Author |
Topic  |
clone9
Starting Member

83 Posts |
Posted - 29/12/2003 : 15:02:46
|
Czechoslovak Panzerbrigade Join Date Member Status Rank Action 2003-11-04 13:14:15 czstein active Commanding Officer MANAGE 2003-11-08 03:14:54 skyvlk active Intelligence MANAGE 2003-11-08 03:44:13 czlucas active Intelligence MANAGE 2003-11-08 04:37:08 slovak active Commanding Officer MANAGE 2003-12-10 06:48:56 clone9cz active Intelligence MANAGE
z 312 (Czechoslovak) Squadron RAF ~CHQ~ to sou: czech(kuba), czpetr(letecz), kestrel a fejfar?
nekdy je kovbojka zjistit kde kdo jak je registrovan :)
EDIT: kanal pouzivame TeamSpeak2, dopisovat si o nepratelskych pozicich je skutecny nesmysl
pokud teda vlezes na bojiste, nalad v radiu primo cleny squad pres jejich jmena, zmizi-li nick z radio kanalu do 2 vterin, neni uzivatel on-line |
World War II Online: Battleground Europe CZ (perzistentní virtuální bojiště ve světě PvP MMO FPS RTS RPG) |
Edited by - clone9 on 29/12/2003 15:58:59 |
 |
|
Washek
Starting Member
25 Posts |
Posted - 29/12/2003 : 16:05:47
|
Ja jsem ve hre pod jmenem radegast a hraju za osu. Dneska se svama zkusim nejak spojit. |
 |
|
clone9
Starting Member

83 Posts |
Posted - 29/12/2003 : 17:00:43
|
single to opravdu nema zadny vyznam, leda tak zakempovat v nepratelskych liniich, a vystrelit jednou za max 5 min
pri takove misi rozhoduje spis trpelivost, vystrelit podruhe do nekolika vterin se rovna sebevrazde, nepritel vas temer okamzite zameri a prihraje vam tank pod nos
--------------------------------------------------
tady mam par screenu ( antwerp_* )z posledni diverzni akce u antwerpskeho letiste v minulem RDP ... uz dlouho sem chtel testnout podobnou misi z AAA, o navratu z ni jsem vubec neuvazoval ... a jak to dopadlo ?
obchvatem jsme se dostali k letisti a nechali spojence proletavat kolem, skutecny utok pozemnich sil se odehraval o 2km jinde, a tak jsme byli doslova prehlizeni, cekali jsme pouze na ty, kteri poleti nas kurz, prozradit se zbytecnou palbou na vse co leti kolem nebylo ucelem vetsina prelatavajicich letadel sla k zemi necele 2 minuty po vzletu ( trpka to zkusenost ), protoze jsme nevideni strileli do bricha ... zkuste zjistit, kdo vas sestrelil, kdyz padate v kotrmelcich k zemi, ktera je po startu zatracene blizko 
http://clone9.stopiv.cz/gallery/view_album.php?set_albumName=album21
|
World War II Online: Battleground Europe CZ (perzistentní virtuální bojiště ve světě PvP MMO FPS RTS RPG) |
 |
|
Washek
Starting Member
25 Posts |
Posted - 29/12/2003 : 17:15:14
|
Ja tu hru hraju s velkyma prestavkama uz od zacatku closed bety takze celkem chapu ze sam je to fakt nuda, proto se svama snazim spojit. Ted si zatim zvykam na novinky ( je tu uz o neco vice mest nez 4 a i tanku je tu vice a to nemluvim o systemu hry ktery se od shhoot the monkey head trosku zmenil) a jakmile si zvyknu tak svama zacnu mlatit frantiky . A jeste budu muset sehnat mikrofon protoze uznavam ze klavesnice sucks. |
 |
|
Colldor
Gimp
  

2165 Posts |
Posted - 29/12/2003 : 18:48:48
|
Jak tak koukam je dost lidi ktery WW II hraji, takze zkuste pozadat Tibor o zazlozeni vlastni sekce. Abyste me spatne nepochopili, me to tady vubec nevadi, ale pro nekoho ktery se vo to bude zajimat mozna odradi hledat tenhle topik mezi hromadom nic nerikajiciho posthuntu v " sekci " pokec ;)
|
Colldor, Allerious, Turrin Bagalmon [UO - DP] (retired) Colldor, Enforcer <CzA> [Anarchy Online] (retired) Kremilek, Troll Warrior <Zdechliny> [WoW] (retired) Colldor, Zealot <Skull> [WHO] (retired) |
 |
|
clone9
Starting Member

83 Posts |
Posted - 29/12/2003 : 19:25:30
|
pro me bylo WWIIonline taky velkou neznamou, v zornem poli sem mel Warbirds a AcesHigh, ktere v soucasne dobe zaostavaji (warbirds technicky a z AH udelali arkadu na P51)
OT AcesHigh -> po zjisteni upravene spotreby p51 ( jak mi bylo zvykem se 109 na FH WB277 http://www.wbfree.net/ - forum specielne venovane freehostu http://simulatory.valka.cz/kniha/ - sem i v AH zacal stoupat o letiste dal, bych mel vyskovou prevahu ((prinejmencim srovnatelnou vysku s nepritelem nad nasim letistem)), jenomze jak sem dostoupal vlastni letiste v 8km, tak koukam, 1/3 z plne nadrze pryc, to prece nestihnu doletet ani k neprteli ... stih sem to na 10min, parada, sbohem ) a chybejicim RPS (nepretrzite se leta rok 45) sem ani nedokoncil 14dni free trialu
ted postupne pronikam do taju pilotaze 109E ve WWIIonline, ktera ma modelovane sloty resp. se s tim peru, protoze je vysouvani slotu automaticke a este ke vsemu nezavisle na kazdem kridle,tim padem mi ero nechce delat na co sem zvykli z jinych simu
http://forum.virtualfighters.net/ |
World War II Online: Battleground Europe CZ (perzistentní virtuální bojiště ve světě PvP MMO FPS RTS RPG) |
Edited by - clone9 on 01/01/2004 02:57:11 |
 |
|
Lucas
New Member

117 Posts |
Posted - 30/12/2003 : 00:25:10
|
Tendle topic na pokecu byl zalozen pouze z duvodu infromovani urciteho poctu lidi o teto u nas zatim celkem nezname online hry + jejich kontaktovani.
Jinak mame pochopitelne vlastni forum,neni treba zakladat dalsi sekce, s potencionalnimi adepty se premistnime hned po kontaktu na nase privatni forum a zde jiz neprudime  |
Sludig - Dwarf - Guardian (LOTRO) Dageorn - Man - captain(LOTRO) czlucas - WWII online, Czechoslovak PanzerBrigade Lucas -kdysi davno UO Maniak
|
 |
|
Colldor
Gimp
  

2165 Posts |
Posted - 30/12/2003 : 23:35:52
|
Tak to teda " Bump " aby nezmizel  |
Colldor, Allerious, Turrin Bagalmon [UO - DP] (retired) Colldor, Enforcer <CzA> [Anarchy Online] (retired) Kremilek, Troll Warrior <Zdechliny> [WoW] (retired) Colldor, Zealot <Skull> [WHO] (retired) |
 |
|
Transylvanec
New Member

263 Posts |
|
clone9
Starting Member

83 Posts |
|
Atreus
bububu!

426 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 18:37:22
|
Q: kolik čechů to zhruba hraje ? Q: předpokládám, že když pokud hrajou v partě, hrajou v podobnejch časech.. kdy zhruba ? Q: jaký železo potřebuju na to, aby mi to běhalo nějako rozumně ( čti hratelně.. ) ? Q: předpokládám, že budu taky potřebovat nějakej lepší klacík, tzn. jakej ? ( nevyznám se.. ) Q: můžu to hrát na rozumný ( čti zábavný ) úrovní aniž bych u toho seděl XY hodin denně jako u ostatních MMORPG anebo pokud nedržim denně 5+ hodin knipl v ruce tak si nezalítám ? Q: vyvíjí se ty hry někam anebo stagnujou ?
Moje hloupý otázky pramení z chuti vyzkoušet něco novýho a naprostý nechuti se hrabat oficiálníma stránkama, díky. |
"The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it." G.B. Shaw
|
 |
|
Danda I
New Member

