Author |
Topic  |
nekrotyrael
Senior Member
   
3896 Posts |
Posted - 18/07/2007 : 00:15:40
|
quote: Originally posted by qsubt
quote: Originally posted by Seth
ja vidim problem nekde jinde jak jsem psal vys - lock je classa, ktera ma defakto "all in one"
nejak si nemuzu vzpomenout jake by mel mit zapory cloth class: nejvic HP ze vsech cloth, armor na +heal, stony na heal, fear, coil, seduce, sacrifice dmg class: pet, minimum LoS problemu, DoT, DD, channel, drain ehm ehm buff class: sutr, imp, detekt (ehm), breath (ehm,ehm)
Cim vic se nad tim zamyslim, tim vic mi lock prijde jako UPLNE mimo
UPLNE mimo? tak jak bys ho omezil teda aby byl v lajne s magem a dalsima?:)
proc asi ma ze vsech cloth nejvic HP? to je saakramencky tezka otzka, clothak mag ma napr blinky, frost novy, s moznosti talentu kostku a zalozni frost novy od peta - zpusoby jak si otravneho wara , rogunu a ja nevim koho jakz takz drzet od tela, prist ma zas ty svoje stity, healy, shadowfenda a ja ani nevim co vsecko, shadow prist ma nejakou redukci na melee dmg /?/, dalsi clothak je kdo? aha uz nikdo, tak lockova stamina je jeho jedina "zbran" jak neumrit behem par sekund po chargnuti/cheapshotu+expose armoru.
seduce, sacrifice, imp - no a co jako, soucasne to nema pokud se nepletu, a seduce jeste nekdo pouziva?:) stony na heal, jo ma, je to taky v podstate jeho jediny "buf" co muze parte poskytnout. prist ti da stamina buf a stit to je v podstate tolik HP co kamen. invisibilitu a vodniDech beru spis jako bufy kvuli dispelu ne jako nejak jinak prinosne.
armor na heal, jo ten je good, ale "armor" neni az tak presne oznaceni, ptz k armoru prida presnou 0.
coil? nic extra -> trinket, fear a co jako? fear ma i war, prist, kazda classa ma neco obdobneho, tak to moc nechapu jako argoment pro UPLNOU MIMOvost.
channel, drain, bez prislusnych talentu to neni az tak skvele.
a podle mne zapomnels na jednu vec, kera loka dela snad krapet vyjimecnym proti jinym cast charakterum a to life tap. btw skoda ze na charaktery s INT<X nefunguje banish, meli by to blizzy dat do 2.3:) GL a neberte mne moc vazne;] ale ten life tap sem myslel vazne, to je skvele kouzlo.
frustrated lock  |
RL: LVL 1 S/S/S AO: Ineea, Airashii, Nekrotyrael, Nanorexia @ RK5 Dune: Nanorexia @ Persephone
|
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 18/07/2007 : 00:33:49
|
quote: Originally posted by qsubt UPLNE mimo? tak jak bys ho omezil teda aby byl v lajne s magem a dalsima?:)
To IMHO není tak těžký.
Na fear CD 15 sekund (pořád míň než ostatní classy), na siphon life CD 30 sekund, a v kombinaci s nadcházející změnou resilience je v podstatě vyřešeno.
quote:
prist ma zas ty svoje stity, healy, shadowfenda a ja ani nevim co vsecko
"Štíty" je cca 1500 hp jednou za 15 sekund; priest na kterém je rogue, druid nebo war se bude healovat velmi podobně jako warlock, ale ten přitom ještě navíc soupeře zabije.
FYI shadowfiend je jen a pouze velmi nespolehlivý způsob jak si jednou za 5 minut doplnit nějakou manu, proti lifetapu naprosto směšný  |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 18/07/2007 : 01:11:08
|
Kdyby aspon mlaceni do stitu generovalo 50% rage... takhle je SP zbytecne OP a dal by se vyresit timhle + resilienci |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 18/07/2007 : 08:52:39
|
quote: Originally posted by qsubt
ty hrajes destro locka ze?  |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
qsubt
Junior Member
 
