Author |
Topic  |
NINJA
Junior Member
 

510 Posts |
Posted - 22/08/2005 : 13:26:32
|
quote: Originally posted by MegaDeath pokud mluvis o random zacatku bg, tak ocekavana praxe by byla takova, ze pokud by rozmisteni bylo pro jednu stranu nevyhodne, stari harcovnici by za nevyhodnou stranu okamzite leavnuli, sli do jineho vyhodnejsiho BG a v danem AV by zbyla jen hromada lvl51 hracu kricicich "KILL KORRAK! NEED SPEAR!!!"
lol, realista  |
Ninjagon |
 |
|
tsawo
New Member

330 Posts |
Posted - 22/08/2005 : 14:09:04
|
quote: Originally posted by Danda I
po odstranění minových polí mohou alli projet mezi moby nad icebloodem na koních beze ztrát, následuje zatažení mobů bez dmg agra na hřbitov - boj musí tedy probíhat bez aoe /aspoň na začátku/ - bo při jejich použití okamžitě následuje agro mobů - obrana bez aoe je proti 10+ lidem zabírajícím hřbitov velmi složitá a v podstatě nemožná / samozřejmě hovořím o dobrém útoku se správným načasováním /
Stone je naopak obklopen základnami s alli strážemy, které mohou velmi účině bránit jakéhokoliv obránce sesílajícího aoe na dálku.
Iceblood taktika je bohuzel velice ucinna. Spis se divim, ze to allianci trvalo tak dlouho nez na to prisla. A ano, Iceblood ma naprosto smesnou obranu ze strany npc v porovnani s obranou Stoneheartu a bohuzel jsou tyhle dva GY pro vyvoj av rozhodujici. |
KRUANA|SHA|WOW ROONA|MA|AO|RETIRED |
 |
|
plussminuss
Junior Member
 
