Mne je vcelku jedno, jestli to "legendarni trio" je dobry nebo spatny. Ja jen rikam, ze chlapci z Bioware prisli s tim, ze to tam nebude, a presto hned prvni videa dokazuji opak. btw zabavna mozna pro nekoho, kdo nevystrcil paty z WoW.
Nicméně je pravda, že ve WoW a to hlavně na počátku bylo toto zvládnuto výborně. Možná taky z toho důvodu je to nejúspěšnější hra všech dob a ty můžeš jen litovat, že jsi ji zavrhl hned v trialu!
Můžem to zlehčovat jak chceme. Faktem zůstává, že to "farmení epixů" bavilo 10 mil. lidí třeba 2roky, než si uvědomili, do jaké míry jim to ovlivňuje RL a z WoWka se stává druhé zaměstnání.
. . . a koho by bavilo chodit do dvou zaměstnání. ( a děti školou povinné si díky díky WoWku poprvé udělali představu jak to bude vypadat až jednou nastoupí do pracovního procesu , také držitelé modrých knížek WoWko obohatilo, protože organizace 40-men raidu bez vojenské disciplíny, nebyla možná )
WoWko představuje 2. zaměstnání jen pro elitu. Běžného hráče se to nemusí nějak dotknout a přesto se může bavit. Je to po týhle stránce dobře vybalancovaná hra s challengem a s rated BG bude ještě lépe. Nicméně je to tak, farma epixů. Předtím (Vanilla WoW lvl 60) to bylo o tom kdo měl modrý a fialový item, teď je to o gearscore - někdo si zvykne a přizpůsobí se, někdo quitne.
také držitelé modrých knížek WoWko obohatilo, protože organizace 40-men raidu bez vojenské disciplíny, nebyla možná )
hned jsem si vzpomel jak sme stali vyrovnani na zacatku moltencore a pred nama ten leader - Kráva (Tauren) a rval na nas na TS "ted si vsichni nasadte fire resist - Dynty si delas prdel s 21 FR?? 3ma mana potama,bez flasky,neopravenej a o 5minut pozde??? 20 svicek, ti bude stacit na celej raid? prequest na onyxii zase nemas a celou noc jsi mlatil BG?? -50 DKP Ted si zkontrolujeme kdo je AFK "ready check" Pepa,franta,lojza,karel !!!! jeste sme nepulnuli prvniho moba a uz sou AFK ! 6ta grupa nema Druid buff!!! Tonda prisel na raid s jednim Ankhem?? Venca nema naisnstalovanej Raidassist!!!! /rw JAKTOZE STANDA NENI NA TS?? jojo zlate casty :)
== jinak faktem je, ze si nedokazu predstavit FPS boj s tema abilitama tam.. to by asi nikdo neukociroval.. a bez abilit je to nuda
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
quote:Originally posted by Shigi ...WoW a to hlavně na počátku bylo toto zvládnuto výborně. Možná taky z toho důvodu je to nejúspěšnější hra všech dob a ty můžeš jen litovat, že jsi ji zavrhl hned v trialu!
quote:Originally posted by Shigi ...WoW a to hlavně na počátku bylo toto zvládnuto výborně. Možná taky z toho důvodu je to nejúspěšnější hra všech dob a ty můžeš jen litovat, že jsi ji zavrhl hned v trialu!
Ja nelutujem tiez.
Taky nelituju !
Originally posted by Lewi: Prosím vyhněte se diskuzím na těchto stránkách s lidmi, kteří o této hře nic nevědí a dělají závěry jednejte s lidmi kteří vědí o čem mluví.
V nejblizsi dobe (mozna jeste dnes) ma na mmorpg.com vyjit clanek od typka, co tenhle klenot hral na E3. Udajne mu tu prislo pomaly :) Uvidime, co vyplodi... ty clanky tam vetsinou pisi altruiste nebo tluste zenske po 40tce, kterym staci, aby to blikalo, takze jestli tam fakt budou nejaky negativa, nebude to pro SWTOR dobry.
myslis, kurva nemam grid, jezis nemam grid, sakra 10m mi to nevystrelilo a sakra nemam grid ale mam uz v hajzlu stity, hm sem mrtvej na stanici.Hm lod nereaguje letim nekam do prdele.Jesus dit mi to sezralo cap a palivo ale neodskocil jsem a kourej to do me, hm sem mrtvej. Jinak co se tyce fitu slozeni fleet atp byli wow omalovanky proti eve.Ale nemuzu zastirat zeby me to nebavilo.Wow me bavilo do prvniho datadisku velmi, ackoliv dodnes si myslim ze bg naprosto zmrvily naprosto cele pvp, o systemu critu atd nemluve.