601 Posts |
Posted - 22/07/2007 : 10:09:25
|
quote: Originally posted by ZiELL
to s tim fearem u warra jsi doufam nemyslel vazne...
:))
quote: Originally posted by ZiELL A vubec, srovnej CC Locka s CC jaky ma enha shaman... ze by nulovy?
to nesrovnam ptz shamana sem nikdy nehral, tak ani jeho CD moc neznam.
quote: Originally posted by ZiELL A vem si demonology locka, je to skoro dalsi tank, velka resilience..
demonology lock neimplikuje velkou resilience:) pokud ji ma, samozrejme, muze slouzit takovy lock slouzit jako "PVP tank". ale neberu to jako extremni plus, nema "taunt" ktery by nutil soupere na neho utocit jako na prvniho.
quote: Originally posted by ZiELL Peta kterej "solne" maga, 3sec stun na zacatek, Deathcoil, Fear spam s doteckama a pet te mlati, life drain, shadowburn na CD.
tu nevim cos presne myslel, felguarda a duel s magem? jak ja sem psal nekde driv, duely sem netahej ty mne ve wowu nezajimaji. ale teda 3s stun=41 talent, shadowburn-11talent destro vetev, pokud ma vsechny CD, a nic se nerezistne a target nema heal tak je to iwin kombinace, a co? ten lock ma 2 odstranitelne dotky, nema siphon, ani amplify curse, drain life ma pouzitelny jenom na vzdalene cile, a takovy lock ani nema prodlouzene distamce na dotky a destro, tzn na nekoho kastit shadpwbolt je 60% riziko ze nez to zakastis ze dotycny vybehne z distance. takovy lock je dobry na X veci, na Y je celkem k nicomu.
quote: Originally posted by ZiELL Sry, ale minimalne demo lock je mimo a to ne jen kvuli tomu ze je to desnej ez mod
mno omlouvat se nemusis, je to tvuj nazor a kazdemu je jasne ze hrat warloka je easy, easy mod demon warlok? a afliction warlok? nahodit 4 dotky, insta fear, drain life a skakani kolem je tezky mod? POM+Pyro mag je hardcore mod? nebo snad Shadow priesta je tezke hrat? ehmehm:)
quote: Originally posted by nekrotyrael
frustrated lock 
duvod moji frustrace?:) ja jenom rad diskutuju:) a snazim se ostatni presvedcit ze neni vse cernobile:)
quote: Originally posted by Marigold
To IMHO není tak těžký.
Na fear CD 15 sekund (pořád míň než ostatní classy), na siphon life CD 30 sekund, a v kombinaci s nadcházející změnou resilience je v podstatě vyřešeno.
hm, to bych taky bral, nesnasim kdyz mne jako locka nejaky lock porad jenom fearuje a ja pritom fear pouziju jednou za 5minut:D siphon ani nemam..., no ne vazne, to je rozumny navrh. i kdyz siphon ma jenom urcite % locku... a 15s cooldown, doost progresivni navrh:)
quote:
FYI shadowfiend je jen a pouze velmi nespolehlivý způsob jak si jednou za 5 minut doplnit nějakou manu, proti lifetapu naprosto směšný 
proto sem uz driv psal ze LIFE TAP je nejlepsi spell co lock ma.
quote: Originally posted by Seth
quote: Originally posted by qsubt
ty hrajes destro locka ze? 
destro, jooo, to byly casy, minus 1.5-2 roky:) |
Edited by - qsubt on 22/07/2007 10:26:18 |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 00:17:18
|
quote: Originally posted by Marigold
Proč příští patch? Paláti se normálně jako první jedou, od doby co Blizzard omylem udělal z Mass Dispelu použitelné kouzlo.
Ideálně si palát hodí bublinu a rozjede velkej heal 
Palati se samozrejme jdou jako prvni i bez toho. Tobe jako pristovi s hromadou instantu to mozna nejde do hlavy, ale ono class ktera ma jen castene healy a jednou za 15s smesny shock je proste zergovatelna mnohem snaze nez kterykoliv jiny healer. Jedina vyhoda je trochu vetsi mitigace fyzicke damage.
Krom toho jde velmi snadno palata donutit do bubliny vlezt i kdyz nechce (cc, palat si nemuze dovolit byt delsi dobu v cc, protoze nema zadne hotky ktere by mezi tim tikaly a ktere stihnul instantne hodit mezi cckama). 12s neni az tak prehnana doba uz vzhledem k tomu, ze neni problem palata vymanevrovat, aby bud nemohl healnout, nebo jeho teammate nemohl kousat (uklidni se boj a jede se nanovo, tentokrat uz bez bubliny.
A v neposledni rade staci counterspell a palat dohral uplne, vcetne bubliny.
Imho je mass dispell naprosto prebytecne kouzlo. Klasicky priklad toho, jak nekteri designeri blizzardu uvazuji. Kombinace palat vs prist, ktera byla vzdycky naprosto jednoznacna diky manaburnu ma ted akorat pritlucene viko mass dispellem...
Ad druid: druid je stale neskutecne preboosteny, v pve. A o nicem jinem jsem tu nikdy nemluvil v souvislosti s druidy :) |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 02:01:19
|
priest je v arene vzdycky target nr1 a taky musi bejt, mana burn je nejvetsi vyhoda co priest ma, krome dispellu uz ani nema co vic nabidnout a jeho sance prezit, je ze vsech healeru nejmensi (z myho pohledu, jakozto shamana, co ma misto utoku klavesu na purge ;))
lock je svine obrovska, jeho role je jen klasicky zaspamovat dotky a behat dokola a nechat do sebe mlatit, pokud si ho clovek nevsima, tak zkonci na to, ze mu healeri z teamu behaj ve fearu a nemluve o mana drainu, kterej je hodne znat 200mana/tick ffs |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 07:22:52
|
Rahmane ty me nikdy nezklames 
Ted uz se whinnuje jak je na tom paladin spatne, wara uz si zavrhnul. A tu hlaska o druidech si dej jako signature ofc, at to nemusis furt psat  |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 10:17:19
|
Rahman strikes back!
... and funnier than ever before! |
Edited by - Gurrshael on 23/07/2007 10:18:53 |
 |
|
Sorrow
Junior Member
 
