A hlavne pratele DF skutecne neni postaveny na konkretni grafice. Jde spis o naladu z te grafiky. Vychody, zapady slunce. Alfarsky mestecko, ktery je postaveny pod obrovskou kostrou nejakyho draka a tak podobne. Proste graficky napady a nalada z nich je uzasna... Ma to samozrejme svoje chyby, napriklad stiny stromu hluboko v jeskyni
Myslim Dorle, ze je zcela zbytecne vysvetlovat lidem, pro nez je standartem grafika WoW, o co de. Natoz se jim snazit objasnit, ze v DF je grafika nejen ze koukatelna a plne dostacujici, ale jeste je plest nejakou atmosferou a tak.
Myslim Dorle, ze je zcela zbytecne vysvetlovat lidem, pro nez je standartem grafika WoW, o co de. Natoz se jim snazit objasnit, ze v DF je grafika nejen ze koukatelna a plne dostacujici, ale jeste je plest nejakou atmosferou a tak.
grafika wow je hnusna, je hnusna jinak, ale hodne hnusna peknou grafiku ma ze starsich her treba eq2, nebo lotro grafika darkfallu je nejspis priserna, protoze jsem nevidel ani jeden screenshot kde by ta grafika snesla alespon srovnani napriklad s tim starickym EQ2, prijde me spis na urovni AO
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
quote:Originally posted by Pertha grafika wow je hnusna, je hnusna jinak, ale hodne hnusna peknou grafiku ma ze starsich her treba eq2, nebo lotro grafika darkfallu je nejspis priserna, protoze jsem nevidel ani jeden screenshot kde by ta grafika snesla alespon srovnani napriklad s tim starickym EQ2, prijde me spis na urovni AO
Tak nekomu se WoW grafika libit muze. Ze jo... proti gustu.... Lotro soudit nemuzu, nevidel jsem v behu a co si budem povidat, screeny o grafice jako celku moc nevypovi. Je to asi jako by meli plakaty k filmum vypovidat o tom jakej ten film bude.
EQ2 vs DF grafika.... netvrdil bych ze EQ2 je proti DF stara hra... ja bych rekl ze ty hry jsou zhruba tak stejne stare. DF je co se tyka animaci a ruznych picicurinek hodne za EQ2. Grafikou a texturama je na tom rekl bych o neco lepe. Vysledek je takovej, ze na full DF grafiku, ktera vypada srovnatelne jako EQ2 potrebujes tak polovicni stroj co na EQ2 v high rozliseni. Kazdopadne obe hry se mi graficky libej.
Tak nekomu se WoW grafika libit muze. Ze jo... proti gustu.... Lotro soudit nemuzu, nevidel jsem v behu a co si budem povidat, screeny o grafice jako celku moc nevypovi. Je to asi jako by meli plakaty k filmum vypovidat o tom jakej ten film bude.
ale ja nechci soudit jaka je hra, ja mluvim jen o grafice, coz je pomerne mala, ale presto dulezita cast hry, a ta se i u filmu da z plakatu nebo traileru posoudit a pokud se divam na to co je k dispozici z darkfallu tak je to pro me o hodne bliz k te AO nez k EQ2 skoda, ze nikdo nepostne teda ty pekny screenshoty kdyz rikate, ze ty co jsou jsou spatne udelany
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Grafika WoW je hnusna, ale třeba scholazar basin a howling fjord vypadaji velmi pěkně. Kuzmiku, pišeš že grafika DF je koukatelna a plně dostačujici, to je ale i pro meho dědu jeho trabant. Lidi co si na to pořad stěžují nejsou o nic horší než ti, co to tak slepě obhajují.
