quote:Originally posted by Dwrf Spike jako takovej healovat dost dobre nejde, ve hre chybi spell podobny protective spiritu co byl v GW pripadne jeho obdobe, ktery na par sec %redukuje dmg.
Tady se to jmenuje guard a ma to kazdej tank
a ten tank to muze hodit na celou partu ? nebo je ten tank vestec a vi kam ten spike pude dopredu ? : -)
hmmm, tak to je snad jedno kto to ma v tomto pripade, takisto ako ten tank by musel aj ten healer vediet dopredu kam pojde spike aby bolo mozne efektivne preprotit, co je ale v tejto hre imo nemozne, hlavne v orvr, usledovat napr 50 offense charov proste nejde... co sa tyka spellu ako prot alebo guard z gw, do tejto hry sa mi to nejak nehodi, jedine ze by sa potom ale pridali aj spelly co by to negovali
Mas pravdu no, hezky se to takto mluvi, ale implementace takovych skillu by nebyla jednoducha. GW byly/sou hodne specificky ve svejch hernich mechanizmech. Jen je to nekdy proste hodne flustrujici, ale clovek si asi zvykne. Ale kazdopadne mythic nas treba prekvapi.. Sem hodne zvedav na 1.1
Ale jo, určitě nebude na škodu se o tyto předměty zajímat - i když občas mají dost podivné bonusy pro jednotlivá povolání. Kdo je získá, rozhodně bude ve výhodě .
O tie healy by som sa az tak nebal... Mark tvrdi ze pocas testu budu spravene este mnohe zmeny a upravy a pisal to ako odpoved na "OMG THEY NERFED HEALERZ"..
Ale mimochodom..zamysleli ste sa preco Ironbreaker dostava kladiva? :) Ze by to znamenalo ze hammerera uz neuvidime? Ze by slayer?
A este k tym zmenam... Kto cakal ze 1.0.5 prinesie zasadne zmeny do stromov a abilit tak mi asi usli Markove vyjadrenia.. Bolo jasne uz pred dvoma-troma dnami to budu hlavne bug fixes a zmeny damagov a nejakych inych cisiel.. Zasadnejsie zmeny az v 1.1.. co bude asi az v Decembri..
Drsny, kdo je to Slayer? Vite nekdo o nem neco blizsiho ?
Gotrek
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
smarja ten obrazek co tu nekdo postnul je fakt haluz... no jestli tohle ma byt jedna z vic appealing class pro hrace tak se nekdo malo dival na pana prstenu ;-)
Gimli je obycjany Ironbreaker .. navyse Gotrek > Gimli
mno takhle jsem vlastne ani nechtel aby to vyznelo ;-)
ja jsem spis toho nazoru, ze trpaslici jako rasa nejsou ve fantasy rpg prilis atraktivni rasa obecne... tak jsem trochu doufal, ze vymyslej neco co nevypada jako trpaslik ;-) samozrejme jsem warhammer IP noob tak ani nevim jestli by se tam dalo vubec neco vhodnyho napasovat... cetl jsem hodne reakci na slayery ve smyslu "hura, super" ale kdyz vidim ten obrazek tak z pohledu cloveka nedotceneho warhammer IP to teda moc atraktivni neni :-)
No abyste se nedivili, slayer - u nás přeloženo nepřesně jako "trolobijce" je maximální rušič, trpasličí berserk, hrdina co záměrně vyhledává konflikty, nejprudší řež, největší výzvy a vrhá se do nich stylem buď to vyjde, nebo konečně umřu hrdinskou smrtí. Slayeři patří mezi největší trpasličí hrdiny a pokud je přidají do WAR, máme se nač těšit.
Anarawd, hram..ale momentalne mam toho dost v skole takze nie tak casto a navyse som Paradoxa odstavil do patchu :) Momentalne altim (DoK menom Queen a SH menom Chuko)..
zacinam byt dost zvedavej jak se ten 1.0.5 patch vyvrbi... cekam jeste vetsi zmeny u healeru nez je oznameno (ten bust direct healu bude imo nedostacujici...)
hh kamos taky prodava.. za 800kc s tim ze je tam skoro 2 mesice herniho casu (do 21.12)
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Coze? Oni planujou nejak nerfovat i direct healy? :) Ja vedel proc jsem celej vikend nelogoval do hry. Jeste ze uz je F3 venku, mam takovej pocit ze sem WHO videl minulej tyden v patek naposledy. Snad jeste vetsi epic fail nez AoC.
warhammer je v poradku. jen ma slaby pve. ale tak to oni ohlasovali. je to proste pvp hra.
