Author |
Topic  |
|
Iani
New Member

206 Posts |
|
| |
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 10/02/2005 : 09:33:13
|
quote: Originally posted by Iani
http://eqiiforums.station.sony.com/eq2/board/message?board.id=chars&message.id=5736#M5736
...wow, wizard dps naboostovana az o 300%  ...wow, odstranena zavislost na ostatnich crafterech. Bye bye Interdependency 
odstranena zavislost na sraftech? WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hm, neni to tak uzasny, polotovary porad museji vyrabet cizi crafti, jen refining komponent si bude moct delat kazdy sam. a zvyseni ceny uhli a dalsich "paliv"... jako by crafteny veci nebyly uz takhle na brokerech kurevsky drahy
no a wizardi s 3x dmg? a co ostatni magove? pry to zaitm zvazujou, ale podle toho, jak dlouho jim to zvazovanhi bude trvat, budou ostatni classy pekne v nevyhode. no, treba ot opravi, nez se dostanu na lvl 20 se summonerem |
Edited by - Kurik on 10/02/2005 10:04:57 |
 |
|
Marwyn
Junior Member
 
792 Posts |
Posted - 10/02/2005 : 09:34:05
|
quote: Originally posted by Kurik
quote: Originally posted by Iani
http://eqiiforums.station.sony.com/eq2/board/message?board.id=chars&message.id=5736#M5736
...wow, wizard dps naboostovana az o 300%  ...wow, odstranena zavislost na ostatnich crafterech. Bye bye Interdependency 
odstranena zavislost na sraftech? WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ne WoW ale EQ2 !!! :))) |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 10/02/2005 : 09:36:52
|
Jak jsem pochopil, tak závislost pouze u komponent. U finálního výrobku seš závislej stejně. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 10/02/2005 : 10:09:01
|
quote: Originally posted by Khostri
Jak jsem pochopil, tak závislost pouze u komponent. U finálního výrobku seš závislej stejně.
jo, taky jsem si to precetl, takze zase kulovy, ani craft holt neni v EQ2 solo zabava, alespon budu mit vic casu jen kopat a levelit. nebo pujdu do provisionera, pokud se pamatuu, ten si vystaci komplet sam. |
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 10/02/2005 : 10:29:06
|
ani craft holt neni v EQ2 solo zabava
nejaka veta o tom ze EQ2 neni solo zabava je v drtivy vetsine tvych postu at uz se tykaji cehokoliv. Proste se s tim smir Kuriku hehe 
|
 |
|
Iani
New Member

206 Posts |
Posted - 10/02/2005 : 10:31:36
|
<i>In Live Update #3, all tradeskill classes can refine their own materials and components. While each subclass will still be needed to produce the final products, the interdependency for components has been removed.</i>
Pokud si tohle prevedu treba na Tailora, tak to podle meho znamena, ze nemusim shanet Sage aby mi vyrobil patterny (primarni component pro pattern vyrabi tailor), ani alchymistu, aby dodal chemii. Nebo ne? |
-= Major Rivers Durant =- Commando Combat Medic - Red Eclipse EU |
 |
|
Marwyn
Junior Member
 
792 Posts |
Posted - 10/02/2005 : 10:31:39
|
quote: Originally posted by Brum
ani craft holt neni v EQ2 solo zabava