Ze screenshotu toho zas tolik poznat imo nejde. Kdyz jsem videl screenshoty na Warhammer s fialovymi stromecky, dostal jsem malem infarkt pri pomysleni, ze zpoza jednoho na me vyskoci ruzovy ponik s maslickou. No a nakonec jsem to i hral a grafika mi prisla docela fajn. I u Darkfallu jsem po letech cekani byl ochoten leccos prekousnout a nakonec jsem zjistil, ze neni co prekousavat Grafika je odpovidajici a plne dostacuje a podkresluje cele prostredi Darkfallu. Chapu, ze se nekomu nelibi - nicmene nikdo vas nenuti to hrat, lidi je i tak dost, takze nevim, co resite. Pokud touzite po grafickych orgiich, zaplatte si AoC. WoW je hnusny jak prdel a presto ho hraje x lidi a x lidi bavi, kazdemu vyhovuje neco jineho (treba trabant)
quote:Originally posted by Pertha ale ja nechci soudit jaka je hra, ja mluvim jen o grafice, coz je pomerne mala, ale presto dulezita cast hry, a ta se i u filmu da z plakatu nebo traileru posoudit a pokud se divam na to co je k dispozici z darkfallu tak je to pro me o hodne bliz k te AO nez k EQ2 skoda, ze nikdo nepostne teda ty pekny screenshoty kdyz rikate, ze ty co jsou jsou spatne udelany
Nejaky screeny udelam. Btw kdyz zminujes trailer. Koukni se na trailery k DF a uvidis jak ta hra vypada.
Tak vždy jde o atmosféru a tu bohužel ze screenů ani z youtube nedovedu posoudit. WAR se mi na první pohled také nelíbil, ale ve hře už to bylo mnohem lepší.
Zatím jsem neměl a ani nechci mít možnost to posoudit osobně, protože porodní bolesti co měl například AoC mě celkem odradili a teď je to prý dobrá hra. Počkám si jestli hru budete chválit i za měsíc.
tj screen kerej ma nekdo absolutne orezanej nema vube cnic zapli takhle ta hra na normalni detaily vazne nevypada :)
To jsou moje fotky a ja je ukladam v JPG na nizkou kvalitu, protoze nemaj ukazovat grafiku, ale maj informovat o tom co je v některých částech hry k vidění a maj bejt svižný v prohlížeči. Ten kdo chce porovnat kvalitu zpracování dané lokace, se musí sebrat ingame a dojet si tam, prolézt si outdoor, indoor, ocenit zmenu vzhledu lokace pri zmene den/noc/východ a zapad slunce .. a to proste clovek, kterej hru nehraje udelat nemuze.
Ve hre nemam zaple AA, mam vypnute stiny, mam nastavenou nizkou densitu trav atd .. ne proto ze by to comp neutahnul, ale proto ze se snazim eliminovat jakekoliv mozne padani klienta, byt ten je maximalne stabilni a to kvuli nekolikahodinovym frontam pru zpetnem nalogovani do hry, coz je v tuhle chvili nejvetsi bolesti cele hry.
Grafika hry me vyhovuje, je svizna, neni spatna, hlavne neni preplacana a postavena na mega-efektech, je krajne prakticka pro moznost vyuziti terenu a mass PVP.
quote:Originally posted by vlkodlak Kuzmiku, pišeš že grafika DF je koukatelna a plně dostačujici, to je ale i pro meho dědu jeho trabant. Lidi co si na to pořad stěžují nejsou o nic horší než ti, co to tak slepě obhajují.
Nic slepe neobhajuju. Jen jsem konstatoval, ze grafika DF je dostacujici. Zopakoval to ted i Sutech. Kazdopadne primer s tvym dedou je trousku mimo misu. Pro me trabant dostacujici neni. Tvuj deda ma jine standardy vzhledem k jeho veku. Troufam si tvrdit ze populaci zde na foru jsem vekem bliz ja, nez tvuj deda. Takze bud jsi zhruba stejne starej jako ja +/- par let, a nebo si o nekolik desitek let mladsi a pak patris mezi teenagery, o kterych nemam valneho mineni a nema cenu s tebou polemizovat o standardech, nebot pro dnesni mladez je bezne mit jako auto porche nebo ferrari, i kdyz ho videli tak maximalne na obrazku v casopise
quote:... ukladam v JPG na nizkou kvalitu, protoze nemaj ukazovat grafiku, ale maj informovat o tom co je v některých částech hry k vidění a maj bejt svižný v prohlížeči.