541 Posts |
Posted - 22/08/2005 : 14:37:46
|
quote: Originally posted by tsawo
quote: Originally posted by Danda I
po odstranění minových polí mohou alli projet mezi moby nad icebloodem na koních beze ztrát, následuje zatažení mobů bez dmg agra na hřbitov - boj musí tedy probíhat bez aoe /aspoň na začátku/ - bo při jejich použití okamžitě následuje agro mobů - obrana bez aoe je proti 10+ lidem zabírajícím hřbitov velmi složitá a v podstatě nemožná / samozřejmě hovořím o dobrém útoku se správným načasováním /
Stone je naopak obklopen základnami s alli strážemy, které mohou velmi účině bránit jakéhokoliv obránce sesílajícího aoe na dálku.
Iceblood taktika je bohuzel velice ucinna. Spis se divim, ze to allianci trvalo tak dlouho nez na to prisla. A ano, Iceblood ma naprosto smesnou obranu ze strany npc v porovnani s obranou Stoneheartu a bohuzel jsou tyhle dva GY pro vyvoj av rozhodujici.
v cem ma stoneheart vyhodu ve strazich? kdyz se utoci ze spoda, tak akorat pobijete par nonelite strazi a jste na hrbitove  kdezto my musime obehnout moby (skoro vzdycky to nejakej blbec naagruje), takze se musi cekat a vy se hezky pripravite a pak tam mate dost blizko straze od katapultu bo co to je 
kazda strana bude tvrdit ze to ta druha ma lehci 
treba ten GY pred mostem jak na nej horda skaze ze skaly a z druhy skaly na nas strili/hazi aoe je taky nadhera, nevim jak takhle lehce delat najezdy na frostwolf, kde je to vesmes "otevreny" bojiste  |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 22/08/2005 : 16:11:51
|
quote: Originally posted by NINJA
Když pominu exploit aliance v AV (který fakt neschvaluju) , tak zbývá (diskutabilní) výhoda terénu a rozmístění budov pro alianci, která však podle mne nehraje vážnou roli (most se třeba brání lépe, ale k čemu to je, když už je bitva na 90% rozhodnuta, atd.), a jinak šance na výhru jsou podle mne stejné pro obě strany, tedy stěžejní bitvy o Stoneheart a Iceblood rozhodují.
Ale na WG mám teda dost vyhraněný názor. Nejde o skill hráčů v PvP to je individuální, ale o prosté schopnosti shamana, které právě v případě CTF dávají jasnou výhodu na straně hordy. Prostě zpomalovací totemy (s area efektem na všechny)a travel forma ( k tomu slušný armor a healing) jsou jednoznačnou výhodou pro hordu, která sebere, uteče, vyhraje. Kdo tohle nevidí, je slepý.(ale ten kdo utíká před silnými grupami ve Wg je ještě větší looser).
V nové BG Arathi Basin se tedy konečně (doufám) ukáže jak na tom kdo je s PvP. Žádné kradení vlajky, žádný zerg, ale čisté PvP o udržení strategických míst. Tak tam se potkáme 
wrong, ... ad earthbind - je do WSG dobra vec, porad ho ale dela totems 5ti hp (a 15 sec cd). dobrej oponent se necha snarnout maximalne jednou (jde to sejmout i bez jedinyho zpomaleni) .. srovnej to s Warriorovim shoutem / hastringem ... tremor MUZE kazda classa behem zlomku sekundy odstranit ... odstran si Frost novu (a nebud pala / priest / druid)
ad Travelform - se ti zda nejak super dobrej ? ... lol . priest te na range instantne dispelne (a z5 shiftnout je 1 - 3 sekundy) mage te polymorphne (instantne jen s PoM, ale zase si pro tebe statni v klidu dobehnou) warior si te chargne / hamstringne Druid te na range sleepne Hunter / rogue / pala stuny ani nemluve
pokud nekdo necha utect shamana jako Flag Carriera tak je lama .. bo on ma jen o neco vysi rychlost ... nachylnej na zastaveni je az az ... takze holt ste slepi a nechate je behat.
ve srovnani s druidem co kontinualne shapeshiftuje a odstranuje si temer veckerej CC, kdy pak jediny co ho nejak muze zpomalit je stun / fear je ghost wolf hracka pro deti.
SHaman je do WSG dobrej, stejne tak je paladin
2danad (iceblood x stoneheart): no presne tak nejak ... jestli nekdo nerozumi, ze k IB jsou dve ZCELA nechranene pristupove cesty (ze severu a pak z boku z kopce) kde neni ani zivacka (hordacke straze) a stoneheart ma spodni stranu zabarikadovanou tunama nelf guardu, po obou cestach (jih, zapad) se prochazeji otravni roameri, mezi nakladakem (kerej je taky oblezlej) a HB chodi dalsi elite, a kdyz clovek popleze trochu vic na sever uz je pod palbou z veze... tak je slepej on.
samozrejme ze ta vez je u hordy taky ... jenze iceblood tower prave pouze castecne kryje tu stranu kde sou i ti jedini NPC (tj zapadni) kterou nikdo nechodi (drive na pocatku BG se tama snazili prostrilet v tech 10+ hodinovejch zergach) ten elite roamuje MNOHEM dal o icebloodu a hlavne NE V ceste prichazejicim oponentum.
ad Stormpike : frostwolf (nekdo o om mluvil) jo ... stormpike se zabira o poznani snadneji nez frost wolf ... do rozdilu iceblood x stoneheart to ma sice daleko ale ok ... problej je ze fw / sh sou uz jen otazka casu ... ib / sh defakto rozhoduje (ja sice nesouhlasim s tim ze po padu ib je bitva prohrana ... ale vzhledem k tomu ze se hraje s pugem a znacna cast po padu IB to vzda, jede delat neco jinyho, tak se da rict ze uz se s tim v ten moment neda nic moc delat )
|
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
Edited by - Stilgar on 22/08/2005 16:14:37 |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 22/08/2005 : 16:20:20
|
z pohledu warriora se shaman zastavuje docela tezko, hodi earthbind - nez ho svoji pomalou zbrani sejmu, tak sem snarenutej, to si muzou jednou za 5min dispellnout insignii ale 5min je 5min, ten earthbind me da do combatu, nemuzu charge, intercept ma vysokej cooldown a stoji rage, kterou vecne nemam, hodim si bloodrage (1min cooldown) a kdyz interceptnu orc shamana, tak uvidim napis "resisted" a vlcak bezi dal... |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 22/08/2005 : 17:09:48
|
quote: Originally posted by MegaDeath
z pohledu warriora se shaman zastavuje docela tezko, hodi earthbind - nez ho svoji pomalou zbrani sejmu, tak sem snarenutej, to si muzou jednou za 5min dispellnout insignii ale 5min je 5min, ten earthbind me da do combatu, nemuzu charge, intercept ma vysokej cooldown a stoji rage, kterou vecne nemam, hodim si bloodrage (1min cooldown) a kdyz interceptnu orc shamana, tak uvidim napis "resisted" a vlcak bezi dal...
postavils scenar kdyz ses u nej (v 10 yard range), nic se nesnazis delat, on hodi earth bind, nasledne casti GW (1 sec s talentama, 3 bez) ty porad nic ... on se rozbehne , ty das blood rage a intercept (a mas 1:4 smulu bo ti resistl) ... a ty to zabalis ...
to zni dost hloupe hlavne z pozice toho wara ...
bodit EB (instant) nasledne castnout (taletovanyho) wolfa zabere neco lehce prez 2 sekundy ... pokud u toho spis, pak ti utece .. dorymu warovi nema sanci utect (charge/intercept, hamstring / imp shout / piercing shout ... insig of horde, etc)
nsvic mnohdy jde stopnout attack pockat par sekund nez padne combat flag a jeste stihnout charge.. a taky jeste porad (az di pristiho patche) funguje vicemene instant swap zbrane ... tj pokud mlatis totemy 3,8 ar nebo Tufem taky tvoje chyba ... i kdyz na jeden totem to vyjde cca nastejno, prvni hit je okamzite, az pak bezi recharge zbrane ... swap na dagger se hodi pri niceni "vetsi zahradky" (MS, swap na dagger, hit eb, hit siering, hit ..., swap na tuf, MS) - ale to jen rekneme v grup boji, kde znicenim totemu prospivas vic lidem .. v 1:1 si war shamana da a totemy muze ignorovat
|
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
Edited by - Stilgar on 22/08/2005 17:13:16 |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 22/08/2005 : 17:28:16
|
to je vsechno teorie, kecy, muzem rozjizdet dalsi theorycraft a nebo se spokojit s tim ze earthbind totem je silna zbran, vlk za 1sec je tay silnej a shaman je sam o sobe dost silnej na to aby toho hodne ustal a dokazal utect souhlasim ze shaman je velky hovno proti druidovi, toho nezastavi nic, ale za toho nikdo nehraje, druid je dobrej jen na ty vlajky |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 22/08/2005 : 18:47:51
|
quote: Originally posted by MegaDeath
to je vsechno teorie, kecy, muzem rozjizdet dalsi theorycraft a nebo se spokojit s tim ze earthbind totem je silna zbran, vlk za 1sec je tay silnej a shaman je sam o sobe dost silnej na to aby toho hodne ustal a dokazal utect souhlasim ze shaman je velky hovno proti druidovi, toho nezastavi nic, ale za toho nikdo nehraje, druid je dobrej jen na ty vlajky
tak neteoretizuj ... ja mam vetsinu veci o kerych tu mluvim odzkousenych.
EB je silna zbran .. stejne jako je Frost nova, Imp shout, Priestuv Fear, piercing howl, Hammer of Justice ...
Vlk je za jednu sec (s talentama) .. mount je za 3 .. mount ma az 213% run a vlk maximalne 155% ...
jak jde vlk sleepnout / dispelnout / polymorphnout uz sem rikal .. navic ve wolfovi se neda v podstate nic (trinket na rooty, heal .. etc) .. jedine demorph, s tim ze naslednej morph pak ale uz neprichazi skoro v uvahu
pokud nekdo tvrdi ze WSG prohravaj kvuli shamanum (resp. earth bind a Ghost wolf) pak je to vul
|
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
 |
|
cracky
Starting Member
75 Posts |
Posted - 22/08/2005 : 19:43:44
|
quote: Originally posted by MegaDeath
to je vsechno teorie, kecy, muzem rozjizdet dalsi theorycraft a nebo se spokojit s tim ze earthbind totem je silna zbran, vlk za 1sec je tay silnej a shaman je sam o sobe dost silnej na to aby toho hodne ustal a dokazal utect souhlasim ze shaman je velky hovno proti druidovi, toho nezastavi nic, ale za toho nikdo nehraje, druid je dobrej jen na ty vlajky
no tak Medo, je nas sice malo, ale...
jinak ve vlajkach je shaman az secundarni flagholder... prioritne je flagholder druida, a shaman kterej mu nepreda vlajku je solo lamer... |
WoW:Cracky Shadow Moon member of Black Division GW: Dark Cracky(necro-illusioner)> NooB UO: Cracky(mage)Amigo(wamp) deleted by hairless GM :) HGL - Cabalist - Summoner |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 00:07:48
|
ja mam hru za warriora taky dozkousenou a shodou nahod zrovna proti shamanum, warr ma presne jeden pokus - kdyz se mu podari po interceptu dat hamstring, ma vyhrano pokud shaman nepouzije insignii pokud nevyjde jedno nebo shaman udela druhy, uz ho nikdy nedohonim |
 |
|
Deimos
New Member

