mozna je ten problem v texturach jak popisoval rahman, vypocty na severu asi stihaj hold ty grafarny nezvladaj nacitat data, u darkfallu to problem nebyl protoze ten tusim mel 3 low res textury na zem, nebe a postavy
Tak zrovna dynamicke snizovani rozliseni textur je pomerne dobre zvladnuty problem. Kdyz to vezmu do dusledku, tak neni problem z libovolne velke textury proceduralne vyrobit texturu o velikosti 1 pixelu. Problem je v tom, jak urcit, ktere textury mas jak zkrouhnout, aby co nejmene utrpel vizualni dojem a soucasne se textury nahrane v jeden moment na kartu vesly do graficke pameti (spolu s geometrii, animacema, shaderama a ostatnima datama, ktere je treba drzet v pameti graficke karty).
no jen jestli v konecnym dusledku vsechny tyhle optimalizacni vypocty nemaj v konecnym dusledku vetsi vliv na fps nez kdyby to pustili na full...
quote:Originally posted by Rahman Problem je urcite s animacema, nejsem si jisty, jestli vubec nejaky engine resi neco ve stylu LODdovani animaci.
Tohle umelo uz EQ2, netvrdim ze vim zda spravne. Ale podle vzdalenosti to vynechavalo "snimky" animace. Takze kdyz nekdo tancoval 20 metru od tebe na nejnizsi detaily, tak se akorat jednou za vterinu otocil o 90 stupnu
AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje
v Darkfallu byla grafika na low nastavení ta grafika tak špatná, že v těch největších bitvách běžela moje stařičká grafika na 30-50%, ale procesor přispíval globálnímu oteplování
Problem neni ani nahodou v bandwidth klienta - mam symetrickej 100Mb a Ilum je pri velkym mnozstvi lidi slideshow. IMHO je to problem prasackyho engine...
Na druhou stranu je otazka, jestli nejaky stavajici engine tuhle vlastnost skutecne implementuje na 100%. Mnohem casteji se to resi omezenim na slozitost sceny (tzn treba tim, kolik pixelu na metr mohou mit textury ve vychozim formatu (obvykle v zavislosti na 'dulezitosti' objektu), kolik polygonu muze mit jedna scena (tohle omezeni v outdoor scenach obecne nefunguje a je potreba, aby engine umel LOD), atd.
Problem je urcite s animacema, nejsem si jisty, jestli vubec nejaky engine resi neco ve stylu LODdovani animaci.
Zajímavě tohle řeší třeba druhá světová online (Battleground Europe, neplést s BG) - prioritizuje hráče a zobrazuje jen ty, kteří Tě "zajímají". Je to překvapivě funkční, i u hry, kde je někdy potřeba "vidět" nepřítele na 3 km (protože tak daleko dostřelí 88mm kanón).
Např by se zobrazoali primárně lidi z grupy, pak nepřátelé v dosahu, pak ostatní friendly v dosahu, nepřátelé mimo dosah atd... A zobrazilo by se jich jen tolik, kolik jich klient zvládá.
LOD a podobně tomu samo taky pomůže..
No nic
quote:Nahodou to group PvP na Ilumu včera moc pěkně opravili. Udělali u bází neviditelné čáry, které když překročíš dostaneš instakill . Klobouk dolů, není nad jednoduché a účinné řešení.
To mne fakt pobavilo Ale kupodivu vůbec nepřekvapilo
z posledni doby to delal i Rift...kdyz bylonekde opravdu MOC lidi (eventy atd),takjsiproste videl jen ty v parte a 2 metry okolo tebe. Ja nerikam ze je to buhvijak elegantni reseni (treba to co tu pise o Battleground E. je lepsi),ale funguje to a lepsi jich pulku nevidet a zahrat si,nez si nezahrat zejo..
