Author |
Topic  |
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 29/04/2010 : 13:43:17
|
Zda se mi to anebo zmizel topic o GW2?
Kazdopadne tady je fresh info rozdeleny do dvou casti, jak to vlastne bude s combat systemem http://www.guildwars2.com/en/the-game/combat/part-one/.
Po precteni tohoto clanku jsem si 100% jisty, ze to nebude hra pro me, protoze boj byl degradovan na toceni se kolem soupere jako idiot v honbe za positioning bonusy (to komicky tanceni znamy treba z AoC bude i tady) a hlavne skillbar ma 10 skillu, coz je jasnej krok vstric pve hracum, protoze vetsina pvpckaru se shodla, ze i 8 bylo moc.
Na druhou stranu ty screenshoty vypadaji hodne pekne a pro pveckare to asi bude alternativa k wow. http://www.guildwars2.com/en/the-game/professions/elementalist/, ukazka elementalist skillu znamych z GW1...
|
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 29/04/2010 13:46:22
|
|
| |
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 29/04/2010 : 13:53:40
|
To komicky tanceni kolem soupere, jak jsi nazval, povazuji za nejlepsi combat, ktery jsem kdy hral v MMO. Svete div se, clovek musel projevit trosku toho umeni, aby dokazal uskakovat vcas, vyuzivat priskok bonus atp. Nevim jak ted, ale drive s tim mohl byt assassin velice produktivni. :-) |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 29/04/2010 : 14:10:47
|
Zadny uskakovani (dash) v GW nebude. A komicky mi to prijde taky proto, ze vetsina turnaju v GW proti korejskym guildam nebo amikum byla 250+ ms ping a pochybuju, ze to tady bude jiny, takze tohle krouzeni bude uplne k nicemu a spis to bude lidi nasirat, jelikoz se to vcas nevyhodnoti. Boje v GW2 byly vzdycky o takticke a rychlych reflexech u ruptoru/healeru, ale tohle poskakovani, to vazne nerad vidim. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 29/04/2010 14:11:21 |
 |
|
terawatt
Junior Member
 

