stejne budeme vypadat divně, když nedostanem ani padawan robu ani treninkovej LS když respecneme na jediho
padavan robu dostanes u toho kamene nebo pomnicku nebo co to je.. Staci kleknout na kolena a neco zablekotat nebo z radial menu zvolit. Tak to teda fungovalo ve starym systemu kdyz jsem predtim paddy robu znicil a pak ji chtel zpet.
stejne budeme vypadat divně, když nedostanem ani padawan robu ani treninkovej LS když respecneme na jediho
padavan robu dostanes u toho kamene nebo pomnicku nebo co to je.. Staci kleknout na kolena a neco zablekotat nebo z radial menu zvolit. Tak to teda fungovalo ve starym systemu kdyz jsem predtim paddy robu znicil a pak ji chtel zpet.
stejne budeme vypadat divně, když nedostanem ani padawan robu ani treninkovej LS když respecneme na jediho
padavan robu dostanes u toho kamene nebo pomnicku nebo co to je.. Staci kleknout na kolena a neco zablekotat nebo z radial menu zvolit. Tak to teda fungovalo ve starym systemu kdyz jsem predtim paddy robu znicil a pak ji chtel zpet.
tohle uz nejni
Furt je.
ja fasoval dark jedi knight robu v jedi enklavě na javinu 4. byl tam terminal kterej mi jich dal neomezene mnozstvi. ta ale stejne nemaka.. mozna to bude dost rare hehe nekde ji jeste mam, moc jedi ji mit nebude imo.
Tak jake jsou vase zkusenosti s Jedim. Podle mne je to ted nehratelny, bez innate armoru me zabijou 2 zeleny moby. A spousta bugu samozrejme.
Jj, psal jsem své poznatky do obecného NGE - jedi je běžné melee povolání a navíc značně zpackané
PotBS Roberts - Paul van Staff (NO), Paul LeBaron (FT), Paul de Witt (PT), Španělsko, Storm Riders SWG Eclipse - Pave'l vanStaff, Jedi (ex Jedi/ImpAcePilot) SWG Eclipse - Pattt vanStaff, Officer (ex MRifle, MBH, 4000 CM)
- nenasel jsem dovednost ktera by suplovala KD, choke a blesky jsou sice fajn ale preci jenom KD by bylo vhodnejsi
Funguje ti "nový root"? Mě sežere víc jak půlku action bodů a zasažený cíl utíká jak zajíc ...
PotBS Roberts - Paul van Staff (NO), Paul LeBaron (FT), Paul de Witt (PT), Španělsko, Storm Riders SWG Eclipse - Pave'l vanStaff, Jedi (ex Jedi/ImpAcePilot) SWG Eclipse - Pattt vanStaff, Officer (ex MRifle, MBH, 4000 CM)
No, podle toho, co devove slibuji opravit (resp. "maji uz hotovo, jen testuji"), nezbyva, nez rychle "vylavovat" lvl 90 a cekat
Jinak - podle prvnich informaci o hotfixu na profesni rewardy radej pockam s respecy, treba pak chvili pujde respec jedi->neco jineho->jedi->neco jineho->... se ziskanim itemu vickrat
PotBS Roberts - Paul van Staff (NO), Paul LeBaron (FT), Paul de Witt (PT), Španělsko, Storm Riders SWG Eclipse - Pave'l vanStaff, Jedi (ex Jedi/ImpAcePilot) SWG Eclipse - Pattt vanStaff, Officer (ex MRifle, MBH, 4000 CM)
pro ty, co se těšili na perlu za 50. level - je to poor kvalita ..
To už ty profession rewardy fungují?
PotBS Roberts - Paul van Staff (NO), Paul LeBaron (FT), Paul de Witt (PT), Španělsko, Storm Riders SWG Eclipse - Pave'l vanStaff, Jedi (ex Jedi/ImpAcePilot) SWG Eclipse - Pattt vanStaff, Officer (ex MRifle, MBH, 4000 CM)
precti si na co se ptal koudy Pave'l - jestli funguji rewardy - kdyz ho nemusi dostat tak mu to sem napisu, schvalne kdo jeste dostal lvl78 reward edit: ten screen sem klidne hod, jeste sem ho nikde nevidel
Aktualizace návodu pro výrobu LS (platí minimálně pro jedi lvl 90): 1. Zapomeňte na všechny předchozí návody, téměř nic z nich už neplatí 2. Se schopnostmi lvl 90 a vybavením jedi domku v SH (možná i bez něj) jsou všechna sestavení/experimenty Great Success 3. Rozdíl mezi výsledkem Great a Amazing success buď není žádný, nebo je velmi malý - hilt s oběma výsledky je má naprosto shodné vlastnosti - pokud jsem se při experimentování buffoval, dosahl jsem 2 Amazing z 10 pokusů (viz dále) a výsledná dmg hiltu byla stejná, jako bez buffů a s "pouze" Great success 4. Jako lvl 90 mám k dispozici 12 bodů experimentování, ale ať už jedu bod po bodíku nebo vše najednou, utratím jen maximálně 10, dostanu se na 97% a... konec, ty dva body prostě není jak použít (nejvíc na.ere když se okno experimentování při odchodu zeptá "opravdu chcete odejít i když vám zbývají ještě nespotřebované body?") 5. Můj pre-NGE hilt, při jehož výrobě jsem dal 1 bod do efektivity a 2 body do rychlosti + nedosahl ani jednoho Amazing, je stále o 2 dmg lepší, než super výsledek z post-NGE 6. Můj průměrný pre-NGE LS s průměrnými pre-NGE krystaly/perlami má dnes jen o 18 menší dmg, než superkvalitní pre-CU se superperlami
Závěr: čas, který byste třeba náhodou chtěli strávit "pilováním" své výbavy věnujte raději posezení v hospodě ...
