ale ja se nehadam ze priest ma malou dps, to ani v nejmensi... nicmene u nej je problem, ze kdyz ma "green" veci tak ma, jako priklad u vedu treba, 700DPS, kdyz ma blue veci tak ma blue veci 1k dps, a kdyz epix tak treba 1300DPS pricemz jini casteri zacinaji treba na 500 pak taky 1k a pak 1500...
ve zkratce - priestovi se lepsi veci vyplati ale nevydela na nich tolik jako ostatni classy - to je to ze scaluje blbe naopak treba warr scaluje nejlip ze vsech class (aspon myslim :D
Nicmene priest ma byt primarne healer a ne dmg dealer, ja bych je nerfnul jeste vic.
shadow priest je blizzardi zpusob jak donutit aspon nekoho priesta vubec hrat... kdo tohle za 2 roky nepochopil...tak nevim nevim :-)
s tímto nezbývá než souhlasit...:-) Nicméně si myslím, že to Blizzard opět vzal za jinej konec, jen by asi bylo mnohem těžší na balanc udělat i holy priesta aspoň trochu konkurence schopným v PvP a dělání questů...
s tímto nezbývá než souhlasit...:-) Nicméně si myslím, že to Blizzard opět vzal za jinej konec, jen by asi bylo mnohem těžší na balanc udělat i holy priesta aspoň trochu konkurence schopným v PvP a dělání questů...
tak je to prece blizzard... ono se to vicemene tyka ale i heal spec hybridu... kazdej s tim proste ma potize... dokonce bych rek, ze full resto druid na tom bude uplne nejhur :-) ale to je mozna tim, ze jsem expil jako full resto ;-)
quote:Originally posted by MegaDeath EF byl ulet na urovni illumination u palata, oboji nerfujou, co se da delat, u palata me to tesi, u shamana to bylo jasny hned, od lvl 70 to zaclo bejt vic nez silny ted mam se shamanem nakejch 33% crit = 33% clearcast ,po nerfu to bude zhruba 20% clearcast, to je porad docela fpohode
mno vono je to trosku jinak.pro raidbuffed shamany je to nerf cca o 40%rychleji budes oom.coz je vyrazna zmena k horsimu...
quote:Originally posted by MegaDeath EF byl ulet na urovni illumination u palata, oboji nerfujou, co se da delat, u palata me to tesi, u shamana to bylo jasny hned, od lvl 70 to zaclo bejt vic nez silny ted mam se shamanem nakejch 33% crit = 33% clearcast ,po nerfu to bude zhruba 20% clearcast, to je porad docela fpohode
mno vono je to trosku jinak.pro raidbuffed shamany je to nerf cca o 40%rychleji budes oom.coz je vyrazna zmena k horsimu...
Yup ;(
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
[Darkmoon Card: Vengeance] (Ace - Eight of Storms) You have a 10% chance when hit by an attack or harmful spell to deal 95 to 115 holy damage to your attacker.
[Darkmoon Card: Wrath] (Ace - Eight of Furies) Each time one of your direct damage attacks does not critically strike, you gain 17 critical strike rating and 17 spell critical strike rating for the next 10 sec. This effect is consumed when you deal a critical strike. (Stacks up to 20 times)
[Darkmoon Card: Crusade] (Ace - Eight of Blessings) Each time you deal melee damage to an opponent, you gain 6 attack power for the next 10 sec., stacking up to 20 times. Each time you land a harmful spell on an opponent, you gain 8 spell damage for the next 10 sec., stacking up to 10 times.
[Darkmoon Card: Madness] (Ace - Eight of Lunacy) Each time you land a killing blow on an enemy, you gain the Power of Madness. (No data on Power of Madness yet, I'll update the post when I find it.)
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
[Darkmoon Card: Vengeance] (Ace - Eight of Storms) You have a 10% chance when hit by an attack or harmful spell to deal 95 to 115 holy damage to your attacker.
[Darkmoon Card: Wrath] (Ace - Eight of Furies) Each time one of your direct damage attacks does not critically strike, you gain 17 critical strike rating and 17 spell critical strike rating for the next 10 sec. This effect is consumed when you deal a critical strike. (Stacks up to 20 times)
[Darkmoon Card: Crusade] (Ace - Eight of Blessings) Each time you deal melee damage to an opponent, you gain 6 attack power for the next 10 sec., stacking up to 20 times. Each time you land a harmful spell on an opponent, you gain 8 spell damage for the next 10 sec., stacking up to 10 times.
