| Author | 
                
                  Topic   | 
                
               
              
                | 
                 Yurekk 
                Junior Member 
                   
                503 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  09:36:41
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       Zázrak se nekonal,patch mě nijak neohromil,takže taky cancel account,ale určo tam za nějakej pátek mrknu   | 
                     
                    
                        SWG:Dosec soustružník ,Dosec' Yurek JEDI -EU Chimaera server WWIIOL:Oberstleutnant,Axis side, DF:Twombly-meč,srp a kladivo  WAR:Yurek pasáček vepřů -Eltharion
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Rahman 
                Moderator 
                     
  
                 
                
                4369 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  09:42:55
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       Ja se spis trochu bojim, ze to je cele trochu jinak.
  Nekdo, kdo se do tehle veci rozhodl investovat, nastavil zadani projektu zhruba takto: Vezmem nejakej hodne silnej brand (treba SW) a oblecem do nej neco, co fakt dobre vydelava (treba WoW). A kvuli tomu, aby to nebylo tak snadno zalovatelne jako totalni plagiat, dame pripadnym devum moznost trosinku (ale rozumej fakt decentne, prece nebudeme riskovat) ozlastnit.
  Devove nasledne prisli s tim, ze uz mji celkem praxi ve vytvareni tzv. "story-driven" gamesy (at uz to znamena cokoliv), coz splni podminku odlisnosti po pve strance. Otazka zustala, jak to aspon trosku odlisit po pvp strance, jenze s tim zjevne nikdo z designeru zkusenosti nemel. Tak holt neco zkusili (Ilum v 1.0 - je za tim videt kus prace a nejaka myslenka, bohuzel se ale nepovedlo nastavit hracum motivaci, takze misto toho jen afkovali weekly a daily questy). Prisla druha iterace ve snaze fixnout tento problem, ocividne se ale stale nachazime ve fazi hlubokeho alfatestu a ani designeri ani testeri jeste nemaji dost zkusenosti, aby dokazali byt jen spravne posoudit feedback zkusenych hracu (ktery se nepochybne ztraci ve spamu vsech ostatnich), natoz sami posoudit, jak se to bude chovat.
  Problem, ktery v tom vidim, je, ze panove, kteri to plati, se podivaji na "prehledne reporty" a podle nich zcela logicky rozhodnou, ze "jasne viditelne hracske signaly" (treba ruseni subskribci) znamenaji, ze tudy cesta nevede a je treba tuhle cestu zcela opustit a dal se drzet osvedceneho kopirovani WoW.
  A to sem jeste mozna opomenul fakt, ze devove nemaji absolutne zadnou pravomoc rozhodovat, co a v jakem stavu vydaji, o tom samozrejme rozhoduji obchodnici. Takze pres to, ze je naprosto jasne, ze zadny pricetny dev by patch v tomto stavu nevydal, to jako patch vyslo.¨
  V konecnem dusledku tohle ale ze vseho nejvic odnesou hraci, protoze designeri nedostanou sanci se naucit co funguje a co ne a udelat aspon neco malo pro to, aby to nebylo WoW 2.0 v SW kabatu... | 
                     
                    
                       Edited by - Rahman on 19/01/2012  09:45:13 | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Rashaverak 
                Senior Member 
                     
                3722 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  09:44:19
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Isac
  nepřipadá vám, že stěžovat si na PvP v SWTOR je jako stěžovat si na letové vlastnosti vaší pračky ?
  upřímně dobrý PvP v týhle hře snad nikdo nečekal, stejně jako nikdo nečekal, že by mohl na pračce lítat trasu Praha - New York ...
 
 
  
  jeste ze jsi nerekl ze je to jako chtit aby pracka byla pripojena k internetu
  ja si porad jen opakuju archeage archeage, uz si pripadam skoro jako bych se modlil a pak me hned vzapeti napadne, jaka je sance ze to bude fakt dobry ? | 
                     
                    
                        lastfm | 
                     
                    
                       Edited by - Rashaverak on 19/01/2012  09:47:40 | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Pertha 
                Moderator 
                      
                7950 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  10:18:12
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Rashaverak
 
  ja si porad jen opakuju archeage archeage, uz si pripadam skoro jako bych se modlil a pak me hned vzapeti napadne, jaka je sance ze to bude fakt dobry ?
 
  
  nulova :) stejne jako pri predchozich modlitbach | 
                     
                    
                        Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Dorlas 
                Moderator 
                     
  
                 
                
                2785 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  11:10:39
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       Mozna si musime priznat, ze uz nikdy nic dobryho nebude. Sme stary   Budme radi ze sme zazili UO, EQ, Daoc, AC, AO   | 
                     
                    
                        Dorlas  EQ2 CzH, MdK, ReD, Ragnarok, Pohodari, Multa Nocent UO, SWG, WoW, VG, AoC, DF, TESO, Rift, Swtor, GW2, Daoc - inactive
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Black 
                Moderator 
                    