PotBS Roberts - Paul van Staff (NO), Paul LeBaron (FT), Paul de Witt (PT), Španělsko, Storm Riders SWG Eclipse - Pave'l vanStaff, Jedi (ex Jedi/ImpAcePilot) SWG Eclipse - Pattt vanStaff, Officer (ex MRifle, MBH, 4000 CM)
I have been given the go ahead to move the "Jedi Armor" implementation from Pub 26 to this upcoming hotfix later in the week! However from here on out I'd like to avoid the term Armor and call it "Force Protection" or something similar. It just seems odd calling it armor, however it will function identically.
You should see a "Force Protection Intensity" value on all the existing and new Robes/Cloaks. I also went ahead and added some additional stats to them as they pretty much take up all a characters clothing slots. The Protection values will be something like Weak, Faint, Luminous, Lucet, Glowing, One with the Force, etc. I really didn't want to use numbers on the clothing as it just didn't feel right. If you really need to know the number value press C and look at it on the character sheet, where you should see your character's value for Kinetic and Energy go up as you equip/ un equip them.
I also went ahead and itemized some of the elite/boss NPC's in the game with new Robes so there is some robe growth at 40, 60 , 80. As for now I am going to keep the Elder Robe balanced as a level 90 item statwise.
I wanted to give you folks an update on Jedi Armor. We hope to have Jedi armor going in for the next Hot Fix which may be as early as Thursday. Look for more details soon. Brenlo Bixiebopper Director, Global Community Relations - SOE --------------------------------------------- It's a rough life, but someone has to live it.
Já pořád doufám (postavu jsem ještě nesmazal, ani nevyhodil / neprodal účet).
Teď jedu EQ2, nedá mi to abych se nepodělil o mé dojmy. Moc se mi líbí, že každý level má svůj smysl (ne každý čtvrtý až osmý jako v SWG), přidá nová kouzla, schopnosti. Navíc jsou docela kvalitní perky každé dva levely. Ale co se mi líbí nejvíc, že z většiny zabitých nepřátel něco padne, ale to něco není crap, ale dá se použít / prodat. Třeba takový Badge of Honor potěší, když ho člověk prodá za 14 stříbrných (pro mě ještě dost vysoká částka).
Navíc v ekonomice tam není taková hyperinflace jako v SWG, kde za každou trochu lepší věc chtějí miliony. A tak by to mělo být (i v SWG - přece pro Hana Sola bylo 15k kreditů pro Jabbu neřešitelným problémem, v rámci světa SWG by to muselo být 15 milionů kreditů).
Možná později se to změní s vyšším levelem, až budu mít plné kapsy platináků, ale zatím se mi tento systém moc líbí, obrovská radost když prošacuju orka a zjistím, že on svůj plat nepropil a má v kapse ještě skoro tři stříbrňáky.
Sorry, že to postuju sem, ale napadlo mě to při reakci Karlíka bez továrny na čokoládu, tak jsem to tam hned připsal...
Já pořád doufám (postavu jsem ještě nesmazal, ani nevyhodil / neprodal účet).
Teď jedu EQ2, nedá mi to abych se nepodělil o mé dojmy. Moc se mi líbí, že každý level má svůj smysl (ne každý čtvrtý až osmý jako v SWG), přidá nová kouzla, schopnosti. Navíc jsou docela kvalitní perky každé dva levely. Ale co se mi líbí nejvíc, že z většiny zabitých nepřátel něco padne, ale to něco není crap, ale dá se použít / prodat. Třeba takový Badge of Honor potěší, když ho člověk prodá za 14 stříbrných (pro mě ještě dost vysoká částka).
Navíc v ekonomice tam není taková hyperinflace jako v SWG, kde za každou trochu lepší věc chtějí miliony. A tak by to mělo být (i v SWG - přece pro Hana Sola bylo 15k kreditů pro Jabbu neřešitelným problémem, v rámci světa SWG by to muselo být 15 milionů kreditů).
