Author |
Topic  |
Tharn
New Member

190 Posts |
|
| |
Bulway
New Member

191 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 03:49:48
|
mno je toho dost |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 07:47:56
|
Hmm nejak to z toho moc nevyplyva... ale asi se neda cekat, ze by to bylo uz v patek?
Jinak az to bude tak asi odinstaluju cosmosa :-D |
no mmo
|
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 08:03:03
|
To je verze, ktera pobezi na test serverech. Na public se toho imho dalsich 14 dni nedockame. |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 09:21:26
|
je toho spousta ale dve veci me zaujali opravdu poradne:
quote: Numbers and punctuation will not be passed through chat communication to members of the opposing faction
konec 1337 5p34ku? slava!
quote: new engineering recipe is available in Blackrock Depths for a repair robot. This robot acts as a repair vendor for 10 minutes and will repair and purchase items for normal cost. This will allow dungeon groups and raids to get items repaired and sold without returning to town.
bomba!
|
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 09:23:48
|
"New Spell: Barkskin (available at level 44) - The druid's skin becomes as tough as bark. Physical damage taken is reduced. While protected, taking damage will not cause spellcasting delays, but non-instant spells take longer to cast and melee combat is slowed"
Jestli skutecne bude mozne pod Barkskinem free castit (je jedno ze pomaleji) stejne jako pod Priest shieldem tak je to bomba a hodnota druida v pve i pvp stoupla asi tak 10x ..
Ja jsem vedel proc jsem retairnul shamana a vzal si gimp druida. Protoze jsem presne podobnou "love" ocekaval :) |
Edited by - VT on 08/03/2005 10:00:36 |
 |
|
maxa25
Starting Member
88 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 09:30:47
|
quote: Originally posted by Van Tassel Ja jsem vedel proc jsem retairnul shamana a vzal si gimp druida. Protoze jsem presne podobnou "love" ocekaval :)
Nebylo to spis tim, ze shamana hraje kazdej druhej, kdezto druidu je mnohem mene, tj. odlisit se trochu od masy ?  |
 |
|
Isac
Moderator
  

2433 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 09:48:13
|
quote: Originally posted by maxa25
Nebylo to spis tim, ze shamana hraje kazdej druhej, kdezto druidu je mnohem mene, tj. odlisit se trochu od masy ? 
proto hraju warlocka, kazdopadne me tendle patch moc nepotesil, slibovany zmeny soulshardu nejsou, ale oslabeni warlocka ano, coz teda dost nechapu pri jeho soucasnym stavu  |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 09:54:24
|
quote: Originally posted by Van Tassel
"New Spell: Barkskin (available at level 44) - The druid's skin becomes as tough as bark. Physical damage taken is reduced. While protected, taking damage will not cause spellcasting delays, but non-instant spells take longer to cast and melee combat is slowed"
Jestli skutecne bude mozne pod Barkskinem free castit (je jedno ze pomaleji) stejne jako pod Priest shieldem tak je to bomba a hodnota priesta v pve i pvp stoupla asi tak 10x ..
Ja jsem vedel proc jsem retairnul shamana a vzal si gimp druida. Protoze jsem presne podobnou "love" ocekaval :)
no krome toho, ze jsi se uklep a urco si myslel, ze hodnota DRUIDA a ne priesta se zvysi :-) me osobne vadi, ze se dela vse pro to aby druid hral spis bez morfu nez v morfu... je sice pekny novy finish move u cat form, a lifetap u medveda... ale nejak nevidim duvod proc shiftovat v pvp do morfu... nebo to vidim az prilis naivne? dovedl bych si predstavit scenar vyplacat skoro vsechnu manu, shiftnout a po "case" (v morfu se dobiji mana) zase shiftnout zpatky... |
no mmo
|
 |
|
Tragedy
Moderator
   

