Author |
Topic  |
|
ehivar
Junior Member
 
530 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 10:16:07
|
tak panove neco sem si o nich pretcetl a na dnes vecer bych chtel vyhlasit trenink HO :)
Viz. třeba
HOs are very powerful, but the organzation required to execute them properly is effectively impossible to do in a full group, since it depends on three out of six people sitting on their duffs doing nothing until the wheel is opened. The best groups, for HOs, XP, and otherwise in my experience, have been one healer, one tank, and one DPS. That opens up three very powerful lines of HO: Fighter-> Priest, which gives the Divine Blade single target DD with an uncommon Crippling Shroud buff HO that procs reactive de-haste, and either Fighter->Scout for the incredible damage of Luck's Bite and the mild buff of Smuggler's Gift, or Fighter-->Priest-->Mage for the massive all-DD-all-the-time power of Thunderslash and Archaic Ruin.
Nebo třeba...
In a group of friends that I have grouped with regularly, we found massive bonuses to using HO's properly. No-one ever went out of power and constanly chain pulling everything we could find in Vermins (except the two nasty named there) we all went through level 17 and most of level 18 in short order with nice loot all round. A huge amount of damage, haste buffs, and switching the wheel to allow group heal buffs when needed. Just takes a bit of intelligence and thought. By the way when the wheel has been triggered you can mash the buttons all you like.
|
|
| |
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 10:17:09
|
gnorrath.com |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 11:00:13
|
Už jsme to trénovali. Akorát teď to používáme někdy, protože zas máme relativně novou grupu. Ae chystíme se na to to opět doladit, takže budeme používat skoro furt. Dobrý je tu a tam standardní řetěz HO přerušit jedním mág priest tuší, který v uncommon případech udělá Group heal. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
maxa25
Starting Member
88 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 11:07:36
|
Verim, ze to zas tak tezky neni udelat ty vase HO, teda pokud to chapu spravne, ve FF existuje neco podobneho a bezne se to pouziva, tvori se tzv. skillchain, melee pouzije special weapon attack, na ktery navazuje dalsi weapon skill, ktery vytvori urcity element skillchain (vetsi dmg) a k tomu muze mag dokoncit celou serii nakym element-spellem pro vyssi dmg, tzv. magic Burst. Trochu jsem to zjednodusil, ale do chainu se vetsinou zapojuji 2-3 melee a 1-2 magove na magic burst. Na vyssich levelech uz je to rutina. |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 11:16:01
|
mi to prijde skoro nerealny , navic dmg 50 navic a podobne co ta HO da je fakt smesna , v plne grupe vpodstate nepretrzite jede nekdo uz nejakou specku takze casovani akorat snizuje dmg
HO sou supr ale pro maly grupy a nebo na solo na full grupu je to naprd |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 11:19:38
|
My jsme to s Dusem a Arrou zkoušeli. Asi po hodině Arra prohlásil, že ho nebaví plácat manu zbytečně na něco co nechce kouzlit a tím jsme s HO skončili. Jinak v grupě 6ti lidí když se masí něco těžkého fakt není na HO moc čas. |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 12:03:06
|
tak trošku souhlasím. Grupa, kde jsem HO jeli obsahovala pouze 3 lidi. Ve větší grupě to asi půjde s problémy. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Patas
Senior Counsellor


304 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 12:56:37
|
Cely HO je uplne na HOvno ! solo nebo v grupe ... to moje po me vetsinou chce spelly (blesk za 50dmg), ktery uz asi 5 lvlu nemam v liste a pak kdyz se cela ta slava usmoli tak to bacne za 200dmg ... jeste to zkusim na vyssim lvlu, ale zatim sux a v grupe ultrasux. |
Patas member of CzH, CzA, BoH & MdK |
Edited by - Patas on 15/12/2004 12:59:02 |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 12:57:30
|
Zkouseli jsme kombinovat v grupe tank, druid, sorc s tim, ze jsme se domlouvali irl pac sme parili ze stejne mistnosti. Pokud nebyl problem potvoru ustat, tak bylo skoro nejlepsi kdyz se tank se sorcem stridali v single HOckach a druid do toho healoval ve chvili kdy byl wheel up. Snazit se kombinovat nejake slozitejsi HO skoncilo vetsinou tim ze druid prisel o manu pac musel healovat neposkozeneho tanka, nebo deadlockem, pac prislel wheel ktery mohl unlocknout jen scout.
