Zrovna jsem to chtel postnout...kruci...:-)). Jestli to je pravda, tak do toho jdu. Kdyby SWG neposrali combat rewampem, tak ho jen tak neopustim a dalsi MMO ze sveta SW je pro me numero uno pred Conanem a Warhammerem.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
ak to je pravda, tak dufam, ze tam bude housing, craft a velky svet ako v SWG a nebude to len jednoduchy WoW klon (:
I have waited and planned and built my strength for fifteen thousand years. I have evolved. It is time. (Omnius Evermind) --------------------------- Feyd'Rautha Saresh (Medic, Rebel Alliance, Europe-Chimaera), Robe Saresh (Force Sensitive, Rebel Alliance, Europe-Chimaera)
Je to kachna, Bioware pracuje na klasické fantasy mmorpg.
Jinak SWG je teď lepší jak před NGE.
Pokud pracuje Bioware, uz skoro vic jak rok na klasicke mmorpg pak je mi zvlastni, ze zatim nikde neni preview, concept arts. Kdyz si vezmu, jak se kazda jina MMO mus propagovat uz od alphy/bety pak je mi zahadou proc tak bioware necini po vice jak roce nyni :]
GameSpot: How long has the game been in development?
LA producer/Mike Gallo: Preproduction started in 2000, but the discussions started back in 1999. The first actual e-mails were in October or November of '99. That's when we first started talking to BioWare. But some really serious work finally started at the beginning of 2000.
Takze propaguje i Bioware, je absolutni nesmysl aby Bioware nepropagoval uz predem.
Ale na druhou stranu,neznamená že když nic nepropagují,že jen tak sedí v kanclu a houpou nohama
spíš se tu spekuluje o tom, že rozhodně nešoupou nohama, ale tajně pracují na MMOKOTORu přecejen kdyby se ta informace dostala ven oficiálně, podkopnou SWG stoličku ...
Ale na druhou stranu,neznamená že když nic nepropagují,že jen tak sedí v kanclu a houpou nohama
spíš se tu spekuluje o tom, že rozhodně nešoupou nohama, ale tajně pracují na MMOKOTORu přecejen kdyby se ta informace dostala ven oficiálně, podkopnou SWG stoličku ...
Stolička SWG je už dole a o jejím definitivním rozdupání se SOE úspěšně postará samo Někde sem teď četl článek o SWG (link už asi bohužel nevyhrabu) kterej o hře pojednával od jejího pompézního začátku cca 250K(předplatitelů,na tu dobu asi slušnej výsledek) až po momentálních 10K placenech accountů.ale těch 10K se mě zdá trochu přitažený za vlasy,to by se snad ani nevyplatilo držet při životě.
SWG:Dosec soustružník ,Dosec' Yurek JEDI -EU Chimaera server WWIIOL:Oberstleutnant,Axis side, DF:Twombly-meč,srp a kladivo WAR:Yurek pasáček vepřů -Eltharion
SAN FRANCISCO, CA and EDMONTON, CANADA — October 30, 2007 — LucasArts and BioWare Corp. today announced that they have entered into an agreement to create an interactive entertainment product. The product, details of which will be unveiled at a later date, will be developed and published by BioWare and LucasArts, and will push the boundaries of the gaming market by utilizing the strengths of both companies to deliver an innovative, high-quality experience.
“LucasArts has a deep commitment to developing compelling stories and characters for the unique medium of interactive entertainment, and we have been searching for a developer that shares this value. We found this in BioWare,” said Jim Ward, president of LucasArts. “Through our previous collaborations, we know that BioWare has an impressive ability to blend gripping stories with technological advancements, and we believe that our upcoming product will deliver an experience that will span the traditional boundaries of video game entertainment.”
“BioWare’s mission is to deliver the best story and character-driven games in the world, delivering powerful emotional experiences to our fans.” said Ray Muzyka, chief executive officer, BioWare Corp. Added Greg Zeschuk, president of BioWare Corp., “The collaboration with LucasArts allows us to combine our passion for creating high quality and innovative experiences with those of a company dedicated to bringing only the finest games to market.
inak este stale to moze byt KOTOR3 offline, alebo Indiana Jones online, alebo cokolvek ine :D
I have waited and planned and built my strength for fifteen thousand years. I have evolved. It is time. (Omnius Evermind) --------------------------- Feyd'Rautha Saresh (Medic, Rebel Alliance, Europe-Chimaera), Robe Saresh (Force Sensitive, Rebel Alliance, Europe-Chimaera)
KOTOR III to imo neni, protoze tohle je sequel, tzn. neni treba zverejnovat tuto spolupraci. Bioware uz davno pracoval s LucasArts.
Tyto oznameni se dost casto delaji pri spolupraci na opravdu velkem projektu. Stejne jako Mythic a Games Workshop --> Warhammer online.
Je tady opravdu velka sance, ze to bude MMO ..coz si preju ze vseho nejvice..bud SWG 2 anebo uplne nova.
V tvorbe MMO Bioware nema zadne zkusenosti. Sice muzete apelovat na jejich schopnost delat RPG SW, ale onlinovka je 100x komplikovanejsi.