V tom pripade moc nerozumim tomu, proc jsou ty obrazky publikovany v monstroznim rozliseni 1900*1187. Nebylo by treba lepsi snizit rozliseni a pridat na kvalite pri stejne datove narocnosti?
Nic slepe neobhajuju. Jen jsem konstatoval, ze grafika DF je dostacujici. Zopakoval to ted i Sutech. Kazdopadne primer s tvym dedou je trousku mimo misu. Pro me trabant dostacujici neni. Tvuj deda ma jine standardy vzhledem k jeho veku. Troufam si tvrdit ze populaci zde na foru jsem vekem bliz ja, nez tvuj deda. Takze bud jsi zhruba stejne starej jako ja +/- par let, a nebo si o nekolik desitek let mladsi a pak patris mezi teenagery, o kterych nemam valneho mineni a nema cenu s tebou polemizovat o standardech, nebot pro dnesni mladez je bezne mit jako auto porche nebo ferrari, i kdyz ho videli tak maximalne na obrazku v casopise
To že maji ruzně staři lide ruzne hranice standardu neznamena, že se dva stejně staři shodnou, ale pokud to dostačující myšliš doslova, tzn. tak 20%, tak jo :) ...jinak vlastnim starší S80. K lidem co dokaždou vyslovit "pěkná grafika" a "darkfall" v jedne větě... jsou buď slepí, v poslední době neviděli nějakou novou hru na high settings a se jim začíná taky pomalu příčit, avšak si to nedokážou připustit. Pokud máme něco objektivně zhodnotit, srovnavame grafiku současných her, ne s těma co vyšly před X lety. A z pohledu člověka co momentalně žadne mmo nehraje, o darkfalu uvažuje, nema problem se spuštěnim novych her v DX10 na high - tzn. nazval bych se objektivnim - je hnusna a tečka.
EDIT: A ty posledni slova bych možna měl vzit zpět a dat si facku... kdo chce kouknout na nějake
kazdyho vec. At si kazdej mysli co chce. Ale pokud tu hru nehraje a grafiku nevidi v pohybu, tak muze jen psat tady na foru, ze screeny a videa na youtube sou hnusny... Me osobne je grafika uplne ukradena, takze kdybych ve hre mel kamarady, bavilo me hrani, tak mi je putna esli proti sobe behaj 2 pixely nebo jestli je grafika naslapla jako onan nebo vg...
quote:Originally posted by vlkodlak To že maji ruzně staři lide ruzne hranice standardu neznamena, že se dva stejně staři shodnou, ale pokud to dostačující myšliš doslova, tzn. tak 20%, tak jo :) ...jinak vlastnim starší S80. K lidem co dokaždou vyslovit "pěkná grafika" a "darkfall" v jedne větě... jsou buď slepí, v poslední době neviděli nějakou novou hru na high settings a se jim začíná taky pomalu příčit, avšak si to nedokážou připustit. Pokud máme něco objektivně zhodnotit, srovnavame grafiku současných her, ne s těma co vyšly před X lety. A z pohledu člověka co momentalně žadne mmo nehraje, o darkfalu uvažuje, nema problem se spuštěnim novych her v DX10 na high - tzn. nazval bych se objektivnim - je hnusna a tečka.