268 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 19:20:50
|
jestli to bude číst někdo osvícený a zodpoví Atreusovi jeho dotazy mohl by ještě odpovědět na toto ? - 1) dá se vystřílet NPC obrana ? /měl jsme pocit, že jsem měl ve výpisu akce 2x kulometčíka, ale v hnízdě pořád byli NPC, bohužel mě enemy dali čas na likvidaci jen těch 2 :) / 2)je někde výpis kolik a čeho musí člověk zabít, či jinak uhrát aby dosáhl dalšího ranku - případně co za další výbavu dostane / mám cca 72% z prvního ranku za dnešek a celkem by mě zajímalo nač se těšit :) / 3)dají se ovládat vozidla, lodě případně letadla bez klacku jen z klávesy ? 4) když útočím co a jak mám zničit - obsadit jako pěšák ? 5) jak se dá adresně tellova aby člověk nespamoval společný chat ? Jinak zkouším hrát Danada za skopčáky. |
Edited by - Danda I on 01/01/2004 19:23:24 |
 |
|
SeaRanger
Starting Member
57 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 21:02:58
|
quote: Originally posted by Danda I
jestli to bude číst někdo osvícený a zodpoví Atreusovi jeho dotazy mohl by ještě odpovědět na toto ? - 1) dá se vystřílet NPC obrana ? /měl jsme pocit, že jsem měl ve výpisu akce 2x kulometčíka, ale v hnízdě pořád byli NPC, bohužel mě enemy dali čas na likvidaci jen těch 2 :) / 2)je někde výpis kolik a čeho musí člověk zabít, či jinak uhrát aby dosáhl dalšího ranku - případně co za další výbavu dostane / mám cca 72% z prvního ranku za dnešek a celkem by mě zajímalo nač se těšit :) / 3)dají se ovládat vozidla, lodě případně letadla bez klacku jen z klávesy ? 4) když útočím co a jak mám zničit - obsadit jako pěšák ? 5) jak se dá adresně tellova aby člověk nespamoval společný chat ? Jinak zkouším hrát Danada za skopčáky.
Jedine s cim ti muzu pomoct je experience. Naroste ti kdyz vyjedes ze sve zakladny, 10 minuit vydrzis nazivu, neco sejmes a vratis se spatky a deloguje se. Udajne tedy roste nejlepe na cinnostech jako je vozeni pechoty nakladakem. |
Patron magu *Pravda se nesmi zaměňovat s názorem většiny* J. Cocteau *Jak smutná epocha, v níž je jednodušší rozbít atom než předsudek* A. Einstein |
 |
|
Lucas
New Member

117 Posts |
Posted - 01/01/2004 : 21:09:01
|
- Zatim pocty cechu nemame moc podchycene. Vime zhruba o 10,z toho 6 je u nas ve squadu,zbytek tvori letci z 312 squadrony. Za zajimavost stoji zminit Von Icka,coz je cech zijici ve Francii a velici uskupeni KGW (Wiking) pod kterou je cca 120 lidi.Ale poctech tolik nezalezi,da se v pohode komunikovat s ostatnimi hraci.Hrajeme kazdy podle svych moznosti.Nekdo kazdy den,nekdo podle nalady. Pravidelnejsi akce mame dva dny v tydnu cca od 19:00 - podle moznosti jednotlivcu.
- add zelezo,tezko rici,pro kazdeho je prumerna masina neco jineho. Ja mam Athlon XP1800,512DDR,ati 8500 a hraji to bez vetsich problemu.Hra je narocna nejspis hlavne na grafiku kvuli zobrazeni viditelnosti na hranici 3km coz je opravdu hodne. Kazdopadne stazeni je zdarma,trial taky takze nic nebrani ve vyzkouseni zda PC zvlada nebo ne.
-klacik podle me neni treba zadny extra,v podstate by mela stacit jakakoliv paka i za par stovek. Jde hlavne o udrzovani smeru ve vozidlech (mireni,otaceni vezi,pohyn vozidel a letadel),zbytek muze byt navolen na klavesach.
- rozhodne to neni nutne hrat kazdy den,opravdu zalezi na nalade hrace. Nicmene je nutne si uvedomit ze to neni arkada,akcni hra ale simulace a nejaky cas to zabere. Za pul hodiny se tam casto nemusi stat nic radikalniho. I preprava z mista na misto trva radove nekolik desitek minut (samozrejme to neni nutne,je vetsinou mozne spawnout se primo v miste probihajich boju )
- sice uz sem to psal ale jeste jednou. Neni to hotovy produkt ktery je uzavreny a jiz jede jen ze setrvacnosti. Neustale se vyviji dale,jsou pridavany nove jednotky,nove budovy,upravovany problemove veci apod. Tvurce pomerne pruzne reaguje na navrhy,nazory hracu a rada zmen vysla prave od hracu.Zatim je zpristupnena jen jedna mapa bojiste a to Evropa v dobe Blitzkriegu ale prosakuji zpravy o rozsireni o africke valciste,vychodni frontu atd atd.
- NPC obrana se vystilet,znicit da,ale ne pechotou. Je k tomu nutne nejakej bojove vozidlo nebo delo. Protoze se jedna o pesaka zasazeneho v nejakem obranem postaveni. Jinak u del,flaku ovladnych hraci jde zabit posadka vystrely z pusek .
- nejaky vypis kolik bodu na ktery rank je nutny sem nenasel. V podstate za splnene mise se dostava urcity pocet bodu podle poctu a typu znicenych nepratel,spleni cile mise,podle priority mise. Pro splneni mise je nutne prezit na bojisti alespon 10 minut,mit alespon jeden zniceny cil a navrat na zakladnu. Neni to vzdy pravidlo. Zalezi i podle toho s cim hrac hraje. Splneno misi se pocita i napriklad to ze clovek veme nakladak ,nalozi pechotu,odveze ji k cili a v poradku se vrati na zakladnu,cela dobra presahne 10 minut(nemusi mit zadny kill ). Z pocatku je postup na vyssi hodnosti hodne rychly,casem se zpomaluje.
- zbytek by bylo dobre asi probrat primo ve hre nebo na Teamspeaku,nektere veci se pomerne spatne vysvetluji na foru.
- chat se adresovat da pochopitelne jen urcitym lidem ale vysvetleni by bylo take pruznejsi po TS nez pisemnou formou. Kontakty jsou uvedeny vyse. V podstate staci kliknou na volny radek v radiu (jsou tam 4 celkem) a napsat do horniho pole patricne jmeno. Pokud se objevi jmeno v seznamu je hrac pritomen. Jinak jde to take posilat privatne pres msg ve tvaru .jmeno hrace text zpravy ".czsys kde hrajete? " - bez uvozovek. Radiostanice(chat vypada zhruba nasledovne) ..................| xmit |receive| 1...Mission....| on | on | 2..Objektive..| on | on | 3. ...............| on | on | 4. ...............| on | on |
Prvni dva radky mission,obejktive naskoci vetsinou automaticky po vyberu prislusne mise,zbyvajici dva jsou volne pro ladeni kanalu nebo hracu. Xmit znamena prijem zprav z daneho kanalu,receive odpovedi do daneho kanalu,tyto dve polozky jde zapinat,vypinat (on,off).Curzor mysi ve hre,ktery se pouziva prave na ladeni kanalu se zapina,vypina kombinaci klaves CTRL+C. Pokud chci naladi nejaky kanal,hrace kliknu mysi napr. do radku 3,nahore se objevi 5 radek do ktereho napisu napr cislo 33 (cislo kanalu),nasledne se me kanal objevi ve vypisu kanalu. Pokud chci psat pouze do daneho kanalu a z ostatnich chci zpravy pouze prijimat nastavim receive u radku 1 a 2 na off. Nasledne by to vypadalo takhle:
....|33|......| xmit | receive| 1...Mission...| on | off | 2. Objektive | on | off | 3. ..33...... | on | on | 4. .......... | on | on |
33 nad radky 1,2,3,4 demonstruje 5 radek ktery se objevi po kliknuti na radek 3 nebo 4
trosku se to rozpada,nicmene snad to bude srozumitelne
|
Sludig - Dwarf - Guardian (LOTRO) Dageorn - Man - captain(LOTRO) czlucas - WWII online, Czechoslovak PanzerBrigade Lucas -kdysi davno UO Maniak
|
Edited by - Lucas on 02/01/2004 09:24:18 |
 |
|
clone9
Starting Member