Kamarád mě přemlouvá ať si s ním udělám char na republice na LOLku. Je to hodně dobrej kámoš a říkám si proč ne, ale bojím se toho že je Republiky méně a že to bude otravné to expení a navíc, že na Ilumu to bude asi stát za nic. Jaké máte názory na to hrát za Republiku na Lolku?
Kamarád mě přemlouvá ať si s ním udělám char na republice na LOLku. Je to hodně dobrej kámoš a říkám si proč ne, ale bojím se toho že je Republiky méně a že to bude otravné to expení a navíc, že na Ilumu to bude asi stát za nic. Jaké máte názory na to hrát za Republiku na Lolku?
1:4-5
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Takže nehratelné? Spíš by mě zajímalo jak je to třeba na tom Ilumu, ještě nemám ani 50 za Imperium, takže nevím. Jde mi o to si tu hru aspon trošku co se pvp užít a vím jak to bylo napikaču ve WoWku ve Winteru nebo BH.
ono kdo vi co se casem zmeni a pokud budou zavedeny nejake limity na ilum apodobne tak muze byt za urcitych okolnosti pocetnejsi frakce znevyhodnena jelikoz si nezahraje a nebude mit hrat proti komu a mene pocetna bude vysmata. staci aby zavedli rovnomerne limity poctu hracu pro kazdou frakci zvlast... nevim jak je to ted? ted je tam celkovej cap nehlede na frakci (mysleno po patchi a snizeni poctu lidi na zonu) zkratka staci lehka zmena a imperium rado prejde k republice
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
ono kdo vi co se casem zmeni a pokud budou zavedeny nejake limity na ilum apodobne tak muze byt za urcitych okolnosti pocetnejsi frakce znevyhodnena jelikoz si nezahraje a nebude mit hrat proti komu a mene pocetna bude vysmata. staci aby zavedli rovnomerne limity poctu hracu pro kazdou frakci zvlast... nevim jak je to ted? ted je tam celkovej cap nehlede na frakci (mysleno po patchi a snizeni poctu lidi na zonu) zkratka staci lehka zmena a imperium rado prejde k republice
to mas tezky - nechaj to jak je to ted tj cap na instanci podle pomeru stran coz vychazi na cca 40:110 a republika bude nasrana. protoze to proste vyhravat nejde ani kdyz se na hlavu postavis... nebo udelaji symetricky cap - tj 75:75 - a imperium bude nasrany bo bud budou mit fronty i na Ilum nebo budou v prazdnejch instancich Ilum 3-x hrat pretahovanou o krabice uprostred...
tou naprostou nevyvazenosti stran si proste zadelali na velikej problem
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
quote:Thanks to constructive feedback from the community, including some great videos, we were able to identify an issue that could cause abilities on global cooldown to appear available to the player, resulting in unresponsive/ignored player input. A fix for the issue is currently scheduled to go to the public test server with our next update.
Additionally, we have located an issue that would cause player input for certain instant abilities to fail in frantic combat situations, resulting in unpredictable and frustrating gameplay issues for the affected player. A fix for the issue is currently scheduled to go to the public test server with our next update.
Finally, our engineers have identified an issue introducing a significant delay between player input and ability execution in certain game situations, most notably (but not limited to) fast paced PvP. The magnitude of the delay varies with a number of factors, including processor hardware, but can, especially on dual core CPUs, result in a very perceivable reduction in game responsiveness. We are in the later stages of testing a fix for the problem and hope to be able to roll it out to the servers very soon.
We're still investigating a number of additional issues, along with some usability and quality of life improvements for responsiveness regarding player input, but the above mentioned developments should provide a very measurable improvement in combat responsiveness.
Thanks again for your patience and support and we hope to see you on the public test server to help us validate these improvements before pushing them to the live servers.
... a já myslel, že se mi to zdá (že některé věci občas prostě nefungujou a jiné se pustí věčnost po zmáčknutí).
