heal doplnim 1 healpotionem, pripadne pouziju mana stit)
Evocation má desetiminutový tímer, takže tohle můžeš udělat jednou za deset minut. Z hlediska zkušeností za hodinu je nejlepší jít na -2 lvl moby.
quote:Co sem nechapal, ze level 23 potvora uz mi vyrezistila 80% kouzel :( (ten samej druh ten samej spot). To mi prislo divny.. ... jak je neco (mob ci hrac) o X levelu vejs.. tak 80% resistnou.. I kdyz na 24 levelu co ted mam sem sheepnul i 32 level hrace ;-DD
To je design hry - asi aby mágové nemohli v pohodě drtit moc vysoké potvory. Taky důvod, proč +2 lvl potvory jsou docela těžké je, že pořád něco resistují. Proti hráčům to ale není zdaleka tak drsné, i když už 4-5 levelů je znát.
quote:Porid si ToolTips a uvidis levely vseho a vsech ;-) jinak jo..
quote:Originally posted by Tharn To je design hry - asi aby mágové nemohli v pohodě drtit moc vysoké potvory. Taky důvod, proč +2 lvl potvory jsou docela těžké je, že pořád něco resistují. Proti hráčům to ale není zdaleka tak drsné, i když už 4-5 levelů je znát.
moby +2 sou jeste v pohode , +3 uz resistujou cca 50%, +4 ani nezkousim (vic jak 80% resist) aspon na mym levlu (47)
Nejlepší kombinace pro mága (teda aspoń podle mě) je arcane+fire. Fire mají největší damage, zato frost neudělují takový damage, ale mají zpomalení pohybu a ůtoku.
Můj názor Mága na 49lvl : pro začátek hry jsou výhodnější fire talenty než ice. Ale později mají monstra tendenci často rezitnout fire utoky . Např v Blasted lands kde jsem nekolikrát hodně umíral protože přes častý rezist se škorpion dostal až ke mně. Zkusil jsem si přehodit talenty na frost a účinek byl znát. Mob se ke mně přes zmražování ani nedostane, navíc frostbolty se kouzlí rychleji a žerou miň many a při zmražení nepřítele je 50% šance na kritický zásach. To vyrovnává menši damage oproti fire. V dungeonech se mi osvětčilo použávat Ice blok kdy mne nic nemůže zranit na 10sec ale priest mne přitom může vyléčit :). V PVP je zmražování a zpomalování nepřátel k nezaplacení, není nad to když se na utíkající hordu hodí Blizard který jim zpomalí Běh na 35% :) a naši je pak mohou v pohodě dobít.
Jinak mne celkem zklamalo nové kouzlo Magic armor protože nepřidává žádný armor a zvýšená regenerace není tak rychlá. Vyplatí se jen proti kouzelníkům a low lvl.
ps. ohnivá kouzla samozřejmě požívám dál zvašť instantní Fireblast a rychly scorch
Jinak mne celkem zklamalo nové kouzlo Magic armor protože nepřidává žádný armor a zvýšená regenerace není tak rychlá. Vyplatí se jen proti kouzelníkům a low lvl.
Mage armor je dobrý hlavně v partách a v instancích, pokud zrovna neděláš AoE.
Cau fsichni, mam jednu prosbu.Jakozto novacek na poli MMORPG chci pozadat o radu jak hrat maga v PvP.Jsem 42 lvl zamereni frost, arcane a z fire mam fireball.Z npc problem neni ale jakmile narazim na protihrace tak mam docela problem.Vetsinou me stuntnou a nemuzu kouzlit a dostanu hroznou cocku.Snazim se je drzet od tela ale moc se mi to nedari.Vetsinou je jednou zamrazim,trochu poskadlim a pak koncim. Dik Zorander
Cau fsichni, mam jednu prosbu.Jakozto novacek na poli MMORPG chci pozadat o radu jak hrat maga v PvP.Jsem 42 lvl zamereni frost, arcane a z fire mam fireball.Z npc problem neni ale jakmile narazim na protihrace tak mam docela problem.Vetsinou me stuntnou a nemuzu kouzlit a dostanu hroznou cocku.Snazim se je drzet od tela ale moc se mi to nedari.Vetsinou je jednou zamrazim,trochu poskadlim a pak koncim. Dik Zorander
Cau fsichni, mam jednu prosbu.Jakozto novacek na poli MMORPG chci pozadat o radu jak hrat maga v PvP.Jsem 42 lvl zamereni frost, arcane a z fire mam fireball.Z npc problem neni ale jakmile narazim na protihrace tak mam docela problem.Vetsinou me stuntnou a nemuzu kouzlit a dostanu hroznou cocku.Snazim se je drzet od tela ale moc se mi to nedari.Vetsinou je jednou zamrazim,trochu poskadlim a pak koncim.
