Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Star Wars Galaxies - An Empire Divided
 SWG - General Forum - servery Eclipse & Chimaera
 SW Lore
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 5

Jedi_Knight
Average Member

Phobos

1690 Posts

Posted - 25/09/2004 :  00:00:50  Show Profile  Send Jedi_Knight an ICQ Message Send Jedi_Knight a Private Message  Reply with Quote
V tomto topicu by se měli řešit všechny věci týkající se historie, událostí či osob majících něco společného se SW. Přece s tím nebude zasí*at ostatní topicy.

Startovní téma:

Kdo byl Sifo - Dias?

viz http://www.imperium.cz/forum/topic.asp?TOPIC_ID=12523&whichpage=13.

[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]

Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus

Edited by - Jedi_Knight on 25/09/2004 00:02:32

Jorssk

jorssk2

2991 Posts

Posted - 25/09/2004 :  09:48:28  Show Profile  Visit Jorssk's Homepage  Send Jorssk an ICQ Message Send Jorssk a Private Message  Reply with Quote
To se dozvime v E3, klidne bych predpokladal ze na nas lucas vybafne s tim ze to byl Anakin nebo Palpatine. Pry se v epizode 3 zisti ze prave Anakin vymazal planetu Kamino s archyvu. Asi mu Palpatine uz v te dobe dobre radil. :)
Go to Top of Page

Jedi_Knight
Average Member

Phobos

1690 Posts

Posted - 25/09/2004 :  10:20:06  Show Profile  Send Jedi_Knight an ICQ Message Send Jedi_Knight a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jorssk

To se dozvime v E3, klidne bych predpokladal ze na nas lucas vybafne s tim ze to byl Anakin nebo Palpatine. Pry se v epizode 3 zisti ze prave Anakin vymazal planetu Kamino s archyvu. Asi mu Palpatine uz v te dobe dobre radil. :)

Congratulations to your new rank.
To je poněkud přitažené za vlasy... V té době (po konci E1) pochybuji že by Palpatine měl o Anakina větší zájem.

Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 25/09/2004 :  11:27:55  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jedi_Knight

quote:

To je poněkud přitažené za vlasy... V té době (po konci E1) pochybuji že by Palpatine měl o Anakina větší zájem.

jj

-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free-
Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 25/09/2004 :  11:32:19  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote
Sifo - Dias bol... DEXTER
:)

-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free-
Go to Top of Page

riddle

776 Posts

Posted - 25/09/2004 :  11:35:42  Show Profile  Send riddle an ICQ Message Send riddle a Private Message  Reply with Quote
a jeho right hand was DiDi

EnniLasi(BOH)- SWG "zase parim"
Esmeralda(BOH)-SWG "zase parim"
Essmeralda - WOW
Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 25/09/2004 :  11:36:34  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by riddle

a jeho right hand was DiDi

jj, lol

Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 25/09/2004 :  11:37:07  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote
Ale je to logicke...

Go to Top of Page

Nat
Average Member

nat

1185 Posts

Posted - 25/09/2004 :  12:10:22  Show Profile Send Nat a Private Message  Reply with Quote
Dooku enters office of Kamino Kloning Koncerns

*dingeling*

Cloner Attendant: May I help you?

Padawan Dooku Tortfeiser: Yes, can I get ten clone brigades with training and gear?

CA: Certainly, may I ask for what purpose?

D: Um, peacekeeping. Mainly.

CA: I see. *enters data into pad* Law enforcement
a bit lazy in your system?

D: Yes, bunch of tenderfoots.

CA: And who is the receiver?

D: The Jedi order, Coruscant office.

CA: And have we brought a prototype?

D: We do indeed, here's the plum. *shows photo-op
of Jango Fett, aiming blasters akimbo at camera*

CA: Well he looks sturdy enough.

D: Doesn't he?

CA: Will you require transports and deployment
vehichles?

D: I've outsourced that beforehand, thank you.

CA: Just as well, it's not really our forté.

D: *gazes through window* I gathered as much.

CA: Well then, that will be thirty trillion of your republic credits, if they will do.

D: No, they won't.

CA: You're from the central systems, aren't you? I thought republic credits would do fine.

D: No, they won't! But I DO have five Tecaliters of Geonosian rocksalt, flaked, not ground. Goes well with the Kaminoan mopsa-salmon, I hear.

