Author |
Topic  |
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 16:58:58
|
Jak pise NoX. +1 hit snizuje sanci na miss. 2hand ma 5% sanci na miss. Je tam drobna odchylka, protoze to nikdy nebude nula. Nekde jsem videl testy a pri +5%hit u 2handeru byl cca 5x miss z 1000 swingu. U DW to bylo 5% main hand a 10% offhand, takze 10% stacilo na "vynegovani" missu z offhandu.
Idealni je teda mit +5% hit (2h weapon), protoze automaticky snizis sanci na miss. Ten swing mohl byt totiz critical. Vyhodnoceni tedy probiha imo takto: checknou jestli ses trefil, pak checknou jestli je crit a az pak je vysledny zasah.
Def rating zvysuje sanci na miss (nebo zvysoval). Aby jsi critoval trebas def warra tak potrebujes high crit anebo vetsi +hit. Kdyz presahnes s 2handem 5% na hit, tak mas automaticky vyhodu proti charum s vysokym def ratingem.
Priklad: Rekneme ze ma warrior +200 def rating, snizi ti sanci na hit o (placnu) 5%, tim padem mas 5% sanci ze ho missnes. Kdyby jsi mel s 2handerm +10% na hit, tak ti ani s timto def ratingem nesnizi tvuj hit. Protoze by jsi se dostal na hranici 5%+hit a zasah by byl porad jistej (no jo, jeste mame parry ja vim). Jenze kdo by delal s 2handerem vice jak 5% ze? . Vetsina DW itemu ma malo staminy.
Ehm, snad jsem to napsal dobre. 
Jinak cap na crit je. Myslim ze na crit je 75%, dodge to samy, dmg reduction z armoru je taky capnuty na 75% a parry netusim.
Predem se omlouvam, za mozne chybicky, protoze si to uz moc dobre nepamatuju. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
Edited by - Shemiramoth on 19/12/2006 17:06:16 |
 |
|
NoX
Moderator
  

1051 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 17:24:33
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
2hand ma 5% sanci na miss. Je tam drobna odchylka, protoze to nikdy nebude nula. Nekde jsem videl testy a pri +5%hit u 2handeru byl cca 5x miss z 1000 swingu. U DW to bylo 5% main hand a 10% offhand, takze 10% stacilo na "vynegovani" missu z offhandu.
Ono to taky bude tím, že to není rovných 5% ale 5,6% pro jednu zbraň a 24,6% při DW. Myslím, že na white hity máš 1% missrate neustále, u specek se dá eliminovat miss na 100%.
quote:
Jinak cap na crit je. Myslim ze na crit je 75%...
Crit Cap je ovlivněný situací..například pro DW warra útočícího na bosse ze předu:
Miss 24.6%
Dodge 5.6%
Parry 5.6%
Glancing Hit 40.0%
Block 5.6%
Hit + crit 18.6% Ať má ta plechovka sebevětší crit, víc jak 18,6% se prostě počítat nebude. Když by si vzal 2h zbraň a šel toho bosse okuchávat do zad, zvedne se mu Crit Cap na nějakých 48,8%.
|
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 18:08:22
|
Ja mel na mysli PvP. Ne fight proti bossikum. ALe je to dost mozne, ze to plati i u playeru. Fakt nevim. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
Reyden
Senior Member
   

