quote:Originally posted by WereHamster Já vím jaké chci nastavení, ale ono se neuloží. Takže pokaždé musím prolézt x meníček a nastavovat a nastavovat... Že prej je problém v lokalizovaných cestách k souborům preferencí...
to samy u me na xp na viste nastesti vse ok muzes si zeditovat v cd_image\Gui\Default nektere xml soubory ale patcher ti je bude prepisovat pokud ho zapnes nejlepe zeditivat zazalohovat a hru poustet pres AgeOfConan.exe
Co zkusit vrazim tem souborum atribut jen pro cteni?
quote:Originally posted by hugo Jinak muj nazor je ze hrat melee classu od lvl 40 musi bejt pekny opruz.. zmacknes skill a pak musis namackat combo pomoci 1 2 3 Q E, 5tlacitek... radsi zustanu u castera nebo rangera.. 1 2 3 staci .)
To je momentalne achilova pata barbaru/assasinu, na to ze maji bejt nej melee dps delaji jen nadprumernou dmg/malo hp/evade onicem. Lide s tim naklikavanim maji problem (trva to dlouho, snizuje se tim dps)takze to uz resi.
Kromus, member of Clan of Northern Territory, DP (store administrator/retired) Kromus, lvl 70 Barbarian Berserker <MdK>, Runnyeye server, EQ2 (retired) Thoros, rifleman/sniper 24th panzerbrigade, WWII online (hybernating) Modgud, EVE online (retired)
rozpovidej se jakej je rozdil vtom systemu boje na blizko a na dalku?
jak se tam vubec bojuje? rikali fps system boje, takze predpokladam rucni zamerovani ala CS.. s tim ze je tam nejaky menu s abilitama ktery na toho hrace castis.. je to jako neocron? swg?
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Tak predstav si ze mas utok doleva, rovne , doprava, doleva dolu, doprava dolu .. a ty ovladas pres 1, 2, 3, Q a E .. no a ted na hotbaru zmacknes nejaky skill treba u rangera Crippling a jak to zmacknu tak on vystreli default shot a obevi se combo doprava, doleva, rovne.. nejde to ani dopredu namackat ,, takze musis zmacknout 3.. pockat az to preskoci na dovela zmacknou 1 pockat az to preskocn na rovne zmacknout 2.. a pak vystreli to kombo..
Takze 3way kombo je +1default strela +2normal a na posledni ctvrtou se teprve aplikuje damage/efekt toho skillu.. takze celkem 4vystrely
Treba stunovaci kombo (barbar) funguje jako nakliknuti ikonky/zmacknuti klavesy se stunem pak se ukaze lista kde mas postup mackani klaves treba "nahoru doleva doprava".
Moc se mi to libi az na to ze kdyz te mlati nekolik protivniku tak to trva moc dlouho a chary s low hp/light/cloth armorem ty addy umlati/musi zdrhat. Ale hrat se to da a je to (alespon pro me) pekne oziveni.
A jo, je to fps styl (zadnej autoattack) tj lidi s vysokym pingem/pomale reakce nebudou mit nejmensi sanci v pvp. Pve jeste pujde ale rozhodne budou umirat vic.
Edit: Jeste k tomu fps, pro singl target komba musis mit protivnika v targetu jinak to kombo nic netrefi. Kdyz mlatis "sipkama"(nahoru doleva doprava) nemusis mit v targetu nic a trefi to vse kolem akorat to dela neporovnatelne nizsi dmg jako kdyz pouzivas komba.
Kromus, member of Clan of Northern Territory, DP (store administrator/retired) Kromus, lvl 70 Barbarian Berserker <MdK>, Runnyeye server, EQ2 (retired) Thoros, rifleman/sniper 24th panzerbrigade, WWII online (hybernating) Modgud, EVE online (retired)
rozpovidej se jakej je rozdil vtom systemu boje na blizko a na dalku?
jak se tam vubec bojuje? rikali fps system boje, takze predpokladam rucni zamerovani ala CS.. s tim ze je tam nejaky menu s abilitama ktery na toho hrace castis.. je to jako neocron? swg?
jukni do odkazu na videa,je to tam videt jak se skilly naklikavaj do comba
Mág vyčaruje kouzlo, barbara to zraní... barbar se rozeběhne za mágem (sprintuje), mág utíká (sprintuje) Když jim oběma dojde stamina, tak dosprintují a začíná boj na blízko:
Mág za manu vyčaruje kouzlo a udělá barbarovi bebí, barbar smutně kouká na prázdný stamina bar a plácá normální útoky :((
Pokud má ještě nějakou staminu, tak zahájí sérii pěti seků (asi nejhorší případ), mág dělá au au, a když dojde na "finish him" (speciální útok má takový bar co nabíhá, soupeř to vidí), tak prostě mág udělá pár kroků dozadu? Super uber hyper finish hit prosviští a škodu nenadělá... Cooldown, stamina v pr.. zadeli..