nejaka veta o tom ze EQ2 neni solo zabava je v drtivy vetsine tvych postu at uz se tykaji cehokoliv. Proste se s tim smir Kuriku hehe 
mozna proto, ze s nim nechce nikdo hrat :) (kvuli tem neustalejm kecum jak je vsecko spatne, kery ma proto ze s nim nechce nikdo hrat)  proste zacarovanej kruh... |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 10/02/2005 : 11:08:06
|
Koukam co si alkac nevydelal do ted, to uz si nevydela :-) No skoda ze jsem nevydelaval :-))) |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
Edited by - Genagen on 10/02/2005 12:40:23 |
 |
|
Iani
New Member

206 Posts |
Posted - 10/02/2005 : 11:50:20
|
Nikoliv. Akorat nebudes profitovat na interim WORTech, ale na inkoustech, lektvarech, jedech a essencich. Tedy na tvem finalnim produktu. Stejne jako ostatni crafti. Ja nebudu profitovat na canvas padding, ale na batozich (ktere uz se prazdne budou moci dat do dalsiho batohu, takze nebudu limitovan poctem 6 batohu na prodej najednou), a snad jednou i na very light a light armor. Podle me krok spravnym smerem. Jeste zavest ten decay, odstranit mendery a jsem spokojen. |
-= Major Rivers Durant =- Commando Combat Medic - Red Eclipse EU |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 10/02/2005 : 12:41:50
|
Jeste zavest ten decay, odstranit mendery
Jetsli zavedou decay, tak konkretne me to hru dost znechuti :-(
Ale myslim, ze je to nemozne :-) |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
Dargnon
Moderator

441 Posts |
Posted - 10/02/2005 : 21:13:20
|
To že tu neni Decay je super. Já chci hrát, né se opruzovat v zalagovanym městě a shánět řemeslníky ať mi něco udělaj.
A myslim že Sony nemá v plánu dělat druhý SWG, EQ2 prostě zůstane lineárnim, bez nějakejch velkejch herních variant. A to je dobře.
Opravdu, když to porovnám se SWG... to je jako dvě jiný auta, jedno závodní a druhý terénní. Asi nebudou dělat dvě stejný věci. Naštěstí...
V SWG sem třeba dva dny (to znamená asi tak 8+ herních hodin) sháněl jednu pušku. Teda né že bych jí jako nenašel dřív, ale to víte, objel sem tak 100 hráčskejch obchodů na třech planetách, a sepisoval si seznam kde která ta puška má jaký vlastnosti...
Mě stačí tak jak je to v EQ2, chci hrát, né zaplňovat sešity číslama a mít Decay na každejch trenkách  |
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 10/02/2005 : 21:19:39
|
quote: Originally posted by Marwyn
mozna proto, ze s nim nechce nikdo hrat :) (kvuli tem neustalejm kecum jak je vsecko spatne, kery ma proto ze s nim nechce nikdo hrat)  proste zacarovanej kruh...
nastesti se mylis, kdyz mam cas a chut, nemam problem sehnat grupu. samozrejme, ze dokazu lidi nastvat tim brblanim, ale to je tak trochu jejich problem.
brum: no, crafteni ve vetsine her byla prave takova zajimava alternativa pro vetsinu lidi, kdyz nesehnali/nechteli grupu, tka craftili, holt budu dal kopat, prej se na tom na tier 3 uz da slusne vydelat :) |
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 10/02/2005 : 22:14:57
|
quote: Originally posted by Dargnon ... v zalagovanym městě ...
