Will there be player owned houses? Players will be able to set up houses of various sizes and design, ranging from small cottages to huge castles and citadels,...... UO
Will there be player owned houses? Players will be able to set up houses of various sizes and design, ranging from small cottages to huge castles and citadels,...... UO
Hehe vzpominam na Cendu(UO hraci vedi)
at ziji realitni makleri ingame :D
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Doufám že máš pravdu, jinak pár vět z Characters FAQ z Darkfall offic. webu:
Is there alignment in Darkfall? Yes there is. You start out with a neutral alignment, and based on your actions, this alignment changes,.... UO
Will I need to level? There is no leveling in Darkfall. Our advancement system is 100% skill based,..... UO
What about character classes? How does character development work in Darkfall? The rule is that there are no traditional character classes, or templates. We want to give the players total control of what and how they want to play. Customize your own character to suit your playing style best, without traditional templates to limit you,.... UO
What happens when my character dies? When your character dies he drops his items that remain on his corpse until looted,..... UO
Will there be player owned houses? Players will be able to set up houses of various sizes and design, ranging from small cottages to huge castles and citadels,...... UO
No je to všechno rozhodně hezký, spousta lidí z tohoto fóra to jistě ocení (včetně mě), ale obávám se, že se to taký rovná komerčnímu neúspěchu :) No necháme se překvapit, ostatně nic jinýho tadle hra ani nemůže :d
Ja bych si dovolil odhanout 2 varianty toho jak to dopadne ..
1. mensi uspech, kdy si hra diky svým svemu nastaveni ( loot, HK, skill based ) zístká velkou popularitu, ale v mensi casti hracske populace, ktera ma tohle nastaveni rada ( hraci UO, Asheron's Callu, EQ1, EvE ) kteřé ocené to že se tohle nastaveni objevi v nove hre s novou grafikou a novym svetem a nenechaji hru kleknout.
2. obrovský úspěch, kdy Darkfall skusi hrači současnych "dumbed" mmo a zjisti ze je to mnohem vetsi zabava hrat hru, kde mate strach umrit, protoze vas to fakt neco stoji a zjisti ze jim vic vyhovuje system zalozeny na skillech a ne na levelech a Darkfall ovlivni cely dalsi vyvoj online her, kdy se prestane jet podle jednoducheho, ale osvedceneho systemu her kracejicich v slepejich World of Warcraftu, protože vývojáři uvidí že je tu prostor i pro náročnějsi hry.
Kazdopadne bude vysledek hodne zaviset na tom, v jakem stavu bude hra vydana, tzn zda nevyjde zabugovana jako AoC, zda splni vetsinu slibu, ktere prezentuji na svých stránkách a zda svět bude tak rozlehlý a promakany jak doufame. Casu si vzali Aventurine dost, tak snad se nebude jednat o zadne predcasne vydaji jako v pripade AoC.
No hráči skupiny 1 jsou tak náročný, že jim jen tak něco stačit nebude a hráče skupiny 2 nikdo nezmění, pro ně jsou MMOG hry pouze jakýmsi grafickým chatem.
Ja si zase myslim, ze ten drsnej outfit si Darkfall drzi z reklamnich duvodu. Imho uz od zacatku budou dostupny servery, kde pvp nebude vsude a postihy nebudou tak drasticky.
Ja bych si dovolil odhanout 2 varianty toho jak to dopadne ..
1. mensi uspech, kdy si hra diky svým svemu nastaveni ( loot, HK, skill based ) zístká velkou popularitu, ale v mensi casti hracske populace, ktera ma tohle nastaveni rada ( hraci UO, Asheron's Callu, EQ1, EvE ) kteřé ocené to že se tohle nastaveni objevi v nove hre s novou grafikou a novym svetem a nenechaji hru kleknout.
