Je vidět, že si tomu věnoval opravdu hodně McJeníku. Jen se zeptám, Blessing of Kings se ti zdá výhodnější než improved blessing of might? Might je totiž na melee silnější, ale zas nemá ostatní bonusy z vlastností.
no z vlastnich zkusenosti vim ze na pvpcku chce kazdej primarne kinga a pak az sekundarne kdyz je druhej pala might/wisdom pac maj vsichni pvp nebo epicky sety kde je kotel staminy/intelectu a ten king jim to jeste o dost zvysi. V instanci je zase primarne salvation pro vsechny kvuli agru a kinga na warry a pally kvuli stamine a pak az wisdoma na healery, kinga nebo mighta na rogue etc.
se mi libi jak se paladini hned vztekaj .. proc az na 44? proc 1sec cast? proc tamto, proc onento ..
imho by jim jeste mohli zvetsit to aoecko a prodlouzit vajicko .. obcas se mi v AV stane ze i mam cil na ktery muzu utocit - jaka to nehoraznost! :)
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!"
palati meli dostat neco na zpomaleni a ne range DD
Hammer of Wrath je polotovar. V dalsim patchi k tomu pridaji stun effect s naslednym snarre, poison, disease, curse a vlajecku s napisem "Nestrilet, umre za chvili sam"
Ale ted vazne, soude podle komentaru od zkusenych paladinu na ofic. forech, to zrejme zase takova vyhra nebude. Hystericke zachvaty shamanu, ze je to neco na zpusob nasich shocku urcite nejsou na miste.
palati meli dostat neco na zpomaleni a ne range DD
Hammer of Wrath je polotovar. V dalsim patchi k tomu pridaji stun effect s naslednym snarre, poison, disease, curse a vlajecku s napisem "Nestrilet, umre za chvili sam"
Ale ted vazne, soude podle komentaru od zkusenych paladinu na ofic. forech, to zrejme zase takova vyhra nebude. Hystericke zachvaty shamanu, ze je to neco na zpusob nasich shocku urcite nejsou na miste.
Ja se s dovolenim za trochu zkusenejsiho palata povazuju a rekl bych k tomu toto:
imho si ale myslim ze to neni to kouzlo co pala potrebuje... omezeni na 20% zdravi nepritele se mi nelibi... nemuzu timhle kouzlem zacinat utok jako treba shamy s shockama. Navic bude v treba v duelu tezke hlidat tu hranici 20%... clovek se soutredi na boj.. ale to uz je zalezitost skillu - ikonka toho kouzla vsak bude neaktivni dokud bude mit enemy vice jak 20%. Casto se stava ze protivnik se snazi utect driv nez ma 20% hp... nekdy utika rovnou, nekdy treba kdyz ma 50% a ja jsem porad skoro full a on uz vi ze asi prohraje a zacne utikat... v takovych pripadech je to kouzlo take na nic. V mnoha pripadech se take stava ze kdyz ma nepritel 20% a mene tak i ja mam malo HP a take many a mohl by byt problem s manou na casteni toho kouzla.. ale to se neda nic delat, to je problem vsech casteru. Bylo by lepsi kdyby byl vetsi cooldown.. treba 8-10s.. ale aby to bylo instant. Damage okolo 530 neni spatna.. s critem (ktery ovsem pala na spely nema nejak moc vysoky) by mohlo davat dmg 700-1000.
ja bych tedy u tohoto spellu zvysil CD a dal ho instant a kdyz ne uplne zrusil tak alespon zvysil to omezeni HP z 20% na 30-40%. Nicmene jsem rad i za tohle a vyuziti pro to urcite najdu.
btw... pravdepodbne se palum zvysi KB v AV - zameri na cil kteremu uz nekdo ubral a timhle ho dorazi...Smile
Ja si prave myslim ze tech dvacet procent je tak akorat, nema to totiz za cil utocny kouzlo ale prave kouzlo na dodelani. Zabrani to komickym situacim ktere jsi taky jiste zazil ze pronasledujes soupere typicky samana kterej je prakticky mrtvej, nema manu, ma minimum zivota...nez ti vyprsi cooldown stun efektu dostane ze spiritu neco many tak aby se stacil healnout, das mu stun, mlatis ho, ma zas minimum many akorat tak na vlka, prakticky 0 zivota, utika..ty za nim, on dalsi heal, ty dalsi stunn...az do ty doby dokud nekdo z vas nenaagruje moby.., s tim dodelavanim v BG je to pravda..