EDIT: A ty posledni slova bych možna měl vzit zpět a dat si facku... kdo chce kouknout na nějake
Nikdo tady nepíše, že je skvělá, výborná atd. Jen je dostačující pro tuto hru, kde by se mělo v mass pvp pohybovat 500++ hráčů. Grafika se celkové ze screenů zdá kostrbatá, ale to je dáno tím, že některé věci mají menší počet polygonů a low/med-res textury, právě kvůli tomu aby se to dostatečně hýbalo ve větším počtu enemy - což je dneska kámen úrazu většiny MMO.
Osobně se mi grafika libí, taky si oko na grafiku celkové rychle zvykne, kdyby si nezvyklo, tak dneska není nehranější MMORPG WOW.
Divim se, že hodnotíte jen grafiku, jako kdyby jste chtěli za každou cenu tuhle hru schodit z nějakého vašeho midráku. Ten kdo hru hrál může říct, že grafika je dobra.
Jestli je hnusná je otázka vkusu :X, takže tohle slovo se sem moc nehodí.
quote:Originally posted by vlkodlak K lidem co dokaždou vyslovit "pěkná grafika" a "darkfall" v jedne větě... jsou buď slepí, v poslední době neviděli nějakou novou hru na high settings a se jim začíná taky pomalu příčit, avšak si to nedokážou připustit. Pokud máme něco objektivně zhodnotit, srovnavame grafiku současných her, ne s těma co vyšly před X lety....
Darkfall ma peknou grafiku. Ve vztahu k hram "X" let starych i tem dnesnim. Jakoukoli MMO hru odmitam srovnavat se singlplayer offline hrama, ktere jsou castokrat pouze graficky (i kdyz graficky zdarily) hype, jelikoz jedine co na hre je dokonale je prave ta grafika. Hratelnost nulova, nehlede na to, ze online hra pro tisicovky lidi na jednom serveru ma uplne jine pozadavky na HW narocnost.... tohle je jeden z mnoha aspektu, ktere maji graficy MMO vzdy v pozadavich, aby grafika byla co nejhezci, ale zaroven co nesviznejsi. (tyhle dve veci jsou defacto v rozporu)
Rozhodne nejsem zaujatej, ani slepej a vzhledem k me praci si troufam rict, ze jsem clovek fundovany prave v grafice.
Grafika se celkové ze screenů zdá kostrbatá, ale to je dáno tím, že některé věci mají menší počet polygonů a low/med-res textury, právě kvůli tomu aby se to dostatečně hýbalo ve větším počtu enemy - což je dneska kámen úrazu většiny MMO.
Tohle bohuzel neobstoji. Od toho existuje mipmapping, od toho existuje level-of-detail. MMO engine by rozhodne mel byt schopny prepinat LOD a rozliseni textur podle aktualni komplexity sceny, takovych enginu ostatne par existuje. Nemam nic proti tomu, kdyz to bude vypadat takhle v pritomnosti 100 dalsich characteru, ale proc bys mel koukat na silene zlodovanou grafiku, kdyz jses siroko daleko sam a koukas do krajiny? Veskerou grafiku mas ostatne predem stazenou a k dispozici na lokalnim disku.
nehlede na to, ze online hra pro tisicovky lidi na jednom serveru ma uplne jine pozadavky na HW narocnost
grafika je zalezitost klientske stanice nikoliv serveru, tomu je fuk jak ten objket vypada na monitoru, zalezi mu pouze kolik objektu a jak slozite vypocty s nima dela.
jestli to myslis tak ze je problem kdyz je hodne lidi na jednom miste tak bych cekal nejaky system skalovatelnosti kvality grafiky rizene serverem
Grafika se celkové ze screenů zdá kostrbatá, ale to je dáno tím, že některé věci mají menší počet polygonů a low/med-res textury, právě kvůli tomu aby se to dostatečně hýbalo ve větším počtu enemy - což je dneska kámen úrazu většiny MMO.
....
