* "Illumination": This talent now only gives 50% of the mana cost of the critical heal. It also now returns the correct amount of mana when used with ranks 4 and 5 of "Holy Shock".
no wai, ze by konecne paladin potreboval manu? skoda ze neco podobnyho postihlo i elem. shamana
prave ze to meni az moc veci, netusim jakej to bude mit v globalu dopad, rozhodne je tam velka hromada nerfu - at uz na strane damage dealingu tak i na strane healingu, zas je tam hromada fixu, ktery to muzou nejak dorovnat. No a jak bude vypadat pvp... buh vi ;)
uplne nejvic me tesi ten nerf illumination, hraju v guilde kde healing delaj jen a jen paladinove s pomoci vsehovsudy dvou priestu, resto shamana nikdo nechce, resto druida taky ne ;) ted jak nerfnou paladiny a nerfnou elem shamana, tak mozna konecne budu mit sanci vytahnout healing gear z truhly a nebudu muset kvuli arena 2x denne respecovat z resto na elem ;)
prave ze to meni az moc veci, netusim jakej to bude mit v globalu dopad, rozhodne je tam velka hromada nerfu - at uz na strane damage dealingu tak i na strane healingu, zas je tam hromada fixu, ktery to muzou nejak dorovnat. No a jak bude vypadat pvp... buh vi ;)
uplne nejvic me tesi ten nerf illumination, hraju v guilde kde healing delaj jen a jen paladinove s pomoci vsehovsudy dvou priestu, resto shamana nikdo nechce, resto druida taky ne ;) ted jak nerfnou paladiny a nerfnou elem shamana, tak mozna konecne budu mit sanci vytahnout healing gear z truhly a nebudu muset kvuli arena 2x denne respecovat z resto na elem ;)
Jo tebe nerf těší, mě který teď dělal 50 levelů na paladinovi to moc netěší, protože Holy byl jediný schopný talent strom, teď po nerfu už nebudem mít žádný. Paladin bude dobrý leda tak na roleplaying. A to je paráda fakt!
I ten tvůj post krásně dokazuje, že už nebude pro něj místo v raidu ani s Holy spec, která jediná měla nějaký přínos. Prot a Retri zůstávají o ničem ale to není žádná změna.
Takže buď potěšen ale taky si uvědom jaké je potěšení hrát postavu která ani v jedné ze tří specializací nemá valného smyslu.
z PvE pohledu to konecne prestane bejt "divine healer", ale normalni smrtelnik co musi chlastat mana poty behem boss fightu, co musi zrat consumables a hlidat si mana management z PvP se pro holy paladina asi nic nemeni a porad zustane jako stezejni pilir asi vsech lepsich 5v5 teamu
roflmao, co brecis, jakoby pala nebyl porad imba... a hlavne tohle se dalo cekat, hraju taky paladina a vubec mi to nevadi :) jak rika mega, pve nebude taky easymode a pvp je porad stejny z pohledu holadina
* Fixed a grammatical error in the quest, "The Ring of Mmmrrrggglll" * In the Black Morass, gnomes are now able to run through the water like other races. ( http://www.darklegacycomics.com/85.html )
* Fixed a grammatical error in the quest, "The Ring of Mmmrrrggglll" * In the Black Morass, gnomes are now able to run through the water like other races. ( http://www.darklegacycomics.com/85.html )
konecne, uz me nebavilo topit se tam, kde vsichni ostatni probihaji
Nejvic me bavi alici omg.... hnat vase postavy dohrobu omfg... Konecne neco poradnyho co prislo sice pozde ale je to tu. Uz to holt nebude mit trapna aliance tak easy jak to vzdy mela. Kupodivu to prislo jak vsichni cekaly az kdyz ho dostala horda demence. Nejvic me bavi ty magori co si mysli ze jim blizzard ukrivdil. Mely jste vyhodu jako prase od vydani WOW a co jste stim udelaly hovno naprosty hovno vzdy jste byly posledni omg. Proste lamy.
paladin i presto zustane dulezitym clanekm omg jeho aury jsou proste top to se shamanem(hovnarem) neda srovnavat :) jeste ze je patek omg...