2747 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 18:25:30
|
Ten Crit Cap v pve je u vsech charu stejny? Tzn. ze se nepocita vic nez cca 20%? |
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!" |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 20/12/2006 : 13:43:35
|
proc je crusader enchant lepsi nez lifestealing?
kdyz mam dejme tomu jednu zbran s rychlosti 2.6 (jednorucka) tak crusader pa 4.7% sanci ze procne ... lifestealing na stejne zbrani ma 20.4% ze procne ... je to priblizne 1 proc crusaderu na 4 procy lifestealingu ... rozdil v healu je 85-125 na crusaderu proti 4*30 (120) na lifestealu ... rozdilv dmg?? 100 str na 15s ... tedy 5 hitu ... 200ap prida 14.3 dps ... jednorucka se pocita *2.4 takze 34.3dmg ... na 5 hitu je to 171.5(bonus) a pri lifestealingu jen 4*30(120dmg) ... ale pri crusaderu se muze stat ze ne vsechny hity zasahnou cil a ani to ze jich za 15s bude 5 ... muze jich byt s instanty i vic a nebo taky zadny
co je teda lepsi? a proc? |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 20/12/2006 : 13:47:18
|
Ty útočíš jen autoattackem? :D |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 20/12/2006 : 13:56:30
|
quote: Originally posted by Rakhen
Ty útočíš jen autoattackem? :D
no to ne proto pisu ze tech ran muze byt za 15s vic ... %procu se pak uz nemeni a specky bych pouzival i pri crusaderu tak i pri lifestealu ze |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Gurat
Starting Member
72 Posts |
Posted - 20/12/2006 : 14:15:08
|
quote: Originally posted by Eagle
quote: Originally posted by Rakhen
Ty útočíš jen autoattackem? :D
no to ne proto pisu ze tech ran muze byt za 15s vic ... %procu se pak uz nemeni a specky bych pouzival i pri crusaderu tak i pri lifestealu ze
Je to naprosto jednoduchy i bez matematiky..crusader ma hezky efect pri procu.. |
WOW Moula & Sandio <MYTH> DT WHO Mooshtubba Squig Herder |
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 20/12/2006 : 14:23:37
|
quote: Originally posted by Gurat
Je to naprosto jednoduchy i bez matematiky..crusader ma hezky efect pri procu..
oprava, matematika je potreba, pac: look > all ! |
Jerzee <Mor do Kuli> |
Edited by - JerzeeG on 20/12/2006 14:24:27 |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 20/12/2006 : 14:48:29
|
quote: Originally posted by Eagle
quote: Originally posted by Rakhen
Ty útočíš jen autoattackem? :D
no to ne proto pisu ze tech ran muze byt za 15s vic ... %procu se pak uz nemeni a specky bych pouzival i pri crusaderu tak i pri lifestealu ze
Nesmíš zapomínat že to AP/14 funguje na white hity - ale u bloodthirstu to udělá sakra víc protože ten je přímo 45% AP (a taky to že třeba fury war může mít talent na +ap v berserku což se tím gainem z crusaderu přenásobí atd) |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 20/12/2006 : 15:49:02
|
quote: Originally posted by Rakhen
quote: Originally posted by Eagle
quote: Originally posted by Rakhen
Ty útočíš jen autoattackem? :D
no to ne proto pisu ze tech ran muze byt za 15s vic ... %procu se pak uz nemeni a specky bych pouzival i pri crusaderu tak i pri lifestealu ze
Nesmíš zapomínat že to AP/14 funguje na white hity - ale u bloodthirstu to udělá sakra víc protože ten je přímo 45% AP (a taky to že třeba fury war může mít talent na +ap v berserku což se tím gainem z crusaderu přenásobí atd)
to zapominam no ... jsem protwar :) nemam bloodthirst a ani talenty v AP :) mam jen Heroic :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Warlord
Junior Member
 

892 Posts |
Posted - 21/12/2006 : 15:14:10
|
quote: Originally posted by Eagle
ja taky nekde cet ze moc +hit vytlacuje crity z tabulky ... je tu nekdo kdo tomu vazne rozumi amohl by to jednoduse popsat? jednoduse jako pro blby jako pro me treba :)
jo je, Deimos  |
 |
|
joXerus
New Member

128 Posts |
Posted - 29/12/2006 : 20:26:55
|
ty woe ted jsem sem po dlouhe dobe juknul a nestiham z toho co tu resite jsem celkem noobik takze mozna (urcite) budu mit debilni dotazy
videl jsem wara s 2x HW 1H mace - wtf? to jel arms talenty na stun? jak to v takovym pripadu byva? to jede arms az po endless rage nebo to byva arms/fury?
ja mam teprv low lvl a jedu fury bo se mi to libi a jak jsem se dozvedel je to aj lepsi na creepovani ale hodne kamosu mi reklo ze pak mam dat 2H - ja bych radeji furt DW bo se mi libi u death wish imune to fear - to succuby neřeší co?
jakej mate nazor na rampage? projizdel jsem blizz fora a krom toho ze jsem se dovedel ze v tbc budou tankovat druidi tak tam resili ze je to celkem na prd |
Deathmolda - full affli lock <SAC> Chromaggus realm Joxadin - tankadin <SAC> Chromaggus realm |
 |
|
joXerus
New Member