No my ted mame Runny krasne prazdnou  |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 07:11:27
|
Zajimalo by me, jak to vypada na 'evropskem' serveru. Me osobne ten klid vyhovuje.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 11/02/2005 : 17:05:53
|
pohoda ... |
 |
|
ehivar
Junior Member
 
530 Posts |
Posted - 18/02/2005 : 10:50:48
|
Jinak souhlasim s tim aby do hry byl zavedenej nejakej Decay veci. Protoze jinak si treba armoreri tezko vydelaji na zivobyti craftem, protoze zase takovej priliv novych hracu neni a vsichni uz prosli urcitymi vyvojovymi stadii ... tzn. base brneni -> AQ brneni -> T4 brneni a jednou se nasyti i trh s T5 brnenima ... a POTOM CO ? Provisove sou jediny na tom dobre ... zatim .... protoze co jednou vychlastate uz nevratite ehm v RL se vam to treba u vizoura muzes stat 
A pokud nekomu nesedne tzv. decay u veci jako brneni, tak bych to udelal jinak. Treba zavest do jedn. casti brneni nejake sockety do kterych by se dal zasadit nejakej sutr nebo natrit nejakou latkou (esenci) co zvysuje nejak jeste AC nebo odolnost vuci urciteme dmg ... (fire, cold) atd. A ten sutr by samozdrejme vydrzel jen urcitou dobu. Veci co by se tam dalo zasadit by bylo hodne a vyrabeli by je runzi crafti. |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 18/02/2005 : 11:46:47
|
Jinak souhlasim s tim aby do hry byl zavedenej nejakej Decay veci. EQ i EQ2 je hra zalozena na tom, ze super veci ziskavas velmi tezko. Na ramanaje nekdo cekal 11hodin. ja bludcku kempoval pres 8. S Ghoulbane questem jsem stravil do ted urcite pres 10 hodin a jeste nejsem zdaleka u konce. Motivaci to hracum dava takavou, ze za takove usili jsou odmeneni tou super veci o kterou POKUD NEBUDOU CHTIT NIKDY NEPRIJDOU. Budu se sejrit s nejakym ghoulbane q kdyz na tom na konci pak bude deacy? Ja teda ani nahodou. Tohle, pokud samozrejme nechtej v pulce uplne zmenit hru, udelat IMO nemuzou, pokud maji vsech pet pohromade.
Protoze jinak si treba armoreri tezko vydelaji na zivobyti Myslim, ze tim ze je ted attuenable, tak to znacnou cast problemu resi.
craftem, protoze zase takovej priliv novych hracu neni a vsichni uz prosli urcitymi vyvojovymi stadii ... tzn. base brneni -> AQ brneni -> T4 brneni a jednou se nasyti i trh s T5 brnenima ... a POTOM CO ? Neboj. Potom budou novy brneni, novy lvl :-) Minimalne by tech lvl melo byt 100, design eq2 pocita s lvl do 200, kdyby se to hodilo :-) Novy recepty.. V EQ1 vetsinou ani ti hodne HC hraci nestihali predbehnout vyvoj datadisku a noveho obsahu. |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
Edited by - Genagen on 18/02/2005 11:48:49 |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 18/02/2005 : 11:52:39
|
No mě ten decay přijde ok, a to jdem hrál i ten EQ1. Jen jak jsem psal - opraví ti to NPC mender, sníží se ti duralibita a můžeš si to i zničit úplně. Opraví ti to hráč, duralibita se ti nesníží. Navíc hráč umí duralibitu, částečně zničenou menderem, vrátit zpět na původní hodnotu nějakým procesem.
Tím by se vyřešilo několik věcí najednou: 1) peníze pro všechny crafty 2) normální adventrue hráči nemusí hodinu hledat hráče crafta tak často, jelikož mohou několikrát k menderovi 3) o věci se opravdu staráš |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 18/02/2005 : 12:00:50
|
No mě ten decay přijde ok, a to jdem hrál i ten EQ1.
To si asi nerozumime. Starat se o veci proc ne. Jde o to, ze IMO v EQ nemuze byt koncept, ze hrac prijde o tezce vydobitou vec i kdyz nechce.
Jako je to treba v SWG, kde proste o vse de facto stejne jednou pridjes at se staras nebo nestaras.
Jestli bude opravovat mender nebo hrac - to je jedno.
|
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 18/02/2005 : 12:06:19
|
quote: Originally posted by Genagen
No mě ten decay přijde ok, a to jdem hrál i ten EQ1.
To si asi nerozumime. Starat se o veci proc ne. Jde o to, ze IMO v EQ nemuze byt koncept, ze hrac prijde o tezce vydobitou vec i kdyz nechce.
Jako je to treba v SWG, kde proste o vse de facto stejne jednou pridjes at se staras nebo nestaras.
Jestli bude opravovat mender nebo hrac - to je jedno.