Neni mozna tunelovka, dale musi byt vymyslena itemizace a balancing postav. Story, ktere se bude stale rozvijet. Kvalitni high end content, PvP a mnoho dalsiho. Je to natolik komplexni problem, ze BioWare bude skoro na nove pude, tzn. uplne na zacatku.
Jedina vec, u ktere jsem si temer jisty, ze by mohlo byt naprosto super je story line. Ostatni veci jsou ve hvezdach a muze to dopadnout vselijak. Navic onlinovka je priblizne trikrat drazsi, nez standartni offline hra. Ta se pohybuje radove v zahranici v rozmezi 10-20ti milionu dolaru. Onlinovka vetsinou pres 50 milionu dolaru a to neni malo, kdyz se to nepovede.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
no delaji na tom uz pres rok a pul, tak snad z nich neco vypadne :)
Tak WoWko se delalo pet let, takze rok a pul neni nic extra
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Bioware kdysi priznali, ze to bude MMO. Jen tenkrat mlzili, ze to bude prevratne fantasy.
WoW delali 5 let a presto vypada jak vypada, hnusne.
lol, presne, btw. na tom novym MMO budou delat celkem 4 roky a to jestli je to SW tak maji o dost prace min, protoze maji uz na cem stavet (pribeh, postavy, technika, frakce atd.)
WoW delali 5 let a presto vypada jak vypada, hnusne.
Zase tomu rozumis jak koza petrzeli co (bez urazky). Bavis se, zde o vizualni strance hry, ale ja mam na mysli gameplay. WoWko byla trefa do cerneho, presne jako Sims v offline hrach. Muzete si rikat co chcete, ale tohle je holy fakt.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
quote:Originally posted by Almych WoW delali 5 let a presto vypada jak vypada, hnusne.
ale ma neco co swg nikdy nemelo - dobry design. ;p
lol, ty vtipalku, tu odpornou blitku co lidem nacpali s nazvem "komiksova 3D grafika"
Budte tak hodni a prvne si zjistete co to znamena design, co to znamena grafika, gameplay, environment, feel, mood a dalsi nazvoslovi. Opet pletes hrusky s jabkama. Design je neco odlisneho od grafiky.
Jakmile si zjistite co znamenaji vsechny slovicka, tak az pak postujte nejake odpovedi..at to ma alespon nejakou uroven.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
quote:Originally posted by Almych WoW delali 5 let a presto vypada jak vypada, hnusne.
ale ma neco co swg nikdy nemelo - dobry design. ;p
lol, ty vtipalku, tu odpornou blitku co lidem nacpali s nazvem "komiksova 3D grafika"
Budte tak hodni a prvne si zjistete co to znamena design, co to znamena grafika, gameplay, environment, feel, mood a dalsi nazvoslovi. Opet pletes hrusky s jabkama. Design je neco odlisneho od grafiky.
Jakmile si zjistite co znamenaji vsechny slovicka, tak az pak postujte nejake odpovedi..at to ma alespon nejakou uroven.
Uprimne receno, ja nechapu hrace WOW kteri maji potrebu chodit kazat o wow jako verozvestove Jehovistu. Me se wow hnusi ale nemam potrebu chodit do WOW fora a psat tam.
Mohli by udělat MMORPG z doby Legacy to by byla bomba!
mohli by udelat SWG2 z uplne stejny doby.. protoze zadna jina za nic nestoji a byli by uplne tupy to takhle zahodit.. jako klasicky konflikt Imperia s Rebelii nic neprekona.. ani pribehy kotora, natoz pak Legacy
quote:Originally posted by Dromedarr mohli by udelat SWG2 z uplne stejny doby.. protoze zadna jina za nic nestoji a byli by uplne tupy to takhle zahodit.. jako klasicky konflikt Imperia s Rebelii nic neprekona.. ani pribehy kotora, natoz pak Legacy
No nevim, zase by aspon nevypadalo tak blbe, ze 70% populace na serveru jsou jedajove..
quote:Originally posted by Dromedarr mohli by udelat SWG2 z uplne stejny doby.. protoze zadna jina za nic nestoji a byli by uplne tupy to takhle zahodit.. jako klasicky konflikt Imperia s Rebelii nic neprekona.. ani pribehy kotora, natoz pak Legacy
No nevim, zase by aspon nevypadalo tak blbe, ze 70% populace na serveru jsou jedajove..
no tak nebavime se o SWG, ale o SWG2.. tam by ten system mohl byt jiny a prave toho se na tech kotorech bojim nejvic, ze to bude 99% o Jedi/Sith
Jo jenze jakej system? Aby ti jedi zabral pul roku, rok? To by pak americti fakani breceli, ze je to moc tezky/dlouhy/narocny a nakonec by to vedlo jen k nejakymu nge a byla by z toho start class, nebo neco jako spln radu questu a budes jedi.. a rada q bude mit dva q, protoze treti by museli odstranit, proste chtit po fakanech aby zabili 10 womp ratu by bylo neco nepredstavitelnyho, to by uz bylo moc dlouhy a narocny.. Oni si vazne nebudou moct dovolit udelat z toho neco moc hardcore a jedimu se v cemkoliv s tematem sw proste nevyhnou..
P.s.: Maximalne to vydaji bez jediho, s tim ze bude v dataci.. a tim ziskaji trochu casu Teda jestli to vubec vydaji