440 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 05:58:27
|
warr ma problemy zo zastavenim kohokoli kuli posranemu bugu. 50% casu co dam intercept/ charge na beziciho cloveka mi na nasledujici hamstring napise "out of range", a manik si bezi vesele dal. |
Who is General Failure? and why is he reading my disk? |
 |
|
NINJA
Junior Member
 

510 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 08:28:35
|
quote: Originally posted by Stilgar
... ja mam vetsinu veci o kerych tu mluvim odzkousenych. EB je silna zbran .. stejne jako je Frost nova, Imp shout, Priestuv Fear, piercing howl, Hammer of Justice ... Vlk je za jednu sec (s talentama) .. mount je za 3 .. mount ma az 213% run a vlk maximalne 155% ... jak jde vlk sleepnout / dispelnout / polymorphnout uz sem rikal .. navic ve wolfovi se neda v podstate nic (trinket na rooty, heal .. etc) .. jedine demorph, s tim ze naslednej morph pak ale uz neprichazi skoro v uvahu pokud nekdo tvrdi ze WSG prohravaj kvuli shamanum (resp. earth bind a Ghost wolf) pak je to vul
NO možná sem pro tebe vůl ale já to tvrdim a stojim si za tim. Všechny způsoby zastavování nepřítele mohou použít obě strany s vyjímkou Šamanovo aoe zpomalovacího totemu ( a paladinský stun který je k smíchu) a ten totem má zásadní podíl na tom, kdo komu uteče s vlajkou. Je pak úplně jedno jestli vlajku odnese nakonec druid, nebo šaman nebo kdo, výsledek je stejný - někdo uteče a ta strana vyhraje. Jasně že totemy zničit lze, ale chce to čas a snad každý ví co to ztráta X sekund ve WG znamená... |
Ninjagon |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 08:49:13
|
quote: Originally posted by Deimos
warr ma problemy zo zastavenim kohokoli kuli posranemu bugu. 50% casu co dam intercept/ charge na beziciho cloveka mi na nasledujici hamstring napise "out of range", a manik si bezi vesele dal.
Samozrejme, to je znamy a "skvely" bug . Nejvice je to znat u lidi co jezdi na koni. Vetsinou je tak o 3 metry dal a v pripade charge nemas sanci dat Hamstring. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 09:23:35
|
quote: Originally posted by Deimos
warr ma problemy zo zastavenim kohokoli kuli posranemu bugu. 50% casu co dam intercept/ charge na beziciho cloveka mi na nasledujici hamstring napise "out of range", a manik si bezi vesele dal.
presne! tohle je dycky desne nasiraci - na bezici cil to je mozna i vic jak 50% neuspesnosti, pokud nekdo jede na koni, tak je to temer 100% neuspech, tam pomuze fakt jen ten piercing howl |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 09:29:44
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
quote: Originally posted by Deimos
warr ma problemy zo zastavenim kohokoli kuli posranemu bugu. 50% casu co dam intercept/ charge na beziciho cloveka mi na nasledujici hamstring napise "out of range", a manik si bezi vesele dal.
Samozrejme, to je znamy a "skvely" bug . Nejvice je to znat u lidi co jezdi na koni. Vetsinou je tak o 3 metry dal a v pripade charge nemas sanci dat Hamstring.
Neni tedy lepsi odmacknou po chargnuti/interceptnuti Piercing Howl, ktery ma dvojnasobny range oproti Hamstringu a pak target 'prehamstringnout'? (tedy samozrejme za predpokladu, ze mas PH specnuty ..).
|
Edited by - VT on 23/08/2005 09:31:07 |
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 09:48:14
|
quote: Originally posted by NINJA
NO možná sem pro tebe vůl ale já to tvrdim a stojim si za tim. Všechny způsoby zastavování nepřítele mohou použít obě strany s vyjímkou Šamanovo aoe zpomalovacího totemu ( a paladinský stun který je k smíchu) a ten totem má zásadní podíl na tom, kdo komu uteče s vlajkou. Je pak úplně jedno jestli vlajku odnese nakonec druid, nebo šaman nebo kdo, výsledek je stejný - někdo uteče a ta strana vyhraje. Jasně že totemy zničit lze, ale chce to čas a snad každý ví co to ztráta X sekund ve WG znamená...
doufam ze si delas prdel s tim smesnym stunem ? ty vole stun z kilometru na 6sec nebo kolik to je tak to jsem mrtvej at hodim jakej totem chci kdyz je proti me dobra grupa a kdyz jsou dva ty palati tak jsem ve stunu na 10 sec a neudelam ani hovno btw muzu pouzit insignii ktera ja uplne na pikacu pac nema zadnou imunitu po pouziti takze kdyz ji pouziju jde dalsi stun a muzu si tak akorat zabehnout ze hrbitova |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 09:58:51
|
ty delas jak kdyby paladinskej stun mel cooldown jak shocky  |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 10:00:56
|
to VT:
Bohuzel Piering Howl nemam. Planuju respec, ale pozdeji. Tedka si musim vystacit s Hamstringem. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
plussminuss
Junior Member
 
