Author |
Topic  |
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 13:06:29
|
quote: Originally posted by Deimos
mno todle my vysvetli jakej je teda rozdil dela ten eqp, bo podle mne je to jedno ci mas 5% sanci dat extra ranu, alebo 5% sanci ze ta rana co das dava 2x vetsi dmg
teda uplne jedno to neni ale sou to drobnosti, jenom nechapu ten rozdil ze spatny dmg dela jednu kombinaci vyhodnejsie ako dobry dmg
precti si sethuv post znovu a pozorne, jednotliva slova nevynechavej, naopak se snaz nad kazdym slovem zamyslet, co by tak asi mohlo znamenat --> a snad pochopis..
pozn.: jestli jsi zbrzdeny a moc to nejde, tak promin za sarkasmus.. |
Jerzee <Mor do Kuli> |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 13:16:04
|
quote: Originally posted by Deimos mno todle my vysvetli jakej je teda rozdil dela ten eqp, bo podle mne je to jedno ci mas 5% sanci dat extra ranu, alebo 5% sanci ze ta rana co das dava 2x vetsi dmg
teda uplne jedno to neni ale sou to drobnosti, jenom nechapu ten rozdil ze spatny dmg dela jednu kombinaci vyhodnejsie ako dobry dmg
Extra attack se ti scaluje úplně se vším. Zisk z critu se ti narozdíl od toho snižuje úměrně tvojemu critu. V pve máš navíc glancing kterej sice nemůže critnout - ale pořád může spustit extra attack.
Prostě když máš 800 dps tak ti 1% na extra attack pořád přihodí to 1% damage, kdežto crit záleží na tom kolik máš critu protože z 19% critu na 20% critu získáš víc než z 35% critu na 36% critu. V extrému je to vidět na loathebovi kde ti recklessness dá kvůli critcapu, avoidanci bosse a glancingům prakticky jen ten debuff... |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 13:21:59
|
quote: Originally posted by Rakhen Extra attack se ti scaluje úplně se vším. Zisk z critu se ti narozdíl od toho snižuje úměrně tvojemu critu. V pve máš navíc glancing kterej sice nemůže critnout - ale pořád může spustit extra attack.
Prostě když máš 800 dps tak ti 1% na extra attack pořád přihodí to 1% damage, kdežto crit záleží na tom kolik máš critu protože z 19% critu na 20% critu získáš víc než z 35% critu na 36% critu. V extrému je to vidět na loathebovi kde ti recklessness dá kvůli critcapu, avoidanci bosse a glancingům prakticky jen ten debuff...
ja bych videl to vyrovnani dmg v impale a deep wounds |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 13:29:46
|
quote: Originally posted by MegaDeath ja bych videl to vyrovnani dmg v impale a deep wounds
Deep wounds si s vysokým critem jen pořád přepisuješ novým woundem aniž by předchozí critnul. Opět problém spíš když máš buffy než když jsi bez nich. |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 13:35:04
|
zas cim vic critujes, tim vetsi ma prinos impale ;) |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 13:36:12
|
Tak nevim, ale na PvP uz neni sword/axe(pole)/mace. Tedka je to Mace/Sword/Axe(pole). Stun > all. Nestalo se mi, ze by byl muj target immune. Vzdycky vsechno krasne vyslo a v kazdym fightu procne minimalne jednou. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 13:37:05
|
za procne minimalne jednou, to znamena, ze kazdej fight pouzijes alespon 20 utoku... |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 13:42:36
|
ono kdyz to procne jednou tak to asi immune nehodi no |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 13:45:23
|
quote: Originally posted by Deimos
quote: Originally posted by Seth
tyhle diskuze axe vs sword tady byli vzdy a odpoved je imho hodne jednoducha
mluvim jen o PvP kdyz mas horsi equip tak urcite axe > sword, protoze 5% crit s gimp equipu je hodne poznat. Clovek ma vetsi volnost a moznosti upgradu equipu.
