Mno v LA sice jsou levely, ale ti boti fungovali tka, ze nalevelovali vysoky level, potom se nechas zabijet od guardu, kteri te deleveluji na nizsi level, tobe ale zustavaji specky pro vysoky level a pak farmis moby jak drak, tam kde sis normalne neskrtl. Takovy bot te potom sesmahl jak nic.
Bude to o skillu, ale taky o skillech (postavy). ;-) Kdyz bude mit 2hand specku (nevim jestli je 2h specka, je to jen priklad) na 100 a ty na 50, tak je sance, ze te porazi. Na druhou stranu to pozicne asi pujde hure, ale co ja vim, co se da botum nakodovat.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Ohledne botu/farmeru. Napriklad v LAII to bylo presne jako je ukazano v tom comixu. Obvykle jsou na vyssim levelu a zabiji te on sight. Takze nevim, jestli budou boti podporovat vas anebo vy je. ;-)
Kazda korejska picovina je plna botu. Fuj jak ja nesnasim ten jejich styl grafiky :-D... A tady levely nebudou, tak vo co go? :-).Bude to mnohem vic o skillu a ne o itemech, a nemyslim si ze bot dokaze hrat lip jak clovek... to by bylo trosku divne ne?
ono jak kerej clovek :) hehe si nezazil Stormerovy makra na Drachenfelsu :) kdyz si na to vzpomenu jak chytal ryby a vetsinu pk to makro dokazalo zabit :)
To je docela mozne ale to jsou porad hry, kde musis targetovat. Zmacknes na skill nebo kouzlo ono se zakouzli a da vzdy DMG (nekdy ne, pokud rezistnes atp... ale to je vedlejsi). tady muzes kazde rane uhnout, nebo minout, musis mirit. To je uplne jina situace, a naprogramovani bota ktery dokaze opravdu real time reagovat je mnohem tezsi, jak ho naucit zmacknout par skillu. Navic nejak ani nechapu, jak mob rozezna rasu na kterou zautocit muze a na kterou nemuze, to z neho za chvili bude PK pokud pujde po vsem :-D nebo jak ho nauci uspesne blokovat. Z toho co vim, tak kdyz si vemu boty z FPS her, tak je sakra tezke udelat bota, ktery by dokazal hrat dobre aniz by cheatoval(ze vzdy trefi atp.. a to tu samozrejme nepujde). A to jsou boti pro dane male areny vetsinou zalozenych na waypointech. Boti jednoduse neumi reagovat na situace jak clovek, a to je rozdil mezi DFO a jinyma online hrama.
Ohledne botu/farmeru. Napriklad v LAII to bylo presne jako je ukazano v tom comixu. Obvykle jsou na vyssim levelu a zabiji te on sight. Takze nevim, jestli budou boti podporovat vas anebo vy je. ;-)
Kazda korejska picovina je plna botu. Fuj jak ja nesnasim ten jejich styl grafiky :-D... A tady levely nebudou, tak vo co go? :-).Bude to mnohem vic o skillu a ne o itemech, a nemyslim si ze bot dokaze hrat lip jak clovek... to by bylo trosku divne ne?
Ohledne botu/farmeru. Napriklad v LAII to bylo presne jako je ukazano v tom comixu. Obvykle jsou na vyssim levelu a zabiji te on sight. Takze nevim, jestli budou boti podporovat vas anebo vy je. ;-)
Kazda korejska picovina je plna botu. Fuj jak ja nesnasim ten jejich styl grafiky :-D... A tady levely nebudou, tak vo co go? :-).Bude to mnohem vic o skillu a ne o itemech, a nemyslim si ze bot dokaze hrat lip jak clovek... to by bylo trosku divne ne?
dobre napsanej bot to samozrejme dokaze :)
Jo dokaze ale jen za jasne dane situace... a to v DFO nikdy nebude, viz vis.
quote:Originally posted by Omnax Jo dokaze ale jen za jasne dane situace... a to v DFO nikdy nebude, viz vis.
chtel bych jeste nekdy byt tak pln idealu :) 99.9 procent hracu online her, vcetne DFO hraje hur nez jasne dana situace :)
Hmm, porad nechapu, jak chces bota naucit jen tak lehce mirit tedy v DFO. Nebo jak ho naucis spravne blokovat? Kdyz nepozna kdy utocis? Jak rozezna protihrace bez targetovani? Nebo jak vi ze netrefi napriklad strom? nebo jineho hrace v ceste atp? Jak ho naucis spravne uhybat? Proste naprogramovat bota na FPS je mnohem tezsi, nez na klasickou mmorpg s targetovanim, bez FF a bez detekci kolizi.