Pri meznich mobech dela HO jen tank, pac warriorsky crushing anvil se dost casto povede triggernout i kdyz do toho casti nekdo jiny. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 13:00:18
|
To je vskutku zvlastni, mne zatim HOcka poziraji silenjsi spelly co dostavam. Kdyz to chce heal, tak to muze byt cokoliv od minor healu po druidsky regen napr. |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 13:01:07
|
jo ja se v grupe taky snazim a obcas se me solo HO pro scouta povede nekdy to dokonce dopadne tak ze se to rozsiri o wara , ale umyslne to kombinovat je ztrata casu |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 13:42:21
|
quote: Originally posted by Patas
Cely HO je uplne na HOvno ! solo nebo v grupe ... to moje po me vetsinou chce spelly (blesk za 50dmg), ktery uz asi 5 lvlu nemam v liste a pak kdyz se cela ta slava usmoli tak to bacne za 200dmg ... jeste to zkusim na vyssim lvlu, ale zatim sux a v grupe ultrasux.
gnorath.com
Podle tvého popisu jsi nepochopil, co ty ikonky u HO znamenají . Nic ve zlým, já to taky nevěděl, dokud jsme s bráchou nezačali dělat v grupě pokusy. Když dáš examine na kterékoliv kouzlo, tak ta první ikonka je to, co vidíš v liště, ta druhá pod tím je ten symbol, kterej to ukazuje v HO. Takže například u Priesta je symbol kladivo VŠECHNY direct damage kouzla z kteréhokoliv levelu. Kalich jsou všechny direct healy, atp.
Solo je HO fakt super a je hodně znát. Schálně si to Patasi zkusi, ale nejdřív se nauč ty ikonky z kouzel, které máš a používáš.
HO plánování je dle mého o tom se dohodnout, které HO se pojedou a pak netriggerovat jiná. Tzn záleží jen na tom úvodním spuštění - tzn spouštěcí skill plus něco. Pak můžou všichni ostatní jet co chtějí a HO to nepřeruší, takže není žádné zdržování. Podle mého je řešením si podle složení grupy vybrat tak 3 kombinace - Direct damage (případně AE, pokud není mezzer), debuff(případně buff) a healy. Pokud se jede furt damage tak ve výsledku je to poznat a když se to proloží healem, tak dobrej group heal zadarmo například. No každopádně jste mi nasadili brouka do hlavy a zkusím to zmanagovat pro full grupu. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 13:44:18
|
quote: Originally posted by Pertha
jo ja se v grupe taky snazim a obcas se me solo HO pro scouta povede nekdy to dokonce dopadne tak ze se to rozsiri o wara , ale umyslne to kombinovat je ztrata casu
Imho to bud neumime pouzivat nebo to maj blbe naimplementovany ale rozhodne je to vec ktera by fungovat mela.
k ffxi tady je to trosku jinak, zatimco v ffxi jsi nabojel power na specku celej fight a pak kdyz ta kombinace nevysla tak kolikrat pochcipala cela grupa tak v eq2 udelas za fight 40 specek, ej to docela stupidni a jednoduchy, doufam ze ten boj zesloziti nebo se zesloziti sam na vyssich levelech, zatim nebyt questu a toho ze clovek vetsinou porad neco obevuje, nejaky lokace, tak je imho system boje v eq2 jedna velka nuda a na hrace klade minimlani naroky. Docela se bojim na vyssich levelch az budes muset stat par dni na miste a expovat, pokud k tomu tda dojde, bude to brutalni nuda, dalsi vec je ze temer neexistuje power managment, teda existuje, ale oproti jinym hram jen velmi okrajove, ale to jsem dost odbocil od tematu ja vim :)))
|
lastfm |
 |
|
Kuzmik
Ganja farmer
  
1328 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 15:03:50
|
No ja musim rict, ze HO je pro me pouzitelny maximalne na solo, ci grupa dvou lidi a idealni pokud grupuju se stejnym basetypem - priest.