Na druhou stranu to potvrzuje moje rozhodnutí neplatit a počkat, jestli to ještě trochu nedodělaj...
quote:Thanks to constructive feedback from the community, including some great videos, we were able to identify an issue that could cause abilities on global cooldown to appear available to the player, resulting in unresponsive/ignored player input. A fix for the issue is currently scheduled to go to the public test server with our next update.
Additionally, we have located an issue that would cause player input for certain instant abilities to fail in frantic combat situations, resulting in unpredictable and frustrating gameplay issues for the affected player. A fix for the issue is currently scheduled to go to the public test server with our next update.
Finally, our engineers have identified an issue introducing a significant delay between player input and ability execution in certain game situations, most notably (but not limited to) fast paced PvP. The magnitude of the delay varies with a number of factors, including processor hardware, but can, especially on dual core CPUs, result in a very perceivable reduction in game responsiveness. We are in the later stages of testing a fix for the problem and hope to be able to roll it out to the servers very soon.
We're still investigating a number of additional issues, along with some usability and quality of life improvements for responsiveness regarding player input, but the above mentioned developments should provide a very measurable improvement in combat responsiveness.
Thanks again for your patience and support and we hope to see you on the public test server to help us validate these improvements before pushing them to the live servers.
... a já myslel, že se mi to zdá (že některé věci občas prostě nefungujou a jiné se pustí věčnost po zmáčknutí).
Na druhou stranu to potvrzuje moje rozhodnutí neplatit a počkat, jestli to ještě trochu nedodělaj...
njn ,ale kdyby jsi porad cekal az neco uplne dodelaj,tak si nic
nezahrajes
,bo doby kdy se hraly mmorpg nekolik let jako Ultima online jsou uz davno pryc
jen tak mimochodem. Nejde mi dat od rana subscription. Na forech se o tom moc nepise, protoze kdo nema subscription, nemuze psat na fora Kazdopadne, podle ruznych jinych for/blogu ma tento problem 100ky lidi...
Reseni zda se zatim neni, jedine je zavolat primo na podporu, pockat si 40minut nez se dostanete na operatora a pak daj 3 dny zdarma, ale problem nevyresi...
Dorlasi, uplne stejny problem. Paypal moznost mi uplne zmizela, platba kartou nefunkci, proste to vyhodi hlasku s chybou a ze to mam zkusit pozdeji. Vyresil jsem to koupi prepaid karty na mmoboostu. Klic prisel chvili po zaplaceni a vyjde to taky vyhodne.
Tak po dnesnim patchi se k "normalnim" lagum v Ilumu pridaly jeste silene lagy pri kazde hlasce typu "tihleti zabrali stred" pripadne "Venca kouzelnik byl zpozorovan na severu" Kdyz k tomu pridam tvrde pady klienta (to jsem dneska zazil v SWTOR vubec poprve - zato hned cca 5x) tak musim rict GG BIOWARE!
(Jo a btw - tydenni PvP q v Ilumu je na 150 killu.....)
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Tak po dnesnim patchi se k "normalnim" lagum v Ilumu pridaly jeste silene lagy pri kazde hlasce typu "tihleti zabrali stred" pripadne "Venca kouzelnik byl zpozorovan na severu" Kdyz k tomu pridam tvrde pady klienta (to jsem dneska zazil v SWTOR vubec poprve - zato hned cca 5x) tak musim rict GG BIOWARE!
(Jo a btw - tydenni PvP q v Ilumu je na 150 killu.....)
Ty sa furt len stazujes, ale hlavne, ze si bol vcera vysmiaty ako slunicko, ked si otvoril bagle
Ja som dal 150 kills na weekly vcera cca za hodinku, republikan a MELEE, beat that
Boje boli v pohodicke, 40 vs 40, vyrovnane, wipli oni nas, dali sme regroup, zvolili super advanced taktiku, ze sme sa ROZDELILI na dve skupiny a wipli sme ich
Zabava, ale asi tak na hodinku, ked si predstavim, ze by som to mal robit CELY den, piclo by ma, mapa je velka a nahananie osamelych impov omrzi.