541 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 10:14:56
|
delate jako by shaman v ghost forme byl tak slabej a byl sam v tom WSG... jasne ze ho zastavime kdyz se na nej sesypou 4 lidi, ale tezko ho zastavi 5 lidi, kdyz mu dalsi dva hordaci pomahaj nas zdrzet... a preci jen v ghost forme se lip utece, kdyz se musi alici probijet pres hordaky...
kdyz vezme palat vlajku, tak co se stane? shamani hodej ghost formu a uz ho maj a mydlej ho shockama, hazej mu totemy atd... porvnejte palata a shamana, jak kdo muze vic zneprijemnit zivot z vlajkou, jediny co palat muze je smesny stun a nez staci utect tak ho shaman zase dobehne v ghost forme |
 |
|
Elfkam
Starting Member
75 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 10:40:41
|
k BG
poslednich par dnu... no mozna tak uz 14 dnu, zdaleka neplati ze alince vyhrava velkou vetsinu AV. Stav se podle me vyrovnal. Aliance i Horda vyhrava priblizne stejne. Horda se naucila ucinne branit ICE - temer v kazdym av tam stoji cca 20 hracu a ty porazit + cca 8-10 strazi a pritom zabrat vlajku je hodne tezky ukol pro 30 aliku (vic se jich dohromady na ICE nesezene). Ice se podari ted zabrat pouze pokud je tam okolo 10 hordaku (osttani zkousi stone nebo snowfall nebo zergujou nebo questujou) a tech 25-30 aliku nabehne primo tam, nebo pokud je to treba treti AV a je stav 40vs25. Horda moc dobre vi ze kdyz se kdyz alince utoci na ICE je Stone skoro nechranenej a 15-20 hordaku co nejsou na ice ho zaberou. Stav av je podle me ted vic vyrovnanej - nadruhou stranu opet pribyva zergu.
|
 |
|
NINJA
Junior Member
 

510 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 10:56:32
|
quote: Originally posted by Araya
doufam ze si delas prdel s tim smesnym stunem ? ty vole stun z kilometru na 6sec nebo kolik to je tak to jsem mrtvej at hodim jakej totem chci kdyz je proti me dobra grupa a kdyz jsou dva ty palati tak jsem ve stunu na 10 sec a neudelam ani hovno btw muzu pouzit insignii ktera ja uplne na pikacu pac nema zadnou imunitu po pouziti takze kdyz ji pouziju jde dalsi stun a muzu si tak akorat zabehnout ze hrbitova
Arayo, stun je single target, trvá 6 sec a funguje na velmi malou vzdálenost (3-4 "metry" a už jsi mimo dosah. V boji jako takovém má samozřejmě velkou roli, ale v žádném případě se to nedá srovnávat s tím, jaký dopad má zpomalovací totem Šamana ve WG a o tom se tu teď bavíme. Asi nemá smysl se tu o tom dál dohadovat. Dokážu uznat kdy má výhodu aliance (třeba v těch bodech týkajících se AV jak jsem psal výše i to co psal Danad), ale v tomhle případě je to právě naopak. Tvrdím že kombinací abilit které umí jedině šaman mají hráči hordy výraznou výhodu ve WG battlegrounds a za tím si stojím. |
Ninjagon |
 |
|
Herbicid
Junior Member
 