Zadny duvod k boostovani paladina neni .. (Palove co chcou snare, instahit melee ability, vetsi dps at rerollou na warriora)
ale vzhledem k tomu ze HoW jako boost v podstate nechapu (v momente kdy mam < 20% hp jsem proto dorymu souperi uz v podstate mrtvej tak jako tak) tak je me to ukradeny ...
jenom se smeju na ofic forech jak paladinove breci a breci az si neco vybreecej a pak jen breci ze to neni ten 10K hit co chteli....
"a proc ne instant" "a proc ne vic dmg" "a proc tolik many" "a proc 20%" "a ..
jenom me to trocho mrzi od blizzardu .. pokud to bylo ojedinele poslechnuti whineru tak budiz .. pokud ne pude to nekam ...
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
jo presne je to neco jako ranged execute. uz vidim palaty v av co budou jenom ckat az nekdo nekoho nacne a dorazet timhle kouzlem.
a insta to od zasady nemuze byt. to by paladinovy nikdo s low hp nemohl zdrhnout bo palat by to mohl spamovat kdyz bezi za tebou. to by prakticky znamenalo za kdyz te da palat pod 20% hp ses mrtvej. rezisty na holy dmg prakticky nejsou. taky je to jediny kouzlo taky je to dost hnusny ze ma vetsi dmg nez manacost. je to z meho pohledu fakt hnusne kouzlo. fakt nevim proc si bubliny stezuji
Who is General Failure? and why is he reading my disk?
Ano vetsina palu breci.. ale to jsou podle me ti co vazne neumi palu moc dobre hrat. Ja jsem se svym palou spokojenej, vim ze jen tak nejakeho soupere bat nemusim a ze pokud je to ciste 1v1 a nemam uplnou smulu na SoC tak mam slusnou sanci na vitestvi... proti warum ci roguum je ta sance jeste vetsi. Takze ja jsem za HoW rad, jen me trochu mrzi ten cast time, ale budu s tim umet zit:)
myslim ze fakt meli udelat spis neco, co zabrani uteku. I z pohledu RP je to nesmysl - paladin prece nezabije nekoho kdo utika .] meli udelat nejaky spomalovadlo..tak o 50% speed + can't shapeshift ;-DD
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
myslim ze fakt meli udelat spis neco, co zabrani uteku. I z pohledu RP je to nesmysl - paladin prece nezabije nekoho kdo utika .] meli udelat nejaky spomalovadlo..tak o 50% speed + can't shapeshift ;-DD
Nevim co mas RP proti tomu kdyz pala zabije zdrhajiciho nemrtveho, a uz vubec nevim jakej je rozdil proti tomu kdyz ho zpomali a nasledne zabije.. Jinak si myslim ze to Blizz asi mysli dobre, jde hlavne o to aby palovi uplne kazdej v pvp nezdrh, coz se stavalo.., je otazny co to udela v battlegroundech tam to muze nadelat paseku s tim souhlasim
Zas tak velký význam tohle kouzlo mít nebude (pokud ho tedy ještě nějak nezmění). Bude sloužit svému účelu a tím je zlepšit šance pro paladiny na doražení již slabého protivníka, který se chce zachránit útěkem. Je dobře, že je tam ta 20% hranice HP, jinak by to byl výrazný boost a úplně změněný koncept paladina, než jak je doposud. Osobně bych raději bral nějaké snare, ale sem rád i za tohle kouzlo. V 1 vs 1 to bude hrát svou roli, ale v AV zas tak velkou ne. Kdo má v AV 20% HP a méně bývá většinou stejně za pár sekund mrtev.
Zas tak velký význam tohle kouzlo mít nebude (pokud ho tedy ještě nějak nezmění). Bude sloužit svému účelu a tím je zlepšit šance pro paladiny na doražení již slabého protivníka, který se chce zachránit útěkem. Je dobře, že je tam ta 20% hranice HP, jinak by to byl výrazný boost a úplně změněný koncept paladina, než jak je doposud. Osobně bych raději bral nějaké snare, ale sem rád i za tohle kouzlo. V 1 vs 1 to bude hrát svou roli, ale v AV zas tak velkou ne. Kdo má v AV 20% HP a méně bývá většinou stejně za pár sekund mrtev.
z paladinu se ted v AV stanou ranged vyckavari/cleanseri/healeri ktery budou cekat az bude mit nekdo malo HP .. to mi moc paladinsky neprijde :P
"The time for desperation is upon us. Let's play."
