tak to bych docela rad videl spocitany mam u warra na offhandu taky crusadera, ale pochybuju, ze mi to prida vic, nez treba +15str ... prece jen ten proc na offhandu ma sanci mensi nez 1ppm
Pro představu, za poslední naxx jsem měl 572 proců za 189 minut v boji. Což znamená průměrně 3.03 proc/minutu. Můj warrior má překvapivě jen dvě ruce, nikoli tři jak by se na základě theorycraftu (crusader = 1ppm) dalo uvažovat :D
Měřeno recapem na základě proců, nikoli procwatchem (o kterém jsem jen slyšel něco že v starších verzích uměl detekovat procy jen na whitehitech a ne na speckách, recap měří všecko).
quote:Originally posted by MegaDeath ty nechapes tu zavislost na equipu - 1% crit z 200dps ti prida 2 DPS, zatimco 1% crit z 1000dps ti prida 10 DPS (cisla jsou jen pro predstavu) cili NEKDY je 1% crit 2DPS nekdy treba 10DPS to je to scalovani s equipem
Tak ted nejak nevim co tim myslis. Chces tim rict ze od urcite hranice, se jiz vyplati zvysovat crit nez AP/hit protoze tim zvednes vic DPS nez kdybys zvysoval AP/hit?
Abych rekl pravdu, docela by me zajimaly trosku konkretnejsi cisla, vyvazenosti crit/hit/AP za ucelem max DPS (takova optimalizacni uloha ;) )
Imo se da rict to same o 100 AP...nekdy ti to prida 2 DPS nekdy 10 DPS v zavisloti na equipu. (taky imaginarni cisla)
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
100AP ti prida 100/14 DPS na white dmg (+jeste koeficient za offhand a miss chance) i kdyby ses na hlavu postavil a je to presne tak, od jisty hranice je vyhodnejsi 1% crit nez fixni hodnota AP
quote:Originally posted by Rakhen Pro představu, za poslední naxx jsem měl 572 proců za 189 minut v boji. Což znamená průměrně 3.03 proc/minutu. Můj warrior má překvapivě jen dvě ruce, nikoli tři jak by se na základě theorycraftu (crusader = 1ppm) dalo uvažovat :D
Měřeno recapem na základě proců, nikoli procwatchem (o kterém jsem jen slyšel něco že v starších verzích uměl detekovat procy jen na whitehitech a ne na speckách, recap měří všecko).
AFAIK PPM je pocitano white attackem bez insta specek a flurry/SnD
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
crusader vychazi na dmg vzdycky lip nez cokoli jinyho ... agi na offhand se dava proto ze offhand ma vetsi miss a procuje mene casto nez MH ... agil je to stabilni bonus ...
pro wara ma 15 agil smysl zase jen na MH a to jen pokud se jedna o tankwara
100AP ti prida 100/14 DPS na white dmg (+jeste koeficient za offhand a miss chance) i kdyby ses na hlavu postavil a je to presne tak, od jisty hranice je vyhodnejsi 1% crit nez fixni hodnota AP
Ajajaj sypu si popel na hlavu, uplne sem zapomnel.
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
crusader na mainhand vychazi na dmg vzdycky lip nez cokoli jinyho ... agi na offhand se dava proto ze offhand ma vetsi miss a procuje mene casto nez MH ... agil je to stabilni bonus ...
pro wara ma 15 agil smysl zase jen na MH a to jen pokud se jedna o tankwara
quote:Originally posted by Eagle agi na offhand se dava proto ze offhand ma vetsi miss
ach jo ... furt samy bludy, kde si tohleto prosimte sebral :)
offhand ma stejnej miss jako mainhand offhand ma 50% dmg mainhandu ( 75% s talentama ) pro dualwield je k zakladnimu missratu tj. 5% aplikovanejch este dalsich 19% NA OBE RUCE
tahle mechanika funguje uz od zacatku wowu, jedinej rozdil byl ze v nejakym patchi minulej rok umoznili roguum/warum/hunterum +hitem efektivne snizovat tech 19%( resp. 24% ) missu
byl to nejvetsi buff rogua + wara zhruba stejne jako normalizace byla nejhorsi nerf :)
"The time for desperation is upon us. Let's play."
mam dalsi dotaz... :-) nekde jsem cet, ze pokud stojim za mobem tak mi nemuze dodgnout utok... ale co jsem byl tedka parkrat instanci tak jsem nabyl dojmu, ze ackoliv zezadu tak mi mobove vesele dodgovali utoky jak se jim zachtelo...