                2371 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  11:30:16
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Dorlas Budme radi ze sme zazili UO, EQ, Daoc, AC, AO  
 
  I tohle melo sve mouchy a ne malo, akorat nebylo tolik her a lidi byli tim padem min vybiravi. | 
                     
                    
                       Black | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Isac 
                Moderator 
                    
  
                 
                
                2433 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  12:30:54
                        
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       už jenom ta demence v tom, že uměle vytvoří dvě znepřátelený strany, který si navíc musíte vybrat už při začátku hry
  ty strany spolu neustále válčí, ale nikdy nikdo nevyhraje  
  na základě takovýho nastavení jen těžko může fungovat nějako jako "open world PvP", taková hra bude vždycky jenom o instancovanejch arénách, takže taková střílečka, jenom s mnohem horšim enginem ...
 
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Azkaban 
                Moderator 
                    
                1990 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  13:29:37
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                      |  True, jakmile World PVP nebude ovlivnovat svět, jako tomu bylo třeba ve stařičké L2. Tak to nebude moc motivovat. | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 hRoch 
                Moderator 
                  
                360 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  14:13:40
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       1) PvE - je zatim OK, ale neverim, ze stihnou pridavat kazdej mesic novy high end instance, aby se to alespon umele prodlouzilo na nekolik mesicu
  2) World PvP - TOTAL FAIL
  3) WZ PvP - kdyz zavru obe oci, tak se to da, kdyz je otevru, tak zase FAIL, clovek bude za chvilku hrat jenom proti svejm, jelikoz to lidi slusne nasira uz ted, resolve funguje dost pochybne, lagy?!, prilis mnoho CC, navic jeste k tomu bubliny, in combat speed, healing classy, co si navzajem stihnout uhealouvat dmg od nekolika hracu soucasne a zaroven jim jeste tu dmg vratit = imbalance instancovanejch WZ, ktery maj vlastne PvP balancovat narozdil od World PvP. Dale opet klasickej problem, (random ziskany?!) itemy maj prilis velkej vliv na PvP.
  Zbejva tedy jen PvE. Hura   | 
                     
                    
                        DAoC, AC2, SWG, WoW, EQ2, VG, AO, Rift, SWToR, GW2, WildStar. | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 brutus 
                Average Member 
                    
  
                 
                
                1833 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  14:16:47
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by hRoch
  1) PvE - je zatim OK, ale neverim, ze stihnou pridavat kazdej mesic novy high end instance, aby se to alespon umele prodlouzilo na nekolik mesicu
  2) World PvP - TOTAL FAIL
  3) WZ PvP - kdyz zavru obe oci, tak se to da, kdyz je otevru, tak zase FAIL, clovek bude za chvilku hrat jenom proti svejm, jelikoz to lidi slusne nasira uz ted, resolve funguje dost pochybne, lagy?!, prilis mnoho CC, navic jeste k tomu bubliny, in combat speed, healing classy, co si navzajem stihnout uhealouvat dmg od nekolika hracu soucasne a zaroven jim jeste tu dmg vratit = imbalance instancovanejch WZ, ktery maj vlastne PvP balancovat narozdil od World PvP. Dale opet klasickej problem, (random ziskany?!) itemy maj prilis velkej vliv na PvP.
  Zbejva tedy jen PvE. Hura  
 
  
  jj
  world PvP - haha WZ PvP - jakztakz, ale jen 3 stejny wz a musim rict ze po tejdnu uz mne lezou krkem PvP reward - po otevreni cca 45? baglu mam krasnych 7 relicu... a 1 kus setu.... | 
                     
                    
                        Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Seth 
                Senior Member 
                     
  
                 
                
                2564 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  15:12:51
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       A pak ma clovek doufat, ze konkurence dotlaci Blizz do nejakych pozitivnich zmen...
  | 
                     
                    
                        Seth Forgotten
  bo=protoze!
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 celdric 
                Average Member 
                    
                1613 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  15:22:46
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       podle meho nazoru v tomto typu her nikdy nebude a nemuze byt dobre PvP, aby bylo dobre pvp musi se ta hra vyvijet jako pvp hra...
  a to uz treba hned na zacatku pri vyberu graf. enginu, stylu grafiky a jeji narocnosti na vykresleni... a vsichni vime jak to je...shiny graphics prodava a prave to naopak vetsinou znamena, ze pvp je crap...
  vzdycky jsem rikal, ze pvperovi staci behajici ctverecky proti koleckum jen kdyz se to bude dobre hybat... pver naopak potrebuje mit hezky omalovanky aby si to pekne uzil...
  dalsi vec je, ze kazdej rad vyhrava ve hrach...coz v pvp jaksi z principu veci velmi casto nejde --> opet problem s herni populaci...
  proste delat pve hru je win-win pro devy a vam tam proste prihodili takovou malou kosticku... a vy jim ji jako jiz ponekolikate naprosto zbastili... | 
                     
                    
                        no mmo
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Kar-Chee 
                Junior Member 
                   