CA: It does indeed! I thought the geonosians were rather xenophobic about their precious salt-trading?

D: I have my sources. I've got some samples in my ship.

CA: That will be quite satisfactory. And will the invoice and registrations be sent to 415 Jedi Temple, Yoda Boulevard, as usual?

D: Actually it's a present, so don't send any correspondance whatsoever to anyone but myself! And could I have the clones giftwrapped with red ribbons?

CA: Of course *enters data in pad*.

D: Here's the billing adress to the Jedi...um...annex! Yes, our annex on Geonosis!

CA: Very well. The process will take ten years for the first batch, fifteen for the rest. There's a coffee-machine in the lounge for you.

D: Thank you, I'll just come by later, if it's all the same.

CA: As you wish, Master...?

D: Er...(looks at nametag on bloodstained saber in pocket) Sifo-Dyas, Sid to you.

CA: As you wish, Jedi Master Sid!

D: Just Sid.

CA: I see, Sir Sid. Thank you for choosing Kamino Kloning Koncerns!

D: Yes, thanks! *hurries out through door*

[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online
[offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot
[offline] Johanka cleric - UO Darkparadise
Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 25/09/2004 :  12:40:05  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote
tak to je zaujimave...

Go to Top of Page

Jorssk

jorssk2

2991 Posts

Posted - 25/09/2004 :  15:12:22  Show Profile  Visit Jorssk's Homepage  Send Jorssk an ICQ Message Send Jorssk a Private Message  Reply with Quote
Od kud tohle mas?
Go to Top of Page

Jedi_Knight
Average Member

Phobos

1690 Posts

Posted - 25/09/2004 :  15:32:14  Show Profile  Send Jedi_Knight an ICQ Message Send Jedi_Knight a Private Message  Reply with Quote
Pěkné.

Go to Top of Page

JerzeeG

krecek

4364 Posts

Posted - 25/09/2004 :  15:45:05  Show Profile  Send JerzeeG an ICQ Message Send JerzeeG a Private Message  Reply with Quote
ja to cist ani nebudu.. vzpominam si, jak jsem si pokazil pana prstenu, kdyz jsem si na netu precetl driv nez ve knize, ze gandalf pozdeji opet ozije..

Jerzee <Mor do Kuli>
Go to Top of Page

cancerman

Cancer

191 Posts

Posted - 25/09/2004 :  16:11:44  Show Profile Send cancerman a Private Message  Reply with Quote
quote:

quote:

mel o nej vetsi zajem mezi E1 a E2 ... E2 rozhovor palpy a anim ... on mu rika neco o tom ze je jako jeho ucitel ... palpa mu rika ze ma hodne sily etc.

pisu jak prase ... no a?

DP1 DP2 WWIIOL Teiravon SWG EQ2 EVE DAoC Vanguard Warhammer Online STO ... proste skoro secko /mimo WoW!/

Go to Top of Page

Jedi_Knight
Average Member

Phobos

1690 Posts

Posted - 25/09/2004 :  16:36:05  Show Profile  Send Jedi_Knight an ICQ Message Send Jedi_Knight a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by cancerman

quote:

quote:

mel o nej vetsi zajem mezi E1 a E2 ... E2 rozhovor palpy a anim ... on mu rika neco o tom ze je jako jeho ucitel ... palpa mu rika ze ma hodne sily etc.

A ty si myslíš že by donutil Anieho smazat záznamy z Archívu? To je HODNĚ přehnané.

Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 25/09/2004 :  20:15:09  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote
Podplatil ho alebo to bol Dexter

Go to Top of Page

Jorssk

jorssk2

2991 Posts

Posted - 26/09/2004 :  09:59:42  Show Profile  Visit Jorssk's Homepage  Send Jorssk an ICQ Message Send Jorssk a Private Message  Reply with Quote
Anakin veri Palpatinovi ze vsech nejvic a uznava to co rekne, proc by ho k tomu mel vubec nutit, stacilo by poprosit.
Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 26/09/2004 :  16:18:51  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote
quote:

Anakin veri Palpatinovi ze vsech nejvic a uznava to co rekne, proc by ho k tomu mel vubec nutit, stacilo by poprosit.

Svata pravda, uplne suhlasim.

