počínaje tímto čtvrtkem se hráči mohou vrhnout do světa Star Wars: The Old Republic v první bezplatné víkendové zkušební verzi („The Weekend Pass Free* Trial“).
Akce startuje ve čtvrtek 15. března v 6:01 SEČ, končí v pondělí 19. března v 8:00 SEČ a je určena všem zájemcům, kteří ještě nemají účet pro Star Wars: The Old Republic.
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Když někdo dává něco zadarmo tak je to známka opravdu dobré kvality! Jinými slovy servery jsou tak prázdné, že si můžeme dovolit tam nahnat hafo low levelů :).
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Jenže dle reakcí všech lidí defakto za ten víkend poznám tu hlavní zábavnou část celé MEGA online hry... to už je trochu smutný.... akorát nevím kolik budu mít času :/
Jenže dle reakcí všech lidí defakto za ten víkend poznám tu hlavní zábavnou část celé MEGA online hry... to už je trochu smutný.... akorát nevím kolik budu mít času :/
nepoznas :) za vikend se nedostanes ani na lvl 20 a snad krome BH ty pribehy teprve kolem lvl 30 zacinaji dostavat spad
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Víš co dělám ve VŠECH HRÁCH, když jsem v dialog sekci. Klikám "next" nebo "skip". Pak otevřu quest log a koukám co mám dělat. U otevřeného dialogu jsem nikdy nestrávil víc než bylo nutné.
Ano správně uhodnul jsi, mně je příběh ukradený :).
Víš co dělám ve VŠECH HRÁCH, když jsem v dialog sekci. Klikám "next" nebo "skip". Pak otevřu quest log a koukám co mám dělat. U otevřeného dialogu jsem nikdy nestrávil víc než bylo nutné.
Ano správně uhodnul jsi, mně je příběh ukradený :).
a děláš dobře, dokud totiž neproběhne nějaká revoluce v MMO hrách, tak je tvoje rozhodování v questech pouhou fraškou a podobně jako v kinoautomatu, nakonec vždycky skočíš tam, kde tě autor hry chtěl mít a je uplně jedno, co děláš, na hru to žádnej vliv nemá
pak to nezkousej ani na ten vikend, zabitej cas , radsi si stahni world of tanks nebo neco podobnyho
jesus světelný meč? rozseknutí nepřátel, stromů, veškerého prostředí a jiné podobné věci... to člověk chce mít v momentě kdy poprvé viděl Ljuka Skivalkera ve Star Wars :)
Víš co dělám ve VŠECH HRÁCH, když jsem v dialog sekci. Klikám "next" nebo "skip". Pak otevřu quest log a koukám co mám dělat. U otevřeného dialogu jsem nikdy nestrávil víc než bylo nutné.
Ano správně uhodnul jsi, mně je příběh ukradený :).
a děláš dobře, dokud totiž neproběhne nějaká revoluce v MMO hrách, tak je tvoje rozhodování v questech pouhou fraškou a podobně jako v kinoautomatu, nakonec vždycky skočíš tam, kde tě autor hry chtěl mít a je uplně jedno, co děláš, na hru to žádnej vliv nemá
tohle v swtor neni docela pravda ano nemuzes napr z sith inquisitora prebehnout k rytirum jedi nebo se nestat clenem dark councilu , ale to jak se tam dostanes prave muzes ovlivnit dost zasadne (napr udelas mnohem vetsi zmeny v pribehu nez prave v ME3)
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Nezabudni podotknut ze vo svojom pribehu, nie v univerze aj pre ostatných ľudí (inak povedane, zmysel online hier a mmorpg je že sa hráči navzájom ovplyvňujú a tvarujú tu je to obmedzené len na chat a pár spoločných dobrodružsitev)
Ak chcem hrať singl, nechcem platiť mesačné poplatky keď si kúpim hru.
ovsem jista osoba ziskala brouka, ktery se jiz neda ziskat...
imo sice o tom vsici fantazirujou, ale v praxi si takovy herni system nedovedu predstavit vzhledem k tomu, ze kazdy by akorat whinoval ze Franta a Josef maji XY ale on chudacek protoze hral o tyden pozdejs a 3 hodiny min to uz nemuze mit...