Hmm, porad nechapu, jak chces bota naucit jen tak lehce mirit tedy v DFO. Nebo jak ho naucis spravne blokovat? Kdyz nepozna kdy utocis? Jak rozezna protihrace bez targetovani? Nebo jak vi ze netrefi napriklad strom? nebo jineho hrace v ceste atp? Jak ho naucis spravne uhybat? Proste naprogramovat bota na FPS je mnohem tezsi, nez na klasickou mmorpg s targetovanim, bez FF a bez detekci kolizi.
uplne stejne jako v AOC :) tam botu je furaa taky se "netargetuje" ale miri jeste se jedou specialni comba atd :)
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
quote:Originally posted by Omnax Jo dokaze ale jen za jasne dane situace... a to v DFO nikdy nebude, viz vis.
chtel bych jeste nekdy byt tak pln idealu :) 99.9 procent hracu online her, vcetne DFO hraje hur nez jasne dana situace :)
Hmm, porad nechapu, jak chces bota naucit jen tak lehce mirit tedy v DFO. Nebo jak ho naucis spravne blokovat? Kdyz nepozna kdy utocis? Jak rozezna protihrace bez targetovani? Nebo jak vi ze netrefi napriklad strom? nebo jineho hrace v ceste atp? Jak ho naucis spravne uhybat? Proste naprogramovat bota na FPS je mnohem tezsi, nez na klasickou mmorpg s targetovanim, bez FF a bez detekci kolizi.
tezsi .. jak se to vezme ... je to asi tak tezky jako naprogramovat moba :) to je totiz taky bot :) a tech tam bude plno .. pokud si myslis ze je nerealny napsat program kterej bude reagovat na deni kolem sebe a nebude umet najit svuj cil tak tam podle tebe nemuzou bejt moby zadny :) nebo budou narazet do stromu :)
quote:Originally posted by Omnax Jo dokaze ale jen za jasne dane situace... a to v DFO nikdy nebude, viz vis.
chtel bych jeste nekdy byt tak pln idealu :) 99.9 procent hracu online her, vcetne DFO hraje hur nez jasne dana situace :)
Hmm, porad nechapu, jak chces bota naucit jen tak lehce mirit tedy v DFO. Nebo jak ho naucis spravne blokovat? Kdyz nepozna kdy utocis? Jak rozezna protihrace bez targetovani? Nebo jak vi ze netrefi napriklad strom? nebo jineho hrace v ceste atp? Jak ho naucis spravne uhybat? Proste naprogramovat bota na FPS je mnohem tezsi, nez na klasickou mmorpg s targetovanim, bez FF a bez detekci kolizi.
tezsi .. jak se to vezme ... je to asi tak tezky jako naprogramovat moba :) to je totiz taky bot :) a tech tam bude plno .. pokud si myslis ze je nerealny napsat program kterej bude reagovat na deni kolem sebe a nebude umet najit svuj cil tak tam podle tebe nemuzou bejt moby zadny :) nebo budou narazet do stromu :)
ja jsem nerekl ze to je nemozne, jen jsem napsal ze to bude mnohem tezsi, a porad tu je ta vec. Ze i kdyby ti boti byli stejne dobri jako mobove, tak porad nebudou tak dobri jako hrac samotny. Pokud by byli. Asi by jsme si moc PVE neuzili.