P.S. ooo, podarilo sa mi znizit tvoj naskok v pocte postov na 98, to je prvy krat pod 100 :)

Edited by - Hosty on 26/09/2004 16:21:30
Go to Top of Page

Jedi_Knight
Average Member

Phobos

1690 Posts

Posted - 26/09/2004 :  17:18:44  Show Profile  Send Jedi_Knight an ICQ Message Send Jedi_Knight a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Hosty

quote:

Svata pravda, uplne suhlasim.

P.S. ooo, podarilo sa mi znizit tvoj naskok v pocte postov na 98, to je prvy krat pod 100 :)

Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 26/09/2004 :  17:28:28  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote
2 Jedi_Knight: Na co si myslel to "" ???

Go to Top of Page

Popbob

100 Posts

Posted - 26/09/2004 :  21:29:45  Show Profile  Send Popbob an ICQ Message Send Popbob a Private Message  Reply with Quote
Hosty ale ked odcitas posty ktore boli "od veci" tak sa nedostanes ani nad 100

EQ2 Popbob guardian/alchemyst
SWG Popbob Aifi commando
WoW Littlemage warlock/alchemyst
Vanguard Popbob Necromancer
LOTRO Poprandir champion
Go to Top of Page

Jedi_Knight
Average Member

Phobos

1690 Posts

Posted - 26/09/2004 :  22:10:42  Show Profile  Send Jedi_Knight an ICQ Message Send Jedi_Knight a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Popbob

Asi tak.

Co takhle změnit téma? enni mluvil v JTL topicu o historii Sithů - ví někdo něco víc o poslední Sithské válce (Darth Bane a spol.)?

Go to Top of Page

riddle

776 Posts

Posted - 26/09/2004 :  23:07:40  Show Profile  Send riddle an ICQ Message Send riddle a Private Message  Reply with Quote
zajimava stranka

http://www.min.net/~kstrait/characters.html

EnniLasi(BOH)- SWG "zase parim"
Esmeralda(BOH)-SWG "zase parim"
Essmeralda - WOW
Go to Top of Page

Azeroth

167 Posts

Posted - 26/09/2004 :  23:18:44  Show Profile  Send Azeroth an ICQ Message Send Azeroth a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Nat

Dooku enters office of Kamino Kloning Koncerns

*dingeling*

Cloner Attendant: May I help you?

Padawan Dooku Tortfeiser: Yes, can I get ten clone brigades with training and gear?

CA: Certainly, may I ask for what purpose?

D: Um, peacekeeping. Mainly.

CA: I see. *enters data into pad* Law enforcement
a bit lazy in your system?

D: Yes, bunch of tenderfoots.

CA: And who is the receiver?

D: The Jedi order, Coruscant office.

CA: And have we brought a prototype?

D: We do indeed, here's the plum. *shows photo-op
of Jango Fett, aiming blasters akimbo at camera*

CA: Well he looks sturdy enough.

D: Doesn't he?

CA: Will you require transports and deployment
vehichles?

D: I've outsourced that beforehand, thank you.

CA: Just as well, it's not really our forté.

D: *gazes through window* I gathered as much.

CA: Well then, that will be thirty trillion of your republic credits, if they will do.

D: No, they won't.

CA: You're from the central systems, aren't you? I thought republic credits would do fine.

D: No, they won't! But I DO have five Tecaliters of Geonosian rocksalt, flaked, not ground. Goes well with the Kaminoan mopsa-salmon, I hear.

CA: It does indeed! I thought the geonosians were rather xenophobic about their precious salt-trading?

D: I have my sources. I've got some samples in my ship.

CA: That will be quite satisfactory. And will the invoice and registrations be sent to 415 Jedi Temple, Yoda Boulevard, as usual?

D: Actually it's a present, so don't send any correspondance whatsoever to anyone but myself! And could I have the clones giftwrapped with red ribbons?

CA: Of course *enters data in pad*.

D: Here's the billing adress to the Jedi...um...annex! Yes, our annex on Geonosis!

CA: Very well. The process will take ten years for the first batch, fifteen for the rest. There's a coffee-machine in the lounge for you.

D: Thank you, I'll just come by later, if it's all the same.

CA: As you wish, Master...?

D: Er...(looks at nametag on bloodstained saber in pocket) Sifo-Dyas, Sid to you.

CA: As you wish, Jedi Master Sid!