128 Posts |
Posted - 29/12/2006 : 22:52:41
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by qsubt
quote:
Se shadow priestama mam i bez shadow rezist equipu hodne slusne skore (tak 90% vyhra pro mne). Se shadow rezistem je to pohodicka.
a mluvime o stejnem eqipu? tj pripadny rank14 vs rank14 apod?
Ne, 6 T2 2 t3 prot war. Dostane 5 sunderu a vychutnavka devastatem.
muzes mi rict jak si ho vychutnas devastem kterej dava 5o% zbrane? jako prot jsi do neho sel 1H nebo zeby 2H? i tak je to nejak ulet ne? ja vim jsem planej ale vysvetlit pls  |
Deathmolda - full affli lock <SAC> Chromaggus realm Joxadin - tankadin <SAC> Chromaggus realm |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 30/12/2006 : 00:40:38
|
quote: Originally posted by joXerus
quote: Originally posted by Rahman Ne, 6 T2 2 t3 prot war. Dostane 5 sunderu a vychutnavka devastatem.
muzes mi rict jak si ho vychutnas devastem kterej dava 5o% zbrane? jako prot jsi do neho sel 1H nebo zeby 2H? i tak je to nejak ulet ne? ja vim jsem planej ale vysvetlit pls 
Devastate dává 50% dmg zbraně + bonus za každý sunder - takže plně nasunderovaný je to instant který prot wara stojí 12 rage a dává cca 300-400 damage noncrit (samozřejmě jako instant navíc k autoattacku - v Rahmanově případě jednoručka - Thunderfury). To prokládané každých 5 sekund shield bashem který může klidně critnout za 1000... 
Jde o to že má dost životů aby toho priesta umlátil s rezervou dřív než mu něco hrozí. |
Edited by - Marigold on 30/12/2006 00:40:59 |
 |
|
joXerus
New Member

128 Posts |
Posted - 30/12/2006 : 11:29:44
|
aaaha ja si to blbe prelozil - ja myslel ze to je 5O%dmg + ten dmg A threat za kazdy sunder, nevedel jsem ze to pridava dmg za kazdy sunder 
stejne mi neni dost jasny jak prot war umlati SP - ten nic nedela? jo ma z bashe silence ale to netrva furt a nez ho umlati tak ten priest taky neco stihne minimalne fear ne? nebo je to o tom ze nez tomu warovi dojdou hp tak uz nebude fear ucinkovat? ucinkuje 3x nebo jak to je ?
pouzivas aj ten improved defensive stance na redukci spell dmg? |
Deathmolda - full affli lock <SAC> Chromaggus realm Joxadin - tankadin <SAC> Chromaggus realm |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 30/12/2006 : 15:31:59
|
no u me teda devastate dela za sundery jen threat a zadny dmg protoze mam whitehity za 500 a devastate kolem 250 ... shielbash za 500
devastate je dobry jen na to ze je to instant ale dmg to nedela |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
Edited by - Eagle on 31/12/2006 10:51:57 |
 |
|
kyle
Starting Member
12 Posts |
Posted - 30/12/2006 : 22:13:53
|
quote: Originally posted by Marigold Devastate dává 50% dmg zbraně + bonus za každý sunder - takže plně nasunderovaný je to instant který prot wara stojí 12 rage a dává cca 300-400 damage noncrit (samozřejmě jako instant navíc k autoattacku - v Rahmanově případě jednoručka - Thunderfury). To prokládané každých 5 sekund shield bashem který může klidně critnout za 1000... 
haha. wtb 350dmg devastate noncrit a shield bash za 1000. mozna jsi myslel shield slam, ale ten málokdy (0<-x)crituje za 1000+ (nemluvě o tom, že v prot equipu se celkově moc necrituje :)
|
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 31/12/2006 : 01:59:18
|
No jo, slam, si to pletu.
Prot specnutý war samozřejmě může být v crit equipu, se štítem, docela hezky to funguje  |
 |
|
joXerus
New Member