Dyť je to stejný jako teď - umíráš a zapomeneš opravit, věci se ti slíknou. Můžeš je nechat opravit a pak je znovu navlíknout. Rozdíl by byl ten, že opravama u mendera opravuješ klasickou kvalitu jako teď, ale klesá ti duralibita. Po svléknutí nebo po duralibitě na 0 to může opravit jen hráč. O věc teda tak jako tak nepřijdeš |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 18/02/2005 : 12:10:53
|
Ja s tebou souhlasim. Je jedno, jestli vec opravujes u npc nebo u mendera. Co je ale IMO nepripustny je, aby v eq byl koncept deacye jako je treba v SWG, kde o vec nakonec prijdes at delas co delas. V takovym pripade, me nikdo nedonuti se srat 20hodin s ghoulbanem.. A patrne ani s eq :-)
|
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 18/02/2005 : 12:37:41
|
Diskute na decay jsou uplne mimo misu. A to uz i kvuli tomu Attuneable. Pokud by se to udelalo pres nejaky dalsi nutny produkt craftu, tak to povede jen k dalsimu chudnuti adventuru ve prostech (nesmyslny) craftu. |
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 19/02/2005 : 20:31:07
|
no me pripada, ze attune je docela ok. |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 19/02/2005 : 20:50:31
|
quote: Originally posted by Brum
no me pripada, ze attune je docela ok.
rozhodne to stahne z trhu spoustu questovnich veci, a samozrejme zabrani resale pouzityho brneni |
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 19/02/2005 : 21:13:15
|
trochu me jako carpentera mrzi, ze udelali tu zmenu s baglama. Ze muyes dat bagl/boxx do jiny. Ponevadz je sice cool, ze muzes prodavat 100 beden na jednou, ale ceny na SP klesly na polovinu behem jednoho dne. A asi bude hur. |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 11:50:38
|
Dovolim si okomentovat zmeny z test serveru z 25.2.
*** Solo and Small Group Loot Improvements *** - All solo and small group encounters in the following zones have the chance to drop improved treasure: Antonica, Commonlands, Nektulos Forest, Thundering Steppes, Orcish Wastes, Enchanted Lands, Rivervale, Feerrott, Everfrost, and Lavastorm. - It will be easier to collect sets of armor and accessories from certain types of creatures. A solo creature that drops one armor type is likely to drop armor pieces of the same type. A creature that drops accessories is likely to drop more accessories. - More loot! You will now see more items of various levels drop in the world than before. - There is now greater variance in the loot type and volume that normal solo creatures will drop and the loot that advanced solo creatures will drop. - Encounter drops are now separated by the high and low levels for each zone. For example, level 12 solo encounters in Antonica will drop level 10-14 appropriate gear, spells, and recipes. A level 16 solo encounter in Antonica will drop level 15-19 items. - Progressive solo population has been added to Enchanted Lands, Orcish Wastes, and Thundering Steppes.
Takze sice zavedou atune na vse, ale zaroven umozni aby kazdej packal ziskal z lootu vse co potrebuje. Pokud navic budou padat pri solo lovu adepti, pak je Sage naprosto k nicemu.
*** Gameplay *** - We have reduced the percentage of debt shared by group members.
Achjo. Proc? Za co? Protoze paladinove nadavaj ze umiraj a porad jsou v debtu.
Nevim nevim, zacinam bejt pesimista kam eq2 smeruje. 