  
                 
                
                960 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  15:45:18
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by celdric
  podle meho nazoru v tomto typu her nikdy nebude a nemuze byt dobre PvP, aby bylo dobre pvp musi se ta hra vyvijet jako pvp hra...
  a to uz treba hned na zacatku pri vyberu graf. enginu, stylu grafiky a jeji narocnosti na vykresleni... a vsichni vime jak to je...shiny graphics prodava a prave to naopak vetsinou znamena, ze pvp je crap...
  vzdycky jsem rikal, ze pvperovi staci behajici ctverecky proti koleckum jen kdyz se to bude dobre hybat... pver naopak potrebuje mit hezky omalovanky aby si to pekne uzil...
  dalsi vec je, ze kazdej rad vyhrava ve hrach...coz v pvp jaksi z principu veci velmi casto nejde --> opet problem s herni populaci...
  proste delat pve hru je win-win pro devy a vam tam proste prihodili takovou malou kosticku... a vy jim ji jako jiz ponekolikate naprosto zbastili...
 
  
  Stačilo by udělat pár minimálních změn a warzone PvP by bylo i tady vcelku dobrý. Neříkám skvělý, ale hratelný:
  Rating - Klasický rating jak ho všichni známe z HoNu/LoLu. Vyhrát bez odporu během tří minut, nebo naopak dostat šíleně naprdel nikoho nebaví. Tohle by to vyřešilo.
  Zrušení frakcí do warzone - V huttballu to nevadí, tak proč by mělo jinde?
  Možnost výběru warzony
  1v1 2v2 3v3 a 4v4 arény
  Neříkejte mi, že tohle by zabralo víc jak týden práce. A přitom efekt by to mělo velký.
 
 quote: Originally posted by celdric
  proste delat pve hru je win-win pro devy...
 
  
  Já si myslím, že z dlouhodobého hlediska (a na to by měli u MMORPG snad cílit), je sebevražedný stavět hru jen na PvE. To musí neustále dokola vydávat nové flshpointy a raidy. Kdyby jednou zamakali na PvP, tak to může lidi bavit donekonečna. | 
                     
                    
                        Planetside 2, Diablo 3 | 
                     
                    
                       Edited by - Kar-Chee on 19/01/2012  15:48:20 | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Khostri 
                prudič 
                    
                2210 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  15:51:33
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                      |  Já myslím, že nad tím nikdo moc nepřemýšlel. Jak jsem psal už před nějakou dobou - z obchodního hlediska nechápu model, kdy u hry založené na měsíčních poplatcích to nechají hráče dohrát za měsíc, ještě před první platbou. A to, že naprostá většina lidí hru v podstatě dohrála je snad už jasné (předtím mi to nikdo nevěřil :) ) | 
                     
                    
                        PC, PS3, iPad | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Pertha 
                Moderator 
                      
                7950 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  15:59:00
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Khostri
  Já myslím, že nad tím nikdo moc nepřemýšlel. Jak jsem psal už před nějakou dobou - z obchodního hlediska nechápu model, kdy u hry založené na měsíčních poplatcích to nechají hráče dohrát za měsíc, ještě před první platbou. A to, že naprostá většina lidí hru v podstatě dohrála je snad už jasné (předtím mi to nikdo nevěřil :) )
 
  
  :) ja teda neznam v guilde ani jednoho co by hru dohral tak nevim kde se bere ta vetsina | 
                     
                    
                        Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Arach 
                Junior Member 
                   
                522 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  16:08:12
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       mass pvp obecne je uplne o nicem, nevim proc porad dokola brecite
  nebo ono melo v nejaky hre mass pvp uroven ? a to nepocitam technicky problemy s tim souvisejici
  a ktem videum co maj 2 fps, i kdyby to melo 100 fps tak pri takovym mnozsvi lidi ocekavate kvalitu jako od ceho ? takovy pvp se muze libit akorat pitomejm fragerum, co milionkrat zhebnou ale hlavne ze si muzou zafragovat a maj z toho nejaky valory a pekny veci, anebo pricmrdavacum co jsou z pulky afk v nejaky parte kde stejne nikdo nepozna ze delaj uplny kulovy nebo tocej dva tri skilly dokola | 
                     
                    
                       Edited by - Arach on 19/01/2012  16:12:17 | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Pertha 
                Moderator 
                      
                7950 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  16:14:40
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       mass pvp je pro me nuda kdekoliv, ale nikoliv world pvp tdy boj skupin a to se zvladnout da, jen je potreba dat lidem duvod pohybovat se a zdrzovat v urcite ne prilis velke lokaci aby se tam nasli, ale zase ne prilis male aby se to zvrhlo v zerg jedni vs druzi 
  fungovalo to velmi dobe v riftu po pvp update | 
                     
                    
                        Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Khostri 
                prudič 
                    