128 Posts |
Posted - 01/01/2007 : 15:11:52
|
takze jsem si to prelozil dobre puvodne ze to da 1/2 dmg zbrane plus malej bonus a k tomu navic threat za kazdy sunder? 
prot v critovym equipu? hmm to mi nepripada nejak dobra volba ne? btw thunderfury taky nema moc velky dmg ne? to je celkem rychla zbran myslim... |
Deathmolda - full affli lock <SAC> Chromaggus realm Joxadin - tankadin <SAC> Chromaggus realm |
 |
|
Rebeka
Starting Member
73 Posts |
Posted - 01/01/2007 : 15:25:38
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
Def rating zvysuje sanci na miss (nebo zvysoval). Aby jsi critoval trebas def warra tak potrebujes high crit anebo vetsi +hit. Kdyz presahnes s 2handem 5% na hit, tak mas automaticky vyhodu proti charum s vysokym def ratingem.
Dobrý, až na to že v PvP to tak vůbec není. Jestli má někdo def.300 nebo 450, v PvP je to uplně jedno, vše nad 300 je ignorováno. |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 01/01/2007 : 15:37:53
|
quote: Originally posted by joXerus
takze jsem si to prelozil dobre puvodne ze to da 1/2 dmg zbrane plus malej bonus a k tomu navic threat za kazdy sunder? 
prot v critovym equipu? hmm to mi nepripada nejak dobra volba ne? btw thunderfury taky nema moc velky dmg ne? to je celkem rychla zbran myslim...
Půl damage zbraně plus 25 za každý sunder, takže zas tak extra to není, ale na druhou stranu je to instant... |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 01/01/2007 : 16:21:34
|
quote: Originally posted by kyle
quote: Originally posted by Marigold Devastate dává 50% dmg zbraně + bonus za každý sunder - takže plně nasunderovaný je to instant který prot wara stojí 12 rage a dává cca 300-400 damage noncrit (samozřejmě jako instant navíc k autoattacku - v Rahmanově případě jednoručka - Thunderfury). To prokládané každých 5 sekund shield bashem který může klidně critnout za 1000... 
haha. wtb 350dmg devastate noncrit a shield bash za 1000. mozna jsi myslel shield slam, ale ten málokdy (0<-x)crituje za 1000+ (nemluvě o tom, že v prot equipu se celkově moc necrituje :)
Do plne nasunderovaneho clothaka dava devastate s tfkem v def equipu rany prumerne za 260, s high warlord jednoruckou za 340 (oboji noncrit). Shield slamy critujou za 1100 taky jen v def equipu, v dps equipu neni bonus na shieldblock value. |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 02/01/2007 : 10:44:52
|
ja davam devastate s HWL jednoruckou kolem 250 coz je polovina normalniho dmg ... nevim esli to pridava 125dmg za 5 sunderu ... mozny je vsechno kazdopadne instant to je :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 02/01/2007 : 13:43:07
|
Možná je jen něco špatně (grafický glitch kdy moba vidím v jiné pozici než je) ale nevšiml si někdo že by se mu občas (ne pravidelně) stalo že by měl parry od bosse na ránu kterou mu dal zezadu? Při včerejším loathebovi jsem měl asi 4 rány parry... pravda není to moc ale pořád mě to dost překvapilo, před patchem 2.0 jsem nikdy nic takového neviděl.
Současně mě překvapilo že můj alt mág (tehdy level 51) v AV dostal od paladina "crushing blow" což - aspoň dle toho co vím - měla být rána čistě v PvE od moba... |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 02/01/2007 : 14:52:09
|
quote: Originally posted by Rakhen
Možná je jen něco špatně (grafický glitch kdy moba vidím v jiné pozici než je) ale nevšiml si někdo že by se mu občas (ne pravidelně) stalo že by měl parry od bosse na ránu kterou mu dal zezadu? Při včerejším loathebovi jsem měl asi 4 rány parry... pravda není to moc ale pořád mě to dost překvapilo, před patchem 2.0 jsem nikdy nic takového neviděl.
Současně mě překvapilo že můj alt mág (tehdy level 51) v AV dostal od paladina "crushing blow" což - aspoň dle toho co vím - měla být rána čistě v PvE od moba...
Ja s roguem pravidelene dostavam na BSko parry (aspon 10x za raid tam proste je) asi ocasem . Opravovali to uz kdysi, ale asi udelali nekde chybu soudruzi :) |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 03/01/2007 : 19:39:53
|
quote: Originally posted by Little Ja s roguem pravidelene dostavam na BSko parry (aspon 10x za raid tam proste je) asi ocasem . Opravovali to uz kdysi, ale asi udelali nekde chybu soudruzi :)
parry a dodge bs zezadu ... je to takova latency/client vased vec
nemelo by se to stavat, ale diky tomu ze je BACK kvuli pozicnim utokum udelanej tak ze kdyz stojis primo v hraci tka je back vsude kolem tebe ( jinak by bylo nemozny cokoliv s backstabem delat ) a v tu chvili to ta hra bere jako kdyby to byl normalni utok zepredu ( ocividne to jestli jsi back pro kontrolu toho jestli muzes bs a toho jestli oponent muze dodge/parry je urcovany odlisnejma vecma )
sice nechapu proc to neopravili protoze mi to prijde jako takovej vcelku trapnej glitch ale co uz |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 04/01/2007 : 08:43:57
|
quote: Originally posted by Mefisto
quote: Originally posted by Little Ja s roguem pravidelene dostavam na BSko parry (aspon 10x za raid tam proste je) asi ocasem . Opravovali to uz kdysi, ale asi udelali nekde chybu soudruzi :)
parry a dodge bs zezadu ... je to takova latency/client vased vec
nemelo by se to stavat, ale diky tomu ze je BACK kvuli pozicnim utokum udelanej tak ze kdyz stojis primo v hraci tka je back vsude kolem tebe ( jinak by bylo nemozny cokoliv s backstabem delat ) a v tu chvili to ta hra bere jako kdyby to byl normalni utok zepredu ( ocividne to jestli jsi back pro kontrolu toho jestli muzes bs a toho jestli oponent muze dodge/parry je urcovany odlisnejma vecma )
sice nechapu proc to neopravili protoze mi to prijde jako takovej vcelku trapnej glitch ale co uz
To si právě nejsem úplně jistej - pochopil bych třeba parry od Loatheba protože tam pobíháš jak lampa - tak tě prostě někdy server registruje po přeběhu ještě kousek "za sebou" - jenže já tu mluvím i o parry od Patchwerka a podobnejch kde stojíš celý fight mobovi za zádama, nehýbeš se, on se nehýbe... |
 |
|
l0bos
New Member