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
Drew
Junior Member
 
583 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 12:07:31
|
S takto upraveným debetem to bude fakt "BOŽÍ"?! Někteří prostě budou v klidu cípat a nepoučí se a nepoučí.Grupa většinou chcípne kvůli své blbosti nebo neopatrnosti,ale není náhodou právě debet tou věcí,která nutí hrát obezřetně a každý krok promýšlet? Teď už jen sundat postih za smrt na vybaveni a bude to super. |
Udan Dirge/Sage (70/70) MdK inactive Drew Temp/Armorer (61/70)MDK inactive Dogra Shadowknight 70MDK inactive Prdola Swashbuckler 80 Pohodari Nagafen Udan Illusionist 80 Pohodari Nagafen |
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 12:37:20
|
Me osobne se nijak nedotkne to snizeni depky... Budu stale hrat tak, abych umiral co nejmene a myslim, ze i ostatni z teamu to vidi stejne. Stabilni grupy to nijak neomezi (budou dale hrat svuj styl hry) a pickup grupy budou jeste vice o nicem (coz me netrapi).
|
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 12:55:12
|
group debt se mi nelibil od zacatku, je fakt blby nahrabat dluh, kdzy za to nemuzes. postih by mel mit ten, kdo chcipne plus tank, ze neudrzel agro :)
ostatni zmeny samozrejme vitam, jako "solista" - ostatne cetl jsme boardy a necro ve skupine do lvl 34 prej nic moc :( moc se mi libi ta solo instance v commonlands - fakt je potiz najit solo potvory, ted jsem zevdavej po lvl 20, jake to je ve fallen gate.
vic lootu mi prijde v poradku, pokud bude nadale existovat lepsi vybaveni od craftu, hlavni je, ze neco pada, i dyz to hned prodam npc. |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 12:57:54
|
quote: Originally posted by Pedro
Me osobne se nijak nedotkne to snizeni depky... Budu stale hrat tak, abych umiral co nejmene a myslim, ze i ostatni z teamu to vidi stejne. Stabilni grupy to nijak neomezi (budou dale hrat svuj styl hry) a pickup grupy budou jeste vice o nicem (coz me netrapi).
TO je vlastne pravda. Daleko vetsi dopad jsou ty vzacnejsi veci v solo lootu. To ovlivni i ostatni.
eq2 pro siroke masy 
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 13:18:14
|
quote: Originally posted by Atronach TO je vlastne pravda. Daleko vetsi dopad jsou ty vzacnejsi veci v solo lootu. To ovlivni i ostatni.
eq2 pro siroke masy 
No to mas fuk... do mesice, max do dvou budem stejne vsichni zevlovat v lvl 50 raid zonach . A po zkusenostech (treba CH) si myslim, ze na to mame (pouze CZ komunita). |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 13:30:53
|
quote: Originally posted by Pedro No to mas fuk... do mesice, max do dvou budem stejne vsichni zevlovat v lvl 50 raid zonach . A po zkusenostech (treba CH) si myslim, ze na to mame (pouze CZ komunita).
Asi jo. Nechci vypadat jako nekdo kdo si porad stezuje, ale me proste prijde nelogicke aby nejakej solo zevl lootoval stejne veci jako prumerne vytrenovana grupa 3+ hracu. Proste pokud to tak bude tak me to zamrzi. Nic vic, nic min.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 13:32:29
|
quote: Originally posted by Kurik
group debt se mi nelibil od zacatku, je fakt blby nahrabat dluh, kdzy za to nemuzes. postih by mel mit ten, kdo chcipne plus tank, ze neudrzel agro :)
ostatni zmeny samozrejme vitam, jako "solista" - ostatne cetl jsme boardy a necro ve skupine do lvl 34 prej nic moc :( moc se mi libi ta solo instance v commonlands - fakt je potiz najit solo potvory, ted jsem zevdavej po lvl 20, jake to je ve fallen gate.
vic lootu mi prijde v poradku, pokud bude nadale existovat lepsi vybaveni od craftu, hlavni je, ze neco pada, i dyz to hned prodam npc.
