To si sa trosku kopol :).. prave naopak..od zaciatku tvrdia ze porazit WoW-ko ani nechcu a ani nemozu. Jedina taka fraza ktora sa stale drzi je ze WoW-ko je Beatles a WAR Led Zeppelin.. nikto nemoze porazit Beatles, ale je mozne byt lepsi ako Beatles a byt uspesny.
Jaj, tak to jsem si nas..l do vlastního hnízda :o))
to prohlaseni o tom, ze chteji nakopad do zadniho svalu wowko jsem taky cetl...na bonuswebu v novinkach a snad to udajne prohlasil MB
edit:
citace
Tvůrci Warhammeru: Nakopeme WoW zadek! 23.2.2008 9:00 | autor: Ondřej Škoch | pc | trvalý link | diskuse (26)
Tak tedy tvůrci MMORPG Warhammer Online: Age of Reckoning se cítí. "Naším cílem není jenom nakopat World of Warcraft zadek, ale vytvořit tu nejlepší MMO hru všech dob," nechal se slyšet produkt manager Attaba Rahim pro server CVG. "S Warhammerem Online přineseme nové, čerstvé a zábavné věci, které nadchnou hráče." Aby Electronic Arts potvrdila jeho slova, uvolnila nové screenshoty ze hry. Jsme zvyklí na lecjaká silácká prohlášení, ale chystat se udělat nejlepší MMORPG v době, kdy World or Warcraft ovládá 65 procent trhu online her a všichni ostatní jen paběrkují, to je tedy síla. Kdo ví, třeba mají hoši od EA Mythic nějaké eso v rukávu. A nebo také jenom nevymáchanou pusu. Uvidíme.
quote:Originally posted by Pertha tohle je tvuj obrovsky omyl,ty ani tvuj kamarad dezo nejste vetsina, a je to videt z pomeru hracu v online hrach , ty jednodussi jsou oblibenejsi , vetsina lidi nema uz davno zajem o slozity hry a vypocty kdy jsem si v ao pocital na 5 strankach jak si nasadim equip
Mno, ak porovnavas pomer free game a platenych tak sa nediv coho sa hra viac..jasne ze tych free.. ale tu ide o ludi ktory su ochotny platit.. to je pre tych hernych gigantov (vydavatelov) dolezite..aby bolo jasne.. WoW-ko povazujem uz za zlozitejsii herny system.
ne wowko je skutecne velmi jednoduchy system a zadny free verze uz dlouho neberu v potaz, jedna z mala jednodussich her nez wow je uz leda wolfquest
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
to prohlaseni o tom, ze chteji nakopad do zadniho svalu wowko jsem taky cetl...na bonuswebu v novinkach a snad to udajne prohlasil MB
edit:
citace
Tvůrci Warhammeru: Nakopeme WoW zadek! 23.2.2008 9:00 | autor: Ondřej Škoch | pc | trvalý link | diskuse (26)
Tak tedy tvůrci MMORPG Warhammer Online: Age of Reckoning se cítí. "Naším cílem není jenom nakopat World of Warcraft zadek, ale vytvořit tu nejlepší MMO hru všech dob," nechal se slyšet produkt manager Attaba Rahim pro server CVG. "S Warhammerem Online přineseme nové, čerstvé a zábavné věci, které nadchnou hráče." Aby Electronic Arts potvrdila jeho slova, uvolnila nové screenshoty ze hry. Jsme zvyklí na lecjaká silácká prohlášení, ale chystat se udělat nejlepší MMORPG v době, kdy World or Warcraft ovládá 65 procent trhu online her a všichni ostatní jen paběrkují, to je tedy síla. Kdo ví, třeba mají hoši od EA Mythic nějaké eso v rukávu. A nebo také jenom nevymáchanou pusu. Uvidíme.
Bol tam aj link k tomu vyjadreniu? Pretoze nic take si nepametam a to sledujm WAR uz dlho.. Skor mam pocit ze je to take vyjadrenie ako sa rozsirilo ze blizzard ide vymahat Diablo 3 domeny bez nahrady.. co sa ukazalo ako sprostost.
No toto bola pravda pred 3-4 rokmy ale teraz to vacsina ludi vidi tak ako VT.
Mno ale zjavne si pod pojmom jednoducha hra nepredstavujeme to iste. Kym ja si pod jednoduchou hrou predstavujem free hry bez craftingu, bez nejake specializacie a bez nejakych chain questov atd.. tak WoW, AoC alebo WAR povazujem uz za taky zdravo komplexny mainstream..teda ze to ma nejaku hlbku.