Proc reagujes jen na cast? Scrat postoval nejakej link se sreenama a ptal se co je na nich hrozneho. Reakce na to jaksi chybi. Myslim ze to dost souviselo i s tou casti, na kterou si reagoval. Koukatelna pekna grafika s kombinaci toho ze se v mass bitvach vse paradne hejbe je zaklad dnesnich mmo a to DF splnuje.
quote:Originally posted by Rashaverak jestli to myslis tak ze je problem kdyz je hodne lidi na jednom miste tak bych cekal nejaky system skalovatelnosti kvality grafiky rizene serverem
Myslim to tak, ze ne kazdej ma stroj na to, aby se mu na nem stihlo spocitat vsechno detailne s prilivem 100+ lidi na jedno misto. Kdy se pocita pomalu kazdej krouzek na chain armoru napriklad. Stiny vsech, particle efekty, kdyz vsichni zacnou kastit. Tohle je a byl dycky problem.
A vsichni pak nedelali nic jinyho, nez ze si grafiku stahli na minimum, aby se tomuhle vyhli a meli hru plynulou bez ztraty FPS i v mass bitvach. Ale neni resenim si z pekne graficke hry udelat "Hexena" jen pro to, aby se to hejbalo... postrada pak jakakoli debata o grafice smysl.
A kdyz pak reknu, ze DF ma grafiku peknou, koukatelnou a dostatecnou, snazi se tu ze me udela slepeho blbce. Jenze me se tahle grafika zaprve libi, a zadruhe ji hraju na max nehlede na to kolik lidi mam na hromade a co delaji. Nejsem nucen si jakkoli snizovat detaily, abych videl cloveka jako tri cvtverecky.
Abych byl uprimnej, tak jsem nevidel jeste ani jeden adekvatni screen. Vsechny screeny vypadaj fakt katastrofalne. Ja kdyz to hraju uplne na max a na rozliseni 1920x tak ta grafika je v pohode snesitelna, ale zadna ta slast jako z AoC.
Ale tak klasika, misty odflaknutej teren, rozmazanej, rozmazany oci npc (wtf proc?), nekde je treba zajimavej strom, jenze uplne ho znicej "papirovy vetve z kosticek".. takovych veci je tu vice, ale clovek si musi proste nejak zvyknout, uz me ani tak nestvou ty strasny animace a zvuky, hra sama o sobe je zabavna
quote:Originally posted by Rashaverak jestli to myslis tak ze je problem kdyz je hodne lidi na jednom miste tak bych cekal nejaky system skalovatelnosti kvality grafiky rizene serverem
Myslim to tak, ze ne kazdej ma stroj na to, aby se mu na nem stihlo spocitat vsechno detailne s prilivem 100+ lidi na jedno misto. Kdy se pocita pomalu kazdej krouzek na chain armoru napriklad. Stiny vsech, particle efekty, kdyz vsichni zacnou kastit. Tohle je a byl dycky problem.
A vsichni pak nedelali nic jinyho, nez ze si grafiku stahli na minimum, aby se tomuhle vyhli a meli hru plynulou bez ztraty FPS i v mass bitvach. Ale neni resenim si z pekne graficke hry udelat "Hexena" jen pro to, aby se to hejbalo... postrada pak jakakoli debata o grafice smysl.
A kdyz pak reknu, ze DF ma grafiku peknou, koukatelnou a dostatecnou, snazi se tu ze me udela slepeho blbce. Jenze me se tahle grafika zaprve libi, a zadruhe ji hraju na max nehlede na to kolik lidi mam na hromade a co delaji. Nejsem nucen si jakkoli snizovat detaily, abych videl cloveka jako tri cvtverecky.
Porad vychazis z toho, ze kvalita grafiky je hladina, se kterou hybes nahoru a dolu a musis ji nastavit tak dolu, aby ti hra bezela plynule v masovych bitvach. To fakt uz davno neplati, takhle se kvalitni enginy nepisi. Kvalita grafiky je dynamicka vec, ktera se plynule meni podle toho kolik toho zrovna mas ve vyhledu, kolik a jak slozitych dynamickych objektu je kolem tebe, atd.