No zrovna Fallen Gate je podle mého pro solo krajně nevhodný dungeon. Téměř všechny potvory mají + nebo ++, takže za expu, ktereou v NF na single mobech dostaneš za 30 sekund killení relativně easy (cadaveři na začátku tuším) tak ve FG budeš killit 5 minut a fakt se zapotíš. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 13:40:42
|
group debt se mi nelibil od zacatku, Me se od zacatku group debt libil :-) Prijde mi to jako super napad :-)
je fakt blby nahrabat dluh, kdzy za to nemuzes. Vetsinou za to muzes taky :-) Nebo za to vetsinou nemzue nikdo :-))
postih by mel mit ten, kdo chcipne plus tank, ze neudrzel agro : Kdyz tank hraje dobre a neudrzi agro tak bud - je mob moc silny, nebo to hraje blbe zbytek skupiny. Takze si debt zaslouzi taky :-)
|
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 14:08:05
|
quote: Originally posted by Khostri No zrovna Fallen Gate je podle mého pro solo krajně nevhodný dungeon. Téměř všechny potvory mají + nebo ++, takže za expu, ktereou v NF na single mobech dostaneš za 30 sekund killení relativně easy (cadaveři na začátku tuším) tak ve FG budeš killit 5 minut a fakt se zapotíš.
aha, "my bad" takze protejsek thundering steppes je nekulos forrest? to je dobre vedet (a lina huba, hole nestesti, mohl jsem se zeptat driv) nicmene poslednich asi 5 levelu jsme v podstate udelal pouze killenim group mobu, solovi nejak nebyli na sklade. Uvidim, co udela ten adept II fallen hero pet.
jinak co se tyka lootu - je dobry, ze konecne zacne z potvor padat vic lootu, pokud ale bude ze solo potvor padat stejny loot jako z group potvor, tak je neco spatne - to uznam i ja.
genagen - vec nazoru, mozna by bylo nejlepsi mit moznost dat sdileny nebo nesdileny debt v ramci grupy... |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 14:17:48
|
quote: Originally posted by Kurik genagen - vec nazoru, mozna by bylo nejlepsi mit moznost dat sdileny nebo nesdileny debt v ramci grupy...
Samo o sobě je to nesmysl. pokud by to mělo být přepínatelné, tak se vším všudy - tzn. vypneš group debt, celá grupa bude mít například na každou expu 50 procent debt. Tzn bude levelovat jednou tak pomaleji. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 15:02:38
|
quote: Originally posted by Khostri
quote: Originally posted by Kurik genagen - vec nazoru, mozna by bylo nejlepsi mit moznost dat sdileny nebo nesdileny debt v ramci grupy...
Samo o sobě je to nesmysl. pokud by to mělo být přepínatelné, tak se vším všudy - tzn. vypneš group debt, celá grupa bude mít například na každou expu 50 procent debt. Tzn bude levelovat jednou tak pomaleji.
nechapu proc - kdyz se pojede na nesdilenej debt, tak si postih odnese ten, kdo umre, v plne vysi. Proc potom jeste postihovat XP? Sladena grupa si preci necha sdilenej debt zapnutej, protze e ho pak rychleji zbavuje, pick-up grupy si pojedou treba na vlasnti triko, aby se vyhnuli nezavinenemu debtu.. moznost volby je dobra. i kdyz jak tak o tom premyslim, tak ten sdilenej group debt nejspis neni uplne blbej napad :) |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 15:29:35
|
Hehe no právě. Ono je to tak s většinou původních nápadů  člověk si myslí, že to není nic moc, pak začne kombinovat a kombinovat složitější a složitější řešení a zjistí, že původní koncept byl vlastně ok. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 15:34:02
|
Group dept považuji za velice skvělý nápad, škoda jen, že je tak malý. Když člověk veme v potaz to, že zde defakto není žádný postih za smrt, má to svůj význam.
Jinak EQ2 je group-base hra a jako takový je nesmysl, aby depku měl jen ten, kdo umřel. Protože to, že umřel není jen jeho vina, je to vina celé grupy (neberu v úvahu to, že se někdo umře na druhé straně zony). Rušit group dept by byla škoda. Takto mají všichni motivaci snažit se, aby nikdo neumřel, ne jen on.