Rahim: Again our goal is not to kick WoW's arse but to deliver the best MMO ever. With Warhammer Online, we will bring new, fresh, funny things that players will embrace (we hope)! We want our game appealing for different kinds of players. If we have this success, it will be more interesting than kicking WoW or whatever MMO competitors' arse!"
Rahim: Again our goal is not to kick WoW's arse but to deliver the best MMO ever. With Warhammer Online, we will bring new, fresh, funny things that players will embrace (we hope)! We want our game appealing for different kinds of players. If we have this success, it will be more interesting than kicking WoW or whatever MMO competitors' arse!"
Dakujem :) toto mi uslo..ale je zjavne ze cesky preklad je trosku zavadzajuci..pretoze tam neni pisane ze chcu nakopat wowku rit ale ze chcu spravit najlepsie MMO.. co je vlastne ten isty argument ako Beatles vs Led Zeppelin.
quote:Originally posted by ManiaCCC Mno, ak porovnavas pomer free game a platenych tak sa nediv coho sa hra viac..jasne ze tych free.. ale tu ide o ludi ktory su ochotny platit.. to je pre tych hernych gigantov (vydavatelov) dolezite..aby bolo jasne.. WoW-ko povazujem uz za zlozitejsii herny system.
Vis proc je tech free mmo vice?
Protoze tzv. free mmo (importovane vetsinou z asie) vydelavaji v prumeru na jednoho hrace mnohem vice nez klasicke zapadni subscribovane mmo.
Nebo jsi si snad myslel, ze nekdo dobrovolne sponzoruje zabavu hracu?
Ja uz to ale taky slysel bavili se o tom sikmaci na trznici. Hong-Tuan-Nien rikal prave Hun-Mu-Throngovi ze mu free mmorpg prinaseji velkou porci zabavy. Pak uz nic nevim pac sem mel hotovy nudle a vyrazil jsem k domovu. Ale jak vidno neco na tom bude..
Protoze tzv. free mmo (importovane vetsinou z asie) vydelavaji v prumeru na jednoho hrace mnohem vice nez klasicke zapadni subscribovane mmo.
Nebo jsi si snad myslel, ze nekdo dobrovolne sponzoruje zabavu hracu?
To je ale iny obchodny model.. par veci.. neni pravda ze zarabaju na hlavu viac ako platene MMO..ale zarabaju dost.. za prve, su prefloodovane reklamov co hracom ako mne kazi dost dojem z hry..za druhe. vyvoj takej hry prd stoji (ber to s rezervou)..treba sa starat o servre ale to je tak vsetko (aj to ber s rezervou - viem ze nejaky ten content sa vyvyja dalej ale nesiahaju tomu co sa deje vo wowku alebo eve ani po kotniky)
Maniacc ... posledny patch na wowu bola pomoc casualom, nepotrebujes prequesty do instancii a hlavne dostavas epiky na pribliznej urovni ako tie najlepsie itemy a mozes si ich kupit za badge .... ktore padaju v karazhanu a v heroickoch,co su velmi jednoduche instancie. Takze aj clovek co chodi low instancie ma moznost siahnut si na skoro najlepsie itemy v hre.
Hodne asi taky zalezi na mnozstvi volneho casu, ktery ma clovek k dispozici.
Za sebe mohu rici, ze nemam nejmensi zajem hrat mmo, kde se budou kytky trhat na louce, sahodlouze kraftit; po ruznych baglech, domeckach, bankach se budes prehrabovat v milionu harampadi apod.
Preferuji rychlou akci, linearni questy, neroamujici npc; pokud mozno co nejmensi moznost specovat svuj char, pouze smysluplne dropy, ktere je mozne predavat z charu na char (zadne BOE nesmysly). Potrebuji mit pocit, ze za 1 - 2 hodiny denne neztratim krok s vetsinou populace hracu ve hre.
Predstava sileneho mikromanagementu pro zajisteni konkurence-schopnosti me postavy mne uz desi.
Tudiz i v mmo prumyslu je to o poptavce a nabidce. Pravdepodobne je vice lidi jako ja a proto se objevuji dalsi a dalsi relativne jednoduche mmo.
Tak asi přesně vím o čem VT mluví, cítím to podobně a doufám že to teď nebude brát ve zlém když řeknu že cítí stáří, svůj věk. Proto chce radši lehčí hry, méně komplexní ke kterým je rychlý přístup a i přesto sou zábavné a nemusí u nich člověk trávit 10 hodin v kuse.