916 Posts |
Posted - 29/04/2010 : 14:26:15
|
Parádní artwork i screenshoty. [:pray] |
I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.
|
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 29/04/2010 : 18:05:01
|
Prezentace je prvotridni. Vedle arenanet videi pusobi ten sekany vytvor chlapcu z Bioware jako lacinej joke. |
MMOs failed. |
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 29/04/2010 : 18:48:27
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
To komicky tanceni kolem soupere, jak jsi nazval, povazuji za nejlepsi combat, ktery jsem kdy hral v MMO. Svete div se, clovek musel projevit trosku toho umeni, aby dokazal uskakovat vcas, vyuzivat priskok bonus atp. Nevim jak ted, ale drive s tim mohl byt assassin velice produktivni. :-)
ted je to porad to sami, akorat s tim ze assasin nic moc umeni nepotrebuje, protoze slozi low armor postavy behem 5ti vterin :- )
no ja sem spis zvedavej jak to bude s CC , protoze to je zabijak dobryho pvp ve vetsine soucasnej her, doufam ze se nebudou opicit po aionech conanech nebo warhammerech |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 29/04/2010 : 19:01:39
|
O CC bych se v pripade GW nebal. V tomhle jim celkem verim, byt byly jiste balance updaty, ktery se trochu v tomhle ohledu vymkly kontrole, ale nemely moc dlouheho trvani. Skilly v GW mely vzdy hlavu a patu a ne jako v ostatnich MMO "zamraz protivnika na 30 sec do zeme, recharge 5s". Navic GW je znamy tim, ze v nem nikdy nebylo absolutni CC, kdy by postava nemohla nic delat (i behem kratkeho kd se da aktivovat stance treba). Vsechno se resilo formou procentualniho postihu. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 29/04/2010 19:03:54 |
 |
|
D@rth
Starting Member
13 Posts |
Posted - 29/04/2010 : 19:41:58
|
co zatím vydali za info to vypadá celkem dobře, jen škoda, že se nebude moct dát sekundární povolání, ale doufám, že to na diverzitu nebude mít vliv a anet se s tím nějak popere jinak
to Jace: podobný vylepšování pozice kvůli lepšímu dps se už používá v jedničce viz. http://www.youtube.com/watch?v=ecimjr-YH2w |
"The Force will be with you." |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 29/04/2010 : 20:00:38
|
Jo, ale v jednicce to byl akorat autocrit na fleeing chary. To, na co se chystaji ted, je uplne neco jinyho.
Absence sekundarniho povolani mi nevadi z toho duvodu, ze jakmile se v gvg objevil nejakej gimmick, bylo to budto zneuzivani rangerovy expertise nebo elaci s kladivama atd. Proste samy stupidni OP veci, ktery se libily akorat dementum, protoze u toho stacil /faceroll a vyhravali. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 29/04/2010 20:08:34 |
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 29/04/2010 : 20:04:52
|
tak jestli cc nepodelaj, a bude dobrej balanc postav, tak si troufam tvrdit ze to hrave strci do kapsy vsechny soucasny hry co se tyce pvp, protoze ve vetsine to je parodie na pvp (ted se doufam neozve nakej zerker z warhameru nebo darkfucku ze 200x200 je dobry pvp : -))) |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 29/04/2010 : 20:06:22
|
arach: me dost sere, ze prijdeme o HA a TA (to uz odparali i z jednicky, za coz je par lidi vcere vyfuckovalo a novou codex arenu nehraje vubec nikdo uz). Tech 10 skillu v baru je podle me hodne zasadni, byt to vypada jako trivialita (navic to jejich prohlaseni, ze skilly bude vetsinou multifunkcni... takze to fakt balancuji na hrane v tomhle).
Ale jinak uz z cisty koncepce GW skillu to bude ten nejlepsi combat system v pvp MMORPGs. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 29/04/2010 20:08:01 |
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 29/04/2010 : 20:14:14
|
eh oni zrusily TA a HA ? to se snad zblaznili, a ja s Punkym premejslel ze bysme obcas logli do TA si zalamit : -) doufam ze taky bude oddeleny pvp od pve, aby to nebylo vubec o vybave |
 |
|
D@rth
Starting Member
13 Posts |
Posted - 29/04/2010 : 20:16:46
|
HA stále je zrušili TA a HB |