vite nekdo presne jak to je?
jo a jeste by me teda zajimalo jakej zhruba uhel se pocita jako "zezadu", protoze obcas mi prijde, ze mi to zadni utoky dovoli z velmi zvlastnich pozic...(no toho jsem si uz vsiml i u druida...ale protoze jinak mam vetsinou samy nonpositional classy - castery tak by me to zajimalo)
edit: a kdyz noobzorske dotazy...tak bych mel jeste jeden... jsem combat SS rogue... celou dobu (tedka mam lvl 49) jsem pouzival na solo taktiku SS spam, evisc... vcera jsem chvili zkousel 2 point SnD a pak SS s evisem a prislo mi to vyrazne lepsi... je tomu tak? a daji se nekde tyhle veci spocitat?
Pokud mas imp. SnD vyjde vzdycky lepe nez evis (ikdyz ted nevim s novym rankem z UBRS a imp. evis/DD setem, to jsem jeste nezkousel), pro jakykoliv build. Samozrejme ze v PVP nejedes moc na kontinualni dmg, ale burst dmg vetsinou, takze tam je finisher evis/ks :). Nicmene zalezi to na dost okolnostech, zalezi jaky mas hit atd.
Co sem pocital tak v PVE kdyz sem jeste jel PVP seal fate build, mi stejne vychazel lepe SnD asi o 200-300 dmg navic v prumeru. V combatu kde mas 75% dmg z offhandu je to jeste markantnejsi rozdil.
Jinak ten kalkulator co sem tu linkoval podle buildu a equipu vypise i idealni kombinace finisheru pro max DPS.
Co se dodge tyce. AFAIK blizz kdysi postoval blue post prave o tom, ze v PVP ma byt dodge zezadu povolen, v PVE odstranen. Teda jestli si to dobre pamatuju, link uz urcite nenajdu. Neni tomu tak mobove dodgujou o 106. O parry from behind nemluve (mam bezne tak 2% BS parrynutych...asi ocasem :) )
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
quote:Originally posted by Eagle agi na offhand se dava proto ze offhand ma vetsi miss
ach jo ... furt samy bludy, kde si tohleto prosimte sebral :)
offhand ma stejnej miss jako mainhand offhand ma 50% dmg mainhandu ( 75% s talentama ) pro dualwield je k zakladnimu missratu tj. 5% aplikovanejch este dalsich 19% NA OBE RUCE
tahle mechanika funguje uz od zacatku wowu, jedinej rozdil byl ze v nejakym patchi minulej rok umoznili roguum/warum/hunterum +hitem efektivne snizovat tech 19%( resp. 24% ) missu
byl to nejvetsi buff rogua + wara zhruba stejne jako normalizace byla nejhorsi nerf :)
a ses si jistej ze je to na obe ruce? pokud jo tak pak jsem blud napsal ale mam +7% na hit a mainhandem nemissuju ... asi mam stesti :)
quote:Originally posted by Eagle a ses si jistej ze je to na obe ruce? pokud jo tak pak jsem blud napsal ale mam +7% na hit a mainhandem nemissuju ... asi mam stesti :)
Main handem urcite missujes white hit, jedine co nemissnes je specka, na tu ti staci 5% hit.
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
quote:Originally posted by Eagle a ses si jistej ze je to na obe ruce? pokud jo tak pak jsem blud napsal ale mam +7% na hit a mainhandem nemissuju ... asi mam stesti :)
Main handem urcite missujes white hit, jedine co nemissnes je specka, na tu ti staci 5% hit.
quote:Originally posted by Eagle a ses si jistej ze je to na obe ruce? pokud jo tak pak jsem blud napsal ale mam +7% na hit a mainhandem nemissuju ... asi mam stesti :)
Main handem urcite missujes white hit, jedine co nemissnes je specka, na tu ti staci 5% hit.
ted dotaz na skutecne eksperty , co je asi tak uzitecnejsi? Master of Deception 5 /5 nebo Camouflage 5/5 nebo nejaka kombinace 2+3?
neni to nic na raidy apod, proste na funny play, myslim ze treba wlock s paarnoijou mne uvidi i s Deceptionem 5/5, ne? to same hunter Flare, normalni 60ka treba war, ma vyrazne nizsi sanci mne zjistit s 5/5 nez s 0/5? uvitam rad(u/y)
ted dotaz na skutecne eksperty , co je asi tak uzitecnejsi? Master of Deception 5 /5 nebo Camouflage 5/5 nebo nejaka kombinace 2+3?