Toto je pouze fiktivní souboj, který jsem neodehrál, jsou to poznatky ze současného pvp z fór. Jen náznak současných problémů, které se řeší.
Koukám, že při každém seknutí udělá automaticky krok vpřed. Dá se to nějak eliminovat? Na první pohled to vypadá jako pěkný vopruz, protože když si rozmyslim v pulce seku že chcu zdrhnout a nejde prostě hnout s postavou...
vypada to opravdu zajimave a hlavne combat je opravdu na playerovi. Jsem rad, ze resi stavajici problemy melee vs ranged. At tak moznosti je hodne. Predne, pokud se objevi neco zajimaveho ohledne reseni, tak dejte vedet.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
celou dobu ty roky mlely vo FPS systemu boje.. FPS styl boje je, ze zameruju a nezavisle na tom palim ability.. jako je to ve Neocron2, Swg a podobnejch...
to sou kurvy
vite co .. jak to popisujete je to 1. moc slozity coz hodne lidi nasere a bude to propadak 2. neni to ten jednoduchej peknej slibovanej fps system :(
edit: hlavne jsem teda cekal od FPS systemu, moznost chodit behem boje, schovavat se za barikady
edit2: tak sem scihnul to video a to teda neni FPS system ani nahodou. Stoji u sebe a rezou do sebe.. to nema vyznam delat nakej hybrid a nazvat to FPS systemem a urazet tak FPS hry. Nehlede na to, ze ten hotbar.. zase klasicka chyba ..doufam ze jako v lotro pujde primo defaultne ten hotbar rozsirit na vic pozic..
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
jestli ste nekdo hrali jedi knight:jedi academy (napriklad) multiplayer a tam duel 1v1 stemi svetelnymi meci tak to byl spravnej fps combat a doufal jsem (doufam) ze to tady bude aspon z poloviny jak v tom Jedim.. :(
jestli ste nekdo hrali jedi knight:jedi academy (napriklad) multiplayer a tam duel 1v1 stemi svetelnymi meci tak to byl spravnej fps combat a doufal jsem (doufam) ze to tady bude aspon z poloviny jak v tom Jedim.. :(
maly ot: V neco takovyho doufam i v jakekoliv hre... od Jedi Knight / Academy sem nikde nic takovyho nevidel a je to skoda, protoze JK2 si i ted obcas zahraju :(
jak ctu o tom combat systemu tak mne to celkem sokuje, vic nez jsem cekal.
mel bych par dotazu:
1) jsou nejake odmeny za pvp? tituly,equip... 2) ty klavesovy komba musi pouzivat i magove a priesti? 3) jak je to tam s group/raid contentem?
1) ano mel bys za pvp dostavat Blood Money 2) ne az na hoxe ale to je vyjimka :) magove maji dostat spellweaving jak to bude v aoc vypadat uvidime az to fc pusti do bety 3) group raid content je od 6 man po 24 man pve instanci az po nejake 6 man pvp minihry a sieges
no jedu ted tabulu rasu a to je asi nejlepsi engine co jsem dky v mmorpg videl..
da se za boje bezproblemu behat, skakat, schovavat se.. clovek musi mirit, je dobry se skrcit.. pure FPS system tak jak ma byt..
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
no jedu ted tabulu rasu a to je asi nejlepsi engine co jsem dky v mmorpg videl..
da se za boje bezproblemu behat, skakat, schovavat se.. clovek musi mirit, je dobry se skrcit.. pure FPS system tak jak ma byt..
Meeler v aoc muze sekat za behu taky, jen komba neudelas to by u vetsiny komb vypadalo dost blbe. Kouzlo za behu jde taky pokud je insta , skakani v aoc je stejne jak v TR.
Chlavně nezapomeňte, že se nebude bojovat jen pěšmo, ale i a mountech.. A když z poza kopce vyjede tryskem barbar na koni, tak se stihnete maximálně pos.... (jízda na koni je prostě úplně boží, jediné co to kazí je omezená rychlost hardisku při dohrávání okolí)
Pro Rodiera: nic ti nebrání nazoomovat u střelby do fps, pak se ti objeví klasickej zaměřovač a můžeš střílet co chceš kam chceš.. myslím že jde i střílet jen tak do stromu...