Asi nejbliz ke skutecnemu ovlivnovani se dalo dostat v DAOC ve frontiers nebo treba ve Warhammeru. Ovsem ve WARu si designeri vypomahali resetem kvuli bajecne balanci populace (nevim mechanismy DAOC v tomto ohledu, ale myslim, ze tam byli aspon uplne zakladny nedobytne)
V PvE si to nedovedu predstavit uz vubec ;-)... navic kde chcete vzit hodiny na to chrlit furt novy a novy obsah pro nove prisedsi?
no jestli pak neni lepší udělat single player hru s online chatem a možností přizvat lidi do me vlástní instance světa
na co je pak vlastně dobrý mít online persistentní svět, pokud tento svět nelze nijak změnit ani ovlivnit, to je tak trochu Groundhog Day online, to co dnes vidíme u MMO her je jen to horší z obou světů, single player elementy značně omezený a "masivní" jsou ty hry jenom v tom, že je někde naspawnováno masivní množství instancí prakticky single player hry
a není to tak, že by to nešlo řešit, jde to, jsou online hry, které lze dohrát / vyhrát ...
no jestli pak neni lepší udělat single player hru s online chatem a možností přizvat lidi do me vlástní instance světa
na co je pak vlastně dobrý mít online persistentní svět, pokud tento svět nelze nijak změnit ani ovlivnit, to je tak trochu Groundhog Day online, to co dnes vidíme u MMO her je jen to horší z obou světů, single player elementy značně omezený a "masivní" jsou ty hry jenom v tom, že je někde naspawnováno masivní množství instancí prakticky single player hry
a není to tak, že by to nešlo řešit, jde to, jsou online hry, které lze dohrát / vyhrát ...
Teď jsi popsal Guild Wars 1.... ...proč ale chtějí udělat dvojku jinak? asi to tak chtějí hráči.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
vzpominam si na jednu akci kdy sme v daoc na mordredu ovlivnili cely server :) 2 obrovske guildy se rezali o reliky. My sme tam v grupe nabehli dorazili posledni co byli na zivu, ukradli reliky. Pak sme je odnesli uplne dolu do darkness falls a tam sme je znicili Jejich respawn trval 2 dny tusim. Takze se nam povedlo na 2 dny vyrovnat sily na mordredu
Nebo Lineage2 a boje o castle. Chybí mi hra, která by byla ovlivněna tím jak to hráči hrají. Nemyslím tím TB ve WoW kde se jednou za 2 hodiny poperou alicí a hordaci.
A model dobro vs zlo, modrý vs červení atd. mi už nepřipadá dobré. Je to bol.. to vidíš v každé hře. Nevyváženost na stranách.
vzpominam si na jednu akci kdy sme v daoc na mordredu ovlivnili cely server :) 2 obrovske guildy se rezali o reliky. My sme tam v grupe nabehli dorazili posledni co byli na zivu, ukradli reliky. Pak sme je odnesli uplne dolu do darkness falls a tam sme je znicili Jejich respawn trval 2 dny tusim. Takze se nam povedlo na 2 dny vyrovnat sily na mordredu
no já mluvil přímo o questech
hry kde se dá skrze PvP/siege něco ovlivňovat jsou, třeba Darkfall byl v tomhle ohledu hodně dobrej, když ti někdo sebere město, na který si měsíc makal, tak to tvůj život *malinko* ovlivní
:) neexistovala neexistuje a existovat v dohlednych desetiletich nebude hra kde by jsi skutecne mohl neco ovlivnit i pro ostatni
Ale no tak. Asi by sis měl nejdříve doplnit vzdělání a seznámit se s některými MUDy, než tu budeš psát takové nesmysly.
jednak je rec o mmorpg ale skutecne neznam ani mud, kde bys doopravdy mohl zmenit zakladni smer sveta - napr vynaleznout v stredoveke kulture strelnej prach a kulomet a tim ziskat zasadni vyhodu atd.. vzdy se musis pohybovat ve velmi uzkych mantinelech toho co muzes a co uz proste nejde
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
:) neexistovala neexistuje a existovat v dohlednych desetiletich nebude hra kde by jsi skutecne mohl neco ovlivnit i pro ostatni
takze hraj singlovky
Podle dnesnich meritek je mmo i diablo. Typa co hraje jen komercne protlacovany instacni jakoby mmo bych nebral moc vaznev instacni hre ovlivnovat ostatni hrace /hru/nejde tj jasny
jednak je rec o mmorpg ale skutecne neznam ani mud, kde bys doopravdy mohl zmenit zakladni smer sveta - napr vynaleznout v stredoveke kulture strelnej prach a kulomet a tim ziskat zasadni vyhodu atd.. vzdy se musis pohybovat ve velmi uzkych mantinelech toho co muzes a co uz proste nejde
Mudy nebývají až tak úplně massive, ale to je spíš otázka hráčského zájmu (implementovat mud tak, aby mohlo být online neomezeně mnoho hráčů s tím, že v jedné "instanci" může jich může současně být nejvýše 25, je vcelku triviální).