Az mas dobry equip tak sword > axe, protoze diky sw specce se ti prida random burst faktor a tech 5% do critu, o ktere prijdes pro tebe neznamena zase takovou ztratu, protoze uz dobrej crit mas.
mno todle my vysvetli jakej je teda rozdil dela ten eqp, bo podle mne je to jedno ci mas 5% sanci dat extra ranu, alebo 5% sanci ze ta rana co das dava 2x vetsi dmg
teda uplne jedno to neni ale sou to drobnosti, jenom nechapu ten rozdil ze spatny dmg dela jednu kombinaci vyhodnejsie ako dobry dmg
Pokud se bavime o random burst damage, tak sword specka nepochybne dava potencial pro vetsi burst (muze critnout jak puvodni swing, tak swing z procu). |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 13:48:12
|
quote: Originally posted by Eagle
ono kdyz to procne jednou tak to asi immune nehodi no
charge, intercept, mace specka .... a to je idealni pripad 1vs1 ted do toho zapocitej dalsiho wara s chargem/roguea s cheapshotem |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 13:48:50
|
taky muze ale ten swing z procu missnout (dodge,parry,block) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 13:51:51
|
quote: Originally posted by Little
quote: Originally posted by Eagle
ono kdyz to procne jednou tak to asi immune nehodi no
charge, intercept, mace specka .... a to je idealni pripad 1vs1 ted do toho zapocitej dalsiho wara s chargem/roguea s cheapshotem
kdyz je zapocitam tak se tam to immune uz ani nestihne napsat :) ja jsem to nikdy nezkousel ... momentalne jsem prot a stunuju stitem a to stunuje porad a porad a porad :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
plussminuss
Junior Member
 
541 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 13:56:38
|
quote: Originally posted by Eagle
taky muze ale ten swing z procu missnout (dodge,parry,block)
u bossu spis jen dodge, nebo nekdo jeste mlati face to face? 
btw utok ktery ti zrovna ma critnout, ti taky muze dodge, parry, block  |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 13:59:16
|
quote: Originally posted by plussminuss btw utok ktery ti zrovna ma critnout, ti taky muze dodge, parry, block 
i missnout  |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 14:01:17
|
crit je crit |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 14:08:13
|
quote: Originally posted by Eagle momentalne jsem prot a stunuju stitem a to stunuje porad a porad a porad :)
Stitem se stunovat neda. Jestli mluvis o improved revenge, tak to je stun z revenge, kterazto se provadi zbrani. |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 14:09:38
|
quote: Originally posted by MegaDeath
za procne minimalne jednou, to znamena, ze kazdej fight pouzijes alespon 20 utoku...
mace specka uz neni 5%. Po patchi to bylo 32% pote to nerfnuli. Ted je to tusim 10% coz je stale moc pekne. |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 14:09:40
|
quote: Originally posted by Little
quote: Originally posted by Eagle
ono kdyz to procne jednou tak to asi immune nehodi no
charge, intercept, mace specka .... a to je idealni pripad 1vs1 ted do toho zapocitej dalsiho wara s chargem/roguea s cheapshotem
Proc mace specky, stejne tak jako revenge stun a podobne ma od jisteho patche separatni diminishing returns od ostatnich stunu (pokud vubec ma dr). |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 14:11:57
|
quote: Originally posted by Little
quote: Originally posted by MegaDeath
crit je crit
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=14551513&sid=1 Nebo taky neni 
The way WoW calculates crit rate is over ALL attacks. Crit rate is not based on hits only. In other words, if you have a 5% crit rate, that 5% chance includes misses. |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 14:14:12
|
quote: Originally posted by MegaDeath
quote: Originally posted by Little
quote: Originally posted by MegaDeath
crit je crit
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=14551513&sid=1 Nebo taky neni 
The way WoW calculates crit rate is over ALL attacks. Crit rate is not based on hits only. In other words, if you have a 5% crit rate, that 5% chance includes misses.
Ano presne o tenhle radek mi jde....crit sice crit je...ale lze jej missnout. |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 14:19:44
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Eagle momentalne jsem prot a stunuju stitem a to stunuje porad a porad a porad :)
Stitem se stunovat neda. Jestli mluvis o improved revenge, tak to je stun z revenge, kterazto se provadi zbrani.
to je detail :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 14:30:55
|
quote: Originally posted by Little
quote: Originally posted by MegaDeath
quote: Originally posted by Little
quote: Originally posted by MegaDeath
crit je crit
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=14551513&sid=1 Nebo taky neni 
The way WoW calculates crit rate is over ALL attacks. Crit rate is not based on hits only. In other words, if you have a 5% crit rate, that 5% chance includes misses.