Čím je člověk starší tím více si uvědomuje pojem času, času který šíleně letí 27,30...35,40 let tím víc si uvědemuje že strká čas do neskutečně debilně udělánývh MMO založených na systému hraj 30 hodin dostaneš věc, ovšem ta ti bude za 2 měsíce k ničemu (protože si potřebujeme udržet tvoji kreditku penízky za poplatky) tak ti dáme jinou věc lepší za dalších 30 hodin tvého "času" (který ti v životě zbývá).
Pravda ja tohle začínám pociťovat, možná i tohle chtěl VT říct.Mladý člověk student tomu to je jedno vidí to jinak, času má spoustu ještě ho měří jinak, možná proto chce komplexní hry u kterých bude sedět 10 hodin denně.
Pamatuju VT když hrál Guild Wars psal jak je to super jak ho to baví že si dá pár zápasu v PvP 20-25 minut předtím než jde do práce nebo prostě předtím než ho zahltí povinosti.Ty posty tu možná ještě v sekci GW sou.
GW je příklad rychlé zábavy pravda není to pravá MMO, pravda má v sobě i docelá slušný grind který ale člověk nemusí !! vůbec podstoupit aby si kvalitně zahrál. GW se prodalo +5 miliónů kopií a já si troufnu tvrdit že chystáné GW 2 v prodejích předběhne všechny naše očekávané "práve" MMO.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
nejak nechapu vas nazor ze komplexni hra s fungujicim svetem nenabidne zabavu pro obcasne hrani par hodin tydne ale bude chtit aby byla hrana hardcore stylem mezi tim prece neni zadny vztah. Muze a nemusi. Ja uz mam plne zuby stale se opakujicich klise a toho sameho v jine casto dokonce horsi grafice s argumenty ze komplexnejsi vyvynutejsi svet neni mozne udelat protoze by to bylo moc drahe nebo na to neni hardware (to neni argument hardware byl uz pred 10 lety na podobne svety).
Komplexni svet pro me znamena bavit se malickostmi mit milion veci ktere muzu delat a nemusim (vidim tamhle psa ok zkusim si ho ochocit, vidim devku ojedu ji (ano jsem clovek jednoduchych prani), vidim v kaluzi valet se prkno vemu si ho a dam si ho do sveho baracku), bavit se pozorovanim npc treba smirovanim jak pekar klati pekarku to je fuk, proste svet, neni tam zadna nutnost hrat 40 hodin tydne a byt mega uber vybavenej, jen uveritelny svet a snaha o nastaveni mechanismu pro co nejmensi repetitivnost pri vyvoji charu.
Jeste jednou zopakuju mezi fungujicim komplexnim svetem a hardcore hranim neni vztah, muze to byt nutne a nemusi neni to v zavislosti na komplexnosti, pokud chce byt clovek dobry a vynikat musi stejne jako v realu obetovat hodne casu nebo mit talent (ve vztahu k mmorpg asi znat hacky :)). Dukazy jsou vsude kolem, WOW jedna z nejjednodusich oblibenych mmorpg ktera vyzaduje naprosto hardcore hrani pro to aby clovek dosahl na top equip a jelikoz je to equip based hra tak i na to aby mohl byt dobry v pvp
nejak nechapu vas nazor ze komplexni hra s fungujicim svetem nenabidne zabavu pro obcasne hrani par hodin tydne ale bude chtit aby byla hrana hardcore stylem mezi tim prece neni zadny vztah. Muze a nemusi. Ja uz mam plne zuby stale se opakujicich klise a toho sameho v jine casto dokonce horsi grafice s argumenty ze komplexnejsi vyvynutejsi svet neni mozne udelat protoze by to bylo moc drahe nebo na to neni hardware (to neni argument hardware byl uz pred 10 lety na podobne svety).
Komplexni svet pro me znamena bavit se malickostmi mit milion veci ktere muzu delat a nemusim (vidim tamhle psa ok zkusim si ho ochocit, vidim devku ojedu ji (ano jsem clovek jednoduchych prani), vidim v kaluzi valet se prkno vemu si ho a dam si ho do sveho baracku), bavit se pozorovanim npc treba smirovanim jak pekar klati pekarku to je fuk, proste svet, neni tam zadna nutnost hrat 40 hodin tydne a byt mega uber vybavenej, jen uveritelny svet a snaha o nastaveni mechanismu pro co nejmensi repetitivnost pri vyvoji charu.
Jenže ty chceš dokonalou virtual realitu, Matrix pokud bychom to přirovnali k tomu filmu, prostě chceš něco co nejde udělat v dnešní době.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
quote: Jenže ty chceš dokonalou virtual realitu, Matrix pokud bychom to přirovnali k tomu filmu, prostě chceš něco co nejde udělat v dnešní době.