2. obrovský úspěch, kdy Darkfall skusi hrači současnych "dumbed" mmo a zjisti ze je to mnohem vetsi zabava hrat hru, kde mate strach umrit, protoze vas to fakt neco stoji a zjisti ze jim vic vyhovuje system zalozeny na skillech a ne na levelech a Darkfall ovlivni cely dalsi vyvoj online her, kdy se prestane jet podle jednoducheho, ale osvedceneho systemu her kracejicich v slepejich World of Warcraftu, protože vývojáři uvidí že je tu prostor i pro náročnějsi hry.
Kazdopadne bude vysledek hodne zaviset na tom, v jakem stavu bude hra vydana, tzn zda nevyjde zabugovana jako AoC, zda splni vetsinu slibu, ktere prezentuji na svých stránkách a zda svět bude tak rozlehlý a promakany jak doufame. Casu si vzali Aventurine dost, tak snad se nebude jednat o zadne predcasne vydaji jako v pripade AoC.
To jsou dost optimisticke vize. Ja, vzhledem k tomu, že to dělají nějací řekové, odhaduji verzi 3. Hra bude zalagovaná, z toho co je naslibováno bude pri releasu jen polovina, grafika na normal nastavení se nebude tem z obrazku ani priblizovat atd. V zhledem k male publicite, vydani teto hry zapadne stejne jako Chronicles of Spelborn. Hra se stane jen ciste Hardcore zalezitosti pro par fandu. Uff koncim, křištálová koule je zavařená. Pokračování, až ji vychladím.
v sucasnej dobe bod 2 nema cansu... WOW bud jasnym prikladom, co chce 99% hracov.
vsechno hned zadarmo
Svět se mění stejně tak se mění i MMO a když hrači chtějí za "méně" námahy více prospěchu z jejich činu, tak ten kdo jim to dodá ten urve trh.
Blizz to asi dokázal, já jako casual kterej si Lich kinga pořídil jen kvůli 10 levelum a několika stovkám questu s občasným zahráním BGček, jsem si zašel tuhle v TBC Setthek halls a následně ten den Azjol Nerub a ještě jeden dung.
To totální nerfnutí počtu trashe a zkrácení délky dungu bylo prostě nechutný, ten rozdíl je viditelnej na 1000%
Ano Blizz to dokázal dáva věci skoro zdarma.
Bod 2 u Darkfallu opravdu nehrozí.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
Deti nemaji problem hrat hardcore hry s brutalnima postihama. Prizpusobi se vsemu. Hraji hry, ktere hraji jejich kamaradi, spoluzaci, vrstevnici. Kamaradi hraji hry, ktere hraji jejich starsi sourozenci, rodice. Rodice se nechteji po pracovni dobe stresovat, jsou liny, nemaji cas ziskavat zpet ztracene expy, itemy, famy atd.
Problem tedy vidim v linych hracich kolem 20 - 30 let. Tech je vetsina. Pokud Darkfall a jeho system vydejchaji tito hraci tak ma vyhrano.
quote:Originally posted by Milan Ja, vzhledem k tomu, že to dělají nějací řekové, odhaduji verzi 3.
Proc by zrovna rekove nemohli udelat dobrou MMORPG, kdyz pulka sveta jejich kulturu uz 2 milenia verne kopiruje ?
jo,ale taky jsou 2 milenia bezvýznamný hovno v trávě,myslím že jim jejich bohatá historie stejně jako Italům(římani),Íráncům(persie) moc ve vývoji MMO nehelfne
SWG:Dosec soustružník ,Dosec' Yurek JEDI -EU Chimaera server WWIIOL:Oberstleutnant,Axis side, DF:Twombly-meč,srp a kladivo WAR:Yurek pasáček vepřů -Eltharion
quote:Originally posted by Milan Ja, vzhledem k tomu, že to dělají nějací řekové, odhaduji verzi 3.