Ano presne o tenhle radek mi jde....crit sice crit je...ale lze jej missnout.
He? Missnout crit? Liek how? O.o |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 14:33:04
|
OMG podle tohohle postu je miss vypocitava az pote co se vypocte zda-li to bude crit/normal hit (nepocitam block,dodge,parry a uz vubec ne glancing). A ne jak sem si puvodne myslel ze nejdriv se spocita jestli ten hit vubec landne a pak jestli critne nebo necritne. |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 14:38:11
|
hmm tak jsem nejdriv premyslel esli si poridit mec rychlej nebo pomalej ... pak jsem ale zauvazoval o sekyre ... a po tom co ste tu napsali to nakonec vypada na kladivo :) i kdyz zzase na stun plati rezist ... na dmg kdyz uz padne tak jen redukce armorem ... takze jsem zas na zacatku :) asi si vemu mec protoze mi k undeadovi sedi lip :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 14:52:44
|
Stunnout s macem ho muzes 3x. Jak napsal Rahman nepatri do chlivecku ;-) s interceptem nebo chargem. Kazdej fight me procne stun. Proti casterum je to dost znat.
Edit: ale klidne si jedte se svyma sekerama nebo swordama  |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
Edited by - Shemiramoth on 18/12/2006 14:53:28 |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 15:00:38
|
quote: Originally posted by Gurrshael
He? Missnout crit? Liek how? O.o
proc mam ten pocit, ze to tak bylo vzdy? reckless vs evasion |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 15:07:07
|
quote: Originally posted by Little
OMG podle tohohle postu je miss vypocitava az pote co se vypocte zda-li to bude crit/normal hit (nepocitam block,dodge,parry a uz vubec ne glancing). A ne jak sem si puvodne myslel ze nejdriv se spocita jestli ten hit vubec landne a pak jestli critne nebo necritne.
Jenže tenhle post mluví imho jen o white hitech.
White hity jedou pořád přes hit tabulku, kde se hodí jeden /random 100 a podle toho, kam to padne je to hit/crit/mis/... Platí tam, že crity / (crity + hity + missy + dodge + parry + glancing + já_nevím_co_ještě) = 0.35 Samozřejmě v případě extrémních hodnot jedné z proměnných swe vytlačuje z tabulky jiná, aby se to vešlo zase do 100% (evasion u rogue která protivníkovi zruší hity a část critů).
Pokud vím, tak specky by měly jet přes 2 roll system, kde se napřed checkne, jestli ta rána dopadla a potom se určí jestli byla hit/crit. Viz http://forums.elitistjerks.com/viewtopic.php?id=9330 |
Edited by - Gurrshael on 18/12/2006 15:11:23 |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 15:22:26
|
quote: Originally posted by Seth
quote: Originally posted by Gurrshael
He? Missnout crit? Liek how? O.o
proc mam ten pocit, ze to tak bylo vzdy? reckless vs evasion
A v téhle situaci nastávají nějaké missy critů?
Aby něco mohlo být crit a missnout, tak se napřed musí určit, že to je crit a potom že to missne. Takhle to ale nikde nefunguje. U white dmg se to oboje určí najednou jedním rollem, takže se o tomhle chování nedá mluvit a u specek to zase funguje opačně - napřed se určí jestli rána dopadne a potom jestli to byl hit / crit. |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 15:30:06
|
Gurrshi, ale ten blue post prave vyvraci tvuj post (aspon tu cast o white hitech) |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 16:02:43
|
Pokud ano, tak já to v tom nevidím.
Jde o tuhle větu:
The way WoW calculates crit rate is over ALL attacks. Crit rate is not based on hits only. In other words, if you have a 5% crit rate, that 5% chance includes misses.
?