Pak to povazuju za celkem silnou zbran. Napriklad kdyz solujeme s Arrou sami (ja warden/priest, Arra inquisitor/priest), tak vicemene jedem HO porad. Vyvolani nestoji zadnou manu a kazde druhe DD kouzlo de s dvojnasobnou DMG. A je rozdil jestli nekoho smahnu za 150 nebo 300. A to nemluvim o tom, ze z HOcka padne treba buff na skill, kterej taky mame oba stejnej a pak usolujem treba i to co bych s magem a scoutem treba nedal.
Ale jak rikam... HO se mi jevi jen jako takova berlicka pro solo nebo dvouclenou grupu. Ve trech uz celkem ztraci smysl a ve vice je to bezvyznamny placani powerem. |
"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!" |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 15:09:00
|
taky tak, solo bez HO by bylo nahouby (neluve o tom, ze to obcas doplni komplet manu po skounceni boje), ale v grupe se to moc neda, vetsinou to nekdo zrusi |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 15:24:29
|
Na solo HO jsou dobry.
Do grupy o nicem (rizena HO). Nemam cas cekat a nedebufovat ci neco jineho. To same muze rict DPS - nema cas nemlatit, tank netankovat. Vetsinou to dopadne tak, ze si jede HO scount nebo tank. Celkovy efekt z HO je neznatelny v porovnani s tim, kdyz kazde dela porad to, co ma. Jedna vec je delat HO na sedacich/zelenych, druha na bilych/zlutych. Tam bych lidi za HO kicknul z grupy, protoze potrebuji kazdeho, aby delal co ma a ne se koukal. |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 16:01:33
|
já teda nevím, ale podle mě čekání není skoro žádné. Příklad: Domluva je, že iniciátor ohlásí HO 2 údery předem. Tzn ohlásí Ho, dodělá úder, udělá další a jede HO. Mezitím pokračovatel po dokončení svého skillu udělá další za kterým dá do fronty pokračování na iniciaci. tím pádem po vyvolání se v sehraném případě trefí okamžite po iniciaci do HO a vyvolá kolo. Pak už dokončení kola ve 30 sec je v klidu a každej stejně dělá dál to, co je potřeba. Ostatní v případě ohlášení HO dojedou svůj skill, jedou následující a nedávají další do fronty, ale po dojetí počkají např. 0.5sec. Někdy se může stát, že se vyvolání nepovede ale ve většině případů ano. Nikde nikdo nečeká kromě těch 0.5 sekundy při vyvolání a všichni dělají co obvykle. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 16:06:49
|
znamena to predevsim to, ze se nevenuji tomu cemu maji tj aktualnimu boji ale venuji cas na nejaky HO, ktery v tymu fakt davaj smesnej vysledek oproti tomu co dokaze tym kdyz bude delat porad kazdej to co ma |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 16:08:19
|
Zas nechci moc oponovat, ale já stíhám sledovat i boj i kolo vpravo dole  |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 16:10:31
|
To ze to ohlasi neni vyreseni problemu. Protoze pak jini nemohou jet sve udery/kouzla (s ruznou dobou castu) a potom nemohou jeste svuj uder, dokud HO neposkoci. K tomu idealni je, kdyz je domluva ustni treba pres TS, pokud neni, je potreba pricist i urcitou prodlevu k informaci. A to nemluvim o tom, ze pokracovani HO se musi delat neco konretniho, treba i to, co neni obycejne vubec potreba (treba heal...a ja nemam kazdy heal na HO)
A mohu rict, ze u zluteho moba ^^ tedy rozhodne neni cas na blbiny. |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 16:36:38
|
quote: Originally posted by Khostri
Zas nechci moc oponovat, ale já stíhám sledovat i boj i kolo vpravo dole 
