Me osobne nejvic zajima jestli ta hra ma potencial na delsi hrani.
No zkusil jsem jen projít ty první mise hned jak se člověk dostane do hry. Přišlo mi to plynulejší, v betě mi docela lagoval boj, tady se mi to zdálo už bez problémů, měl jsem dojem že skilly jako lighting fungují korektně a dělají konečně dobrou damage, což se mi v betě nezdálo. Quest na první logos byl přepracovaný a komplexnější, než v betě. Celkově to na mě udělalo takový dojem jako že to je propracovanější. Osobně ale nevím, jestli je něco víc, než hledání logos a běhaní ve stejné uniformě, jako to bylo v betě.
quote:Originally posted by Black Me osobne nejvic zajima jestli ta hra ma potencial na delsi hrani.
No zkusil jsem jen projít ty první mise hned jak se člověk dostane do hry. Přišlo mi to plynulejší, v betě mi docela lagoval boj, tady se mi to zdálo už bez problémů, měl jsem dojem že skilly jako lighting fungují korektně a dělají konečně dobrou damage, což se mi v betě nezdálo. Quest na první logos byl přepracovaný a komplexnější, než v betě. Celkově to na mě udělalo takový dojem jako že to je propracovanější. Osobně ale nevím, jestli je něco víc, než hledání logos a běhaní ve stejné uniformě, jako to bylo v betě.
- s lagama ja v bete problem nemel, vse jelo na max celkem svizne, je ale mozne ze problemy teprve zacaly s prichodem vice hracu do bety - lighting me tedy osobne v bete pripadal overpowered a to ze velmi, stacilo mit v podstate light na max a nejakou rychlou pistolku a clovek zabil vse i po 30lvl - questu bylo docela dost jestli je doplnili tak jenom lip - to je prave ceho se bojim aby to nebylo o tom udelat max lvl, najit vsechny logos a nazdar, tak mi to totiz pripadalo. Jako ofline hra super ale na MMO docela malo
Proto se ptam uniklo mi neco, pridali neco navic, nebo jaky smysl v tom vidite vy co to hrajete od releasu.
quote:Originally posted by Black Me osobne nejvic zajima jestli ta hra ma potencial na delsi hrani.
No zkusil jsem jen projít ty první mise hned jak se člověk dostane do hry. Přišlo mi to plynulejší, v betě mi docela lagoval boj, tady se mi to zdálo už bez problémů, měl jsem dojem že skilly jako lighting fungují korektně a dělají konečně dobrou damage, což se mi v betě nezdálo. Quest na první logos byl přepracovaný a komplexnější, než v betě. Celkově to na mě udělalo takový dojem jako že to je propracovanější. Osobně ale nevím, jestli je něco víc, než hledání logos a běhaní ve stejné uniformě, jako to bylo v betě.
- s lagama ja v bete problem nemel, vse jelo na max celkem svizne, je ale mozne ze problemy teprve zacaly s prichodem vice hracu do bety - lighting me tedy osobne v bete pripadal overpowered a to ze velmi, stacilo mit v podstate light na max a nejakou rychlou pistolku a clovek zabil vse i po 30lvl - questu bylo docela dost jestli je doplnili tak jenom lip - to je prave ceho se bojim aby to nebylo o tom udelat max lvl, najit vsechny logos a nazdar, tak mi to totiz pripadalo. Jako ofline hra super ale na MMO docela malo
Proto se ptam uniklo mi neco, pridali neco navic, nebo jaky smysl v tom vidite vy co to hrajete od releasu.
Pravdepodobne se toho moc nezmenilo, pokud se k tomu stavis takhle.