885 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 11:04:52
|
Ad Arathi Basin ukaze. Sorry, ale IMHO ukaze maximalne to jak je Shadowmeld presilenej. |
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
 |
|
Masox
Starting Member
16 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 11:08:27
|
quote: Originally posted by Elfkam
k BG
poslednich par dnu... no mozna tak uz 14 dnu, zdaleka neplati ze alince vyhrava velkou vetsinu AV. Stav se podle me vyrovnal. Aliance i Horda vyhrava priblizne stejne. Horda se naucila ucinne branit ICE - temer v kazdym av tam stoji cca 20 hracu a ty porazit + cca 8-10 strazi a pritom zabrat vlajku je hodne tezky ukol pro 30 aliku (vic se jich dohromady na ICE nesezene). Ice se podari ted zabrat pouze pokud je tam okolo 10 hordaku (osttani zkousi stone nebo snowfall nebo zergujou nebo questujou) a tech 25-30 aliku nabehne primo tam, nebo pokud je to treba treti AV a je stav 40vs25. Horda moc dobre vi ze kdyz se kdyz alince utoci na ICE je Stone skoro nechranenej a 15-20 hordaku co nejsou na ice ho zaberou. Stav av je podle me ted vic vyrovnanej - nadruhou stranu opet pribyva zergu.
No když je řeč o stavech "40 vs. 25", tak nechápu proč tam Blizzard nedal omezení typu "max. o 5 lidí víc na jedný straně a další už to do hry nepustí". Místo častejch 10k cp zdarma by se alíkům prodloužily fronty na AV a začali by trochu chodit i WG... |
Dr.Masox |
 |
|
NINJA
Junior Member
 

510 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 11:20:28
|
Jenže ten nevyrovnaný stav může nastat prostě tím, že hráči jedné strany opustí BG (ti co prohrávají) a řeknou to ostatním aby tam nechodili, takže další nepřicházejí. To pak nejde vyrovnat, bez toho abys třeba vyhodil i některé hráče z druhé strany, a to dost dobře nejde. NA začátku to tak nevyrovnané muže být max první minutu, než se všichni nalogují. |
Ninjagon |
 |
|
Masox
Starting Member
16 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 11:32:07
|
quote: Originally posted by NINJA
Jenže ten nevyrovnaný stav může nastat prostě tím, že hráči jedné strany opustí BG (ti co prohrávají) a řeknou to ostatním aby tam nechodili, takže další nepřicházejí. To pak nejde vyrovnat, bez toho abys třeba vyhodil i některé hráče z druhé strany, a to dost dobře nejde. NA začátku to tak nevyrovnané muže být max první minutu, než se všichni nalogují.
Jistě, třeba jako když jste včera přišli o SH a za chvíli vás tam bylo míň jak 10 a AV se zavřelo předčasně :o) Jde ale o to že jedna strana (překvapivě Horda :o) to projede díky tomu že se AV odstartuje třeba 40 vs. 20... ikdyž může lidí pomalu přibývat, obvykle už je rozhodnuto protože to slabší strana neustojí a přijde o klíčovej hb. Zkrátka by to mělo pouštět lidi do hry podle počtu hráčů na druhý straně. Vyhazovat samozřejmě ne, protože jestli si to Horda/Aliance projede i při poměrně vyrovnaným stavu a začne leavovat, to už je její blbost... |
Dr.Masox |
 |
|
Colldor
Gimp
  