Chlavně nezapomeňte, že se nebude bojovat jen pěšmo, ale i a mountech.. A když z poza kopce vyjede tryskem barbar na koni, tak se stihnete maximálně pos.... (jízda na koni je prostě úplně boží, jediné co to kazí je omezená rychlost hardisku při dohrávání okolí)
Pro Rodiera: nic ti nebrání nazoomovat u střelby do fps, pak se ti objeví klasickej zaměřovač a můžeš střílet co chceš kam chceš.. myslím že jde i střílet jen tak do stromu...
Slibované bitky 100 vs 100 zatím neotestovány...
Jizda na koni je bozi to jo ale spravnou uctu si clovek ziska jedine na mamutoj :)) jen me mrzi ze sem jich nekoupil vic
da se za boje bezproblemu behat, skakat, schovavat se.. clovek musi mirit, je dobry se skrcit.. pure FPS system tak jak ma byt..
jj uplne super fps hlavne ze je uplne u prdele kam strilim strelim potvoru do prstu u nohy on dostane critical a umre to je fps jak blazen a co se tyce mmorpg prvku hry tak je to mega ubohost
Na AoC jsem se hodne tesil. Po shlednuti nekolika combat videi jsem z toho ale hodne rozpacitej. Kdyz pripoctu "schopnost" Funcomu vypustit odladenou hru...
Ja do toho pri startu na 95% nepujdu - pockam si 2 mesice jak to vypada a pak se rozhodnu.
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
No mne osobne prijde combat moc zajimavy. Chce to vyresit problemy, o kterych jsme se bavili vyse. Ja bohuzel nemam tedka co hrat, takze do AoC jdu, at to vypada jak chce.
Vsechny comba pujdou zapamatovat, neni treba kontrolovat tu "ruzici". Preci jenom pujde rozlisit skilled and unskilled (teda doufam). Kazdopadne problemy melee vs caster jsou moc velke a jestli to nevyresi, tak pekne zruinuji gameplay.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
No mne osobne prijde combat moc zajimavy. Chce to vyresit problemy, o kterych jsme se bavili vyse. Ja bohuzel nemam tedka co hrat, takze do AoC jdu, at to vypada jak chce.
Vsechny comba pujdou zapamatovat, neni treba kontrolovat tu "ruzici". Preci jenom pujde rozlisit skilled and unskilled (teda doufam). Kazdopadne problemy melee vs caster jsou moc velke a jestli to nevyresi, tak pekne zruinuji gameplay.
ruzice neprekazi a da se na ni hodit bar s hp/mp/stamina na leve strane moje staty na prave target coz se dost hodi
soudit meele vs caster se ted moc neda dokud casteri nedostanou spellweaving a neprobehne balance v dmg
Jde predevsim o pouzivani comb za pohybu, dojiti "staminy" pri behani za casterem atd. Jak rikam, proti tomu jak maji udelany combat opravdu nic nemam. Naopak mi to prijde dost osvezujici po klikackach z poslednich let.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
No mne osobne prijde combat moc zajimavy. Chce to vyresit problemy, o kterych jsme se bavili vyse. Ja bohuzel nemam tedka co hrat, takze do AoC jdu, at to vypada jak chce.
Vsechny comba pujdou zapamatovat, neni treba kontrolovat tu "ruzici". Preci jenom pujde rozlisit skilled and unskilled (teda doufam). Kazdopadne problemy melee vs caster jsou moc velke a jestli to nevyresi, tak pekne zruinuji gameplay.
Ano ale nekde musis dodrzovat casovou prodlevu (hrozne mala ale je tam) takze na prubeh comba (u meleera) bys mel koukat jinak ho predhonis a konec. Ale stejne to bude jen a jen o tvem hernim skillu.
Jako barbar mam zatim jedine kombo (clobber) kde postupnost nema zadnou prodlevu (asi bug nevim) takze ty 3 pohyby naklikam do vteriny, kvuli lagum samozrejme hodne relativni.
Btw, kombem jde trefovat vse pred tebou i kdyz nemas nakliknutyho hrace/moba jen musis mit v targetu sebe a mit vyple nejake veci co se tyce targetovani...