Možná později se to změní s vyšším levelem, až budu mít plné kapsy platináků, ale zatím se mi tento systém moc líbí, obrovská radost když prošacuju orka a zjistím, že on svůj plat nepropil a má v kapse ještě skoro tři stříbrňáky.
Sorry, že to postuju sem, ale napadlo mě to při reakci Karlíka bez továrny na čokoládu, tak jsem to tam hned připsal...
Koudy
kazda hra ma svoje kouzlo, SWG prozatim pro tebe svoje kouzlo ztratila, mozna ze jen do doby nez se "nejvic do oci bijici" bugy a chyby opravi. Pak treba si reknes, ze SWG za ten cas stoji a zase budes travit cas v SWG
Thats all I have for now. I'll try to get more before this goes live in 7 hours. If you have questions I will try to check back and answer them.
Update. Robes are being looted. They are not tradable at this time.
Acoylt robe cl40 I looted mine from the elite rebel commander in front of the Moenia starport Const. +40 Igie got his from an Elite ST. The kind that drop from the shuttles K 3000 E 3000
Jedi Knight Robe cl80 We Looted 3 of these in the DWB from Deathwatch Wraiths from about 15 kills Agility +40 Const. +80 Strength +20 k 5000 E 5000
No ten armor nic moc, cekal sem ze bude lepsi, ale aspon uz zabiju bez problemu modreho moba :). A ten defenzivni buff taky stale moc nefunguje.
Vcera jsem byl s Jorsskem a Patttem u Stormlorda a testoval jsem co jedi vydrzi. Povodil jsem dva zealoty cl 83, a cca 4 guardy cl 80. Nejsem skiller to vubec ale tohle me potesilo
No ten armor nic moc, cekal sem ze bude lepsi, ale aspon uz zabiju bez problemu modreho moba :). A ten defenzivni buff taky stale moc nefunguje.
Vcera jsem byl s Jorsskem a Patttem u Stormlorda a testoval jsem co jedi vydrzi. Povodil jsem dva zealoty cl 83, a cca 4 guardy cl 80. Nejsem skiller to vubec ale tohle me potesilo
Dva zealoty a 4 guardy tak to docela de ale s Elder robou ze jinak ty ostatni sou na dve veci.
No ten armor nic moc, cekal sem ze bude lepsi, ale aspon uz zabiju bez problemu modreho moba :). A ten defenzivni buff taky stale moc nefunguje.
Vcera jsem byl s Jorsskem a Patttem u Stormlorda a testoval jsem co jedi vydrzi. Povodil jsem dva zealoty cl 83, a cca 4 guardy cl 80. Nejsem skiller to vubec ale tohle me potesilo
Dva zealoty a 4 guardy tak to docela de ale s Elder robou ze jinak ty ostatni sou na dve veci.
aspon v jednom maji elderi vyhodu proti post NGE respec n00bum
No ten armor nic moc, cekal sem ze bude lepsi, ale aspon uz zabiju bez problemu modreho moba :). A ten defenzivni buff taky stale moc nefunguje.
Vcera jsem byl s Jorsskem a Patttem u Stormlorda a testoval jsem co jedi vydrzi. Povodil jsem dva zealoty cl 83, a cca 4 guardy cl 80. Nejsem skiller to vubec ale tohle me potesilo
Dva zealoty a 4 guardy tak to docela de ale s Elder robou ze jinak ty ostatni sou na dve veci.
No jo s elder robou . Jeste zkusim jestli se da pouzit PSG a treba to bude dobre.
A jen tak mimochodem Elder Roba ma status Radiant/Glowing Tzn. ze existuje lepsi a to se statusem One with the Force Blixtev a TH je pry implementovali do posledniho patche/hotfixu Takze Elder Roba neni uplne uber
quote:Originally posted by WanargiMort A jen tak mimochodem Elder Roba ma status Radiant/Glowing Tzn. ze existuje lepsi a to se statusem One with the Force Blixtev a TH je pry implementovali do posledni patche/hotfixu Takze Elder Roba neni uplne uber
quote:Originally posted by WanargiMort A jen tak mimochodem Elder Roba ma status Radiant/Glowing Tzn. ze existuje lepsi a to se statusem One with the Force Blixtev a TH je pry implementovali do posledni patche/hotfixu Takze Elder Roba neni uplne uber
mozna to je ta jedi master roba co pada z HKcka
Jop jop na swg foru psali ze by to mohla byt ta ze Sher-kara nebo jak se jmenuje.
Mimochodem, konverze jidel mi prisla nejaka divna. Pre-NGE Vegeparsine dava +62 agility (melee defense) to uz je u jediho poznat, ale nejlepsi co je craftovatelne ted dava +29. Coz je dano pravdepodobne tim, ze nejsou k dospozici aditiva, ktera vyrabel Bio-Engineer.