Ale chápu, že solo-friendly (only) lidé to nechápou a asi nikdy nepochopí. WoW je pro tyto lidi fakt super, dokonce je tam i self-ress, což určitě také ocení.
Edit: tak mě napadá, že ten self-ress by se měl přidat paladinum na lvl 40 jako "Fun" kouzlo  |
Edited by - Khaot on 28/02/2005 15:35:02 |
 |
|
Drew
Junior Member
 
583 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 15:41:35
|
quote: Originally posted by Khaot
Edit: tak mě napadá, že ten self-ress by se měl přidat paladinum na lvl 40 jako "Fun" kouzlo 
Proč tak pozdě? Neměla by to být základní abilitka? |
Udan Dirge/Sage (70/70) MdK inactive Drew Temp/Armorer (61/70)MDK inactive Dogra Shadowknight 70MDK inactive Prdola Swashbuckler 80 Pohodari Nagafen Udan Illusionist 80 Pohodari Nagafen |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 15:56:21
|
quote: Originally posted by Khaot
Ale chápu, že solo-friendly (only) lidé to nechápou a asi nikdy nepochopí. WoW je pro tyto lidi fakt super, dokonce je tam i self-ress, což určitě také ocení.
no, ja narazim hlavne na ten debt pres pul zony.. to by preci melo jit nejak osetrit |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 16:32:21
|
quote: Originally posted by Kurik no, ja narazim hlavne na ten debt pres pul zony.. to by preci melo jit nejak osetrit
A proč? Částečnou výhodu grupy (či výhody) máš přes celou zonu, tak proč by neměl být i dept? Nebo prostě negrupuj s lidma přes půl zony. |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 17:19:11
|
[quote]Originally posted by Khaot xp na dalku nedostavam nebo jo? |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 17:21:23
|
quote: Originally posted by Kurik
[quote]Originally posted by Khaot xp na dalku nedostavam nebo jo?
Ale získavás výhodu HO, získávás výhodu lvl grupy a také na tobě mohou běžet některé bufy, hlavně speed bufy. |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 28/02/2005 : 17:24:51
|
quote: Originally posted by Khaot Ale získavás výhodu HO, získávás výhodu lvl grupy a také na tobě mohou běžet některé bufy, hlavně speed bufy.
ho si rozdelena grupa spis rusi, s buffama mas pravdu, ale podle me to nema co delat s debtem debt josu xp, xp na dalku nedostavam, tudiz bych imho nemel dostavat debt. reseni negroupovat se na dalku je sice fajn, ale ono skvele funguje na to, aby clovek tu grupu nasel. nerikam, ze je to zadani problem, ale... |
 |
|
Reyden
Senior Member
   

2747 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 12:55:53
|
imho mi prijde E2 jako docela nestabilni hra co se tyce toho co ti muze nabidnout. Clovek si to koupi s tim ze mu vyhovuje to a to .. ale treba uz za tyden je tady patch kterej mu zmeni xx veci, za tyden zase apd. ... takze po 1/4 a trech bigpatchech uz hraje uplne jinou hru akurat ve stejnem grafickem kabatku.
Ted tady nechci vyvolavat zadnej flame, zkousim ted wow a tam se zatim nedeje ze by tyden co tyden byly tuny zmen, menili strukturu ekonomiky apd. proste uz prosla betatestem, kdyzto mi prijde ze E2 bude takovej Evertest 2.
Omlouvam se za zminku o WOW na ktere jste az trosku hystericky alergicky :) hral(hraju) jsem oboje, takze muzu porovnavat
EDIT: oprava hrubky :) |
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!" |
Edited by - Reyden on 01/03/2005 12:58:11 |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 01/03/2005 : 13:49:58
|
A to je přesně důsledek těch úžasných "solo content WoW copier changes" |
PC, PS3, iPad |
 |
|
|
Topic  |
|
|
|