2165 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 13:05:30
|
quote: Originally posted by Van Tassel
quote: Originally posted by Shemiramoth
quote: Originally posted by Deimos
warr ma problemy zo zastavenim kohokoli kuli posranemu bugu. 50% casu co dam intercept/ charge na beziciho cloveka mi na nasledujici hamstring napise "out of range", a manik si bezi vesele dal.
Samozrejme, to je znamy a "skvely" bug . Nejvice je to znat u lidi co jezdi na koni. Vetsinou je tak o 3 metry dal a v pripade charge nemas sanci dat Hamstring.
Neni tedy lepsi odmacknou po chargnuti/interceptnuti Piercing Howl, ktery ma dvojnasobny range oproti Hamstringu a pak target 'prehamstringnout'? (tedy samozrejme za predpokladu, ze mas PH specnuty ..).
Samozrejme ze je to lepsi (nechci rict nutni), jenze jaksi 90% warrioru nepoklada za dulezite pouzivat instantni 6.sec area spomalovak ;) bez cooldownu a za malou rage btw. |
Colldor, Allerious, Turrin Bagalmon [UO - DP] (retired) Colldor, Enforcer <CzA> [Anarchy Online] (retired) Kremilek, Troll Warrior <Zdechliny> [WoW] (retired) Colldor, Zealot <Skull> [WHO] (retired) |
Edited by - Colldor on 23/08/2005 13:21:40 |
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 14:34:39
|
jj presne to me taky sere kdyz je nas tam 20 a aliku 40 meli by ladovat lidi priblizne nastejno proste dorovnavat, jako by mely random strany zacinat |
 |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 14:34:48
|
quote: Originally posted by NINJA Tvrdím že kombinací abilit které umí jedině šaman mají hráči hordy výraznou výhodu ve WG battlegrounds a za tím si stojím.
Lol to myslis vazne? :) , proti tobe musi byt WG zabava... |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 15:00:41
|
quote: Originally posted by NINJA
quote: Originally posted by Stilgar
... ja mam vetsinu veci o kerych tu mluvim odzkousenych. EB je silna zbran .. stejne jako je Frost nova, Imp shout, Priestuv Fear, piercing howl, Hammer of Justice ... Vlk je za jednu sec (s talentama) .. mount je za 3 .. mount ma az 213% run a vlk maximalne 155% ... jak jde vlk sleepnout / dispelnout / polymorphnout uz sem rikal .. navic ve wolfovi se neda v podstate nic (trinket na rooty, heal .. etc) .. jedine demorph, s tim ze naslednej morph pak ale uz neprichazi skoro v uvahu pokud nekdo tvrdi ze WSG prohravaj kvuli shamanum (resp. earth bind a Ghost wolf) pak je to vul
NO možná sem pro tebe vůl ale já to tvrdim a stojim si za tim. Všechny způsoby zastavování nepřítele mohou použít obě strany s vyjímkou Šamanovo aoe zpomalovacího totemu ( a paladinský stun který je k smíchu) a ten totem má zásadní podíl na tom, kdo komu uteče s vlajkou. Je pak úplně jedno jestli vlajku odnese nakonec druid, nebo šaman nebo kdo, výsledek je stejný - někdo uteče a ta strana vyhraje. Jasně že totemy zničit lze, ale chce to čas a snad každý ví co to ztráta X sekund ve WG znamená...
a jakej je rozdil kdyz misto toho shamana mas wara co hodi Piercing Howl ? a HoJ je k smichu ? ranged 6 sekund stun ?! uvedomujes si jak dlouhy to je ? .. nebo ze DS odstrani vsechny CC vcetne stunu a pala pak muze bezet (bez snare) za flag carrierem (navic nesmrtelnej) a nalsedne ho 6 sekund podrzet nez dobehnou ostatni ?
"omg we loose only because of shamans" |
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
Edited by - Stilgar on 23/08/2005 15:11:44 |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 15:11:07
|
quote: Originally posted by NINJA
quote: Originally posted by Araya
doufam ze si delas prdel s tim smesnym stunem ? ty vole stun z kilometru na 6sec nebo kolik to je tak to jsem mrtvej at hodim jakej totem chci kdyz je proti me dobra grupa a kdyz jsou dva ty palati tak jsem ve stunu na 10 sec a neudelam ani hovno btw muzu pouzit insignii ktera ja uplne na pikacu pac nema zadnou imunitu po pouziti takze kdyz ji pouziju jde dalsi stun a muzu si tak akorat zabehnout ze hrbitova
Arayo, stun je single target, trvá 6 sec a funguje na velmi malou vzdálenost (3-4 "metry" a už jsi mimo dosah. V boji jako takovém má samozřejmě velkou roli, ale v žádném případě se to nedá srovnávat s tím, jaký dopad má zpomalovací totem Šamana ve WG a o tom se tu teď bavíme. Asi nemá smysl se tu o tom dál dohadovat. Dokážu uznat kdy má výhodu aliance (třeba v těch bodech týkajících se AV jak jsem psal výše i to co psal Danad), ale v tomhle případě je to právě naopak. Tvrdím že kombinací abilit které umí jedině šaman mají hráči hordy výraznou výhodu ve WG battlegrounds a za tím si stojím.
lol ... prej velmi malou zdalenost (3-4 metry) ... HoJ je 10 yard range ... tj stejna vzdalenost na jakou te chytne Earthbind totem. znicit earthbind neni otazkou x sekund ale jedne, max svou, piercing howl trva sekund 6, trost nova je immobilize, etc.
kdyz ti utika flag carrier (= druid) tak mu muzu hodit earth bind pod nohy, on si jen reshiftne a vali dal ... chytne li HoJ je na 6 sec obvykle mimo hru ...
long story short, dalsi ubrecenej paladin. protoze rekni me jedinou vec, kterou ma shaman a neni nahraditelna stenou nebo podobnou co ma aliancni char (v 99% lepci verzi) ... (nemyslim tim "protikladny veci jako Blessing of Might a WF totem)
|
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 15:11:25
|
quote: Originally posted by Stilgar proste z dalsich "omg we loose only because of shamans"
proste z dalsich "omg shaman is weak, need buff"
myslim, ze ani jedno tu nikdo netvrdi, jen konstatujem, ze shaman dokaze velice pekne behat s vlajkou a pokud neni druid, tak shaman je neprijemna nahrada |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 15:15:58
|
quote: Originally posted by MegaDeath
quote: Originally posted by Stilgar proste z dalsich "omg we loose only because of shamans"
proste z dalsich "omg shaman is weak, need buff"
myslim, ze ani jedno tu nikdo netvrdi, jen konstatujem, ze shaman dokaze velice pekne behat s vlajkou a pokud neni druid, tak shaman je neprijemna nahrada
zase spatne ... ja sem nic o tom, ze je shaman slabej nerekl, ze WSG prohravaj kvuli shamanum tu tvrdi kolega porad ... takze si to pekne poskladej a pak neco tvrd.
Shaman muze mizerne suplovat roli druida ... tj absence druida na strane hordy je sice znat ale jeste se da prezit. Absence druida u aliance je uz docela znacna nevyhoda.
a to je jako ten rozdil ? Absence druida je chyba tak jako tak, ktera vrha jeden v team v nevyhodu ... takze ? zrusime druidy |
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 15:18:39
|
druidi se zrusili samy, za hordu hrajou tri a za aliky dva  |
 |
|
plussminuss
Junior Member
 