133 Posts |
Posted - 04/01/2007 : 12:30:27
|
Working as intended,tzn. nevime co s tim takze to funguje jak ma. Z tehle libustek mam nejradsi buglej vanish a pety utocici do stealthu. |
Drak'Thul <Cursed Corpses> |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 04/01/2007 : 12:51:44
|
quote: Originally posted by l0bos
Working as intended,tzn. nevime co s tim takze to funguje jak ma. Z tehle libustek mam nejradsi buglej vanish a pety utocici do stealthu.
Az na to, ze peti utocici do stealthu nejsou "bug" ale "working as intended". |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 04/01/2007 : 12:57:39
|
Čistě pro info - pokud by se vám náhodou stalo že dáváte nějaké podezřele malé rány (něco jako crit overpowerem do rogua za 300, revenge za 8, crit 2h s MS arms buildem za 200 na nasunderovaného moba), pak se nejedná o vaši fantazii. Z nějakého důvodu totiž při switchování equipu se nekorektně přičítají staty. Jediná metoda jak tomu zabránit je unequipnout item a pak ho nasadit do "prázdného" slotu. Typicky je to vidět pokud zkoušíte equipnout AD insignii, auru z ní nedostanete pokud ji zkusíte přehodit itemrackem, pokud ji zkusíte přehodit manuálně ani pokud ji použijete - a máte nasazený jiný trinket za který se prohodí.
GG blizzard... |
 |
|
l0bos
New Member

133 Posts |
Posted - 04/01/2007 : 13:19:58
|
quote: Originally posted by Gurrshael
quote: Originally posted by l0bos
Working as intended,tzn. nevime co s tim takze to funguje jak ma. Z tehle libustek mam nejradsi buglej vanish a pety utocici do stealthu.
Az na to, ze peti utocici do stealthu nejsou "bug" ale "working as intended".
Jj i kdyz jsem ooc,stejne referuje blizzna o vanish bugu. |
Drak'Thul <Cursed Corpses> |
 |
|
Threepio
nic