Proc by zrovna rekove nemohli udelat dobrou MMORPG, kdyz pulka sveta jejich kulturu uz 2 milenia verne kopiruje ?
jo,ale taky jsou 2 milenia bezvýznamný hovno v trávě,myslím že jim jejich bohatá historie stejně jako Italům(římani),Íráncům(persie) moc ve vývoji MMO nehelfne
quote: To jsou dost optimisticke vize. Ja, vzhledem k tomu, že to dělají nějací řekové, odhaduji verzi 3. Hra bude zalagovaná, z toho co je naslibováno bude pri releasu jen polovina, grafika na normal nastavení se nebude tem z obrazku ani priblizovat atd. V zhledem k male publicite, vydani teto hry zapadne stejne jako Chronicles of Spelborn. Hra se stane jen ciste Hardcore zalezitosti pro par fandu. Uff koncim, křištálová koule je zavařená. Pokračování, až ji vychladím.
S timhle souhlasim a jeste dodam jednu vec. Hraci budou neuveritelne skucet, do mesice dev tym vymekne, veskere reborn featury jako full loot zacne omezovat, takze do dvou mesicu bude puvodni system totalne rozesrany a bez myslenky, takze pak odejdou i ti skucilove a po hre ani pes nestekne.
Btw, docela me pobavily nove featury ala "ritualni magie", to uz ma Endor 5 let. Ostatne kdyz na to poradne koukam, tak i ty podvodni dungy. Je videt, ze si autori poradne projeli free shardy a pujcili si ty dobre napady
Demostenes : Ty by si mal o "půjčovaní" nápadov radšej pomlčať. Na jednej strane nadávaš na hry ako Diablo a WoW, a na druhej strane si Endor "půjčil" nápady práve z týchto hier.
Aby som nebol úplne offtopic, tak na Darkfall sa teším a určite si ho aspoň skúsim. Aj keď sa mi veľa nových vecí vo WotLK páči, to "uľahčenie" všetkého je citeľné a čím ďalej tým viac začínam spomínať na zlaté dobré časy UO. Tiež sa ale obávam, že ak to bude nastavené tak ako to prezentujú, tak to bude hra len pre menšinu hráčov MMORPG a potom uvidíme ako sa k tomu vývojári postavia. Alebo začnú robiť ústupky vetšine kvoli komerčnému úspechu (v ktorý moc neverím), alebo si budú raziť svoju líniu a skončia ako hra pre pár nadšencov. To by mi ale nevadilo, ak bude dovod kvoli čomu hrať, nájde sa tam parta pohodových ľudí a nebude tam prehnané množstvo bugov znemožňujúcich "normálnu" hru.
Demostenes : Ty by si mal o "půjčovaní" nápadov radšej pomlčať. Na jednej strane nadávaš na hry ako Diablo a WoW, a na druhej strane si Endor "půjčil" nápady práve z týchto hier.
Na Diablo jsem nikdy nenadaval (jednicka byla genialni) a z WOWu jsme si nepujcili NIC. Jestli ma WOW neco co Endor, tak je treba si uvedomit, ze Endor tu byl drive.
Jinak ja proti okoukavani nic nemam, osobne si myslim, ze dobrych systemu by se mely hry drzet, ne vymyslet v kreci za kazdou cenu neco noveho, coz pak akorat vyusti v totalni herni odpad (viz Bethesda a jeji uzasny dynamicky content, ktery prizpusobuje loot a obludy levelu hrace).
jezis demostenes tak to sme v prdeli... btw nerozhazoval bych tady ze po necem nestekne pes, pri pohledu na ten tvuj endor
Endor bezi uz 6 let a porad ma +-stejnou hracskou zakladnu, ktera patri ciselne mezi svetovy TOP (vztahovano logicky k ostatnim stovkam a tisicum shardu, s nicim jinym nelze srovnavat). Kolik komercnich her tohle muze o sobe tvrdit? Her, jichz rozpocet byl nekonecnekrat vetsi? Mozna tak WOW. Ale chapu, nenavist dokaze zaslepit jakykoliv nadhled, coz je po cca 5ti letech dost smutny, clovek by cekal, ze decka za tu dobu dospely. Ocividne omyl.