2637 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 09:56:20
|
Moooc pekny. Uz se tesim :) |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 09:59:54
|
quote: Originally posted by maxa25
quote: Originally posted by Van Tassel Ja jsem vedel proc jsem retairnul shamana a vzal si gimp druida. Protoze jsem presne podobnou "love" ocekaval :)
Nebylo to spis tim, ze shamana hraje kazdej druhej, kdezto druidu je mnohem mene, tj. odlisit se trochu od masy ? 
Warriora a rogueho hraje kazdy druhy, shaman je az treti v poradi. Druidu neni mnohem mene, druidu je na strane hordy nejmene. To jenom pro upresneni :)
|
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 10:04:12
|
quote: Originally posted by celdric no krome toho, ze jsi se uklep a urco si myslel, ze hodnota DRUIDA a ne priesta se zvysi :-)
Opraveno, diky.
quote:
me osobne vadi, ze se dela vse pro to aby druid hral spis bez morfu nez v morfu... je sice pekny novy finish move u cat form, a lifetap u medveda... ale nejak nevidim duvod proc shiftovat v pvp do morfu... nebo to vidim az prilis naivne? dovedl bych si predstavit scenar vyplacat skoro vsechnu manu, shiftnout a po "case" (v morfu se dobiji mana) zase shiftnout zpatky...
Shapeshiftovani "zlevni" (talent?, asi ve feral path, kde uz jedno snizeni mana ceny shapeshiftingu je):
Swiftshifting - Talent changed. When leaving a shapeshift form, the next shapeshift form you take will have a 20%/40%/60% mana cost reduction if used within 6 seconds. |
Edited by - VT on 08/03/2005 10:06:11 |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 10:17:06
|
Ano to jsem cetl ... a ne tak uplne mi to docvaklo moznosti...
rozhodne je to zajimavy patch a rek bych, ze prinasi druidovi dost taktickych moznosti do bitky... jestli volit caster a kdyz dojde mana shiftnout... nebo jet v morfu a kdyz je potreba obcas si hodit "par" healu a honem rychle zpatky. Nelituju ze jsem si druida vybral jako alta... akorat to tedka vypada, ze hraju jen "fotm" classy (i kdyz rogue bych si teda nikdy nevzal :-D) |
no mmo
|
 |
|
Mamut
New Member


291 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 10:31:45
|
Mne zaujala tato poznámka: The effects of flasks and elixirs are no longer dispellable. This should make their use more compelling in PvP situations.
Konečně nebudou flašky tak úplně na hoven  |
World of Warcraft - Mamut [retired] |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 10:34:14
|
quote: Originally posted by Mamut
Mne zaujala tato poznámka: The effects of flasks and elixirs are no longer dispellable. This should make their use more compelling in PvP situations.
Konečně nebudou flašky tak úplně na hoven 
Tohle jsou neprime nerfy priestu a shamanu (dispell, purge). |
Edited by - VT on 08/03/2005 10:36:30 |
 |
|
brutus
Average Member
  

1833 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 11:15:10
|
quote: Originally posted by Van Tassel Tohle jsou neprime nerfy priestu a shamanu (dispell, purge).
JJ - a podle mne je to rozumna zmena - predstava, ze udelam Flask z X ingredienci, stoji mne to hafo casu a pak to nekdo instantne sfoukne je dost demotivujici....
Jinak co se tyce zmen druida tak zmena Swiftshiftingu KONECNE umozni rozumne pouzivat morfy v boji.
Barkskin vypada zajimave - zalezet bude ovsem na cislech ;) |
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 11:20:16
|
quote: Originally posted by brutus Jinak co se tyce zmen druida tak zmena Swiftshiftingu KONECNE umozni rozumne pouzivat morfy v boji.
No ono to vypada, ze nova shapeshifting abilita bude pristupna pouze jako talent a imho bude jeste dost vysoko ve stromove strukture ... |
 |
|
brutus
Average Member
  