83 Posts |
Posted - 02/01/2004 : 13:21:25
|
add ( lucas ) splneni mise
asi to nejdulezitejsi na pocatku vaseho uctu
predevsim je nutne si uvedomit, ze i bez zastreleni nepritele dostanete pri obranych misich body !!! neni tomu tak vzdy, ale u pechoty je to obvykle ;)
naopak, pri utocnych misich nedostanete bez killu ani bod ( jestli je zohledneno obsazeni vlajky sem nepocitil )
DESPAWN pro ziskani bodu se musite vratit na SPAWN, obvykle staci do mesta ( nebo FireBase ), pokud neni obsazeno z casti nepritelem ... ja se nedespawnuju dal jak za linii palpostu pro AT obranu ( s tankem, a jinou pohyblivejsi technikou nez je pe'sak, zajizdim frajersky primo do ArmyBase, ale nutne to neni )
UKONCENI MISE + bodiky a rank ukonceni mise se provadi standardnim ESCAPE -> OK, to jestli ste splnili se dozvite posleze v DEBRIEFIG, ne drive
krom splneno a nesplneno se deli ukonceni mise na nasledujici: return to base rescued lost in action killed in action
kolik jste ziskali bodu zjistite po kliknuti na VIEW PERSONA a pak na GET INFO ... (GET neco, nepamatuju si to presne)? kolik kilu na http://www.wwiionline.org/ po zadani hesla
quote: add body: vcera sem branil Moedrijk s pe'sakem, nekolikrat sem narazil na tanky, tim padem sem tezko moh mit kill, presto sem dostaval po 10 minutovych obranych misi 5 bodu ...
jelikoz sem nasledne 2 zarval se sapperem ( nevim proc ja, oba sapperi bezici 20m predemnou 2x dobehli az k tanku ) , nasledovala obrana mise s Pak36 tank sem sice naznicil, strilel sem skulinkou ve krovi a dle ocekavani se vsechny projektily odrazily ( tank stal blbe ;), ale pechoty co sem postrilel ... vysledek = 1 bod (na hodnost CAPTAIN asi malo)
kazdopadne, gdybych dal dve 10min obrany mise s pesakem a nikoho nezastrelil, sem Majorem clone9
PECHOTA nikdy nestrilejte na letadla a lode - pri mem pokusu na nepratelskem letisti se spit despawnoval az po 6 zasazich primo do kabiny http://clone9.stopiv.cz/gallery/view_photo.php?set_albumName=album19&id=sestrel_sveho_spita - u lodi se nejcasteji uziva MultiCrew http://clone9.stopiv.cz/gallery/view_photo.php?set_albumName=album21&id=destroyer_mc , priblizit se k ni z kterekoliv strany je sebevrazda, obvykle veze vojaky pro obsazeni vlajek, zabijte je az se vylodi !!! ( doporucuji otestovat lode v off-line, zjistite gde je posadka a dovedete spocitat kolik veze pechoty navic ) - strelci dou zabit jen na FARMILE, je klidne zastrelit muzete, na lod se ale porad nestrili, jen na posadku - pokud precejen chcete strilet na posadku lodi, zabijte treba kormidelnika :)
- mateli moznost hrat jen RIFLEMANem, nepoustejte se do bitek v mestskych ulickach, nepritel s kulometem s Vami udela zblizka kratky proces - utocit taky nema zadny vyznam, pri presunu vas nepritel s vyssi hodnosti zmerci dalekohledem, a pocka az mu pridete pod nos, BUM http://clone9.stopiv.cz/gallery/view_photo.php?set_albumName=album21&id=binocular - lepsi zakempovat pri obranne misi nekde na kridlo v housti a cekat - chcete si zastrilet po pechote -> objevili se u mesta (na mape samozrejme) blikajici pechota a tanky, bude tam vic pechoty nez u mesta, kde blika jen pechota (moje zkusenost)
vlajka se obsazuje takhle http://clone9.stopiv.cz/gallery/view_photo.php?set_albumName=album21&id=breda_zundert_depot ovecka je neznicitelna http://clone9.stopiv.cz/gallery/view_photo.php?set_albumName=album19&id=ovecka1 nepritel se muze shovavat na strom http://clone9.stopiv.cz/gallery/view_photo.php?set_albumName=album21&id=et nejen na tank se nastupuje stislem klavesy "J" http://clone9.stopiv.cz/gallery/view_photo.php?set_albumName=album21&id=lepsi_tago
zmizili vam ikonky vlastnich jednotek, vypnete si NumLock a vpravo nahore se vam ukaze nejen kvalita spojeni, ale i jaky druh informace se ma zobrazovat v ikonce NORMAL = nick Vehicle Type = Vehicle Type No ICON = No ICON prepina se tabulatorem
navod jak ridit tank mysakem http://www5.playnet.com/ogm/tank-key.html |
World War II Online: Battleground Europe CZ (perzistentní virtuální bojiště ve světě PvP MMO FPS RTS RPG) |
Edited by - clone9 on 02/01/2004 15:11:32 |
 |
|
Danda I
New Member

268 Posts |
Posted - 03/01/2004 : 11:59:29
|
pls je nějaká šance se sapérem zničit nepřátelský tank ? zkoušel jsem použít trhavinu na tank, ale zjevně jsem nepochopil jak se pokládá/hází a následně odpaluje ten balíček trhaviny - následným házením běžných granátů jsme tank vždy jen poškodil v jednom případě mě pak sesmahnul kulometem a v druhém jsem měl pocit, že mě přejel /jde-li to :) bo se ozval maličko jiný zvuk než při klasickém výstřelu. A vlastně ještě jedna věc - jde nějak zamezit krvácení při zásahu nebo člověk v podstatě vždy jen "čeká" až podlehne zranění ? |
 |
|
Lucas
New Member

117 Posts |
Posted - 03/01/2004 : 12:53:26
|
http://www.vaughnsgarage.com/frenchtanks.htm tady jsou specifikace tanku vcetne nakreslenych mist pro polozeni satchelu na tank. Nektere tanky jdou znicit na jedinou vybusninu vetsina vsak na vice. Satchel automaticky vybuchne po par vterinach po polozeni. Nevim presne kolik ,asi 5 sec. Je nutne polozit satchel a utikat pryc od tanku,nebo vas vybuch zabije. Ma pomerne velky rozsah. Po vybuchu opet naklusat k tanku a polozit dalsi satchel.
Krvaceni: vetsinou se da zastavit dobehnutim k vlastni vlajce. |
Sludig - Dwarf - Guardian (LOTRO) Dageorn - Man - captain(LOTRO) czlucas - WWII online, Czechoslovak PanzerBrigade Lucas -kdysi davno UO Maniak
|
Edited by - Lucas on 03/01/2004 12:54:59 |
 |
|
cancerman
New Member


191 Posts |
Posted - 03/01/2004 : 13:47:15
|
mno chystam se koupit joy a nejakou pamet a pak to zkusim znova ... ted mi to i nekdy spadne kdyz se spawnuju ... kazdopadne se tesim |
pisu jak prase ... no a?
DP1 DP2 WWIIOL Teiravon SWG EQ2 EVE DAoC Vanguard Warhammer Online STO ... proste skoro secko /mimo WoW!/
|
 |
|
Lucas
New Member