                2210 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  16:21:31
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Pertha
 
 quote: Originally posted by Khostri
  Já myslím, že nad tím nikdo moc nepřemýšlel. Jak jsem psal už před nějakou dobou - z obchodního hlediska nechápu model, kdy u hry založené na měsíčních poplatcích to nechají hráče dohrát za měsíc, ještě před první platbou. A to, že naprostá většina lidí hru v podstatě dohrála je snad už jasné (předtím mi to nikdo nevěřil :) )
 
  
  :) ja teda neznam v guilde ani jednoho co by hru dohral tak nevim kde se bere ta vetsina
 
   Tím jsem myslel PvE část, jelikož na příběhu je tato hra postavena. 50 je vás docela hodně, respektive téměř všichni (kromě mě, protože já v momentě, když pošlu companiony na mise, tak zároveň spustím LoL a dám si hru nebo dvě :) ) A pak se vrátím. Takže progresuju pomalu a jsem teprve 40. | 
                     
                    
                        PC, PS3, iPad | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Pertha 
                Moderator 
                      
                7950 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  16:23:53
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                      |  jo jsem na lvl 50 ale nevidl jsem ani zdaleka vsechen pve content :) ( a ne nemyslim tim davani bossu na nightmare obtiznost) | 
                     
                    
                        Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Speh 
                Junior Member 
                   
                759 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  16:50:07
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       Hmmm je to takove zajimave.
  Podle me pvp kde neztratim veci je k nicemu. Nehledne na to, ze pak je craft totalne k nicemu. At udelaj pvp servery, opravdu pvp. Zadne bg, ztrata vsech veci pri smrti.
  PVE je naprosto ok a po dlouhe dobe jsem v nejake mmo dolvl max lvl s usmevem na tvari a bavilo me to, nakonec to jsem od Biowaru cekal. Instance jsou instance a proc ne.
  Pvp je naprosto otresne, miliony skillu, vsichni nejake cc, warrior v heavy zbroji na me skace jako kdyby mel jen trenky pres pul mapy. BG je shit a mel by byt jen na pve serverech. Ilum je kapitola sama pro sebe. 
  Pusobí to na me tak, ze udelali fajn singlovku za kterou jsem rad zaplatil, ale jako mmo je to zklamani. Kazdopadne da se to jeste zachranit, ale bohuzel pochybuju, ze v dnesni dobe kdy teamy ovladaji obchodnici a ne odbornici se tomu tak stane. | 
                     
                    
                        Mé dílo jsem Já, kdo jej neuznává, neuznává mě. | 
                     
                    
                       Edited by - Speh on 19/01/2012  16:51:07 | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Isac 
                Moderator 
                    
  
                 
                
                2433 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  16:52:08
                        
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Arach
  mass pvp obecne je uplne o nicem, nevim proc porad dokola brecite
  nebo ono melo v nejaky hre mass pvp uroven ? a to nepocitam technicky problemy s tim souvisejici
  a ktem videum co maj 2 fps, i kdyby to melo 100 fps tak pri takovym mnozsvi lidi ocekavate kvalitu jako od ceho ? takovy pvp se muze libit akorat pitomejm fragerum, co milionkrat zhebnou ale hlavne ze si muzou zafragovat a maj z toho nejaky valory a pekny veci, anebo pricmrdavacum co jsou z pulky afk v nejaky parte kde stejne nikdo nepozna ze delaj uplny kulovy nebo tocej dva tri skilly dokola
 
  
  EVE, Darkfall
  třeba "open world PvP" v Darkfallu pro mě byl asi největší herní zážitek od Ultimy Online, to byla fakt perfektní simulace válečnýho konfliktu, lodě, děla, tanky, nutná koordinace, strategie, politika
  proč ? protože tam to bylo základem toho herního systému, tady je to dost okrajová záležitost, vlastně ani nechápu proč to v SWTOR je | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 celdric 
                Average Member 
                    
                1613 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  17:25:26
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Kar-Chee
 
 
 quote: Originally posted by celdric
  proste delat pve hru je win-win pro devy...
 
  
  Já si myslím, že z dlouhodobého hlediska (a na to by měli u MMORPG snad cílit), je sebevražedný stavět hru jen na PvE. To musí neustále dokola vydávat nové flshpointy a raidy. Kdyby jednou zamakali na PvP, tak to může lidi bavit donekonečna.
 
  
  no ze ten blizzard s jeho modelem neustaleho posilani novych a novych dungu zrovna krachuje...
  dalsi problem s PvP v techhle hrach je ten, ze doba investice do postavy je prilis dlouha... tezko se da hra od hry delat counterpick atd. v tomhle ohledu je proste napr. zrovna ten LoL na mile pred...
  ja bejt vama tak se smirim s tim, ze tohle nikdy nebude primarne pvp hra a pvp bude vzdy jen afterthought... aspon (zcela vyjimecne) jsem u tehle hry snad ani nevidel marketing ve smyslu "tohle bude nejlepsi pvp hra" tak jako u WARfailu... mam pocit, ze tady se drzeli pri zdi a celou dobu deklarovali ze jde o story driven MMO...
  a souhlasim s Khostrim, ze z tohoto pohledu je trochu blaznovstvi nechat hrace dojet jednu class story za mesic... na druhou stranu tech class story pripravili 8... mozna pocitaj s tim, ze kazdej si da 2-3x repete ;-) a to by jim mohlo dat dost casu trosku story rozsirit... | 
                     