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Coze? Oni planujou nejak nerfovat i direct healy? :) Ja vedel proc jsem celej vikend nelogoval do hry. Jeste ze uz je F3 venku, mam takovej pocit ze sem WHO videl minulej tyden v patek naposledy. Snad jeste vetsi epic fail nez AoC.
? jestli to byla reakce na mou poznamku... tak jsem jen napsal,ze to POSILENI direct healu (zkraceni casu o 17% a zmenseni setbacku) nebude podle meho nazoru absolutne stacit..a cekam jeste vic zmen u healeru do plusu... (osobne cekam ze ty hotky bud vratej na 15vterin a nebo je posilej :-) + nejaky dalsi tweaky v cislech u stitu/healu)
warhammer je v poradku. jen ma slaby pve. ale tak to oni ohlasovali. je to proste pvp hra.
Tak pve tu je teda velice slaby. Schvalne jsem si prosel celej mount gunbad abych vedel jestli se mam aspon trosku tesit na high end pve. Katastrofa.
Je to ale RvR hra takze na naky pve sere pes. Bohuzel ve WHO je slabsi i to pvp a rvr. Scenaria snad ani zminovat nemusim. V soucasne dobe jedina forma neuveritelne nudneho pvp. RvR ve hre jaksi chybi. Je ho strasne malo a stejne stoji za hovno. Fakt nevim co sem od WHO cekal. Rikam to fakt nerad a myslel sem ze to nikdy nereknu ale ta sracka wow ma lepsi pvp nez tenhle shit :(.
Edit: Celdricu ne, to nebyla reakce na tvuj post. Navic jsem to jeste blbe precetl nebo pochopil :).
Mne u novy hry nevadi bugy, nevadi mne problemy engine, nevadi mne grafika at je jakakoliv, nevadi mne nevybalancovany chary, nevadi mne nedostatek contentu, nevadi mne v podstate nic az na CHAOTICKY ZMENY.
Naprosto nechapu jak muze firma provozujici online hru vypustit test patch notes, pote co jim to na 50 strankach komunita strha tak je predelaj (jeste predtim nez je na ten test daj) a i tak je vysledek:
Boost nejvetsiho dps charu o 20-30% a boost ranged dps celkem o 33%+ (procemz je dps uz ted ovepowered). Nerf healu o 33% (pricemz uz ted je heal nedostatecnej).
No nic - ja se u WHO az doted dobre bavil. Predplatne mam do 18. tak uvidim co se bude na testu dit (a treba to dorazi i na ostre servery). Tenhle tyden jsem skoro porad na sluzebkach takze nebudu mit cas hrat (coz je dobre protoze mne nebavi hrat neco co nevim jestli nebude po patchi na howno) takze si dam tyden pauzu a pak se uvidi.
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Naprosto nechapu jak muze firma provozujici online hru vypustit test patch notes, pote co jim to na 50 strankach komunita strha tak je predelaj (jeste predtim nez je na ten test daj) a i tak je vysledek:
Boost nejvetsiho dps charu o 20-30% a boost ranged dps celkem o 33%+ (procemz je dps uz ted ovepowered). Nerf healu o 33% (pricemz uz ted je heal nedostatecnej).
Tomu sa hovori, ze topiaci sa aj slamky chyta... A tyto uz asi nevedia, ako a co spravit, aby ludia zostali. Tak im spravia co im vidia na ociach, cokolvek si povies, daju to tam, len aby ta nenasrali a ty si nedajboze neprestal hrat WAR.
PvE že je nuda? Gunbad mi přišel dost dobrej, celá cesta k bossovi složená jen z pq je super, lepší než čištění stovek trash mobů, ze kterýho člověk nic nemá, a když už mám pq hotový, tak je prostě vynechám, a sem za chvilku přímo u bossu, opět bez debilního trashe, který cpou skoro do všech ostatních her. Včera sme byli s gildou v Bastion stair, a parádně sme se pobavili, je to ještě lepší než Gunbad.