117 Posts |
Posted - 11/01/2004 : 17:41:39
|
Aby to tu jen tak nelezelo ladem tak tady mate dalsi zazitek ze hry.
Vcerejsi den byl opravdu vyjimecny ,alespon pro me. O loveckych aktivitach Steinyho a Pala pri honu za nejcennejsi trofeji Matildou jsme si jiz nekolikrat mohli precist,lec vcerejsi udalosti nasazuji tajnemu pojmenovani nasi CSPB (MattyKillers) korunu. Jeste vice k neuvereni jsou proto,ze se stali osobe,ktera vetsinou slouzi jako treninkovy terc pro AI ATG a podobne zhovadilosti,osobe ktera vetsinou umre aniz by znala duvod. Ano ,hadate spravne....stalo se to me. Vse se odehralo pri obrane mesta Tilburg.
Nejdrive se prasivym anglanum podarilo obsadit dva vychodni depoty u mesta. Cela brigada naskakala ihned na pomoc ohrozenemu mestu. Byl jsem jeden z prvnich takze se me podarilo uzmout oblibenou T38 se kterou jsem vyrazil na chudaky pesaky. Mimochodem produkce pesaku vybihajich z obou depotu byla opravdu uctihodna,temer neuveritelna. Za dane situace me bylo jasne ze zaparkovat tankem na miste byla cira sebevrazda ale vzhledem k poloze depotu prijezdova okrajova cesta mesta umoznovala neustaly pohyb tanku sem tam. Coz jsem take ucinil. Na treti rychlostni stupen sem se dohrkal ze SAB k depotum,po ceste zahlidnu nasi horici pz38t,ha,pobliz je nepritel. Ale zastavit jsem povazoval za zbytecne a hrkotal jsem se dal k depotum. Pri znacne rychlosti zahlidnu vyjizdet zpoza baraku jednu A13,bohuzel byla chranena obrannou vezi a nemohl jsem hned zacit palit. Potvora si me vsimla take a hned zacala divoce palit. Lec ja byl v pohybu,ona byla v pohybu a strely dopadaly daleko za me. Ja mel vetsi stesti,nastavim odhradnutou vzdalenost v zamerovaci,predsadim a prask,prvni ranou jsem ji zabil ridice protoze nerizeny tank se zacina misto rovne jizdy otacet dokola v zoufale snaze palici z hlavne po drzounovi v pz38t. Druha a treti rana jeji pocinani ukoncili a A13 zacina horet. Pravda vzdalenost to nebyla velka,od 15O do 3Om ale vzhledem k tomu ze jsme byli oba v pohybu to byla slusna strelba (chvalim se zcela zamerne sam,protoze nikdo jiny to za me neudela ). Rikam si pekny zacatek. Na konci ulice smykem obracim tank a jedu opacnym smerem,pritom palim do pobihajich anglanu.Pri nevim jiz kolikatem prejezdu zahlidnu zelenou obludu 3O m kolmo od cesty po ktere stale jezdim sem tam. Nastesti byla zamestnana pozorovanim a sporadickou palbou na prijizdejici techniku z nasi SAB takze si prtaveho tanciku nevsima. S tlukoucim srdcem zastavuji za kerem (hnusne dvoupatrove,neprustrelne) z druhe strany od obludy a snazim se uklidnit. Pri trose stesti popojede blize a dostane se me primo pred nedockavou hlaven. Lec nebyl to zas takovy amater. Mezi keri se mu zrejme zalibilo a tak zustal stat. Cekam,sekundy se neuveritelne vlecou. Mezitim pozoruji Skyvlka jak se snazi se svym stugem vpadnout matilde do zad a vyfouknout me ji. Najedou zacina matilda strilet,ani nevim po cem. To je moje chvile.Ted mam jistotu ze se nediva mym smerem. Nahodim motor,vytocim otacky,zaradim a poskocim kupredu,motor vypinam a setrvacnosti se sunu presne pred matildu. Presne jak jsem predpokladal diva se jinym smerem a nema o me vubec tuseni. Nezdrzuji se marnou loterii strilenim do kanonu obludy ale zamerovac posazuji na slabe misto matildy. Prvni rana,druha,treti,ctvrta..vsechny presne do spravneho mista. Woalaaa. Matilda mizi. Stastny rvu do TS ze mam MATILDuuuuuuuuuu. Po ceste na SAB a despawn sem ani nevim jak dostal jeste dalsi dve A13. Jejich zniceni je vsak zcela ve stinu predchoziho uspechu (viz obrazek 1)
Po doplneni munice se blizim opet k vychodnim depotum. Jeden se nam podarilo jiz obsadit,zustava posledni zcela obklopen PIIc,232, a nasi pechotou. Vzhledem k tomu ze zde nebylo k hnuti popojizdim dale pred mesto a znudene pozoruji masakr na pechote. Najednou zaslechnu znamou nepratelskou strelbu a vidim ze jeden z nasich PII hori. Otocim vezi na svou pravou stranu a co nevidim. 5O m ode me mezi keri palici matilda. Rikam to snad neni mozny,dyt me musi videt,za chvili me znici. Presto ze zoufalstvi nahazuji motor a snazim se odjet z jejiho vyhledu ve snaze objet ker a a prekvapit ji zezadu. A povedlo se. Nechapu jakto ze me nevidela. Stal sem takrka pred ni.Ridic musel byt uplne slepy. Nacapal sem ji krasne zezadu. Stale pali pred depot ve snaze pomoc svym pesakum a me,par metru za jejim zadkem si vubec nevsima,ani neslysi muj motor. Takovou prilezitost sem nemohl promarnit. Zameruji slabe misto par ran a matilda opet mizi. Opet rvu do TS v blaznive extazi. Mam dalsi MATILDU. S mensim opozdenim se za stromy vyhupuje A13 ,cca 200m od depotu,zurive za jizdy palici na vsechny strany. Ledabyle nacvicenym zpusobem nastavuji zamerovac a palim dve rany. A13 hori. Hold papirak.Bohuzel tato mise nebyla zakoncena uspechem. Pri navratu na AB z neznamych duvodu cerna tma pred ocima a jsem mrtve. Vsichni na me videli,ptam se co to bylo ale nikdo nevi. Zadne letadlo neodhodilo bomby,zadna strelba,zadny sapper .No co se da delat. (Viz obrazek 2)
Po navratu na AB zjistujem ze mesto trpi akutnim nedostatkem techniky a proto se rozhodujeme ze privezeme techniku z nejblizsiho mesta. Ja opet vyrazim s pz38t v cele kolony a mirime k Tilburgu od vychodu. Nudna cesta trva skoro pul hodiny. Pred prijezdem k mesto overujeme radiem situaci. Pechota hlasi ET E of E depot. Ha musime si dat pozor. Opatrne se blizim k mestu, u mostu zastavuji a rozhlizim se. Pro samy ker a strom vsak nepritele nevidim. Snazime se o upresneni polohy tanku radiem lec odpoved je stejna. E of E depot. Hmmm. Najednou vidim po prave strane jak nas pesak pada mrtev k zemi. Takze ten smejd tu opravdu je. Ale kde sakra. Neda se nic delat.Musim zariskovat. Sjizdim z cesty a hrkotam se pres pole na N. Tank sebou hazi na vsechny strany,celo mam otlucene o periskopa lec smejda stale nevidim. Po par metrech zastavuji a rozhlizim se. 3OO m na sever je nase 232,nepritel nikde. Hmm. Chvili pozoruji okoli a kouskem oka zahlidnu ze 232 se rozjizdi a ujizdi rychle pryc. Nahle se zpoza kere ozve nepratelska strelba a trasirky miri k 232. Nastesti je strelba nepresna a pruzkumaku se dari uniknout mezi stromy. Rychle popojizdim kupredu a ejhle. Za kerem vidim napred hlaven,a pak pulku nepratelskeho tanku. Sakraaa. To snad neni mozny. Zase matilda. Kde je porad berou? bleskne me hlavou. Tentokrat to nebude snadne. Tank je ode mne vzdalen asi 200m a zacina pomalu otacet vezi a rozhlizet se po okoli. Prudce zastavuji,vypinam motor,zameruji velitelsky poklop a palim. Uff,stesti,odhad vzdalenosti byl spravny,strela dopadla presne na kyzene misto. Druha rana,stale otaci vezi,treti rana, jiz se diva primo na me a zahajuje palbu. Prask. Strelec ma krvavou mlhu pred ocima. Tak a je po me rikam,presto jeste ze setrvacnosti mackam spoust a palim ctvrtou ranu zamerenym smerem. Najednou ticho. Strelci se pomalu vraci zrak. To neni mozny,neni mrtvev,jen zranen. Zamerovacem koukam primo na matildu ta vsak jiz nestrili. Ranou na slepo sem ji zrejme dorazil posadku veze. V klidu nabijim dalsi projektil a palim. Pata rana a Matilda mizi. Tentokrat neseredne rvu ,kdyby me nekdo povidal ze znicil 3 matildy behem 3 misi kratce po sobe tak se mu vysmeju. Spolubojovnici jsou z mych radostnych vykriku konsternovani a Skyvlk me smutne vycita at toho uz necham,ze jsem s tema matildama hroznej (viz obrazek 3)
Boj pokracoval pochopitelne dale,lec prijizdejici matildy byly niceny pripravenymi 88kami nebo cihajicimi sappery a dalsi prelezitost se jiz nenaskytla
http://cspb.jinak.cz/images/lucas/matty1.jpg http://cspb.jinak.cz/images/lucas/matty2.jpg http://cspb.jinak.cz/images/lucas/matty3.jpg |
Sludig - Dwarf - Guardian (LOTRO) Dageorn - Man - captain(LOTRO) czlucas - WWII online, Czechoslovak PanzerBrigade Lucas -kdysi davno UO Maniak
|
 |
|
Steiner
Starting Member
1 Posts |
Posted - 16/01/2004 : 14:02:27
|
Mám první sestřel ! ;-)
Dneska ráno sem měl asi hodinku čas, tak sem vzal do ruky knipl, sedl do 110C a vydal sem se na oblohu získat nějaké ty bodíky na povýšení. Zatím mám jenom 41% do povýšení na PFC, takže to bude trvat asi ještě hooodně dlouho ...
Startoval sem z Gilze a letěl sem na severozápad nad pobřeží, protože z vnitrozemí naši hlásili spousty EA's. Nejdřív sem chtěl pokropit nějakou lodičku, ale všechny tři lodičky který sem potkal a na který sem se chystal zahájit útok se nakonec ukázaly jako naše lodičky ...
Pak sem si všiml, že v přístavu pálí všchny flaky na oblohu do jednoho místa - takže tam asi bude nějaký EA. Cíl palby se pohyboval směrem k naší lodi, která taky začala pálit nahoru. Přiblížil sem se a za chvíli se objevila silueta letadla se šedou ikonou. Doufal sem, že to nebude Spit nebo Hurri, to bych musel vzít nohy na ramena nebo se schovat pod ochrannou palbu flaků nad městem. Naštěstí to byl Blen, kterej zrovna točil k druhýmu útoku na naši loď.