Jinak se pleteš. Většina MUDů byla původně postavena na modelu immotral/mortal, tedy zhruba to samé, jako u tabletop RPG model GM/hráč. Jinými slovy immortal (GM, admin) kreativně vytváří content na základě akcí hráčů. Quest tedy není cosi naskriptovaného, co bude pro každého hráče pokaždé stejné, ale unikátní interakce mezi hráčem a GMkem a akce hráčů tudíž mají na svět přímý dopad (a to jak na příběh, tak na prostředí).
:) neexistovala neexistuje a existovat v dohlednych desetiletich nebude hra kde by jsi skutecne mohl neco ovlivnit i pro ostatni
Ale no tak. Asi by sis měl nejdříve doplnit vzdělání a seznámit se s některými MUDy, než tu budeš psát takové nesmysly.
jednak je rec o mmorpg ale skutecne neznam ani mud, kde bys doopravdy mohl zmenit zakladni smer sveta - napr vynaleznout v stredoveke kulture strelnej prach a kulomet a tim ziskat zasadni vyhodu atd.. vzdy se musis pohybovat ve velmi uzkych mantinelech toho co muzes a co uz proste nejde
nevidím důvod, proč by třeba v rámci SWTOR nešlo vyhladit všechny základny republiky a ten příběh prakticky dohrát
stejně tak v rámci MMO můžou fungovat questy, který někdo dokončí a tím to hasne, stačí se podívat co všechno může fungovat na free shardech UO ...
uz asi rok se tocime furt kolem toho sameho... Sme proste stary a vsechny budouci onlajnovky uz nebudou pro nas
tak to mozna chapes ty asi ale neni zamer vyvojaru udelat hru ktera bavi 80% populace mesic je to jen neschopnost udelat neco kloudnyho, darkfall na reky hodne dobrej pokus o velkej svet 2 bude hratelna ja vylozene cekam jak dopadne V13 od interplay to je hra pro me fandu falloutu a od dobry firmy a v neposledni rade tu chci apelovat je na case zacit vyvijet krmeni holubu online instancovane hejno a kornout zrni za 5kc podmikou pro nase stare duchem stare a prestarle úú-)
Ten zdarma víkend je kůli Perthovi. On to má ve smlouvě s EA. Po 3 měsících práce na fórech a komunitních webech se mu podařilo přivést prvního platícího hráče (Rodier) a tak to otevřeli, aby si spolu mohli zajít i nějakou čtyřkovou instanci díky těm dalším 2 víkendovým hráčům ...
Víš co dělám ve VŠECH HRÁCH, když jsem v dialog sekci. Klikám "next" nebo "skip". Pak otevřu quest log a koukám co mám dělat. U otevřeného dialogu jsem nikdy nestrávil víc než bylo nutné.
Ano správně uhodnul jsi, mně je příběh ukradený :).
tyhle hraci bez nejakyho RL se dostanou za dva dny na max lvl, protoze u toho dva dny sedej naprosto vyjety nonstop, a treti den jdou brecet na internety, ze uz po dvacaty vyhodili litr za hru do kanalu : -)))
Jenže já mám RL. Mám v tuhle chvíli 2 zaměstnání... Ačkoliv dělám z domova, tak mám hodně málo volného času. Navíc o víkendu mne čeká otročení na zahradě :).
Jenže já mám RL. Mám v tuhle chvíli 2 zaměstnání... Ačkoliv dělám z domova, tak mám hodně málo volného času. Navíc o víkendu mne čeká otročení na zahradě :).
Mas dve zamestnani a jeste se dres na zahrade? LOL to sis to blbe zaridil v tom zivote. A to je to RL jak o tom kazdej mluvi ? To nevypada jako vyhra
Jenže já mám RL. Mám v tuhle chvíli 2 zaměstnání... Ačkoliv dělám z domova, tak mám hodně málo volného času. Navíc o víkendu mne čeká otročení na zahradě :).
Mas dve zamestnani a jeste se dres na zahrade? LOL to sis to blbe zaridil v tom zivote. A to je to RL jak o tom kazdej mluvi ? To nevypada jako vyhra
jojo nasrat na takovej RL :)
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Jenže já mám RL. Mám v tuhle chvíli 2 zaměstnání... Ačkoliv dělám z domova, tak mám hodně málo volného času. Navíc o víkendu mne čeká otročení na zahradě :).