Curse of Tongues" now has a 12 second duration when used on PvP targets. "Ritual of Souls" no longer consumes a "Soul Shard" when cast in arenas.
hm to snad ani nekomentuju (jedno vo hovne a to druhy melo bejt hned magori proste)
Chance to break crowd control from damage: The increased chance for a spell to break from taking a critical strike has been removed. Instead, all targets over level 60 have a slightly larger chance to break out of crowd-controlling effects when they take damage.
Ted uz pujde chainfearkill asi podstatne hur :)
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
Chance to break crowd control from damage: The increased chance for a spell to break from taking a critical strike has been removed. Instead, all targets over level 60 have a slightly larger chance to break out of crowd-controlling effects when they take damage.
Ted uz pujde chainfearkill asi podstatne hur :)
Ehm maslo ja neferuju to uz by jsi mohl vedet :). Ja zabijim na jeden FEAR a nekdy na DEATH COIL, nebot jak rikaji tanci :) chvilku mi nechte na agro, necham mu 3K a jedu FULL load :) at se tam neflaka ne ? :)
Warlocks "Insignia of the Alliance/Horde" and "Medallion of the Alliance/Horde" now remove "Fear", "Stun" and "Slowing" effects and no longer remove "Charm" and "Polymorph" effects.
Rogues "Insignia of the Alliance/Horde" and "Medallion of the Alliance/Horde" now remove "Fear", "Stun" and "Polymorph" effects and no longer remove "Charm" effects.
Vyborna zprava pro warlocky (aspon co se PvP tyce) - insignie bude konecne pouzitelna a bude mit smysl ji nosit.
Nejvic me bavi alici omg.... hnat vase postavy dohrobu omfg... Konecne neco poradnyho co prislo sice pozde ale je to tu. Uz to holt nebude mit trapna aliance tak easy jak to vzdy mela. Kupodivu to prislo jak vsichni cekaly az kdyz ho dostala horda demence. Nejvic me bavi ty magori co si mysli ze jim blizzard ukrivdil. Mely jste vyhodu jako prase od vydani WOW a co jste stim udelaly hovno naprosty hovno vzdy jste byly posledni omg. Proste lamy.
paladin i presto zustane dulezitym clanekm omg jeho aury jsou proste top to se shamanem(hovnarem) neda srovnavat :) jeste ze je patek omg...
Curse of Tongues" now has a 12 second duration when used on PvP targets. "Ritual of Souls" no longer consumes a "Soul Shard" when cast in arenas.
hm to snad ani nekomentuju (jedno vo hovne a to druhy melo bejt hned magori proste)
Viditelne si nepochopil o com to je a whinnujes o uplnej kravine. Paladin nie je o aurach, ale o blessingoch.
Skoda, ze nerfli Divine Ilumination a aj Elemental Focus. Co uz ;)
Shaman to odniesol dost tvrdo, Elemental Focus aj WF downranking.
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Nejvic me bavi alici omg.... hnat vase postavy dohrobu omfg... Konecne neco poradnyho co prislo sice pozde ale je to tu. Uz to holt nebude mit trapna aliance tak easy jak to vzdy mela. Kupodivu to prislo jak vsichni cekaly az kdyz ho dostala horda demence. Nejvic me bavi ty magori co si mysli ze jim blizzard ukrivdil. Mely jste vyhodu jako prase od vydani WOW a co jste stim udelaly hovno naprosty hovno vzdy jste byly posledni omg. Proste lamy.
Imo to je nerf hlavně kvůli tomu že v 2.0+ začal být raidakceptovatelný priest kterej skrze vampiric embrace a paladinův spiritual attunement dával palátovi manu. Pre2.0 jsem moc shadowpriestů v raidech neviděl - hlavně kvůli threatu.
quote:"Ritual of Souls" no longer consumes a "Soul Shard" when cast in arenas. .. melo bejt hned magori proste
Jo? Mně by přišlo logičtější kdyby healthstone shard v aréně nepotřeboval ale ritual of souls ano. Tak jako ostatní classy (druid/priest taky nehodí group stamku/shadow prot/gotw zadarmo, musí buď zaplatit nebo buffovat po jednom)
No nevim co myslis ty, ale jako paldin co ma po dobu 10 min furt skoro plnou manu ikdyz spamuje heal je trosku picovina, kdyz ostatni classy nic podobnyho nemuzou. Opak paladina ma bejt shaman. Ale to co vidim tak nedokaze ani polovinu toho co palach.
quote:Originally posted by DarkFace Shaman to odniesol dost tvrdo, Elemental Focus aj WF downranking.