Přibližoval sem se k němu zboku, předsadil sem a na 50-80m (zatím nemám moc dobrej odhad) sem začal pálit. Celá dávka šla těsně nad. Stočil sem se za něho a pověsil sem se mu za ocas. Byl sem asi 100m za ním a mírně pod. On najednou začal prudce stoupat a ztrácet rychlost. Proč to udělal sem pochopil vzápětí, když na mě začal střílet zadní střelec. Posadil sem zaměřovač kousek nad něho a vypálil dávku z kanónu. Zasáhly ho 3 projektily, od Blena se odlepily tři černý obláčky a exploze byly slyšet až do mojí kabiny. Jeho zadní střelec na mě pořád střílel, ale zatím netrefil. Další dávku sem minul, všechno šlo těsně nad letadlo, protože Blen ztrácel rychlost a já sem moc předsadil. To už sem byl u něho tak na 50m - a schytal sem zásah od zadního střelce - crew member 1 hit to arms, crew 1 member hit to legs. Když se mě částečně vrátil po pár vteřinách zrak, viděl sem v růžovém oparu před sebou Blena s hořícím motorem. Na rozloučenou sem ho ještě pokropil od jednoho konce křídla ke druhýmu, proletěl pod ním a nahnul knipl nadoraz doprava abych to otočil domů.
Jenže letadlo vůbec nereagovalo a letěl sem pořád rovně. Potlačil sem nadoraz - zase nic. Přitáhnul sem k sobě co to šlo - zase nic. Když sem dal znovu knipl doprava, letadlo se začalo straaaaašněěěěěě pooomaaaaaliiiičkuuuuu natáčet. Zkontroloval sem pohledem motory - jely na plný výkon, ani jeden nekouřil. Na křídlech ani na ocasních plochách neblo vidět žádný poškození (hmmmm, ještě nemáme release 1.12). Pilotovi zůstalo po tom zásahu asi 20% health a 20% blood, zraněnej byl do rukou a nohou.
Podařilo se mě nakonec letadlo otočit (poloměr otáčky cca 2km) a po 15 minutách sem doletěl na dohled k letišti v Gilze. Ubral sem plyn, letadlo začalo klesat, ale protože nešlo ovládat, zapíchl sem to do země asi 200m před letištěm a potupně uhořel ve vraku...
V tu chvíli mě docela sralo, že se nemohl zachránit ani zadní střelec. Už aby bylo možný opustit letadlo na padáku...
V debriefingu sem měl započítanej kill Blena.
BTW: Mají to v tý hře dobře modelovaný. Ptal sem se jednoho pilota - s ustřelenýma rukama a nohama se prý letadlo fakt řídit nedá...  |
World War II OnLine Major Steiner CO Czechoslovak Panzerbrigade 4. Panzerdivision XVI Panzerkorps 6. Armee
|
 |
|
letecz
Starting Member
8 Posts |
Posted - 21/01/2004 : 10:28:10
|
Tohle jsem napsal kdysi závno když jsem to začínal hrát, ale skromě si myslím, že to pořád to docela dobře vystihuje atmosféru WWIIOL 
"Stuka ve vzduchu, potrebujete mne nekde?" "Utocime na Flavion, rychle pospes si. Ve meste je nekolik Charu (Char 1B bis = nejopancerovanejsi fr. tank te doby)" "RGR, jsem na ceste" Nastavuji otacky na maximum a stacim letoun do potrebneho kursu. Pod kridly rychle ubiha zvlnena krajina jizni Belgie, silnice, mestecka, lesy, pole. Drzim se hlavni silnice vedouci do ciloveho prostoru. Preletam reku a blizim se k frontove linii. Snazim se orientovat podle mapy. Aha tamhle je veliky les, zeleznice, za chvili by mela prijit velka krizovatka. Na ni musim "odbocit" vpravo a cesta mne dovede primo do frontoveho mesta - Flavionu. Skutecne, za okamzik vidim hluboko dole krizujici se cesty. Zatacim potrebnym smerem a za dalsi okamzik rozpoznavam na zemi se zvolna zjevujici ikony nasich pozemnich jednotek. Asi 20 tanku se blizi k mestecku z jihu. Nekolik z nich hori. Francouzi se urputne brani. Rozeznavam dym z pozaru, zablesky z hlavni tanku a vybuchy granatu na zemi. Ve vzduchu zahlednu i dva Mezky 109. Vyborne, budu mit ochranu. "Stuka nad cilem. Jaka je pozice Charu?" "Rychle, pospes si, je schovany nekde za kasarnama pechoty!!! Uz nam vyridil aspon 5 tanku!" Klesam nad mesto a hledam cil. Dole hori budovy, slehaji blesky sviticich strel a vybuchy. Rozeznavam nekolik sedivych PzIIIf a nasich Pz38(t) pronikajicich do ulic. Ja ale musim najit ten Char! Char 1B bis. Je to takovy Tiger roku 1940. Jeho 60mm predni pancir nase tanky nemaji sanci prostrelit z mensi vzalenosti jak 100 metru. Zatimco on svym 47mm delem likviduje nase pancire i nad 500m. Vidim kasarna. Zablesk. A hle, uz ho vidim. Ukrytou pod stromem v krovi rozeznavam zelenohnedou obludu. Znovu zablesk z jeho hlavne. Uz jsem si jist. Vidim i nekolik dalsich tanku A13 Cruiser a Renault R35, ale ty nejsou tak nebezpecne. Stoupam do utocne vysky. Pohledem dozadu stale kontroluji cil. Je tam. Jeho delo pravidelne pliva strely po nasich tancich. Konecne mam dostatecnou vysku pro stremhlavy utok. Pres kridlo se preklapim cumakem k zemi. Stahuji plyn a vysunuji brzdici stity. Spousti se sirena. Zameruji cil. Tmavohneda obluda se rychle zvetsuje. Uz rozeznavam vez, kamuflazni pole, hlavne jeho del. TED. Uvolnuji bombu par desitek metru nad zemi. Vsi silou tahnu knipl k sobe. Stuka zaskuci a poslusne vybira stremhlavy let. Zatmiva se mi pred ocima a ja poslepu zasunuji brzdici stity a davam plny plyn. Konecne zacinam zase videt. Stoupam do ostre zatacky a ohlizim se pres rameno. Rychle hledam cil. Zahlednu jeste gejzir zvireneho prachu klesajici nad tankem. Z Charu se vyvali cerny dym. Kourem problesknou plameny. Char hori! Zasahl jsem jej! "Vyborna prace Stuko!!! Cesta je volna. S ostatnimi si lehce poradime :-)" Krouzim nad mestem a sleduju jak nase tanky pronikaji ke kasarnam. Francouzske a Britske tanky se jeste uporne brani, ale proti nasi prevaze uz nemaji sanci. Za nekolik dalsich minut nad kasarnami vlaje vlajka velke rise. Rozhoduji se stravit nad cilem jeste nejakou chvili a provest pruzkum ve smeru mozneho protiutoku nepritele. Zamirim podel silnice na zapad odkud hrozi nebezpeci. Dole nevidim nic. Jen prazdnou silnici lemovanou alejemi stromu a ridce zarostle pole. Vtom koutkem oka zahlednu jak se neco mihne za mymi zady. Prepinam do pozice zadniho strelce a patram po obloze. Neco mi slehne do oci. Slysim jen kovovy zvuk narazejicich strel. A pak ho uvidim. Primo pode mnou na mrtve 6 pozici to do mne pali Spitfire. Bleskurychle prepinam zpet do kokpitu a trham pakou do ostre prave zatacky. Skacu zpet k zadnimu kulometu. Snazim se zachytit Spitfire do zamerovace, ale je pozde. Dalsi davka proderavi zadni kryt kabiny a muj strelec se zhrouti mrtev do sedacky. Obrazovka červená a posléze zčerná jak vykrvácí. Zkouším znovu pozici pilota. Ten je v pořádku. Pancéřování za sedačkou mu zachránilo život. 0.303 Spitfirovy kulomety nastesti nejsou tak ucinne. Vselijak zurive lamu paku a snazim se Spitfiru co nejvice ztizit mireni. Zaroven volam o pomoc. Nedaleko prece hlidkovali ty nase dva Mezky. Stuka je nastesti dost obratna a Spitfire evidentne nechce ztracet energii v manevrovem souboji v obave z okolnich stihacu. Snazi se mne prekvapit nalety z vetsi vysky, ale tomu nastesti stacim uhybat. Jen obcas slysim na kridle zabubnovat jemnou sprsku strel. Jeden z kridelnich kulometu je vyrazen. Konecne se nade mnou prozenou oba Mezky a pekne zhurta se vrhaji na Spitfira. Ten vyklizi prostor a snazi se uprchnout. Nema uz ale stesti. Za chvili vidim jak z jeho motoru vyrazi kour a za dalsi okamzik se roztristi na poli vedle cesty. "Vyborne chlapci, diky za pomoc!" Vracim se nad silnici a znovu patram po nepriteli. Netrva to dlouho a mou pozornost upouta nekolik tmavych krabic na silnici vedouci od zapadu. Dalsi tanky. Klesam tesne nad silnici a brichem lizu vrcholky kolem rostoucich stromu. Jiz rozeznavam kolonu tanku. Vepredu jedou rychle A 13 a za nimi se pomalu sine nekolik oblud. 3 Chary! To bude pro nase tankisty peklo jestli se dostanou k mestu. Hlasim jejich pocet a pozici. Je potreba dalsi Stuky a hlavne nachystat nekolik 88mm del do obrannych pozic. To chvili potrva nebot kazda "acht acht" potrebuje tahac ktery jej dopravi do palebneho postaveni. Preletavam nad kolonou a vsimam si ze nektere tanky po mne pali ze svych kulometu. Za kolonou tanku me zaujme dalsiho vozidlo odlisneho tvaru. Klesam jeste niz a preletavam par metru nad vozidlem. Je to nakladak s pechotou! Dokonce jsem zahledl jekolik postavicek na korbe s puskama v rukou. Stoupam do zatacky a obracim se zpet k naletu. Nakladak uhani slusnou rychlosti. Ritim se na nej zezadu presne v ose silnice. Mam jej pekne zaramovany v zamerovaci a spoustim palbu. Mam jen jeden funkcni kulomet, ale to by melo na tento nepancerovany cil stacit. Zarachoti davka a ze silnice vytrysknou gejziry prachu. Ale co to? Nakladak prudce zataci mimo cestu a me strely jej minou! Vida chlapa. Nechce dát svou kuzi snadno. Otacim se zpet a snazim se jej zasahnout zepredu. Ale on opet divoce manevruje a toci volantem co to da. Hned je na ceste a hned zase sjizdi na pole nebo klickuje mezi stromy. Chvili si takhle hrajeme kdyz se do akce opet vlozi nase dva Mezky. Spousti palbu. Ted jsme na nej tri. Naletame ze vsech stran. Vidim jak nakladak klickuje mezi sloupy prachu zvirenymi nasimi strelami. Dalsi nalet. Na jeho korbe zableskne nekolik zasahu. Dochazi mi munice. Prenechavam jej kolegum a divam se jak jej ostreluji. Z nakladaku se jiz silne kouri a zpomaluje. Zda se ze nerizene sjizdi ze silnicniho srazu a prevraci se do prikopy. Tak hotovo. Ten je vyrizen. Posledni nizky prulet a vsimam si jak od prevraceneho nakladaku prcha nekolik postavicek. Skoda ze uz nemam zadnou munici. Jeste bych je pokropil na rozloucenou. Priletaji dalsi Stuky. Po rychle domluve se rozdeluji a jedna skupina se vrha na kolonu tanku na silnici a druha mizi v dali bombardovat tankovou zakladnu nepritele, aby zabranila dalsimu prisunu jejich pancerovych posil do teto oblasti. Je cas vratit se na zakladnu pro dalsi bombu. Naposledy se ohlednu. Nad silnici stoupa nekolik sloupu cerneho dymu. Nekomu je dneska poradne horko... Otacim se k domovu a po ctvrthodince dosedam na domovskem letisti. Zaroluji k hangáru a odsunuji kryt kabiny....
.... Mhhhhh.... 4 hodiny rano, kdybych nemusel do prace tak bych letel jeste jednu misi .... ;-) |
LETECZ www.onlinesimulatory.cz |
 |
|
clone9
Starting Member