1833 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 11:24:49
|
quote: Originally posted by Van Tassel
quote: Originally posted by brutus Jinak co se tyce zmen druida tak zmena Swiftshiftingu KONECNE umozni rozumne pouzivat morfy v boji.
No ono to vypada, ze nova shapeshifting abilita bude pristupna pouze jako talent a imho bude jeste dost vysoko ve stromove strukture ...
Not true ;)
Swiftshifting - Talent changed. When leaving a shapeshift form, the next shapeshift form you take will have a 20%/40%/60% mana cost reduction if used within 6 seconds.
Kdyby sis prohlidnul talenty o sveho druida uz ted tak bys zjistil, ze talent Swifshifting mas - akorat dela neco jineho.
Swiftshifting - 3/3 points Reduces the delay before using spells and abilities by 1.5 seconds after having shapeshifted.
A je na druhe urovni Balance sromu - coz je DOST uber rekl bych ;) |
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
 |
|
flekoun
Starting Member
97 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 11:36:38
|
hmm takže patch nepřidává zatím žádný honor systém, warlockovi teda vůbec nepomohli.Tenhle patch sux  |
Hus da masta? |
 |
|
Bearsson
New Member

390 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 11:38:37
|
Krasa: The effects of flasks and elixirs are no longer dispellable. This should make their use more compelling in PvP situations. |
Bearsson Czech Heroes |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 11:44:10
|
quote: Originally posted by brutus Swiftshifting - 3/3 points Reduces the delay before using spells and abilities by 1.5 seconds after having shapeshifted.
A je na druhe urovni Balance sromu - coz je DOST uber rekl bych ;)
Druha strana mince uber abilit, je ze jsou potom "must have".
Vzhledem k manove narocnosti shapeshiftingu bude 60 procentni manove usetreni skutecne nutnosti kazdeho druida (vyjma mozna heal/buff botu z blue serveru). |
 |
|
Aragorn
Average Member
  
1001 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 11:46:07
|
New Spell: Mage Armor (Available at level 34) - Allows for 30% of mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools. Does not stack with Frost/Ice Armor.
no slava, spolu s arcane meditation a rozumnym SPI by to mohlo bejt zajimavy :p |
Kallath <Mor do Kuli> |
 |
|
Tragedy
Moderator
   

2637 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 11:46:31
|
quote: Originally posted by flekoun
hmm takže patch nepřidává zatím žádný honor systém, warlockovi teda vůbec nepomohli.Tenhle patch sux 
To si myslel vazne? :) heh... myslim, ze tenhle patch je opravdu HUGE!!! |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 11:51:59
|
quote: Originally posted by brutus A je na druhe urovni Balance sromu - coz je DOST uber rekl bych ;)
Taky asi dojde k tomu, ze vetsina druidu bude tlacena do fotm talent specky (do improvnuti feral combat cesty):
31 restoration 11 balance zbytek bodiku kamkoliv
(NS, Inervate, Nature Focus, Improved Entagling Roots, Shapeshifting)
Uz ted jsou fora plna dotazu zda bude k dispozici free respec pro druidy. No uvidime :) |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 11:56:01
|
quote: Originally posted by Aragorn
New Spell: Mage Armor (Available at level 34) - Allows for 30% of mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools. Does not stack with Frost/Ice Armor.
no slava, spolu s arcane meditation a rozumnym SPI by to mohlo bejt zajimavy :p
Nevznikne zde dilema zda v boji pouzivat Ice Armor nebo Mage Armor?
Imho to bude spis restovaci buff? Pochybuji, ze by sel "inteligentne" a manove vyhodne twistovat. |
 |
|
brutus
Average Member
  

1833 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 11:58:58
|
quote: Originally posted by Van Tassel Druha strana mince uber abilit, je ze jsou potom "must have".
Vzhledem k manove narocnosti shapeshiftingu bude 60 procentni manove usetreni skutecne nutnosti kazdeho druida (vyjma mozna heal/buff botu z blue serveru).
No tezko rict - verim tomu, ze druid specovanej na Moonfire spam (imho asi nejsilnejsi druid build) tohle mozna vynecha ;)
Stejne se mne druid libi hned po shamanovi asi nejvic ;) (Burst of Knowledge Trinket + Innervate + Moonfire) a modri uz vedi ;D |
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
 |
|
Aragorn
Average Member
  