Hmm, porad nechapu, jak chces bota naucit jen tak lehce mirit tedy v DFO. Nebo jak ho naucis spravne blokovat? Kdyz nepozna kdy utocis? Jak rozezna protihrace bez targetovani? Nebo jak vi ze netrefi napriklad strom? nebo jineho hrace v ceste atp? Jak ho naucis spravne uhybat? Proste naprogramovat bota na FPS je mnohem tezsi, nez na klasickou mmorpg s targetovanim, bez FF a bez detekci kolizi.
uplne stejne jako v AOC :) tam botu je furaa taky se "netargetuje" ale miri jeste se jedou specialni comba atd :)
Spatny priklad, AOC porad neni FPS. Nemusis tam mirit, ani aktivne blokovat. Neni tam detekce kolizi ani Friendly Fire. To ma do FPS hodne daleko. Jediny rozdil mezi klasickyma online hrama a AOC je kombo system, ale ktery je porad zalozeny na targetovani.
quote:Originally posted by Pertha uplne stejne jako v AOC :) tam botu je furaa taky se "netargetuje" ale miri jeste se jedou specialni comba atd :)
Tak to jsi hrál jinou hru, nemusíš targetovat a útočit, ale je tam auto target, takže se ti pak ten hráč na kterého útočiš targetne, i když si autotarget vypneš pořád můžeš tabem targetnout nejbližšího hráče.
Botů hodně? Mam 80 PoM a 80 Assassina a moc jsem jich teda nepotkal, možná na resource, ale tam vydrží max 5 min. Tyhle boti umí jen težit v pvp neudělají vubec nic.
Hmm, porad nechapu, jak chces bota naucit jen tak lehce mirit tedy v DFO. Nebo jak ho naucis spravne blokovat? Kdyz nepozna kdy utocis? Jak rozezna protihrace bez targetovani? Nebo jak vi ze netrefi napriklad strom? nebo jineho hrace v ceste atp? Jak ho naucis spravne uhybat? Proste naprogramovat bota na FPS je mnohem tezsi, nez na klasickou mmorpg s targetovanim, bez FF a bez detekci kolizi.
uplne stejne jako v AOC :) tam botu je furaa taky se "netargetuje" ale miri jeste se jedou specialni comba atd :)
Spatny priklad, AOC porad neni FPS. Nemusis tam mirit, ani aktivne blokovat. Neni tam detekce kolizi ani Friendly Fire. To ma do FPS hodne daleko. Jediny rozdil mezi klasickyma online hrama a AOC je kombo system, ale ktery je porad zalozeny na targetovani.
tak to vypada ze jsi aoc nehral :) a dokonce jsi ani necetl nic o combat systemu
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Hmm, porad nechapu, jak chces bota naucit jen tak lehce mirit tedy v DFO. Nebo jak ho naucis spravne blokovat? Kdyz nepozna kdy utocis? Jak rozezna protihrace bez targetovani? Nebo jak vi ze netrefi napriklad strom? nebo jineho hrace v ceste atp? Jak ho naucis spravne uhybat? Proste naprogramovat bota na FPS je mnohem tezsi, nez na klasickou mmorpg s targetovanim, bez FF a bez detekci kolizi.
uplne stejne jako v AOC :) tam botu je furaa taky se "netargetuje" ale miri jeste se jedou specialni comba atd :)
Spatny priklad, AOC porad neni FPS. Nemusis tam mirit, ani aktivne blokovat. Neni tam detekce kolizi ani Friendly Fire. To ma do FPS hodne daleko. Jediny rozdil mezi klasickyma online hrama a AOC je kombo system, ale ktery je porad zalozeny na targetovani.
tak to vypada ze jsi aoc nehral :) a dokonce jsi ani necetl nic o combat systemu
Aoc jsem hral pouze v bete, dal jsem se neodvazil. v AOC je targetovani to mi nerozmluvis. A stejne tak to neni uplne FPS, mirit muzes pouze s lukem. To je jedine co by se dalo upresnit. Jediny rozdil oproti ostatnim MMORPG.
quote:Originally posted by Omnax Jo dokaze ale jen za jasne dane situace... a to v DFO nikdy nebude, viz vis.
