Mobile spawn. Minimalne 1km od cile utoku je mozne "rozlozit" nakladni vuz. V tomto voze se pak spawnuje pechota. Tim se vyxrazne zkracuje cas pri kterem se pechota dostava k cili na mista boju.
To plati pro utocniky nebo i pro obrance? Respawnkilly tu hru dost shazovaly..... Nejlepsi kdyz se pobliz spawnu pechoty zakempilo tucet nebo i vic utocicich a jen cekali kdo vystrci hlavu....
Mechac, The Druid Templarforever Cyphisek - FFXI tired Nouvej - CS too old :op
i obranci mohou postavit mobilespawn, ja presna pravidla neznam ale vim ze se MS pouzivaji i pri obrane (MS muze byt postaven nejdale 1km,nejblize 35Om od nepratelskeho mista na kterou byla zalozna mise,musi byt primy link mezi mestem ze ktereho MS vyjizdi a mestem kde jej chci postavit, mise trva max 3O minut,po uplynuti teto doby se MS rusi a je treba postavit novy,MS muze byt pochopitelne nekolik ne pouze jeden ).
Samozrejme campovani depotu stale dochazi ale je na hraci aby hloupe nespawnoval pred hlaven utocnika ale volil jinou alternativu .
Dalsi moznosti souvisi s novymi prikazy ktere mohou zadavat jen clenove veleni. Napr. Defend all cost, Overrun, a Fall Back. Posledni se velmi casto vyuziva prave v krizovych situacich "zacampovani" mesta. Pri vyhlaseni Fall Backu pripadne automaticky AB nepriteli (nemuze v nem vsak spawnovat) a obranci se znazi behem 2O minut AB obsadit zpet a udrzet alespon jeden depot. Pointa Fall backu je v tom ze pri jeho vyhlaseni naskoci FB kolem mesta a obranci se vyrazne zkrati cesta pri zasobovani uzavreneho mesta.Obranci tak mohou cerpat techniku ze spawnlistu jinych mesta ktera do doby vyhlaseni Fall Backu nebyla frontovymi.
Pro potencionalni zajemce na odzkouseni hry mame skvelou zpravu. S uvedenim krabicove verze WWII online - Beyond Blitzkrieg byl spusten 14 denni trialhttp://www5.playnet.com/bv/wwiiol/firingsquad_promo.jsp. Takze nic nebrani tomu aby jste si hru zdarma stahli zaregistrovali a vyzkouseli.
Trial jiz skoncil, ale nezoufejte. Pro potencionalni zajemce je k dispozici plny ucet naseho squadu. V pripade zajmu me muzete kontaktovat na icq nebo na na nasem foru a urcite se domluvime.
v kvetnu by mel spolu s vydanim krabicove verze WWIIonline novy masivni patch pridavajici novou techniku a upravajici nektere soucasti hry jako animace pechoty,vylepseny teren apod. Vice podrobnosti zde :http://discussions.playnet.com/viewtopic.php?t=167878
posledni to vec, ktera se jim skutecne podari, protoze klonik nenechava nic nahode a oba dva sejme ze strechy sousedniho baraku ... po dopadu, samozrejme
Po delší nucené pause jsem opět zde. Nábor potencionálních rekrutů může zase začít
Popsat sem všechny změny, které se udály od poslední mé navštěvy zde, je nadlidský úkol. Je toho opravdu hromada ,tak na co si vzpomenu tak sem postupně připíši. Každopádně to už není taková hra jak předtím. Je hodně pozměněná je........mnohem LEPŠI
Zásadní změny.
Zaveden Brigadespqning- jedná se o přidělení osob do konkrétních brigád a vyčlenění velitelství brigád. Tím se ještě více koncentrují osoby do určitých míst takže boje jsou mnohem masivnější. Navíc zavádí mnohem více taktiky a stratrgie do hty kdy velení ma možnosti k přesouvání brigad a směrování útoku.
Změněn systém RDP (vývoj zbraní a jejich zavádění) na fixní Konečně !!. Nová technika je zaváděna pro všechny strany ve stejnou dobu. Nedochází tak k situacím kdy proti silnym zbraním stojí pouze slabé protože jedna strana ukončila vývoj dříve. Strategické bombardování továren nepřítele má vliv na rychlost a množství dodávané techniky.