                    
                        no mmo
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Rashaverak 
                Senior Member 
                     
                3722 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  17:26:17
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       pro me to tedy neuspelo ani jako single hra, porovnam-li to se skyrimem, ktery zdaleka neni idelani tak u me swtor oproti skyrimu stejne dostane tak max 20%
 
  | 
                     
                    
                        lastfm | 
                     
                    
                       Edited by - Rashaverak on 19/01/2012  17:26:47 | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 celdric 
                Average Member 
                    
                1613 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  17:27:20
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       @Rahman
  mam na tebe dotaz, mam pocit, ze jses tak trochu z branze... muzes sem hodit aspon pro predstavu typickej bitrate MMO her v klidovym stavu a narust s poctem hracu na obrazovce?
  pocitam, ze je tam nejakej exponencialni narust slozitosti... | 
                     
                    
                        no mmo
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 celdric 
                Average Member 
                    
                1613 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  17:28:34
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Rashaverak
  pro me to tedy neuspelo ani jako single hra, porovnam-li to se skyrimem, ktery zdaleka neni idelani tak u me swtor oproti skyrimu stejne dostane tak max 20%
 
 
 
  
  me u skyrimu desne vadil soubojak...takze jsem to po 15ti minutach vypnul... takze neposoudim souboj story x story, ale pro me skyrim prohral z jinych duvodu. | 
                     
                    
                        no mmo
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Arach 
                Junior Member 
                   
                522 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 19/01/2012 :  17:52:24
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       Isac: jenze df a eve jsou uplne jiny hry, ja si proste nedovedu predstavit ve hre kde bojuje dobro a zlo , v sw republika a imperium, jak by ten system mel fungovat, vzdycky bude nekoho vic protoze je samozrejme imperium vetsine sympatictejsi hrat si na zlouna treba....a naopak pak dojde k tomu ze na sebe nastoupi pulka serveru proti pulce serveru a s pvp to pak nema vubec nic spolecnyho
  open world pvp bylo slusny i v aoc treba, dokud to nezkurvili a hralo to dostatek lidi
 
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Rahman 
                Moderator 
                     
  
                 
                
                4369 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  09:16:10
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by celdric
  @Rahman
  mam na tebe dotaz, mam pocit, ze jses tak trochu z branze... muzes sem hodit aspon pro predstavu typickej bitrate MMO her v klidovym stavu a narust s poctem hracu na obrazovce?
  pocitam, ze je tam nejakej exponencialni narust slozitosti...
 
  
  Tohle jsem nikdy presne nemeril, maximalne pro predstavu - kdyz jsm kdysi zkousel raidovat pres CDMA, ktere bylo u Pegasu zashapovane tusim na 128 kb/s, tak s tim byly 40 man raidy nehratelne - neustale disconnecty, zjevne to nestacilo. Mimo raid slo hrat celkem v pohode.
  Teoreticky rust narocnosti neni exponencialni, ale kvadraticky, protoze od kazdeho hrace se musi vsem ostatnim hracum v realnem case (respektive dostatecne huste navzorkovanem) preposilat informace o tom, co dela.
  Jeste se na to da koukat z jineho pohledu: Pokud pred nejakymi 10 lety zvladalo AO relativne bezproblemove 100-200 hracu na raidu, tak dneska s vyrazne vyssimi prenosovymi rychlostmi a omezenim na max 25 lidi v instanci bandwidth muze byt limitujici faktor pouze v pripade, ze to maji opravdu hodne neoptimalne napsane. | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 celdric 
                Average Member 
                    
                1613 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  09:27:28
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Rahman
 
  Tohle jsem nikdy presne nemeril, maximalne pro predstavu - kdyz jsm kdysi zkousel raidovat pres CDMA, ktere bylo u Pegasu zashapovane tusim na 128 kb/s, tak s tim byly 40 man raidy nehratelne - neustale disconnecty, zjevne to nestacilo. Mimo raid slo hrat celkem v pohode.
  Teoreticky rust narocnosti neni exponencialni, ale kvadraticky, protoze od kazdeho hrace se musi vsem ostatnim hracum v realnem case (respektive dostatecne huste navzorkovanem) preposilat informace o tom, co dela.
  Jeste se na to da koukat z jineho pohledu: Pokud pred nejakymi 10 lety zvladalo AO relativne bezproblemove 100-200 hracu na raidu, tak dneska s vyrazne vyssimi prenosovymi rychlostmi a omezenim na max 25 lidi v instanci bandwidth muze byt limitujici faktor pouze v pripade, ze to maji opravdu hodne neoptimalne napsane.
 