Ty sa furt len stazujes, ale hlavne, ze si bol vcera vysmiaty ako slunicko, ked si otvoril bagle
To ze se na mne KONECNE usmal RNG god :D nic nemeni na tom, ze Ilum je FUBAR a v posledni maintenance dosahli (ac se to zdalo nemozne) jeste dalsiho zhorseni.
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
nejvetsi pvp je na tom to, ze takovy video jde natocit v kazde hre s kazdou classou
To je blbost, hrál jsem v UO rogunu, tam by to nešlo, musíš do hidu, čekat, míchat poty atd ..
V Anarchy jsem hrál tradera, taky by to nešlo, musíš nejdřív protivníka nadebuffovat, sebe nabufovat a pak můžeš něco zkoušet.
Ve WoW jsem hrál ice mága, tam musíš držet protivníka od těla, čekat až bude zmraženej pak na něj mrskat ice lance..
Nevim jestli má cenu zmiňovat Darkfall, kde je to co říkáš naprosto neaplikovatelný.
Netusim proc se neda v kazdy hre kde mas standardni system abilit natocit video kde mackas jednu ikonku a nekoho zabijes. Z vyctu her co pises si to jak v AO, tak ve WoW dokazu predstavit velice jednodusse. Pointa je v tom ze to o pvp nic nerika.
AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje
nejvetsi pvp je na tom to, ze takovy video jde natocit v kazde hre s kazdou classou
To je blbost, hrál jsem v UO rogunu, tam by to nešlo, musíš do hidu, čekat, míchat poty atd ..
V Anarchy jsem hrál tradera, taky by to nešlo, musíš nejdřív protivníka nadebuffovat, sebe nabufovat a pak můžeš něco zkoušet.
Ve WoW jsem hrál ice mága, tam musíš držet protivníka od těla, čekat až bude zmraženej pak na něj mrskat ice lance..
Nevim jestli má cenu zmiňovat Darkfall, kde je to co říkáš naprosto neaplikovatelný.
Netusim proc se neda v kazdy hre kde mas standardni system abilit natocit video kde mackas jednu ikonku a nekoho zabijes. Z vyctu her co pises si to jak v AO, tak ve WoW dokazu predstavit velice jednodusse. Pointa je v tom ze to o pvp nic nerika.
Pointa je v tom že ten típek v téhle hře je pak druhej v tabulce a dostane za to velkej reward. Zabije spoustu lidé co se snažej toho umačkat víc.
Jestli mi chces předvést jak ve WoW s ice mágem zabiješ někoho na stejném levelu mačkáním jedné ability, nebo v AO s traderem, za předpokladu, že ten člověk co je proti tobě neusnul u PC, nebo neni po čestvé lobotomii tak prosím :)
coz ale ocividne ti lidi proti nemu minimalne po lobotomii byli :) jinak by mu dali kdyz napr bojujou dva proti jednomu nejaky cc atd.
neboli kdyz se budes snazit najdes vzdycky zpusob jak se dostat nahore v tabulce i jen autoatakem stejne tak muzes nasekat nejvic dmg jednou abilitou s 2vterinovym castem (kterej te normalni clovek nenecha vymotat)
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Vysvětlete mi ten Ilum na LOL za republiku. Oni to nějak omezili, že tam teda není Imperium v přesile? Třebas jak BH x hordy proti stejnému počtu alíků?
coz ale ocividne ti lidi proti nemu minimalne po lobotomii byli :) jinak by mu dali kdyz napr bojujou dva proti jednomu nejaky cc atd.
neboli kdyz se budes snazit najdes vzdycky zpusob jak se dostat nahore v tabulce i jen autoatakem stejne tak muzes nasekat nejvic dmg jednou abilitou s 2vterinovym castem (kterej te normalni clovek nenecha vymotat)
vsadím se, že až tobě crashne klient tak si řekneš "ty jo ta hra je super, i ten crash klienta je povedený! taková error hláška!" :)
coz ale ocividne ti lidi proti nemu minimalne po lobotomii byli :) jinak by mu dali kdyz napr bojujou dva proti jednomu nejaky cc atd.