"The Force will be with you." |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 29/04/2010 : 23:15:49
|
HA v GW1 porad je, ale do GW2 se s nim nepocita. V GW1 sestrelili TA a HB, jak spravne rika darth. Oduvodnili to tak, ze pry nejsou prostredky na jejich udrzovani, coz je dost usmevny vzhledem k tomu, ze posledni patch tykajici se tehle formatu vysel nekdy pred 2 lety.
Kazdopadne at to bude, jak to bude, Arenanet ma moje sympatie za to, ze narozdil od zmrdich firem typu EA Mythic/EA Bioware nedelaji velkohuby marketing plnej kecu, jak vsechno rozdupou, ale proste do placu hodej svuj vytvor, kterej je svetelny roky napred od toho, co prezentuje jejich konkurence. Takhle se to ma delat. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 29/04/2010 23:22:21 |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 30/04/2010 : 03:15:23
|
Players will be able to engage in organized, balanced PvP (similar to GvG in the original Guild Wars) without first leveling up characters, finding equipment, and unlocking skills. While inside the organized PvP area, all characters will be the same power level and will have access to the same equipment.
by mne zajimalo co tim mysli? Jako ze kdyz pujdes do GvG jako n00b tak ti to da berlicku?
Nejak nechapu proc tam cpou ten persistentni svet. K cemu? To se vymstilo uz ve WHo - ze akorat pveckari (pravem) nadavali jak to pve stoji za hovno (protoze ano, kdyz uz neco delam, delam to poradne).
PvE svet je prece ve hre max jako nutny zlo pro zisk eqipu.. pokud v arenach nebude zapotrebi a ani v "balanced pvp similar to gvg" ne.. tak si myslim ze si meli setrit cas a penize radeji na to balancovani combatu. Tak jednou delaj PvP hru, tak proc se furt snazi "i nejak zasahnout ty pve hrace"..
je fakt, ze za mne jako pve hrace - grafika vypada moc pekne, souboj zni zajimave.. ale vsichni vime ze to v GW bude na prd...tak se tam proc??? |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 30/04/2010 : 07:26:43
|
to je GW Rodiere, ne wow, tak proto |
 |
|
D@rth
Starting Member
13 Posts |
Posted - 30/04/2010 : 10:10:24
|
Rodiere pro tebe a spoustu dalších kids GW není a to znamená, že ani dvojka nebude, kdo si chce vesele grindovat a přihlouple questit, tak si myslím, že trh nabízí spoustu jiných řešení
jinak ještě se neví jak přesně to myslí, ale představuju si to, že když půjdete se svoji postavičkou do GB, tak se vám zvýší staty na vašem equipu dočasně na max hodnoty a otevřou všechny skilly, tohle zaručí, že pvp bude spravedlivý a bude rozhodovat skill hráče a ne počet profarmených hodin, abych dosáhl na nějakej použitelnej equip |
"The Force will be with you." |
Edited by - D@rth on 30/04/2010 10:11:19 |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 30/04/2010 : 11:48:11
|
Moc bych se bejt vama nesmal. Prave Rodierum se GW2 ma docela podbizet a pvpckari byli odsunuti na druhou kolej. |
MMOs failed. |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 16/05/2010 : 18:02:01
|
Tak jsem se konecne dostal k precteni http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/473/feature/4234/Dynamic-Events-Detailed.html, coz me ac antiPVEckare celkem zajimalo od pocatku ohlaseni GW2 a sice jak z MMO her odstranit stupidni vykricniky a klikani na accept/reject ala WoW. GW2 na to jde tak, ze v kazdy zone probihaji nonstop eventy a ziji svym vlastnim zivotem (resp. bez zasahu hrace dojdou vzdy do jednoho konce). Co je zajimavy, tak se ty eventy po skonceni neresetnou, ale nasledky zustavaji. Obtiznost eventu se dynamicky prizpusobuje vyskytu hracu v dany oblasti (pribehne magic navic a za kopcem se respawne petice orku, bych to tak videl). Persistentni eventy uz z principu vylucuji jakekoli instance, takze se patrne dockame rozdeleni na servery anebo v Arenanet pracuji super mozky, co vymyslely nejaky crazy prevratny reseni v oblast netcodu. Velkohuby prohlaseni, ze tehle eventu jsou tisicovky, dava jasne tusit, ze GW2 bude hlavne o PVE.
Tezko rict, co si o tom myslet. Snad to nebudou jen modifikovany PQ z Failhammeru. |
MMOs failed. |
 |
|
Jaffa
Junior Member
 