chtel bych jeste nekdy byt tak pln idealu :) 99.9 procent hracu online her, vcetne DFO hraje hur nez jasne dana situace :)
Hmm, porad nechapu, jak chces bota naucit jen tak lehce mirit tedy v DFO. Nebo jak ho naucis spravne blokovat? Kdyz nepozna kdy utocis? Jak rozezna protihrace bez targetovani? Nebo jak vi ze netrefi napriklad strom? nebo jineho hrace v ceste atp? Jak ho naucis spravne uhybat? Proste naprogramovat bota na FPS je mnohem tezsi, nez na klasickou mmorpg s targetovanim, bez FF a bez detekci kolizi.
tezsi .. jak se to vezme ... je to asi tak tezky jako naprogramovat moba :) to je totiz taky bot :) a tech tam bude plno .. pokud si myslis ze je nerealny napsat program kterej bude reagovat na deni kolem sebe a nebude umet najit svuj cil tak tam podle tebe nemuzou bejt moby zadny :) nebo budou narazet do stromu :)
ja jsem nerekl ze to je nemozne, jen jsem napsal ze to bude mnohem tezsi, a porad tu je ta vec. Ze i kdyby ti boti byli stejne dobri jako mobove, tak porad nebudou tak dobri jako hrac samotny. Pokud by byli. Asi by jsme si moc PVE neuzili.
pokud budou uplne tupy tak si PvE neuzijes (pokud nejsi stejne tupej) ... pokud budou prumerny tak budou lepsi nez polovina hracu :) ... pokud budou fakt dobry tak si teprve uzijes PvE
bot nezna stres .. nemuze zmatkovat .. nedela chyby .. proste vykonava prikazy ... a jeho reakcni doba je urcite lepsi nez u hracu ... takze pokud bude dobre napsanej tak bude lepsi nez vetsina hracu :) kdyz bude napsanej blbe tak ho holt bude nekdo farmit no ...
quote:Originally posted by Omnax Jo dokaze ale jen za jasne dane situace... a to v DFO nikdy nebude, viz vis.
chtel bych jeste nekdy byt tak pln idealu :) 99.9 procent hracu online her, vcetne DFO hraje hur nez jasne dana situace :)
Hmm, porad nechapu, jak chces bota naucit jen tak lehce mirit tedy v DFO. Nebo jak ho naucis spravne blokovat? Kdyz nepozna kdy utocis? Jak rozezna protihrace bez targetovani? Nebo jak vi ze netrefi napriklad strom? nebo jineho hrace v ceste atp? Jak ho naucis spravne uhybat? Proste naprogramovat bota na FPS je mnohem tezsi, nez na klasickou mmorpg s targetovanim, bez FF a bez detekci kolizi.
tezsi .. jak se to vezme ... je to asi tak tezky jako naprogramovat moba :) to je totiz taky bot :) a tech tam bude plno .. pokud si myslis ze je nerealny napsat program kterej bude reagovat na deni kolem sebe a nebude umet najit svuj cil tak tam podle tebe nemuzou bejt moby zadny :) nebo budou narazet do stromu :)
ja jsem nerekl ze to je nemozne, jen jsem napsal ze to bude mnohem tezsi, a porad tu je ta vec. Ze i kdyby ti boti byli stejne dobri jako mobove, tak porad nebudou tak dobri jako hrac samotny. Pokud by byli. Asi by jsme si moc PVE neuzili.
pokud budou uplne tupy tak si PvE neuzijes (pokud nejsi stejne tupej) ... pokud budou prumerny tak budou lepsi nez polovina hracu :) ... pokud budou fakt dobry tak si teprve uzijes PvE
bot nezna stres .. nemuze zmatkovat .. nedela chyby .. proste vykonava prikazy ... a jeho reakcni doba je urcite lepsi nez u hracu ... takze pokud bude dobre napsanej tak bude lepsi nez vetsina hracu :) kdyz bude napsanej blbe tak ho holt bude nekdo farmit no ...
