Author |
Topic  |
|
x2z
New Member

299 Posts |
Posted - 02/05/2007 : 16:34:13
|
Mám problém zaplatit WoW na další měsíc pomocí e-card KB. Jedná se o virtuální kreditní kartu Mastercard. Vždy po pokusu uskutečnit platbu je platba zamítnuta. Po telefonickém kontaktu s KB jsem se dozvěděl, že oni(Blizzard) ověřejí prý špatně informace o CVC kódu. Požadují, aby tam byla zadávána plastová karta. Má někdo podobnou zkušenost? a jak ji nakonec vyrešil?
|
|
| |
Firian
Average Member
  
1047 Posts |
Posted - 02/05/2007 : 16:39:20
|
Netuším v čem by mohla být chyba, já mám tu samou kartu a nikdy problém nebyl. |
WoW EU *Drak'Thul* Firun (Druid), *Darkspear* Firun (Shaman), *Thunderhorn* Milagros (Gnome Mage) Anarchy Online *RK1* Firian (200 Fixer), Firian2 (216/10 Bureaucrat), Firian3 (60 Doctor), Firian4 (215/13 Shade), Milagros (217/15 Engineer), Firun (217/18 Enforcer) | *RK2* Milagros (120 Adv)
|
 |
|
x2z
New Member

299 Posts |
Posted - 02/05/2007 : 16:45:54
|
Hm, zkusim kontaktovat Blizzard a pokud to snim nějak nevyřešim, tak si odemknu plastovou kartu pro internetové platby... |
 |
|
x2z
New Member

299 Posts |
Posted - 02/05/2007 : 17:11:01
|
Jinak jak to máš? Taky máš na papíře jen číslo kreditky a datum splatnosti a pak dole CCV kód? To si zadal jako Mastercard ty věci z papíru vyplnil a vše šlo dobře? |
 |
|
vlkodlak
Junior Member
 

556 Posts |
Posted - 02/05/2007 : 17:12:45
|
Tohle asi chyba blizzu nebude, po celem svete ty virtualni karty pouziva hrozne moc lidi, od KB urcite taky spousta, ja osobne mam virtualni od ebanky, s timhe problemy vetsinou nejsou.
EDIT: Kde je platba zamitnuta? Nebo te to proste u toho zadavani nepusti dal a hlasi chybne zadane cislo? |
Edited by - vlkodlak on 02/05/2007 17:16:55 |
 |
|
x2z
New Member

299 Posts |
Posted - 02/05/2007 : 17:18:14
|
Your billing information were not validated. Your bank might be requiring you to provide your CVV code for the payment process. (This code appears on the back of your credit card). Please do not try this process more than three times. If the problem persists, please contact our Account and Billing team via www.wow-europe.com/en/support/.
Hlasí, že verification kód je nesprávny, ale on je správny. Jelikož jiný k tý kreditní kartě nemám. Jiný třimístný čislo tam neni. |
Edited by - x2z on 02/05/2007 17:22:47 |
 |
|
Bambi
New Member

134 Posts |
Posted - 02/05/2007 : 17:45:42
|
Problem bude nekde u Blizzu, protoze me to vcera taky nevzalo platbu z karty kterou to platim uz 2 roky (udaje jsou ulozeny u Blizzu a rozhodne je nemenim), takze jim zkus napsat co ti na to odpovi. Zajimavy ale je ze jsem si WoW nakonec zaplatil kamosovou kartou, ktera je uplne stejna tj Visa KB eCard. Imho se jim tam opet neco podelalo a za par dni to zase pujde jako driv. |
Edited by - Bambi on 02/05/2007 17:46:24 |
 |
|
x2z
New Member

299 Posts |
Posted - 02/05/2007 : 17:57:23
|
Napsal jsem mail no, ale pokud bude čekací doba na odpověď jako vždy. Tak si počkám. Minule jsem na jednu otázku dostal odpověď až po měsíci. Snad máš Bambi pravdu a za pár dnu se to vyřeší. Aspoň mezitim udělám vše do školy =) |
 |
|
razorek
New Member


204 Posts |
Posted - 02/05/2007 : 19:06:44
|
ja s e-kartou od KB nemel u blizzardu nidky problem, ale nedavno mi ji taky nevzali ani kamosovi. Musel jsem to zaplatit embasovanou |
Meder [] - Necromancer (AoC) Shay [Rytiri Lva] - Fury/alchemist (sleeping EQ2) Bucho [The Dale Vanguard] - Burglar (LOTRO) Meder - Mage (inactive WoW) Shay [Dread Return] - Priest (WoW) Gankenstain [Dread Return] - Rogue (WoW) |
 |
|
x2z
New Member

299 Posts |
Posted - 02/05/2007 : 19:51:30
|
Takže můžu čekat, že to za pár dní pude? |
 |
|
Kořka
Average Member
  

1466 Posts |
Posted - 02/05/2007 : 20:14:39
|
Měl sem přesně ten samý problém. Taky mám papírovou od KB (protože ta bitch mi řekla, že jako plastovou na internetovou platbu odblokovat nejde, jako wtf). První 2 měsíce fungovala bez problému, ale pak najednou to nešlo. Řešil jsem to jak s Blizzardem, tak s KB a samozřejmě vždy byla chyba u toho druhého :o) Chtěl jsem do KB zajít osobně, ale WoW sem neplatil sobě ale kamošovi který už si našel jiný způsob, tak už mě to nesere :) Ale zajímalo by mě, kde je nakonec problém. Divné je, že Character Transfer sem s tím zaplatil v pohodě. |
Arokh Estarioll |
 |
|
Warlord
Junior Member
 