1001 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 12:01:45
|
quote: Originally posted by Van Tassel
quote: Originally posted by Aragorn
New Spell: Mage Armor (Available at level 34) - Allows for 30% of mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools. Does not stack with Frost/Ice Armor.
no slava, spolu s arcane meditation a rozumnym SPI by to mohlo bejt zajimavy :p
Nevznikne zde dilema zda v boji pouzivat Ice Armor nebo Mage Armor?
Imho to bude spis restovaci buff? Pochybuji, ze by sel "inteligentne" a manove vyhodne twistovat.
restovaci buff tezko, ten regen se tyka regenoravani many behem kouzleni za soucasny situace mag neregeneruje manu kdyz kouzli (5sec pravidlo) pri pouziti mage armoru a specnuti arcane meditation se dostanes na 45% regen behem kouzleni, coz s vysokym SPI muze bejt zajimavy vzhledem ke snizeni downtime, kterej je u magu extremni.. na pvp samozrejme asi nebude mit smysl pouzivat mage armor, ale na pve bude imo dobrej |
Kallath <Mor do Kuli> |
 |
|
kotte
Starting Member
96 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 12:07:02
|
quote: Originally posted by Aragorn
quote: Originally posted by Van Tassel
quote: Originally posted by Aragorn
New Spell: Mage Armor (Available at level 34) - Allows for 30% of mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools. Does not stack with Frost/Ice Armor.
no slava, spolu s arcane meditation a rozumnym SPI by to mohlo bejt zajimavy :p
Nevznikne zde dilema zda v boji pouzivat Ice Armor nebo Mage Armor?
Imho to bude spis restovaci buff? Pochybuji, ze by sel "inteligentne" a manove vyhodne twistovat.
restovaci buff tezko, ten regen se tyka regenoravani many behem kouzleni za soucasny situace mag neregeneruje manu kdyz kouzli (5sec pravidlo) pri pouziti mage armoru a specnuti arcane meditation se dostanes na 45% regen behem kouzleni, coz s vysokym SPI muze bejt zajimavy vzhledem ke snizeni downtime, kterej je u magu extremni.. na pvp samozrejme asi nebude mit smysl pouzivat mage armor, ale na pve bude imo dobrej
pro arcane/fire to je zajimava volba pro PvE, pro me jako frosta zustava vse pri starem .) |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 12:07:14
|
quote: Originally posted by brutus No tezko rict - verim tomu, ze druid specovanej na Moonfire spam (imho asi nejsilnejsi druid build) tohle mozna vynecha ;)
Stejne se mne druid libi hned po shamanovi asi nejvic ;) (Burst of Knowledge Trinket + Innervate + Moonfire) a modri uz vedi ;D
I po specnuti na temer Ferahgo specku (31 rest, 20 balance) bude Moonfire spam manove VYRAZNE nevyhodna zalezitost.
Rozhodne bych nenazyval spamovani moonfire instantu na 6 min timeru Innervate jako nejsilnejsi druid build :) |
 |
|
Aragorn
Average Member
  
1001 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 12:12:53
|
quote: Originally posted by kotte
pro arcane/fire to je zajimava volba pro PvE, pro me jako frosta zustava vse pri starem .)
no to si nemyslim, proc nepouzit mage armor misto ice armoru kdyz se k tobe mob tak jako tak nedostane (tzn snare z ice armoru pro tebe nema moc vyznam) proste mage armor je na pve jasna volba, pro jakkoliv specnutyho maga imo |
Kallath <Mor do Kuli> |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 12:17:59
|
quote: Originally posted by celdric
Hmm nejak to z toho moc nevyplyva... ale asi se neda cekat, ze by to bylo uz v patek?
Jinak az to bude tak asi odinstaluju cosmosa :-D
18.3.2005, takže příští pátek při maintenance. |
 |
|
Tharn
New Member