877 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 10:35:35
|
Tady se koukam nic nezmenilo :p A do locku se neopirejte....jsou strasne nerfli a potrebovali by nejaky boost  |
Darraque [MdK] |
 |
|
puncoska
New Member

252 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 11:45:53
|
vubec tomuto postu nerozumim  |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 13:20:12
|
to je z toho vedra |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 13:55:17
|
quote: Originally posted by Little Ted uz se whinnuje jak je na tom paladin spatne, wara uz si zavrhnul. A tu hlaska o druidech si dej jako signature ofc, at to nemusis furt psat 
A nekteri vytecnici koukam porad ctou neco co nikdo nenapsal ;)
Paladin sve misto v group pvp porad ma. Jedine co rikam je, ze je blud, ze paladin je v arene Iwin class, a ze se neda zabijet jako prvni i bez mass dispelu.
1vs1 je samozrejme trochu neco jineho a tak proste jsou kombinace, kde stretnuti dvou alespon trochu schopnych hracu s podobnym euipem na postavach ma naprosto jednoznacny vysledek, a to je treba paladin vs priest (i bez mass dispelu). |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 14:01:34
|
lock > all |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 14:25:51
|
quote: Originally posted by Seth
lock > all
To jo, shadow-based classy prostě za druida miluju. Hlavně když vidím jak se shadowpriest úspěšně vyfláká polovinu many než na mě hodí první shadowword pain nebo oblíbená warločí strategie "nejdřív ho fearnu a pak" která obvykle skončí ještě před tím "pak". Shadow rezist gear je prostě svinstvo :) |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 14:32:10
|
quote: Originally posted by Rakhen
Shadow rezist gear je prostě svinstvo :)
Konkretne rozhodne, obecne ani ne. Blizz by mel dat capy na rezisty do pvp v nejake rozumne mire s tim, ze by se pvp aktivnimu cloveku vzdy vyplatilo vice investovat do resilience nez do rezistu |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 14:38:50
|
quote: Originally posted by Seth
quote: Originally posted by Rakhen
Shadow rezist gear je prostě svinstvo :)
Konkretne rozhodne, obecne ani ne. Blizz by mel dat capy na rezisty do pvp v nejake rozumne mire s tim, ze by se pvp aktivnimu cloveku vzdy vyplatilo vice investovat do resilience nez do rezistu
Nevidím důvod proč, když se můžou stavět "homo" týmy založené na tom že náhodou používají stejnou školu (debuffy na shadow damage, cursy, feary ...), proč by se protivník nemohl převléknout do 300 SR a vysmát se jim? Totéž icemágovské týmy, ... ... |
 |
|
pucek
Moderator
 