Elemental Focus byl ulet, nerf je na miste, WF downranking byl bug o kterym se vedelo od zacatku, byla pouze otazka casu kdy to opravej
EF byl ulet na urovni illumination u palata, oboji nerfujou, co se da delat, u palata me to tesi, u shamana to bylo jasny hned, od lvl 70 to zaclo bejt vic nez silny ted mam se shamanem nakejch 33% crit = 33% clearcast ,po nerfu to bude zhruba 20% clearcast, to je porad docela fpohode zato paladinove ted uz budou asi jen spamovat FoL
No neviem ako vy, ale ja mam pri 6 a viac minutovom boss boji dost problemy s manou pri 40% raid buffed crite.
Mag ma evocation, ale shaman?
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Aky ma potom elemental spec zmysel ked sice robis slusny dmg a bufujes partu, ale po par minutach si OOM?
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
alchemy stone si jakozto jewelcrafter moc poridit nemuzu ;) a kdybych sel do druhy profese (zrusit mining je money sink jak blazen pro jewelcraftera) tak bych stejne bral radsi eng
evocace = 4.5-5k many... zas tak velka vyhra to neni... nehlede na to, ze shadow priest resi vetsinou vsechny problemy s manou, i u shamanu
quote:Originally posted by DarkFace
A preco by nemal byt?
Aky ma potom elemental spec zmysel ked sice robis slusny dmg a bufujes partu, ale po par minutach si OOM?
pravda, kdyz si bez many, tak porad davas buffy parte, kdyz je mage bez many tak dava co? navic mas porad moznost si specnout resto a healovat, mage zadny resto talenty natoz healy nema, tak kdyz by nekdo delal srovnatelnou dmg + buffoval partu, tak na co maga?
viz shadow priest, proste byl (a stale bude i po tom nerfu) nej DD classou do raidu: imba mana a hp regen u svoji grupy, debuff co zvetsuje dmg vsem casterum + dalsi debuff co zvetsuje dmg lockum, nejlepsi dmg (spolu s warlockama, po patchy to bude horsi, ale furt top) a nejlepsi scaling
Sakki - Black Division - DrakThul
"People say we usually raid 24 hours a day with no food or sleep, then when one dies, we replace them with young people that can live for a while. Also, true!"
viz shadow priest, proste byl (a stale bude i po tom nerfu) nej DD classou do raidu: imba mana a hp regen u svoji grupy, debuff co zvetsuje dmg vsem casterum + dalsi debuff co zvetsuje dmg lockum, nejlepsi dmg (spolu s warlockama, po patchy to bude horsi, ale furt top) a nejlepsi scaling
viz shadow priest, proste byl (a stale bude i po tom nerfu) nej DD classou do raidu: imba mana a hp regen u svoji grupy, debuff co zvetsuje dmg vsem casterum + dalsi debuff co zvetsuje dmg lockum, nejlepsi dmg (spolu s warlockama, po patchy to bude horsi, ale furt top) a nejlepsi scaling
ja jsem myslel ze MF je jedno z nejhur scalujicich dmg kouzel co ve hre vubec je...
quote:Originally posted by Sakki viz shadow priest, proste byl (a stale bude i po tom nerfu) nej DD classou do raidu: imba mana a hp regen u svoji grupy, debuff co zvetsuje dmg vsem casterum + dalsi debuff co zvetsuje dmg lockum, nejlepsi dmg (spolu s warlockama, po patchy to bude horsi, ale furt top) a nejlepsi scaling
S tím scalingem jsi poněkud ujel :) MB = 1.5 sec cast = sucks takže cca 43% z spelldamage. Mindflay se scaluje se spelldamage úplně záhadně špatně (blizzard o tom psal cosi že kdyby měl klasické scalování (zn. casttime nebo castduration / 3.5 * spelldamage * .9 za slow efekt) jako běžné spelly tak by byl "too powerfull", proto má úplně vlastní chování vs spelldamage) - prakticky nejzásadnější výhoda je mana/damage. Shadowword se sice scaluje normálně jenže tím rozpočítáním na kolik je ta dota sekund taky nic moc. Tedy v raidu je to samozřejmě jinak ale solo priest se scaluje snad nejhůř z casterů.