982 Posts |
Posted - 16/05/2010 : 19:42:15
|
PQ z WARu bylo první co mě napadlo a asi to tak dopadne ale i kdyby jen okopčili PQ tak to nebude špatný. |
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
|
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 13/06/2010 : 20:04:18
|
Hmm, nevite nekdo, kdy to teda ma vyjit? Vsude se nejak nebezpecne mnozi Q4 2010, coz se mi zda dost brzo (ale zase ta silici medialni masaz by to vysvetlovala). |
MMOs failed. |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
|
Jaffa
Junior Member
 
982 Posts |
Posted - 18/08/2010 : 13:17:51
|
quote: Originally posted by spajdr
nové ingame video z gamecon http://gamevideos.1up.com/video/id/30947
Co na to říct, luxusní no. Zamiloval jsem se podruhé  |
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
|
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 18/08/2010 : 13:41:03
|
to zas bude s....a zmatlana a zalagovana :) |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Gaunero
Starting Member
44 Posts |
Posted - 18/08/2010 : 13:44:59
|
az mi cvrkolo  |
 |
|
WereHamster
Junior Member
 

982 Posts |
Posted - 18/08/2010 : 17:24:49
|
To klouzání mi docela vadí... |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 18/08/2010 : 17:47:11
|
Teda uplne ty prvni vteriny jsem myslel, ze se koukam na WoW. Ta animace behu je priserna a vubec ty prechody, kdy postava neco dela a pak se prehodi do normalu (v tomhle ale porad vede SWTOR). Gameplay pusobi nudne a staticky a celkove by me tohle asi nenalakalo. Lepsi byla ta videa s demonstraci skillu. |
MMOs failed. |
 |
|
Filda LNL
Junior Member
 

723 Posts |
Posted - 18/08/2010 : 18:23:05
|
quote: Originally posted by Pertha
to zas bude s....a zmatlana a zalagovana :)
Počkej, nemá to bejt náhodou to jediný a pravý MMORPG, na který se furt čeká? |
Troll lepší fanboie. |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 18/08/2010 : 19:51:24
|
filda: jak se opovazujes pochybovat o nasem hernim MMO klenotu a MMO Mojzisovi a navic v mym topicu. Pozadej svou pani o 30 ran rakoskou a jdi si kleknout do rohu. |
MMOs failed. |
 |
|
Filda LNL
Junior Member
 

723 Posts |
Posted - 19/08/2010 : 10:50:27
|
Však já nepochybuju...že to stejně nedopadne tak dobře, jak by všichni chtěli.  |
Troll lepší fanboie. |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 19/08/2010 : 12:48:52
|
quote: Originally posted by Filda LNL
Však já nepochybuju...že to stejně nedopadne tak dobře, jak by všichni chtěli. 
taky nepochybu, ze to bude jeste vetsi s....a nez gw 1, pac ta aspon byla necim vyjimecna |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Jaffa
Junior Member
 
982 Posts |
Posted - 19/08/2010 : 15:26:50
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Filda LNL
Však já nepochybuju...že to stejně nedopadne tak dobře, jak by všichni chtěli. 
taky nepochybu, ze to bude jeste vetsi s....a nez gw 1, pac ta aspon byla necim vyjimecna
Nj ale ty postavičky tady aspoň dokažou projít město narozdíl od Mortal Online failu. |
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
|
 |
|
Trasher
Moderator


376 Posts |
|
Zarel
New Member

303 Posts |
|
terawatt
Junior Member
 

916 Posts |
Posted - 28/08/2010 : 10:41:36
|
quote: Originally posted by Zarel
videjka z dema ti nestačí? :) některa jsou opravdu pěkná. http://www.youtube.com/watch?v=eL3AJi-GUls&feature=search tohle prvni doporucuji pustit od 3tí minuty. je tam pěkně ukázané jak parádní bude pohyb a uhýbání.
http://www.youtube.com/watch?v=wxEUmBNmcyE&feature=search tohle druhe dobře popisuje jak co bude fungovat a boss také není špatný.
je jich vic ale pochybuji že je neznáte 
Parádní grafika, to je pomalu už standart všech nových her. Nedávno jsem například nevěřícně čuměl na grafické zpracování Lynch&Kane2, prostě paráda. Na druhou stranu je ale třeba zmínit úroveň AI, která o moc nepředčí konkurenty z Wolfenstein/Doom  |
I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.
|
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 29/08/2010 : 12:15:29
|
Je to sice jen jeden z mnoha random mmo threadu, ale udajne lidi, co meli na conu moznost zahrat si GW2, z toho nebyli nijak odvareny. Pry je to dumbed down a hraje se to jako kazda prvni mmo.
No collision detection = shit pvp. Jsem zvedavej, jak se tam bude treba blokovat runner. http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/thread/289103/page/1 |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 29/08/2010 12:28:19 |
 |
|
Milan
Junior Member
 
777 Posts |
Posted - 29/08/2010 : 13:51:45
|
quote: Originally posted by Jace
Je to sice jen jeden z mnoha random mmo threadu, ale udajne lidi, co meli na conu moznost zahrat si GW2, z toho nebyli nijak odvareny. Pry je to dumbed down a hraje se to jako kazda prvni mmo.
No collision detection = shit pvp. Jsem zvedavej, jak se tam bude treba blokovat runner. http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/thread/289103/page/1
Naštěstí je to názor Harcore hráče GW1. Čti pošuka, co je schopný se několik hodin honit ve čtvercové arené okolo sloupu a nazývat to "nejlepším" PvP na světě. Takže tomu názoru bych moc velkou váhu nepřikládal. |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 29/08/2010 : 14:32:15
|
Teda ted jsi presne popsal to, co jsem v GW celou dobu delal.
Kdyz jsem si to cely procetl, tak z toho fakt kouka akorat WoW zdarma. Veskery veci, co z pvp v GW delaly godlike zalezitost, odstranili. |
MMOs failed. |
 |
|
Zarel
New Member