tzn uz si dospel? no kdyz se podivam na populaci endoru a na populaci nekterych opravdu free top shardu tak se endor nijak zavratne nechyta. Mne osobne je teda jedno jestli hru hraje 3k nebo 50m lidi... na jednom serveru je stejne neuvidis a pokud by ju hralo jen ty 3k budou pravdepodobne na 1 max 2 serverech tzn i kdyby darkfall hralo jen 1/40 lidi co ma wow furt to bude super
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
Věřím tomu, že prostor pro přísnější MMO hry tu někde musí existovat :)
Stačí se třeba podívat na Travian, populace obrovská, přestože se jedná o celkem drsnou hru, jeden den existujete a druhej den už nejste na mapě :) Ikdyž tam to bude asi tím, že si to většina hráčů ani neuvědomuje. To bude možná ten klíč.
spousta lidi prahne po kvalitnim pvp kde clovek muze ztracet ale i hodne ziskavat (gw svyho casu melo obrovskou hracskou zakladnu), coz zadnej wow, war nebo aoc ani zdaleka nenabizi, podle myho, kdyz tohle darkfall splni, nebude mit o hrace nouzi jestli ten vyvoj smerovali na tuhle hracskou skupinu tak to bude oukej, jestli budou chtit souperit s wow like systemem, tak je to predem prohranej boj
Pokud si dali za cil ziskat nejakych dejme tomu 300 000 aktivnich hracu a podari se jim naplnit sliby o hard core MMO, tak by se jim to mohlo splnit. Hlavne aby se nenechali po vypusteni ovlivnit nekolika jedinci, kteri budou na forech aktivne volat po zjednoduseni. Ja osobne uz jsem se rozhodl, ze tuhle hru si rozhodne koupim a vyzkousim.
ja myslim, ze paklize DFO bude obsahovat to, co slibuje a nebude to nejak drasticky lagovat jako VG, tak si to svoji komunitu najde. Jako priklad bych uvedl EVE, ktere si postupem let nejen drzi, ale take znacne zvetsuje svoji komunitu a pritom je to hardcore hra.
Do DFO pujde imho desitky tisic lidi, co neustale kafraji na SWG foru, kvuli zmenam NGE, ktere hru zjednodusili a samozrejme mnohem vice. Jedine ceho se bojim je ono vymeknuti pred houfem lidi, kteri tak prvnich par mesicu asi budou vyvyjet veliky tlak na vyvojare, aby DFO zjednodusili.
A co se tyka wowka a DFO to je uplne jiny soudek. rekl bych, ze WOW je cesta z vesnice A do vesnice B, kde jde clovek po ceste a kouka po stranach na stromecky a aleje, kdezto DFO by mel byt čundr a otevrena plan bez cest a mantinelů, divocina moznosti a napadu. Verim, ze par lidem se jiste z teto otevrenosti a svobody muze zatocit hlava.
Přesně tak, žádnej Darkfall, pravověrní si počkají na pokračování Ultimy Online. Třetí pokus o druhý díl už rozhodně nemůže Origin zrušit :)
oni chystaji 2. dil UO ?
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
ad demostenes.. nechapu jak muze mlejt neco o nejakem pujcovani, kdyz pouziva server/klienta kterej emuluje (krade..pujcuje) jinou hru.
a podvodni dungy byli uz pred endorem. a co se tyce populace, nevim no ale top shardy maj 800+ ve spicce.. to endor nema, nemel a nikdy mit nebude. i muj beta shard mel vic hracu nez ma Endor.
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Přesně tak, žádnej Darkfall, pravověrní si počkají na pokračování Ultimy Online. Třetí pokus o druhý díl už rozhodně nemůže Origin zrušit :)
oni chystaji 2. dil UO ?