Jinak nic od sw neocekavam, zadnej zazrak, ani zadny novy prevratny system hry.Nejvetsi devizou bude rozhodne svet sw a uz jen proto si to zahraju a predpokladam, ze me bioware po pribehove strance nezklame.Zbytek se uvidi.
srovnavas loadovani gridu s organizaci raidu? budu to brat jako dobrej pokus o flame
Nu co se tyce organizace raidu, nebylo na tom wowo uplne spatne aspon co jsem hral ja.V tech mega lagach v mc naprosto kazdej musel vedet co ma delat a presne.Kdyz to zvoral jeden, zbytek chcipnul v nekterych pripadech. Coz u eve zas az tak neplati.95% fleety v eve netusi co se kde deje ale jen posloucha rozkazy fc, takze ani tak nejde o jejich um [samozrejme je dobry aby u toho trochu premysleli a tusili co si muzou nemuzou dovolit a neco vedeli o lodich], ale schopnost poslechnout rozkazy.Na sbilejch 5% to cele zavisi a oni musi dat spravne rozkazy. V mensich gangach zase zalezi na experienci tech lidi, ale stale je tam vecinou clovek co to ridi.Takze v nekterejch vecech bcyh rekl, ze to wow kladlo mnohem vetsi pozadavky na ovce v raidu nez v eve. nevim jak ted ve wow hral jsem do prvniho datadisku.
Urcite ocenuju uprimnej novinarskej vytvor bez toho typickyho balastu, i kdyz clanek celkove asi stejne nudnej jako hra. Co trochu nechapu, je to nekriticky vyzdvihovani Bioware na post uber devs. Proc proboha? Vsak to nejlepsi uz maji davno za sebou a behem ty doby se urcite musel minimalne vyznamne obmenit kadr. Asi to samy jako blizzard... dalsi neuveritelne overrated spolecnost, ktera neprisla nikdy s nicim revolucnim. Jen vykradala napady ostatnich.
No jestli selze GW2 a dalsi zajimavy veci jako Tera nebo B&S, tak prece to nebude porad tahnout archaicky wowko, ktery doslova starne pred ocima.
quote:Jestli se taky strachujete o to, co vás čeká na konci onlinovky Star Wars: The Old Republic, tak prý nemusíte. O všechno je postaráno, vzkazuje James Ohlen z BioWare.
"Někteří lidé se bojí pozdější fáze hry a ptají se: Co se stane, až dosáhnu nejvyššího levelu? Ale nebojte, počítáme s tím a máme pro to plán," říká Ohlen.
Podle něj je možné, že po splnění všech hlavních questů hráči zažijí posunutí nejvyšší možné hranice dosaženého levelu.
V BioWare je prý spousta hardcore hráčů WoW s postavami na 80. úrovni, takže firma dobře ví, co tihle veteráni potřebují.
Tady už aby se jeden styděl přiznat, že hrál Wow... Případně že ho to dokonce i bavilo.
A co mají jako ti představitelé těm novinářským hyenám říkat:
Máme zkušené vývojáře, kteří nikdy nic online nehráli. Naši vývojáři hráli hight end content "ty víš jaké hry". Pssst, potřebuju se dostat na flek vedoucího provozu, tak vám na něj prásknu, že jeho bejvalka říkala, že v noci potají hraje WOW! Wow je temná strana Síly! A světlá je Hello Kitty Online! Máme zkušené vývojáře, kteří hrají AOC! Máme zkušené vývojáře, kteří hrají Lotro! Máme zkušené vývojáře, kteří nedejbože hrají APB! (původně jsem chtěl napsat STO, ale to už je moc těžký kalibr, na to že někteří jdou zítra ráno do práce)
No minimalne si temahle prohlasenima naserou tech kdovi kolik lidi, co cekaji na MMO, ktera bude konecne ODLISNA od wow. Kdyby mlceli, tak by si koupili krabici a pak nadavali. Takhle budou jen nadavat a EA bajower prijde o box sales :)
Proste kdyz nekdo dela reskinned wowko, nemel by to rikat moc nahlas, protoze jinak prichazi o celkem podstatnou cast trhu. Ono to porekadlo o mentalne retardovanych detech, co si hraji se sirkami, plati jak pro devs tak pro hrace.