Ty pracujes jako programator ? :) Jiste ze nechci realny svet, ten udelat nejde, chci ale neco podstatne lepsiho nez je mi servirovano v dnesnich mmorpg hrach a to zcela jiste udelat jde.
Uplne jednoduchy priklad moze byt Crysis, kde vlastne mozes pouzit, rozbit, atd. skoro kazdy objekt ... je to niekedy prkotina, ale pridava to na realnosti.
zajimalo by me, jak moc je NoX nasrany, ze nechce uznat, ze WHO dali k ledu ;) prej podzim 08.. rekli na NEURCITO
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Post CEO EA Mythic Marka Jacobse: "1) When’s the release date? We are only prepared to say that the game will launch Fall 2008."
Text z posledního newsletteru: "Today, I have news to report; we are going to delay the release of WAR until Fall 2008. "
A ještě třeba info of Jeffa Hicmana postnuté na vnboardech: "Jeff Hickman attending the Paris event today announced that Warhammer Online is being delayed until the Autumn"
Dokážeš Rodiere podložit své tvrzení , kromě kravin z českých webů, jediným oficiálním vyjádřením?
ty kraviny na ceske weby ale pise rodier ne ? kdyby ho pustili psat i na zahranicni tak by to dokazal podlozit i zahranicnima :) rodiera je nejlepsi proste ignorovat, to co pise je vzdy snuska nesmyslu, imo to dela zamerne
Panove ze to pri svoji inteligenci vubec jeste resite a reagujete na to :) Trava je zelena, hrachovka v zavodce hnusna a Rodier pise na fora ptakoviny - a je uplne sumak jestli umyslne nebo neumyslne. Tak je to na svete zarizene a nikdo a nic s tim nehne
Panove ze to pri svoji inteligenci vubec jeste resite a reagujete na to :) Trava je zelena, hrachovka v zavodce hnusna a Rodier pise na fora ptakoviny - a je uplne sumak jestli umyslne nebo neumyslne. Tak je to na svete zarizene a nikdo a nic s tim nehne
co by nehne.. porad jeste muzes zbavit svet rodiera
Hodne asi taky zalezi na mnozstvi volneho casu, ktery ma clovek k dispozici.
Za sebe mohu rici, ze nemam nejmensi zajem hrat mmo, kde se budou kytky trhat na louce, sahodlouze kraftit; po ruznych baglech, domeckach, bankach se budes prehrabovat v milionu harampadi apod.
Preferuji rychlou akci, linearni questy, neroamujici npc; pokud mozno co nejmensi moznost specovat svuj char, pouze smysluplne dropy, ktere je mozne predavat z charu na char (zadne BOE nesmysly). Potrebuji mit pocit, ze za 1 - 2 hodiny denne neztratim krok s vetsinou populace hracu ve hre.
Predstava sileneho mikromanagementu pro zajisteni konkurence-schopnosti me postavy mne uz desi.
Tudiz i v mmo prumyslu je to o poptavce a nabidce. Pravdepodobne je vice lidi jako ja a proto se objevuji dalsi a dalsi relativne jednoduche mmo.
Tak asi přesně vím o čem VT mluví, cítím to podobně a doufám že to teď nebude brát ve zlém když řeknu že cítí stáří, svůj věk. Proto chce radši lehčí hry, méně komplexní ke kterým je rychlý přístup a i přesto sou zábavné a nemusí u nich člověk trávit 10 hodin v kuse.
Čím je člověk starší tím více si uvědomuje pojem času, času který šíleně letí 27,30...35,40 let tím víc si uvědemuje že strká čas do neskutečně debilně udělánývh MMO založených na systému hraj 30 hodin dostaneš věc, ovšem ta ti bude za 2 měsíce k ničemu (protože si potřebujeme udržet tvoji kreditku penízky za poplatky) tak ti dáme jinou věc lepší za dalších 30 hodin tvého "času" (který ti v životě zbývá).
Pravda ja tohle začínám pociťovat, možná i tohle chtěl VT říct.Mladý člověk student tomu to je jedno vidí to jinak, času má spoustu ještě ho měří jinak, možná proto chce komplexní hry u kterých bude sedět 10 hodin denně.
Pamatuju VT když hrál Guild Wars psal jak je to super jak ho to baví že si dá pár zápasu v PvP 20-25 minut předtím než jde do práce nebo prostě předtím než ho zahltí povinosti.Ty posty tu možná ještě v sekci GW sou.