Ja na mmorpg nemam ted tolik casu, takze to beru takhle: 1. kdykoliv lognu ceka me instantni super zabava, bez zdlouhavyho grindovani expty a cestovani, navic v dobre grupe 2. navic mi leze lvl a ucim se novy ability 3. lvl 50 dam tak do 3 mesicu a pokud uz tam skutecne nic nebude, tak si subscribe proste zrusim 4. nadeji docela davam guild pvp, tj. udelat lvl 30, joinout aktivni pvp guildu 5. je to kombinace mmorpg a fps jeste z budoucnosti, takze se mi to libi
nicmene ted mam podobnej pocit jako v swg, ze te hre chybi hi-end content(v swg byl aspon navic craft, housing atd.) Je otazka, jak rychle ho dodaji.
Retired MMORPG player. Tabula Rasa: Kopr; Everquest2: Kanec, Olina ; Guild Wars: Don Gizmo, Yan Li; Eve: Kanec; SWG: Gizmac(sold soul); UO: Don Gizmo(sold soul)
quote:Originally posted by †… Havran …† kdo se vsadi ze to rodier nevydrzi hrat ani 2 mesice, :)
ja se vsadim a vyhraju. Protoze uo zmrdecek havran kterej u niceho nevydrzel dyl nez mesic prohraje :) .
Nehlede na to, ze nechapu proc se o tom vubec bavis.. to je jako neco spatneho hrat neco kratce, protoze se mi to nelibi? naopak, jsem proste narocnej a vybiravej hrac nejsem zmrd co hraje hru 24/7/365? nebo jak jako..
navic jsem ji hral 4 mesice v bete a doufal ze full bude jina, je stejna takze se ji snazim zbavit. 90% her sou chujoviny, ja za to nemuzu. UO jsem hral 4 roky, WoWko skoro 3.
nejde o to jak dlouho ju hrajes ale ze kazdou hru ale opravdu temer kazdou vychvalujes do nebes a za 2 dny je to pro tebe brak...
a me si do huby neber vis kulovi co hraju a jak dlouho
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
quote:Originally posted by M.C warior Dnes jsem zaznamenal pomerne velke zlepseni,
a co to má společného s Tabulou Rasa ? To se opět bude další topic zasírat diskuzí o EVE ?
Precti si ten topic cely Brumlo, TR a EvE a par dalsich her zaznamenaly nedavno u hracu na UPC stejne problemy s odpojovanim od hernich serveru, ted se to zlepsilo v EvE a tak chci zjistit zda je to i na TR
Me osobne nejvic zajima jestli ta hra ma potencial na delsi hrani.
No jak tu napsal Don Gizmo. Lognu, hodinu zastřílím, splním pár guestů, popolezu na levelu ... když to přestane bavit, odlognu. Líbí se mi to že nemusím 4 hodiny trávit na raidu, že nemusím dlouze farmit ... Jestli to má nějakej potenciál na delší hraní ? Těžko říct, dobrá změna po tunách elfů trpaslíků a orků. Ta hra mi nic moc nového zatím nepřinesla, ale jsem na začátku ...
hele lidi jak se likviduji Canony ??? V betě to bylo easy stačilo par blesku a pomalu pistole a ted nejsme shopni s Blackem na 9 levelu dat ve dvou ani jeden canon. Je na to nějaká spešl damage nebo bomby nebo nějaká jiná finta ... nebo prostě canon je na full grupu, jelikož jsou canony ve všech dungách pak jsou dungy jen pro full grupu ?
Upřímně musím říci že je to sakra hardcore oproti betě
hele lidi jak se likviduji Canony ??? V betě to bylo easy stačilo par blesku a pomalu pistole a ted nejsme shopni s Blackem na 9 levelu dat ve dvou ani jeden canon. Je na to nějaká spešl damage nebo bomby nebo nějaká jiná finta ... nebo prostě canon je na full grupu, jelikož jsou canony ve všech dungách pak jsou dungy jen pro full grupu ?
Upřímně musím říci že je to sakra hardcore oproti betě
hele lidi jak se likviduji Canony ??? V betě to bylo easy stačilo par blesku a pomalu pistole a ted nejsme shopni s Blackem na 9 levelu dat ve dvou ani jeden canon. Je na to nějaká spešl damage nebo bomby nebo nějaká jiná finta ... nebo prostě canon je na full grupu, jelikož jsou canony ve všech dungách pak jsou dungy jen pro full grupu ?