967 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 14:53:17
|
More, more ...... |
WOW - Undead/Warlock [Drakthul] |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 14:59:40
|
no to mi prave prijde jako zverstvo nebo spise jinak: spatne nastaveni systemu rezistu/resilience V tom, ze lidi radeji vemou green SR a gimpnou se - coz nejenom neguje dmg soupere, ale gimpuje ho do te miry, ze neni schopny udelat absolutne nic. To neni "vyvazene nastaveni". Pro zadnou stranu. Radeji bych videl vyvazeni resilience, kdyz clovek sice vi, ze dostane dmg, pac nema SR, ale zase vydela na tom, ze prezije podstatne dele, lepe bude koordinovat boj a dalsi.
Coz samozrejme nejde pri soucasnem nastaveni stylu - nahazu dotky za 5s a pak si muzu delat co chci (od CC po DD a drainy) Jak jsem psal vyse - lock je v tomhle strasne nevyvazenej, protoze vsechny tyhle vlastnosti jsou soustredeny v jedne classe. Imho ocekavam (nekde jsem to cetl jako dobrej napad), ze drainy daji na nejaky rozumny CD |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 15:07:46
|
no misto toho zakazou prevlikani equipu v arene \o/ |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 15:43:08
|
nejhorsi je, ze Blizzardu nelze uprit snahu s tim neco delat pruser je, ze jim vsechno desne dlouho trva |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 15:54:59
|
Hlavne by me ale zajimalo, kde berou ty napady k tem zmenam.. Kdo to tam vlasnte vsechno vymysli co se bude v PvP menit? Vzdyt by ta hra mohla byt dobra kdyby se nejak spojily nazory tady od lidi. A podle me z WoW for moc necerpaj.. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
Edited by - Shatteren on 23/07/2007 15:55:46 |
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 16:24:03
|
Ale cerpaju, ale nie z No_name_czech_forums  |
 |
|
vlkodlak
Junior Member
 