GW je příklad rychlé zábavy pravda není to pravá MMO, pravda má v sobě i docelá slušný grind který ale člověk nemusí !! vůbec podstoupit aby si kvalitně zahrál. GW se prodalo +5 miliónů kopií a já si troufnu tvrdit že chystáné GW 2 v prodejích předběhne všechny naše očekávané "práve" MMO.
Oba posty můžu podepsat. Vidím to naprosto stejně.
Funguji v closed bete guildy? Zajima me hlavne vytvoreni guildovniho erbu. Da se opravdu vytvorit vlastni nebo je tam na vyber z ruznych tvaru banneru, a erb se vytvari z preddefinovanych obrazku treba v nekolika vrstvach a meni se bravy?
Funguji v closed bete guildy? Zajima me hlavne vytvoreni guildovniho erbu. Da se opravdu vytvorit vlastni nebo je tam na vyber z ruznych tvaru banneru, a erb se vytvari z preddefinovanych obrazku treba v nekolika vrstvach a meni se bravy?
Guildy funguji, ale zatim je vypnuta vetsina features.
edit: Zielle, když už máš tu potřebu, po vzoru Tvého skvělého kamaráda ma3xe, takhle uboze posthuntit, nasměruj ten svůj brilantní ostrovtip do jiné sekce, ideálně na úplně jiné fórum.
Tak newsletter je venku, potvrzeni White Lion jakozto posledni career pro HE. A taky par artworku s mounty pro DE a trpose. Ten roflcopter je vazne desnej
To je asi jedno..ci traktor na pivo alebo roflcopter.. tak ci tak uz teraz vidim ako sa budeme na hradbach sulat od smiechu ked uvudime prcihadzat velku armadu dwarfov
nevite, jestli jde jeste nekde predobjednat Collectors Edition, aby ji poslali i do Cech? Mohli byste sem hodit popripade nejakej link na i-obchod, nebo me na SZ?
nevite, jestli jde jeste nekde predobjednat Collectors Edition, aby ji poslali i do Cech? Mohli byste sem hodit popripade nejakej link na i-obchod, nebo me na SZ?
Diky. E.
Kdyz jsem se dival posledne na odkazy http://www.war-europe.com/#/event/?lang=en, tak minimalne ze svedskych shopu posilali do ceske republiky a stale meli nejake sberatelske verze na skladu. Ale pozor na cenu, pohybuje se od 999 do 2000 svedskych korun (svedska koruna je asi 2.7 ceskych korun nebo tak nejak).
nevite, jestli jde jeste nekde predobjednat Collectors Edition, aby ji poslali i do Cech? Mohli byste sem hodit popripade nejakej link na i-obchod, nebo me na SZ?
Jojo, svedsky shopy jsem zkousel 2, ale recipient mohl byt pouze Sverige...A co se tyka tech rozdilu v cenach - taky jsem se dost divil! Myslim si spravne, ze zadne jine shopy, nez ty uvedene na ofiko strankach, WAR-CE nemaj a mit nebudou?
Popravde, jeste jsem nikdy nezazil, ze by nejaka hra mela temer vyprodane sberatelske edice pul roku pred releasem ...
no to muze byt zpusobeno 2ma vecmi ...
ze je prilis velky zajem a nebo vydavatel umyslne vyda sberatelskych edici malo... co je pravdepodobnejsi tezko rict ;-)
kazdopadne jak sleduji sekci je zde po naporu informaci v obdobi unor/brezen docela utlum...skoro jak kdyby mythic prestali na hre pracovat... a release ma byt uz za +- 3 mesice...
Co se tyce CE edice, tak je fakt, ze pocet kusu je extreme omezen, coz neni pripad ostatnich her (VT kdyztak opravi:D) kde je pro ziskani CE edition potreba jen vydat vice penez, sklady jsou toho plny. Vubec tomu nepomaha skutecnost, ze soucasti CE je i open beta key - v soucasne dobe je vice nez 700 000 beta applicants. Na druhou stranu jde vzdycky hlavne o kseft, takze neni vylouceno, ze EA Mythic vyda dalsi serii. S datumem vydani tento rok to vidim blede, pokud se tedy nerozhodnou vypustit hru v podobnem stavu jako je AoC (soude podle reakci zde na foru)
Tak to aoc bych videl tak, ze ho pustili tak brzo kvuli datadisku wowka.
tohle bych videl spis obracene...blizzard urychluje datadisk kvuli aoc a who...
svoje tvrzeni podepru pozorovanim, ze nejvic zprav o datadisku wow bylo kdyz who a aoc tvrdili ze vyjdou tesne po zacatku roku a pote co odsunuli terminy, blizzard prestal produkovat zpravy o WoLTK...
ted soucasne s releasem AoC najednou je zase hodne zprav o WoLTK