  
  ten narust musi byt vetsi ne? kdyz mas jen 1 hrac - tak 1 hrac se dovida sam o sobe od serveru, kdyz mas 2 tak hrac A se dovida o sobe+hraci B a hrac B se dovida o sobe+hraci A, kdyz mas 3 tak A->A+B+C, B->A+B+C, C->A+B+C...atd.
  asi to neni exponenciala, ale bude to nejaky drsny kurvitko.
  v podstate limitem asi bude grafika, ale casto jsem mel pocit (aspon u waru), ze je tam nejaka vzajemna souvislost mezi latenci a fps... ale mozna neni... | 
                     
                    
                        no mmo
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Pertha 
                Moderator 
                      
                7950 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  09:30:21
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                      |  vzdyt to Rahman pise, ze narust neni exponencionalni ale kvadraticky | 
                     
                    
                        Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 celdric 
                Average Member 
                    
                1613 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  09:45:07
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Pertha
  vzdyt to Rahman pise, ze narust neni exponencionalni ale kvadraticky
 
  
  jo jasne... ctu kvadraticky a myslim 2x...misto x^2. | 
                     
                    
                        no mmo
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Kar-Chee 
                Junior Member 
                   
  
                 
                
                960 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  09:49:14
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Rashaverak
  pro me to tedy neuspelo ani jako single hra, porovnam-li to se skyrimem, ktery zdaleka neni idelani tak u me swtor oproti skyrimu stejne dostane tak max 20%
 
  
  No mně se to zas líbilo více než Skyrim. Soubojový systém je složitější, rozhovory výrazně lepší, enemy nescalují podle tvého lvlu a měnící se prostředí. Každému se holt líbí něco jiného :)
  Obecně považuju Skyrim za jednu z nejpřeceňovanějších her. Stejně jak kdysi Oblivion. | 
                     
                    
                        Planetside 2, Diablo 3 | 
                     
                    
                       Edited by - Kar-Chee on 20/01/2012  09:50:12 | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Rahman 
                Moderator 
                     
  
                 
                
                4369 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  09:57:54
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by celdric
   v podstate limitem asi bude grafika, ale casto jsem mel pocit (aspon u waru), ze je tam nejaka vzajemna souvislost mezi latenci a fps... ale mozna neni...
 
  
  Urcite neni. Kdyz bys mel latenci 100 ms, tak to znamena, ze nez se ti vrati paket ze serveru, tak utece nejmin 200 ms (musi cestovat tam a zpet), tzn bys mel max 5 fps, pokud bys vzdycky cekal na odezvu.
  Dela se to samozrejme tak, ze klient trochu predpovida budoucnost - na zaklade toho, co osttni hraci delali pred tim, vykresluje, co budou delat dal. Ve chvili, kdy dorazi upresneni od serveru, se spravna pozice interpoluje s predpokladanou. V praxi to je videt jako tzv. "warpovani" kdyz nekdo hodne laguje - upresneni prichazi s velkym zpozdenim, takze se mezi tim dostane hodne mimo v predpokladanem smeru pohybu.
  U vykreslovani pouziani abilit to samozrejme tak jednoduchy neni, tam se predvida dost obtizne (na druhou stranu SWTOR ma ability queue, takze predpokladam, ze ji na tohle zneuzivaji).
  Pri vykreslovani sceny s velkym poctem postav (at uz npc nebo jinych hracu) vetsinou nebyva limitujici faktor samotny pocet polygonu - dnesni karty maji v tomhle smeru opravdu brutalni vykonnost - ale bud velikost textur (a to predesim pri prichodu do nove oblasti - nove textury se musi nahrat na kartu a limitujicim faktorem je propustnost sbernice), prpadne v souvislosti s velikosti graficke pameti - pokud se textury na 1 scene nevejdou do pameti, tak se musi v pameti graficke karty vymenovat, opet je limitujicim faktorem propustnost sbernice a skube to jak svine (na tohle pomaha snizit kvalitu textur). A konecne zhavym kandidatem na pricinu fps dropu jsou animace. V dnesni dobe uz by kazdy slusny engine mel umet pocitani animaci pres GPU (s pomoci shaderu), nicmene i pres to jsou to fakt mraky floatovych vypoctu, nemluve o tom, ze animace jako takova je nezanedbatelny balik dat, ktery se taky musi na kartu nahrat a drzet v pameti. | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 tojejedno 
                Advanced Member 
                      
                5626 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  10:23:53
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       No co se tyce narocnosti na bandwith u klienta, tak je to linearni ne? Na serveru to je "kvadraticky".
  Jinak co se tyce vykonu SWTORu, az se dozvime co presne dela ten druhej proces (IMHO nejakej anticheat/antibot program) tak se mozna dozvime kam se ztraci vykon.
  Takhle "divne" uz mi ostatni aplikace zadnej program neovlivnoval. | 
                     
                    
                        AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje
 
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Dorlas 
                Moderator 
                     