83 Posts |
Posted - 30/01/2004 : 03:06:35
|
snad predevcirem, nebo vcera rano, jsem hned po vasem odchodu (jak vsichni avizovali pad haze), sestrelil jeste nekolik letadel a kvuli nedostatku FlaK30 jsem se zacal prohanet v PaKu daleko na NW vida kolonu tanku sunouci se na E za krizovatkou N Haze jsem zaparkoval a cekal zmeny jejich smeru - jenze videt a dostat se na dostrel je rozdil, to se bohuzel povedlo EI a ja byl ostrelovan odkudsi z krovi uz uz sem zacinal videt rude gdys se mi podarilo vypatrat a eliminovat EI, ostrelovani vsak pokracovalo a tanky mizely jeste dal na E mimo efektivni dostrel pri pokusu o nekolikaty presun to definitivne schytal strelec a zoufaly pokus o utek ,pred pesakem z kridla, mi po nekolika metrech zmaril defekt pneumatik, rval jsem protrzeny o pomoc , jenz se dostavila ve forme AT projektilu ve vterine, gdy zaleh EI necelych 20m po leve nekryte strane -> rescued vyrazim s FlaK36 a snaizm se uniknout obtezujicim letadkum doprava za roh AB , bomby hvizdaj kolem, ale me nevidet, nebot padaj na AI a nebo v bezpecne vzdalenosti za rohem dostavam 2 lehke tanky a jako odvoz traktor v radiu hlasi ET E, sou ale vsude(utoci se z S W a na N uz musi byt docela blizko), snazime se tedy uniknout dal na E a zakempovat v bezpecne vzdalenosti po ujeti 100m na E se ohlizim i na pravou stranu z pozice strelce, a je tam takhle velkej cruiser, sutuaci adekvatne komentuji, za plne rychlosti odpojuji 88 a snazim se ji co nejrychlejc otocit ....
tocim, uz to skoro bude, tank se neustale priblizuje a strelec smejdi laufem cca o 5..10° na sever, najednou prask a narval to primo do me ....
pak ja prask ... a narval sem to do nej http://clone9.stopiv.cz/gallery/view_photo.php?set_albumName=album21&id=88_cruiser_accident
to je napad, vrazet tankem do FlaKu36  
|
World War II Online: Battleground Europe CZ (perzistentní virtuální bojiště ve světě PvP MMO FPS RTS RPG) |
 |
|
clone9
Starting Member