126 Posts |
Posted - 04/01/2007 : 16:16:13
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Az na to, ze peti utocici do stealthu nejsou "bug" ale "working as intended".
Muzes nekde hodit link na to ze je to v poradku ? Rozhodne jde totiz o bug... Rekneme ze bych to i pochopil u huntera, coz ma bejt rekneme counter na rogue class ( i kdyz ten si muze hodit marku ), ale tezko u locka, maga, druida,obecne u jakykoliv classy co dostane kdykoliv v budoucnu peta. Dokonce to plati snad i na kteryhokoliv engineera, co ma venku peta, pokud ho rogue napadne.
Edit : Fora aktualne nejedou, takze nemuzu overit v rogue buglistu. |
Tak trosku...klokan |
Edited by - Threepio on 04/01/2007 16:17:32 |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 29/01/2007 : 16:35:21
|
Pokud rádi reflektujete kouzla, jen dvě drobnosti: - každý reflect který provedete vás stojí experience. Ie. pokud mobovi odrazíte kouzla jež ho zraní za 20% exp, dostanete za něj jen 80% exp - pokud se vám podaří zranit moba spell reflectem za 50 a více procent, nedostanete žádné exp, nezapočítá se do questů a nezískáte loot - zatím si nejsem 100% jistý jestli to funguje i v pvp při dělení honoru protože jsem zatím nenašel nikoho kdo by na mě kouzlil pyro tak dlouho abych stihl equipnout štít, přepnout do def stance, získat 25 rage a aktivovat shieldblock |
 |
|
Firian
Average Member
  
1047 Posts |
Posted - 29/01/2007 : 16:52:40
|
Si to namakruj, pak to stihneš ;-) |
WoW EU *Drak'Thul* Firun (Druid), *Darkspear* Firun (Shaman), *Thunderhorn* Milagros (Gnome Mage) Anarchy Online *RK1* Firian (200 Fixer), Firian2 (216/10 Bureaucrat), Firian3 (60 Doctor), Firian4 (215/13 Shade), Milagros (217/15 Engineer), Firun (217/18 Enforcer) | *RK2* Milagros (120 Adv)
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 29/01/2007 : 17:01:15
|
quote: Originally posted by Rakhen
Pokud rádi reflektujete kouzla, jen dvě drobnosti: - každý reflect který provedete vás stojí experience. Ie. pokud mobovi odrazíte kouzla jež ho zraní za 20% exp, dostanete za něj jen 80% exp - pokud se vám podaří zranit moba spell reflectem za 50 a více procent, nedostanete žádné exp, nezapočítá se do questů a nezískáte loot - zatím si nejsem 100% jistý jestli to funguje i v pvp při dělení honoru protože jsem zatím nenašel nikoho kdo by na mě kouzlil pyro tak dlouho abych stihl equipnout štít, přepnout do def stance, získat 25 rage a aktivovat shieldblock
Takže čistě teoreticky, pokud na tebe v PVP mág zakouzlí 5K+ pyro, který mu reflectneš a zabiješ ho tím, tak honor dostane on, protože ve skutečnosti se zabil sám? Cool! :) |
 |
|
Azgalor
Starting Member
83 Posts |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 29/01/2007 : 18:31:45
|
quote: Originally posted by Firian
Si to namakruj, pak to stihneš ;-)
Můžeš mi prozradit to tajné makro co ti dokáže - přepnout do battle nebo defensive stance - equipnout štít - vygenerovat 25 rage - a použít skill
Ne že by 3 věci z toho byly problém, ale to vygenerování rage na reflect problém je. A to vše samozřejmě ten mág vidí, stance si nepřepneš tak aby to neviděl, štít neequipneš tak aby tě neviděl (navíc to má GC samozřejmě) skill musíš navíc použít před sesláním kouzla, ne když už je ve vzduchu. |
 |
|
-Mike-
Average Member
  