  
                 
                
                2785 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  10:45:24
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       vo cem to kurva kecate? Rozumim jenom predlozkam a spojkam!   | 
                     
                    
                        Dorlas  EQ2 CzH, MdK, ReD, Ragnarok, Pohodari, Multa Nocent UO, SWG, WoW, VG, AoC, DF, TESO, Rift, Swtor, GW2, Daoc - inactive
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 brutus 
                Average Member 
                    
  
                 
                
                1833 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  10:47:24
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       Ilum - ultimate Valor farm! http://youtu.be/GgTaWNP2HJ0
  Enjoy next generation PvP! :D | 
                     
                    
                        Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 DarkFace 
                Junior Member 
                   
                700 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  10:49:01
                        
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                      |  OT k momentalne prebiehajucej debate, ale po debakli s Ilumom, som rerolol Republiku a low lvl PvP brackety su fakt fun. | 
                     
                    
                         "I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. " | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Rahman 
                Moderator 
                     
  
                 
                
                4369 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  10:49:36
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by tojejedno
  No co se tyce narocnosti na bandwith u klienta, tak je to linearni ne? Na serveru to je "kvadraticky".
 
  
  Vskutku. | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Dorlas 
                Moderator 
                     
  
                 
                
                2785 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  11:01:41
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by brutus
  Ilum - ultimate Valor farm! http://youtu.be/GgTaWNP2HJ0
  Enjoy next generation PvP! :D
 
  
  voni sou skutecne idioti... Tyhle veci sou leta vyreseny, dokonce lidma s firmy, ktera s bioware na tyhle hre spolupracovala.
  Daoc = /release city - to by vyresilo jejich predchozi pruser a na tohle by pomohlo dat timer, na ziskani valoru z jednoho cloveka. Proste bys nemohl furt dokola masit ty same lidi...
  Jako fakt no comment. Vzdavam Ilum a open pvp, tohle nema smysl... | 
                     
                    
                        Dorlas  EQ2 CzH, MdK, ReD, Ragnarok, Pohodari, Multa Nocent UO, SWG, WoW, VG, AoC, DF, TESO, Rift, Swtor, GW2, Daoc - inactive
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Pertha 
                Moderator 
                      
                7950 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  11:17:46
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       on tam timer je :)  4 killy a pak 10 minut toho cloveka nikdo z tvyho operationu nemuze zabit :) | 
                     
                    
                        Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Isac 
                Moderator 
                    
  
                 
                
                2433 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  11:18:08
                        
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       pokud v Darkfallu fungovaly bitvy stovky lidí (na dobrym hardwaru), tak myslim neexistuje výmluva, aby to nefungovalo v SWTOR, kde je ten engine asi 100x jednodušší
 
  | 
                     
                    
                       Edited by - Isac on 20/01/2012  11:20:39 | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 PRIBOO 
                Average Member 
                    
  
                 
                
                1602 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  11:18:11
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       Nahodou to group PvP na Ilumu včera moc pěkně opravili. Udělali u bází neviditelné čáry, které když překročíš dostaneš instakill  . Klobouk dolů, není nad jednoduché a účinné řešení. | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Pertha 
                Moderator 
                      
                7950 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  11:20:07
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Isac
  pokud v Darkfallu fungovaly bitvy stovky lidí (na dobry hardwaru), tak myslim neexistuje výmluva, aby to nefungovalo v SWTOR, kde je ten engine asi 100x jednodušší
 
 
 
  
  ja teda kdyz to zkousel tak nefungovaly :) | 
                     
                    
                        Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Isac 
                Moderator 
                    
  
                 
                
                2433 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  11:29:10
                        
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Pertha
 
 quote: Originally posted by Isac
  pokud v Darkfallu fungovaly bitvy stovky lidí (na dobry hardwaru), tak myslim neexistuje výmluva, aby to nefungovalo v SWTOR, kde je ten engine asi 100x jednodušší
 
 
 
  
  ja teda kdyz to zkousel tak nefungovaly :)
 
  
  to si asi neměl ten dobrej hardware
  neříkám, že to bylo bez chybičky, ale na druhou stranu to je engine kde se nic nekouzlí přímo na cíl, ale u všeho se musí počítat pohyb a kolize (kouzla, meče, šípy, granáty, dělový koule atp.), stejně tak kolize postav, friendly fire tomu taky moc nepomáhá atp.
  prostě pokud to tady tak nějak fungovalo, v o dost složitějším enginu co udělala skupina 10 Norů, tak pak nevím na co se může vymlouvat Bioware (pravděpodobně na to, že ten engine nedělal, ale koupil  ) | 
                     
                    
                       Edited by - Isac on 20/01/2012  11:31:06 | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 tojejedno 
                Advanced Member 
                      
                5626 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  11:31:13
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Rahman
 
 quote: Originally posted by tojejedno
  No co se tyce narocnosti na bandwith u klienta, tak je to linearni ne? Na serveru to je "kvadraticky".
 