D: Just Sid.

CA: I see, Sir Sid. Thank you for choosing Kamino Kloning Koncerns!

D: Yes, thanks! *hurries out through door*

Potom bych řekl, že je to docela jednoduchý, jelikož nemohl jen tak říct, že je to vojsko pro sithský řád tak si vymyslel, že je vyslancem řádu jediů a aby nevznikly problémy představil se jako sifo-dias, kterj později zemřel/už byl mrtvej/Dooku se postaral o to aby zemřel.

The siths shall rule again.
Go to Top of Page

Jedi_Knight
Average Member

Phobos

1690 Posts

Posted - 26/09/2004 :  23:25:37  Show Profile  Send Jedi_Knight an ICQ Message Send Jedi_Knight a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by riddle

zajimava stranka

http://www.min.net/~kstrait/characters.html

/cheer

Welmi pěkné.

Edited by - Jedi_Knight on 26/09/2004 23:31:06
Go to Top of Page

JerzeeG

krecek

4364 Posts

Posted - 27/09/2004 :  11:14:46  Show Profile  Send JerzeeG an ICQ Message Send JerzeeG a Private Message  Reply with Quote
nechci spekulovat, zda to vymazal anakin, ale z dialogu mezi anakinem a padme na louce na naboo, lze vysledovat patrny a nemaly vliv palpatina na anakina
muzu se plest, ale tohle je uvazovani anakina: palpatin je moudry a spravedlivy muz, ktery chce zavest v galaxii poradek a je spravne k tomu pouzit i zvysene pravomoce (diktaturu)

z tohohle pohledu je mozne brat vazne, ze palpatin anakinovi "doporucil", smazani planety z archivu..

(protoze prece se musi drzet v tajnosti, ze proziravy kancler nechal vybudovat armadu k obrane republiky, protoze ne vsichni jsou jeste na tento spravny a nevyhnutelny krok pripraveni..)

Jerzee <Mor do Kuli>
Go to Top of Page

Nat
Average Member

nat

1185 Posts

Posted - 27/09/2004 :  14:20:24  Show Profile Send Nat a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azeroth

quote:
Originally posted by Nat

Dooku enters office of Kamino Kloning Koncerns ..

Potom bych řekl, že je to docela jednoduchý, jelikož nemohl jen tak říct, že je to vojsko pro sithský řád tak si vymyslel, že je vyslancem řádu jediů a aby nevznikly problémy představil se jako sifo-dias, kterj později zemřel/už byl mrtvej/Dooku se postaral o to aby zemřel.
Ten dialog je pouhá spekulace o tom, kdo byl Sifo-Dyas. Jsou indicie nasvědčující tomu, že to byl Dooku, protože Jango Fett říkal Obi-Wanovi, že ho na tu klono-akci najal nějaký Tyranus. Bývalý Jedi a Yodův padawan count Dooku = Lord Tyranus.
BTW ani nemusel přemýšlet o tom, jestli jsou ti kloni pro "sithský řád" (což je mimochodem docela zcestný pojem, nic takového v SW filmech neexistuje) .. byly a jsou pro republiku. Palpatin promyšleně přetváří republiku na impérium a ten přerod se děje odshora - oslabování vlivu senátu, vyzdvihování jeho neschopnosti - ne nadarmo, si Palpatin na konci EP2 v duchu mne ruce, jak mu všechno perfektně vychází. Vždyť i ten chudák JarJar si zahrál v jeho partii důležitou roli, bo nic lepšího se nemohlo udát, než výměna nezlomné senátorky Amidaly za snadno ovlivnitelného gungana, který nedokáže domyslet důsledky.

[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online
[offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot
[offline] Johanka cleric - UO Darkparadise
Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 27/09/2004 :  16:12:07  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote
quote:

to je urazka ? ale kazdy ma aj posty "od veci"

P.S. Aj ty

Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 27/09/2004 :  16:13:28  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote
quote:

quote:

Asi tak.