Takze prave naopak - ty si nastavis hejblatka nastaveni grafiky podle toho, aby ti hra v situacich ktere zachycuji uvedene screenshoty vypadala co nejlepe. Jak se dostanes do situace kdy by to nejelo, zacne to automaticky vypadat trochu hur.
Takze jak rikam, kdybych videl screen bitvy se stovkami bojujicich kde jsou videt textury s nizkym rozlisenim a modely z par polygonu (plus orezane animace, ktere ale ze screenshotu nepoznam), nereknu na to ani n.
- Je tam spekular - alespon neco. - Polygon count modelu postav celkem ok. - Rozliseni textur na modelech postav - nic moc. Takove rozliseni by textury mohly mit, pokud by byly pouzite dalsi shadery, treba normalove mapy. Bez toho to vypada jako nejaka treti ctvrta mipmapa. - Textura na kopci v pozadi - hruza. Zadny material blending, silene zlodovana mipmapa. V zaberu toho moc neni, tudiz neni naprosto zadny duvod proc takhle zlodovat teren, ktery je jen par metru od pozorovatele. - ground: tady je to spis otazka stylizace a ponekud nestastnych stinu. Pokud to jsou dynamicke stiny tak dejme tomu ok (jen nevim, jestli maji opravdu dobry duvod davat dynamicke stiny na travu, imho by lightmapa vypadala mnohonasobne lepe). - stromy: z tohohle pohledu celkem ok, zas je to otazka pouziti stencilovych stinu. Ostre rozhani svetla a stinu plus pomerne male rozliseni stencil bufferu tomu ovsem imho moc nenapomahaji.
Celkovy dojem: Pusobi to hodne cartoonovite, coz imho nebyl zamer. Pusobi to jako celkem pekna grafika ze hry stare tak 6-8 let. Koukat se na to nepochybne da (v pripade tohohle konkretniho screenu tedy davam za pravdu co se koukatelnosti tyce :)).
PS: Nejsem grafik, takze je dost mozne, ze v nekterych konkretnich pripadech jsem se s argumentaci trochu seknul.
Zruseny (bohuzel) projekt, screenshoty jsou odhadem tak 5 let stare. Engine stejny jako v UFO:Aftershock, takze do pouzitelnosti pro MMO ma samozrejme hodne daleko, nicmene neni duvod, proc by treba takhle nemohl vypadat screen z nejakeho mmo.
Rahman - stejne jako kdokoliv jiny - ma svoje lepsi i horsi dny a stejne jako my vsichni neni uplne normalni, nicmene jeho pohled jako ostrileneho vyvojare vitam a moc rad se od nej nejakou tu "píčovinu" dozvím. Díky Rahmane!
Edit: Je to proste hnusna "sracka", ktera ma dobrou hratelnost? To by mohhlo byt prijatelne pro obe strany.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
quote:... ukladam v JPG na nizkou kvalitu, protoze nemaj ukazovat grafiku, ale maj informovat o tom co je v některých částech hry k vidění a maj bejt svižný v prohlížeči.
V tom pripade moc nerozumim tomu, proc jsou ty obrazky publikovany v monstroznim rozliseni 1900*1187. Nebylo by treba lepsi snizit rozliseni a pridat na kvalite pri stejne datove narocnosti?
Jezdim po světě a sem tam udělám screen, když najdu něco zajímavého, postuju to na vlastní stránky a když se to někomu nelíbí, tak ať na ty obrázky prostě nekouká :)
1920*1200 je prostě standartní rozlišení ve kterém to hraju a to mě dnes již přijde spíš standardtní než monstrózní
Kurňa jak to že jsem najednou zataźenej do nějaký debaty o grafické kvalitě Darkfallu ? To je nějaký kouzlo tohodle fóra Já vám asi fakt udělam nějaký kvalitnější screeny abych měl pokoj
Je faktem, ze tahle debata je uplne o hovne. Nikoho, kdo hraje DF jsem neslysel plakat nad grafikou. Ten kdo tu place, jak je to hnusny, grafika odporna, at DF nehraje a pindi si hondiky nekde jinde. Nikdo je nenuti nastesti DF hrat. A jestli to berou jako "druhou minci" (nazev threedu) tak prosim, jen by bylo vhodne, kouknout nejdriv na tu prvni stranu mince... tim povazuju to, ze hru budou hrat.