S troškou nadsázky by se dalo říct, že Origin posledních 9 let nic jinýho nedělá :)
Nic konkrétního nevim, ale je jistý , že lidem v EA teče pěna od pusy, když před nima někdo vysloví World of Warcraft :)
Stale platicí zákaznící jsou snem každého softwarového vývojáře a je jasný, že v MMO hrách jde především o značku. Ultima má v tomto ohledu velkej potenciál, ale pomalu na něj padá prach a jestli se na to brzo nevrhnou, tak o něj příjdou.
quote: i muj beta shard mel vic hracu nez ma Endor.
Nejaky neexistujici shard, ktery uz byl i v bete tak uspesny, ze drtil statusy online (maloktery svetovy shard ma nad 200 online) a proto jsi ho radeji zavrel?
Pokud si dali za cil ziskat nejakych dejme tomu 300 000 aktivnich hracu a podari se jim naplnit sliby o hard core MMO, tak by se jim to mohlo splnit. Hlavne aby se nenechali po vypusteni ovlivnit nekolika jedinci, kteri budou na forech aktivne volat po zjednoduseni. Ja osobne uz jsem se rozhodl, ze tuhle hru si rozhodne koupim a vyzkousim.
pri vsi ucte k cizimu nazoru, tak podle meho nazoru je 300tisic naprosto nerealny cil pro hru, ktera se prezentuje tak jako darkfall... neverim tomu, ze se na svete najde 300tisic hracu, kteri by chteli hrat full loot ffa system a jeste by za to platili mesicni poplatky... argument travianem je sice zajimavy, ale myslim, ze tu nejak nepadlo, ze ta hra je predevsim zcela zdarma s tim, ze si sem tam muzes prilepsit (tzn. mikrotransakce)
quote:Originally posted by celdric argument travianem je sice zajimavy, ale myslim, ze tu nejak nepadlo, ze ta hra je predevsim zcela zdarma s tim, ze si sem tam muzes prilepsit (tzn. mikrotransakce)
Tak toto nieje tak úplne pravda. Ak chceš byť v traviane "top", tak po čase zistíš, že tie mikrotransakcie ťa vyjdú viac, ako by si mal platiť mesačný poplatok za klasickú komerčnú hru. A okrem toho to žerie strašne veľa času, viac ako som bol ochotný obetovať. Inak si myslím, že dovod popularity travianu je v tom, že je to hra v browseri a vlastne na ťahy. Možu ju teda ľudia hrať prakticky kdekoľvek (práca, škola), dokonca aj na mobile. To u klasických MMO nieje možné. A čo sa týka "drsnosti" hry, tak si myslím to čo už napísal Isac. Vetšina ľudí si to ani neuvedomuje. Rozjazd to má nenápadný. Človek si kliká a stavia nejaké tie políčka a budovy. Má ochrannú dobu a nič sa nedeje. Keď vlastne potom zistí že ho niekto može vyfarmiť, tak sa tomu alebo postaví, alebo sa presunie na ďalší server (ktorých je kopa) a začne si stavať svoje políčka znovu, dokedy ho zase nevyfarmia, alebo on ich. A myslím si, že vetšina ľudí od travianu ani nič viac nečaká, len si klikať na políčka. Ono je to jednoduché, niečo robiť na počítači, občas prekliknúť do browseru a kliknúť si na políčko. Ak ma zničia, tak začnem od znova to isté.
Inak čo sa týka full lootu a postoju ľudí k tomuto, tak myslím že v dobách UO to predsa len bolo iné. Vetšina ľudí dá sa povedať iný systém ani nepoznala, a tak im to prišlo nermálne. Dnes je to ale už trochu iné. Záleží aj na tom, ako urobia v Darkfalle itemizáciu. Ak bude kopa "rare" itemov o ktoré budú hráči prichádzať pri smrti (či už v PvP alebo niekde v dungu), tak už vidím tie topicy, kde bude veľa ľudí plakať a nadávať. Nakoniec nie inak tomu bolo aj v UO :).