Kromus, member of Clan of Northern Territory, DP (store administrator/retired) Kromus, lvl 70 Barbarian Berserker <MdK>, Runnyeye server, EQ2 (retired) Thoros, rifleman/sniper 24th panzerbrigade, WWII online (hybernating) Modgud, EVE online (retired)
Jde predevsim o pouzivani comb za pohybu, dojiti "staminy" pri behani za casterem atd. Jak rikam, proti tomu jak maji udelany combat opravdu nic nemam. Naopak mi to prijde dost osvezujici po klikackach z poslednich let.
no tak staminu resi lahev nebo conq s aurou ;) combo aktivujes i za behu jen proste pak se zastavis a udelas serii pohybu a na tom toho moc menit nepude protoze by to vypadalo fakt smesne
moznost tu je ubrat single dmg spellum dmg v pvp a nutit magy pouzivat spellweaving tim by snad slo zamezit velkemu behani
Jde predevsim o pouzivani comb za pohybu, dojiti "staminy" pri behani za casterem atd. Jak rikam, proti tomu jak maji udelany combat opravdu nic nemam. Naopak mi to prijde dost osvezujici po klikackach z poslednich let.
Pouzivat komba muzes i v pohybu (na dalsi seknuti mas cca 3 vteriny nez kombo dispelne) akorat by to vazne chtelo 3 ruce...
Kromus, member of Clan of Northern Territory, DP (store administrator/retired) Kromus, lvl 70 Barbarian Berserker <MdK>, Runnyeye server, EQ2 (retired) Thoros, rifleman/sniper 24th panzerbrigade, WWII online (hybernating) Modgud, EVE online (retired)
Jiste, ale pouzit lahev, abych mohl bojovat efektivne je broken design. Neni mozne zapnout beh, aby jsi dohnal bezici maga, a pak se na nej koukat, jak na tebe casti a ty udelas prd, protoze nemas staminu.
Bud run musi byt classicky trigger za urcitou hodnotu stamina, e.g. za 10% procent stamina aktivujes beh, ktery trva 30 sekund anebo to bude pro Barbara (ostatni meleery) zadarmo.
Da se to resit vselijak, ale nemuze to brat hlavni "manu", ktera slouzi dane classe k boji.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Um nebylo to nahodou stejne tak s Endu/PWR v DAoC? Uz si to teda moc nevybavuju, ale mam pocit ze pri sprintu se drainovala Endurance ze ktere se pouzivali melee ability, kdezto power se pouzival pro spelly.
Jestli si pamatuju blbe nazvy, nebo uplne styl combatu tak me ignorujte uz je to nejakej patek :). Ale pokud to taky bylo, tak to imo stejne fungovalo celkem dobre, zkratka byl potreba support, nebo aspon buffovaci flaska do PVP.
Takze tohle bych zas az tak nezatracoval.
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
tywe jake aktivovani behani na 3 sec? co to tady melete
AoC ma bejt FPS styl boje. Takze si chci behat pri boji jak se mi zachce, vyhejbat se ranam telem, vykrejvat to stitem, hrat to z vlastniho pohledu.. tak jak celou dobu slibovali!! (ala oblivion)
ty komba zatim smrdej tim cim smrdela UO .. makrama.
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Ja to nezatracuju, jen si rikam, ze by bylo lepsi to resit trosku jinak. Je to imo trosku unfair vuci meleerum. Radeji instant bez nejakeho costu s urcitou duration a CD..pro vsechny stejne.
Edit: Rodiere je jedno jaka mela byt. Tohle si muzes zahrat v Darkfall...jestli kdy vyjde.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
da se za boje bezproblemu behat, skakat, schovavat se.. clovek musi mirit, je dobry se skrcit.. pure FPS system tak jak ma byt..
jj uplne super fps hlavne ze je uplne u prdele kam strilim strelim potvoru do prstu u nohy on dostane critical a umre to je fps jak blazen a co se tyce mmorpg prvku hry tak je to mega ubohost
FPS system znamena ze muzes volne zamerovat a to skutecne muzes. Neni tam zadnej lock na target atp. Je to prave to o cem pises, ze ji muzes klidne strelit do prstu u nohy a critical je prave ten RPG prvek..takze na co si stezujes?
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
quote:Originally posted by Rodier AoC ma bejt FPS styl boje. Takze si chci behat pri boji jak se mi zachce, vyhejbat se ranam telem, vykrejvat to stitem, hrat to z vlastniho pohledu.. tak jak celou dobu slibovali!! (ala oblivion)
Myslim ze by sis mel uvedomit, ze full FPS combat pro mmorpg je imo docela riskantni. Je fakt ze se o to pokousi Darkfall, ale zatim kde nic tu nic. Imo ve hre kde na serveru je najednou loglych 6 tisic a vice hracu je diky server lagu, a vubec i lagu jednotlivych hracu dost osemetne. Buh vi jak by to bylo hratelne kdyz by ses trefil jednou za vecer do hrace a to jeste nahodou. Nedivim se, ze od puvodniho zameru castecne upousteji.