quote:"Ritual of Souls" no longer consumes a "Soul Shard" when cast in arenas. .. melo bejt hned magori proste
Jo? Mně by přišlo logičtější kdyby healthstone shard v aréně nepotřeboval ale ritual of souls ano. Tak jako ostatní classy (druid/priest taky nehodí group stamku/shadow prot/gotw zadarmo, musí buď zaplatit nebo buffovat po jednom)
A jake by v tom měl byt rozdil jestli jich castne 5 nebo jeden soul když to jde bez many. Nehledě tomu že ostatni si ty regy koupi za deseťák u npc za rohem a ty jdes po 5ti kolech v BG na pul hodiny sosat moby do lesa jak debil ...
quote:Originally posted by Rakhen S tím scalingem jsi poněkud ujel :) MB = 1.5 sec cast = sucks takže cca 43% z spelldamage. Mindflay se scaluje se spelldamage úplně záhadně špatně (blizzard o tom psal cosi že kdyby měl klasické scalování (zn. casttime nebo castduration / 3.5 * spelldamage * .9 za slow efekt) jako běžné spelly tak by byl "too powerfull", proto má úplně vlastní chování vs spelldamage) - prakticky nejzásadnější výhoda je mana/damage. Shadowword se sice scaluje normálně jenže tím rozpočítáním na kolik je ta dota sekund taky nic moc. Tedy v raidu je to samozřejmě jinak ale solo priest se scaluje snad nejhůř z casterů.
no, bez talentu to vypada desne co, ale dobry si talenty a raid debuffy pripomenout ze: shadow focus +10% hit, shadow weaving +15% dmg, darkness +10% dmge, shadow form +15% dmge, shadow power +15% crit, misery +5% dmge, shadow vulneability +20% dmg (neni tam sice celou dobu, ale spis polovinu = 10%), CoS +13% dmge, +6sec na SW:P = 1.9 nasobek dmg z talentu a raid debuffu, 10% hit, 15% crit, +6sec na SW:P
a kdyz sme u toho, 43% spell dmg pro 1.5sec cast (bez talentu) je stejnej narust dps jako 100% spell dmge pro 3.5sec cast..., jen to 1.5sec kouzlo dostane 2.3x base dmg za dobu, co to 3.5sec kouzlo jen jednou, takze zadny sux...
a jeste u shadow priesta, cim vic spell dmge, tim vetsi mana regen, tim vetsi heal ---> ma ze spell dmge vsechno = memusi se srat s nejakym intelectem, staminou, spiritem... sem si 100% jistej, ze s nulovym gearem by firemage spriesta 100% outdmgnul, ale cim vic ma spell dmge, tim to hur jde - ma vic many, vic dmge, vic vseho
a jak moc je spatnej shadow priest scaling, no podivejte si na videa Nihilum, DnT... prvni je temer vzdy bud shadow priest a nebo warlock co dava CoA, dobry rict ze tyhle boje jsou mereny pro cca 1500-1600 +spell dmg, tzn neco co po nerfnu consumables nebudes mit ani s t6kou, a spriest je tam v nejhorsim top3 dmg dealer.
Sakki - Black Division - DrakThul
"People say we usually raid 24 hours a day with no food or sleep, then when one dies, we replace them with young people that can live for a while. Also, true!"
a presne to co si tu popsal znamena, ze scaluje blbe s gearem... zadna jina classa nema tolik +%talentu
no cekal sem, ze napises trochu vic
nejak mi unika, co je na tom spatnyho (pro shadow priesta), ze ma v talentech (a debuffech) 1.9x dmg... cmon, nejakej theorycraft k tomu pridej
jinak, praxe... podivej se treba na DnT vs Lurker Below... dotky tikaji za 750 ---> 2x750/3 = 500dps, do toho mind flay nekde kolem 800dps, tak to uz mame 1300dps, obcas prihodit mind blast, SW:D a mam to tak na 1400dps... jeste pridam ze nemel na sobe jedinej dmg pot a za celou dobu nevypil jedinej mana pot a mana mu vubec nedochazela...
doakze tohle mage? huh, ani full flasked
Sakki - Black Division - DrakThul
"People say we usually raid 24 hours a day with no food or sleep, then when one dies, we replace them with young people that can live for a while. Also, true!"