[Darkmoon Card: Madness] (Ace - Eight of Lunacy) Each time you land a killing blow on an enemy, you gain the Power of Madness. (No data on Power of Madness yet, I'll update the post when I find it.)
asi nejsou vsechny..
trpaný ne ty trinkety ale to že si Blizz vzpoměl že existuje taky nějaka pouť která je uplně k ničemu a vždycky byla (podle mě Blizz absolutně nevyužil potencial pouťe) a teď tam přidaj pár cetek.A určitě se nespletu když si tipnu že to bude nějaka super grindovačka o tisíci mobech.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
quote:Originally posted by Jaffa trpaný ne ty trinkety ale to že si Blizz vzpoměl že existuje taky nějaka pouť která je uplně k ničemu a vždycky byla (podle mě Blizz absolutně nevyužil potencial pouťe) a teď tam přidaj pár cetek.A určitě se nespletu když si tipnu že to bude nějaka super grindovačka o tisíci mobech.
quote:Originally posted by Jaffa trpaný ne ty trinkety ale to že si Blizz vzpoměl že existuje taky nějaka pouť která je uplně k ničemu a vždycky byla (podle mě Blizz absolutně nevyužil potencial pouťe) a teď tam přidaj pár cetek.A určitě se nespletu když si tipnu že to bude nějaka super grindovačka o tisíci mobech.
No každopádně blizzard vede z hlediska pohřbeného contentu ve hře. S TBC prakticky komplet zrušil všecko co do té doby dělal. MC = dead. BWL = dead. AQ20/40 = dead. ZG = dead (btw odhalil někdo souvislost mezi questliní z STV/arathi highlands a ZG? Nebo prostě žádná neexistuje a celej přiběh o trollbane a sigil je tak nějak mimo?) Do Naxxu dělají lidi výpravy jako do zoologické zahrady si sem tam něco zergnout aby viděli jak to vypadalo protože se tam dřív nedostali. BRD, LBRS, UBRS, Onyxie, Scholomance, Stratholme - všecko odpískané, dropy odtam jsou lol z hlediska TBC greens...
[Darkmoon Card: Madness] (Ace - Eight of Lunacy) Each time you land a killing blow on an enemy, you gain the Power of Madness causing you to /yell "THIS IS SPARTA!" and kick your opponent into a nearby bottomless hole.
quote:Originally posted by Jaffa trpaný ne ty trinkety ale to že si Blizz vzpoměl že existuje taky nějaka pouť která je uplně k ničemu a vždycky byla (podle mě Blizz absolutně nevyužil potencial pouťe) a teď tam přidaj pár cetek.A určitě se nespletu když si tipnu že to bude nějaka super grindovačka o tisíci mobech.
No každopádně blizzard vede z hlediska pohřbeného contentu ve hře. S TBC prakticky komplet zrušil všecko co do té doby dělal. MC = dead. BWL = dead. AQ20/40 = dead. ZG = dead (btw odhalil někdo souvislost mezi questliní z STV/arathi highlands a ZG? Nebo prostě žádná neexistuje a celej přiběh o trollbane a sigil je tak nějak mimo?) Do Naxxu dělají lidi výpravy jako do zoologické zahrady si sem tam něco zergnout aby viděli jak to vypadalo protože se tam dřív nedostali. BRD, LBRS, UBRS, Onyxie, Scholomance, Stratholme - všecko odpískané, dropy odtam jsou lol z hlediska TBC greens...
WTB Scholo/Strat heroic :)
edit: a tobe prijde v tbc malo contentu? nebo co bys chtel, aby udelali s mc/bwl? Vzdyt ty byli dead uz v dobe naxxu.
quote:Originally posted by MegaDeath EF byl ulet na urovni illumination u palata, oboji nerfujou, co se da delat, u palata me to tesi, u shamana to bylo jasny hned, od lvl 70 to zaclo bejt vic nez silny ted mam se shamanem nakejch 33% crit = 33% clearcast ,po nerfu to bude zhruba 20% clearcast, to je porad docela fpohode
mno vono je to trosku jinak.pro raidbuffed shamany je to nerf cca o 40%rychleji budes oom.coz je vyrazna zmena k horsimu...
pokud budes o 40% rychleji oom tak mas crit chance 100% ne? pac ja nehazu kouzla jen z clearcastu
quote:Originally posted by MegaDeath pokud budes o 40% rychleji oom tak mas crit chance 100% ne? pac ja nehazu kouzla jen z clearcastu
mozno by sis mel zjitit jak funguje mechanika regenerace many u magic povolani.....
Poradim:kdyz mas clearcast tak to se ti "nespousti" 5sec CD po docasteni kouzla..
Word.
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
quote:Originally posted by Rakhen btw odhalil někdo souvislost mezi questliní z STV/arathi highlands a ZG? Nebo prostě žádná neexistuje a celej přiběh o trollbane a sigil je tak nějak mimo?
Co přesně bys ohledně toho chtěl vědět? Co se trollů týče, je to fšechno velmi dobře provázaný - stačí se podívat na http://www.wowwiki.com/Zul'Gurub a pokud tam bude nějaká novinka, v jejím odkazu si o ní přečíst.