Ale sorry, tohle je spis teoreticky nazor na full FPS styl boje v mmorpg a do teto sekce to nepatri.
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
heh zas tak cerne bych to nevidel ;) rozhodne nechci tahovku, pokud by se jim to povedlo tak aby to bylo hratelne proc ne, jen sem chtel tak nejak nastinit druhou stranu mince
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
quote: heh zas tak cerne bych to nevidel ;) rozhodne nechci tahovku, pokud by se jim to povedlo tak aby to bylo hratelne proc ne, jen sem chtel tak nejak nastinit druhou stranu mince
no prave ze tahovka by byla take hodne originalni a neobvykla, takze jsi se nechtic prorekl ze cokoliv noveho ti opravdu neni po chuti :) dobre udelana mmorpg s tahovymi souboji by mohla byt dost dobra
Slysel, nehral. Netvrdim, ze to nejde, jen ze to je dost riskantni. Je to muj nazor nikomu to nenutim :)
Ale ze zkusenosti z mmorpg co sem zatim hral, bych se FPS stylu docela bal.
No nevím co přesně myslíte FPS stylem boje, ale zkuste Savage 2, měsíční poplatky nejsou, cena cca 500 a zábavy kopec. Pokud vám tedy jde o FPS řežbu na internetu ve fantasy stylu spojenou se zabírání bází atd. - podle mě daleko zábavnější než Tabula rasa, která mě hodně zklamala svojí nedokonalostí.
Čtu si co tu píšete, jen se snažte být objektivní a nefanděte AoCu jen proto že je to nová hra. No flame.
inak z toho co som zatial videl to stou krvou dobre posrali, oni si asi povedali ze ked robia M hru tak tam daju tolko krvi kolko grafarna unesie, proste aby po kazdom udere mecom z cloveka vyletel sud cervenej tekutiny je trochu moc, nechapem o co im ide, ved by to malo vyzerat realne a ne jak nejaka posahana japonska rozpravka
Proc je teda vtom boji zapotrebi mackat ty "sipky do stran".. To to jinak nejde? Proste jen zmacknout abilitu aby to svihlo? Nebo proste jak slibovali jako FPS system z Oblivionu.. kdy proste rucne zameruju?
Me to proste prijde jak nejaka tahovka :( navic to video mi prislo jak naky diablo.. ja to chci zblizka, velky postavy.. nejlepe FPS :) a ne TPS ze shora..
edit: nemluvim o full FPS, jako je Planetside nebo Savage2. Protoze to je potom otrava kdy se v PvP vyradi jen par nejlepsich.. Slo mi spis o system ala Oblivion..na to jsem se tesil, pac ja proste u tech onlinovek uz pomalu usinam :-DD ted davam TR a to je adrenalin..
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Proc je teda vtom boji zapotrebi mackat ty "sipky do stran".. To to jinak nejde? Proste jen zmacknout abilitu aby to svihlo? Nebo proste jak slibovali jako FPS system z Oblivionu.. kdy proste rucne zameruju?
Me to proste prijde jak nejaka tahovka :( navic to video mi prislo jak naky diablo.. ja to chci zblizka, velky postavy.. nejlepe FPS :) a ne TPS ze shora..
edit: nemluvim o full FPS, jako je Planetside nebo Savage2. Protoze to je potom otrava kdy se v PvP vyradi jen par nejlepsich.. Slo mi spis o system ala Oblivion..na to jsem se tesil, pac ja proste u tech onlinovek uz pomalu usinam :-DD ted davam TR a to je adrenalin..
Ac nerad, musim s tebou souhlasit Rodiere, ten system sipek je prilis komplexni pro PvP "chargnes warem do grupy a sipkovat hlavy, ruce, nohy, 10ti charu uz zni jako pitomost" Z PvE by to udelalo bolehlav a radeji nezminuju gameplay, ktery by musel byt nutne zcela bez lagu. Dlouho jsem neveril, ze to ruzenky se svym sipkovanim mysli vazne, ale je to tak. Samozrejme jako vetsina mych postu i tento zni hodne kriticky, neodsuzuji celou hru, ale pouze konkretni "dementni napad s sipkama".