Co takhle změnit téma? enni mluvil v JTL topicu o historii Sithů - ví někdo něco víc o poslední Sithské válce (Darth Bane a spol.)?

to je urazka ? nemas ma rad

Edited by - Hosty on 27/09/2004 18:21:00
Go to Top of Page

JerzeeG

krecek

4364 Posts

Posted - 27/09/2004 :  16:55:20  Show Profile  Send JerzeeG an ICQ Message Send JerzeeG a Private Message  Reply with Quote
hosty: prave jsi rekl v podstate totez ve dvou postech.. to je to, o cem mluvi..
doporucuju ti nehonit se za co nejvetsim poctem prispevku jen pro pocet samotny..
protoze se ti muze lehce stat, ze zacnes lidem timhle spamovanim tak trochu lezt na nervy..

Jerzee <Mor do Kuli>
Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 27/09/2004 :  17:12:32  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote

chapem, nemate ma radi

a tie dva posty som napisal pre kazdeho zvlast

Edited by - Hosty on 27/09/2004 17:16:38
Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 27/09/2004 :  18:04:18  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote
hej, vy ste mi "zablokovali" pisat do toho noveho topicu ?

Edited by - Hosty on 27/09/2004 18:46:43
Go to Top of Page

Popbob

100 Posts

Posted - 27/09/2004 :  18:27:48  Show Profile  Send Popbob an ICQ Message Send Popbob a Private Message  Reply with Quote
Hosty neber to tak mame ta radi,len trocha uber

EQ2 Popbob guardian/alchemyst
SWG Popbob Aifi commando
WoW Littlemage warlock/alchemyst
Vanguard Popbob Necromancer
LOTRO Poprandir champion
Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 27/09/2004 :  18:41:31  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote

P.S. dufam ze tento post vam nevadi :)
aaa, ty mi zavidis, ze mam viac postov ako ty, preto pises "uber" :)

Edited by - Hosty on 27/09/2004 18:42:20
Go to Top of Page

Jorssk

jorssk2

2991 Posts

Posted - 30/09/2004 :  05:46:37  Show Profile  Visit Jorssk's Homepage  Send Jorssk an ICQ Message Send Jorssk a Private Message  Reply with Quote
Nahodte nejake tema, napr. Jak dopadne invaze Yuzah Vongu, s toho co jsem cetl vypada ze galaxie uz je s toho celkem na sracky a republika a imperium utrpeli tezke straty.
Go to Top of Page

JerzeeG

krecek

4364 Posts

Posted - 30/09/2004 :  10:50:01  Show Profile  Send JerzeeG an ICQ Message Send JerzeeG a Private Message  Reply with Quote
jorssku z toho se pise Z.. a na sracky budes u maturity ty, pokud se nezacnes konecne ucit..

BTW: jsi satan.. v 5 hodin vstavat a psat na forum..

Jerzee <Mor do Kuli>
Go to Top of Page

WereHamster

WereHamster

982 Posts

Posted - 30/09/2004 :  13:19:49  Show Profile Send WereHamster a Private Message  Reply with Quote
No pokud je stále povinná maturita z ČJ a ta stále obsahuje slohovou práci, tak si Jorssk ještě užije :) . Nebo dnes stačí slohová SMS ?
Go to Top of Page

Quartax

Quartax

764 Posts

Posted - 30/09/2004 :  14:14:11  Show Profile Send Quartax a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by WereHamster

No pokud je stále povinná maturita z ČJ a ta stále obsahuje slohovou práci, tak si Jorssk ještě užije :) . Nebo dnes stačí slohová SMS ?

heej nechte ho, už ste stejný jako matka z everyday.wz.cz :-)
di úž spááát :-)

Quartax Xarys - SWG.Eclipse
Go to Top of Page

Jorssk

jorssk2

2991 Posts

Posted - 30/09/2004 :  14:37:15  Show Profile  Visit Jorssk's Homepage  Send Jorssk an ICQ Message Send Jorssk a Private Message  Reply with Quote
No ja musim vstavat v 5 hod. do prace a do skoly, tak pri snidani cucim vzdy na forum co je noveho :)
Go to Top of Page

WereHamster

WereHamster

982 Posts

Posted - 30/09/2004 :  15:26:49  Show Profile Send WereHamster a Private Message  Reply with Quote
Tak to tě obdivuju. Já vstávám v půl osmé a i to mi dělá neuvěřitelný problémy :)
Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 30/09/2004 :  15:48:42  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote
tak to mas blbe, jorssk. ja by som bol
inak ucis sa ty vobec ? vyzera to tak, ze stale hras SWG... a si na internete

Edited by - Hosty on 30/09/2004 15:50:01
Go to Top of Page

Jedi_Knight
Average Member

Phobos

1690 Posts

Posted - 30/09/2004 :  18:40:11  Show Profile  Send Jedi_Knight an ICQ Message Send Jedi_Knight a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Hosty

tak to mas blbe, jorssk. ja by som bol
inak ucis sa ty vobec ? vyzera to tak, ze stale hras SWG... a si na internete

Takových je nás víc.