Jako Frost mage bys měl mít výhodu proti warriorům a rogueům, ale všechno co tě může léčit tě snadno sejme a dobrý warlock s felhunterem je taky smrt. Ale pár rad jak to zlepšít: 1. vezmi si Fireblast (další instant, tentokrát se slušnou DPM) 2. při stunu použij Blink 3. pokud už máš Shatter, zkus občas (zvlášť k závěru) použít Frost Nova-Frostbolt-CoC-Fireblast combo (na lvl 42 to s Ice Shards může při troše štěstí udělat i 1K damage během asi dvou sekund) 4. Pokoušej se counterspellnout healy, zvlášť pokud budou mít míň životů - tzn. budeš moct provést závěrečné kombo 5. Když začneš sheepem, máš výhodu 6. Ve víc lidech se to vždy lépe táhne
Mag je na duely nepoužitelnej [/quote] To je mi jasny taky je sam nevyhledavam ale casto se stane ze mi horda napadne (levnej frag)tak jim to chci aspon co nejvic zneprijemnit.
quote:Originally posted by flekoun Mag je na duely nepoužitelnej
No to je ale zase jedna broskvovina ;)
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
To Thran: jj koukam ze zas tak jednoznacny to nebude.No PvP budu urcite ted vic trenovat s lidma z guildy.Jen jsem chtel trochu poradit abych si neudelal spatny navyky.Protoze kdyz se mi nedostanou na telo tak damage je docela slusna.Taky jsem videl PvP Mag vs Warior lvl 40vs39 a ten War toho maga ani neskrabnul.
Mag je vybornej na duely..jediny co me fakt dava cocku je warlock za to plechove si ani neuprdnou.A kdyz srovnam rogua a maga na duely tak mag jasne vede (mam je zatim oba na 40 lvl tak nevim treba se to zmeni).
By mne zajimalo jak build Arcane/Fire udrzi meelera dal od tela. Nevideli ste nekdy nekde nejaky hybrid ktery by mel i neco z Frost specialne kvuli udrzeni meelee od tela? Frostnova+blink je sice fajn ale moc dlouhej cooltime :)
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
chci se zeptat do ceho se zacatku vyplati davat talenty? pojedu Fire/Arcane, ale nejsem rozhodnuty zda nejdriv si skocit do arcane pro Arcane Concentration (popripade Evocation) a pak teprve jet Fire a nebo to vzit od podlahy a jet rovnou fire
Ja jsem sel nejdrive do arcane missile, aby mi ji neprerusili busenim do mne, tim padem pouzivam strategii ze na dalku dam pyroblast (ten sem ziskal az ted, na 30.levelu drive fireball) no a potom zacnu sypat arcane missile ktere mi neprerusi , potom koncentrance a evokace. Bohuzel sem resetoval abych mel ten pyroblast a nak mi to uteklo a tu evokaci ted nemam ;-( z fire sem jako prvni delal ten impact kvuli stunu.. ale to byla spatna cesta lepsi je jit fireball abys mel co nejdriv pyroblast kterej se hodi obzvlaste do PvP. potom ten impact, ktery da cili 2sec stun coz se hodi.. abych rek pravdu, tak ale ta koncentrace mi zatim prijde zbytecna. v 80% pripadu ji ziskam zrovna kdyz uz nepotrebuju dal kouzlit ;-D
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Protiovci taktiky: Vi nekdo jake classy a jakym zpusobem muzou zrusit ovce? Rad bych mel prehled o tom na koho nema smysl toto kouzlo pouzivat.
Pokud vim, tak zatim se umi dostat z ovce pouze druid. Respektive uplne kazdy kdo ma v pvp min. rank 3, protoze si za par supu koupi "Insignia of the Horde" (teda aliance si asi nekoupi "of the Horde" :)) a ten umi breaknout polymorph, fear a dalsi veci (cooldown 5 minut). A ze zkusenosti druha ovce nevydrzi na cili vic nez jen 2-3s. Mam dojem ze to nejak menili v patchi.
Protiovci taktiky: Vi nekdo jake classy a jakym zpusobem muzou zrusit ovce? Rad bych mel prehled o tom na koho nema smysl toto kouzlo pouzivat.
pouzivej to rozhodne na vsechny
presne tak a druha ovce vydrzi taky dost dlouho resp. zavysi to od vyse rozdilu levelu a pak nahodnym hodu kostkou na mage supportu u Blizzardu nehlede na to ze druhej breake z insignie muze pouzit az za 5minut
No shaman me grounding totem,kerej pohlti jedno (ne AoE) kouzlo smerujici proti nemu,tim padem i poly opener.Pak ma jeste tremor totem,kterej,kdyz je sheeplej ho morfne instantne zpatky.Myslim ze to nekdo uz vyse psal,druid je v morfly podobe na ovci imunni.Jinak neni prilis sance,jak se tomu vyhnout,pro warra treba,kdyz si toho vsimne vcas a chargne,pokud stoji blizko a ma dost rage,tak este intimidating shout prerusi spellcast.Mozna by zafungoval i potion na arcane resist,pac polymorph je myslim arcane school,ale tim si nejsem jistej.
pokud udela shaman grounding a ten to sezere, resheepni ho, pokud ho probudi tremor, odbehny tak aby nestal u nej a zase ho resheepni... etc... pokud dostanes charge a fear od warriora (to sem fakt jeste nevidel) tak az se probudis tak ho sheepni a tak to jde s kazdym povolanim, ovce je proste opener a da ti sanci se poradne pripravit na boj
Takze na vsechny krome druida? Nebo druid ma to zruseni playmorfu nejak omezeny?