  
  Vskutku.
 
   No já předpokládám, že autora dotazu zajímá dopad na jeho spojení, ne na servery providera (stejně tak s tím nesouvisí dopad na tvé Paegas připojení:)) | 
                     
                    
                        AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje
 
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Rahman 
                Moderator 
                     
  
                 
                
                4369 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  11:37:38
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by tojejedno
 
 quote: Originally posted by Rahman
 
 quote: Originally posted by tojejedno
  No co se tyce narocnosti na bandwith u klienta, tak je to linearni ne? Na serveru to je "kvadraticky".
 
  
  Vskutku.
 
   No já předpokládám, že autora dotazu zajímá dopad na jeho spojení, ne na servery providera (stejně tak s tím nesouvisí dopad na tvé Paegas připojení:))
 
  
  Vsak ja se nehadam :) | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 celdric 
                Average Member 
                    
                1613 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  11:43:57
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       mno ne nutne...slo spis tak nejak o celkovou zatez ;-) ale evidentne bandwith neni problem...
  cili jde o to udelat z high textur ctverecky a kolecka... uprimne receno ja jako healer stejne 90% casu koukam na green bary a filling up...
 
  | 
                     
                    
                        no mmo
  | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 brutus 
                Average Member 
                    
  
                 
                
                1833 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  12:03:07
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       Problem neni ani nahodou v bandwidth klienta - mam symetrickej 100Mb a Ilum je pri velkym mnozstvi lidi slideshow. IMHO je to problem prasackyho engine... | 
                     
                    
                        Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Rashaverak 
                Senior Member 
                     
                3722 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  12:14:05
                        
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Isac
 
  to si asi neměl ten dobrej hardware
  neříkám, že to bylo bez chybičky, ale na druhou stranu to je engine kde se nic nekouzlí přímo na cíl, ale u všeho se musí počítat pohyb a kolize (kouzla, meče, šípy, granáty, dělový koule atp.), stejně tak kolize postav, friendly fire tomu taky moc nepomáhá atp.
  prostě pokud to tady tak nějak fungovalo, v o dost složitějším enginu co udělala skupina 10 Norů, tak pak nevím na co se může vymlouvat Bioware (pravděpodobně na to, že ten engine nedělal, ale koupil  )
 
  
  mozna je ten problem v texturach jak popisoval rahman, vypocty na severu asi stihaj hold ty grafarny nezvladaj nacitat data, u darkfallu to problem nebyl protoze ten tusim mel 3 low res textury na zem, nebe a postavy | 
                     
                    
                        lastfm | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Rahman 
                Moderator 
                     
  
                 
                
                4369 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  12:18:26
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by brutus
  Problem neni ani nahodou v bandwidth klienta - mam symetrickej 100Mb a Ilum je pri velkym mnozstvi lidi slideshow. IMHO je to problem prasackyho engine...
 
  
  Vicemene tak. Kvalitni engine by mel umet dynamicky scalovat kvalitu zobrazeni sceny tak, aby narocnost nestoupla nad nejakou prijatelne nizkou mez, coz zjevne swtor engine neumi.
  Na druhou stranu je otazka, jestli nejaky stavajici engine tuhle vlastnost skutecne implementuje na 100%. Mnohem casteji se to resi omezenim na slozitost sceny (tzn treba tim, kolik pixelu na metr mohou mit textury ve vychozim formatu (obvykle v zavislosti na 'dulezitosti' objektu), kolik polygonu muze mit jedna scena (tohle omezeni v outdoor scenach obecne nefunguje a je potreba, aby engine umel LOD), atd.
  Problem je urcite s animacema, nejsem si jisty, jestli vubec nejaky engine resi neco ve stylu LODdovani animaci. | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                | 
                 Rahman 
                Moderator 
                     
  
                 
                
                4369 Posts  | 
                
                  
                    
                      
                        Posted - 20/01/2012 :  12:23:39
                        
                 
                        
                      
  | 
                     
                    
                       quote: Originally posted by Rashaverak
  mozna je ten problem v texturach jak popisoval rahman, vypocty na severu asi stihaj hold ty grafarny nezvladaj nacitat data, u darkfallu to problem nebyl protoze ten tusim mel 3 low res textury na zem, nebe a postavy
 
  
  Tak zrovna dynamicke snizovani rozliseni textur je pomerne dobre zvladnuty problem. Kdyz to vezmu do dusledku, tak neni problem z libovolne velke textury proceduralne vyrobit texturu o velikosti 1 pixelu. Problem je v tom, jak urcit, ktere textury mas jak zkrouhnout, aby co nejmene utrpel vizualni dojem a soucasne se textury nahrane v jeden moment na kartu vesly do graficke pameti (spolu s geometrii, animacema, shaderama a ostatnima datama, ktere je treba drzet v pameti graficke karty). | 
                     
                    
                        | 
                     
                   
                 | 
               
              
                
                
                  Topic   | 
                  | 
               
             
           | 
         
       
     |