neboli kdyz se budes snazit najdes vzdycky zpusob jak se dostat nahore v tabulce i jen autoatakem stejne tak muzes nasekat nejvic dmg jednou abilitou s 2vterinovym castem (kterej te normalni clovek nenecha vymotat)
vsadím se, že až tobě crashne klient tak si řekneš "ty jo ta hra je super, i ten crash klienta je povedený! taková error hláška!" :)
kdyz me crashne klient tak reknu sakra , a spustim ho znovu :) mam ho spustenej a nalogovanej za cca 10 vterin tak co
jak jsem psal ta hra ma chyby, ale je naprosta volovina poukazovat na podobny videa jak je ktera classa jednoducha nebo OP , protoze to nema nic spolecnyho s realitou
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
quote:Originally posted by Pertha .... ale je naprosta volovina poukazovat na podobny videa jak je ktera classa jednoducha nebo OP , protoze to nema nic spolecnyho s realitou
No.... ale gunnery commando (mirror toho BH z videa) je ULTRA lehkej class... samozrejme udela jeste o neco vic dps pokud pri 5 stacich debuffu prolozi gravbolt spam 2 dalsima skillama - ale co se tyce mnozstvi pouzivanejch bindo je proste srandovni.
Muzu srovnavat s Shadow, Scoundrel, Sentinel, Guardian - a vsem nestaci 2 listy na bindy veci co PORAD pouzivaji (pvp). Commando-gunnery je ma poloprazdne. (o sledovani procu/stacku/buffu/debuffu radsi nemluve)
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
quote:Originally posted by Pertha .... ale je naprosta volovina poukazovat na podobny videa jak je ktera classa jednoducha nebo OP , protoze to nema nic spolecnyho s realitou
No.... ale gunnery commando (mirror toho BH z videa) je ULTRA lehkej class... samozrejme udela jeste o neco vic dps pokud pri 5 stacich debuffu prolozi gravbolt spam 2 dalsima skillama - ale co se tyce mnozstvi pouzivanejch bindo je proste srandovni.
Muzu srovnavat s Shadow, Scoundrel, Sentinel, Guardian - a vsem nestaci 2 listy na bindy veci co PORAD pouzivaji (pvp). Commando-gunnery je ma poloprazdne. (o sledovani procu/stacku/buffu/debuffu radsi nemluve)
on v pvp zas tak ultra lehkej neni, pac clovek co neni uplnej trotl te ten grav round (tracer misile) spamovat nenecha hraju arsenal mercenaryho a na pvp je to asi nejhorsi spec co si muzes vybrat o trech skilech to rozhodne neni pokud nechces bejt za 10sec overheated
ano dominuje pokud narazi na trotly co ho nechaj v klidu castit, ale staci jeden meele a je v hajzlu
ze by nesledoval bufy/debufy bych taky nerek, i kdyz to asi neni tak sileny jako u jinejch clas a nepotrebuje tech skilu pro max dps tolik co ostatni, to je pravda
quote:Originally posted by Aragorn ano dominuje pokud narazi na trotly co ho nechaj v klidu castit, ale staci jeden meele a je v hajzlu
ze by nesledoval bufy/debufy bych taky nerek, i kdyz to asi neni tak sileny jako u jinejch clas a nepotrebuje tech skilu pro max dps tolik co ostatni, to je pravda
souhlas no - ja to vim a kdyz vidim BH v podrepu s ohnem u prdele tak se k nemu priplizim a je v cc/interrupnutej dokud neumre (nebo mu neprijde nekdo na pomoc) problem je, ze v cistym PUGu ve WZ je bezna pulka spolubojovniku v zelenejch crapech, tank buildu s 12k HP a jejich oblibena cinnost je pobihat a mlatit do tanku - a to je pro BH/Commando vyslovene raj na zemi... :D
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
quote:Originally posted by M.C warior Pointa je v tom že ten típek v téhle hře je pak druhej v tabulce a dostane za to velkej reward. Zabije spoustu lidé co se snažej toho umačkat víc.