neni to nic na raidy apod, proste na funny play, myslim ze treba wlock s paarnoijou mne uvidi i s Deceptionem 5/5, ne? to same hunter Flare, normalni 60ka treba war, ma vyrazne nizsi sanci mne zjistit s 5/5 nez s 0/5? uvitam rad(u/y)
Určitě je "užitečnější" MoD, pokud si elfik, dej kombinaci. Rozdil mezi 0/5 a 5/5 MoD je rapidni. Někomu ale vadi, že je roguna ve stealthu pomaly jak lemra. EDIT: Rapidni = rozdil tři levlu... pro porovnani... EDIT2: Na funny play, ono je to vlastne otazka nazoru, ale myslim že je to tak jak sem napsal :)
do av bych jel asi neco jako 2 mod 3 camo na duely 5 mod
se 3 camo ale nestihnu restealth po gouge, nebo jo? myslim ze ne, nemuzu zkusit (aktualne 55lvl)
funny play sem mel na mysli spis blbnuti v outdooru, do vydani TBC stejne nejak nemam motivaci "sbirat" soucasne epiky nebo honit honor po BeeGeeckach.
Mod 5/5 - ad pojistka proti ostatnim rougum, no pokud to maji vsichni, tak stejne NE "vyhraje", ne?:) anebo human s perceptionem..
ad duely - na ty vylozene kaslu, kdyz uz tak zabit farmiciho alika ze zaloha, cim lip ma many nebo HP pred fajtem, tim lip.
do av bych jel asi neco jako 2 mod 3 camo na duely 5 mod
se 3 camo ale nestihnu restealth po gouge, nebo jo? myslim ze ne, nemuzu zkusit (aktualne 55lvl)
funny play sem mel na mysli spis blbnuti v outdooru, do vydani TBC stejne nejak nemam motivaci "sbirat" soucasne epiky nebo honit honor po BeeGeeckach.
Mod 5/5 - ad pojistka proti ostatnim rougum, no pokud to maji vsichni, tak stejne NE "vyhraje", ne?:) anebo human s perceptionem..
ad duely - na ty vylozene kaslu, kdyz uz tak zabit farmiciho alika ze zaloha, cim lip ma many nebo HP pred fajtem, tim lip.
no ona ta redukce stealh cooldownu je ted takova dost useless ...
mel sem rapid concealment v dobe kdy te to po killu okamzite hodilo z combatu ( aka ambush backstab kill restealth ), ted s tim incombat bugem ( now working as intended ) ti stejne nez se dostanes z combatu ten cd dojede :)
camo si zadnej serious pvper na ukor modu nevezme protoze nejvetsi nepritel rogua je jinej rogue, rogue je zkratka nejzranitelnejsi stunlockem:)
u 31/8/12 tim prijde prakticky jen o ambush gouge, coz je dost unreliable combo
ten ne bonus uz tolik neudela .. zvlast kdyz existujou veci jako enchant na cloak, heightened senses nebo darkmantle boty
"The time for desperation is upon us. Let's play."
quote: no ona ta redukce stealh cooldownu je ted takova dost useless ...
mel sem rapid concealment v dobe kdy te to po killu okamzite hodilo z combatu ( aka ambush backstab kill restealth ), ted s tim incombat bugem ( now working as intended ) ti stejne nez se dostanes z combatu ten cd dojede :)
camo si zadnej serious pvper na ukor modu nevezme protoze nejvetsi nepritel rogua je jinej rogue, rogue je zkratka nejzranitelnejsi stunlockem:)
u 31/8/12 tim prijde prakticky jen o ambush gouge, coz je dost unreliable combo
ten ne bonus uz tolik neudela .. zvlast kdyz existujou veci jako enchant na cloak, heightened senses nebo darkmantle boty
Sice to nejsou změny u rogua, ale docela se jich to dotýká: nerf CoW (redukce attack power místo přímý flat redukce damage), soul link na 20% (a zvýšení damage z 3% na 5%).