Teď mluvím samozřejmě jen o white hitech:
V čem se to liší od té hit tabulky? Ostatně viz "part 2" toho postu, která je přesně to, co tu popisuju. Crit rate se počítá přes všechny útoky. - 35% všech útoků = 1-35 z tabulky 1 - 100 Crit rate není založená jen na hitech. - To taky platí, je to přece přes všechny útoky. Neplatí, že crity / (crity + hity) = 35%.
Vysvětli mi, jak chápeš větu "In other words, if you have a 5% crit rate, that 5% chance includes misses.". Protože tady se asi rozcházíme. Já ji chápu tak, že v té 5% šanci už jsou započítané i případné missy, takže opravdu 5% všech útoků bude crit (což ostatně tvrdí i ta první věta) a žádný z těch critů nemůže missnout. A to je asi přesně opačně, než to chápeš ty. Asi.
Theorycraft ftw. |
Edited by - Gurrshael on 18/12/2006 16:03:00 |
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 16:12:24
|
at je to tak, nebo tak, nejlip by udelali, kdyby snizili crit bonus dmg z neskutecnych 50% az 130% na nejakych rozumnych 10-20%.. |
Jerzee <Mor do Kuli> |
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 16:15:28
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Vysvětli mi, jak chápeš větu "In other words, if you have a 5% crit rate, that 5% chance includes misses.". Protože tady se asi rozcházíme. Já ji chápu tak, že v té 5% šanci už jsou započítané i případné missy, takže opravdu 5% všech útoků bude crit (což ostatně tvrdí i ta první věta) a žádný z těch critů nemůže missnout. A to je asi přesně opačně, než to chápeš ty. Asi.
Theorycraft ftw.
ostatni to asi chapou tak, ze ta 5% sance na krit obsahuje i sanci, ze missne.. |
Jerzee <Mor do Kuli> |
 |
|
plussminuss
Junior Member
 
541 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 16:22:47
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Jde o tuhle větu:
The way WoW calculates crit rate is over ALL attacks. Crit rate is not based on hits only. In other words, if you have a 5% crit rate, that 5% chance includes misses.
to znamena ze +crit neni zaroven +hit, tzn, Quickstriker ring ma +crit, tzn je tam sance na miss, nozdormu ring dava +hit, tzn ze ti snizi miss a tim i zaroven zvysi sanci na crit, bo kdyz hitnes, tak muzes critnout, kdyz critnes, muzes missnout. takhle bych to videl ja.
|
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 17:12:55
|
vy mi v tom delate hroznej gulas :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 17:43:07
|
quote: Originally posted by JerzeeG
at je to tak, nebo tak, nejlip by udelali, kdyby snizili crit bonus dmg z neskutecnych 50% az 130% na nejakych rozumnych 10-20%..
to by ovsem z velke casti zrusilo takovou tu velkou zabavu, kdyz wtfpwnes jednim uderem.... nevim jak tebe...ale me kdyz mi to critne tak me to uzasne pobavi...spis bych zapracoval na snizeni crit sance aby to byla opravdu udalost a ne, ze kdyz mas 35%+ a necritne ti to 3x po sobe tak zacnes sproste nadavat co se deje... |
no mmo
|
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 19:23:12
|
quote: Originally posted by JerzeeG
at je to tak, nebo tak, nejlip by udelali, kdyby snizili crit bonus dmg z neskutecnych 50% az 130% na nejakych rozumnych 10-20%..
To nejde aplikovat do praxe, protoze nektery classy jsou na tom primo zavisle. Viz treba warrior. Museli by nerfnout i spell dmg done u itemu atd, protoze melee classy by byly vzdycky v prdeli. Warrovi, kdyby to necritovalo jak blazen, tak neda ani hovno.
Mozna to bude neprimo balancovat resilience a jsem opravdu hodne zvedavej, co to bude delat (rozumej jak to bude critovat) s high resilienci. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 18/12/2006 : 20:16:09
|
sou classy (jako treba priest, warlock) jejichz sila neni vubec v critu a naopak classy, kde bez critu nedas ani prt (rogue asi nejvic) |
 |
|
Deimos
New Member

440 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 09:04:50
|
No za 1. Jerzeeg. Ja som ten jeho post pochopil , ale nema pravdu. proto sem psal nech to vysvetli. Ono ty specky sou rovnocenne, rozily sou fakt jenom v drobnostech, proste to co napsal je vicemene blud..