Proste kdyz nekdo dela reskinned wowko, nemel by to rikat moc nahlas, protoze jinak prichazi o celkem podstatnou cast trhu.
Tim myslim treba treba tebe, clena podstatne casti trhu? To bys me rozesmal. Vecny remcal zustane vzdycky vecnym remcalem a je jedno co mu predlozis. Jestli cekas na nejakou zazracnou MMO, ktera ti bude maximalne vyhovovat, tak na ni rovnou zapomen. Cekam, ze si to uvedomis, ale koukam, ze po myriadach stale stejnych postu, k zadnemu uvedomeni nedochazi. Zrejme se nedockam.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Nekdo ma proste potrebu furt na vse nadavat.Kazdopadne zadna uzasna super hra se uz nikdy konat nebude, protoze vicemene tu vsechno bylo, pokud neprijde zadna zasadni nova technologie.Mozna par napadu, ale urcite ne nic od zacatku dokonce originalniho.Pokud na neco takoveho cekas, zkus treba zacit brat nejake opiaty, ty by ti mohli trochu otevrit dvere do noveho sveta.
No postupné zvyšování levelu a huntění dalších epixů pro e-penis zní fakt špatně. Doteď jsem se na tu hru těšil (i když opravdu jen kvůli tomu, že je to SW, nic jinýho na ní nevidim, leda by se jim fakt povedla příběhová část), ale běhání pár dungů kolem dokola fakz neni představa mýho ideálního večera.
Ty si teda silně předujatý člověk. Ale obdivuju tě, z pár obrázků a pár 20-30 sekundových klipů, ve kterých ani nevidíš UI poznáš, které MMORPG je převratně lepší... Škoda, že nepracuješ pro EA, ušetřil by si jim 890 milionů dolarů.
Jako vždycky jde o věc názoru, ale nemyslim si, že zrovna NC soft by si měli brát vývojáři jako příklad jak má vypadat MMO, spíš bych řekl pravej opak, NC soft by se toho mohl od Bioware hooodně naučit
Za Guild Wars stojí ArenaNet a ne NCSoft, to je jen publisher.
Je videt, ze vubec netusis o cem mluvis, protoze jinak bys tohle nemohl napsat. Je jenom mizive procento (ted pouziju ten blby termin) AAA tymu, ktere se daji povazovat za ty, ktere maji "volne" ruce pri vyvoji.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Ty příšerky umírají "moc rychle" z jednoho prostého důvodu. Tam kde by v jiných MMORPG hrách byla 1 potvora, ve SWTOR budou 3 a více, má to navodit pocit větší "heroičnosti". Podle Bioware není moc heroické, když několik hráčů útočí na jednoho moba, chtějí to udělat tak aby hrdina čelil mnohonásobné přesile. Možná, že se dočkáme místo obvyklých "raid bossů" například celého pluku storm trooperů.
Jinak GW2 bude určitě taky paráda, byl jsem příznivcem už jedničky. Ale SWTOR dám zatím přednost, je tam spousta skvělých a dobrých myšlenek, zatím jsem nenarazil na nic co by bylo opakem. Navíc je to Sci-Fi, což je u mně + + +. Ale hlavně MMO s pořádným příběhem, naditým více než v jakékoliv singleplayer hře, navíc s možností procházet v něm s celou partou hráčů? Myslím, že až to vyjde, tak budu mít krušné období. :D
Krecek imo reagoval na GW2, ze tam umiraji moc rychle. Asi to tam dali pro efekt.
Kazdopadne at uz bude SWTOR jakkoli kvalitni hra, mne ten EA marketing typu "delame na nejlepsi MMO hre, vostatni suxxx... nasi devs parej WoW 25 hodin denne, takze vedej, jak ma vypadat dobra hra", kterej Bioware uspesne prevzalo, leze krkem vsemi smery. U Arenanet tyhle vypady absentuji. EA Bioware potrebuje zastupy fanboyu, masivni PR, aby tu jejich prumernou sedinu nejak dostalo do lepsiho svetla, zatimco Ackari se s tim neserou a proste hodej do placu libovy video + absence mesicnich poplatku, prezitku ze stredoveku.
GW2 muze bejt zrovna tak fail a patrne ho stejne kvuli heavy pve hrat moc dlouho nebudu, ale jeho vyvojari jsou mi stokrat sympatictejsi nez agresivni ovarovy hlavy z Bioware.