Fajn :-)... dobre, dej mi jediny priklad FPS hry, a to jakekoliv. Kde by boti hrali lip jak clovek. Myslim tim opravdu FPS hry, jakekoliv strilecky... Aniz by cheatovali (coz v DFO nepujde). Nemyslim si ze najdes jedine. Timto debatu na tema boti koncim :-D
ja ti nic hledat nebudu :) ale sam si klidne muzes najit na internetu 5 milionu lidi co hrajou hur nez boti ... :) ... a i ty se svoji inteligenci bys to mel dokazat :)
ja ti nic hledat nebudu :) ale sam si klidne muzes najit na internetu 5 milionu lidi co hrajou hur nez boti ... :) ... a i ty se svoji inteligenci bys to mel dokazat :)
ja ti nic hledat nebudu :) ale sam si klidne muzes najit na internetu 5 milionu lidi co hrajou hur nez boti ... :) ... a i ty se svoji inteligenci bys to mel dokazat :)
Jo ale ty porovnavas nejlepsiho bota, proti nejhorsimu hraci. To neni moc dobre prirovnani. Kdyz si srovname nejlepsiho hrace, a nejlepsiho bota v FPS hre, porad budes mit pomer minimalne 10:1. A DOST :-)
Každý ví, že combat system v Darkfallu má být hodně podobný jako v Oblivionu, když chtěli udělat bota do Oblivionu pro nějakou modifikaci tak to dopadlo neúspěšně, takže snad to dopadne tak i v Darkfallu a když už nějací boti budou, tak jich bude minimum nebo je to díky full lootu přestane bavit.
ja ti nic hledat nebudu :) ale sam si klidne muzes najit na internetu 5 milionu lidi co hrajou hur nez boti ... :) ... a i ty se svoji inteligenci bys to mel dokazat :)
Jo ale ty porovnavas nejlepsiho bota, proti nejhorsimu hraci. To neni moc dobre prirovnani. Kdyz si srovname nejlepsiho hrace, a nejlepsiho bota v FPS hre, porad budes mit pomer minimalne 10:1. A DOST :-)
jo to mas pravdu :) problem botu je ze se daji kopirovat :) hraci ne :)
Každý ví, že combat system v Darkfallu má být hodně podobný jako v Oblivionu, když chtěli udělat bota do Oblivionu pro nějakou modifikaci tak to dopadlo neúspěšně, takže snad to dopadne tak i v Darkfallu a když už nějací boti budou, tak jich bude minimum nebo je to díky full lootu přestane bavit.
na to je jednoducha odpoved :D co by kdo mel z bota do oblivionu :) kdezto bot v kterekoliv onlinovce znamena zisk minimalne stovek tisic dolaru
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
hmn, porovnavate neporovnatelne, nevyznam sa v programovani ci skriptovani (inject bola pre mna osada v ugande) ale naskriptovanie/programovanie trva podstatne kratsie ako spravenie zleho hraca :p
Každý ví, že combat system v Darkfallu má být hodně podobný jako v Oblivionu, když chtěli udělat bota do Oblivionu pro nějakou modifikaci tak to dopadlo neúspěšně, takže snad to dopadne tak i v Darkfallu a když už nějací boti budou, tak jich bude minimum nebo je to díky full lootu přestane bavit.
v UO byly boti co tezili .. odnaseli rudu ... brali si novy vybaveni .. a full loot je netrapil ... misto 1.000.000 rudy za den natezili holt jen 950.000 protze je 10x nekdo zabil ... a tezil a tezil a furt se to vyplatilo :) ty krumpace asi zas tolik nestaly :)
nevim co tu porad resite. booti byly jsou a budou. to ze to v DF budou mit tezsi diky nestardatnimu targetovani,fullotu a jende postave na acc to nezmeni. jen asi dost omezi.
quote:Originally posted by Omnax Z toho co vim, tak kdyz si vemu boty z FPS her, tak je sakra tezke udelat bota, ktery by dokazal hrat dobre aniz by cheatoval(ze vzdy trefi atp.. a to tu samozrejme nepujde).
Divate se na to ze zcela spatneho uhlu. Realita je takova, ze pokud bude tahle hra tak uspesne ze bude komu prodavat a ekonomika tak postavena ze budou penize potreba tak tam proste boti budou. Jde jen o to kolik.