Je faktem, ze tahle debata je uplne o hovne. Nikoho, kdo hraje DF jsem neslysel plakat nad grafikou. Ten kdo tu place, jak je to hnusny, grafika odporna, at DF nehraje a pindi si hondiky nekde jinde. Nikdo je nenuti nastesti DF hrat. A jestli to berou jako "druhou minci" (nazev threedu) tak prosim, jen by bylo vhodne, kouknout nejdriv na tu prvni stranu mince... tim povazuju to, ze hru budou hrat.
Jo ted jsi to vystihl presne, nadavaj jen lidi, co to nehrajou
Ja kupodivu patrim do skupiny hracu, kteri kdyz si mohou vybrat mezi hrou s mizernou hratelnosti, mizernou zabavnosti, ktera se seka a laguje, ktera vypada sice nejak, ale jako hra 10 let stara a ktera ma animace, ze by se za ne igracek nemusel stydet a mezi hrou, ktera vsechny tyto body naopak splnuje, vyberu si tu druhou. Nenarazim na nic konkretniho, jde o obecne aspekty subjektivniho hodnoceni
Plati to pro kazdy z uvedenych aspektu. Takze ano, to, jak hra vypada a jak se da koukat na animace, je pro me jeden z rozhodujicich aspektu. Nerikam, ze nemohou prevazit ostatni aspekty (to urcite mohou), ale rozhodne to nebude tak, ze grafiku vubec neberu v potaz - to bych sam sobe lhal. Stejne tak grafika rozhodne neni vsechno.
Ad komentar ke screenshotu: Nekdo tu zadal o konkretni vyjadreni k tomu, co se komu na danem screenshotu nezda. Nic vic jsem tim nesledoval. Hru ktera by vypadal tak, jako na okomentovanem screenshotu a byla by fakt dobra, bych asi zkousnul. Hru, ktera by vypadala jako na ostatnich screenshotech (asi jako Hexxen 2) uz bych mozna nezkousnul. Preci jen predstava, ze na to budu koukat nekolik mesicu, nekolik let...
Nejde mi o to, jestli má pravdu nebo ne, ale jestli to vůbec někoho při hraní MMO her zajímá.
Nejsem si jistej, jestli třeba majitel Hummeru někde na fórech řeší jeho spotřebu. To auto si evidentně koupil s uplně jinou motivací.
Osobně žádnej problém s grafikou Darkfallu nemám. Nějaká tam prostě je, neuráží mě, slouží svému účelu a tím to pro mě končí.
Zajímá to všechny ty lidi co o tom tady diskutujou. Majitel Hummeru neřeší jeho spotřebu což jsou náklady, nikdo nenadává že platíme €50 za hru, co vlastně srovnavaš?
Zajímá to všechny ty lidi co o tom tady diskutujou. Majitel Hummeru neřeší jeho spotřebu což jsou náklady, nikdo nenadává že platíme €50 za hru, co vlastně srovnavaš?
Chtěl jsem říct, že kdyby ho zajímala nějak zásadně spotřeba, tak si nekoupí Hummera.
Stejně tak věřím, že je pro lidi hrající MMO spoustu důležitějších věcí než je grafika.
Ohlížet na grafiku se budu tehdy, až tu bude existovat 10 titulů, který budou splňovat to co od MMO chci a budou se lišit právě jenom v grafice.