Jinak já osobně vím přesně jak dopadne invaze. A poslední knížka to hodně pokonila.

Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 30/09/2004 :  20:12:43  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote
no ja sa musim ucit... inak by som nemohol hrat

Edited by - Hosty on 30/09/2004 20:13:02
Go to Top of Page

Jorssk

jorssk2

2991 Posts

Posted - 01/10/2004 :  07:41:22  Show Profile  Visit Jorssk's Homepage  Send Jorssk an ICQ Message Send Jorssk a Private Message  Reply with Quote
Janku jak to dopadne??
Go to Top of Page

Hosty
Average Member

1177 Posts

Posted - 27/10/2004 :  15:12:17  Show Profile  Visit Hosty's Homepage  Send Hosty an ICQ Message Send Hosty a Private Message  Reply with Quote
http://www.comingsoon.net/forums/showpost.php?s=0da75cb54c2632c20130391e0c95c404&p=1535332&postcount=15

http://www.comingsoon.net/forums/showpost.php?p=1531568&postcount=11

http://www.comingsoon.net/forums/showthread.php?t=33503

Edited by - Hosty on 27/10/2004 15:13:05
Go to Top of Page

Jedi_Knight
Average Member

Phobos

1690 Posts

Posted - 27/10/2004 :  20:51:22  Show Profile  Send Jedi_Knight an ICQ Message Send Jedi_Knight a Private Message  Reply with Quote
quote:

Janku jak to dopadne??

Sorry za pozdní odpověď.

Tady (http://www.cswu.cz/won/njo_tuf.html) je base info, na úplný popis se poptej třeba na ofic SWG fórech.

Go to Top of Page

presidente
Starting Member

17 Posts

Posted - 29/10/2004 :  21:03:33  Show Profile  Send presidente an ICQ Message Send presidente a Private Message  Reply with Quote
Docela peknej prehlde, ale co je na tom pravdy....?
http://www.jedipurge.com/
Go to Top of Page

Jedi_Knight
Average Member

Phobos

1690 Posts

Posted - 30/10/2004 :  21:57:24  Show Profile  Send Jedi_Knight an ICQ Message Send Jedi_Knight a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by presidente

Docela peknej prehlde, ale co je na tom pravdy....?
http://www.jedipurge.com/

Další blábol od SS.

Go to Top of Page

Giltanas

718 Posts

Posted - 01/11/2004 :  15:24:45  Show Profile  Send Giltanas an ICQ Message Send Giltanas a Private Message  Reply with Quote
JJ nevim na kolik se da verit Kotoru ale podle nej stara republika vznikla cca pred 25 000 lety...... to jen k uvodu :-)

EVE online Alypia, Aureol T'haen - CHON
Go to Top of Page

Azeroth

167 Posts

Posted - 01/11/2004 :  17:46:57  Show Profile  Send Azeroth an ICQ Message Send Azeroth a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Giltanas

JJ nevim na kolik se da verit Kotoru ale podle nej stara republika vznikla cca pred 25 000 lety...... to jen k uvodu :-)

Da se mu věřit stejně jako knížkám od Zahna a spol., takže se neostychej.

The siths shall rule again.
Go to Top of Page

Jedi_Knight
Average Member

Phobos

1690 Posts

Posted - 01/11/2004 :  18:29:24  Show Profile  Send Jedi_Knight an ICQ Message Send Jedi_Knight a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azeroth

quote:
Originally posted by Giltanas

Da se mu věřit stejně jako knížkám od Zahna a spol., takže se neostychej.

Mno tady bych se klidně hádal... ale nemám na to náladu.

Každopádně pokud pod něčím uvidíte podepsáného SS (aka SuperShadowa), vězte, že je to totální výmysl.

Edited by - Jedi_Knight on 01/11/2004 18:31:54
Go to Top of Page
Page: of 5 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,3 seconds. on eygor Snitz Forums 2000