nejde o to sledovat, ale ze proste nemuzu delat co je potreba , protoze treba hid HO zrusi a backstab ho posoupne dal, takze to jsou dva ukony dopredu zpozdeni, navic mam na tom urcitej timer, proste jo v mensi grupe jsou HO super ve vetsi se nedaj pouzit |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 18:53:51
|
Timer pro start trigger chain zacina v okamziku, kdy zacnu motat spousteci skill a konci v okamziku, kdy zacnu motat aktivacni skill. Tzn zbytek grupy to zrusi tim, ze neco zmacknou jeste driv, nez maji sanci videt grafecky efekt od spoustecicho skillu. Jedina sance je vazne se dohodnout a nejakem group tellu, ale cas ktery zabere spousteni je rozhodne delsi nez nejakych 0.5s i v idealnim pripade.
Krom toho existuji HO, ktery maji delsi starter chain (tj aktivacni skill;prvni spousteci skill;dalsi spousteci skill, a az pak kolo). A kdy to hodi jaky starter chain je imho nahodne. |
 |
|
Patas
Senior Counsellor


304 Posts |
Posted - 15/12/2004 : 19:48:18
|
No nechci do vasich teorii moc zasahovat, ale kdyz nekdo spamuje cely vecer chat "ACHTUNG STARTING HO ZA 3 SEC" tak skacu z kuze. |
Patas member of CzH, CzA, BoH & MdK |
Edited by - Patas on 15/12/2004 20:18:39 |
 |
|
Kuzmik
Ganja farmer
  
1328 Posts |
Posted - 16/12/2004 : 01:00:49
|
No prisel sem z hospy a ctu tady nejaky teorie. Praxe je takova, ze proste HO je o tom ze ve dvou se da vzladnout, ale vic lidi jak 3 je problem a full grupa je neresitelna co se tyka HO.... a jestli nekdo chce tvrdit neco jinyho je imo mimo.
Muj nazor, a ne kazdy ho musi zdilet... je li tomu jinak, at nam sem rekne vyhody a uzitek z group HO a mozna zacnu premejslet o treningu  |
"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!" |
 |
|
Don Gizmo
New Member

219 Posts |
Posted - 16/12/2004 : 07:43:50
|
My teda v grupe 6ti lidi pouzivame ho docela v pohode a nikoho tim neomezujeme ve speckach. Mam totiz okoukany sorcerors a summoners kouzla, kteryma se k HO pripojuji, takze vzdy, kdyz vidim, ze ten clovek to kouzlo casti, tak nahodim ho a jakmile ho nahodim, tak on docasti a HO kruh se otevre temer instantne. Stejne tak jde (ale jeste jsem to nezkousel) aby si vsici v grupe na specky, kteryma joinujou k HO udelali makro s textem, kterej pred pri pouziti joinovaci specky napise, ze ji zrovna zmackli a pak staci aby nekdo, ke komu muzou joinout klik na HO a opet mame nenucene ho v podstate zadarmo a bez kreci. Jinak jeste jedna vec, pokud chce clovek jine ho, nez jake se mu vyvola, tak skaut povolani muzou rotovat... Ale i tak je to cely o ho, ho, hovne 
edit: jeste jedna vec, kdyz to HO dela tank s sorcem (ostatni nemam prokoumany), tak v podstate oba pouzivaji specky, ktery by normalne pouzivali tj maji 100dmg v podstate za nic... a jeste jedna vec, nekdo tu psal, ze tech 50dmg navic ho nevytrhne, pokud jsem si spravne vsiml, tak to dmg docela solidne roste(driv jsem delal ho za 30, ted to je obcas i 120) |
Retired MMORPG player. Tabula Rasa: Kopr; Everquest2: Kanec, Olina ; Guild Wars: Don Gizmo, Yan Li; Eve: Kanec; SWG: Gizmac(sold soul); UO: Don Gizmo(sold soul)
|
Edited by - Don Gizmo on 16/12/2004 07:46:44 |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 16/12/2004 : 09:31:14
|
taky si myslim ze to je vec ktera grupu zefektivni a hold ho jen urciti lide jsou lini pouzivat ale pri jednoduchosti boje v eq2 to urcite stoji za vyzkouseni, i kdyz se tezko neco zkousi kdyz je proti tomu clovek dopredu zaujatej a rozhodnutej ze to je proste k nicemu |
lastfm |
 |
|
Khandar
New Member

352 Posts |
Posted - 16/12/2004 : 10:16:27
|
u me jako u tanka neni co resit...