A co se nerfu healů týče, jako tank se na ně těšim. Třeba budu víc umírat, ale to je v pořádku. Po vlně sobotních scénárek, kde sem pravidelně potkával destro grupy s 6ti healerama, order měl tak 3, sem umíral nudou. Všichni do sebe mlátili, a díky offfhealum sme na obou stranách dali tak kill za minutu. Víc umírání = víc renownu, a míň renownu pro healery, který ho maj zbytečně přeboostlej, stejně jako BW.
Filda: zkus si zahrat treba za takovyho WL, kdyz se na tebe focusnou jedna dve sorcky s nejakym dalsim dmg, tak tvoje zivotnost je v radu vterin, to sami si myslim na druhej strane o WE atd., hotky a 3 vterinovy heali te fakt nezachranej
Asi tak. Navic si myslim ze ranged careers jako Engi, Magus, SW a SH dmg boost nutne potrebovali, nicmene spolu s tim by mel umerne narust i healing. Uz ted se cokoliv krome tanka da tezko udrzet.
Asi tak. Navic si myslim ze ranged careers jako Engi, Magus, SW a SH dmg boost nutne potrebovali, nicmene spolu s tim by mel umerne narust i healing. Uz ted se cokoliv krome tanka da tezko udrzet.
nebudou prece zvedat dmg i heal ... to by nebylo k nicemu :) a vsechno krome tanka by melo umirat :)
spajdr ze to ty nevidis, je tvoj problem. Na KA serveri som bol v international. guilde 30+ hracov, bolo nas vyse 30. Dnes? Guilda mrtva, roster plni ludi, co dva tyzdne nehrali a ty styria co sme ostali, sme leftli. Vsetko to boli rozumni ludia, ziadni oplaseni pubertiaci, co nevedia, co chcu.
Btw. kedy si naposledy cakal na join do hry? A nie, nie je to len tym, ze zvysili cap, ver mi.
Ano, pravda je, ze posledne dni sa mi podarilo dat dokopy partu pomerne rychlo - do hodiny Jediny problem bol nevyvazenost charakterov, lebo ja sam healer a 4 tanci, ... nic moc.
Filda: zkus si zahrat treba za takovyho WL, kdyz se na tebe focusnou jedna dve sorcky s nejakym dalsim dmg, tak tvoje zivotnost je v radu vterin, to sami si myslim na druhej strane o WE atd., hotky a 3 vterinovy heali te fakt nezachranej
Liona mám na 30, v tomhle se nedá nesouhlasit, ale tak pokud se focusnou, je vidět, že věděj co dělaj, tak si ten kill zasloužej. Já jsem radši, když lidi umíraj na obou stranách, než že neumírá nikdo. Smůla je, že narozdíl od WE ten lion nestihne nikoho zabít.
Lidi sorry ale pokud mluvíte o mega hyped range dps tak doufám myslíte jen sorc a BW protože Shadow warrior je naprostá ubohost.
WAR je první hra kde jako střelec nedokáže sundat melee charu víc jak 30% HP než k němu melee doběhne.
Speciální situace Marauder vs. SW.
Dám první dvě střelecká specky potom dochází se strany maraudera ke dvou věcem, buď aoe front knockdown který háže asi tak ze 30 ft.možná víc, takže krasně mi nerfne vzdálenost na kterou můžu střílet protože už ležím.
Nebo ještě horší situace prasáckej pull paprsek kterej je snad ještě horší.
Boost range dps? ano aspoň o 100%
Co se týký engiho tak je na tom asi lépe díky věžičkám které mu nasekaj dmg do tabulky.
Takže hra má opravdu jen 2 "opravdové" range dps classy Sorc a BW.
Teď čekám na 1.0.5 až 1.1 jak si poraděj s první balancí.Převedení Ballistic bonusu z věcí na str. při assault stance vypada dobře.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
to je uplne jedno co tu dmg dava jestli sorcka, bw nebo franta flinta, proste se ta dmg neda poradne nevyhealovat, jako abych nabeh a behem 3 vterin lezel me moc koser neprijde
to je uplne jedno co tu dmg dava jestli sorcka, bw nebo franta flinta, proste se ta dmg neda poradne nevyhealovat, jako abych nabeh a behem 3 vterin lezel me moc koser neprijde
Asi si nepochopil že jsem psal že SW tě nepoloží narozdíl od BW během 3 sekund. Pokud myslíš zegr mass focus tak to je asi doře že ležej všichni kromě orka do 3 sekund. nebo by jsi tam chtěl běhat 5 minut a smat se jim do xichtu? A heal je jen dobře že ho nerfnou přes ty overhealy nejde nic zabít.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
to je uplne jedno co tu dmg dava jestli sorcka, bw nebo franta flinta, proste se ta dmg neda poradne nevyhealovat, jako abych nabeh a behem 3 vterin lezel me moc koser neprijde
Asi si nepochopil že jsem psal že SW tě nepoloží narozdíl od BW během 3 sekund. Pokud myslíš zegr mass focus tak to je asi doře že ležej všichni kromě orka do 3 sekund. nebo by jsi tam chtěl běhat 5 minut a smat se jim do xichtu? A heal je jen dobře že ho nerfnou přes ty overhealy nejde nic zabít.