Jestli mi chces předvést jak ve WoW s ice mágem zabiješ někoho na stejném levelu mačkáním jedné ability, nebo v AO s traderem, za předpokladu, že ten člověk co je proti tobě neusnul u PC, nebo neni po čestvé lobotomii tak prosím :)
Takze ty tvrdis, ze ve wow ani v ao nikdy v zivote za zadny situace takovy video natocit nejde:)
To video je fakt jen o jednom videu, ne o pvp jako celku:)
Hned jsem si vzpomnel na Rift video sabotera. Taky to tam desne zovnoval. K realite to melo na mile daleko.
AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje
Tak doufám hoši, že vám ty OP BHčka pořádně nerfnou!
Zatím Bioware postupuje stylem, whin na foru = nerf. Začalo to slicingem, pokračovalo biochemkou, následně operativem ... očividně na "komunitu" hodně dají .
Tak doufám hoši, že vám ty OP BHčka pořádně nerfnou!
Zatím Bioware postupuje stylem, whin na foru = nerf. Začalo to slicingem, pokračovalo biochemkou, následně operativem ... očividně na "komunitu" hodně dají .
U toho slicingu je to vidět nejvíc, ten to absolutně nepotřeboval. Nerf čistě na základě whinu lidí na lvlu 25...
Ale snad se to zlepší, nerf biochemu je zaslouženej a nerf operativa, i když je už nějakou dobu na test serverech, stále nepřišel.
quote:Originally posted by tojejedno Takze ty tvrdis, ze ve wow ani v ao nikdy v zivote za zadny situace takovy video natocit nejde:)
Ty jsi naprosto vypadl z diskuse, já reagoval na tohle :
quote:Originally posted by Pertha
nejvetsi pvp je na tom to, ze takovy video jde natocit v kazde hre s kazdou classou
A ty jsi se svojí neshcopností argumentovat dostal k tomuhle :
quote:Originally posted by tojejedno Takze ty tvrdis, ze ve wow ani v ao nikdy v zivote za zadny situace takovy video natocit nejde:)
Krome toho, ze mi tam vypadlo s classou, to moje tvrzeni je v rozporu s negaci ("to nejde") puvodniho tvrzeni (bylo zuzeno na wow a ao v prubehu diskuze)?
Bavime se porad pouze a jen o videu ze?
AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje
Slicing i ted je celkem dobrá zabava.. Mám to na altovi co má 20 lvl a za prodeje rcp jsem už tak milion vydělal.
Dal jsem si to i na postavu s kterou jsem začal nově hrát za republikány a jsem spokojen. Díky trezůrkům nemám problém s penězmi. Podle mě je to lepší než cokoliv jiného. Stejně matroš na craftin (mám bio) mě při levelovaní vyjde levněji kupovat na AH než posílat na misse. Navíc, tím že dělám věci pro sebe na leveling mě stačí mít kopec zelených než zbytečně kraftovat modré, fialové. Zas takový boost to zezačátku není.
A to mi připomíná.. vysvětle mi někdo to pvp za Republiku. Je to super, na houby nebo jaké to je? Lidi na generálu mě odrazují, že furt dostavají na prdel. Jenže to jsou děti na /cjoin czech
Slicing i ted je celkem dobrá zabava.. Mám to na altovi co má 20 lvl a za prodeje rcp jsem už tak milion vydělal.
Dal jsem si to i na postavu s kterou jsem začal nově hrát za republikány a jsem spokojen. Díky trezůrkům nemám problém s penězmi. Podle mě je to lepší než cokoliv jiného. Stejně matroš na craftin (mám bio) mě při levelovaní vyjde levněji kupovat na AH než posílat na misse. Navíc, tím že dělám věci pro sebe na leveling mě stačí mít kopec zelených než zbytečně kraftovat modré, fialové. Zas takový boost to zezačátku není.