Elfkame a nechces toho trosku moc? Davat 1k dmg ranged kdyz protivnik ma pod 40% .... Myslim ze uz ted by si mel byt rad za tu bublinu a protekci, uz tak je pala dost overpower na 1v1. Fakt misto tooh aby ste byli radi za to ze dostanete novou vec ktera bude podle me tady dost imba tak tady vyvolavate jak to bude na houno a kdesi cosi. Rouga tim zabijes kdyz ma 20%, warr vetsinou utika taky kolem 10 - 15% hodi tu zpomalovaci srajdu a utika s par procentama tak se zastavis a sup je po nem. A nechtel by si treba jeste charge nebo ambush aby si mel s cim zacinat? Jestli chces hrat melee dmg classu tak hrej warra nebo rouga.
Velkou sanci na 1v1 mas proti lame rougovi a lame warrovi. Dobrej rogue te bude furt drzet ve stunu takze si moc neprdnes a dobrej warr te z 50% zabije behem par sekund a ani nestihnes kliknout na bublinu.
jak sem rikal .. duvod k tomu imo nebyl ... stalo se, nebudu brecet protoze to omezeni na 20% znamena ze to neni nic co by me melo nak srat ... kdyz sem <20% tak sem mrtvej proti dobrzmu protivnikovi tak jako tak. HoW je tim padem ok z myho pohledu .. bo to nebyl boost .. nova abilita ok. kdyby to nemelo mit 20% hp lock nebo byt instant je to vysmech.
kdyz slysim o Snare(hamstring) paladinovi ... jeste taky chcou melee ability (heroic strike), instahity (mortal strike), charge ... v podstate jacknout warriora + pridat healing powah, divine shield, blessing of protection, sealy, Bo kings / might / wisdom .. (mluvim o forum whinerech, takovej extrem jako je nekdy na ofic forech) tak se dycky valim smichem (nedavno me zaujal navrh na abilitu pro palyho s 1H cooldownem kera AOE (range25) ressne up to 10 lidi, s full hp/manou a refreshne jim buffy kery meli pred smrti -- ano toto bylo mylseno vazne)
kdyz se tim bude nakej pala snazit dorazet pomoci HoW v zergu .. jeho chyba .. za tech par hp dmg co da dostane prd cp ... kdyz chtynu crit + soc crit udela to slusnou cp ... treba nema "posledni slovo" a pak neni nahore v tabulce (killing blows) ale zase .. koho to zajima
Kdyz bych byl paladin se zajmem o PvP NEMAM DUVOD NEBYT ENGINEER. granaty = ranged , zastavi (spolehlive) na to abych si dobehnul a jednu mu vytal ... a Snare ma Engineer taky (Discombulator ray)
+ ma pala HoJ kery je dost husta vec (kera me donutila nosit insig of the horde misto buff trinketu, ono dost palu spoliha na HoJ + heal :p )
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
jaky je pls tedy nejlepsi pvp build pro palose, moc jsem to tu nenasel krom toho , ze protection je k nicemu, mohl byste to nekdo pls postnout i talenty ktere jsou nejlepsi pro pvp , diky
Dobrej warr si necha dost Rage na to az mas kolem 50%. Dostanes Heroic strike + Mortal strike a hned na to execute a pokud nemas bublinu nabindovanou na 1-5 tak na to nestihnes kliknout. Dej si duel s Genjurem, Lakrampou, Marousem nebo Kuldou. Tihle vsichni me zabijou na 3 rany ^^. To ze prehanim, psal si ze s tim nemuzes sacinat jako shaman.
2 Rill: mam pocit ze je to 31 retri / 10 holy / 10 protect - to jede Mcjenik
Dobrej warr si necha dost Rage na to az mas kolem 50%. Dostanes Heroic strike + Mortal strike a hned na to execute a pokud nemas bublinu nabindovanou na 1-5 tak na to nestihnes kliknout. Dej si duel s Genjurem, Lakrampou, Marousem nebo Kuldou. Tihle vsichni me zabijou na 3 rany ^^. To ze prehanim, psal si ze s tim nemuzes sacinat jako shaman.