2. Crit rate , hity atd. se kalkuluji 1 hodem. Udela se tabulka poradi podle dulezitosti.. napr 1-30 glancing ,31-50 crit, 50-70-hit .. atd. udela se 1 hod a kde do tabulky sadne tak to se stane. S toho vyplyva ze "crit is calculated over all attack" ze pokial nenarazite na crit cap tak s 30% crit rate bude 30% utoku(ne zasahu) critical hit. uplne lahko to ide overit v nejakom slusnom dmg metru.
|
Who is General Failure? and why is he reading my disk? |
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 09:24:39
|
quote: Originally posted by Deimos
No za 1. Jerzeeg. Ja som ten jeho post pochopil , ale nema pravdu. proto sem psal nech to vysvetli. Ono ty specky sou rovnocenne, rozily sou fakt jenom v drobnostech, proste to co napsal je vicemene blud..
2. Crit rate , hity atd. se kalkuluji 1 hodem. Udela se tabulka poradi podle dulezitosti.. napr 1-30 glancing ,31-50 crit, 50-70-hit .. atd. udela se 1 hod a kde do tabulky sadne tak to se stane. S toho vyplyva ze "crit is calculated over all attack" ze pokial nenarazite na crit cap tak s 30% crit rate bude 30% utoku(ne zasahu) critical hit. uplne lahko to ide overit v nejakom slusnom dmg metru.
mno po precteni tveho bodu 2 snad ani nebudu sire komentovat tvuj bod 1.. k tomu lze rict snad jen, blud jsi ty, nebo spise bloud.. |
Jerzee <Mor do Kuli> |
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 09:39:28
|
quote: Originally posted by celdric
to by ovsem z velke casti zrusilo takovou tu velkou zabavu, kdyz wtfpwnes jednim uderem.... nevim jak tebe...ale me kdyz mi to critne tak me to uzasne pobavi...spis bych zapracoval na snizeni crit sance aby to byla opravdu udalost a ne, ze kdyz mas 35%+ a necritne ti to 3x po sobe tak zacnes sproste nadavat co se deje...
jo chce rict, ze by to zrusilo zabavu takovych tech "onehit"WTFiPWNya kluciku a prineslo zabavu lidem, co maji radi vyrovnane a na hracskem skillu zalozene pvp ? jo tak to opravdu nikdy neudelaji, pac by jim to prestalo hrat tech 5M deti.. 
skrag/meda - dyt jo, meli by to cele trochu opravit  |
Jerzee <Mor do Kuli> |
Edited by - JerzeeG on 19/12/2006 09:41:41 |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 09:42:59
|
quote: Originally posted by JerzeeG mno po precteni tveho bodu 2 snad ani nebudu sire komentovat tvuj bod 1.. k tomu lze rict snad jen, blud jsi ty, nebo spise bloud..
Jenže ono to tak skutečně funguje. Pokud se odečte všechno kolem a máš šanci že hitneš 65% a šanci že critneš 15% tak prostě 15% z celkového počtu hitů critne (a zbývajících 50% "hitů" crity nebudou). Pokud máš šanci že hitneš 65% a šanci že critneš 50% tak necritnuté hity jsou jen 15%. Pokud máš šanci že hitneš 65% a šanci že critneš taky 65%, tak všechno co trefíš budou crity. |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 09:43:00
|
nemyslim ze to opravi ... musime si vystacit s tim co je ted :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 10:00:17
|
quote: Originally posted by Rakhen
quote: Originally posted by JerzeeG mno po precteni tveho bodu 2 snad ani nebudu sire komentovat tvuj bod 1.. k tomu lze rict snad jen, blud jsi ty, nebo spise bloud..