Změny v grafice. Nové stromy,tráva,budovy,animace pěchoty
Zamknuti příslušenství k jedné ze stran konfliktu po dobu celé kampaně Hurááá. Nedochází tak přelévání lidi z jedne strany na druhou protože chtěj hrát s lepší technikou atd
Právě začala nová kampaň což je nejpříhodnější období pro nováčky.
Jak co při registraci vyplnit už tu bylo na fóru mnohokrát popsáno, takže hledejte Anebo se rovnou zeptejte
Pro začátek stručně pár rad k registraci:
USER LOGIN MENBER NAME = jméno kterým se budete logovat do hry, napište cokoliv od 2 do 8 znaků (písmena + čísla) začínající písmenem.
CREATE A GAMENAME GAMENAME = toto je jméno, kterým se budete prezentovat ve hře (jméno ikony). Opět 2 až 8 znaků. Pro lepší identifikaci krajanů se používá cz před nebo za jménem
PERSONAL PROFILE Tam už pište co chcete, ale uveďte platný e-mail! Na něj dostanete heslo po úspěšné registraci.
Pokud registrace neproběhne úspěšně, dávejte pozor na červený text na příští straně. Ten oznamuje důvod proč registrace neproběhla. Většinou jde o už jednou použité GAMENAME nebo MEMBERNAME. _________________ Download:
Ciney? ... Aha už vím, vzpomínám si začátek celkem matně. Klasickej den, venku chčije, že na člověku nezůstane nit suchá, příděly malý a ještě k tomu prošlý, velitelé jen buzerují a přitom si sedí hezky někde v teple. Další pitomej den týhle pitomý války ...
Nejdříve jsem s parťákem vytáhnuli z garaže náš oblíbený flak28, ovšem sotva jsme vylezli, zaslechli jsme rachot motorů spojeneckých tanků ...
během obrany města Ciney se svým 50mm protitankovým kanónem Pak38 zlikvidoval celkem 17 spojeneckých tanků, z toho 3x obrněné průzkumné vozidlo Panhard, 6x lehký tank Stuart, 2x střední Somua S-35, 4x střední tank Sherman a 2x stíhač tanků M10 Destroyer.
verze WWII online dospěla již do verze 1.24. a přinesla řadu úpravach. Byly nahrazena trava s tromy lepšími 3D modely,což výrazně vylepšilo šance na ukrytí. Byla zavedena 3 druhy počasí (jasno,polojasno,zataženo) a nová ,věrnější noční obloha. Nová technika bude následovat v brzké době (atg pak40,17 pdr,M3A1,sherman 76 )
Došlo k výrazným změnám i v našem squadu
2 naši členové úspěšně složili důstojnické zkoušky a stali se tak členy vrchního velení armád AXIS. Tento fakt ma velký pozitivní dopad na činnost celé jednotky. Nyní jsme takříkajíc přímo u zdroje,aktivně se podílíme na plánování a kordinaci útoků. Podnikáme řadu důležitých ůkolů např. odřezávaní nepřítele od zásobování,diverzní útoky s cílem rozdělění sil nepřítele atd atd. Ve stručnosti mnohem vice AKCE,AKCE a zase AKCE A o tu jde v této hře především.
Opět se rozběhl 14 denní trial a je možné si hru na 14 dní vyzkoušet zdarma.
...koho již omrzela "hra na hrdiny", zajimá se o historickou simulaci 2 svět. války, je v našich řadách Vítán .
Ja by som rad videl nejake nove screeny, ze jak to teraz vypada...
-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free-
To ste vsetci fasisti ? Mame aj nejakych spojencov ?
-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free-
1.nejsme zadni fasisti ale hraci AXIS. Hra nezahrnuje zadne ideologie ale pouze techniku a prostredi. 2. ano je i spojenecky squad (CSPP,312.RAF),projdi si odkazy v tomto topiku,nebudu je sem vsechny davat znova. (navstiv Virtualfighters forum http://forum.virtualfighters.net/index.php?sid=31e7a65481a7f7ed562f986d47016a24)
EDIT. pro priste si laskave odpust spojeni nasich osob s nacisty,fasisty,nackofily apod .