Upřímně musím říci že je to sakra hardcore oproti betě
Zkuste EMP bomby (daji se koupit v kramu napr.).
+ EMP zbrane puska nebo u vojaka samopal jak sleze stit(armor) je to v pohode. Kdyz jsme dva snazime se rozhodit prebijeni a prehrejvani zbrani aby se nepotkalo...hlavne bossici maj ve zvyku regenerovat desne rychle.
Takze prvni dojmy po 9lvl jsou hodne dobre. Trosku jsem se bal ze se u toho zacatku budu nudit, jelikoz jsem si ho prosel uz asi 5x a naposled v bete uz me to stvalo. Nicmene bylo to stejne zabavny jako kdybych to hral poprve.
Co se mi narozdil od bety nejvic libilo a potesilo je vetsi obtiznost. Je to tim padem daleko vic hratelny. Je to ted vic nez jen pouha strilecka, kdy bylo jedno jakej ma mob lvl a blesky se dalo zvladnout vse. Dale se mi libi i ty dlouhodobe q co pridali, zabij tolik a tolik, projdi vsechny jeskyne v zone, atd ... Alespon me to nuti projit tu zonu komplet.
No uvidime co dal. Kazdopadne TR je velmi dobre udelana hra a kdyby nespadala do zanru MMO tak reknu skvele, takhle jsem opatrnejsi a uvidime co dale ...
No já jsem maximálně mile překvapenej kam se ta hra pohnula. Mnohem větší obtížnost a hratelnost, nutnost taktizovat, využívat různé vychytávky jako stimpaky, ressurection trauma kity , EMP bomby a pod ... což jsem v betě naprosto opomíjel a vůbec to v betě nebylo potřeba. V betě ta hra bylo oproti realeasu neuvěřitelně easy ... stačily blesky a pistolka, tady mám i chvílema pocit že hraju na hard-core obtížnost. Questy mají šmrnc, už v betě jsem kvitoval velmi dobré questy a instance včetně příběhových instancí ale hodně expění člověk táhnul klasickým grindováním aůe ted jak pozoruji je questů tak obrovský množství že obstarávají 90% expování a to je super. Snad tomu tak bude i v dalších zonách ... v betě si pamatuji, že první mapy byli plné instancí questů a další mapy bylo méně a méně instancí a questů ...
PS: jinak dotaz z Soldierovi/guardianovi --- jak rozdělujete staty? Přijde mi že je třeba hodně cpát do regenerace i poweru ... dáváte to zhruba 1:1:1 nebo nějaký stat opomíjíte? Dále má smysl trénovat jiné zbraně než raketomety ... v betě jsem litoval bodů co jsem dal do machine gun a firearm protože jsem pak defakto na vše používal jen raketomet a občas pistoli na ptáky.
No ty dlouhodobé questy = Target of opportunity budete brzo nenávidět, protože jejich nedílnou součástí je splnění misí na obranu/dobytí všech control points v zone. A hlavně assault mise na dobytí jsou problém, bane jsou v obsazování control pointů celkem neschopní. Sehnat ve Wilderness nebo Divide zabranej CP se snad ani nedá (zatím jsem třeba neviděl ani jednou obsazený hydroplant CP v Divide = 0 assault tokenů). V dalších zónách je to vyrovnanější, je tam zatím míň hráčů a víc bane.
No ty dlouhodobé questy = Target of opportunity budete brzo nenávidět, protože jejich nedílnou součástí je splnění misí na obranu/dobytí všech control points v zone. A hlavně assault mise na dobytí jsou problém, bane jsou v obsazování control pointů celkem neschopní. Sehnat ve Wilderness nebo Divide zabranej CP se snad ani nedá (zatím jsem třeba neviděl ani jednou obsazený hydroplant CP v Divide = 0 assault tokenů). V dalších zónách je to vyrovnanější, je tam zatím míň hráčů a víc bane.