2 Rill: mam pocit ze je to 31 retri / 10 holy / 10 protect - to jede Mcjenik
Spis by me zajimalo presne, ktere talenty ano a , ktere jsou k nicemu , ale snad MC Jenik ktomu neco rekne
Dobrej warr si necha dost Rage na to az mas kolem 50%. Dostanes Heroic strike + Mortal strike a hned na to execute a pokud nemas bublinu nabindovanou na 1-5 tak na to nestihnes kliknout. Dej si duel s Genjurem, Lakrampou, Marousem nebo Kuldou. Tihle vsichni me zabijou na 3 rany ^^. To ze prehanim, psal si ze s tim nemuzes sacinat jako shaman.
2 Rill: mam pocit ze je to 31 retri / 10 holy / 10 protect - to jede Mcjenik
Spis by me zajimalo presne, ktere talenty ano a , ktere jsou k nicemu , ale snad MC Jenik ktomu neco rekne
10 holy je na divine favor pravdepodbne 31 retri na BoK, pres vengedance a critical s parry apod 10 def ma asi v devotion aure a ke zvyseni armoru z equipu
Takhle jsem mel talenty jeste nedavno, ale vzdal jsem se vetsiho armoru na ukor vetsi many a tech 10 bodu slo do Holy... hodne mi v tom rozhodovani ale pomohlo MC, kde je mana nutnost.
BTW marouse jsem dal vcera v 1v1 v bg, bylo to poprvy co jsem na nej narazil a sel dolu to ale neznamena ze neni dobrej nebo ze me priste neda. S ostatnima jsem tu cest nemel.
a takovyho wara kterej me sunda driv nez udelam bublinu bych chtel videt:)
Vzhledem k tomu že se bublina nahazuje jestli se nemýlím přes addon automaticky, tak mě to nějak nepřekvapuje
to se tedy mylis
ja takovy addon nemam a ani nevim ze existuje, nijak jsem po nem nepatral. Ja mam bublinu klasicky nabindovanou na klavese, vyjmecne tedy bublinu nestihnu, ale to jen proto ze proste nezmacku tu spravnou klavesu.
a takovyho wara kterej me sunda driv nez udelam bublinu bych chtel videt:)
Vzhledem k tomu že se bublina nahazuje jestli se nemýlím přes addon automaticky, tak mě to nějak nepřekvapuje
nejde SPUSTIT skill diky nejakymu eventu provedenymu ve hre SKILL se spusti pouze po stisku klavesu .. a je jedno jestli je to klavesa na pohyb nebo neco jinyho ..
"The time for desperation is upon us. Let's play."
..ale jde.. jsou na to addony ktery to prave ochcavaji.. taky takovej shanim.. a jsou plne legalni... alespon zatim.
Mne by stacilo neco, abych mel cast sealu + judgement pod 1 klavesu :-(
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
ten build jedu 10 v holy na improved heal a snizenej cd loh (nevim proc ale divine favor nejak nepotrebuju) 10 v protect na lepsi auru a armor z itemu (proti roguum a warrum klicovy) a 31 v retri je klasika na kinga.
btw. ty duely s warrem s genjurem sem daval dvakrat z toho sem jednou vyhral ja a jednou on a bylo to ciste o tom komu padne lepsi crit (jeli sme bez dlouhejch cool downu on nedaval recklessnes a ja nedaval lay on hands). Crit chance on rikal ze v bersekru tusim 37% ja s kingem 25,11% (talent tree i equip bych mel mit v podpisu)
Takových znalců paladinů okolo a nikdo ti neporadí, hmm Na pvp bych ti poradil tyhle 2 varianty, první orientovaná více na melee, druhá více na holy damage, obojí bude chtít dobrý equip, tak už to ve wow chodí:
Rad by som to checkol ale do Europy este Crusader Strike (ani novy Reckoning) nedorazili.
Btw SoR a JoR maju asi (bugnute) +dmg coeficienty (70% a 135,7%).
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
osobne sem z holy trochu zklamanej, nad 31 tam neni nic tak extra ... a 41 pt talent je crap. Naopak novej Retrib je boostlej jak prase, +3% dmg vuci dumaniodum, 15% na crit judgementama, Empowered judgement ... to sou veci kery se daji tezko ignorovat, a v neposlendi rade instahit a o +6% healed diky imp sanctify (a +10% holy dmg ..) i kdzy sem celou dobu hraval holy, tohle by me donutilo jit do retrib a dokonce asi i se vzdat holy shocku (a mozna i DF), coz me docela vadi.
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
Pls jak funguje ten crusader strike? Jakejch 40% holy damage se tam pocita?
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!"