556 Posts |
Posted - 23/07/2007 : 17:20:23
|
Když si přečteš přispěvky napřič forem, zjistiš, že každy class je podle někoho owerpowered (to slovo nesnašim). Každa class je oproti nějake jine zvyhodněna, jelikož každa umi něco jineho. Jestli chceš balanced hru, tak gogo CS :) |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 07:31:29
|
Hlavne tyto zmeny vubec neprospivaji hre. Zasady do systemu by mely byt vzdy co nejmensi (coz vychazi z toho, ze puvodni stav je "optimalni"). Bliz ale dela porad neco, pricemz by bylo lepsi, aby to poradne otestoval a odladil, nez to pusti do hry. Prijde mi to, ze s datadiskem se ke slovu dostala jina skupina a ta ma zcela jiny pristup. Takovy zvraceny, temer, jako ma SOE. |
 |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 11:21:15
|
quote: Originally posted by Khaot
Hlavne tyto zmeny vubec neprospivaji hre. Zasady do systemu by mely byt vzdy co nejmensi (coz vychazi z toho, ze puvodni stav je "optimalni"). Bliz ale dela porad neco, pricemz by bylo lepsi, aby to poradne otestoval a odladil, nez to pusti do hry. Prijde mi to, ze s datadiskem se ke slovu dostala jina skupina a ta ma zcela jiny pristup. Takovy zvraceny, temer, jako ma SOE.
pokud se ti puvodni stav zdal jako optimalni ,tak... , kazdej kdo nekdy skusil wow "pvp" musi pripustit ze nynejsi stav je X krat lepsi nez "vyladenost" pri vydani...
spis to vypada ze uz nevis jak ted wow vypada a jen teoretizujes s predstavama... |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 11:29:51
|
quote: Originally posted by beldor5 pokud se ti puvodni stav zdal jako optimalni ,tak... , kazdej kdo nekdy skusil wow "pvp" musi pripustit ze nynejsi stav je X krat lepsi nez "vyladenost" pri vydani...
spis to vypada ze uz nevis jak ted wow vypada a jen teoretizujes s predstavama...
Zcela jsi nepochopil podstatu. Nevyjadruji se k dane jedne uprave. Vyjadruji se obecne k systemu uprav, ktery Bliz provadi. Od datadisku co patch, to upravy v povolanich. Nesnazi se o ucelene upravy, jsou to vzdy jen male upravy a casto v dalsim patchi je korekce tech uprav (ktere jsou casto vydavany za korekce). Nebal bych se rict, ze je to beta stav, ale mozna mam jen jina kriteria. |
Edited by - Khaot on 24/07/2007 11:56:31 |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 11:36:07
|
no je to spise iteracni proces...asi holt nejsou schopny dat spravny konstanty rovnou...je to svym zpusobem i logicke... nehlede na to, ze zeptas se 9ti zastupcu 9ti povolani na to co si mysli o svem povolani a jeho stavu proti ostatnim a dovis se 9 nazoru v zasade protikladnych...a to nemluvim o tom, ze kolikrat bys ani nevybral 1ho zastupce z povolani s konzistentnim nazorem na jeho postaveni ve hre... obzvlast treba u druidu je to naprosto markantni :-)
hra a zajmy hracu se vyvijeji...a blizzard se snazi kopirovat realny vyvoj hry tak aby mu to moc neuteklo nekam kam to puvodne nechtel dostat...ackoliv to zni pomerne nelogicky ;-) |
no mmo
|
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 12:00:44
|
Jasne, ale proste tento stav mi nevyhovuje. Nelibil se mi v EQ2 ani v jinych hrach. Prijde mi to, ze je to proste beta stav. Zastavam nazor, ze je lepsi upravu o 2-3 mesice odlozit a venovat se testovani a ladeni, nez delat postupne kroky a cekat na to, jaky bude jejich dopad. Na jednu stranu se snazi o rychle upravy neceho tak, aby to zapadlo do jakesi linie, rady, na druhou stranu toleruji stav, kdy nektera povolani v danych situacich (celkem castych) maji vyraznou prevahu. Pokud to ovsem neni zadouci stav, to by zasadnim zpusobem menilo situaci. |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 12:04:27
|
quote: Originally posted by Khaot
Jasne, ale proste tento stav mi nevyhovuje. Nelibil se mi v EQ2 ani v jinych hrach. Prijde mi to, ze je to proste beta stav. Zastavam nazor, ze je lepsi upravu o 2-3 mesice odlozit a venovat se testovani a ladeni, nez delat postupne kroky a cekat na to, jaky bude jejich dopad. Na jednu stranu se snazi o rychle upravy neceho tak, aby to zapadlo do jakesi linie, rady, na druhou stranu toleruji stav, kdy nektera povolani v danych situacich (celkem castych) maji vyraznou prevahu. Pokud to ovsem neni zadouci stav, to by zasadnim zpusobem menilo situaci.
ke stavajicimu stavu bych do doby zmeny toho stavu ke vsemu pristupoval jako k zadoucimu efektu autoru :-) to, ze ten stav z neciho pohledu neni prilis uspokojujici je vec, ktera je zcela vedlejsi :-) aneb pokud autori hry chteji aby top 5v5 areny hrali tymy zalozene na warriorovi, paladinovi a priestovi (jak vyplyva z procentualniho rozlozeni top tymu) tak proste top 5v5 areny bude hrat tohle slozeni a melo by byt povazovano za zadouci stav... aneb reroll nebo nehraj
edit: pokud si uvedomis, ze spojeni paladin+ms war je takhle nastavene uz od zacatku a uz pres 2 roky vsichni vime, ze je to nejsilnejsi spojeni 2 povolani ve hre a blizzard s nim nic za tu dobu neudelal...tak neni duvod predpokladat, ze to tak byt nema... |
no mmo
|
Edited by - celdric on 24/07/2007 12:05:33 |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 12:10:44
|
quote: Originally posted by Rahman Palati se samozrejme jdou jako prvni i bez toho. Tobe jako pristovi s hromadou instantu to mozna nejde do hlavy, ale ono class ktera ma jen castene healy a jednou za 15s smesny shock je proste zergovatelna mnohem snaze nez kterykoliv jiny healer. Jedina vyhoda je trochu vetsi mitigace fyzicke damage.
Vydržel jsem dlouho, ale neodolal - omlouvám se všem 
Rahmane nemáš pravdu. Jednak ta "hromada instantů" je s výjimkou renew vesměs na cooldownech (a renew tě, speciálně přes mortal strike, fakt nezachrání), jednak ta "trochu větší" mitigace je větší dost dramaticky. A hlavně co bych dal za to mít alespoň jednu z paladinových escape abilit... Freedom, snare, o hammer of justice (dramaticky účinnější než fear) nemluvě; já mám escape "abilitu" jedinou, PVP insignii...
Ostatně jak je to s tou zergovatelností doopravdy je krásně vidět třeba v 3v3. Pokud se jede systémem "dva na jednoho" a druhý team má jako healera paláta, na 90% přežije déle než já, i kdybych se na hlavu postavil.
No nic, nechme to.
Ke změnám v PVP - přijde mi že to není tak strašné, i když je fakt že ty opravy / úpravy jim trvají poněkud déle než by bylo záhodno. Zatím se ale vesměs posunují vcelku správným směrem. V budoucnu bych očekával nerf mortal striku nějakou lehkou formou, další menší postih pro warlocky, a možná jemný boost roguny a huntera (pokud možno spojený s nerfem "beast within" nebo jak se ta červená blbost jmenuje).
Obecně "dramatické" změny povolání fakt nejsou dobrý nápad, jediným výsledkem jsou pak "flavor of the month" classy které ownují všechno kolem - do příštího patche kdy je postihne drsný nerf a ownuje zase classa jiná. |
 |
|
Brum
New Member