Jenže ono to tak skutečně funguje. Pokud se odečte všechno kolem a máš šanci že hitneš 65% a šanci že critneš 15% tak prostě 15% z celkového počtu hitů critne (a zbývajících 50% "hitů" crity nebudou). Pokud máš šanci že hitneš 65% a šanci že critneš 50% tak necritnuté hity jsou jen 15%. Pokud máš šanci že hitneš 65% a šanci že critneš taky 65%, tak všechno co trefíš budou crity.
tak to ale zase pises obracene, nez to pise on..
a ja nereagoval az tak uplne na obsah jeho posledniho postu, spise na formu jeho postů a jejich zasazeni do kontextu ostatnich nekolika poslednich postů
ostatne rada duveryhodnych lidi tady pise jedno, dalsi zase ono, sameho by me zajimalo, jak to teda skutecne je ;) |
Jerzee <Mor do Kuli> |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 14:52:18
|
ja taky nekde cet ze moc +hit vytlacuje crity z tabulky ... je tu nekdo kdo tomu vazne rozumi amohl by to jednoduse popsat? jednoduse jako pro blby jako pro me treba :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 14:57:13
|
quote: Originally posted by JerzeeG
jo chce rict, ze by to zrusilo zabavu takovych tech "onehit"WTFiPWNya kluciku a prineslo zabavu lidem, co maji radi vyrovnane a na hracskem skillu zalozene pvp ? jo tak to opravdu nikdy neudelaji, pac by jim to prestalo hrat tech 5M deti.. 
skrag/meda - dyt jo, meli by to cele trochu opravit 
no one hit pvp je fps takze to samozrejme nechci... ale spis jsem mel na mysli, ze crit kdyz padne potesi, ale ve wow pada az moc casto...imo by meli dat hardcap na nejakych 5% a hotovo :-) |
no mmo
|
 |
|
Colldor
Gimp
  

2165 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 16:09:19
|
quote: Originally posted by JerzeeG
quote: Originally posted by Deimos
No za 1. Jerzeeg. Ja som ten jeho post pochopil , ale nema pravdu. proto sem psal nech to vysvetli. Ono ty specky sou rovnocenne, rozily sou fakt jenom v drobnostech, proste to co napsal je vicemene blud..
2. Crit rate , hity atd. se kalkuluji 1 hodem. Udela se tabulka poradi podle dulezitosti.. napr 1-30 glancing ,31-50 crit, 50-70-hit .. atd. udela se 1 hod a kde do tabulky sadne tak to se stane. S toho vyplyva ze "crit is calculated over all attack" ze pokial nenarazite na crit cap tak s 30% crit rate bude 30% utoku(ne zasahu) critical hit. uplne lahko to ide overit v nejakom slusnom dmg metru.
mno po precteni tveho bodu 2 snad ani nebudu sire komentovat tvuj bod 1.. k tomu lze rict snad jen, blud jsi ty, nebo spise bloud..
EDIT: radsi nic ... musel by bejt vulgarni. |
Colldor, Allerious, Turrin Bagalmon [UO - DP] (retired) Colldor, Enforcer <CzA> [Anarchy Online] (retired) Kremilek, Troll Warrior <Zdechliny> [WoW] (retired) Colldor, Zealot <Skull> [WHO] (retired) |
Edited by - Colldor on 19/12/2006 16:17:37 |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 16:13:51
|
Kdyz uz jsem psal o te resilienci. Vite o kolik bodu res snizi sanci na crit od spellu a melee/ranged dmg? Jestli to bude v Blizz pomerech, tak bych to videl maximalne o 5% za 100 bodu. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
NoX
Moderator
  

1051 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 16:25:22
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
Kdyz uz jsem psal o te resilienci. Vite o kolik bodu res snizi sanci na crit od spellu a melee/ranged dmg? Jestli to bude v Blizz pomerech, tak bych to videl maximalne o 5% za 100 bodu.
Rating Effect Requires
Level 60 Level 70
Resilience -1% crit, -2% crit dmg 25 39.4
|
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
 |
|
NoX
Moderator
  

1051 Posts |
Posted - 19/12/2006 : 16:37:35
|
quote: Originally posted by Eagle
ja taky nekde cet ze moc +hit vytlacuje crity z tabulky ...
Pokud se nepletu, tak +Hit neovlivňuje white hity přímo, pouze snižuje miss rate. Tzn při DW se víc jak +24Hit stává jen nefektivní. Pro jednu zbraň je to víc jak těch 5%. Crit může z tabulky vytlačit jen Crit Cap. |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
 |
|
Topic  |
|