303 Posts |
Posted - 29/08/2010 : 17:33:25
|
A co jsem četl ja tak me naopak přesvedšuje o něčem jiném. GW jsem miloval a pvp hlavně ale odstranění monka,méně skillů,druhá polovina skill baru rozdělena pro heall a buffi,přidání efektů ke skillůl jako je ohnivá stěna /Zapaluje šíp a warior umí oheň rozhazovat/- uskakování do stran a skákání celkově,nutnost některá skilli manuálně navádět... to vše a mnoho dalšího mě presvědšuje že vědí co dělaj a opravdu se po dlouhé době těším na nějaké MMORPG.
o PVP se neví v podstatě nic.Asi nejsem sám kdo čeká na každou novou správu o PVP ale i to co už je venku zní velice zábavně. A jen bych připomněl že hra je zdarma a tak chorobní křiklouni a věční nespokojenci by měli svou nedůvěru soustředit na hru která jen z hráčů tahá prachy .. že WoWkaři^^
Nemá to vyznívat tak,že mi haníte modlu.Ale ArenaNet se pokouší o dobrou hru zdarma a takové chování beru.Proto nevidím tuvod pro spamm a brečení jak vám hru překopávají.
|
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 29/08/2010 : 17:50:35
|
Podle toho, co vim ja, tak:
- 4 skilly urcuje zbran, 2-3 si vybere hrac, tzn. minimalni customizace buildu - odstraneni main healera ze hry... Casto o vitezstvi v gvg rozhodovalo to, kdo ma lepsiho infusera nebo prot monka. - neni collision detection, tzn. zadny takticky blokovani u flagstandu nebo zablokovani teamu v HoH. - moznost proskocit skrz typka a dat mu zezadu crit (wtf) - zadnej energy management... meneni setu byla polovina skillu jakyhokoli castera (umet si schovat energii pred mesmerem, ve vhodnou dobu switchnout na 40/40 set nebo +30 staffu) od monku pocinaje tim poslednim nejspinavejsim fire elacem konce. - atributy totalne prekopany in favor of average WoW joe.
Tohle jsou dost zasadni veci, o kterych te ale nemusim presvedcovat, pokud jsi pvp v GW skutecne hral, jak rikas.
Jasny, hra to bude jina. Podle me bude mit o dost lepsi pve nez jednicka (coz nebude tak tezky), ale pvpckari moc duvodu k radosti nemaji. |
MMOs failed. |
Edited by - Jace on 29/08/2010 17:54:22 |
 |
|
Zarel
New Member