247 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 12:18:25
|
Jak psal Celdric, udelat to najednou z fleku, to proste nejde. Nez to vypiplaj k uplny dokonalosti, aby se to vsem libilo, tak uplynou leta a zajmy hracu budou uplne nekde jinde a tu hru muzou vzit a zahodit, bez toho aby ji vubec vydali. |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 12:28:21
|
quote: Originally posted by Khaot
. Nebo je to schvalne, coz je u tebe jev, pravda, bezny. 
to nehraj tam bylo ve smyslu nehraj top 5v5 areny :-) spousta povolani ma ruzna uplatneni v ruznych oblastech hry... holt hunteri, druidi si musi zvyknout, ze vykon prinasejici 5v5 tymum ve srovnani s jinymi povolani proste neni dostatecny a hrat areny na nejvyssi urovni moc nebudou...je to zalezitost nastaveni hry, ktere je zalezitosti autoru a vzhledem k tomu, ze my nejsme zadni zazracni einsteinove, kteri prave objevili ameriku je rozumny predpoklad, ze to tak opravdu nastaveno ma byt...
ale aby jsme jim nekrivdili (devum) v patchi 2.2 zase dalsim zpusobem se snazi posunout spojeni paladin - warrior... na druhou stranu nechapu ale treba zakaz zmeny gearu v arenach...to uz mi prijde trosku moc manaskovani hracu... |
no mmo
|
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 12:39:29
|
zmena gearu v arene znamenala pro teamy sp+lock dost velkej problem a ubirala jim z jejich nepremozitelnosti a to prece nikdo nechce |
 |
|
tjtm
New Member