A to mi připomíná.. vysvětle mi někdo to pvp za Republiku. Je to super, na houby nebo jaké to je? Lidi na generálu mě odrazují, že furt dostavají na prdel. Jenže to jsou děti na /cjoin czech
Když jsem si testoval bioanalysis, tak pouhým posíláním companionů na mise (bez sbírání nodů) a odprodejem materiálu v AH jsem si 4 dny po sobě vydělal 500 000 denně, tedy 2 mil. Pak jsem se na to vykašlal protože v té hře člověk potřebuje peníze pouze na opravy. Vše je bop, crafty na nic takže to není za co utratit .
Opět pouze psychický problém hráčů, kteří vidí že jim companion za 20 minut donese kufr se 2K, berou to jako 2k zadarmo. Že je ta mise stojí 1,5 -1,8k a že ztratí 20 - 30 minut času craftu u companiona si málokdo spočítá.
Posílání na misse je u slicingu dobré max na mrtvý char a doufat v rcp. Na postavě s kterou expím více vidělám tím co najdu. Misse jsou napikaču to už jsme rozebírali. Navíc na 400 posílám na misse za 1250 - 1500 a přinese většinou +- to samé. Když posíláš na kratší misse tak je to větší zisk, ale zase musíš furt relogovat.
In the spirit of your PvP system, I would ask for you to forward this little suggestion onto your bosses and payroll director.
Rather than be paid at a steady, hourly rate or a fixed salary, at the end of every day, you are given a nice Bioware fanny pack. When you open it, there's a 1 and 10 chance your paycheck is in there. If it's not there, there's 3 food stamps. Once you collect 30 of them, you can trade them in for the same paycheck a gas station attendant makes.
Also all Bioware employees are encouraged to play Tic-tac-toe! Winner of each match gets random amount ow BW stickers!
And thats not all folks you can also exchange BW stickers for EA stickers in lets say 1:3 ratio! And when you collect 200 of each you can exchange these..... wait for it..... yeah!!! Bioware fanny pack !!!!
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
In the spirit of your PvP system, I would ask for you to forward this little suggestion onto your bosses and payroll director.
Rather than be paid at a steady, hourly rate or a fixed salary, at the end of every day, you are given a nice Bioware fanny pack. When you open it, there's a 1 and 10 chance your paycheck is in there. If it's not there, there's 3 food stamps. Once you collect 30 of them, you can trade them in for the same paycheck a gas station attendant makes.
Also all Bioware employees are encouraged to play Tic-tac-toe! Winner of each match gets random amount ow BW stickers!
And thats not all folks you can also exchange BW stickers for EA stickers in lets say 1:3 ratio! And when you collect 200 of each you can exchange these..... wait for it..... yeah!!! Bioware fanny pack !!!!
Scoundrel Flechette Round: Now provides 30% armor penetration while active. K.O.: This ability now knocks the target down for 1.5 seconds. Shoot First: The damage output of this ability has been decreased by approximately 20% to control burst damage and because it was enabling significantly faster than intended kills in PvP.
Imperial Agent
Operative Acid Blade: Now provides 30% armor penetration while active. Jarring Strike: This ability now knocks the target down for 1.5 seconds. Hidden Strike: The damage output of this ability has been decreased by approximately 20% to control burst damage and because it was enabling significantly faster than intended kills in PvP.
To si nemuzu odpustit... ale jsou to kokoti, takhle uz Scoundrela/Operative bude hrat v PvP tak mozna 1% a to jeste heal...proste fail oni vubec nevi jak vybalancovat PVP... misto aby konecne se mrknuli na ty "omg OP Relics"... pvp s agentem to byl jediny duvod proc sem si chtel dat resub, ale s takovouhle ne... tedka pvp bude zase jen "lightsaber show" s par kouskama trooperu/bhcek... proste fail...