83 Posts |
|
Lucas
New Member

117 Posts |
Posted - 09/03/2004 : 15:24:11
|
Nabor stale pokracuje, pro same boje neni cas na sepsani hlaseni a pribehu z fronty
http://cspb.stopiv.cz/
nase clenska zakladna se jiz rozrostla na 10 stalych clenu a doufam v zachovani stoupajiciho trentu a prilakani jeste dalsich hracu.
|
Sludig - Dwarf - Guardian (LOTRO) Dageorn - Man - captain(LOTRO) czlucas - WWII online, Czechoslovak PanzerBrigade Lucas -kdysi davno UO Maniak
|
Edited by - Lucas on 09/03/2004 15:26:29 |
 |
|
clone9
Starting Member

83 Posts |
Posted - 19/04/2004 : 17:24:13
|
mame tu novou verzi 1.13 - temer vsechny jednotky * se uz pri explozi rozleti na kusy ( nekdy je to okamzite pri zasahu munice, jindy nasleduje sekundarni exploze od horici nadrze )
zabavna, ale nebezpecna zalezitost, vez tanku Vam klidne muze pristat na hlavu take je pro preziti dobre vyhnout se padajicim motorum, kridlum a vubec vsemu co se odlupuje ze spojeneckych letadel
- pak tu mame nove 3D ** modely krovi a stromu vetve se klati ve vetru a listky se pri dostatecnem FPS nadherne pohupuji
v off-line muzete otestovat zdarma stazenim z http://www5.playnet.com/bv/wwiiol/downloads.jsp zrovna ted totiz neni dostupny promo trial pro online hrani :(
* nikoliv pechota, zatim  ** upgrade z "3D flat" |
World War II Online: Battleground Europe CZ (perzistentní virtuální bojiště ve světě PvP MMO FPS RTS RPG) |
 |
|
clone9
Starting Member

83 Posts |
|
sword
Nerizena Puma
 
666 Posts |
|
Lucas
New Member

117 Posts |
Posted - 12/05/2004 : 10:50:52
|
Ja jen aby jsme udrzeli topik na aktualni strance.
Jinak zajemci se stale muzou hlasit
Pridejte se k prvni cesko-slovenske pozemni jednotce ve WWII online a stante se soucasti jejiho zvysujiciho se vehlasu mezi hraci WWIIonline |
Sludig - Dwarf - Guardian (LOTRO) Dageorn - Man - captain(LOTRO) czlucas - WWII online, Czechoslovak PanzerBrigade Lucas -kdysi davno UO Maniak
|
 |
|
Horin
New Member

179 Posts |
Posted - 12/05/2004 : 13:52:50
|
quote: Originally posted by Lucas
Ja jen aby jsme udrzeli topik na aktualni strance.
Jinak zajemci se stale muzou hlasit
Pridejte se k prvni cesko-slovenske pozemni jednotce ve WWII online a stante se soucasti jejiho zvysujiciho se vehlasu mezi hraci WWIIonline
Povypravej nam nake prihody ze spolecnych akci teto ceske jednotky at navodis atmosferu a nalakas tak vic lidi k teto hre. Prosiiim. |
|
 |
|
Sagger
Ci-ua-ua
 

925 Posts |
Posted - 12/05/2004 : 14:01:33
|
quote: Originally posted by Lucas
Ja jen aby jsme udrzeli topik na aktualni strance.
Jinak zajemci se stale muzou hlasit
Pridejte se k prvni cesko-slovenske pozemni jednotce ve WWII online a stante se soucasti jejiho zvysujiciho se vehlasu mezi hraci WWIIonline
Co jsem tak koukal, nedostavaj nemci poslednich par mesicu silne na prdel ? |
1st Lokian Platoon, IHC www.imperialhighcommand.com |
 |
|
Danda I
New Member

268 Posts |
Posted - 12/05/2004 : 14:58:48
|
Tak to jsi koukal špatně - je pravda, že v nejnovějším turnusu jsme ustoupili do předem připravených pozic, nicméně to se s příchodem Hčka změnilo / spojenci neunesli, že máme díky RDP tank co na 600+ metrů nejde do kopru na jednu trefu od 2lb / a teď ženeme alli rychlostí 2+ města denně . |
 |
|
Azirafal
Envinjatandil
88 Posts |
|
Danda I
New Member

268 Posts |
Posted - 12/05/2004 : 23:39:57
|
OK - vysvětlím - "Tak to jsi špatně koukal" tato věta má vyjadřovat, že dotyčný člověk nemá přesný přehled o daném tématu. "je pravda, že v nejnovějším turnusu jsme ustoupili do předem připravených pozic, nicméně to se s příchodem Hčka změnilo" - zde jsme chtěl pisateli dát částečně za pravdu a připustil jsem, že i jednotky axis občas přeskupují síly, aby později efektivněji a drtivěji zaútočili. a teď ženeme alli rychlostí 2+ - v součastné době obsazujeme více než 2 města za 24 hodin Rejstřík pojmů :
Hčko - top tank ve výzbroji německé armády ve hře wwii. RDP - vývojový cyklus, který na obou stranách zajišťují továrny / na straně axis 3, u spojenců 6 /, tyto továrny vyrábějí "body" pomocí nichž velení jednotlivých stran "množí" techniku, případně vyrábí lepší / viz. háčko /. Továrny jdou ničit bombardováním / automaticky se opravují - 100% poškození/12hodin /a produkce je přímo úměrná rychlosti dokončení RDP. 600+ metrů více než 600metrů nejde do kopru neumře 2lb - základní anti tank dělo alli a zároveň výzbroj v jejich tancích. Doufám, že teď tomu rozumí každý . |
 |
|
Horin
New Member

179 Posts |
Posted - 13/05/2004 : 00:20:31
|
Ale davas si zalezet. Doufam ze to nekdy k necemu bude .. |
|
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 13/05/2004 : 07:44:12
|
nahodou je to super, na lodi je to nejlspi pekne na torpedoborcu na zemi me to zase az tak nebralo |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Sagger
Ci-ua-ua
 

925 Posts |
Posted - 13/05/2004 : 10:36:33
|
quote: Originally posted by Danda I
Tak to jsi koukal špatně - je pravda, že v nejnovějším turnusu jsme ustoupili do předem připravených pozic, nicméně to se s příchodem Hčka změnilo / spojenci neunesli, že máme díky RDP tank co na 600+ metrů nejde do kopru na jednu trefu od 2lb / a teď ženeme alli rychlostí 2+ města denně .
Kdyz jsem to zkousel v listopadu 2003, tak byla fronta nekde na urovni Antwerpy-Charleville, co jsou koukal pred cca mesicem (?), tak byli nemci zatlaceni az k Luxembursku a vychodu Belgie. Tim jsem myslel to "dostavate na prdel".
Zrovna ted ale civim na mapu a nestacim se divit :), celkem dobry postup smer zapad maj nemci. Cim to je, ze jste za tak kratkou dobu postoupili skrz celou Belgii ? |
1st Lokian Platoon, IHC www.imperialhighcommand.com |
Edited by - Sagger on 13/05/2004 10:36:59 |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 13/05/2004 : 12:22:29
|
jenze mezi tim co si tam byl ty a tim co je tam ted uz bylo nekolik resetu map :) pokazdy kdyz jedna strana ma uz malo mest resetne se mapa a jede se znova |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Rodier
Moderator
   

4328 Posts |
Posted - 13/05/2004 : 13:54:00
|
muze nekdo konkretne popsat jak se to vlastne hraje ? nejak si to nedokazu predstavit, jak tady pisete o mestech a tovarnach..atp.. jak je velka mapa ? je to teda klasicka 3D FPS ale na nejakem velkem svete stim ze to rpg tam zajistuje postupne ziskavanej rank.. nebo jak ?? Vubec si to nedokazu predstavit.. koukam ted na obrazky.. z WW2 tematiky kde bylo vic nez jen panaci, sem hral jedine tak BF1942 ..
edit : ten promo key wwiimag to nejak nebere.. (uz) edit2: aha ... "trial je zrusenej..." /docteno z toho vaseho fora/
no, bude fajn kdyz popisete jak to funguje.. BF mi prijde hodne nerealisticky ale hlavne chaoticky :( |
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
|
Edited by - Rodier on 13/05/2004 15:08:34 |
 |
|
clone9
Starting Member