190 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 12:28:37
|
quote: Originally posted by Van Tassel
quote: Originally posted by Aragorn
New Spell: Mage Armor (Available at level 34) - Allows for 30% of mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools. Does not stack with Frost/Ice Armor.
no slava, spolu s arcane meditation a rozumnym SPI by to mohlo bejt zajimavy :p
Nevznikne zde dilema zda v boji pouzivat Ice Armor nebo Mage Armor?
Imho to bude spis restovaci buff? Pochybuji, ze by sel "inteligentne" a manove vyhodne twistovat.
Dilema zde vznikne, ale povětšinou to bude asi: - Na solo obecně Ice Armor - během té chvilky než dostaneš jeden mob toho moc nezregeneruješ (asi 2s pití navíc) a navíc se chill efekt hodí ve chvíli, kdy tě mob zasahuje (ještě víc, když máš Frostbite) - Na solo v když jdeš jenom proti casterům Mage Armor - ale s tímhle jsem se setkal ve hře snad jednou a ještě si nejsem jistý (většinou ještě otravují nějací melee) - V grupě (instance a zvlášť raidy) Mage Armor, protože potřebuješ šetřit manou (stejně se používá Scorch/pomalu Frostbolt) a nikdo tě moc zasahovat nebude - V grupě při AoE Ice Armor
Je to celkem jednoduché - při solo Ice, v grupě Mage, ale komplikuje to AoE, kde Ice je daleko lepší - uvidíme, kolik many bude stát |
Edited by - Tharn on 08/03/2005 12:30:07 |
 |
|
bubu
New Member

126 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 12:29:05
|
quote: Originally posted by Isac
quote: Originally posted by maxa25
Nebylo to spis tim, ze shamana hraje kazdej druhej, kdezto druidu je mnohem mene, tj. odlisit se trochu od masy ? 
proto hraju warlocka, kazdopadne me tendle patch moc nepotesil, slibovany zmeny soulshardu nejsou, ale oslabeni warlocka ano, coz teda dost nechapu pri jeho soucasnym stavu 
Oslabeni warlocka ? Nerek bych. Jen Fear bude zrat vic many, jinak tam vidim samy plus. A toto je pro me velky plus The Shadow Trance buff granted by the Nightfall talent will no longer be used up by a shadowbolt that was in mid-cast.  |
 |
|
PRIBOO
Average Member
  

1602 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 13:04:54
|
Rogue pekne vodrbali. Nic new a jeste jim strouhli picpoket ludry .
Blessing of Protection - Now castable on all raid targets. Blessing of Sacrifice - Now castable on all raid targets. Blessing of Salvation - Now castable on all raid targets. Divine Intervention - Now castable on all raid targets.
- hovada !!! 50 lidi s + defama atd. . |
 |
|
Warlord
Junior Member
 