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
quote:Originally posted by Eagle v UO byly boti co tezili .. odnaseli rudu ... brali si novy vybaveni .. a full loot je netrapil ... misto 1.000.000 rudy za den natezili holt jen 950.000 protze je 10x nekdo zabil ... a tezil a tezil a furt se to vyplatilo :) ty krumpace asi zas tolik nestaly :)
Tak s tím težením se počítá, že právě tam bude nejvíce botů. Spíš se bojim toho, že nějaký bot bude mit do měsíce všechny skilly a spelly, protože to je asi důležitější (hlavně v pvp) než nějaká výbava.
U té modifikace k oblivionu jsem myslle to, že tvůrci té modifikace, chtěli udělat boty právě kvůli té modifikaci.
Ty zmeny se nebudou tykat hry, nebo teda nemely byt. Rekli ze musely udelat nejake zmeny aby hru mohli vydat 22, ledna a ze taky vyjde. A ze open beta by mela zacit 15ho(Domenka). Ale zaroven dodali ze hra je z 99% hotova, a ze vyjde se vsema featurama. Tato zmena se spise bude tykat, nedostupnosti krabicove verze pri vydani a nebo podobnych veci. Nemyslim si ze hra nebude obsahovat nektere ze zverejnenych featur. Kazdopadne uvidime. Snad dnes bude status update.
Vypada to ze open beta 15.01 se nekona, to uz by museli toho 18gb klienta pustit do sveta nekdy vcera :)
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Já doufám, že boti budou limitováni, umělou inteligencí mobů, většina betatesterů to chválila a prý nějaký grind, bo dlouhé mobaření na 1 místě není moc možné. Snad to tak bude. Kdyby ti moby fakt volali posily, používali skilly, tak člověk na to může zareagovat, ale bot, který má jen některé příkazy co dělat pří určitém % HP, či určitém čas. intervalu na to těžko zareaguje.
je videt, ze jsi nevidel skutecny boty :) bot stejne jako misto - mob je jen program navic vyhoda bota je to, ze zna podminky toho predchoziho programu na ktery pouze reaguje
Neboj viděl jsem dost botů a moc dobře vim jak se chovají. Chceš mi říct, že bot je chytřejší než člověk a dokáže regovat na určité situace 1000 způsoby? :X Mob je program s určitou AI, pokud do dnešních MMORPG můžou udělat takové boty co jsou tak proč by nějaci dev nemohli udělat moby s vyšší AI než boti? :X Určitě tam budou boti na resource, fishing atd. Ale na nějaký grind (který prý v darkfallu díky AI mobů nemá být možný delší dobu), tam moc botů nebude. - doufam.
Každému člověku s botem bych zablokoval účet. Proč hrajou, když podvádí? Je to jako hrát s cheaty...
Tady je i jistá šance, že je to všechno jen velký vtip nebo nějaký test jestli by vůbec taková hra s jiným než WoW stylem měla úspěch :X
Když si vemete, tak tolik betatesterů bylo a žádny nevypustil ven gameplay z PvP/PvE nebo jiné info/screeny/videa. Něco se ven dostalo, ale pěkné videiko jsem já osobně nenašel a to ten betatest je už nějakou dobu. :)
Vy byste X let něco připravovali ve třiceti lidech a potom to nevydali? Dělali byste něco jako vtip? Z vtipu se nenajíte... Chtěl hbych vidět šílence, který 14 dní před vydáním vydání potvrdí a pak hra nevyjde... nebo vyjde o rok později. Beru jako vtip vaše posty... . Zajímalo by mě, kolik z přítomných remcalů volilo socany....
Tak mi prosím tedy někdo vysvětlete důvod, proč by si někdo vymýšlel vytvoření hry? A nějaký důvod, proč jim nevěřit
No takových příkladů je hodně, kdy třeba 5 let nekdo ohlásil tu a tu hru a nakonec ani nevyšla.
Já jsem svůj předchozí post nemyslel vážně, jen je trochu divné, že u ostatnich MMORPG je plno videii, screenu od betatesterů a u darkfallu fakt málo, ale darkfall jistě jednou výjde :X
Tak mi prosím tedy někdo vysvětlete důvod, proč by si někdo vymýšlel vytvoření hry? A nějaký důvod, proč jim nevěřit
No takových příkladů je hodně, kdy třeba 5 let nekdo ohlásil tu a tu hru a nakonec ani nevyšla.