541 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 15:22:47
|
quote: Originally posted by Stilgar
quote: Originally posted by NINJA
quote: Originally posted by Stilgar
... ja mam vetsinu veci o kerych tu mluvim odzkousenych. EB je silna zbran .. stejne jako je Frost nova, Imp shout, Priestuv Fear, piercing howl, Hammer of Justice ... Vlk je za jednu sec (s talentama) .. mount je za 3 .. mount ma az 213% run a vlk maximalne 155% ... jak jde vlk sleepnout / dispelnout / polymorphnout uz sem rikal .. navic ve wolfovi se neda v podstate nic (trinket na rooty, heal .. etc) .. jedine demorph, s tim ze naslednej morph pak ale uz neprichazi skoro v uvahu pokud nekdo tvrdi ze WSG prohravaj kvuli shamanum (resp. earth bind a Ghost wolf) pak je to vul
NO možná sem pro tebe vůl ale já to tvrdim a stojim si za tim. Všechny způsoby zastavování nepřítele mohou použít obě strany s vyjímkou Šamanovo aoe zpomalovacího totemu ( a paladinský stun který je k smíchu) a ten totem má zásadní podíl na tom, kdo komu uteče s vlajkou. Je pak úplně jedno jestli vlajku odnese nakonec druid, nebo šaman nebo kdo, výsledek je stejný - někdo uteče a ta strana vyhraje. Jasně že totemy zničit lze, ale chce to čas a snad každý ví co to ztráta X sekund ve WG znamená...
a jakej je rozdil kdyz misto toho shamana mas wara co hodi Piercing Howl ? a HoJ je k smichu ? ranged 6 sekund stun ?! uvedomujes si jak dlouhy to je ? .. nebo ze DS odstrani vsechny CC vcetne stunu a pala pak muze bezet (bez snare) za flag carrierem (navic nesmrtelnej) a nalsedne ho 6 sekund podrzet nez dobehnou ostatni ?
"omg we loose only because of shamans"
porovnavej shamana s paladinem co muze a co ne a neplet do toho warra kterej je na kazdy strane... shaman muze zpomalovat vsechny kolem sebe + single shockem + rychlejsi pohyb v ghost forme paladin muze tak single stun s cd 40s na dalsi + blessing of freedom, takze, kdo asi tak je ve vyhode? na noseni vlajky?  |
Edited by - plussminuss on 23/08/2005 15:23:23 |
 |
|
Reyden
Senior Member
   

2747 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 15:24:59
|
mas pravdu .. paladinove jsou nahovno a meli by se sami urychlene smazat a prejit na stranu hordy :) |
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!" |
 |
|
plussminuss
Junior Member
 
541 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 15:27:45
|
quote: Originally posted by Reyden
mas pravdu .. paladinove jsou nahovno a meli by se sami urychlene smazat a prejit na stranu hordy :)
nahovno jsou ve WSG jako nosici vlajky na prd a jeste nikoho nehealujou a snazej se ze sebe delat fury warra  |
 |
|
cracky
Starting Member
75 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 16:10:47
|
quote: Originally posted by MegaDeath
druidi se zrusili samy, za hordu hrajou tri a za aliky dva 
Druid power, FTW :) |
WoW:Cracky Shadow Moon member of Black Division GW: Dark Cracky(necro-illusioner)> NooB UO: Cracky(mage)Amigo(wamp) deleted by hairless GM :) HGL - Cabalist - Summoner |
 |
|
cracky
Starting Member
75 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 16:14:14
|
quote: Originally posted by plussminuss
quote: Originally posted by Reyden
mas pravdu .. paladinove jsou nahovno a meli by se sami urychlene smazat a prejit na stranu hordy :)
nahovno jsou ve WSG jako nosici vlajky na prd a jeste nikoho nehealujou a snazej se ze sebe delat fury warra 
tohle je velice subjektivni. Napr. Genjurova grupa hrala velice takticky a teamove, tzn ze palat delal to co ma a nehral si na mladsiho genjurovyho brachu, a je moc tezky je porazit v jejich top sestave... jiny grupy vicemene chaoticky az na Recipe of Hate, jinak opravdu to byla zalezitost max 10minut co sme odchazeli s 1660CP na konte... |
WoW:Cracky Shadow Moon member of Black Division GW: Dark Cracky(necro-illusioner)> NooB UO: Cracky(mage)Amigo(wamp) deleted by hairless GM :) HGL - Cabalist - Summoner |
 |
|
plussminuss
Junior Member
 
541 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 16:17:31
|
quote: Originally posted by cracky
quote: Originally posted by plussminuss
quote: Originally posted by Reyden
mas pravdu .. paladinove jsou nahovno a meli by se sami urychlene smazat a prejit na stranu hordy :)
nahovno jsou ve WSG jako nosici vlajky na prd a jeste nikoho nehealujou a snazej se ze sebe delat fury warra 
tohle je velice subjektivni. Napr. Genjurova grupa hrala velice takticky a teamove, tzn ze palat delal to co ma a nehral si na mladsiho genjurovyho brachu, a je moc tezky je porazit v jejich top sestave... jiny grupy vicemene chaoticky az na Recipe of Hate, jinak opravdu to byla zalezitost max 10minut co sme odchazeli s 1660CP na konte...
no tohle srovnani se tyka random grupy do WSG, ptze kdyby tohle nekdo delal v guild, tak by dostal prez drzku samo  |
 |
|
Gorog
New Member

259 Posts |
Posted - 23/08/2005 : 23:02:18
|
Ahoj nevite proc kdyz kopiruju postavu na test realm a davam yes, copy me.. tak mi to proste da please wait a pak stranku nelze nalezt..? |
 |
|
Colldor
Gimp
  

2165 Posts |
Posted - 24/08/2005 : 09:48:10
|
quote: Originally posted by Gorog
Ahoj nevite proc kdyz kopiruju postavu na test realm a davam yes, copy me.. tak mi to proste da please wait a pak stranku nelze nalezt..?
muzes my dat link prez ktery muzu te postavy nakopirovat ? |
Colldor, Allerious, Turrin Bagalmon [UO - DP] (retired) Colldor, Enforcer <CzA> [Anarchy Online] (retired) Kremilek, Troll Warrior <Zdechliny> [WoW] (retired) Colldor, Zealot <Skull> [WHO] (retired) |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 24/08/2005 : 09:53:52
|
btw bude "fixnutej" crusader enchant - uz se do nej nebudou zapocitavat +healing bonusy z veci, takze uz zadny takovy jako ze shamana crusader vylecil za 250 a vic ta zmena postihne vsechny itemy se self-healem |
 |
|
Gorog
New Member