Taky jsem zahlídnul něco o nerfu thistle tea (40 energy na levelu 70)
Jo, to je taky pravda...teď nevím, jestli to zaznělo, ale Preparation už neresetuje veškerý "rogue ability", ale pár (hodně;)) vybranejch (není mezi nimi myslím Blind a právě CoS)
- Improved Backstab moved to tier 2 Assassination. - Improved Slice and Dice moved to tier 2 Combat. - Surprise Attacks changed to "Your finishing moves can no longer be dodged, and the damage dealt by your Backstab, Gouge, Shiv, and Sinister Strike abilities is increased by 8%". - Improved Sap and Elusiveness have swapped tiers. - Improved Sap now 2 ranks, 50%/100%. - Preparation changed to "When activated, this ability instantly refreshes the cooldown on your Evasion, Sprint, Vanish, Cold Blood, Adrenaline Rush, and Premeditation abilities." Goodbye double Cloak of Shadows/Blind in arenas. - Cloak of Shadows is now 1 minute cooldown instead of 2. - Evasion ranged attack avoidance reduced from 50% to 25%. - Blind changed to 3 minute cooldown from 5 minutes(is this new? never noticed it before). - New rank of Wound Poison changed, now deals instant damage and reduces healing effects by 10%. Stacks 5 times. - Wound Poison(all ranks) has been changed. Now has a 30% chance to instantly deal damage(increases with poison rank), and reduce healing effects used on target by 10% for 15 seconds. Stacks up to 5 times. - Thistle Tea and Crimson Steer (TBC quest reward) changed to restore 40 energy instead of 100. (The higher level you are the lower it regens. At 62 its 56, at 63 its 54...)
Tak nejen že znehodnotí weapon skill, ale ještě i SA bude totálně k kničemu. Tak teď bude dávat větší PvE dmg i Shaman než combat rogue Ať jdou doháje..
Tak nejen že znehodnotí weapon skill, ale ještě i SA bude totálně k kničemu. Tak teď bude dávat větší PvE dmg i Shaman než combat rogue Ať jdou doháje..
SA bylo k nicemu od zacatku, takze nevim naco si stezujes :) Taky si uvedom, ze sice nerfnou WE, ale dostanes pala blessingy, takze dps bude vicemene stejny imo. Toho weapon skillu je skoda no, mohli spis pridat skill na ruzny itemy, cimz by podporili itemizaci a zaroven by nerfli silenosti typu edgemasters a aclg.
Edit: A to SA neni zas tak uplne hrozny, porad tam mas tech +8% bonus na dmg (vim je to slaby), takze to neni uplne extra tragickej talent. Je skoda ze ostatni vetve maj ty 41 talenty trochu lepsi no :(
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
quote:Originally posted by Bubak SA bylo k nicemu od zacatku, takze nevim naco si stezujes :) Taky si uvedom, ze sice nerfnou WE, ale dostanes pala blessingy, takze dps bude vicemene stejny imo. Toho weapon skillu je skoda no, mohli spis pridat skill na ruzny itemy, cimz by podporili itemizaci a zaroven by nerfli silenosti typu edgemasters a aclg.
Edit: A to SA neni zas tak uplne hrozny, porad tam mas tech +8% bonus na dmg (vim je to slaby), takze to neni uplne extra tragickej talent. Je skoda ze ostatni vetve maj ty 41 talenty trochu lepsi no :(
8% jen na SSko, který je v celkový dmg celkem minoritní položka. Souhlasim, že předtím to taky žádný zázrak nebyl, ale furt to byl tak nějak smysluplně investovanej talent. Teď je to pro swordy/mace totalní waste. V porovnání s Mutilate je to úplný výsměch. Díky bohu alespoň za Combat Potency. Doufám že alespoň ještě něco udělají s těma weapon speckama jak slibujou..
Tak nejen že znehodnotí weapon skill, ale ještě i SA bude totálně k kničemu. Tak teď bude dávat větší PvE dmg i Shaman než combat rogue Ať jdou doháje..
talent Fleet Footed question: ta zvysena speed, je to poznat i ve stealthu? je mne jasne ze ne +8% ve stealthu, ale treba aspon +1%? --- diky presunu BS do ass, se ted da vcelku lehce ziskat Riposte za 11bodiku.. myslite ze by to mohlo fachat jako 60lvl build, poslednich 6 bodu dle uvazeni, bud do subtlety na MoD pripadne Initiaive nebo Camouflage, nebo vylepsit combat 2/2 Sprintem ci Endurance..
talent Fleet Footed question: ta zvysena speed, je to poznat i ve stealthu? je mne jasne ze ne +8% ve stealthu, ale treba aspon +1%?
Normal speed 100%, stealth redukuje o 30% = 70%, +8% je 78%. To by bylo asi pekne na hovno kdyby to bylo ve stealthu meně.
no ja sem mel za to, ze je to jenom na normal pohyb tj 100 na 108 - proto ta zminka u toho ze se to neskackuje a ench na speed apd, tak bude to 108 && 78?