Pred 14 dni sem se lognul asi ve 4 nebo v 5 hodin rano a bane bylo pomalu vsude. 60% questu co sem mel splnenejch neslo vratit ono ani nebylo komu hehe.Prez den je to ale vazne ztraceny.
No já jsem taky hodně příjemně překvapený a asi taky naskočím. Noe a spol. budete zakládat nějakou PvP guildu ?
rozhodně chceme být v PvP gildě a ideálně být deklarovaný hned jak to půjde ... no sme zatím dva takže na vlastní gildu to je celkem málo takže vlastní uděláme když nás bude víc :) - ale nemáme problém joinout nějakou rozumnou českou PvP gildu. Přidat se k zahraniční ale nechceme.
vcera me to docela chytlo hral jsem par hodin v kuse , dneska zas po dlouhy dobe v praci delam hovno a ctu tabula rasa wiki a docela se tesim az doma sice zacnu zas odznova ale snad uz finalne smerem k inzenyrovi:)
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
vcera me to docela chytlo hral jsem par hodin v kuse , dneska zas po dlouhy dobe v praci delam hovno a ctu tabula rasa wiki a docela se tesim az doma sice zacnu zas odznova ale snad uz finalne smerem k inzenyrovi:)
PS: jinak dotaz z Soldierovi/guardianovi --- jak rozdělujete staty? Přijde mi že je třeba hodně cpát do regenerace i poweru ... dáváte to zhruba 1:1:1 nebo nějaký stat opomíjíte? Dále má smysl trénovat jiné zbraně než raketomety ... v betě jsem litoval bodů co jsem dal do machine gun a firearm protože jsem pak defakto na vše používal jen raketomet a občas pistoli na ptáky.
Soldier/Guardian - osobne davam neco jako 2:1:3 (hodne regen). Machineguns jsem dal na 2 (vic neni treba, uz tohle je dost...), jelikoz v Low Loc jsem je pouzival dost (prave treba i na ty Canony ve spojeni s EMP Bomb). Firearms mam na 5, jelikoz brokovnici "uzivim" hojne i ted (hlavne na CPcka se hodi, a to mam Staffky vsech moznych druhu a modifikaci, na CPcka vsak nic moc) a nejaka ta puska se vyuzije tez (na dalku). Launchery jdou uplne mimo me...¨
quote:Originally posted by Teos
No ty dlouhodobé questy = Target of opportunity budete brzo nenávidět, protože jejich nedílnou součástí je splnění misí na obranu/dobytí všech control points v zone. A hlavně assault mise na dobytí jsou problém, bane jsou v obsazování control pointů celkem neschopní. Sehnat ve Wilderness nebo Divide zabranej CP se snad ani nedá (zatím jsem třeba neviděl ani jednou obsazený hydroplant CP v Divide = 0 assault tokenů). V dalších zónách je to vyrovnanější, je tam zatím míň hráčů a víc bane.
ToO jsou nahodou paradni vyzva (jak jiz bylo receno vyse - nuti alespon prolez vsechno) a rozhodne se nestalo zatim, ze bych je nenavidel. Pravdou je, ze CPcka jsou problem. Kolikrat jsem si do Local Chatu pripravil jednu veticku a behal od jednoho k druhymu a "premlouval", at to nechaji, ze jim to dobiju do 5min sam zpet (stalo se prave na HydroPlantu a pak na Palisades ve Fort Dev, poslechli a ja to dobil nazpet za 3,5min:))). Jak rika Vali, nejlepe velmi pozde rano (pro me no problem..). Jsem zvedav co budes rikat na CPcka napr v Incline:))),to je maso, tolik NPC jsem snad jeste nevidel:))a to dobivani jim docela slo...
quote:Originally posted by Noe
rozhodně chceme být v PvP gildě a ideálně být deklarovaný hned jak to půjde ... no sme zatím dva takže na vlastní gildu to je celkem málo takže vlastní uděláme když nás bude víc :) - ale nemáme problém joinout nějakou rozumnou českou PvP gildu. Přidat se k zahraniční ale nechceme.