solo - HO jedu porad
grupa - HO jedu taky skoro porad... startuju ho pravidelne, vobcas chvili pockam pokud by se chtel nekdo pripojit ale kdyz ne tak si ho i ukoncim...
jedina vyjimka byva vetsinou tak po 4hodine ranni kdyz uz u hry skoro usinam... pak uz jen tauntuju  |
so... |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 16/12/2004 : 10:27:17
|
My jsme to fakt zkoušeli. Pokud jsme tři a solujeme žlutý group moby tak se to dá, ale nějaký extra užitek jsem v tom nepozoroval. Pokud jsme full grupa a bojujeme proti červenejm group mobů tak musíme šetřit každej kousek poweru. |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 16/12/2004 : 12:26:25
|
Nevíte někdo o nějakém dobrém parseru LOG souboru? Rád bych ty HO vyzkoušel v reálném nasazení. Myslím podobné jako bývali pro EQ1, kdy to vyextraovalo průměrnou damage, max damage, atp. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 16/12/2004 : 12:44:36
|
super - testnu. Zkusíme třeba půl hoďky jet s HO a půl bez na stejném místě. Malá odchylka se toleruje do statistické chyby, ale budeme mít aspoň představu v reálu. Připravíme si několik HO včetně hlášek a pojedem. Pokud teda budou všichni z naší poslední dobou pomalu stabilní grupy (Olina, Magovec, Chaotica, Helma, Zelenac, plus někdo) Samozřejmě to myslím za normálního hraní když třeba půjdeme do Valmarru, do FG nebo tak. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Don Gizmo
New Member

219 Posts |
Posted - 16/12/2004 : 13:52:29
|
quote: Originally posted by Khostri
super - testnu. Zkusíme třeba půl hoďky jet s HO a půl bez na stejném místě. Malá odchylka se toleruje do statistické chyby, ale budeme mít aspoň představu v reálu. Připravíme si několik HO včetně hlášek a pojedem. Pokud teda budou všichni z naší poslední dobou pomalu stabilní grupy (Olina, Magovec, Chaotica, Helma, Zelenac, plus někdo) Samozřejmě to myslím za normálního hraní když třeba půjdeme do Valmarru, do FG nebo tak.