1308 Posts |
Posted - 29/01/2007 : 18:43:11
|
quote: Originally posted by Rakhen Ne že by 3 věci z toho byly problém, ale to vygenerování rage na reflect problém je. A to vše samozřejmě ten mág vidí, stance si nepřepneš tak aby to neviděl, štít neequipneš tak aby tě neviděl (navíc to má GC samozřejmě) skill musíš navíc použít před sesláním kouzla, ne když už je ve vzduchu.
on ten reflect jde pouzit jen v def stanci?
btw. na warry je stejne ice lance (jako na vsechno :P) a ten si reflectujte jak chcete :) |
Krabice je zaklad. |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 29/01/2007 : 23:54:42
|
quote: Originally posted by -Mike-
quote: Originally posted by Rakhen Ne že by 3 věci z toho byly problém, ale to vygenerování rage na reflect problém je. A to vše samozřejmě ten mág vidí, stance si nepřepneš tak aby to neviděl, štít neequipneš tak aby tě neviděl (navíc to má GC samozřejmě) skill musíš navíc použít před sesláním kouzla, ne když už je ve vzduchu.
on ten reflect jde pouzit jen v def stanci?
btw. na warry je stejne ice lance (jako na vsechno :P) a ten si reflectujte jak chcete :)
battle/defensive |
 |
|
Warlord
Junior Member
 

892 Posts |
Posted - 30/01/2007 : 07:51:40
|
quote: Originally posted by -Mike-
quote: Originally posted by Rakhen Ne že by 3 věci z toho byly problém, ale to vygenerování rage na reflect problém je. A to vše samozřejmě ten mág vidí, stance si nepřepneš tak aby to neviděl, štít neequipneš tak aby tě neviděl (navíc to má GC samozřejmě) skill musíš navíc použít před sesláním kouzla, ne když už je ve vzduchu.
on ten reflect jde pouzit jen v def stanci?
btw. na warry je stejne ice lance (jako na vsechno :P) a ten si reflectujte jak chcete :)
no ten reflect je tak leda na nejakyho moba nebo blbecka co na tebe 6s natahuje pyroblast  |
 |
|
joXerus
New Member

128 Posts |
Posted - 30/01/2007 : 11:28:51
|
tak on to asi trochu jinak bude vnimat prot war ze  |
Deathmolda - full affli lock <SAC> Chromaggus realm Joxadin - tankadin <SAC> Chromaggus realm |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 30/01/2007 : 12:20:15
|
quote: Originally posted by joXerus
tak on to asi trochu jinak bude vnimat prot war ze 
jedno stare kocici prislovi, ktere se sem ted moc dobre hodi rika: s prot warrem do pvp nelez |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Gorog
New Member

259 Posts |
Posted - 30/01/2007 : 12:25:04
|
quote: Originally posted by Seth
quote: Originally posted by joXerus
tak on to asi trochu jinak bude vnimat prot war ze 
jedno stare kocici prislovi, ktere se sem ted moc dobre hodi rika: s prot warrem do pvp nelez
no i na pve to bude k necemu, i kdyby napr. strilel mob frostbolty a byl immuni na frost tak pokud warr pouzije spell reflect tak nedostane zadnou dmg a to se pocita.. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 30/01/2007 : 12:44:30
|
quote: Originally posted by Seth
quote: Originally posted by joXerus
tak on to asi trochu jinak bude vnimat prot war ze 
jedno stare kocici prislovi, ktere se sem ted moc dobre hodi rika: s prot warrem do pvp nelez
Proc, ted to nahodou bude docela sranda ;-)
Na pvm je to super. Konecne muze warr rozumne solovat castici elitaky. Sice je trsoku nestastne, ze musim setrit rage na interrupty a reflecty, tudiz neshieldblockuju a castici mob mne aj tak zmlati rucne, ale porad je to mnohem lepsi nez bez reflectu. |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 30/01/2007 : 13:53:21
|
quote: Originally posted by Rahman
Proc, ted to nahodou bude docela sranda ;-)
co je na tom sranda? to ze kdyz jedes v protu pvp tak si parte k hovnu a tve misto muze zaplacnout mnohem lepe jinej clovek. totez s fury. proste bez MS nema warr smysl v pvp |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 30/01/2007 : 16:28:35
|
quote: Originally posted by Seth
quote: Originally posted by Rahman
Proc, ted to nahodou bude docela sranda ;-)
co je na tom sranda? to ze kdyz jedes v protu pvp tak si parte k hovnu a tve misto muze zaplacnout mnohem lepe jinej clovek. totez s fury. proste bez MS nema warr smysl v pvp
To je pouze tvuj omezeny pohled. A asi tezko ti to budu vymlouvat, kdyz si nikdy pvp s equipnutym prot warrem nehral. |
 |
|
Colldor
Gimp
  