892 Posts |
Posted - 03/05/2007 : 08:52:37
|
jednou sem mel taky tenhle problem a myslel sem si ze je chyba na strane blizzardu tak sem si koupil kupon protoze sem nechtel cekat a doufal sem, ze pri pristi platbe uz to zase pujde, jako predtim. Po par dnech sem ale obednaval dva datadisky BC a Sendit mi druhy den sdelil ze mam problem s kartou, ze jim to nejde strhnout. To mi bylo divne, protoze na karte penize byli. Po telefonatu do eBanky jsem pak zjistil, ze tam mam nastaveny limit 1000kc coz na ty datadisky nestacilo.
No a pak mi to do sebe zapadlo i u toho blizzardu... vzdycky sem platil mesicni platby a v ten den kdy to neslo sem chtel zaplatit na tri mesice. Bohuzel to stalo 1000 korun a par drobnych a tak to neproslo. Diky te hlasce s CVV kodem me to ale nenapadlo... takze, nemas stejny problem?  |
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 03/05/2007 : 08:54:46
|
jo par znamych melo taky problem s kartou KB, vetsinou pri znovuaktivovani zmrazeneho uctu.. abych vlel trochu optimismu, tak mohu rict, ze vetsinou to dosud musi platit jinym zpusobem.. |
Jerzee <Mor do Kuli> |
Edited by - JerzeeG on 03/05/2007 08:55:41 |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 03/05/2007 : 09:14:09
|
quote: Originally posted by JerzeeG
jo par znamych melo taky problem s kartou KB, vetsinou pri znovuaktivovani zmrazeneho uctu.. abych vlel trochu optimismu, tak mohu rict, ze vetsinou to dosud musi platit jinym zpusobem..
Já a brácha jsme měli stejný problém, zmizel stejně jako se objevil. Prostě to zkoušet a zkoušet, ono to jednou projde. |
 |
|
joXerus
New Member

128 Posts |
Posted - 03/05/2007 : 09:49:34
|
jo ja o tom psal pred 2 mesicama nebo co - jak jsem to vyresil? wow uz tak 2 mesice nehraju poresim to nejak az v zimnim semestru -ted na to neni cas |
Deathmolda - full affli lock <SAC> Chromaggus realm Joxadin - tankadin <SAC> Chromaggus realm |
 |
|
x2z
New Member

299 Posts |
Posted - 03/05/2007 : 12:40:58
|
quote: Originally posted by Warlord
jednou sem mel taky tenhle problem a myslel sem si ze je chyba na strane blizzardu tak sem si koupil kupon protoze sem nechtel cekat a doufal sem, ze pri pristi platbe uz to zase pujde, jako predtim. Po par dnech sem ale obednaval dva datadisky BC a Sendit mi druhy den sdelil ze mam problem s kartou, ze jim to nejde strhnout. To mi bylo divne, protoze na karte penize byli. Po telefonatu do eBanky jsem pak zjistil, ze tam mam nastaveny limit 1000kc coz na ty datadisky nestacilo.
No a pak mi to do sebe zapadlo i u toho blizzardu... vzdycky sem platil mesicni platby a v ten den kdy to neslo sem chtel zaplatit na tri mesice. Bohuzel to stalo 1000 korun a par drobnych a tak to neproslo. Diky te hlasce s CVV kodem me to ale nenapadlo... takze, nemas stejny problem? 
Tento problém určitě nemám. Jelikož když jsem to zřizoval ještě se mě ptal jaký chci limit nabízel právě 1000,-Kč což jsem řikal, že je málo a mám tam limit 10 000,- Kč takže v tomto problém nebude. Peníze na účtě mám taky. Takže opravdu nevim.
Asi to udělám jak píše Gurrshael a snad to jednou projde =) |
 |
|
x2z
New Member

299 Posts |
Posted - 03/05/2007 : 12:48:09
|
Tak nic dnes už to funguje =)
Díky všem za pomoc. |
Edited by - x2z on 03/05/2007 12:58:06 |
 |
|
Kuca
Starting Member
8 Posts |
Posted - 04/05/2007 : 14:49:22
|
Hm tak ja mam stejnej problem ale furt pretrvava :(, kurna uz treti den . |
 |
|
simir
New Member

112 Posts |
Posted - 09/05/2007 : 15:54:55
|
Dnes při kontrole banakovního účtu jsem zjistil, že mám najednou 2 blokované částky a netušil jsem proč, až když sem se lognul na management účtu tak jsem zjistil, že kartu se kterou platím odjakživa wow, už blizzard nějak nebere. Účet byl frozen a další plánované stažení peněz bylo na dnešek, protože včera a předevčírem se jim to asi nějak nepovedlo (pak ale netuším proč mám ty dvě blokované částky)tak jsem vzal a provedl jsem reeditaci platebních informací, zadal jsem tam vše co tam bylo stejně a najednou to prošlo. Akorád když se podívám do blokovaných částek tak je tam uveden jiný obchodník a jiná země... přijde mi to divné...
 |
Warrior Semir Drak´Thul -----------------------------------------------------------------
|
Edited by - simir on 09/05/2007 21:27:13 |
 |
|
|
Topic  |
|