Já jsem svůj předchozí post nemyslel vážně, jen je trochu divné, že u ostatnich MMORPG je plno videii, screenu od betatesterů a u darkfallu fakt málo, ale darkfall jistě jednou výjde :X
Když to nevyjde 22. ledna 2009, nikdo jim už nebude věřit... a oni to ví. Open beta nebyla oficiálně potvrzena, tahle fáma vzešla od nějakého chlapíka, který mluvil v těch Athénách s vývojářem po skončení prezentace. Ten říkal, že open beta bude. Datum 15.1. je pouze spekulace...
quote:Originally posted by Omnax Ne diky uz neco planujeme s kamosema a snad to bude velike :-) brzo se dovite vic...:-)... pssst Secret
Samosebou ctu to tu pravidlene, ale tento prispevek me tedy opravdu nadchnul a privodil slzu v oku pri vzpomince na doby, kdy me samotny Artouche pasoval behem srazu CzH na clena Czech Heroes...to byly casy, na ktery se nezapomina. Mozna jeste nekde najdu ten glejd s fantasticky udelanou peceti. Momentalne travim cas ve WAR, ale DF urcite planuju vyzkouset. Takze se uvidi. Trosku doufam, ze mi pronese to, co ve WAR postradam...uvidime. Omlouvam se za drobny offtopik.
UO - CzH, Soptik (Drachenfels) - retired WoW - Memento Mori, Ronia (Thunderhorn) - retired WAR - Tears of Asur, Greerson (Karag Azgal) - active
Ještě k těm botům...když jsem hrával Darkeden - hodně starý MMO se skill systémem, tak boti jen stáli a kouzlili. Stejně to vidim i v DFO. Proč bys programoval bota co bude zabíjet moby, když stačí kouzlit fireball nebo buffy pořád dokola někde v temným rohu a tím se naskilluješ.
quote:Originally posted by Omnax Ne diky uz neco planujeme s kamosema a snad to bude velike :-) brzo se dovite vic...:-)... pssst Secret
Samosebou ctu to tu pravidlene, ale tento prispevek me tedy opravdu nadchnul a privodil slzu v oku pri vzpomince na doby, kdy me samotny Artouche pasoval behem srazu CzH na clena Czech Heroes...to byly casy, na ktery se nezapomina. Mozna jeste nekde najdu ten glejd s fantasticky udelanou peceti. Momentalne travim cas ve WAR, ale DF urcite planuju vyzkouset. Takze se uvidi. Trosku doufam, ze mi pronese to, co ve WAR postradam...uvidime. Omlouvam se za drobny offtopik.
Ty jo, kdyz budes Ty v nějaké gildě, tak těžko odolám nebýt tam s Tebou...
Pokud si budeš zkušet mága, tak si budeš brát máge skilly, pokud už tě ten mág nebude bavit a budeš chtít např něco s mečem, štítem a plate brnení, tak si vemeš skilly na to.
cokdyz me ten mag bude stale bavit a presto budu chtt hrat wara na stejnem serveru se stejnou guildou? ;) ... jen si proste obcas podle nalady zahrat jinej styl hrani :) ... popr jinej char podle potreby clanu :P
No tak si koupis dalsi skilly.. Sakra porad tu zapominate, ze tohle je skill based hra !! ne class ! = muzes byt klidne craft I mag I valecnik NAJEDNOU. Klidne muzes mit vsech 500 skillu. Jen je musis stihat trenovat. Protoze kdyz je nebudes pouzivat, polezou ti dolu.
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Ještě k těm botům...když jsem hrával Darkeden - hodně starý MMO se skill systémem, tak boti jen stáli a kouzlili. Stejně to vidim i v DFO. Proč bys programoval bota co bude zabíjet moby, když stačí kouzlit fireball nebo buffy pořád dokola někde v temným rohu a tím se naskilluješ.
oh prave si objevil jak se makrovali postavy v UO, gratuluju
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7