-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free-
nemeckym jednotkam konci zabava, frantici dostali na frontu novy americky tank M4A3/76(w), coz se nepochybne projevi na moralce jejich jednotek ... tentokrat to vsak bude pro AXIS jednotky horsi, na vzdalenost nekolika kilometru bude temer nerozeznatelny od M4A2 s mene ucinnym 75mm kanonem
jak to tak dopada, kdyz se luftwaffe opozdi ... nejdriv je zlikvidovana AAA, a pak uz se da jen prihlizet ... jako obvykle ji spojenci predem neoznamili misto a cas utoku
no, obcas se povede zabit pilota puskou, ale to se mi jeste nepodarilo natocit, protoze se to stava jen zridka a i tak musite mit jistotu, ze po tom eru nikdo jinej nestrilel a vam se kill nepripsal jen omylem
... kdyz se clovek podiva na to sortie, tak zjisti, ze sem chcipnul nekolik vterin po tom, co sem prestal nahravat video a i ten kill HurricaneI tam je, ale jistej si tim betj nemuzu, protoze vsechny era odlitly, treba i s mrtvym pilotem http://csr.wwiionline.com/scripts/services/persona/sortie.jsp?sid=17886442&pid=338699&page=4 (osobne verim, ze sem toho pilota skutecne zabil a jeste to nahral, ale jiste to nevim)
dle mych zkusenosti ma vyznam strilet na Blena zepredu a na spitI s HurrI z boku, teda primo na pilota, teda na letadlo a doufat, ze trefite pilota ... spitV, hurri II minimalni sance na uspech
IMHO s tim boforsem to taky neni zadna sranda (staci se podivat na statistiky units versus units http://csr.wwiionline.com/scripts/services/versus.jsp), od ty doby co predelali travu a krovi se do nich bofors sice schovat muze, ale prd vidi :), sance se tedy snizily v dusledku zmeny prostredi na polovinu, pricemz na to ma vliv i nepratelska pechota, ktera se muze v novejch kerich nepozorovane ukrejvat, cimz znacne omezuje svobodu pohybu. takovej AAA musi potom bejt bliz svejm jednotkam, ktery sou cilem bombardovani a zaroven jeho ochranou. uzasne na tom je, ze jakmile vystreli, je cilem on sam a to v nekterejch pripadech i driv nez stihne otocit lauf na druhou stranu
Nabor stale probíha,novinek je za od posledniho prispevku v topicu nespocet takze nevim kde zacit. Nove verze letadel,nove budovy,velepsen netcode apod.
Obcas se objevi nejaka nova tvar ve svete WWI Online ,ktera vyuzije moznos vyzkouset si hru na zkusebnim uctu. Pochopitelne kazdy novacek zezacatku tape,a ma spoustu dotazu. Proto jsem se rozhodl nejcastejsi dotazy a odpovedi uvest i zde na foru. Treba nekomu pomohou do zacatku.
Trefa napsal: 1) Je mozne trafit beziaceho vojaka puskou, alebo to chce len cvik ?
Chce to cvik. Pokud běží k tobě nebo od tebe, je to snadné. Pokud běží bokem, musíš "předsadit" při míření, o kolik to záleží na tom jak rychle běží a jak dlouho k němu poletí kulka z pušky. Úsťová rychlost střely je cca 700m/s, takže na 200m střela letí kolem 1/3 vteřiny. Musíš odhadnout, vyzkoušt a nacvičit.
Trefa napsal: 2) Ako sa pouziva naloz ? Mozno nou znicit napr. tank, budovu ?
Nálož (satchel) má jen Sapper a na toho potřebuješ vyšší hodnost (3. hodnost ve hře, UK Lance Corporal, FR Caporal, DE Gefreiter). Satchelem se dá zničit jakákoli jednotka ve hře včetně tanků, letadel a lodí (pokud ji umístíš na správné místo), dají se ničit palebná postavení AI obrany, budovy a mosty.
Trefa napsal: 3) Je mozne znicit alebo poskodit tank granatom alebo strelbou z pusky napr. do nadrze alebo pribehnutim k tanku a strelbou do vnutra cez priezor ?