Jedna moznost by tu byla...Prijdte se podivat k nam (/tell bluecz, /tell czek, /tell lester, /tell moonshines).
quote:Originally posted by Noe
jak se rozkládají předměty - vytahují z nich ty modifikace ???
Ve stroji na craft (napr.Military Surplus v Twin Pillars). Jsou tam 3 moznosti: 1)vytvorit novy predmet, 2)modifikovat stavajici predmet (pridavat +ka), 3)rozbijet veci na soucastky (ktere potrebujes k obema vyse zminenym). Priklad: Vlastnis zbran AccuMax Rifle [1]Crit Hit +1. A pak mas pistoli a ta ma taky [1] Crit Hit +1. Jdes do stroje, das treti moznost v zalozkach toho stroje (rozbijeni) a hodis tam tu pistoli. Das craft a cekas (podle % uvidis jakou mas pravdepodobnost na vytahnuti te soucastky)nez dojede proces. Pokud success tak si pak danou soucastku nesmis zapomenout ze stroje vyndat (je to dole posledni zalozak toho stroje, vetsinou je tam napr Crafted Items 0/12).Pote vlozit do stroje AccuMax Rifle [1]Crit Hit +1 do (druhe zalozky toho stroje)a jeste musis mit recept (takova ta kostka) na Crit Hit +1, ten tam vlozis taky a diky tomu ze z pistole mas ten material (ne primo tu abilitu!)na crit hit tak to muzes vyrobit. Opet cekas v zavislosti na skillu apod. Kdyz se povede, voila - AccuMax Rifle [2]Crit Hit +2. Snad jsem to moc nerozvadel...
quote:Originally posted by Vali.
9 hracu z 10 doporucuje inzenyra muhehe
Jojo Vali, uz mam klona (budouci Ing.) na Lv11:))).
Assault mise ve Wilderness nebo Divide uz davno nejsou problem. Lidi uz jsou na vyssich lvl,presunuli se jinam a moznosti dobijeni CP je spousta. Jenom se musite portnout na mapu,ktera ma nejmin lidi (Low). Na mape s High populaci je to opravdu nemozne
Tak i přes svůj skeptismus na začátku jsem hodně spokojený. Ta hra mi připomíná dvě moje historicky nejoblíbenější hry, a to herní ságu Metroid Prime 1-3 a pak Asherons Call, kde se taky zabíjeli pořádný skupiny mobů a nikdo nebyl posraný z toho, když náhodou k jednomu vlkovi nedej bože addnul druhý :-))
Výborný desing prostředí, každý kout mapy má nějaké překvapení, v instanci jsem byl zatím v jedné, ale ta byla skvěle designovaná.
EDIT: Tak jsem vlezl do další instance. Ty filmy na vstupech do instancí jsou vynikající.
mohl by mi nekdo osvetlit o cem vlastne pvp system v TR je ? nejak mi nedochazi nekolik veci 1. ma sanci se zaradit i mensi gilda ? 2. je sance levelovat ciste jen pres pvp ? 3. kdyz kombinuju pve a pvp ziskam tim nejakou vyhodu ?
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
mohl by mi nekdo osvetlit o cem vlastne pvp system v TR je ? nejak mi nedochazi nekolik veci 1. ma sanci se zaradit i mensi gilda ? 2. je sance levelovat ciste jen pres pvp ? 3. kdyz kombinuju pve a pvp ziskam tim nejakou vyhodu ?