pokousis se trapne flejmovat nebo co ? nepisu nic o tvojim SW, jestli chces hrat hru kde nabehnes a behem 3 vterin lehnes bez toho aby pro tebe moh neco healer udelat tak oukej, ja takovou hru hrat v ten moment prestavam a to nebudu sam
to je uplne jedno co tu dmg dava jestli sorcka, bw nebo franta flinta, proste se ta dmg neda poradne nevyhealovat, jako abych nabeh a behem 3 vterin lezel me moc koser neprijde
Asi si nepochopil že jsem psal že SW tě nepoloží narozdíl od BW během 3 sekund. Pokud myslíš zegr mass focus tak to je asi doře že ležej všichni kromě orka do 3 sekund. nebo by jsi tam chtěl běhat 5 minut a smat se jim do xichtu? A heal je jen dobře že ho nerfnou přes ty overhealy nejde nic zabít.
pokousis se trapne flejmovat nebo co ? nepisu nic o tvojim SW, jestli chces hrat hru kde nabehnes a behem 3 vterin lehnes bez toho aby pro tebe moh neco healer udelat tak oukej, ja takovou hru hrat v ten moment prestavam a to nebudu sam
Flejmovat? pochop že hraješ "mass zerg hru" se zaměřením na "focus targetu", jak dlouho by jsi chtěl asi žít? Právě až lidi pochopěj že WAR není o 1vs1 duelech tak jim dojde že delé než 3 sekundy nepřežijou a poohlednou se po jiné hře. EDIT: Já už to začínám chápat že nic jiného než 30 vs 30 tady asi nepojede, nějaké takové ty komornější groupe bitvičky. Od toho 16 zaří jsem v ORvR zažil kvalitní bitvu menší grupy 2x. Proto taky sem si rozmrazil WoWko a nechám WARu čas uzrát.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
Jaffa: ja nic proti tomu co pises ohlede focusovani a mass pvp nemam, sel bych na to ale z uplne jiny strany nez ted zkousej ten patch, zvysovat dmg ktera je uz ted u nejakejch povolani obrovska (jen kvuli tomu ze ji ma par povolani totalne ujetou) je u me cesta do pekel, spis by meli dmg hodne nerfnout v pvp, pak by to bylo o nejakym skill focusu targetu vic lidi a ne jen dvou tri kasteru nebo nejakejch jinejch ranged povolani s tim de ruku v ruce healing, zvysim dmg tak budu muset zvysit heal a sem zas tam kde sem byl, akorat to bude jeste vetsi brainless zerk, healeri kdyz maj bejt o skillu a ne cumeni na zeleny bary musej bejt o preprotingu , s tim souvisejcim energymanagementu a pozicny hre a az nakonec mackani dvou tri skillu na cistej heal
mno me teda ta uprava u healeru taky neni moc jasna :-)
jeste bych pochopil, ze prodlouzenim trvani hotky na targetu chtej snizit healerum dobu travenou cumenim na green bary a umoznit jim treba aktivnejsi zapojeni v boji...
ale nevim jestli si uvedomujou, ze healer je tam predevsim proto aby minimalizoval umirani lidi co jsou s nim v parte... jinak tam prece vubec nemusi byt a muze tam byt misto neho dpsko
a navic rozhodne tim nesnizi dobu travenou cumenim na green bary, protoze paradoxne bude muset na ne cucet jeste vic nez predtim, protoze rekneme, ze predtim museli focusovat s heal debuffem 2 DPSka (bez heal debuffu 3-4) a ted uz neuhealuje s heal debuffem ani jedno DPS...