Mas dve zamestnani a jeste se dres na zahrade? LOL to sis to blbe zaridil v tom zivote. A to je to RL jak o tom kazdej mluvi ? To nevypada jako vyhra
Jenom práce je jediné možné vyřešení očištění těla a spasení duše. Já jsem se svojím životem naprosto spokojený :).
zapomen na to, swtor uz nikdo nehraje, ted vsichni hrajou teru
zase s tebou musím souhlasit... byl jsem na serveru, kde jsem potkal úvodním světě asi 6 lidí a od levelu 10 jsem už nepotkal nikoho
teď tě platí společnost co vyrábí Teru? :) Co to je? :)
me platej vsecky :) ted potrebuju aby si lidi koupili aspon mega kopii tery, ale aby se jim to nelibilo aby se pak hned prodalo dostatecnej pocet milionu kopii secret world tak sup koupit za 5 euro pristup do bety na vikend http://community.tera-europe.com/shop.html
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
no jasne je to supr je tam hrozne zabavny pve se skvelym combat systemem k tomu uzasny world pvp kde zalezi na skillu a muzes v tom svete vsechno zmenit :D
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
no jasne je to supr je tam hrozne zabavny pve se skvelym combat systemem k tomu uzasny world pvp kde zalezi na skillu a muzes v tom svete vsechno zmenit :D
hele chlape sorry, ale už neser! :) tohle nepíšeš poprvý :)
me platej vsecky :) ted potrebuju aby si lidi koupili aspon mega kopii tery, ale aby se jim to nelibilo aby se pak hned prodalo dostatecnej pocet milionu kopii secret world tak sup koupit za 5 euro pristup do bety na vikend http://community.tera-europe.com/shop.html
Tak jsem skusil i přez doporučení Perthy Teru, mno hra taková všelijaká, asi o zvyku na ovládání. Ale každopádně přijemná změna narozdíl od SWTOR.
Navíc jsem si u toho hraní zavspomínal na starou dobrou UO. Vyběhl jsem z 1. lokace, přesunul se do další a při výjezdu z města na mě za mostíkem čekalo PK ... řeklo si o 5000g za výjezd z města a když sem ho objel tak mě upekl jedním boltem a vrátil mě do města na hřbitov . SUPER!!! Netuším jestli na vyších levelech třeba nejdoul lotovat alespon goldy, v bance je možnost si je tam ukládat. Díky tomu, že se nehraje na 2 různé strany a PK běhají stabilně po stejných zonách má ta hra hustší atmosféru, každýmu se vyhýbáš obloukem, furd se díváš za sebe atd. Dlouho jsem si ten pocit neužil, takže za mě přeze všechny otazníky palec nahoru kůli atmosfeře .
Vsem pesimistickym skeptikum i tomu zoufalemu zbytku... Mastheadstuidos uz tretim rokem "vyviji" Project V13. Nema to zadnou reklamu, dokonce ani informace o hre chybi, coz ale z mnoha pricin pokladam za velmi dobrou strategii :)
Vsem pesimistickym skeptikum i tomu zoufalemu zbytku... Mastheadstuidos uz tretim rokem "vyviji" Project V13. Nema to zadnou reklamu, dokonce ani informace o hre chybi, coz ale z mnoha pricin pokladam za velmi dobrou strategii :)
Měl jsem za to, že Projekt V13 klohní Interplay?
Earthrise už bylo rozcupováno v nějakém vlákně poblíž.
Vsem pesimistickym skeptikum i tomu zoufalemu zbytku... Mastheadstuidos uz tretim rokem "vyviji" Project V13. Nema to zadnou reklamu, dokonce ani informace o hre chybi, coz ale z mnoha pricin pokladam za velmi dobrou strategii :)
Měl jsem za to, že Projekt V13 klohní Interplay?
Earthrise už bylo rozcupováno v nějakém vlákně poblíž.
A není náhodou místo "dobré strategie" už dávno po projektu? Všechny informace zamrzly v roce 2010 a Interplay bankrotoval. Tak aby jsi nečekal 30 let
Vsem pesimistickym skeptikum i tomu zoufalemu zbytku... Mastheadstuidos uz tretim rokem "vyviji" Project V13. Nema to zadnou reklamu, dokonce ani informace o hre chybi, coz ale z mnoha pricin pokladam za velmi dobrou strategii :)
Měl jsem za to, že Projekt V13 klohní Interplay?
Earthrise už bylo rozcupováno v nějakém vlákně poblíž.
A není náhodou místo "dobré strategie" už dávno po projektu? Všechny informace zamrzly v roce 2010 a Interplay bankrotoval. Tak aby jsi nečekal 30 let
heh tak nakonec interplay prohral soud a na falloutu online udajne maka betsheda ktera vlastni komplet prava na fallouty.co stoho vyleze tesko rict betsheda je neco jako Ea takze to vidim na idiotskou hru v grafice falloutu