PvP je tu formou vyzvy. Jsou tu Duely a Clan Wars. V obojim pripade, kdyz odmitnes (at uz solo v duelu nebo jako CL CW) druha strana ma smulu a nic se nestane (neublizi nikdo nikomu). Delevel tu nefunguje, nejhorsi co se muze stat je, ze budes mit 15min debuffy, kdyz te zabije druhy hrac v PvP. Pokud vsak je klan kde jsou jak vyssi tak i nizsi char levely tak nedoporucuju (v zajmu tech nizsich char levelu) prijmat clan wars dokud se vsichni nedohodnou. Jde o to, ze pak se jim bude velmi tezko plnit mise a tim postupovat o levely vyse, protoze jim to bude znemoznovano konkurencnim klanem (kde muzou byt jiz treba jen high level chary), ktery je nemilosrdne kdekoliv bezstrestne sejmou (opravdu uplne kdekoliv)...V tomto pripade tusim nejsou zadne exp, ale jen body, ktere se zapocitavaji do tabulky PvP klanu na oficialni strance hry (netusim jestli pak za to neco bude). Casem budou Clan buffy apod., proste veci co budou mit jen clenove klanu, ktere budou tyto featurky vlastnit (jak se k nim dostanou je zatim ve hvezdach...kolektivni misi??hmm...tezko rict).
Hmm, nikdy nebudou všichni v takové situaci, aby je někdo beztrestně nesejmul. Samozřejmě pokud se guilda neuzavře třeba na počtu 20 lidí a všichni chodí pořád pohromadě. Takových uzavřených guild, které fungují, znám po světě opravdu jen pár.
Pokud chci hrát PvP tak se smířím se vším, co PvP nabízí. A nebudu hledat PvP jen v takových situacích, kdy je "bezpečné". To je taková lehce absurdní situace pak. Takže CZF bude se svým PvP čekat na jakou situaci ?
Tak ono se tohle da resit treba dvema spratelenyma guildama jedna ciste PvP tam by sel kazdy podle sveho uvazeni a ta druha soucasna CZF by proste zustala tak jak je.
Ja bych do tohoto modelu sel hned (at si to uzijem :), kdo se prida ?
BTW: guildy mezi sebou vyhlasuji valky a nebo ten kdo se deklaruje ma automaticky valku mezi vsema deklarovanyma?
Tak ono se tohle da resit treba dvema spratelenyma guildama jedna ciste PvP tam by sel kazdy podle sveho uvazeni a ta druha soucasna CZF by proste zustala tak jak je.
Ja bych do tohoto modelu sel hned (at si to uzijem :), kdo se prida ?
BTW: guildy mezi sebou vyhlasuji valky a nebo ten kdo se deklaruje ma automaticky valku mezi vsema deklarovanyma?
jak moc je ta hra opravdu zavisla na aimu a na skillech z 3d akci ? je to skillove narocne rekneme jako quake nebo csko ? nebo prevazuje spis zpusob hry z klasickych mmorpg ala wow ?
nasel jsem v bázích nějaké bedny které se dají pronajmout za credity - takže asi obdoba banky. Netušíte jestli ty bedny jsou společné pro všechny Vaše chary se stejným příjmením?
Nebo jak řešíte předávání peněz a itemů z charu na klona ?
nasel jsem v bázích nějaké bedny které se dají pronajmout za credity - takže asi obdoba banky. Netušíte jestli ty bedny jsou společné pro všechny Vaše chary se stejným příjmením?
Nebo jak řešíte předávání peněz a itemů z charu na klona ?
No v Betě to fungovalo jako společné pro všechny chary. Teda netuším jestli jen pro clony. Takže jsem tam dal prachy a bylo to.
Tak jsem na to kuknul a věci ve footlockeru vidí obě moje postavy a nejsou to clony.
Tak ono se tohle da resit treba dvema spratelenyma guildama jedna ciste PvP tam by sel kazdy podle sveho uvazeni a ta druha soucasna CZF by proste zustala tak jak je.
Ja bych do tohoto modelu sel hned (at si to uzijem :), kdo se prida ?
BTW: guildy mezi sebou vyhlasuji valky a nebo ten kdo se deklaruje ma automaticky valku mezi vsema deklarovanyma?