jsem pro, jeste to chce mozna vychytat co ktera ho dela, aby nam skaut prepinal, protoze obcas to nahodi upne zbytecny bonusy (2x za sebou ty samy atd) |
Retired MMORPG player. Tabula Rasa: Kopr; Everquest2: Kanec, Olina ; Guild Wars: Don Gizmo, Yan Li; Eve: Kanec; SWG: Gizmac(sold soul); UO: Don Gizmo(sold soul)
|
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 16/12/2004 : 13:58:37
|
quote: Originally posted by Don Gizmo jsem pro, jeste to chce mozna vychytat co ktera ho dela, aby nam skaut prepinal, protoze obcas to nahodi upne zbytecny bonusy (2x za sebou ty samy atd)
To neovlivnis.... to same HO nahodne provede variantu z x moznych a pokud vim nejde to nijak "prepinat". |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 16/12/2004 : 14:17:14
|
je tam vetsinou moznost , ze to scout muze jednou prehodit na nejakou jinou nahodnou variantu , ale vetsinou se vygeneruje ta sama :D |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 16/12/2004 : 14:42:10
|
quote: Originally posted by Pertha
je tam vetsinou moznost , ze to scout muze jednou prehodit na nejakou jinou nahodnou variantu , ale vetsinou se vygeneruje ta sama :D
Jo, ale ja myslel treba situaci, ze jedes porad tu same HO, kde na vyber nic nemas a nahodne to provede jednu ze 2 moznych veci...
Muj nazor na HO: Solo urcite, ale v grupe 3+ nepouzitelne, nebot na to neni cas ve vypjatych situacich cekat a spravne mackat specky, aby to dosahlo kyzeneho efektu (ktery se ani nemusi dostavit diky nahodnemu vyberu), kdyz jsi vetsinou rad, ze vsichni zustali na zivu... A kdyz o nic nejde, tak je to zbytecne pouzivat. Ono to byl mozna dobry napad ty HO, ale neskodilo by tomu to vice vybalancovat, aby efekt byl opravdu znat. |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 16/12/2004 : 15:05:02
|
Právě proto se chystím HO vyzkoušet, zanalyzovat log a zjistit, jestli je nějak výrazně větší efektivita či nikoliv |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 16/12/2004 : 15:24:21
|
quote: Originally posted by Pedro
quote: Originally posted by Pertha
je tam vetsinou moznost , ze to scout muze jednou prehodit na nejakou jinou nahodnou variantu , ale vetsinou se vygeneruje ta sama :D
Jo, ale ja myslel treba situaci, ze jedes porad tu same HO, kde na vyber nic nemas a nahodne to provede jednu ze 2 moznych veci...
Muj nazor na HO: Solo urcite, ale v grupe 3+ nepouzitelne, nebot na to neni cas ve vypjatych situacich cekat a spravne mackat specky, aby to dosahlo kyzeneho efektu (ktery se ani nemusi dostavit diky nahodnemu vyberu), kdyz jsi vetsinou rad, ze vsichni zustali na zivu... A kdyz o nic nejde, tak je to zbytecne pouzivat. Ono to byl mozna dobry napad ty HO, ale neskodilo by tomu to vice vybalancovat, aby efekt byl opravdu znat.
a prave mezi tema dvouma vecma az na kruhu to muze scout nahodne prepnout |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 17/12/2004 : 13:27:12
|
Včera jsme si zatím dávali tréning na to, jak co nejrychleji bez omezení spustit HO. A zkoušel jsem jak funguje LOG a LOG analyser. V LOG analyzeru se mi zdá, že to ty nejsilnější HO nezaznamenalo - prostě tam nejsou, jsou tam jenom single, které jsem jel solo s údaji o damage. Takže to asi budeme sledovat ve hře nějak jinak.
Spouštění HO jsme z nedostatku hráčů včera trénovali ve 3 lidech. Bez jediného brždění nebo nějakého čekání jsme schopni spouštěcí sekvenci figher init-priest kladivo-mage blesk asi v 75 procentech případů spustit během okamžiku. Tzn. asi během 0.5 sec provedem celou skevenci až do otevření kola. Nikdo z nás nečeká na nějakou šanci, ale healer ohlásí HO v momentě, když nesapmuje heal a jede to v poho proložené do normálního boje. Testovat budeme dál po víkendu ještě se scoutem dohromady. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 17/12/2004 : 15:00:22
|
kdyz jedu solo HO tak pokud jsem v tu chvili zranen tak to obcas udela lecivou HO jinak vzdy dmg, takze to urcite neni ciste nahodny |
lastfm |
 |
|
|
Topic  |
|
|
|