Cílem questové linie, o níž mluvíš, je nalézt Trol'kalar, legendární meč prvního Trollbanea. Vol'jin vám, jakožto členům Hordy, zadal za úkol nalézt a získat ten meč, aby ho Horda mohla použít v boji proti trollům v Zul'Gurubu a hlavně aby už nikdy nebyl použit proti trollům Hordy.
Ten meč je zjevně možné sehnat v RPG, ale ingame (pravděpodobně by to byl obyč rare item) není.
Nechápu, co na tom někdo nechápe. Každopádně díky za připomenutí, jakožto Ali hráč jsem tuhle questovou linii nedělal (ostatně v žádném z Ali questů se o Trol'kalaru nezmiňují), tže jsem si zase o něco rozšířil obzory.
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
quote:Originally posted by Jedi_Knight Cílem questové linie, o níž mluvíš, je nalézt Trol'kalar, legendární meč prvního Trollbanea. Vol'jin vám, jakožto členům Hordy, zadal za úkol nalézt a získat ten meč, aby ho Horda mohla použít v boji proti trollům v Zul'Gurubu a hlavně aby už nikdy nebyl použit proti trollům Hordy.
Ten meč je zjevně možné sehnat v RPG, ale ingame (pravděpodobně by to byl obyč rare item) není.
Nechápu, co na tom někdo nechápe. Každopádně díky za připomenutí, jakožto Ali hráč jsem tuhle questovou linii nedělal (ostatně v žádném z Ali questů se o Trol'kalaru nezmiňují), tže jsem si zase o něco rozšířil obzory.
No právě, že se pachtíš za Trol'kalar v sérii dost příšerných questů, na konci získáš naprosto zoufalé odměny s odkazy na ZG - ale pak to nějak celé umře. Jak kdyby ta questlinie nebyla dokončená. Zjevně pokud je nedokončená tak už ji ani nikdo nedokončí...
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
jsme se chtel poptat jestli tohle v patch notes: * Elemental Absorption potions now have a 2 minute duration rather than the 60 min duration they used to have. znamena ze rezistovy potaky budou pouze na 2 minuty fightu nebo jsem to spatne pochopil ?
jsme se chtel poptat jestli tohle v patch notes: * Elemental Absorption potions now have a 2 minute duration rather than the 60 min duration they used to have. znamena ze rezistovy potaky budou pouze na 2 minuty fightu nebo jsem to spatne pochopil ?
".. * Elemental Absorption potions now have a 2 minute ..."
Demence. Tzn. das prot a mas na 2 minuty CD na heal a mana flasku. Jakmile ti prot spadne bud das druhy nebo heal/mana pokud uz jsi v boji. Tzn. Prestanou se pouzivat uplne, protoze healer si nikdy nezamkne CD na manu kvuli nejakemu po... resist potu.
".. * Elemental Absorption potions now have a 2 minute ..."
Demence. Tzn. das prot a mas na 2 minuty CD na heal a mana flasku. Jakmile ti prot spadne bud das druhy nebo heal/mana pokud uz jsi v boji. Tzn. Prestanou se pouzivat uplne, protoze healer si nikdy nezamkne CD na manu kvuli nejakemu po... resist potu.
Vazne? a co treba kazzak? A takovejch fightu muze byt vic.
".. * Elemental Absorption potions now have a 2 minute ..."
Demence. Tzn. das prot a mas na 2 minuty CD na heal a mana flasku. Jakmile ti prot spadne bud das druhy nebo heal/mana pokud uz jsi v boji. Tzn. Prestanou se pouzivat uplne, protoze healer si nikdy nezamkne CD na manu kvuli nejakemu po... resist potu.
Vazne? a co treba kazzak? A takovejch fightu muze byt vic.
muze ale neni, driv jsi pouzival i 2 rezist potaky (fire/nature, shadow/fire apod) takze zase extra boost alchemky
2MIKE "..muze byt i vic" Super takze to vyuzijes na 2 bojich a na 87 to pouzit nemuzes.
Je fakt super argumentovat bojem co netrva vic jak 2 minuty. Proste spolecny CD a duration na prot a manu/heal je o nicem.
Kazdy rozumny healer ti rekne mana pot > jinej pot. Pokud so ovsem nejdna o paladina co jede male healy nebo ma jeste v grupe Shadow priesta = endless mana nebo o boj ktery zkonci driv nez ta mana muze dojit.
No, tomu uvěřím až to uvidím - měl jsem několik roztomilých CUT+PASTE konverzací s GMky ohledně spammerů a botů, které měly vesměs naprosto nulový efekt...
Že bude nějaké jakkoli automatizované reportování k něčemu uvěřím až nebude v Ogrimmaru 24 hodin denně někdo spamovat přes /say. To samo o sobě svědčí o dvou věcech - buďto neexistenci jakéhokoli GM ve hře, nebo absolutním nezájmu něco s tím dělat..