Osobne jsem zalozil PvP clan a chtel bych PvP. Jen se nam nezdalo uplne nejlepsi abysme to spustili (neni to moje rozhodnuti pouze), kdyz sami nejsme na uplne idelanim levelu. Myslel jsem neco po 40ti osobne. Ale nechci o tom rozhodovat sam. Poradime se a dam vedet. A mam dojem (nebrat jako 100%), ze valku maji jen ty clany co si ji mezi sebou vyhlasily. Jeste tu nefunguji ani zadne alliance.
no ja bych nad tou guildou poradne popremyslel , myslim ze kdyz se spojime vsichni cesi/slovaci do jedne , tak i to pvp ted nejak uvalcime. Prijde mi zbytecne , aby se zrodila i druha ceska guilda , byla by to skoda.
Jake povolani by jste me doporucili na solo hru? A jake je nejvice potreba do grupy? Nemuzu se rozhodnout mezi engineerem a guardianem.
Na solo si myslim ze spy ( ale teh je jak s****k), grenadier určo bude dobrej na solo. A sou to asi jedni z teh "jednoduších" povolani.. Spy je momentalne OP, a grenadir má nejsilnejsi armor ve hře. Nejmín je ale demolistů si myslim. Je to taková obdoba mága.. Ve grupách nehraju, takze nevim co je nich potreba
Tak hraju 2 den a jsem lehce rozpacitej... Na jednu stranu je to docela zabavne, ale na druhou stranu je to hrozne jednoduchy a to nejen herne ale i systemove:
1) Staty - jdou davat body do 3 statu ktere primo ovlivnuji HP, Power, rychlost regenerace obou predchozich. To je vse. Zadny stat neovlivnuje DMG. Jedine co pujde ovlivnit je jestli mam o neco vic HP nebo Poweru.
2)Skilly - Vetsina jich je k nicemu, vetsinu nikdo nepouziva a setri se body na tech par co bude pouzivat kazdy.
Celkove to nedava moc prostoru pro buildy. Loga vypadaji zabavne ale vseobecne jsou dost k nicemu (je potreba si sehnat par tech co jsou podminkou na pouziti skillu co chci pouzivat - tod vse).
Jeste tomu dam sanci, ale rekl bych ze z toho vypadne dost obyc strilecka s hodne jednoduchym a slabym systemem (nedodelanym? prece nemohli vymyslet tech 10 prdeli Log jen na to co ve hre je???) :/
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Je tu novy Cesky PvP klan - Play for Pleasure. Je PvP aktivni jiz ted (a ma par wars jiz vyhlaseno) a pokud nekdo ma zajem tak kontakt na /tell kocourek, /tell bunny.
Je tu novy Cesky PvP klan - Play for Pleasure. Je PvP aktivni jiz ted (a ma par wars jiz vyhlaseno) a pokud nekdo ma zajem tak kontakt na /tell kocourek, /tell bunny.
Jak to funguje, je koho zabijet? jak casto a jak moc? O necem podobnym jsem taky premyslel
Retired MMORPG player. Tabula Rasa: Kopr; Everquest2: Kanec, Olina ; Guild Wars: Don Gizmo, Yan Li; Eve: Kanec; SWG: Gizmac(sold soul); UO: Don Gizmo(sold soul)
Jak to funguje, je koho zabijet? jak casto a jak moc? O necem podobnym jsem taky premyslel
Zde je link na TOP Nej klany na EU serveru (da se prehodit i na US a na vsechny), byt TOP a byt viden je v tuto chvili jedinou (byt i presto pro nekoho velmi dulezitou) moznosti. Nic vic, nic min: http://eu.rgtr.com/en/community/pvp_rankings?disp=clan&sID=101
A mele se to stale a vsude kam se tak podivam. At uz NPC na bojisti venku, tak hraci v zakladnach a jinde vsude okolo. Proste huntarina jak vysita. Kontaktujte vyse zminene, ja toho o tom PvP toliko moc nevim jeste...