Ja osobne full loot k životu ani k pvp nepotrebujem. Ak som niečo lootoval, tak vetšinou spotrebák ako bandáže, regy a lektvary, aby som doplnil to čo som vyplýtval a tiež znemožnil príliš rýchle zapojenie porazeného spet do boja. To som ale hral (a stále hrajem) pvp pre zábavu. Ako tak ale pozorujem vetšinu ľudí v roznych hrách, tak pvp hrajú vetšinou len vtedy, ak z toho niečo majú (honor, ranky, body, výbavu, ...). Nerobím si ilúzie že tu to bude inak a som zvedavý ako sa s tým vývojársky tým popere. Čo a týka masovejšieho pvp, tak najviac sa mi zatiaľ páčili frakčné vojny o mestá v UO.
Vetšina ľudí dá sa povedať iný systém ani nepoznala
Ano myslim ze tohle je hodne dulezita poznamka.
Jeste bych doplnil ze clovek ma tendenci na to spatne zapominat, osobne si nejsem jist jestli full loot bych prekousnul a mam vyrazne pochybnosti ze lide kteri tu pisi jak je to super s tim pak ve hre budou opravdu v pohode, kdysi davno jim to mozna nevadilo ale imo spousta z nich to uz hezkych par let nezazila a za tu dobu se trochu zmenili a mozna to pro ne bude neprijemne prekvapeni.
To co drive cloveka totalne vytocilo a kdyby byla alternativa tak by se na UO vysral, na to ted vzpomina se slzou v oku, a zapomnel na to jak ho urcite veci sraly.
v EVE taky loot predsa je, a je to najlepsie, co v PvP moze byt. Hlavne to doda PvP uplne iny rozmer ako trapne zabije ma, ozijem a pridem spet akoby sa ani nechumelilo... nikoho to netrapi, AFK je v pohode a prst v nose...
v EVE taky loot predsa je, a je to najlepsie, co v PvP moze byt. Hlavne to doda PvP uplne iny rozmer ako trapne zabije ma, ozijem a pridem spet akoby sa ani nechumelilo... nikoho to netrapi, AFK je v pohode a prst v nose...
Vetšina ľudí dá sa povedať iný systém ani nepoznala
Ano myslim ze tohle je hodne dulezita poznamka.
Jeste bych doplnil ze clovek ma tendenci na to spatne zapominat, osobne si nejsem jist jestli full loot bych prekousnul a mam vyrazne pochybnosti ze lide kteri tu pisi jak je to super s tim pak ve hre budou opravdu v pohode, kdysi davno jim to mozna nevadilo ale imo spousta z nich to uz hezkych par let nezazila a za tu dobu se trochu zmenili a mozna to pro ne bude neprijemne prekvapeni.
To co drive cloveka totalne vytocilo a kdyby byla alternativa tak by se na UO vysral, na to ted vzpomina se slzou v oku, a zapomnel na to jak ho urcite veci sraly.
No zase bych to nedramatizoval, Ultima v tomdle ohledu moc drsná nebyla, je potřeba si uvědomit v jakym kontextu ten full loot existoval. Solidní vybavení do PvP/PvM se dalo sehnat od krafta, smrt rozhodně člověka finančně nezruinovala. Každopádně tam existovalo to potřebný napěti, kde si člověk nemohl být ničím jistej.
a presto prese vsechno jestli si spravne vybavuju tak na OSI byla zona kde se nedalo pvperit vubec a zavadeli pojisteni veci proti lootu...
neverim tomu, ze dnesni hraci preziji full loot pvp, kdyz notabene i starsi hraci, kteri leccos pamatujou, tuhle vec zrovna moc neprozivali ;-) (tim myslim predevsim sebe :-D)
Full loot znamenal vzdy jedine ... veskere itemy nejake hodnoty meli hraci v bance a oblikali si je na flex ve meste kde byli guardi. A kdyz se slo ven tak si vsichni nasadili teplaky a vyrazili do lesa ...
quote: i muj beta shard mel vic hracu nez ma Endor.