P.S. Pro mě osobně je Travian lepší MMO než spouštěč instanci od Blizzardu aka WOW. A jak dlouho se asi někdo nadřel na grafice Travianu ? :)
to je nekonecna debata, DF ma objektivne spatnou grafiku, to nejde poprit (srovnani s aoc je jako srovnat trabanta se superbem), ale to rozhodne z DF spatnou hru nedela
spis by se nekdo kdo uz ma natrenenou postavicku, jak to vypada na high endu atak. nez se hadat o grafice ;-)
to je nekonecna debata, DF ma objektivne spatnou grafiku, to nejde poprit....
Zatim to popiraji vsichni, kdo DF hraji. Ti kdo, ne tvrdi, ze DF ma spatnou grafiku. Pripadate mi jako filmovy kritici, kteri delaj recenzi na film co ho ani nevideli. Kazdopadne je nastesti pravdou, ze to co je pekne, libive ci popularni, neurcuji zadni kritici, ale divaci (hraci).
Docela trefnej byl bonmot Kevina Costnera prave vuci kritice. Pri rozhovoru se ho novinar ptal, co rikal tem vsem spatnym recenzim od kritiku. Prej se chvilku zamyslel a odpovedel: Smal jsem se celou cestu do banky.
Proste si tu rikejte, jak je DF hnusne, jak je to nehratelny, jak to dela banda amateru a tak dal. My co hrajem se skvele bavime, nehlede na to, ze se nam ta grafika libi... holt sme uz asi ve veku trabantistu.
Grafika DF je pro mě osobně dostačujicí. AoC má parádní grafiku, ale já osobně jsem se jí kochal jen ze začátku a pak už mi přišla jako standart, takže jsem na to ani nemyslel.
Rahman má v něčem pravdu, třeba s tím mipmappingem, ale na tohle nedokážu odopvědět, proč to autoři udělali takhle, buď to byl záměr nebo to neumí jinak. Ale nesouhlasím s kritikou stínů. Dynamické stínování v takovéhle hře musíš vidět v pohybu, řekl bych, že stíny a světla jsou tam velmi podobná realitě, i když to na screenech tak nevypadá, protože to zkreslují špatné textury: Řekl bych, že stíny a světla jsou silná stránka hry, musí se vidět aby se dala komentovat.
Mě osobně už nebaví diskuse na téma jestli je darkfall dobrý nebo špatný, tahle hra má buď velké příznivce nebo velké kritiky, to jsem u žádně hry ještě neviděl. Přemlouvat někoho, že to není až tak špatná hra i přes ty slabiny co má, je zbytečnost, on sám si to přizná/nepřizná až to sám vyzkouší.
Zajímá to všechny ty lidi co o tom tady diskutujou. Majitel Hummeru neřeší jeho spotřebu což jsou náklady, nikdo nenadává že platíme €50 za hru, co vlastně srovnavaš?
Chtěl jsem říct, že kdyby ho zajímala nějak zásadně spotřeba, tak si nekoupí Hummera.
Stejně tak věřím, že je pro lidi hrající MMO spoustu důležitějších věcí než je grafika.
Ohlížet na grafiku se budu tehdy, až tu bude existovat 10 titulů, který budou splňovat to co od MMO chci a budou se lišit právě jenom v grafice.
P.S. Pro mě osobně je Travian lepší MMO než spouštěč instanci od Blizzardu aka WOW. A jak dlouho se asi někdo nadřel na grafice Travianu ? :)
souhlas grafika rozhodne neni vse, jen je skoda ze po tech letech vyvoje to trosku "nevytahly" ,kdyz uz pouzily tolik veci,pro ktere je hra zajimava.
nejvetsi problem je pro mne ten ze, vselijake neduhy vyresi patch ,ale ze maj lidi co by to radi zkusily a neni mysto ani pro ty co uz hrajou,natoz pro ty co co si to este nekoupily -to je totalni diletanstvy organizace,nebo cilene tyrani