113 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 13:33:50
|
quote: Originally posted by MegaDeath
zmena gearu v arene znamenala pro teamy sp+lock dost velkej problem a ubirala jim z jejich nepremozitelnosti a to prece nikdo nechce
Ten tym je op, bo je tam warlock. To je momentalne jedina classa, ktera je opravdu mimo (zvlaste affliction spec). U par class udelat zmeny: priest - zrusit mass dispel paladin - bublina fungujici na bazi magovske kostky s tim, ze v ni muze healovat pouze sebe hunter - predelat the beast within warlock - dat cd na urcite spelly, snizit dmg petum a moznost stunu, silence atd....dc udelat pouze jako dmg kouzlo bez healu rogue - snizit dobu trvani cos druid - zrusit moonkina :) nebo aspon snizit armor a dmg kouzel mage - snizit trvani kostky, dmg peta, zrusit pyro shaman - asi ok warior - ok Vicemene by blizz mel zrusit vsechny immune kouzla a kdyz je chteji nutne nejake classe dat, tak by mely fungovat jen jako defend a potom neni treba na to mit nejaky counterspell. |
We are the ones we’ve been waiting for. |
 |
|
vlkodlak
Junior Member
 

556 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 13:52:41
|
quote: Originally posted by tjtm
quote: Originally posted by MegaDeath
zmena gearu v arene znamenala pro teamy sp+lock dost velkej problem a ubirala jim z jejich nepremozitelnosti a to prece nikdo nechce
Ten tym je op, bo je tam warlock. To je momentalne jedina classa, ktera je opravdu mimo (zvlaste affliction spec). U par class udelat zmeny: priest - zrusit mass dispel paladin - bublina fungujici na bazi magovske kostky s tim, ze v ni muze healovat pouze sebe hunter - predelat the beast within warlock - dat cd na urcite spelly, snizit dmg petum a moznost stunu, silence atd....dc udelat pouze jako dmg kouzlo bez healu rogue - snizit dobu trvani cos druid - zrusit moonkina :) nebo aspon snizit armor a dmg kouzel mage - snizit trvani kostky, dmg peta, zrusit pyro shaman - asi ok warior - ok Vicemene by blizz mel zrusit vsechny immune kouzla a kdyz je chteji nutne nejake classe dat, tak by mely fungovat jen jako defend a potom neni treba na to mit nejaky counterspell.
Takže hraješ warra nebo shamana, že?  |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 13:58:10
|
quote: Originally posted by vlkodlak
Takže hraješ warra nebo shamana, že? 
A ty zas za locka, ze  Zvlastni, jak temer vsichni krome locku rikaji, ze jsou mimo a stejne jsou tvrdlici, co budou tvrdit pravy opak.
+1 |
 |
|
pucek
Moderator
 
967 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 14:09:29
|
Jsem w-lock a nejsem OP.
Stezuju si porad na ostatni. A to co tady pisete me fakt bavi. Vemte nam death coil nerfnete asi po 15ty fear seberte dotky a vemte nam pety. Co dal bezte si to hrat samy. :) |
WOW - Undead/Warlock [Drakthul] |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 14:13:30
|
To ze jsem seknul s lockem kvuli tomu jak moc byl lehkej na hrani a nenarocnej na equip v PvP uz o necem svedci Ale bylo to na lvl 60, ted mozna jeste horsi ci lepsi, nevim. PvE me za nej nudilo, to znamenalo reroll back |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
Edited by - Shatteren on 24/07/2007 14:15:39 |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 14:15:09
|
2Vlkodlak: Na moonkina bych moc nesehal... on ma zase v BC docela velkej problem s itemizaci. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
-Mike-
Average Member
  