303 Posts |
Posted - 29/08/2010 : 19:16:31
|
To rozhodne zasadni veci jsou.Ale ty se na to porat koukas jako hrac kterej si neco oblibil a boji se že mu to na tolik překopou,až ho to nebude bavit. To pak mužeš hrat dal GW a čekat na datadisk. GW2 bude prostě nova hra a ne datadisk a to bych se hodne zlobil kdyby vydali novou hru kde jen upravi grafiku,vyhrajou si s avatarama a udělaj novej svět s příběhem. Jde o to aby GW2 hrálo ještě víc lidí a víc lidí = lepší hra.Ať se na to koukáš jak chceš tak nejde o to potěšit pár starých fandů ale prodat a udržet aktivních co nejvíc kusů :)
:Ty skilli si nejsem jistej ale zbraň určuje první řadu ale myslím že můžeš upravovat všech 5 ale ruko do ohně za to nedám. Každopádně i tak by tam bylo dalších 7 na upravování + prohazovat zbraň což je novej rozměr co v GW nebyl "hodně možností"
:MO koukni se na to očima vívojářů.Vadilo jim,že např RA byla hlavně o tom jstli dostanete monka nebo ne.Teďka každá postava umí pomoci a práci monků na sebe bere celej team.Podle mě je důležitější druhej důvod.Taktika byla dost jasná předem /odstavit,zabít nebo alespoň otravovat monky/ což bylo stereotipní.Chtějí aby hra byla více otevřená tím že už nebude 8 hráčů v GB ale jen 5 bych řekl že to bude fungovat skvěle.Vem si tu volnost když nebudeš mít target předem určený ale vybereš ho podle situace.
Moc jsem se rozepsal a je to sama hrubka tak asi bude nejlepší počkat až jak to dopadne  |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 29/08/2010 : 19:33:42
|
tak me treba tohle na GW sralo :)) to ze byla na tolik odlisna.. ale nikomu to necpu. |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 29/08/2010 : 20:07:58
|
O RA se snad nikdo nebavi... vsak to byla joke arena, kdyzs nemel s kym hrat. Jsi dal join, dostal vedle sebe 3 pve nooby a bud to vyslo nebo ne. Samozrejme RA bylo nejpopularnejsi, protoze jsi nepotreboval skill, taktiku, build, spoluhrace... bylo to misto, kde se setkavali pveckari. Kdyz pominu holy fakt, ze kdokoli sel do halfsolidniho monka, byl z 95% dement, protoze ty RAckovy monkovsky buildy byly o spamovani guardianu a toceni stanci (nez prisly takovy ty zrudnosti s patient spirit atd.). Ti netrpelivejsi si proste stoupli do korean districtu, kde s premade teamem farmili garbage a pak si sli stoupnout do TA s nafarmenym glad8 a vsichni z nich meli prdel, protoze vedeli, co tam stoji za losery.
Pokud bych byl game designer Arenanetu, tak udelam presne to samy, jelikoz budu vychazet z toho, ze GW bylo popularni hlavne mezi pveckarema, byt byly velky snahy to zvratit (turnaje o ipody a propagani predmety, observer mode, aby se pveckari mohli podivat, jak vypada top gvg zapas).
Ja osobne doufam/sazim na to, ze pro pvp Arenanet udela odpovidajici ruleset (kde treba bude collison detection, jinak budou fungovat atributy). |
MMOs failed. |
 |
|
Jaffa
Junior Member
 
982 Posts |
Posted - 30/08/2010 : 07:39:00
|
Kdysi proběhl výzkum/anketa a co se zjistilo?? že 70% procent hráčů co si GW koupilo tu hru hraje jako PVE focus game.
Takže asi proto GW2 vypadá zatím tak jak vypadá. |
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
|
Edited by - Jaffa on 30/08/2010 07:39:58 |
 |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 30/08/2010 : 12:06:20
|
jj, to je pravda. Pveckaru je proste mnohem vic a na to, ze pve v jednicce byla naprosta sracka, to hralo prekvapive hodne lidi (asi kvuli cene nebo nevim). Uspesny to urcite bude, ale trochu na jiny fronte, nez bych si pral. Co se da delat... |
MMOs failed. |
 |
|
Trasher
Moderator