83 Posts |
Posted - 14/05/2004 : 00:44:58
|
RODIER: mapa je velka, ze ... se da vytisknout akorat na format A1 pechota radeji pocka na opel nebo tank, kterej ji odveze na bojiste bombardovaci mise trva i s navratem 100 minut cesta lodi k britskemu pobrezi trva 2hodiny (kraulem to trva 13h) ... to nam da meritko mapy 1:2
tady link na letecky fotografie cca 360 mest http://www.okw-ressourcen.com/aimaps.shtml |
World War II Online: Battleground Europe CZ (perzistentní virtuální bojiště ve světě PvP MMO FPS RTS RPG) |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 14/05/2004 : 08:01:12
|
Nutno podotknout, že fotky měst jsou pořízené před updatem grafiky. Rozdíl mezi starou a novou gragikou je třeba vidět tady. |
 |
|
Sagger
Ci-ua-ua
 

925 Posts |
Posted - 14/05/2004 : 09:58:19
|
quote: Originally posted by †… Havran …†
jenze mezi tim co si tam byl ty a tim co je tam ted uz bylo nekolik resetu map :) pokazdy kdyz jedna strana ma uz malo mest resetne se mapa a jede se znova
Ech   |
1st Lokian Platoon, IHC www.imperialhighcommand.com |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 14/05/2004 : 10:21:49
|
quote: Originally posted by clone9
RODIER: mapa je velka, ze ... se da vytisknout akorat na format A1 pechota radeji pocka na opel nebo tank, kterej ji odveze na bojiste bombardovaci mise trva i s navratem 100 minut cesta lodi k britskemu pobrezi trva 2hodiny (kraulem to trva 13h) ... to nam da meritko mapy 1:2
tady link na letecky fotografie cca 360 mest http://www.okw-ressourcen.com/aimaps.shtml
ee na anglicky pobrezi to trva 1 hodinu a 48 minut presne plyn plynem na destrojeru :) mam to zmereny zasadne sem to jezdil afk :) |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Lucas
New Member

117 Posts |
Posted - 14/05/2004 : 13:15:29
|
Popisy nekolika akci jsou na zacatku topiku. Ted uz toho moc nepiseme protoze na to neni cas. Od doby co spadame pod hlavni veleni stihame tak tak bojovat, natoz psat reporty 
Bohuzel upravili tezky spojenecky tank MATILDA tak ze jiz v podstate nejde efektivne nicit jakymkoliv nemecky tankem takze nase ulovky tohoto tanku v dobe pred upravou jsou uz minulosti  |
Sludig - Dwarf - Guardian (LOTRO) Dageorn - Man - captain(LOTRO) czlucas - WWII online, Czechoslovak PanzerBrigade Lucas -kdysi davno UO Maniak
|
 |
|
clone9
Starting Member

83 Posts |
|
Lucas
New Member

117 Posts |
Posted - 03/09/2004 : 20:43:13
|
http://www.kgwiking.com/newsletter/Aug2004/index.html
tak a mame zde dalsi zajimavy odkaz. Na konci teto stranky muzete najit nove chystave veci ktere nas cekaji v nejblizsich patchich. Obrazky novych budov (kostel a capture building)a hlavne nahledy nektery novych "hracek" jako jsou nove tanky,protitankova dela, nova letadla |
Sludig - Dwarf - Guardian (LOTRO) Dageorn - Man - captain(LOTRO) czlucas - WWII online, Czechoslovak PanzerBrigade Lucas -kdysi davno UO Maniak
|
Edited by - Lucas on 03/09/2004 20:44:12 |
 |
|
clone9
Starting Member

83 Posts |
|
clone9
Starting Member

83 Posts |
Posted - 13/12/2004 : 13:12:16
|
AXIS maji nove hracky
PzIV G a StuG G


... francouzky Sherman se tezko foti, vetsinou to sou prestrelky na 1000+
 malem bych zapomnel na nova dela ... pro jistotu vycet veskere techniky DE Infantry Pz IVg Pz38t PzIIc PzIIIF PzIIIH PzIVD SdKfz 232 Stug III StuG IIIG 251 Opel SdKfz 7 4cm Flak28 Flak 30 Flak 36 Pak 36 Pak38 Bf-110C4/B He-111 Stuka 109E 109F Bf110c Fairmile DE Freight Z34 UK Infantry A13 Crusader Crusader III Daimler Matilda Vickers Bedford Morris 2pdr Bofors Mle 38 QF 6pdr Blen IV Havoc I Blen I Hurri MkI Hurri MkII Spit MkI Spit MkVb Fairmile British DD UK Freight FR Infantry Char B1 Panhard S35 Sherman Stuart Laffly 57mm M1 FR Bofors Mle 1937 Mle 38 Blen IV DB7 Bell 14a D520 H81 Hawk 75 Fairmile FR Freight French DD
|
World War II Online: Battleground Europe CZ (perzistentní virtuální bojiště ve světě PvP MMO FPS RTS RPG) |
 |
|
clone9
Starting Member

83 Posts |
Posted - 22/12/2004 : 03:35:12
|
screenshoty budou az vystrizlivim, fakt nemam chut, tak jen telegraficky
-Added Fw190 A/4 (Offline only ready for RDP) -Added Lockheed 322-15/P-38F (Offline only ready for RDP) -Added Spitfire Mk IX (Offline only ready for RDP) -Added Ju52 3m |
World War II Online: Battleground Europe CZ (perzistentní virtuální bojiště ve světě PvP MMO FPS RTS RPG) |
 |
|
Lucas
New Member

117 Posts |
Posted - 03/01/2005 : 08:24:45
|
Krom nove techniky byly v poslednim patchi zavedeny dve veci, ktere vyrazne zmenily a vylepsily samotnou hru a to: Mobilni spawn a hlavne VYSADKARI !!
Kdo nevidel vysadkare v akci tak si tezko udela predstavu ale efektni vysadky jsou denodenii zalezitosti a schopne skupiny vysadkaru velmi rychle obsadi strategicke body ve meste a nepriteli znacne zatopi. |
Sludig - Dwarf - Guardian (LOTRO) Dageorn - Man - captain(LOTRO) czlucas - WWII online, Czechoslovak PanzerBrigade Lucas -kdysi davno UO Maniak
|
 |
|
Lucas
New Member

117 Posts |
Posted - 04/01/2005 : 07:05:54
|
Jeste neco zmen z predchozich patchu o kterych nebyla zminka
Attack objectives. - kazda strana muze mit na fronte 6 mest oznacenych jako attack objektives. To znamena ze pouze v techto mestech se vyskytuji vlajky ,ktere je mozne obsadit. Trva 20 min od zadani AO nez se e meste tyto vlajky objevi. To dava dostatek casu obrancum rozestavit obranu.Vysledek oproti predchozimu stavu : dochazi k mnohem vetsi koncentraci hracu prave do techto oblasti, dochazi tak k mnohem masivnejsim bojum o tato mesta. Neni mozne obsadit mesto ktere neni oznaceno jako AO.
Mobile spawn. Minimalne 1km od cile utoku je mozne "rozlozit" nakladni vuz. V tomto voze se pak spawnuje pechota. Tim se vyxrazne zkracuje cas pri kterem se pechota dostava k cili na mista boju.
Mosty: Teleznicni i silnicni mosty je nyni mozne znicit a v opacnem pripade i opravovat mosty se nici hlavne bombami z letadel, opravit je muze 10 sapperu,kteri maji reapir kity ve vybave). Vhodne a vcasne zniceny most tak muze obrance mesta casto zachranit, muze znemoznit nepriteli prisun posil apod. Dochazi k bojum o mosty, kdy jedna strana se snazi most opravit a druha ji v tom zabranit. |
Sludig - Dwarf - Guardian (LOTRO) Dageorn - Man - captain(LOTRO) czlucas - WWII online, Czechoslovak PanzerBrigade Lucas -kdysi davno UO Maniak
|
 |
|
Topic  |
|
|
|