259 Posts |
Posted - 24/08/2005 : 11:12:49
|
quote: Originally posted by Colldor
quote: Originally posted by Gorog
Ahoj nevite proc kdyz kopiruju postavu na test realm a davam yes, copy me.. tak mi to proste da please wait a pak stranku nelze nalezt..?
muzes my dat link prez ktery muzu te postavy nakopirovat ?
http://test.worldofwarcraft.com/en/copy/character-copy.html lognes vyberes prenastavenou postavu pojmenujes a das ano a ono to skoci na stranku nelze zobrazit, svine, prece nebudu hrat od levelu 1 ne..zkouseno jak v IE tak FIrefoxu. Asi je chyba u nich ja nevim. Jinak je to pro accounty zalozene pred 2.8.2005 a pokud se heslo menilo 16.8.2005+ tak si take nezahrajes.
Dost me pobavilo kdyz sem se logl s Trollem(1) ze tam nejaci 2 alici zabijeli straze, nektere lidi nechapu.. |
Edited by - Gorog on 24/08/2005 11:20:19 |
 |
|
Gamca
New Member

132 Posts |
Posted - 24/08/2005 : 15:13:37
|
quote: Originally posted by MegaDeath
btw bude "fixnutej" crusader enchant - uz se do nej nebudou zapocitavat +healing bonusy z veci, takze uz zadny takovy jako ze shamana crusader vylecil za 250 a vic ta zmena postihne vsechny itemy se self-healem
no to je konecne logicky spravne.. /signed |
Pain is inevitable; suffering is optional. Gamca,@D'Thul<Black Division>, Priest Gamicka,@D'Thul<Black Division>, Mage Gamik,@D'Thul<Black Division>, Warrior
Behemot,@Kelevar,[Chaos] H.o.K. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 24/08/2005 : 18:35:06
|
Jestli vam prakticky nesmrtelny a nezastavitelny healer ktery muze udelat temer nezastavitelnou vec i z nekoho jineho prijde jako slaba vyhoda, tak uz fakt nevim co byste chteli.
Jiste ze saman je pri vhodnem pouziti velmi silny prvek, to je ale kazda class a paladin na kvadrat.
A ano, paladinova hlavni sila neni v nem samotnem ale v tom, co muze nabidnout svemu okoli, a to, ze to vetsina hracu paladinu nebere na vedomi v zadnem pripade neznamena, ze to neni jedna z nejsilnejsich class ve hre. |
 |
|
Gorog
New Member

259 Posts |
Posted - 24/08/2005 : 20:46:57
|
Tak uz sem chvilu hral ale jaksi erroru 132 je az moc tzn pekne naprd... |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 24/08/2005 : 22:55:20
|
quote: Originally posted by MegaDeath
btw bude "fixnutej" crusader enchant - uz se do nej nebudou zapocitavat +healing bonusy z veci, takze uz zadny takovy jako ze shamana crusader vylecil za 250 a vic ta zmena postihne vsechny itemy se self-healem
omfg /cry
Holy Strength Heal you for 333. Holy Strength Criticaly heal you for 452.
uz ne ?   |
 |
|
Colldor
Gimp
  

2165 Posts |
Posted - 25/08/2005 : 10:30:29
|
quote: Originally posted by Rahman
Jestli vam prakticky nesmrtelny a nezastavitelny healer ktery muze udelat temer nezastavitelnou vec i z nekoho jineho prijde jako slaba vyhoda, tak uz fakt nevim co byste chteli.
Jiste ze saman je pri vhodnem pouziti velmi silny prvek, to je ale kazda class a paladin na kvadrat.
A ano, paladinova hlavni sila neni v nem samotnem ale v tom, co muze nabidnout svemu okoli, a to, ze to vetsina hracu paladinu nebere na vedomi v zadnem pripade neznamena, ze to neni jedna z nejsilnejsich class ve hre.
asi tak. |
Colldor, Allerious, Turrin Bagalmon [UO - DP] (retired) Colldor, Enforcer <CzA> [Anarchy Online] (retired) Kremilek, Troll Warrior <Zdechliny> [WoW] (retired) Colldor, Zealot <Skull> [WHO] (retired) |
 |
|
moonwraiths
Starting Member
30 Posts |
Posted - 25/08/2005 : 10:55:46
|
abych přidal nějakej ten postřech z WSG. alíci josu úplný lamy tam. uvedu příklad. jak už tady MegaDeath zminoval, shaman odnáší vlajku a já se ho pokoušim zastavit (jsem warrior) ale bez úspěchu, všechno selže. před náma je asi 5 alíku, který se ženou za jednim hordakem. já jim ukazuju na minimapce, kam maj bezet. ne oni ho musi pronasledovat nekam pryc do strany. a shaman si vklidu dobehne.
tady to se mi přihodilo už několikrát |
MoonWraith-human-warrior/Shadow Moon |
 |
|
Shad3
New Member

277 Posts |
Posted - 25/08/2005 : 12:05:52
|
quote: Originally posted by moonwraiths
abych přidal nějakej ten postřech z WSG. alíci josu úplný lamy tam. uvedu příklad. jak už tady MegaDeath zminoval, shaman odnáší vlajku a já se ho pokoušim zastavit (jsem warrior) ale bez úspěchu, všechno selže. před náma je asi 5 alíku, který se ženou za jednim hordakem. já jim ukazuju na minimapce, kam maj bezet. ne oni ho musi pronasledovat nekam pryc do strany. a shaman si vklidu dobehne.
tady to se mi přihodilo už několikrát
random grupa... a cos cekal ? :o |
Trance addicted <3 |
 |
|
Topic  |
|