2165 Posts |
Posted - 30/01/2007 : 16:43:49
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Seth
quote: Originally posted by Rahman
Proc, ted to nahodou bude docela sranda ;-)
co je na tom sranda? to ze kdyz jedes v protu pvp tak si parte k hovnu a tve misto muze zaplacnout mnohem lepe jinej clovek. totez s fury. proste bez MS nema warr smysl v pvp
To je pouze tvuj omezeny pohled. A asi tezko ti to budu vymlouvat, kdyz si nikdy pvp s equipnutym prot warrem nehral.
No hele muzes me jako asi taky omezenemu cloveku vysvetlit Rahmane k cemu je prot warr v pvp grupe dobrej? Cela pointa warra v 5 vs 5 napriklad je healing debuff a melee burst dmg ... co s toho prot warr dokaze? Nebo takhle, co dokaze aby naprikald jednoho leadera pvp teamu donutil uvazovat ze by mel bejt v sestave? :)
Jasne, protec warra muzes hrat v pvp, obcas je to prdel a pokud to nekoho bavi - jen do toho! Ale to stejne muzes i s warrem ktery nema zadnej talent, a rict ze je to sranda. Ano mozna je, ale realna diskuze to fakt neni.
Navic, protection (cast holy nebo tak neco, ja se v loladinech nevyznam) paladin s poradnim equipem utankuje toho stejne (vic?) jako warr, takze zachvili se zacne klast stejna otazka i v pve ;) http://worldofraids.free.fr/bc/donafinalr.jpg |
Colldor, Allerious, Turrin Bagalmon [UO - DP] (retired) Colldor, Enforcer <CzA> [Anarchy Online] (retired) Kremilek, Troll Warrior <Zdechliny> [WoW] (retired) Colldor, Zealot <Skull> [WHO] (retired) |
Edited by - Colldor on 30/01/2007 16:45:09 |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 30/01/2007 : 17:12:18
|
quote: Originally posted by Colldor
Mluvime o pvp ve wowku, jestli se nepletu. 5 vs 5 je mozna tak pripad aren, se kterymi predpokladm jeste nikdo zkusenost nema.
Kdyz vynecham areny, tak pvp ve wowku sestava z nahodnych zergu, kde 5 vs 5 nastane velmi tezko, a z battlegroundu.
V nahodnem zergu tezko rict co je lepsi, to zalezi predevsim na slozeni protivniku.
Battlegroundy ktere zna ja jsou tri:
AV: Prot ftw, bez debat. Vyhrat AV je docela hodene pve zalezitost. Utakovat vsechny marsaly soucasne dost casto znamena vitezstvi.
WSG: WSG je hodne o crowd controlu. Prot warrovi chybi PH, ale zase ma 5s stun. Hamstring ma jako kazdy warr. Krom toho se nenecha tak snadno sestrelit. Kdyz prijde na noseni vlajky pripade obranu vlajky, prot warr ftw.
AB: Pri koordinovanem zergu se jasne projevi vyhody MS debuffu, o tom zadna. Nicmene se take muze stat (a dost casto stava), ze je protivniku vic a posily teprve na ceste. MS je super, ale kdyz warr upadne, tak vlajku nezachrani. Prot ve spravnem equipu dokaze proti presile drzet vlajku klidne i nekolik desitek sekund, a to dost casto rozhoduje.
O tom jak se hraje s prot warrem vs MS warrem v grupe necht pisi jini, ja to znam jen z pohledu warra. |
 |
|
Azgalor
Starting Member
83 Posts |
Posted - 30/01/2007 : 21:20:23
|
Koukam odbornik.
Je mozny aby palat utankoval vic nez protec warr? V palatech se nevyznam, ale rekl bych, ze nemaj taunt, sunder a ani to co nevim co, proste je to na konci protec talentu . Ale v tom WSG je fakt protec vyhoda. Urcite proti melee. |
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1674104 |
 |
|
Topic  |
|