Některé tanky (nebo spíš obrněná vozidla) jdou zničit puškou (rifle), některá protitankovou puškou (ATR), na těžší tanky potřebuješ kanóny, satchely nebo bomby. V každým případě je potřeba znát vlastnosti obreněných vozidel a tanků, síly pancíře, způsob vnitřního uspořádání (kde jsou jednotliví členové posádky, motor, palivová nádrž, uskladněná munice) a pro každou zbraň vědět kam přesně střílet.
Trefa napsal: 4) Nemam sice joystick, ale skusal som hru aj s obrnenymi vozidlami a AT delami a tu som narazil na jednu nevysvetlitelnu zahadu. Nabindoval som si ovladanie na klavesy. Ovladanie zakladneho vozitka funguje bez problemov, ale napr. ovladanie PzKpfw 38t, konkretne vedenie vlavo/vpravo ( steer ) mi na klavesy vobec nereagovalo. Neviete ci ide o bug ? Nejak blbo sa mi ovladalo aj AT delo. Vzdy ked chcem zmenit smer vlavo/vpravo, tak po stlaceni prislusnej klavesy, zacne delo rotovat danym smerom okolo vlastnej osi a udrazanie rovneho smeru da dost namahy a aj tak sa pohybujem klukato ako had.
Pokud chceš hrát s technikou, nezbyde ti nic jinýho než si pořídit joystick, stačí nejjednodušší za pár stovek (pokud nechceš lítat s letadlama). Na klávesnici se to prakticky ovládat nedá.
Trefa napsal: 5) Ako sa obsadzuju vlajky, radia ?
To jde pouze ve městech kam je postnuté AO (Attack Objective - město bliká červeně). Po 10-ti minutách od umístění AO (dělají důstojníci HC - High Command) ve velitelských budovách depotů (CP - Choke Point) na kterých je vlajka naskočí na stole rádio, musíš se postavit těsně k tomu rádiu a objeví se takový teploměr který ukazuje zbývající čas do cappnutí (přebarvení vlajky) depotu. Aby se dobylo celé město, musí se cappnout všechny facility (CP u depotů, city CP a bunkr v AB ArmyBase). V bunkru se objeví rádio 10 minut po cappnutí prvního depotu.
Jinak ti doporučuju nainstalovat si program Ventrilo pro hlasovou komunikaci http://cspb.jinak.cz/forum/viewtopic.php?t=226 připojit se do kanálu WWIIOL a někdo z hráčů kteří budou zrovna online ti určitě všechno podrobně přímo ve hře vysvětlí
Indirect fire comes to Battleground Europe. This video demonstrates using ingame tools combined with an Excel spreadsheet to determine the range to target.
Novy patch 1.28 bude tentokrat ve znameni lepsiho FPS
(test se provadel preletem nad krajinou se simulovanou bitvou se stovkami pohybujicich se jednotek na Pentium IV 2.0 Ghz, 1 GB of RAM, GeForce 5700)
pribude - Marking (unit, individual, personal) - Air Warning System - vylepsi se spawn system a zpusob pozadovani munice (signalizace nedostatku munice) plus asi padesatka dalsich drobnosti
dobrej, já to teď zkouším na 14 a docela mě to zatím chytlo, i když jsem byl ve hře jenom jednou tak na mě úplně dýchla ta atmosféra. Samozřejmně sem schytal první kulku ani nevím odkud . Rád bych se zeptal jetsli je česká komunita ještě aktivní a jestli bych se do nějaké brigády či sqadu připojit
- Pixel Shaders verze 3.0 - Rag doll fyzika aplikovaná na animaci úmrtí vojáka včetně účinku tlakových vln explozí - návrat dynamického počasí, déšť, mlha - SpeedTree 4.2 - vylepšené stíny - nové textury povrchu - nové objekty (bloky městských částí, bunkry, přístavy, železniční stanice, větrné mlýny, tráva
O pozvánkách tu dám vědět, momentálně však není v běhu žádná promo akce, jen trial.
Promo akci (ať už s pozvánkama nebo bez) očekávám tak měcíc po upgrade na verzi 1.31 (na podzim bude open beta, v zimě se dá čekat upgrade), kdy se odladí poslední bugy v provozním prostředi.
V novém SCORE DVD 199 bude instalace nové verze 1.31 a 2 měsíční trial zdarma! Příležitost vyzkoušet na dost dlouhou dobu a pro každého (nebude potřeba registrace na číslo kredit karty jak je to u běžného trialu).