Druid to ma neomezeny,proste kdyz je v ovci tak muze reshiftnout do nejakyho zvirete(to ho samozrejmne stoji manu) takze se to vetsinou nevyplati pouzivat protoze druid jde do medy chargne k tobe a stunne te...(meda/kocka 600many ,travel form 200 many)...
nijak mu tim neublizis a jses silenced na 4sec+imobilized(todle plati jen pro druidy s min. 11 feral talentama,takze ne pro me ,ale ja mam s magama skore 9:1 ,ja nejake feral charge na ownovani tech hadraku ani nepotrebuju)
Tak to mate asi jinej polymorph nez ja. Jeste se mi po patchi nestalo, ze by ovce na nekom vydrzela vic nez 5s (mluvim o stejnem levelu) a druhou ovci spis davam jen tak pro formu, protoze se z toho dostane temer insta.
Jakej build mate na 60 levelu? jak je na tom vas build v PvP? Je opravdu fire mag na tomto levelu k nicemu v PvE?
Sem na 50 lvl, mam fire build a chtel bych ho trochu upravit na toto. Ma to cenu? Neni lepsi frost?
Arcane Talents (21 points)
Improved Arcane Missiles - 5/5 points Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.
Arcane Concentration - 5/5 points Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.
Improved Arcane Explosion - 5/5 points Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.
Evocation - 1/1 point While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.
Improved Counterspell - 2/2 points Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.
Improved Mana Shield - 2/2 points Decreases the mana lost per point of damage taken when Mana Shield is active by 20%.
Presence of Mind - 1/1 point When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.
Fire Talents (30 points)
Improved Fireball - 5/5 points Reduces the casting time of your Fireball by 0.5 seconds.
Impact - 1/5 point Gives your fire spells a 2% chance to stun the taget for 2 seconds.
Ignite - 5/5 points Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds.
Flame Throwing - 2/2 points Increases the range of your fire spells by 6 yards.
Improved Flamestrike - 3/3 points Increases the critical strike chance of your Flamestrike spell by 15%.
Burning Soul - 2/3 points Gives your fire spells a 50% chance to not lose casting time when you take damage.
Incinerate - 2/2 points Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4%.
Pyroblast - 1/1 point Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 fire damage and an additional 56 damage over 12 seconds.
Critical Mass - 3/3 points Increases the critical strike chance of your fire spells by 6%.
Blast Wave - 1/1 point A wave of flame radiates outward from the caster, damaging all enemies caught within the blast for 160 to 192 fire damage, and dazing them for 6 seconds.
Fire Power - 5/5 points Increases the damage done by your fire spells by 10%.
tremor totem je naho... shaman jedine bud stihne pred ovci hodit grounding (tim absorbne ten spell) ale nic nebrani magovi hned potom castnout sheepa znovu (a samo se to bere jako 1. sheep) jeste sham muze brejknout ten cast sheepa shockem .. ale to je zase oddaleni ...
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
tvuj dmg je plne zavyslej na castu .. tj castis v podstate porad (v boji) takze prakticky neregenerujes (5 sec po poslednim castu) .. a mimo boj doregenerujes stejne prez vodu ..
kdyz pojedes jako kazdej int / stam tam nejakej spirit mit stejne bdues (bo dost veci pridava i spirit) ale vylozene se na spirit zamerovat u maga je asi hloupost
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
Ne, ale z modrých věcí povětšinou z Dire Maulu se dá sestavit výbava se slušnou +spelldmg (tak 150 ke všemu) a jen mírným snížením many a hp (tak -300-500 hp).
Epic sety jsou v posledním patchi předělané tak, že dávají slušnou staminu i damage.
Ehm muze mi nekdo rict jak se jako druid z ty ovce muzu dostat? Pac kdyz nestihnu reshift a mag na me hodi ovci at chci reshifnout do cehokoliv pise to Cant do that while polymorphed (bo tak nejak). zkratka ikdyz se u ability pise ze to zrusi polymorph (myslim reshift ne imuni na sheep ve feral podobe) tak me to castnout nejde a beham si tam a becim misto toho abych vyuzil toho ze mam jako druid vuci tomuhle vyhodu
Teda ne ze by ovce nejak vadila kdyz to na me castne uprostred boje tak me to pekne regne (coz teda na stesti pro ne - na nestesti pro me - dela malokdo pac je to blbost delat uprostred)...ale stve me to jako opener nebo kdyz chce mag utect
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."