Nejaky neexistujici shard, ktery uz byl i v bete tak uspesny, ze drtil statusy online (maloktery svetovy shard ma nad 200 online) a proto jsi ho radeji zavrel?
k zavreni doslo protoze nebyl dostatek lidi do teamu :) a nahodou jsem nedavno zjistoval jak to se shardama je, a jen ty 3 oficialni RunUO shardy maji ve spicce kolem 1000 lidi..
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Full loot znamenal vzdy jedine ... veskere itemy nejake hodnoty meli hraci v bance a oblikali si je na flex ve meste kde byli guardi. A kdyz se slo ven tak si vsichni nasadili teplaky a vyrazili do lesa ...
presne, coz je na hovno. Tady ale nema bejt zadna safe zona = vsichni budou chodit v zakladnim armoru = dost nuda :( .. na druhou stranu pokud to bude vyvazene, tak by mel super armor mit jen ten, kdo si ho dokaze v pvp obhajit..
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Jeste bych doplnil ze clovek ma tendenci na to spatne zapominat, osobne si nejsem jist jestli full loot bych prekousnul a mam vyrazne pochybnosti ze lide kteri tu pisi jak je to super s tim pak ve hre budou opravdu v pohode, kdysi davno jim to mozna nevadilo ale imo spousta z nich to uz hezkych par let nezazila a za tu dobu se trochu zmenili a mozna to pro ne bude neprijemne prekvapeni.
To co drive cloveka totalne vytocilo a kdyby byla alternativa tak by se na UO vysral, na to ted vzpomina se slzou v oku, a zapomnel na to jak ho urcite veci sraly.
Nezalezi na full lootu, ale na 'risk vs reward'. Kdyz je ta hra dobre vyvazena, tak muze bejt uspesna jako driv UO nebo dneska EVE. Tyhle 'oldchool' hry totiz nabizi uz ze sveho principu vic nez WOW a jemu podobni: kdyz ve WOW nebo WHO vymazes cely herni svet a nechas tam jenom 2 instance a 2 areny, tak si toho sotva nekdo vsimne - a to uz neni mmorpg. Treba ve wow hrajes porad s 10 lidma v nejake instanci a zbylych 5000 lidi na serveru je tam uplne zbytecne - kdyby tam nebyli, nepoznal bys rozdil.
Kdyz v normalni mmorpg hre dobyjes mesto/stanici/cokoli tak se to nekde projevi, kdyz zabijes nepratelskou armadu/flotilu/cokoli tak se to taky nekde projevi. Kdyz ve hre zabijes nepratelskou armadu 100x a veskerej efekt je ten, ze dostanes movej obrazek armoru, tak to proste neni mmorpg, ale slabsi odvar DoTA.
Mimochodem UO po zavedeni insurance (pojisteni veci) a zmene systemu ztratila skoro 2/5 predplatitelu za pul roku.
Full loot znamenal vzdy jedine ... veskere itemy nejake hodnoty meli hraci v bance a oblikali si je na flex ve meste kde byli guardi. A kdyz se slo ven tak si vsichni nasadili teplaky a vyrazili do lesa ...
presne, coz je na hovno. Tady ale nema bejt zadna safe zona = vsichni budou chodit v zakladnim armoru = dost nuda :( .. na druhou stranu pokud to bude vyvazene, tak by mel super armor mit jen ten, kdo si ho dokaze v pvp obhajit..
Mužeš být dobrej jak chceš ale když tě klepne 5 vs 1 tak nenadelas vubec nic ....