892 Posts |
Posted - 08/03/2005 : 13:44:42
|
quote: Originally posted by MegaDeath
quote: new engineering recipe is available in Blackrock Depths for a repair robot. This robot acts as a repair vendor for 10 minutes and will repair and purchase items for normal cost. This will allow dungeon groups and raids to get items repaired and sold without returning to town.
bomba!
jojo to je super, myslim, ze zajem o inzenyry tim dost vzroste :) |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 09/03/2005 : 11:48:22
|
Hmm takže dishonor body vlastně krom údaje žádný dopad na postavu zatím mít nebudou. To se bude všude zabíjet všechno a nebude záležet na levelu  |
 |
|
flekoun
Starting Member
97 Posts |
Posted - 09/03/2005 : 12:01:34
|
quote: Originally posted by spajdr
Hmm takže dishonor body vlastně krom údaje žádný dopad na postavu zatím mít nebudou. To se bude všude zabíjet všechno a nebude záležet na levelu 
Jo, to je jediná vec která se mi nelíbí(i když než to zprovozní už budu level 60 ). Ale zbytek je prostě super mega bomba.Už se na to těším jak pes na pánovu nohu  |
Hus da masta? |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 09/03/2005 : 12:04:05
|
tímhle stylem se stává WOW .. něco jako středověký unreal tournament  Možná se dočkáme i toho že si založíme postavu a hned na levelu 1 nás kilne nějaký tauren na startu? nebo taurena nějaký paladin. |
Edited by - spajdr on 09/03/2005 12:04:36 |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 09/03/2005 : 12:13:44
|
quote: Originally posted by flekoun Ale zbytek je prostě super mega bomba.
Nemyslim si.
when you kill other players or aggressive PvP-enabled non-player characters (NPCs) in your level range, you will receive an honorable kill
Toto je enablovani farmovani honorable killu na NPC. Jezisi ... Snad a musim tomu verit, jinak bych se uz dnes nemohl lognout - honorable killy za moby bude pouze za nejake silne epic namedy. Jinak je to hodne spatny a pvp nema smysl. Smyslem bude campnout nejakyho NPC named guarda, kterej se spawne 2 min po sve smrti a neustale dokola ho zabijet.
Sic .. |
Edited by - VT on 09/03/2005 12:14:46 |
 |
|
puki
Starting Member
39 Posts |
Posted - 09/03/2005 : 12:14:59
|
no mozno by stacila len taka drobnost ze ludia pomer honorable/dishonorable kills by bol vidiet u nepriatela a ktomu pridat to ze ciel s viacerymi dishonorable kills by bol ovela viac ceneny v pvp, alebo by bol oznaceny ako honorable kill aj pre ovela vyssie levely ako keby mal honorable kills ... princip "na zloducha si mozes privolat aj silnejsich kamaratov" ;) teda to mozes aj teraz ale v pripade zvyseneho bonusu by o to mali zaujem aj ludia co teraz na to zvysoka ...
Van Tassel > ak bude implementovane toto "For instance, we track repeat kills, and the system will reward you less and less honor with each successive kill of the same opponent on the same day. You'll gain full points for your first kill, but you get far less points with each kill after that, to the point were you will eventually get zero if you continue to prey on that player" tak nieje problem nastavit to aj na NPC a s ovela vyssimi degradaciami ziskaneho honoru |
Edited by - puki on 09/03/2005 12:18:13 |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 09/03/2005 : 12:15:36
|
quote: Originally posted by spajdr Možná se dočkáme i toho že si založíme postavu a hned na levelu 1 nás kilne nějaký tauren na startu? nebo taurena nějaký paladin.
????
Honorable kills system preci ponechava newbie zony newbie zonama ne? |
 |
|
simir
New Member