1308 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 14:34:06
|
quote: Originally posted by tjtm Ten tym je op, bo je tam warlock. To je momentalne jedina classa, ktera je opravdu mimo (zvlaste affliction spec). U par class udelat zmeny: priest - zrusit mass dispel paladin - bublina fungujici na bazi magovske kostky s tim, ze v ni muze healovat pouze sebe hunter - predelat the beast within warlock - dat cd na urcite spelly, snizit dmg petum a moznost stunu, silence atd....dc udelat pouze jako dmg kouzlo bez healu rogue - snizit dobu trvani cos druid - zrusit moonkina :) nebo aspon snizit armor a dmg kouzel mage - snizit trvani kostky, dmg peta, zrusit pyro shaman - asi ok warior - ok Vicemene by blizz mel zrusit vsechny immune kouzla a kdyz je chteji nutne nejake classe dat, tak by mely fungovat jen jako defend a potom neni treba na to mit nejaky counterspell.
    Tohle spis hod to topicu neco pro zasmani pac tohle proste NEMUZE byt mysleno vazne :D |
Krabice je zaklad. |
 |
|
vlkodlak
Junior Member
 

556 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 14:40:44
|
quote: Originally posted by ZiELL
2Vlkodlak: Na moonkina bych moc nesehal... on ma zase v BC docela velkej problem s itemizaci.
Vždyť ja nic neřikam :)
Mel jsem ted par mesicu pauzu a vidim, jak je lock bez equipu na P. Mage hodi counterspell a nez to spadne, mrtvy... Rogue Stunlock + Pica Cloak = Mrtvy. Warr immune na fear + crit = Mrtvy. Mam ale jen 8k hp a +500dmg... takže sockuju honory, uvidimě časem :) |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 14:44:23
|
hledej si soupere na svy urovni a budes ownovat ;) |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 14:49:22
|
specni 27/34 a uvidis, affi je super az s equipem |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
tjtm
New Member

113 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 16:08:01
|
quote: Originally posted by -Mike-
Tohle spis hod to topicu neco pro zasmani pac tohle proste NEMUZE byt mysleno vazne :D
Warlock?
Dneska na to uz nemam cas, tak sem nejaky moudro napisu zitra (at se muzes zase pobavit).... |
We are the ones we’ve been waiting for. |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
|
-Mike-
Average Member
  
1308 Posts |
Posted - 24/07/2007 : 20:36:42
|
quote: Originally posted by ZiELL
Miku, chces pomoct s dingnutim teh mighty "1000" ? 
no ani ne ja uz 1k kdysi mel, ale pak sem asi o 400 postu prisel :/
me to vazne prijde smesny co navrhuje. |
Krabice je zaklad. |
 |
|
tjtm
New Member

113 Posts |
Posted - 25/07/2007 : 10:23:07
|
quote: Originally posted by -Mike- me to vazne prijde smesny co navrhuje.
Me ne. Proste si porad myslim, ze kouzla davajici immunitu kurvi neskutecne hru. To stejny plati o urcitych kombech...Puvodne jsem chtel vypsat par prikladu, ale nema to smysl. Proste a jednoduse si zalozim warlocka :D.
|
We are the ones we’ve been waiting for. |
 |
|
Speh
Junior Member
 
759 Posts |
Posted - 25/07/2007 : 11:32:06
|
Za nejvetsi problem wowu povazuju system critu a haluzi.Celej boj je zavislej na lucku jak to pokrituje a je tak rychlej, ze v podstate se ani moc taktizovat neda.Bavim se aspon o 5v5 a vyrovnanejch teamech. |
Mé dílo jsem Já, kdo jej neuznává, neuznává mě. |
 |
|
Topic  |
|