376 Posts |
Posted - 30/08/2010 : 12:53:42
|
quote: Originally posted by Jace
jj, to je pravda. Pveckaru je proste mnohem vic a na to, ze pve v jednicce byla naprosta sracka, to hralo prekvapive hodne lidi (asi kvuli cene nebo nevim). Uspesny to urcite bude, ale trochu na jiny fronte, nez bych si pral. Co se da delat...
no monthly cost, dava hodne casu na zlepsovani .tak doufam uz ne dalsi epic fail 
vyjde jaro pristi rok ? -casu dost |
co je vic,nez pristani bez padaku ? https://www.youtube.com/watch?v=o2xmAWS4akE&feature=youtu.be&t=1m40s |
Edited by - Trasher on 30/08/2010 12:54:22 |
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 03/09/2010 : 03:07:53
|
Prvni dojmy z Guild Wars 2 na gamescomu http://pc.hrej.cz/preview/guild-wars-2-dojmy-z-gamescomu-xy-3258/
Drakovi se dalo ublížit přímou akcí anebo osazením jednoho z několika děl, které stály kolem arény. Na děla nalétávali malí draci a kdyby nebylo parťáků, zničili by je. V praxi tak byl předveden systém asistence, kdy hráči musí spolupracovat na složitější bojové situaci. „Můžete přenést schopnosti ze své úrovně na hráče mnohonásobně slabší a obráceně, abyste vyrovnali herní zážitek,“ prozradil Flannum, jak je řešený problém rozdílnosti úrovní mezi členy skupiny. Age of Conan disponuje podobnou možností, ale v Guild Wars 2 se zdá, že půjde o výrazné „propůjčení“ schopností druhým. Zatímco Flannum vykládá, mydlí všichni hráči do draka hlava nehlava a dokonce se jim zobrazuje, na jaká místa jeho těla parťáci útočí.
Tam, kde Jeff Strain propagoval u původní hry PvP, se nyní Flannum a jeho lidé snaží upřednostnit PvE – anebo o PvP prostě zatím detailně nemluví.
A jak to bude s PvP?“ A neřekli a neřekli. Mohli jsme se ptát horem dolem, ale neřekli. PvP každopádně bude přítomno stejně silně jako v původní hře s tím, že bude zvětšena škála konfliktu mezi stranami. Zápas guild, od kterého si hra bere jméno, zůstává zachován a upřednostňovány budou souboje serverů v lokacích známých jako Mlžné zóny (the Mists). Hráči sem budou moci vstoupit se svými jmény z původní hry (ale bez schopností) a dokonce bude možné přetransferovat některé trofeje. Podle opatrných odpovědí se dá soudit, že PvP zůstane ve větší míře zachováno a hlavní důraz je kladen na PvE.
|
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
Edited by - Rodier on 03/09/2010 03:18:22 |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
|
Jace
Average Member
  

1183 Posts |
Posted - 03/09/2010 : 17:14:45
|
njn, nejsou charita, ale za soucasnyho stavu do toho urcite nejdu. Chci video s japonskyma hosteskama a masivni dav nerdu, ktery slintaj u gvg zapasu poustenyho na projektoru. |
MMOs failed. |
 |
|
Shigi
New Member

165 Posts |
Posted - 01/10/2010 : 09:33:37
|
Prezentace z Gamescom mne nadchla. Doteď jsem se o GW2 vůbec nezajímal, jelikož jsem si svého času koupil jeden z dílů prvních GW a hořce jsem litoval. Nyní to však vypadá, žo to bude úplně jiná hra.
Co jsem stačil zaznamenat : moc se mi líbí styl „public qeustů“, známých především z WAR – tady jim říkají Místa zájmu. Ten pocit, že jste součásti dění, jež stále vyzdvihovali, je opravdový -už jsem to ve WAR zažil. Velké plus. Hodně se mi líbilo zpracování mapy a ikonek ve skill baru – to umělecké pojetí mi sedí. Jen jsem trochu nervózní z celkového množství. To jsem, ale vždy když nemám nabidovánu, alespoň polovinu klávesnice. Vypadá to však, že to budou kompenzovat flexibilitou v používání zbraní. Warior s lukem např., nebo přepínání „horký /studený vzduch“ u Iluzionisty.
Také inovativní systém se smrtí se mi líbí. Mám na mysli ten čas, kdy ležíte na zemi a snažíte se zvednout. Změní se vám skilly na pár základních (opět unikátních, navíc specifických pro jednotlivá povolání) a máte několik drahocených sekund, kdy můžete protivníka dorazit a pokud se Vám to povede - přežijete a můžete se doléčit. Podobnou myšlenku známe mimo jiné z Borderlines.
Když se k tomu přidá PvP, se kterým mají asi největší zkušenosti začal jsem se na GW2 moc těšit. Kdyže to má vyjít? Až to bude?!
|
WoW/Drak´thul/Shigolas,Srugrug -offline WAR/Eltharion/Shigi -offline AION/Gorgos/Shigi -offline RIFT/Imperium/Shigi -OFFline
|
 |
|
Topic  |
|