112 Posts |
Posted - 09/03/2005 : 12:16:40
|
quote: Originally posted by spajdr
tímhle stylem se stává WOW .. něco jako středověký unreal tournament  Možná se dočkáme i toho že si založíme postavu a hned na levelu 1 nás kilne nějaký tauren na startu? nebo taurena nějaký paladin.
Práve včera jsem jednoho potkal přímo v Northshiru (warrior) lvl?? (tak kolem 50-60??) A ti nováčci na něho koukali jak tele na otevřené vrata... |
Warrior Semir Drak´Thul -----------------------------------------------------------------
|
 |
|
flekoun
Starting Member
97 Posts |
Posted - 09/03/2005 : 12:19:03
|
quote: Originally posted by Van Tassel
quote: Originally posted by flekoun Ale zbytek je prostě super mega bomba.
Nemyslim si.
when you kill other players or aggressive PvP-enabled non-player characters (NPCs) in your level range, you will receive an honorable kill
Toto je enablovani farmovani honorable killu na NPC. Jezisi ... Snad a musim tomu verit, jinak bych se uz dnes nemohl lognout - honorable killy za moby bude pouze za nejake silne epic namedy. Jinak je to hodne spatny a pvp nema smysl. Smyslem bude campnout nejakyho NPC named guarda, kterej se spawne 2 min po sve smrti a neustale dokola ho zabijet.
Sic ..
Proboha živýho, co to sou za kydy? 1) Myslíš si že sou Blizzárdi tak blbí.Udělají celý honor systém, pořádně ho otestujou a pak budou všichni farmařit na 1 guardovi a sbírat body? 2) Přečti si celej článek a tam se dozvíš že i za zabíjení PC neustále dokola nedostáváš už žádné honor body. 3) už nemám co dodat , ale píšu to, aby to vypadalo že mám hodně argumentů  |
Hus da masta? |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 09/03/2005 : 12:19:25
|
quote: Originally posted by Van Tassel
quote: Originally posted by spajdr Možná se dočkáme i toho že si založíme postavu a hned na levelu 1 nás kilne nějaký tauren na startu? nebo taurena nějaký paladin.
????
Honorable kills system preci ponechava newbie zony newbie zonama ne?
No možná jsem to trošku přehnal, ale než se někdo kdo hraje pár hodin a vyběhne si do redridge, tak by se nestačil pak asi divit 
|
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 09/03/2005 : 12:34:56
|
quote: Originally posted by flekoun 1) Myslíš si že sou Blizzárdi tak blbí.Udělají celý honor systém, pořádně ho otestujou a pak budou všichni farmařit na 1 guardovi a sbírat body?
Ano. Zatim to vypada, ze to Blizzard nezvladnul. JAKYKOLIV bod/reward za NPC/MOBa, ktery je vydavany za PvP bod/reward je spatnym krokem.
Predpokladam, ze chapes a znas vyznam pojmu PvP. Player versus Player, ci Players versus Players ci Player versus Players.
Farmovani nameda byl strucny priklad, ktery nemusel byt kazdymu srozumitelny. Clovek je bytost, ktera se umi prizpusobit. Samozrejme, ze by podobne farmovani pri stale se snizujicim camp bonusu resil jinak. Napr. roamovanim.
Netvrdim, ze by zabijeni agresivnich guardu pri pvp raidu nemelo byt "hodnoceno". Nicmene reward by nemel byt staven na stejnou uroven se skutecnym pvp killem.
quote:
Proboha živýho, co to sou za kydy?
3) už nemám co dodat , ale píšu to, aby to vypadalo že mám hodně argumentů 
Je mi lito, jsi pouze greenhorn, rozumej "zasranej noob" ve vasi teenagerske hantyrce. |
Edited by - VT on 09/03/2005 12:43:51 |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 09/03/2005 : 12:43:54
|
OMG Honorable body za NPC. Ty zasrané PvE servery by měli zakázat  |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 09/03/2005 : 12:54:35
|
VT: mno muzu s tebou souhlasit v tom, ze pvp body za pve udalosti jsou spise nesmysly...
ale me tak nejak z toho clanku vyslo, ze tech npc pvp honored ma byt velmi malo a v zasade budou asi tezko dostupni (mluvi se tam o velitelich ras) a jeste jsem z toho celyho pochopil, ze jejich zabijeni ma pouze zvedat bonus strane za cely tyden.
Tobe se nacitaji akorat killy a az na konci prijde zuctovani kolik vlastne dostanes pvp bodu v zavislosti na tom kolik procent killu jsi udelal (tak nejak zjednodusene jsem to pochopil).
Uvidime... zatim pisou, ze delaji "fine-tuning" takze veskere spekulace jsou sice mozne, ale zbytecne. Dovedl bych si predstavit, ze na PvE serverech bude honored npcs vic a na PvP serverech spis min. A uplne nejlepsi by myslim bylo kdyby slusny anglictinar sestavil solidne dlouhe pojednani o rizicich takto nastaveneho systemu a prezentoval ho development teamu Blizzardu... treba se podari poukazat na nedostatky, kterych si zatim nejsou vedomi ;-). |
no mmo
|
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 09/03/2005 : 13:08:04
|
Nejspíš ty NPC postavy mysleli třeba NPCčka co mají v závorce (boss), např. týpek v Stormwind Castle. |
 |
|
bubu
New Member

126 Posts |
Posted - 09/03/2005 : 13:35:14
|
quote: Originally posted by spajdr
Nejspíš ty NPC postavy mysleli třeba NPCčka co mají v závorce (boss), např. týpek v Stormwind Castle.
Ti snad nejdou ani zabit ne ? Nebo se to nekomu uz povedlo ? treba v beta testu ?  |
 |
|
Topic  |
|